BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - maandag 04 juni 2018 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2018 - 14:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik denk dat Daley een aantal pluspunten heeft, maar ook een aantal minpunten. Afhankelijk van de spelers om hem heen maakt hem geschikt of ongeschikt. Zijn gebrek aan snelheid blijft een probleem. Tenzij je hem omringt met fysiek sterke en snelle spelers. Doe je dat niet dan zullen zijn minpunten snel naar boven komen en wordt hij de volgende Ajaxspeler die omstreden zal zijn bij het publiek...

Ik denk niet doen!
Op 6 is zijn snelheid geen enkel issue naar mijn beleving. Jij zegt niet doen? Ik denk dat deze speler ver buiten ons bereik ligt
remco k
 remco k - maandag 04 juni 2018 - 19:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2018 - 14:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

Enerzijds wel, maar anderzijds... Waarom geen Jaap Stam scenario voor Robben. Zou een mooie voorbeeld functie kunnen vervullen. Echter denk ik niet dat hij naar Ajax zal willen komen.
Ik vind het jammer dat het overgrote deel van de vergane glorie niet afsluit in Nederland. Ze roepen van alles over het nl voetbal. Maar op het moment dat ze daar zelf een klein beetje verschil in kunnen maken laten ze vrijwel allemaal verstek gaan.
remco k
 remco k - maandag 04 juni 2018 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2018 - 15:06 schreef AkaS het volgende:
Om heel eerlijk te zijn heb ik geen actuele acties van Tadic op mijn netvlies staan en baseer ik mij op de commentaren uit de pers. Maar ik begrijp niet zo goed waarom Ajax zoveel interesse heeft in deze speler.

1. Hij is vreselijk duur wat betreft aankoop.
2. Hij zal meer moeten verdienen dan het huidige salarisplafond.
3. Hij is al 29 en zal daarom geen restwaarde kennen.
4. Hij is een technische vleugelspeler zonder diepgang en zonder snelheid.

Wil Overmars persé een "spraakmakende" transfer op zijn naam hebben????

Laat hem in godsnaam een goede vervanger aanstellen voor de Ligt en een fysiek sterke nummer 6. En een goede en snelle vleugelspits.

Ik voel weer een seizoen van helemaal niets aankomen, zeker met Ten Hag als trainer!!!
Schuurs is gehaald voor de ligt. En ik verwacht echt magalan of een andere cv in die categorie.

Tadic zou fantastisch zijn maar gaat niet komen
Pietje
 Pietje - dinsdag 05 juni 2018 - 13:25   quote  deeplink  
Heb ik nou goed gehoord, dat de komst van Magallan opnieuw ernstige vertraging heeft opgelopen, omdat de voorzitter van Boca eerst een vervanger voor hem in huis wil hebben??

Inmiddels geloof ik er niks meer van dat je de Argentijnen nog serieus kunt nemen! Dit is geen manier van doen. Misschien sportief (naar je supporters toe) leuk, maar economisch gezien een flater, want ik mag aannemen dat Ajax hierop niet gaat wachten.
hjf
 hjf - dinsdag 05 juni 2018 - 17:50   quote  deeplink  
De naam van Tottenham Hotspurs kan beter veranderd gaan worden in Ajax UK Ltd.
JOOD
 JOOD - dinsdag 05 juni 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2018 - 13:25 schreef Pietje het volgende:
Heb ik nou goed gehoord, dat de komst van Magallan opnieuw ernstige vertraging heeft opgelopen, omdat de voorzitter van Boca eerst een vervanger voor hem in huis wil hebben??

Inmiddels geloof ik er niks meer van dat je de Argentijnen nog serieus kunt nemen! Dit is geen manier van doen. Misschien sportief (naar je supporters toe) leuk, maar economisch gezien een flater, want ik mag aannemen dat Ajax hierop niet gaat wachten.
Idd, het was heel even daadkrachtig, maar het lijkt wederom een illusie om de selectie op tijd rond te hebben.. Magallan duurt me al zeker twee weken veel te lang, dit zag je aankomen.

Zijn we al klaar met aankopen dan? Cvm (Schöne heeft zn beste tijd daar gehad), minimaal 1 vervanger voor Ziyech anders zijn we dalijk weer te laat en kunnen we wederom niemand krijgen of een hoofdprijs betalen. Centrale verdediger is geen luxe, zeker omdat Viergever weg is, de Ligt in de belangstelling staat en Wöber tegenvalt. Linksbuiten, Bandé. Maar ik geloof dat Kluivert EN Younes weg zijn.. Labyad misschien als tweede linksbuiten? Neres is de enige rechterspits. Dunnetjes. Linksback dun bezet.

Goed beginnen aan de voorbereiding met een volledige selectie... schiet op dan. De feiten lopen alweer weg, kunnen we er straks weer achteraan?
JOOD
 JOOD - dinsdag 05 juni 2018 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 juni 2018 - 19:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind het jammer dat het overgrote deel van de vergane glorie niet afsluit in Nederland. Ze roepen van alles over het nl voetbal. Maar op het moment dat ze daar zelf een klein beetje verschil in kunnen maken laten ze vrijwel allemaal verstek gaan.
Idd! Blind zou op dit moment nog van waarde kunnen zijn. Zou een klein stuntje zijn, maar niet onhaalbaar.

Minder reeël is Suarez, heeft wel altijd geroepen terug te willen keren..

Klaassen, Anita, Nigel de Jong?
Eide
 Eide - dinsdag 05 juni 2018 - 20:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2018 - 13:25 schreef Pietje het volgende:
Heb ik nou goed gehoord, dat de komst van Magallan opnieuw ernstige vertraging heeft opgelopen, omdat de voorzitter van Boca eerst een vervanger voor hem in huis wil hebben??

Inmiddels geloof ik er niks meer van dat je de Argentijnen nog serieus kunt nemen! Dit is geen manier van doen. Misschien sportief (naar je supporters toe) leuk, maar economisch gezien een flater, want ik mag aannemen dat Ajax hierop niet gaat wachten.
Dit is het nadeel van handelen in Zuid-Amerika. Als je denkt dat alles afgerond is komen er toch weer nieuwe eisen op tafel.
AkaS
 AkaS - woensdag 06 juni 2018 - 07:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2018 - 18:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Idd! Blind zou op dit moment nog van waarde kunnen zijn. Zou een klein stuntje zijn, maar niet onhaalbaar.

Minder reeël is Suarez, heeft wel altijd geroepen terug te willen keren..

Klaassen, Anita, Nigel de Jong?
Blind zou hopeloos door het ijs zakken. Ik hoop voor hem dat hij niet zal terugkeren. Dat gehoon dat hij over zich heen krijgt gun ik hem niet.

Kijk, bij Man.U heeft hij veel fysieke en snelle medespelers om hem heen, of beter had hij om zich heen. En was hij een andere speler als dat hij bij Ajax zou zijn. Bij Ajax moet hij de vedette rol op zich nemen.

Ik kan het verkeerd hebben, maar ik zie dan een flop in de dop.
AkaS
 AkaS - woensdag 06 juni 2018 - 07:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 juni 2018 - 20:20 schreef Eide het volgende:

[..]

Dit is het nadeel van handelen in Zuid-Amerika. Als je denkt dat alles afgerond is komen er toch weer nieuwe eisen op tafel.
Er wordt van alles geroepen in de media. Ik heb nog altijd mijn sterke twijfels over de onderhandelingscapaciteiten van Overmars en de gehanteerde tactieken.

Een gewilde speler verkopen werkt prima als je een stijfkop bent omdat je weet dat de tegenpartij toch wel met een goed of beter bod gaat komen. Maar een speler kopen is andere koek en vooralsnog vind ik Overmars hier niet in uitblinken.

Volgens mij laat hij teveel ruimte en bedenktijd en gedurende die denktijd kunnen er andere krachten of clubs zich mengen en dan moet je nog maar afwachten...

En ik weet wat er in de pers staat. Boca wil wachten op een vervanger. Maar in de pers staat ook dat Roma een bod had gedaan van 25mln op Justin Knuppel wat bij nader inzien slechts 10mln schijnt te zijn

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2018 door AkaS --
p111
 p111 - woensdag 06 juni 2018 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2018 - 07:42 schreef AkaS het volgende:

[..]

Blind zou hopeloos door het ijs zakken. Ik hoop voor hem dat hij niet zal terugkeren. Dat gehoon dat hij over zich heen krijgt gun ik hem niet.

Kijk, bij Man.U heeft hij veel fysieke en snelle medespelers om hem heen, of beter had hij om zich heen. En was hij een andere speler als dat hij bij Ajax zou zijn. Bij Ajax moet hij de vedette rol op zich nemen.

Ik kan het verkeerd hebben, maar ik zie dan een flop in de dop.
Ook het tempo in de eredivisie ligt stukken lager als in de pl.Dus voordeel Blind
remco k
 remco k - woensdag 06 juni 2018 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2018 - 07:42 schreef AkaS het volgende:

[..]

Blind zou hopeloos door het ijs zakken. Ik hoop voor hem dat hij niet zal terugkeren. Dat gehoon dat hij over zich heen krijgt gun ik hem niet.

Kijk, bij Man.U heeft hij veel fysieke en snelle medespelers om hem heen, of beter had hij om zich heen. En was hij een andere speler als dat hij bij Ajax zou zijn. Bij Ajax moet hij de vedette rol op zich nemen.

Ik kan het verkeerd hebben, maar ik zie dan een flop in de dop.
Hok was de beste speler van Ajax op het moment dat ie vertrok. Waarom zou hij nu dan noet goed genoeg zijn?
Eide
 Eide - woensdag 06 juni 2018 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2018 - 07:47 schreef AkaS het volgende:

[..]

Een gewilde speler verkopen werkt prima als je een stijfkop bent omdat je weet dat de tegenpartij toch wel met een goed of beter bod gaat komen. Maar een speler kopen is andere koek en vooralsnog vind ik Overmars hier niet in uitblinken.

Volgens mij laat hij teveel ruimte en bedenktijd en gedurende die denktijd kunnen er andere krachten of clubs zich mengen en dan moet je nog maar afwachten...

En ik weet wat er in de pers staat. Boca wil wachten op een vervanger.
Boco Juniors heeft dit ondertussen zelf al in de media gebracht en uitgesproken dat ze hopen dat Ajax wil wachten.
Eide
 Eide - woensdag 06 juni 2018 - 08:44   quote  deeplink  
Ajax lacht bod AS Roma weg

Nadat AS Roma zich afgelopen week officieel bij Ajax meldde voor Hakim Ziyech, hebben de Italianen ook rechtstreeks in Amsterdam hun interesse in Justin Kluivert (19) kenbaar gemaakt. Het eerste bod van AS Roma – van naar verluidt tien miljoen euro – is door de Ajax-directie echter weggelachen.

Ajax wil Kluivert ondanks zijn slechts tot medio 2019 lopende contract niet verkopen en al helemaal niet voor een habbekrats. Kluivert wordt als een belangrijke speler gezien in de jacht op de landstitel, die Ajax de afgelopen vier seizoenen niet wist te bemachtigen.

Bovendien weet directeur spelersbeleid Marc Overmars dat een te makkelijk vertrek van Kluivert (en Matthijs de Ligt) de sneeuwbal aan het rollen kan brengen, waardoor ook Frenkie de Jong, Donny van de Beek, Kasper Dolberg en David Neres een transfer zouden willen maken. Daarom kreeg AS Roma een duidelijk ’nee’ te horen.

Italiaanse media meldden al een akkoord op hoofdlijnen tussen Kluiverts agent Mino Raiola en AS Roma over een contract voor vijf seizoenen voor de buitenspeler. Maar Ajax wil een signaal afgeven dat niet Raiola, maar Ajax bepaalt. Pas als er bedragen worden geboden, waarvan de rvc het onverantwoord vindt om die te laten lopen, kunnen de Amsterdammers in een spagaat terechtkomen.

Bron
AkaS
 AkaS - woensdag 06 juni 2018 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2018 - 08:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Boco Juniors heeft dit ondertussen zelf al in de media gebracht en uitgesproken dat ze hopen dat Ajax wil wachten.
Dat zeg ik, in de media staat van alles.
Of heb je wellicht een filmpje/interview gezien waarin die voorzitter
dat zij? In dat geval heb ik niks gezegd ;-)
Eide
 Eide - woensdag 06 juni 2018 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2018 - 13:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat zeg ik, in de media staat van alles.
Of heb je wellicht een filmpje/interview gezien waarin die voorzitter
dat zij? In dat geval heb ik niks gezegd ;-)
“Totdat we een vervanger hebben gevonden, ligt de transfer van Magallán stil”, verklaard Boca-voorzitter Angelici tegenover FOX Sports Argentina.“

Nu heb ik geen Fox Sports Argentina, maar dit mag je toch wel als feit beschouwen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 juni 2018 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 juni 2018 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2018 - 14:10 schreef Eide het volgende:

[..]

“Totdat we een vervanger hebben gevonden, ligt de transfer van Magallán stil”, verklaard Boca-voorzitter Angelici tegenover FOX Sports Argentina.“

Nu heb ik geen Fox Sports Argentina, maar dit mag je toch wel als feit beschouwen.
Ik zou er mooi vanaf zien en doorschakelen als ik Ajax was. Die Richarlison werd ook door je neus geboord op het laatste moment. Geen idee trouwens of deze speler de moeite waard is om te wachten hoor dat terzijde.
Eide
 Eide - woensdag 06 juni 2018 - 19:58   quote  deeplink  
Voorbereiding Ajax:
18 juni: eerste training
23 juni: VVSB-Ajax
25-30 juni: trainingskamp Duitsland
30 juni: tegenstander nnb (besloten)
7 juli: Ajax-Nordsjaelland
7 juli: Ajax-Steaua Boekarest
14-20 juli: trainingskamp Engeland
19 juli: Wolves-Ajax
19 juli: Walsall-Ajax
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 06 juni 2018 - 20:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 juni 2018 - 19:58 schreef Eide het volgende:
Voorbereiding Ajax:
18 juni: eerste training
23 juni: VVSB-Ajax
25-30 juni: trainingskamp Duitsland
30 juni: tegenstander nnb (besloten)
7 juli: Ajax-Nordsjaelland
7 juli: Ajax-Steaua Boekarest
14-20 juli: trainingskamp Engeland
19 juli: Wolves-Ajax
19 juli: Walsall-Ajax
Nog een maandje voor get serieuzere werk begint. Toch nog wel aardig wat werk te verzetten om de selectie dan op peil te krijgen..
Eide
 Eide - woensdag 06 juni 2018 - 21:41   quote  deeplink  
Daarom zal de club ook wel druk zetten op Roma en Boca Juniors. Over anderhalve week beginnen de trainingen alweer en over iets meer dan een maand kan je je seizoen deels maken of breken.
remco k
 remco k - woensdag 06 juni 2018 - 21:52   quote  deeplink  
Ik vraag het me echt af of het uberhaubt mogelijk is om je selectie echt 100% op orde te hebben.

Er zit een wk bij dus er zijn spelers die vermoeid zijn of gewoon niet fit.

Wat transfers betreft laat helemaal niemand zich meer onder druk zetten. Verkopende partijen zien steeds minder noodzaak in verkopen omdat overal steeds meer geld rond gaat en spelers bepalen lekker zelf wel wanneer ze een beslissing nemen.

Het hele systeem is gewoon verrot omdat je al wedstrijden speelt terwijl de transferwindow nog open is.
Eide
 Eide - woensdag 06 juni 2018 - 22:26   quote  deeplink  
De selectie zal zeker nog niet helemaal rond zijn. Dat is, zeker met het WK ertussen, onmogelijk. Ajax weet natuurlijk wel al langer dat Viergever en Ziyech sowieso vertrekken en Kluivert een streep heeft gezet door contractonderhandelingen. Ajax weet dus dat het op LCV, 10 en misschien op 11 versterking nodig heeft. Dat kan je nu ook al doen. Dat is ook wat er vooral rond Tadic en Magallan speelt.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juni 2018 door Eide --
p111
 p111 - woensdag 06 juni 2018 - 23:10   quote  deeplink  
Ik hoop echt dat ze Tadic kunnen strikken.
Loetje
 Loetje - donderdag 07 juni 2018 - 00:17   quote  deeplink  
Ik heb zelfs nu vernomen dat Ajax serieus geïnteresseerd zou zijn in Felaini en zijn zaakwaarnemer ook al met Ajax gesproken heeft.

Echter zou dat toch onmogelijk zijn lijkt me, zeker omdat ook Arsenal geïnteresseerd is. Die willen zo'n beetje iedere speler die bij United niet slaagt.

Het is voor de duidelijkheid niets meer dan een gerucht.
Eide
 Eide - donderdag 07 juni 2018 - 05:10   quote  deeplink  
Mike Verweij zegr op Twitter dat de deal met Magellan gewoon rond is, maar dat de officiële presentatie moet wachten tot Boca rond is met een andere speler. Ajax heeft een schriftelijk akkoord met de speler die ook al is goedgekeurd. Er is een mondeling akkoord met Boca Juniors.
AkaS
 AkaS - donderdag 07 juni 2018 - 08:42   quote  deeplink  
Waarom niet kijken naar Denswil ?
Eide
 Eide - donderdag 07 juni 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 08:42 schreef AkaS het volgende:
Waarom niet kijken naar Denswil ?
Zeker een interessante speler. Ik denk alleen dat hij Ajax niet ziet als een serieuze vervolgstap na het kampioenschap in België. Die zal toch hopen op een club uit de grotere competities vermoed ik.
AkaS
 AkaS - donderdag 07 juni 2018 - 09:24   quote  deeplink  
Als je ervanuit gaat dat Kluivert en Neres je vleugelspelers zijn voor het volgende seizoen. En op dat moment koop je Bandé, dan koop je hem waarschijnlijk niet voor de basis.

Hoe serieus ben je eigenlijk als club wanneer je de feiten op een rijtje zet...

Onana wilde eigenlijk al vorig jaar een transfer maken en geeft wederom aan te willen gaan.
De Ligt, toont ook in Oranje aan dat hij de grote jongens aan kan en is daarmee klaar voor een transfer. Op rechtsachter is het hopen op Mazzraoui want de rest zou niet goed genoeg zijn, incl. Veltman. Wöber is nog niet op zover, Nico is top maar zou zo maar na een goed wk onhoudbaar zijn...Ziyech is weg, vervanger Labyad. Nou als men hem echt als zijn vervanger ziet dan zit er echt een steekje los. Komt niet eens in de buurt! Frenkie en Donnie zijn gelukkig top en zullen wel blijven. En dan Dolberg, is erg onzeker. Was het een Lucky shot dat seizoen of is hij echt goed? Neres, wat als hij weggaat of geblesseerd raakt?

Magallan zijn komst wordt verzekerd, maar wie zegt dat die voorzitter de waarheid spreekt? Wie zegt niet dat het een bullshit verhaal is dat van die vervanger en dat ze achter de schermen bezig zijn met een club uit Engeland ofzo.

En over 11 dagen start de voorbereiding...

Ik hoor altijd in de top zijn er geen excuses, wordt eens tijd dat dit ook geldt voor Overmars!

En dan nog maar te zwijgen over de trainer die net zo stom lult als Overmars, uit dezelfde regio komt als Overmars, oude bekende is van Overmars. En voorlopig net zo faalt als Overmars.

Er is weer een seizoen van kromme tenen op komst.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juni 2018 door AkaS --
riveco
 riveco - donderdag 07 juni 2018 - 10:24   quote  deeplink  
Pffff AkaS, word je nu niet moe om altijd het negative te belichten? Ik heb een tijd alleen op de achtegrond meegekeken zonder een reactie te plaatsen, maar wat ik van je lees is: waarschijnlijk niet, hopen op, zou na WK zo maar onhoudbaar zijn, onzeker over Dolberg, wat als Neres weggaat?, maar wie zegt en dan weet je alweer dat er kromme tenen op komst zijn.
En alles ( weet jij zeker ) is Overmars zijn schuld. Kom op jongen probeer wat zon in de duisternis te zien, en geloof nou eens in de mede mens. Natuurlijk loopt het niet vlekkeloos de laatste jaren, maar dat gebeurt echt overal in de voetbalwereld. Ook als Magallan door wat voor reden ook niet doorgaat, hoef je niet gelijk naar Overmars te wijzen, in die landen kan en mag alles. Dus aub duim omhoog, kop in de wind en ga achter de Club Ajax staan waar we allen zo van houden.
AkaS
 AkaS - donderdag 07 juni 2018 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 10:24 schreef riveco het volgende:
Pffff AkaS, word je nu niet moe om altijd het negative te belichten? Ik heb een tijd alleen op de achtegrond meegekeken zonder een reactie te plaatsen, maar wat ik van je lees is: waarschijnlijk niet, hopen op, zou na WK zo maar onhoudbaar zijn, onzeker over Dolberg, wat als Neres weggaat?, maar wie zegt en dan weet je alweer dat er kromme tenen op komst zijn.
En alles ( weet jij zeker ) is Overmars zijn schuld. Kom op jongen probeer wat zon in de duisternis te zien, en geloof nou eens in de mede mens. Natuurlijk loopt het niet vlekkeloos de laatste jaren, maar dat gebeurt echt overal in de voetbalwereld. Ook als Magallan door wat voor reden ook niet doorgaat, hoef je niet gelijk naar Overmars te wijzen, in die landen kan en mag alles. Dus aub duim omhoog, kop in de wind en ga achter de Club Ajax staan waar we allen zo van houden.
Ja Riveco, de inhoud van mijn reactie hebben betrekking op Ajax en zoals je wellicht in de gaten hebt, gaat het al jaren kut met ons cluppie. (op 1 onverwachte uitschieter in de EL na dan.)

Ons TH en voormalige teamgenoten uit het verleden hebben elkaar met machtspelletjes de tent uitgevochten.

Er worden onbegrijpelijke keuzes gemaakt en het ziet er alles behalve rooskleuring uit mijn vriend!

Over 11 dagen gaat onze voorbereiding beginnen. Er staan super belangrijke voorronde wedstrijden op de agenda en als ik kijk naar het team wat nu beschikbaar is, inclusief trainer waar de signalen uit de selectie vooralsnog niet heel positief zijn evenals zijn resultaten dan stemt mij dit niet tot positiviteit.

En Overmars verdient tonnen per jaar en krijgt ook tonnen aan bonussen. Dit omdat hij een functie binnen Ajax bekleedt waarbij hij o.a. verantwoordelijk is voor de selectie van Ajax 1.

En je mag je kop in het zand steken, be my guest Riveco. Maar ik kan het niet.

Ook als Neres nog niet verkocht wordt bijvoorbeeld. Het feit dat hij een transfer wil maken net als anderen geeft aan dat het geen prettige boel is momenteel. En wat zit er achter Neres, mocht hij onverhoopt blijven maar geblesseerd raken.... We mikken toch op overleven van de CL voorrondes en het kampioenschap, of zie ik dit verkeerd???

En nee Overmars is niet de enige die faalt.

By the way... Heb zojuist het filmpje van die Fransman gezien die mogelijk als alternatief geldt achter Magallan… Maar dat ziet er niet slecht uit. Weet niet of de beelden tegen amateurs waren, maar ziet er prima uit. Die Magallan moet dan wel heel bijzonder zijn....?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 07 juni 2018 door AkaS --
p111
 p111 - donderdag 07 juni 2018 - 12:55   quote  deeplink  
Hij bedoelt te zeggen Akas dat ij alleen maar bezig bent met aannames,en hij bedoelt ook dat buiten Kluivert al die talenten goede contracten hebben dus een pluim voor Overmars maar ja in de hele voetbal wereld is helemaal niks zeker,en dat ligt echt niet aan Overmars maar aan het geld wat er rond gaat in dit wereldje.Geen een TD had dit soort talenten kunnen behouden als de PL clubs aankloppen ben je kansloos.In mijn ogen doet Overmars het prima,en daar zijn ook vele voorbeelden van.
AkaS
 AkaS - donderdag 07 juni 2018 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 12:55 schreef p111 het volgende:
Hij bedoelt te zeggen Akas dat ij alleen maar bezig bent met aannames,en hij bedoelt ook dat buiten Kluivert al die talenten goede contracten hebben dus een pluim voor Overmars maar ja in de hele voetbal wereld is helemaal niks zeker,en dat ligt echt niet aan Overmars maar aan het geld wat er rond gaat in dit wereldje.Geen een TD had dit soort talenten kunnen behouden als de PL clubs aankloppen ben je kansloos.In mijn ogen doet Overmars het prima,en daar zijn ook vele voorbeelden van.
Dus het is een aanname dat onze directieleden elkaar de tent uit hebben gevochten met machtspelletjes hun eigen belangetjes hebben gediend boven het Ajax belang. Dat de sfeer kut is en de dragende spelers bijna allemaal een vertrekwens hebben, is ook volgens jou een aanname. En dat Ten Hag niet functioneert maar uit belang van Overmarsje niet weggeschopt wordt is ook een aanname...

En dat Bandé aangekocht werd toen iedereen er nog vanuit ging dat Kluivert onze man op links zou zijn komend seizoen en wij daarom met het vertrek Bandé op links krijgen wat eigenlijk dan de beoogde man achter Kluivert moest zijn en daar gaan wij nu de CL voorronde in... En achter Neres zit niemand dus als hij geblesseerd raakt moeten we het met een jeugdspeler doen... Wat the F*.. is hiervan aannames.

Dit zijn keiharde feiten.

Vroeger toen we nog onderontwikkelt waren werden de boodschappers van slecht nieuws vermoord. Tegenwoordig zou men beter moeten weten!

Maar wel knap dat jij zo goed weet wat Riveco allemaal bedoeld ;-)
AkaS
 AkaS - donderdag 07 juni 2018 - 17:53   quote  deeplink  
In mijn ogen funcrioneert Overmars als er voor Eredivisie begrippen een uitgebalanceert team staat met een capabele trainer waarbij het gezamelijke geheel zorgt voor rust en een fijne sfeer om tot prestaties te komen. En dat we 1x in de zoveel tijd een uitschieter hebben waarin alles samenkomt en we een keer kunnen overwinteren in de CL.

Voorlopig hebben Overmars en consorten een potentieel gouden selectie vernaggelt zonder prijzen te winnen en we met een trainer in de maag zitten die niet weg kan omdat we niet aan de gang kunnen blijven....

Nee, gore kl**tz*kk*n had dan meteen een capabele trainer voor de groep gezet!!!
AkaS
 AkaS - donderdag 07 juni 2018 - 17:58   quote  deeplink  
En dan hebben we het niet eens over het interview met Overmars voor de finale waarin hij liet weten zo verschrikkelijk trots te zijn op het verlengen van het contract van Veltman....

Dat tekent het niveau van deze man!
remco k
 remco k - donderdag 07 juni 2018 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 17:33 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dus het is een aanname dat onze directieleden elkaar de tent uit hebben gevochten met machtspelletjes hun eigen belangetjes hebben gediend boven het Ajax belang. Dat de sfeer kut is en de dragende spelers bijna allemaal een vertrekwens hebben, is ook volgens jou een aanname. En dat Ten Hag niet functioneert maar uit belang van Overmarsje niet weggeschopt wordt is ook een aanname...

En dat Bandé aangekocht werd toen iedereen er nog vanuit ging dat Kluivert onze man op links zou zijn komend seizoen en wij daarom met het vertrek Bandé op links krijgen wat eigenlijk dan de beoogde man achter Kluivert moest zijn en daar gaan wij nu de CL voorronde in... En achter Neres zit niemand dus als hij geblesseerd raakt moeten we het met een jeugdspeler doen... Wat the F*.. is hiervan aannames.

Dit zijn keiharde feiten.

Vroeger toen we nog onderontwikkelt waren werden de boodschappers van slecht nieuws vermoord. Tegenwoordig zou men beter moeten weten!

Maar wel knap dat jij zo goed weet wat Riveco allemaal bedoeld ;-)
Bande was al gekocht voordat Kluivert echt doorbrak als linksbuiten.
remco k
 remco k - donderdag 07 juni 2018 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 17:58 schreef AkaS het volgende:
En dan hebben we het niet eens over het interview met Overmars voor de finale waarin hij liet weten zo verschrikkelijk trots te zijn op het verlengen van het contract van Veltman....

Dat tekent het niveau van deze man!
Veltman tekende volgens mij pas begin augustus bij.
AkaS
 AkaS - donderdag 07 juni 2018 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 19:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Bande was al gekocht voordat Kluivert echt doorbrak als linksbuiten.
is kluivert dan al doorgebroken....

Bandé was vlak voor de winterstop aangetrokken en volgens mij was kluivert toen zeker al de 1e keuze.

Maar wat is eigenlijk het punt dat je wil maken?
AkaS
 AkaS - donderdag 07 juni 2018 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 19:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Veltman tekende volgens mij pas begin augustus bij.
Heb je het interview dan niet gezien? Of wil je me gewoon geraffineerd fucken?

Interview is geweest en de woorden zijn gezegd... dus wat wil je nu exact van mij weerleggen?
Eide
 Eide - vrijdag 08 juni 2018 - 00:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 00:17 schreef Loetje het volgende:
Ik heb zelfs nu vernomen dat Ajax serieus geïnteresseerd zou zijn in Felaini en zijn zaakwaarnemer ook al met Ajax gesproken heeft.
Is door de serieuze Ajaxvolgers al naar het land der fabelen verwezen. Pure clickbait.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 juni 2018 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 00:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Is door de serieuze Ajaxvolgers al naar het land der fabelen verwezen. Pure clickbait.
Want is een "serieuze" Ajaxvolger???
Eide
 Eide - vrijdag 08 juni 2018 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 07:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Want is een "serieuze" Ajaxvolger???
De personen die meestal betrouwbaar zijn en een bewezen netwerk binnen en rondom Ajax hebben. Zwartkruis, Jansen, Verweij. De personen die meestal niet zomaar een gerucht de wereld inslingeren.
AkaS
 AkaS - vrijdag 08 juni 2018 - 08:39   quote  deeplink  
Maar ff serieus, die beelden van die Fransman zijn helemaal niet verkeerd. Waarom niet gewoon eens doorpakken i.p.v. dat gedoe zoals met die Magallan. Ik begrijp dat niet.

Over 10 dagen begint de voorbereiding en er staan een aantal spelers op de nominatie van verkocht te zullen worden... Er is geld genoeg.

Gaan we nu echt weer met een veredeld jeugdteam de voorrondes in.. Of is dit bewust zodat er bij uitschakeling argumenten zijn om het aanhouden van die knuppel Ten Hag te rechtvaardigen. Want ontslag van Ten Hag = positie Overmars onhoudbaar....

Maak ons nou eens blij Ajax!!!

Er zit een goed scoutingsteam, want met Neres, Sanchez en Nico is dit wel bewezen. De jeugd loopt over van talent maar moet wel aangesterkt worden met gearriveerde spelers wanneer ze eenmaal doorbreken. En als dit geheel dan ook nog eens geleidt kan worden door een capabele trainer... Dan zijn wij blij en pakken we ongetwijfeld weer eens een prijsje.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 08 juni 2018 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 08 juni 2018 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 08 juni 2018 - 08:06 schreef Eide het volgende:

[..]

De personen die meestal betrouwbaar zijn en een bewezen netwerk binnen en rondom Ajax hebben. Zwartkruis, Jansen, Verweij. De personen die meestal niet zomaar een gerucht de wereld inslingeren.
Ow zo, ik begon al even aan mezelf te twijfelen. Maar jij bedoelt het anders. Hahaha
Eide
 Eide - vrijdag 08 juni 2018 - 15:12   quote  deeplink  
Haha, nee gap
remco k
 remco k - vrijdag 08 juni 2018 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 22:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

is kluivert dan al doorgebroken....

Bandé was vlak voor de winterstop aangetrokken en volgens mij was kluivert toen zeker al de 1e keuze.

Maar wat is eigenlijk het punt dat je wil maken?
Dat er helemaal niet veel mensen waren die dachten dat Kluivert DE man op links zou worden aangezien hij toen juist nog veel vanaf rechts speelde en mocht invallen omdat Youness gewoon nog vanaf links speelde.

Kluivert begon net basis speler te worden toen bande begin december tekende.

Mijn Punt is dat jij van iets wat eigenlijk niets is ook weer een negatief punt probeert te maken.
remco k
 remco k - vrijdag 08 juni 2018 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 juni 2018 - 22:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heb je het interview dan niet gezien? Of wil je me gewoon geraffineerd fucken?

Interview is geweest en de woorden zijn gezegd... dus wat wil je nu exact van mij weerleggen?
Ik heb dat interview niet gezien.

En ik weerleg niks. Ik laat alleen zien wanneer hij daadwerkelijk heeft bijgetekend en vind jouw uitspraak daarom bijzonder.
Eide
 Eide - maandag 11 juni 2018 - 07:02   quote  deeplink  
Het schijnt dat Barcelona zich toch eeer heeft gemeld bij Ajax voor De Jong. Ajax weigert kennelijk mee te werken want ziet in De Jong een van de belangrijkste spelers voor aankomend seizoen. Verhaal is en blijft dat De Jong niet in Spanje is voor gesprekken. Ajax heeft geen toestemming gegeven aan Barca om met De Jong te praten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2018 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 11 juni 2018 - 07:18   quote  deeplink  
Dit vind ik persoonlijk de meest zorgelijke ontwikkeling. Frenkie de Jong moet aankomend seizoen Ziyech doen vergeten en het kloppend hart van het elftal worden. Hij is de belangrijkste speler die in de schijnwerpers staat wat mij betreft.
Eide
 Eide - maandag 11 juni 2018 - 08:04   quote  deeplink  
Barcelona bijt zich vast in Frenkie de Jong

FC Barcelona heeft zich zondagmiddag opnieuw bij Ajax gemeld voor Frenkie de Jong. De Catalanen hebben zich vastgebeten in de 21-jarige middenvelder die voor Ajax de status ’niet te koop’ heeft.

De clubleiding van FC Barcelona lijkt dat maar niet te respecteren en probeert met Marc Overmars en De Jongs zaakwaarnemer Ali Dursun om de tafel te komen. De Spaanse kampioen is desnoods bereid De Jong nog een jaar in de Johan Cruijff ArenA te stallen, maar zelfs naar een verkoop en terug-huurconstructie hebben Overmars en zijn mede-directieleden nog geen oren.

Wonderkind Rodrygo
Barcelona geeft echter niet op, weet dat De Jong ook hoog op de verlanglijst van de nog kapitaalkrachtigere clubs PSG en Manchester City staat en wil een Rodrygo-debacle voorkomen. De Spaanse topclub was lang met het Braziliaanse wonderkind bezig, maar Rodrygo lijkt naar Real Madrid te gaan.

Het feit dat de Catalanen naar verluidt al meer dan 40 miljoen euro voor De Jong over hebben en hem zelfs een seizoen willen terug verhuren, geeft wel aan hoe gecharmeerd de clubleiding van hem is. Dat ook Pep Guardiola (City) hem wil inlijven, is voor Barça de ultieme bevestiging dat De Jong klaar is voor de top.

Andere prioriteiten
Volgens insiders bij Ajax zou De Jong zelf nog het liefst een jaar blijven. Door zijn blessure heeft hij de fans nog niet laten zien wat hij wil en de middenvelder zou als landskampioen willen vertrekken. Barcelona wil haast maken met een afspraak, maar Ajax heeft op dit moment andere prioriteiten: de inkomende transfers van Dusan Tadic en Lisandro Magallan en de afronding van de verkoop van Justin Kluivert.

Bron

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 juni 2018 door Eide --
Eide
 Eide - maandag 11 juni 2018 - 08:05   quote  deeplink  
AS Roma nadert vraagprijs Ajax voor Kluivert

AS Roma en Ajax denken maandag of dinsdag dan eindelijk de transfer van Justin Kluivert (19) af te ronden.

Beide clubs steggelden afgelopen weekeinde nog over de min of meer gegarandeerde bonussen die Ajax verlangde, maar inmiddels nadert AS Roma de Amsterdamse vraagprijs. En de hoofdprijs krijgt Ajax zeker, zoals het er nu naar uitziet. De Amsterdammers incasseren ruim 17,5 miljoen euro vast, maar dat bedrag zal – mits Kluivert geregeld aan spelen toekomt – door bonussen zo goed als zeker oplopen naar een bedrag tussen de 21 en 22 miljoen euro.

Afwachten op Ibiza
Italiaanse media meldden vrijdag dat Kluivert zijn vakantie in Spanje had afgebroken en spoorslags naar Italië was vertrokken, maar in werkelijkheid wachtte de buitenspeler op Ibiza rustig af. Een dezer dagen zal hij – zodra Ajax en AS Roma een klap op de deal geven – alsnog in Rome verschijnen, zijn vijfjarige contract ondertekenen en als volgende aanwinst worden gepresenteerd. De Romeinen haalden eerder Ante Coric (Dinamo Zagreb), Ivan Marcano (FC Porto) en Bryan Cristante van Atalanta Bergamo.

Ziyech
AS Roma heeft ook nog steeds zijn zinnen gezet op Hakim Ziyech, voor wie de club zich officieel bij Ajax meldde. De middenvelder van Ajax en Marokko heeft zoals Telesport meldde inmiddels een persoonlijk akkkoord voor een vijfjarig contract, maar de geboden en gevraagde transfersom liggen nog ver uit elkaar.

Bron

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1546230