BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - donderdag 10 mei 2018 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 15:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik oordeel niet over het bestuur. Maar we waren beiden van mening dat er in de Eredivisie eigenlijk geen spelers rondlopen die Ajax een niveau hoger tillen, toch? Iets wat eigenlijk iedereen hier wel vond. Dan oordelen we dus ALLEMAAL dat het niet goed genoeg is.
Jij reageert. Maar heel mijn initiële post heeft geen betrekkning ip je.
remco k
 remco k - donderdag 10 mei 2018 - 22:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 18:31 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als je vanaf de EL finale kijkt van vorig jaar waarin Overmars op tv vertelde trots te zijn op de contractverlenging van Veltman....Tot aan nu... Hoe kan je dan in godsnaam tevreden zijn over deze directie?
Ze hebben een zomer gehad waarin ze zelf aangaven het anders te gaan doen en daar was iedereen het over eens.

Afgelopen winter adequaat gehandeld met tagliafico en kristensen waarvan er een nu al onmisbaar is.

Je gaat dadelijk de transferperiode in waarin ze zich zullen moeten bewijzen. Je kan niet op voorhand dit bestuur gaan veroordelen op basis van de nog komende transfers.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 mei 2018 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 22:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ze hebben een zomer gehad waarin ze zelf aangaven het anders te gaan doen en daar was iedereen het over eens.

Afgelopen winter adequaat gehandeld met tagliafico en kristensen waarvan er een nu al onmisbaar is.

Je gaat dadelijk de transferperiode in waarin ze zich zullen moeten bewijzen. Je kan niet op voorhand dit bestuur gaan veroordelen op basis van de nog komende transfers.
Ik oordeel over dit bestuur door de puinhoop die ze er het afgelopen 2 seizoenen van gemaakt hebben. Daar kunnen enkele transfers geen verandering in brengen.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 mei 2018 - 00:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 22:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij reageert. Maar heel mijn initiële post heeft geen betrekkning ip je.
Ik reageer omdat je iets zegt wat je zelf en wij allemaal doen en dat geef ik aan. Niks meer en niks minder.
remco k
 remco k - vrijdag 11 mei 2018 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 23:08 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik oordeel over dit bestuur door de puinhoop die ze er het afgelopen 2 seizoenen van gemaakt hebben. Daar kunnen enkele transfers geen verandering in brengen.
Mooi man.
remco k
 remco k - vrijdag 11 mei 2018 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 00:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik reageer omdat je iets zegt wat je zelf en wij allemaal doen en dat geef ik aan. Niks meer en niks minder.
Nee. Je maakt er iets van wat het niet is en dan noem jij een ander een draaier.
Brandje
 Brandje - vrijdag 11 mei 2018 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 08:26 schreef Loetje het volgende:
Voor het meeste ben ik wel voor trouwens, alleen ben ik zwaar tegen die Play-offs. Als je iedereen 2x hebt gehad, ben je terecht kampioen.

Als ik nu kijk in België, Club wordt met iets van 12 punten verschil eerste, punten worden gehalveerd terwijl ze netjes iedereen verslagen hebben. Nu spelen ze een iets mindere play offs en ze staan nog maar 2 puntjes voor terwijl de voorsprong op basis van de competitie nog 8 punten zou moeten zijn, aangezien Anderlecht 4 punten is ingelopen.
Ik ben niet per definitie tegen de play offs mits je gewoon het aantal punten/lees voorsprong houdt die je tijdens de reguliere competitie heb op gebouwd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 mei 2018 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee. Je maakt er iets van wat het niet is en dan noem jij een ander een draaier.
2 verschillende dingen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 mei 2018 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi man.
Wat een antwoord ..........

Maar bij jou is elk seizoen een nieuwe kans. Bij mij werkt het door.
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 mei 2018 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee. Je maakt er iets van wat het niet is en dan noem jij een ander een draaier.
Och, daar ga je weer kereltje. Jij begint over iets wat volgens jou niet eerlijk is en dat is nou net iets wat je zelf evengoed doet. En dan zegt men er wat van en is de ander een draaier en snappen ze het niet. Tering gozer, hoe lastig kan het zijn. Maargoed, leedvermaak is ook vermaak zullen we dan maar zeggen... ;-)
Loetje
 Loetje - vrijdag 11 mei 2018 - 22:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi man.
En om dit soort antwoorden ga je een ander aanspreken? Oh wacht, je antwoord is vast dat je dat niet doet maar ik degene ben die het doet...? Of verras me op zijn minst een keer kerel ;-)
wvb
 wvb - zaterdag 12 mei 2018 - 07:17   quote  deeplink  
Het is weer gigantisch onrustig bij Ajax:
-Artikelen in de Telegraaf.
-Vanochtend een uitgebreid artikel in het sportkatern van de Volkskrant.
-Spelers en voetbalmakelaars die zich roeren, spelers los proberen te weken.
-Pubers welke een jaar in de hoofdmacht spelen, worden door zaakwaarnemers gek gemaakt voor het grote geld, in de wetenschap dat vermogende clubs, uit grote Europese competities op de loer liggen.
-Barry Hulshoff inmiddels 70 jaar, een voetbal coryfee, een grootheid, uit het roemruchte en glorieuze Ajax verleden, roert zich ook nog eens, wil cashen, schakelt Mino Raiola in als tussenpersoon, om een transfer van de Ligt te bewerkstelligen.
-Dan de resultaten, hoe erg kan het worden......, hoe diep kun je zinken.
-De trainer ligt zwaar onder vuur, past totaal niet bij amsterdamse bravoure, communiceert moeizaam, geen gogme, de spelers dragen hem niet op handen, laffe wissels, ouderwetse trainingsmethodes.
-Aankoopbeleid zeer wisselend, goede aankopen, afgewisseld met zeer matige aankopen.
-Een directeur, welke voortreffelijk kon keepen, echter verbaal niet heel sterk is en geen dwingende persoonlijkheid.
-Bestuurlijke chaos.
-De spelers missen elan en bezieling, totaal geen teamgeest.

Er loopt deze keer geen van Praag rond.
Toch zal er een dergelijk iemand, een sterke persoonlijkheid, moeten komen, op moeten staan, om de club van de ondergang te redden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 12 mei 2018 - 07:25   quote  deeplink  
Die sterke persoonlijkheid wordt dan toch weer vakkundig weggepest..
AkaS
 AkaS - zaterdag 12 mei 2018 - 08:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 12:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi man.
Wat een irritante reactie, moet jij nog wel serieus genomen worden vraag ik mij af.

Ik bedoel, iedereen ziet dat het een kolere zooi is bij Ajax en dat alle goede spelers een vertrekwens hebben.

De sfeer is gewoon kut en de verwachting op beter is er niet. En dat alleen vanwege de heren in de directie. En hun keuzes.

Hoezo gaat de teller weer op nul omdat ze hebben aangegeven dat ze het nu anders gaan aanpakken... Voorlopig zitten we met hun aanpak in de situatie dat we een clown als trainer hebben en de belangrijkste spelers weg willen.

Zijn dat jouw tekenen van een goed beleid en dat de directie goed bezig is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 12 mei 2018 door AkaS --
Eide
 Eide - zaterdag 12 mei 2018 - 08:45   quote  deeplink  
Korte round-up van de geruchten:

- Een transfer van Ziyech staat op groen
- Alle andere spelers mogen alleen bij extreme bedragen vertrekken
- Magellan moet 8.5 mio plus bonussen kosten. Plan B is ene Fabian Balbuena
- Deal met Labyad moet na het weekend definitief worden
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 12 mei 2018 - 10:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 08:45 schreef Eide het volgende:
Korte round-up van de geruchten:

- Een transfer van Ziyech staat op groen
- Alle andere spelers mogen alleen bij extreme bedragen vertrekken
- Magellan moet 8.5 mio plus bonussen kosten. Plan B is ene Fabian Balbuena
- Deal met Labyad moet na het weekend definitief worden
Jammer van Ziyech lijkt qua spel eindelijk zijn draai gevonden te hebben. Hopelijk krijgen we er nog een leuk bedrag voor. Labyad wel een creatieve speler die het enigzins op kan vangen.

Zeer benieuwd wie er nog vertrekken. Kluivert? Neres? De ligt? Er zijn nog wel wat geruchten natuurlijk..
Eide
 Eide - zaterdag 12 mei 2018 - 10:39   quote  deeplink  
Mijn grootste zorg is dat er voor De Ligt nog wel eens 60mio of meer kan worden geboden. Als City, Bayern of Barca inderdaad met 60+ mio komt, wetende dat Raiola op deloer ligt, zie ik die transfer wel gebeuren.
p111
 p111 - zaterdag 12 mei 2018 - 11:21   quote  deeplink  
Kluivert is een onbegonnen zaak met Riola de rat aan het roer.Hopelijk dat we alleen Ziyech en Kluivert kwijt raken en de rest blijft.Op dit moment weer zware tijden voor ons als Aax fans.pfff
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 12 mei 2018 - 13:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 10:39 schreef Eide het volgende:
Mijn grootste zorg is dat er voor De Ligt nog wel eens 60mio of meer kan worden geboden. Als City, Bayern of Barca inderdaad met 60+ mio komt, wetende dat Raiola op deloer ligt, zie ik die transfer wel gebeuren.
Dat is niet te weigeren inderdaad. Hopelijk dan een jaartje of 2 terug huren.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 12 mei 2018 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 11:21 schreef p111 het volgende:
Kluivert is een onbegonnen zaak met Riola de rat aan het roer.Hopelijk dat we alleen Ziyech en Kluivert kwijt raken en de rest blijft.Op dit moment weer zware tijden voor ons als Aax fans.pfff
Ja balen ik hoop dat er genoeg overblijft om volgend seizoen voor het kampioenschap te kunnen gaan.
remco k
 remco k - zaterdag 12 mei 2018 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 14:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een antwoord ..........

Maar bij jou is elk seizoen een nieuwe kans. Bij mij werkt het door.
Mijn post ging over heel iets anders als waar jij op reageert.
remco k
 remco k - zaterdag 12 mei 2018 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 11 mei 2018 - 22:42 schreef Loetje het volgende:

[..]

Och, daar ga je weer kereltje. Jij begint over iets wat volgens jou niet eerlijk is en dat is nou net iets wat je zelf evengoed doet. En dan zegt men er wat van en is de ander een draaier en snappen ze het niet. Tering gozer, hoe lastig kan het zijn. Maargoed, leedvermaak is ook vermaak zullen we dan maar zeggen... ;-)
Kijk die eerste post eens terug kerel. Jij draait eromheen en verandert de discussie.

Veel plezier verder.
remco k
 remco k - zaterdag 12 mei 2018 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 08:17 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat een irritante reactie, moet jij nog wel serieus genomen worden vraag ik mij af.

Ik bedoel, iedereen ziet dat het een kolere zooi is bij Ajax en dat alle goede spelers een vertrekwens hebben.

De sfeer is gewoon kut en de verwachting op beter is er niet. En dat alleen vanwege de heren in de directie. En hun keuzes.

Hoezo gaat de teller weer op nul omdat ze hebben aangegeven dat ze het nu anders gaan aanpakken... Voorlopig zitten we met hun aanpak in de situatie dat we een clown als trainer hebben en de belangrijkste spelers weg willen.

Zijn dat jouw tekenen van een goed beleid en dat de directie goed bezig is!
Je moet helemaal zelf weten of je me serieus neemt. Mensen reageren ergens op wat heel de discussie niet is.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2018 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 14:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Kijk die eerste post eens terug kerel. Jij draait eromheen en verandert de discussie.

Veel plezier verder.
Al 3x gedaan. Maar lees dat je hetzelfde nu ook bij Warrior doet. Ze draaien het ook altijd allemaal om bij jou he...
AkaS
 AkaS - zaterdag 12 mei 2018 - 16:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 14:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Je moet helemaal zelf weten of je me serieus neemt. Mensen reageren ergens op wat heel de discussie niet is.
Jij blinkt daar in uit beste Remco!
remco k
 remco k - zaterdag 12 mei 2018 - 17:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 14:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Al 3x gedaan. Maar lees dat je hetzelfde nu ook bij Warrior doet. Ze draaien het ook altijd allemaal om bij jou he...
Ik reageer op het afmaken van het bestuur over de komende transferperiode. Geen van beiden reageert daarop maar haalt er andere zaken bij.

Sorry kerel maar zo simpel staat het er echt.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2018 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 17:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reageer op het afmaken van het bestuur over de komende transferperiode. Geen van beiden reageert daarop maar haalt er andere zaken bij.

Sorry kerel maar zo simpel staat het er echt.
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 19:08 schreef remco k het volgende:
Ajax komt de laatste jaren met regelmaat met aankopen die we niet verwachten. Bande en schuurs zijn al gehaald ter versterking van komend jaar en alleen Viergever is vertrokken. En iedereen heeft zijn mening al weer klaar wat negativiteit betreft. Ik vind het nogal suggestief.
Je reageert hier als eerste dat men negatief is over de spelers die men haalt. Dat gaat over de spelers voor ons en dat geeft iedereen aan. Nu verander je naar het bestuur. En nee, wat jij beweert staat er totaal niet. Of ga je nu weer iets zeggen dat de rest het anders moet lezen?
remco k
 remco k - zaterdag 12 mei 2018 - 19:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 18:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

[..]

Je reageert hier als eerste dat men negatief is over de spelers die men haalt. Dat gaat over de spelers voor ons en dat geeft iedereen aan. Nu verander je naar het bestuur. En nee, wat jij beweert staat er totaal niet. Of ga je nu weer iets zeggen dat de rest het anders moet lezen?
Lees eens op welke reactie.
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2018 - 19:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 19:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Lees eens op welke reactie.
Dit is de post waarop ik quote en die gaat over het vooroordelen van spelers. Wat jij verder over het bestuur vind boeit me niet. Inhoudelijk zeg je immers al maanden niks.
remco k
 remco k - zaterdag 12 mei 2018 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 09:32 schreef AkaS het volgende:
Al geruime tijd ben ik van mening dat onze directie er een zooitje van maakt. En al geruime tijd is dit voer voor discussie met sommigen die het oneens zijn of waren met mij.

Maar je moet toch wel heel blind zijn dat er een aaneenschakeling van verkeerde keuzes wordt gemaakt door deze heren.

Chaos en middelmaat regeert.

Ten Hag is hier uit voortgekomen en vanuit het ego belang om niet af te gaan moet deze schorre debiel blijven zitten. ( sorry voor mijn taalgebruik, maar ik vind het dus echt een debiel.)

Vorig jaar al Sanchez die weinig perspectief zag en daarom na 1 seizoen alweer weg was.

Dit is verder verkloot door onervaren trainers aan te stellen. En door al het gekloot en gezeik is de sfeer verder gedaald. En nu ...

Neres...30 mln = niet te houden.
Kluiver = raiola = niet te houden.
Ziyech = niet te houden.
de Ligt = niet te houden.
Onana = niet te houden

In de pen... Trage Tadic en Labyad...

Dus samengevat hebben onze capabele heren van de directie elkaar de tent uitgevochten en de mogelijkheden om een klimaat van prijzen winnen eigenhandig de nek omgedraaid!

De middelmaat gaat weer verder regeren met een dikke bankrekening en dan weer wachten op een goede lichting...

Die deze heren dan vast ook weer kunnen verneuken!

Langleve volgend seizoen met in de hoofdrollen Overmars-Ten Hag en Labyad
Ik reageer onder andere op deze post. Dit heeft in mijn beleving weinig t maken met het afbranden van spelers maar met het beoordelen van het bestuur nog voordat we zijn begonnen.

Wat jij daar verder van vind boeit me eigenlijk niets n gaat ook steeds minder boeien terwijl het steeds meer gaat opvallen hoe je reageert en op wie.

Succes verder met deze discussie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 mei 2018 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 14:20 schreef remco k het volgende:

[..]

Mijn post ging over heel iets anders als waar jij op reageert.
Ging over de vraag hoe jij tevreden kon zijn met de directie na het vertrek van Bosz! En ze hebben dit seizoen nu niet echt aangetoond progressie te hebben gemaakt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 12 mei 2018 - 21:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reageer onder andere op deze post. Dit heeft in mijn beleving weinig t maken met het afbranden van spelers maar met het beoordelen van het bestuur nog voordat we zijn begonnen.

Wat jij daar verder van vind boeit me eigenlijk niets n gaat ook steeds minder boeien terwijl het steeds meer gaat opvallen hoe je reageert en op wie.

Succes verder met deze discussie.
Beoordelen van bestuur doen we toch niet alleen op de aankomende transferperiode? Maar ook op het verleden. Zijn namelijk nog steeds dezelfde bestuurders. En daar reageer ik op met de stelling dat ik voorgaande periode niet vergeet.

Maar jij probeert jezelf eruit te lullen, en wat mij betreft doe je lekker je best. Ik heb mijn punt gemaakt. Bij jou beginnen ze, gelukkig voor hen, weer op 0!
Loetje
 Loetje - zaterdag 12 mei 2018 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 19:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reageer onder andere op deze post. Dit heeft in mijn beleving weinig t maken met het afbranden van spelers maar met het beoordelen van het bestuur nog voordat we zijn begonnen.

Wat jij daar verder van vind boeit me eigenlijk niets n gaat ook steeds minder boeien terwijl het steeds meer gaat opvallen hoe je reageert en op wie.

Succes verder met deze discussie.
Serieus gozer? In je posts erna heb je het niks anders als over spelers afzeiken.

Het boeit je nogal want je probeert je overal onderuit te lullen. Dus het boeit je behoorlijk.

En die zin over mij, hoop dat je deze nog vele malen zult herhalen want ik weet gelukkig wie het zegt en merk precies dat er nogal veel zijn die helaas hetzelfde constateren over jou. Mij geeft het enkel leedvermaak. En inderdaad, ik zoek jou op. Niks mis mee lijkt me.
remco k
 remco k - zondag 13 mei 2018 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 20:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ging over de vraag hoe jij tevreden kon zijn met de directie na het vertrek van Bosz! En ze hebben dit seizoen nu niet echt aangetoond progressie te hebben gemaakt.
Nee sorry. Mijn initiële post ging onder andere over bovenstaande quote.
Maar ik heb al eerder aangegeven dat ik van mening ben dat onze directie een slechte zoner heeft gehad waarin ze heel matig hebben
gepresteerd.

Daarna lijkt er verbetering te hebben plaatsgevonden.

Deze zomer is voor deze directieleden wel alles of niets. Het moet goed zijn want anders is hun plek niet te houden.

Of ze dat wel of niet gaat lukken valt heel weinig tot niets over te zeggen
remco k
 remco k - zondag 13 mei 2018 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 21:01 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Beoordelen van bestuur doen we toch niet alleen op de aankomende transferperiode? Maar ook op het verleden. Zijn namelijk nog steeds dezelfde bestuurders. En daar reageer ik op met de stelling dat ik voorgaande periode niet vergeet.

Maar jij probeert jezelf eruit te lullen, en wat mij betreft doe je lekker je best. Ik heb mijn punt gemaakt. Bij jou beginnen ze, gelukkig voor hen, weer op 0!
Lees even hierboven. Ze beginnen niet op 0. Natuurlijk niet en dat heb ik ook nooit beweerd. Maar in mijn optiek hebben ze alleen afgelopen zomer gefaald en met ten Hag. Ze hebben ook veel goede dingen gedaan in mijn beleving.

Er moet nu gepresteerd worden. Maar op dan op voorhand te toren dat ze nu al gefaald hebben op basis van een paar geruchten. Nee sorry.
remco k
 remco k - zondag 13 mei 2018 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 21:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Serieus gozer? In je posts erna heb je het niks anders als over spelers afzeiken.

Het boeit je nogal want je probeert je overal onderuit te lullen. Dus het boeit je behoorlijk.

En die zin over mij, hoop dat je deze nog vele malen zult herhalen want ik weet gelukkig wie het zegt en merk precies dat er nogal veel zijn die helaas hetzelfde constateren over jou. Mij geeft het enkel leedvermaak. En inderdaad, ik zoek jou op. Niks mis mee lijkt me.
Wat jij doet wordt gelukkig voor meer en meer mensen duidelijk.
remco k
 remco k - zondag 13 mei 2018 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 12 mei 2018 - 21:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Serieus gozer? In je posts erna heb je het niks anders als over spelers afzeiken.

Het boeit je nogal want je probeert je overal onderuit te lullen. Dus het boeit je behoorlijk.

En die zin over mij, hoop dat je deze nog vele malen zult herhalen want ik weet gelukkig wie het zegt en merk precies dat er nogal veel zijn die helaas hetzelfde constateren over jou. Mij geeft het enkel leedvermaak. En inderdaad, ik zoek jou op. Niks mis mee lijkt me.
Je laatste zin man. Ik ga er maar vanuit dat je niks beters te doen hebt.
Maar succes daarmee.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 13 mei 2018 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2018 - 17:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat jij doet wordt gelukkig voor meer en meer mensen duidelijk.
Serieus??? Gaan jullie nu werkelijk een strijd houden wie het meest over de ander hoort? Schermen allebei met pb's waarvan niemand de waarheid kan achterhalen. Kap met die domme onzin, want het lijkt mij dat men je een pb stuurt in vertrouwen.

En o.ja, ik krijg pb's over jullie allebei! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 13 mei 2018 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - zondag 13 mei 2018 - 21:46   quote  deeplink  
Na een tumultueuze week aan geruchten na de laatste wedstrijd lijkt de rust nu wat toegeslagen. Het zal afwachten zijn welke clubs er gaan komen de aankomende periode en waar Ajax nog denkt te moeten versterken. Zeker op linksbuiten zal toch een kwaliteitsinjectie nodig zijn als Kluivert niet verlengt.
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2018 - 23:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2018 - 17:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat jij doet wordt gelukkig voor meer en meer mensen duidelijk.
Je wordt eentonig man. Die 3 sukkels doen me echt helemaal niets net als jij. Dat jij letterlijk door het hele forum uitgekotst wordt op 3 man na vind ik wel lachen. En nogmaals, blijf reageren want daar doe ik het voor. Leedvermaak is en blijft me beste vermaak.

Draai je het nu weer om? :)
Loetje
 Loetje - zondag 13 mei 2018 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2018 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Je laatste zin man. Ik ga er maar vanuit dat je niks beters te doen hebt.
Maar succes daarmee.
Het is wat er gebeurd en loop er niet om heen, jij valt alle gasten hier aan met ongefundeerde posts en ik reageer op jou. Jij maakt daar een drama van. Post net als mij met een lach, wordt het vanzelf leuk. Ik ben immers ook niet op me pik getrapt als ik aangepakt wordt, jij altijd em overal. Ja, dan is het genieten en zal ik het blijven doen.
remco k
 remco k - maandag 14 mei 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2018 - 23:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je wordt eentonig man. Die 3 sukkels doen me echt helemaal niets net als jij. Dat jij letterlijk door het hele forum uitgekotst wordt op 3 man na vind ik wel lachen. En nogmaals, blijf reageren want daar doe ik het voor. Leedvermaak is en blijft me beste vermaak.

Draai je het nu weer om? :)
Bijzonder. Je zegt tegen mij dat het me wel boeit omdat ik iedere keer reageer.

En ik reageert iedere keer maar jou boeit het allemaal noet.

Beetje tegenstrijdig hè.
remco k
 remco k - maandag 14 mei 2018 - 09:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 13 mei 2018 - 23:26 schreef Loetje het volgende:

[..]

Het is wat er gebeurd en loop er niet om heen, jij valt alle gasten hier aan met ongefundeerde posts en ik reageer op jou. Jij maakt daar een drama van. Post net als mij met een lach, wordt het vanzelf leuk. Ik ben immers ook niet op me pik getrapt als ik aangepakt wordt, jij altijd em overal. Ja, dan is het genieten en zal ik het blijven doen.
Kerel. Als ik hier niet meer met plezier zou posten zou ik er wel mee stoppen.

Vraag me wel af wat je doel hiermee is.
Eide
 Eide - maandag 14 mei 2018 - 10:48   quote  deeplink  
'Ajax kijkt rond in Mexico: vijfvoudig international (21) in beeld'

Ajax heeft een oogje op César Montes. Dat meldt het Zuid-Amerikaanse Noticias de Futbol. Montes is een 21-jarige verdediger van de Mexicaanse topclub Monterrey.

Montes, die voornamelijk in het centrum van de defensie speelt, maakte drie jaar geleden zijn debuut in de Mexicaanse competitie. Afgelopen jaar speelde de rechtspoot zijn eerste interland. Inmiddels is Montes vijf keer uitgekomen voor zijn vaderland. Mogelijk maakt hij deel uit van de WK-selectie van El Tri.

De 1 meter 93 lange Montes ligt bij Monterrey vast tot de zomer van 2020. Het is duidelijk dat Ajax in de jacht op versterkingen nadrukkelijk rondkijkt in Zuid-Amerika. De nummer twee van de Eredivisie is ook bezig met de komst van Lisandro Magallan (Boca Juniors) en - als alternatief - Fabian Balbuena (Corinthians).

Afgelopen week liet Ajax-trainer Erik ten Hag duidelijk blijken dat de Amsterdamse defensie versterkt moet worden in de zomer. Nick Viergever en Mitchell Dijks verlaten de club, Joël Veltman is zwaargeblesseerd en Matthijs de Ligt verkast mogelijk naar het buitenland.

Bron

Enige korrel zout zijn op z'n plaats. Ten eerste komt dit van een van de copy/paste sites. Ten tweede is de "bronvermelding" niets anders als voetbalnieuwtjes in het Spaans. Welk medium dit dus van afkomstig is, is volstrekt onduidelijk.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 14 mei 2018 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 mei 2018 - 12:54 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Dan blijf je alsnog met ons geweldige belasting systeem zitten..... Hoe meer je verdient, des te meer moet je afdragen. Als dit naar rato gebeurd is het niet erg, maar als Nederlandse topsporters hier buiten gaan vallen, dan komen er altijd wel weer partijen tegen in opstand. Dat is toch wel het voordeel (of nadeel) van een democratie-stelsel.....

ten slotte heb elk voordeel z'n nadeel en heb elk nadeel z'n voordeel.....
Weet je wat zo krom is, als je als buitenlander hier naartoe komt krijg die een belastingvoordeel en dat is ook in het geval wanneer een nederlander buiten nederland in bijvoorbeeld een ander EU lidstaat gaat werken. Als je na 5 jaar weer terugkomt krijg je wel dit belastingvoordeel als Nederlander en dan praat je over echte leuke bedragen.

Mede hierdoor is het handiger om in het buitenland te gaan voetballen + je moet wel heel veel belasting betalen als je ook een gedeelte van de transfersom krijgt, omdat dit met een soort ontslag recht te maken heeft, dit slaat natuurlijk nergens op in geval van voetbal.

Maargoed het is wel scheef allemaal, ook voor gewonen mensen is het echt niet normaal als je ziet hoeveel belasting je hier moet afdragen vergeleken met het buitenland.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 14 mei 2018 - 11:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 mei 2018 - 07:57 schreef Eide het volgende:
Verander-plan Eredivisie wordt vandaag gepresenteerd aan clubs:

-Competitie van 16
-Play-offs om kampioenschap
-Zwaardere degradatie
-Kunstgras weg in 2021
-Herverdeling tv-geld
-Hogere vergoeding jeugdtransfers
-Internationale beloftencompetitie

Zie ook vi.nl

Bron
klinkt goed al zeg ik het zelf ;-)
Maar je kan ook top belgie toevoegen aan onze competitie en de play off afschaffen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2018 door Ajax we love you --
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 09:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzonder. Je zegt tegen mij dat het me wel boeit omdat ik iedere keer reageer.

En ik reageert iedere keer maar jou boeit het allemaal noet.

Beetje tegenstrijdig hè.
Heb ik al uitgelegd toch dat ik op alles van je blijf reageren, zelfs als het geen quote op mij is. Dus niks tegenstrijdig. Je weet dat ik er de groote lol mee heb. Jij zegt succes verder en reageert weer. Dus wat nou tegenstrijdig?
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 09:05 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel. Als ik hier niet meer met plezier zou posten zou ik er wel mee stoppen.

Vraag me wel af wat je doel hiermee is.
Ik hoef geen doel op een forum te hebben, ben het enkel zelden met je eens en dat post ik. Daar is een forum voor.

Vraag me eerder af wat jou doel is als je nooit een fundament onder je post kan leggen!
Eide
 Eide - maandag 14 mei 2018 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 11:26 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

klinkt goed al zeg ik het zelf ;-)
Maar je kan ook top belgie toevoegen aan onze competitie en de play off afschaffen
Ten eerste gaat een BeNeLiga niet werken. Dat is in het damesvoetbal geprobeerd en is faliekant mislukt. Het leverde niets extra's op terwijl allerlei Nederlandse clubs niet de mogelijkheid kregen op het hoogste niveau mee te draaien.

Ten tweede zie ik de meerwaarde van een play-off systeem niet. In Belgie is dat gedaan om mensen naar de stadions te lokken omdat er langer om prijzen wordt gespeeld. In Nederland komt het volk toch wel naar de stadions en de meeste clubs spelen, door de nacompetitie, toch langdurig voor een resultaat.

Het enige dat een play-off systeem in Nederland zou bewerkstelligen is dat de topploegen vaker tegen elkaar gaan spelen. Daar staat dan tegenover dat het eerste deel van de competitie eigenlijk niets meer voorstelt zolang je maar bij de eerste 8 zit. Dat gaat eerder een averechts effect hebben op supportersaantallen dan omgekeerd.

Ten slotte behoort de kampioen de ploeg te zijn die over 34 wedstrijden de meeste punten heeft behaald. In een play-offsysteem is een enkele off-day meteen fataal. Dat hoort bij toernooivoetbal, niet bij competitievoetbal.

Kortom, ik zie niet in wat het Nederlandse voetbal hierbij te winnen heeft.

Dit in tegenstelling tot de spelregelvernieuwing die getest wordt. Ik ben groot voorstander van zuivere speeltijd en alle maatregels die het voetbal versnellen. De selfpass, indribbelen en dergelijke moet gewoon gaan komen, net zoals een keeper binnen de 16 meter van elke plek meteen een intrap moet kunnen nemen, of de bal nu stil ligt of niet. Meer snelheid, minder controle, meer actie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2018 door Eide --
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 12:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Ten eerste gaat een BeNeLiga niet werken. Dat is in het damesvoetbal geprobeerd en is faliekant mislukt. Het leverde niets extra's op terwijl allerlei Nederlandse clubs niet de mogelijkheid kregen op het hoogste niveau mee te draaien.

Ten tweede zie ik de meerwaarde van een play-off systeem niet. In Belgie is dat gedaan om mensen naar de stadions te lokken omdat er langer om prijzen wordt gespeeld. In Nederland komt het volk toch wel naar de stadions en de meeste clubs spelen, door de nacompetitie, toch langdurig voor een resultaat.

Het enige dat een play-off systeem in Nederland zou bewerkstelligen is dat de topploegen vaker tegen elkaar gaan spelen. Daar staat dan tegenover dat het eerste deel van de competitie eigenlijk niets meer voorstelt zolang je maar bij de eerste 8 zit. Dat gaat eerder een averechts effect hebben op supportersaantallen dan omgekeerd.

Ten slotte behoort de kampioen de ploeg te zijn die over 34 wedstrijden de meeste punten heeft behaald. In een play-offsysteem is een enkele off-day meteen fataal. Dat hoort bij toernooivoetbal, niet bij competitievoetbal.

Kortom, ik zie niet in wat het Nederlandse voetbal hierbij te winnen heeft.

Dit in tegenstelling tot de spelregelvernieuwing die getest worden. Ik ben groot voorstander van zuivere speeltijd en alle maatregels die het voetbal versnellen. De selfpass, indribbelen en dergelijke moet gewoon gaan komen, net zoals een keeper binnen de 16 meter van elke plek meteen een intrap moet kunnen nemen, of de bal nu stil ligt of niet. Meer snelheid, minder controle, meer actie.
Helemaal met je eens.

Enige wanneer je een voordeel hebt, is als je niet eerste wordt. Maar het zou wel totaal oneerlijk zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 14 mei 2018 door Loetje --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5113
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.2098348