BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - woensdag 27 juni 2018 - 09:57   quote  deeplink  
Die gaat er gewoon niet meer komen, dat is duidelijk zat.
JOOD
 JOOD - woensdag 27 juni 2018 - 12:14   quote  deeplink  
Hoe zit het met El Haddadi? Iemand info over? Lijkt me ook haalbaar voor 20 miljoen?
Peterhs
 Peterhs - woensdag 27 juni 2018 - 13:01   quote  deeplink  
Zie liever Lukaku komen ;-)
Loetje
 Loetje - woensdag 27 juni 2018 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 12:14 schreef JOOD het volgende:
Hoe zit het met El Haddadi? Iemand info over? Lijkt me ook haalbaar voor 20 miljoen?
Totaal overbodig lijkt me als je dadelijk Tadic hebt en wetende dat je Neres, Labyad en Bande nog voor de flanken hebt...
Loetje
 Loetje - woensdag 27 juni 2018 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 13:01 schreef Peterhs het volgende:
Zie liever Lukaku komen ;-)
Betalen wij wel met ons loontje dan. Ik eis wel 15% bij doorverkoop.
AkaS
 AkaS - woensdag 27 juni 2018 - 15:24   quote  deeplink  
Even over Magallan en de mededeling van Overmars dat hij nog altijd verwacht dat deze naar Ajax komt, maar als het moet direct kan doorschakelen.

Op het eerste zicht klinkt dit zeer heldhaftig van de man die ik zeer laag heb zitten.

Maar als ik deze tekst even op mij laat inwerken, zegt hij in feite dat de voorkeur bij Magallan ligt. En een alternatief waar direct naar doorgeschakeld kan worden is volgens mij alleen een alternatief wanneer deze gelijkwaardig is aan Magallan… voor zover logisch toch.

Ajax is in volle voorbereiding en de komst van Magallan en of zijn alternatief lijkt mij meer dan gewenst omdat deze nog aan het Ajaxspelletje moet wennen en zijn teamgenoten...

Waar ik naar toe wil, is dat Overmars full of shit zit.

Als het alternatief voorhanden is waarnaar direct doorgeschakeld kan worden, waarom dan nog langer aan het lijntje hangen met als gevolg dat we straks op geen van beiden een beroep kunnen doen tijdens de CL voorronde.

En wat als de Ligt geblesseerd raakt of er onverhoopt een goed bod op hem komt dat niet te weigeren is... En dit is heel goed denkbaar...

Gaan we dan met Schuurs en Wöber de CL voorrondes in?

Sorry maar als er een alternatief beschikbaar is die gelijkwaardig is, dan lijkt Overmars mij verplicht naar de selectie, de club en de achterban om direct door te schakelen.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 juni 2018 - 16:17   quote  deeplink  
2926813bdf.png
1a46796d39.png
JV
 JV - woensdag 27 juni 2018 - 16:18   quote  deeplink  
Top tadic is binnen voor een nette prijs van 11 miljoen, goed gehandeld overmars!
JV
 JV - woensdag 27 juni 2018 - 16:19   quote  deeplink  
Nu nog CV en iemand op 6 positie
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 27 juni 2018 - 16:21   quote  deeplink  
11 miljoen is inderdaad zeer netjes, goed geregeld Overmars.
schapio
 schapio - woensdag 27 juni 2018 - 16:23   quote  deeplink  
nou akas ik lees normaal alleen maar mee, maar wat jij hier al dagen lang voor een onzin
uitkraamt dat is niet meer uit te houden. er wordt alleen maar op overmars in gehakt zonder ook maar 1 concrete oplossing hoe het beter zou moeten, verder als doorschakelen kom je niet.
als overmars en de scouting/technische staf overtuigd is van magallan dan kunnen ze nog een paar dagen wachten, bij tadic heeft het wat gebracht om volhardend te zijn hoewel iedereen zegt dat hij nooit zou komen.
eerst maar afwachten en als het seizoen begint en er is nog niks gebeurd dan is het vroeg genoeg om zo negatief over overmars te oordelen, dit is het eerste jaar dat hij zonder de raad van commisarissen in zijn nek
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 juni 2018 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 16:21 schreef Hasjkoph het volgende:
11 miljoen is inderdaad zeer netjes, goed geregeld Overmars.
Ik denk dat je dit best onder de noemer "een koopje" kan zetten zoveel internationale ervaring als hij heeft plus een paar jaar PL.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 juni 2018 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 16:21 schreef Hasjkoph het volgende:
11 miljoen is inderdaad zeer netjes, goed geregeld Overmars.
Ik denk dat je dit best onder de noemer "een koopje" kan zetten zoveel internationale ervaring als hij heeft plus een paar jaar PL.....
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 27 juni 2018 - 16:24   quote  deeplink  
sorry, dubbel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 27 juni 2018 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 juni 2018 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 16:23 schreef schapio het volgende:
nou akas ik lees normaal alleen maar mee, maar wat jij hier al dagen lang voor een onzin
uitkraamt dat is niet meer uit te houden. er wordt alleen maar op overmars in gehakt zonder ook maar 1 concrete oplossing hoe het beter zou moeten, verder als doorschakelen kom je niet.
als overmars en de scouting/technische staf overtuigd is van magallan dan kunnen ze nog een paar dagen wachten, bij tadic heeft het wat gebracht om volhardend te zijn hoewel iedereen zegt dat hij nooit zou komen.
eerst maar afwachten en als het seizoen begint en er is nog niks gebeurd dan is het vroeg genoeg om zo negatief over overmars te oordelen, dit is het eerste jaar dat hij zonder de raad van commisarissen in zijn nek
Wat een slap gelul. Dan had Overmars op 18 mei gewoon zijn bek moeten houden want zijn woorden waren dat bij de start van het seizoen de selectie op orde zou zijn. Dan moet je geen 2 maanden wachten op een Argentijn.
remco k
 remco k - woensdag 27 juni 2018 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 15:24 schreef AkaS het volgende:
Even over Magallan en de mededeling van Overmars dat hij nog altijd verwacht dat deze naar Ajax komt, maar als het moet direct kan doorschakelen.

Op het eerste zicht klinkt dit zeer heldhaftig van de man die ik zeer laag heb zitten.

Maar als ik deze tekst even op mij laat inwerken, zegt hij in feite dat de voorkeur bij Magallan ligt. En een alternatief waar direct naar doorgeschakeld kan worden is volgens mij alleen een alternatief wanneer deze gelijkwaardig is aan Magallan… voor zover logisch toch.

Ajax is in volle voorbereiding en de komst van Magallan en of zijn alternatief lijkt mij meer dan gewenst omdat deze nog aan het Ajaxspelletje moet wennen en zijn teamgenoten...

Waar ik naar toe wil, is dat Overmars full of shit zit.

Als het alternatief voorhanden is waarnaar direct doorgeschakeld kan worden, waarom dan nog langer aan het lijntje hangen met als gevolg dat we straks op geen van beiden een beroep kunnen doen tijdens de CL voorronde.

En wat als de Ligt geblesseerd raakt of er onverhoopt een goed bod op hem komt dat niet te weigeren is... En dit is heel goed denkbaar...

Gaan we dan met Schuurs en Wöber de CL voorrondes in?

Sorry maar als er een alternatief beschikbaar is die gelijkwaardig is, dan lijkt Overmars mij verplicht naar de selectie, de club en de achterban om direct door te schakelen.
En op basis waarvan is het alternatief gelijkwaardig?
Niet zonder reden dat men kiest voor Magalan en niet voor die ander.
Eide
 Eide - woensdag 27 juni 2018 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 16:21 schreef Hasjkoph het volgende:
11 miljoen is inderdaad zeer netjes, goed geregeld Overmars.
Zeker, dat scheelt behoorlijk met die 17 miljoen die de ronde deed. Allround goede aankoop hoor.
schapio
 schapio - woensdag 27 juni 2018 - 19:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 16:42 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een slap gelul. Dan had Overmars op 18 mei gewoon zijn bek moeten houden want zijn woorden waren dat bij de start van het seizoen de selectie op orde zou zijn. Dan moet je geen 2 maanden wachten op een Argentijn.
de start van het seizoen is relatief, de voorbereiding is begonnen klopt maar de echt belangrijke jongens zijn er nog niet bij dus dit is nog niet zo belangrijk dat je niet op een speler waarvan je overtuigd bent kunt wachten
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 27 juni 2018 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 19:21 schreef schapio het volgende:

[..]

de start van het seizoen is relatief, de voorbereiding is begonnen klopt maar de echt belangrijke jongens zijn er nog niet bij dus dit is nog niet zo belangrijk dat je niet op een speler waarvan je overtuigd bent kunt wachten
Totdat je over een maand ineens klaar moet staan voor de voorrondes. Maar nee hoor, alles is relatief.
AkaS
 AkaS - donderdag 28 juni 2018 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 16:23 schreef schapio het volgende:
nou akas ik lees normaal alleen maar mee, maar wat jij hier al dagen lang voor een onzin
uitkraamt dat is niet meer uit te houden. er wordt alleen maar op overmars in gehakt zonder ook maar 1 concrete oplossing hoe het beter zou moeten, verder als doorschakelen kom je niet.
als overmars en de scouting/technische staf overtuigd is van magallan dan kunnen ze nog een paar dagen wachten, bij tadic heeft het wat gebracht om volhardend te zijn hoewel iedereen zegt dat hij nooit zou komen.
eerst maar afwachten en als het seizoen begint en er is nog niks gebeurd dan is het vroeg genoeg om zo negatief over overmars te oordelen, dit is het eerste jaar dat hij zonder de raad van commisarissen in zijn nek
Mijn oplossing is.... Dat je het alleen bij lezen laat, maar zelfs dat gaat je niet goed af!
AkaS
 AkaS - donderdag 28 juni 2018 - 08:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 16:50 schreef remco k het volgende:

[..]

En op basis waarvan is het alternatief gelijkwaardig?
Niet zonder reden dat men kiest voor Magalan en niet voor die ander.
Anders zou het voor Ajax geen alternatief moeten zijn lijkt mij.
Overmars is voornemens om direct door te schakelen en ik mag toch
aannemen dat dit geen koekenbakker is en valt binnen de kwaliteitsnorm waaraan ook Magallan voldoet.

Of is Magallan een buitenkansje die ook nadrukkelijk in de picture staat bij Europese topclubs en of subtopclubs...?
Eide
 Eide - donderdag 28 juni 2018 - 09:36   quote  deeplink  
Wat ik heb begrepen is Magellan geen supertalent of zo, maar een betrouwbare, typisch Argentijnse verdediger. Ajax schijnt hem ruim 20 keer bekeken te hebben. Ik denk dat men gewoon een betrouwbare midden-twintiger zoekt of iets meer volwassenheid in de ploeg te brengen.

Uiteindelijk was de verdediging met De Ligt en De Jong ook ruimschoots goed genoeg voor de Eredivisie. Je zoekt dit dus met Europa en topwedstrijden in het achterhoofd. De Ligt is het grote talent. Daar wil je dan misschien iemand naast die no-nonsense de mandekker is.
remco k
 remco k - donderdag 28 juni 2018 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 08:42 schreef AkaS het volgende:

[..]

Anders zou het voor Ajax geen alternatief moeten zijn lijkt mij.
Overmars is voornemens om direct door te schakelen en ik mag toch
aannemen dat dit geen koekenbakker is en valt binnen de kwaliteitsnorm waaraan ook Magallan voldoet.

Of is Magallan een buitenkansje die ook nadrukkelijk in de picture staat bij Europese topclubs en of subtopclubs...?
Wie heeft het over een koekenbakker?

Maar als het alternatief dezelfde kwaliteiten zou bezitten had Ajax die ookmecht al wel gehaald. Er zitten altijd verschillen in spelers.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 28 juni 2018 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 15:24 schreef AkaS het volgende:
Even over Magallan en de mededeling van Overmars dat hij nog altijd verwacht dat deze naar Ajax komt, maar als het moet direct kan doorschakelen.

Op het eerste zicht klinkt dit zeer heldhaftig van de man die ik zeer laag heb zitten.

Maar als ik deze tekst even op mij laat inwerken, zegt hij in feite dat de voorkeur bij Magallan ligt. En een alternatief waar direct naar doorgeschakeld kan worden is volgens mij alleen een alternatief wanneer deze gelijkwaardig is aan Magallan… voor zover logisch toch.

Ajax is in volle voorbereiding en de komst van Magallan en of zijn alternatief lijkt mij meer dan gewenst omdat deze nog aan het Ajaxspelletje moet wennen en zijn teamgenoten...

Waar ik naar toe wil, is dat Overmars full of shit zit.

Als het alternatief voorhanden is waarnaar direct doorgeschakeld kan worden, waarom dan nog langer aan het lijntje hangen met als gevolg dat we straks op geen van beiden een beroep kunnen doen tijdens de CL voorronde.

En wat als de Ligt geblesseerd raakt of er onverhoopt een goed bod op hem komt dat niet te weigeren is... En dit is heel goed denkbaar...

Gaan we dan met Schuurs en Wöber de CL voorrondes in?

Sorry maar als er een alternatief beschikbaar is die gelijkwaardig is, dan lijkt Overmars mij verplicht naar de selectie, de club en de achterban om direct door te schakelen.
Het aletrnatief is nooit gelijkwaardig. Je hebt geen spelers die precies hetzelfde zijn. Zoveel shit verkondigd hij niet in dit geval. Hij heeft tussendoor wel een hele belangrijke speler binnengehaald en helaas is Ziyech nog niet verkocht.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 28 juni 2018 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 juni 2018 - 16:17 schreef Hasjkoph het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dit is wel een hele goede deal die Overmars heeft gemaakt. Southampton kiest eieren voor zijn geld en accepteerd een lager bod dan in zijn contract staat.
AkaS
 AkaS - donderdag 28 juni 2018 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 10:45 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Het aletrnatief is nooit gelijkwaardig. Je hebt geen spelers die precies hetzelfde zijn. Zoveel shit verkondigd hij niet in dit geval. Hij heeft tussendoor wel een hele belangrijke speler binnengehaald en helaas is Ziyech nog niet verkocht.
Nooit is wel heel definitief en in de theorie niet juist.
AkaS
 AkaS - donderdag 28 juni 2018 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 10:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie heeft het over een koekenbakker?

Maar als het alternatief dezelfde kwaliteiten zou bezitten had Ajax die ookmecht al wel gehaald. Er zitten altijd verschillen in spelers.
Je zou dat wel denken, maar je hebt het wel over Overmars.
Dir heeft wel vaker voorkeuren die twijfelachtig zijn...
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 28 juni 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 14:16 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nooit is wel heel definitief en in de theorie niet juist.
Noem 2 spelers op die precies hetzelfde zijn? Zelfs als het een tweeling is, dan zijn ze anders. Het is heel simpel, de natuur zorgt voor diversiteit en geen enkele speler is hetzelfde.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 28 juni 2018 - 14:22   quote  deeplink  
Younes heeft een achillespees blessure en is 8 maanden uit de roulatie... Gelukkig heeft hij toch een contract bij Napoli, anders moet hij in de bijstand.
Die jongen heeft echt alles tegen op dit moment.
AkaS
 AkaS - donderdag 28 juni 2018 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 10:47 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Dit is wel een hele goede deal die Overmars heeft gemaakt. Southampton kiest eieren voor zijn geld en accepteerd een lager bod dan in zijn contract staat.
Eerlijk is eerlijk, dit lijkt een zeer goede deal te zijn.
Goed gedaan van de rvc ;-)
JOOD
 JOOD - donderdag 28 juni 2018 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 14:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, dit lijkt een zeer goede deal te zijn.
Goed gedaan van de rvc ;-)
Vd Sar zou de credits moeten krijgen, niet de rvc ;)
remco k
 remco k - donderdag 28 juni 2018 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 14:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je zou dat wel denken, maar je hebt het wel over Overmars.
Dir heeft wel vaker voorkeuren die twijfelachtig zijn...
Je mening en dat is geen feit. Ik vind dag namelijk we meevallen.
schapio
 schapio - donderdag 28 juni 2018 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 08:39 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mijn oplossing is.... Dat je het alleen bij lezen laat, maar zelfs dat gaat je niet goed af!
lezen gaat me heel goed af, maar wat jij voor een onzin uitkraamt dat doet gewoon pijn aan mijn ogen, je bent alleen maar negatief maar oplossingen heb je niet, dan komt er pure onzin uit,
ik geloof stiekem dat jij een psv supporter bent die overmars probeert zwart te maken.
zo niet dan heb je van voetbal verdomd weinig verstand en is het beter dat jij wat meer mee leest voordat je jezelf nog meer blameerd
AkaS
 AkaS - donderdag 28 juni 2018 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 16:32 schreef schapio het volgende:

[..]

lezen gaat me heel goed af, maar wat jij voor een onzin uitkraamt dat doet gewoon pijn aan mijn ogen, je bent alleen maar negatief maar oplossingen heb je niet, dan komt er pure onzin uit,
ik geloof stiekem dat jij een psv supporter bent die overmars probeert zwart te maken.
zo niet dan heb je van voetbal verdomd weinig verstand en is het beter dat jij wat meer mee leest voordat je jezelf nog meer blameerd
en ik geloof dat jij een schaap bent
AkaS
 AkaS - donderdag 28 juni 2018 - 16:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 16:11 schreef JOOD het volgende:

[..]

Vd Sar zou de credits moeten krijgen, niet de rvc ;)
Hahahaha das waar ook :-)
schapio
 schapio - donderdag 28 juni 2018 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 16:52 schreef AkaS het volgende:

[..]

en ik geloof dat jij een schaap bent
geloven doe je in de kerk knakworst
AkaS
 AkaS - donderdag 28 juni 2018 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 17:21 schreef schapio het volgende:

[..]

geloven doe je in de kerk knakworst
nou rot dan op naar de kerk

ik geloof stiekem dat jij een psv supporter bent....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 28 juni 2018 door AkaS --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 juni 2018 - 20:38   quote  deeplink  
Als we het toch over Overmars hebben ............. vandaag toch iets heel interessants gehoord van iemand die met hem heeft samengewerkt maar keihard buiten de deur is gewerkt. Die gaf aan dat het binnen Ajax inderdaad schort aan communicatieve vaardigheden. En dat zuig ik niet uit mijn duim. Ga hier alleen geen naam noemen.
Loetje
 Loetje - donderdag 28 juni 2018 - 20:59   quote  deeplink  
Jep. Maar dit geldt eveneens voor Van der Sar. Dat heb ik al van zeker 2 mensen gehoord dat Ajax de beste bedoelingen heeft, maar totaal niet of niet goed communiceert. Daar zijn veel irritaties over binnen de club.
schapio
 schapio - donderdag 28 juni 2018 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 19:43 schreef AkaS het volgende:

[..]

nou rot dan op naar de kerk

ik geloof stiekem dat jij een psv supporter bent....
origineel ben je ook niet echt he, maar ok, ik heb ook geen zin in een kinder discussie met je. mijn mening is dat je veel roept, maar weinig zinnigs eruit komt behalve veel kritiek op overmars zonder ook maar iets van een oplossing daar voor aan te dragen.
maar veel plezier nog en pas maar op dat je niet teveel in negativiteit vervalt, daarvoor is het leven te mooi :-)
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 juni 2018 - 00:51   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 23:23 schreef schapio het volgende:

[..]

origineel ben je ook niet echt he, maar ok, ik heb ook geen zin in een kinder discussie met je. mijn mening is dat je veel roept, maar weinig zinnigs eruit komt behalve veel kritiek op overmars zonder ook maar iets van een oplossing daar voor aan te dragen.
maar veel plezier nog en pas maar op dat je niet teveel in negativiteit vervalt, daarvoor is het leven te mooi :-)
Eindelijk een post die iets heeft wat zinnig is..En daarom zal ik je een echt antwoord geven.

Je zegt al een tijdje mee te lezen.... Als je dit echt hebt gedaan had je moeten weten dat Ronald mij deze vraag ook recent heeft gesteld, maar dan op een respectvollere wijze.

Ik heb hier respectvol en uitgebreid op geantwoord. Dit had je kunnen lezen.

En ja ik registreer heel veel negatieve zaken en ben alles behalve fan van Overmars, das duidelijk.

Wat betreft het opperen van oplossingen... Denk jij niet dat ik wat anders te doen heb. En waarom zou ik lijstjes met spelers in kaart moeten brengen om mijn kritiek te rechtvaardigen?

En denk jij soms dat Overmars ook zelf zijn lijstjes maakt... Nou nee hoor die heeft een heel team voor hem werken in alle uithoeken van de wereld plus hij verdient er zijn geld mee zoals je weet!

Tadic... Prima aankoop. Maar Magallan is een schandalige soap waarbij Overmars een enorme gok neemt die ik niet verantwoord vind. Dezelfde gok neemt hij min of meer met ten Hag die zichzelf errug slecht heeft verkocht tot op heden en je kan er op wachten als de resultaten tegenvallen, hij met zijn slechte start en slap gezwam niet te hanteren valt... En de club weer in brand komt te staan.

Tot slot... Je mag wel wat scherper zijn... mijn reactie was een reminder aan jouw eigen 1e post waarin je zelf begon met ik geloof.... niet om jou te kopiëren :-)

Anyway welkom en veel plezier in de kerk!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 29 juni 2018 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 14:24 schreef AkaS het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk, dit lijkt een zeer goede deal te zijn.
Goed gedaan van de rvc ;-)
hahaha
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 juni 2018 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 10:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie heeft het over een koekenbakker?

Maar als het alternatief dezelfde kwaliteiten zou bezitten had Ajax die ookmecht al wel gehaald. Er zitten altijd verschillen in spelers.
Beste Remco, dat is slechts een aanname van jou.... Maar ja dat geldt ook voor mij natuurlijk.
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 juni 2018 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 14:20 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Noem 2 spelers op die precies hetzelfde zijn? Zelfs als het een tweeling is, dan zijn ze anders. Het is heel simpel, de natuur zorgt voor diversiteit en geen enkele speler is hetzelfde.
Dat is idd onmogelijk om 2 spelers te noemen die precies hetzelfde zijn. Maar volgens mij had ik het over spelers van gelijkwaardig niveau... Toch? En anders heb jij gelijk en ik niet :-)
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 juni 2018 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 20:38 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als we het toch over Overmars hebben ............. vandaag toch iets heel interessants gehoord van iemand die met hem heeft samengewerkt maar keihard buiten de deur is gewerkt. Die gaf aan dat het binnen Ajax inderdaad schort aan communicatieve vaardigheden. En dat zuig ik niet uit mijn duim. Ga hier alleen geen naam noemen.
Hahaha dan hebben ze eigenlijk toch wel de juiste trainer erbij gezocht hahahaha :-)
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 juni 2018 - 15:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 juni 2018 - 20:59 schreef Loetje het volgende:
Jep. Maar dit geldt eveneens voor Van der Sar. Dat heb ik al van zeker 2 mensen gehoord dat Ajax de beste bedoelingen heeft, maar totaal niet of niet goed communiceert. Daar zijn veel irritaties over binnen de club.
Nou dan komt nu amateur psychologie om de hoek kijken... Wellicht is van der Sar een heel onzeker mannetje en wordt dit i.c.m. zijn postuur aangezien voor arrogantie en versterkt door zijn gebrek aan communicatie skills.
AkaS
 AkaS - vrijdag 29 juni 2018 - 15:18   quote  deeplink  
Al met al de hoogste tijd om de bezem eens goed door Ajax te halen...

En nu moet ik met alternatieven komen geloof ik...O nee geloven... daar moet ik voor naar de kerk en ik mag ook weer niet al te negatief zijn....

Pfff valt niet mee hoor om op het forum te kunnen posten...

Van der Sar vervangen door Molenaar...
Overmars vervangen voor… Aj hiervoor moet ik even mijn lijstje raadplegen die ik niet heb... Maar volgens mij moet hier wel iemand zijn binnen het BV die hiervoor in aanmerking komt...

Kunnen we meteen doorschakelen naar een andere trainer.... Zoveel mensen zoveel wensen... Maar ondanks alles zou ik FdB weleens een kans willen geven met een gevulde bankrekening en een fiat om goede versterkingen te halen. Zijn saaie voetbal is wel mede het gevolg geweest van uitholling.

Of gewoon lekker een verse aanvallend ingestelde trainer uit het buitenland..

En dan kunnen meteen Jonk en David Endt in ere aangesteld worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 juni 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2018 - 15:09 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha dan hebben ze eigenlijk toch wel de juiste trainer erbij gezocht hahahaha :-)
Wat er gebeurd binnen onze club is echt ziek AkaS. Maar vervolgens in mediaberichten via Ajax.nl een heel ander verhaal, in dit geval leugens, naar buiten brengen om de achterban zand in de ogen te strooien. Nu heb ik eindelijk feiten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 29 juni 2018 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2018 - 15:18 schreef AkaS het volgende:
Al met al de hoogste tijd om de bezem eens goed door Ajax te halen...

En nu moet ik met alternatieven komen geloof ik...O nee geloven... daar moet ik voor naar de kerk en ik mag ook weer niet al te negatief zijn....

Pfff valt niet mee hoor om op het forum te kunnen posten...

Van der Sar vervangen door Molenaar...
Overmars vervangen voor… Aj hiervoor moet ik even mijn lijstje raadplegen die ik niet heb... Maar volgens mij moet hier wel iemand zijn binnen het BV die hiervoor in aanmerking komt...

Kunnen we meteen doorschakelen naar een andere trainer.... Zoveel mensen zoveel wensen... Maar ondanks alles zou ik FdB weleens een kans willen geven met een gevulde bankrekening en een fiat om goede versterkingen te halen. Zijn saaie voetbal is wel mede het gevolg geweest van uitholling.

Of gewoon lekker een verse aanvallend ingestelde trainer uit het buitenland..

En dan kunnen meteen Jonk en David Endt in ere aangesteld worden.
+33!!!
Loetje
 Loetje - vrijdag 29 juni 2018 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 29 juni 2018 - 15:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nou dan komt nu amateur psychologie om de hoek kijken... Wellicht is van der Sar een heel onzeker mannetje en wordt dit i.c.m. zijn postuur aangezien voor arrogantie en versterkt door zijn gebrek aan communicatie skills.
Gap, ik ken zoveel mensen die ontzettend goed in hun beroep zijn maar communicatie totaal niet beheren en andersom hetzelfde. Niks kunnen maar verbaal erg sterk zijn.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5976
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1627719