BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - maandag 14 mei 2018 - 12:34   quote  deeplink  
Labyad doorstaat ook deel 2 van keuring bij Ajax

Zakaria Labyad heeft maandagochtend in alle vroegte deel 2 van de medische keuring bij Ajax ondergaan. Nadat hij vorige week dinsdag in AMC al allerlei bloedonderzoeken en testen had, meldde hij zich vanochtend voor het tweede deel. De speler van FC Utrecht is goedgekeurd.

Zoals Telesport woensdag al bekendmaakte, wordt Labyad na de play-offs van FC Utrecht als nieuwe aanwinst van Ajax gepresenteerd. Hij tekent in Amsterdam voor vier jaar.

Labyad speelde eerder ook voor PSV, Sporting Lissabon en Vitesse. Bronnen binnen Ajax melden dat de transfersom door bonussen kan oplopen tot ruim zeven miljoen euro.

Bron
Eide
 Eide - maandag 14 mei 2018 - 12:35   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 12:29 schreef Loetje het volgende:

[..]

Helemaal met je eens.

Enige wanneer je een voordeel hebt, is als je niet eerste wordt. Maar het zou wel totaal oneerlijk zijn.
Precies. Het gaat dan alleen nodig wie het toernooiformat het beste doorkomt.
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 12:35 schreef Eide het volgende:

[..]

Precies. Het gaat dan alleen nodig wie het toernooiformat het beste doorkomt.
Maar kijk in België, Club werd met 12 punten eerste. Waren er dan ineens 6 en Anderlecht kwam nog even op 2 punten. Nu goedgekomen, maar toch...
remco k
 remco k - maandag 14 mei 2018 - 13:16   quote  deeplink  
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/815008/-exclusiefje-uit-itali-zaakwaarnemer-van-ajacied-in-gesprek-met-roma-n-juve.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

ben toch wel benieuwd wat deze man gaat opleveren voor Ajax.
Eide
 Eide - maandag 14 mei 2018 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 12:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar kijk in België, Club werd met 12 punten eerste. Waren er dan ineens 6 en Anderlecht kwam nog even op 2 punten. Nu goedgekomen, maar toch...
Helemaal mee eens hoor. Je bent met overmacht de beste en kan dan alsnog met lege handen komen te staan door een off-day of blessures van 2 of 3 sterkhouders tijdens de play-offs. Dat is geen competitievoetbal meer.
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 13:40   quote  deeplink  
quote:
Huidige markt waarschijnlijk 30+ miljoen denk ik.
p111
 p111 - maandag 14 mei 2018 - 13:43   quote  deeplink  
Ben benieuwd
Hummel10
 Hummel10 - maandag 14 mei 2018 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 13:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Huidige markt waarschijnlijk 30+ miljoen denk ik.
Enige nadeel is dat iedereen weet dat hij weg moet. Ben dan ook zeer benieuwd wat hij opgaat brengen. In ieder geval gaan ze wel winst op hem maken hij staat er volgens mij prima op in het buitenland.
Eide
 Eide - maandag 14 mei 2018 - 14:23   quote  deeplink  
Ik verwacht geen 30+ mio eigenlijk. Iedereen weet dat Ajax wel mee wil werken. Het zal eerder in de regio van 17 a 20 mio worden dan ver daarboven.
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 14:19 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Enige nadeel is dat iedereen weet dat hij weg moet. Ben dan ook zeer benieuwd wat hij opgaat brengen. In ieder geval gaan ze wel winst op hem maken hij staat er volgens mij prima op in het buitenland.
Hij wil weg, maar Ajax zou hem maar wat graag behouden.
Jaccio
 Jaccio - maandag 14 mei 2018 - 14:46   quote  deeplink  
Als ze dit over het WK kunnen tillen zou hij zomaar 30+ M op kunnen leveren. Anders verwacht ik dat het tegen de 20 aan zal liggen
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 14:46 schreef Jaccio het volgende:
Als ze dit over het WK kunnen tillen zou hij zomaar 30+ M op kunnen leveren. Anders verwacht ik dat het tegen de 20 aan zal liggen
In denk eerder nu 30 en bij een goed WK 40.
remco k
 remco k - maandag 14 mei 2018 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 13:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Huidige markt waarschijnlijk 30+ miljoen denk ik.
Ik kan er geen reden voor geven, maar ik heb het vermoeden dat dit lager uit zal vallen doordat ze er afspraken over gemaakt hebben.
remco k
 remco k - maandag 14 mei 2018 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 15:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

In denk eerder nu 30 en bij een goed WK 40.
Gezien de bedragen die er betaald worden voor door vrijwel heel Europa, zou dat heel normaal zijn inderdaad, toch heb ik zoals hierboven beschreven het gevoel dat dit niet gaat gebeuren.
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 15:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Gezien de bedragen die er betaald worden voor door vrijwel heel Europa, zou dat heel normaal zijn inderdaad, toch heb ik zoals hierboven beschreven het gevoel dat dit niet gaat gebeuren.
De vraag is natuurlijk in welke vorm er een afspraak gemaakt is.

Heeft Ajax begin van het seizoen gezegd, je speelt nog een jaar hier en dan werken we in alle redelijkheid mee, wat ik opzich apart vind aangezien Ziyech eigenlijk eind vorig seizoen zijn draai een beetje is gaan vinden.

Of heeft Ajax dit seizoen een verzoek van Ziyech gekregen van dat hij weg wil en Ajax gezegd heeft van 'we laten je gaan maar tegen het juiste bedrag'. Die dingen zijn toch totaal verschillend denk ik.

Bij Klaassen had Ajax ook gezegd mee te werken aan een transfer en daar kwam ook nog 27.5 uit geloof ik. En die speelde al jaren goed en was zelfs onze captain.
Jaccio
 Jaccio - maandag 14 mei 2018 - 16:06   quote  deeplink  
Zag een interview met vd Sar waarin hij wel liet doorschemeren dat ze graag meewerken aan een vertrek van Ziyech. Kwam op mijn iniedergeval over alsof ze niet in de weg zullen liggen of al te moeilijk zullen doen. Ook omdat Ziyech bij zijn komst al had gezegd na 2 seizoenen verder te willen kijken.

Maar buiten dat alles.. Past hij in de Italiaanse competitie denken jullie?
Loetje
 Loetje - maandag 14 mei 2018 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 16:06 schreef Jaccio het volgende:
Zag een interview met vd Sar waarin hij wel liet doorschemeren dat ze graag meewerken aan een vertrek van Ziyech. Kwam op mijn iniedergeval over alsof ze niet in de weg zullen liggen of al te moeilijk zullen doen. Ook omdat Ziyech bij zijn komst al had gezegd na 2 seizoenen verder te willen kijken.

Maar buiten dat alles.. Past hij in de Italiaanse competitie denken jullie?
Als ik het goed heb, zei die bij Hakim is het iets anders, die is wat verder en wil graag vertrekken. Daar willen we in meewerken wanneer er het juiste bod op tafel komt. Tsja, daarover kun je enkel speculeren.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 15 mei 2018 - 10:30   quote  deeplink  
On/Off - topic:

http://www.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=394561&abbr=voetbalprimeur
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 15 mei 2018 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 12:11 schreef Eide het volgende:

[..]

Ten eerste gaat een BeNeLiga niet werken. Dat is in het damesvoetbal geprobeerd en is faliekant mislukt. Het leverde niets extra's op terwijl allerlei Nederlandse clubs niet de mogelijkheid kregen op het hoogste niveau mee te draaien.

Ten tweede zie ik de meerwaarde van een play-off systeem niet. In Belgie is dat gedaan om mensen naar de stadions te lokken omdat er langer om prijzen wordt gespeeld. In Nederland komt het volk toch wel naar de stadions en de meeste clubs spelen, door de nacompetitie, toch langdurig voor een resultaat.

Het enige dat een play-off systeem in Nederland zou bewerkstelligen is dat de topploegen vaker tegen elkaar gaan spelen. Daar staat dan tegenover dat het eerste deel van de competitie eigenlijk niets meer voorstelt zolang je maar bij de eerste 8 zit. Dat gaat eerder een averechts effect hebben op supportersaantallen dan omgekeerd.

Ten slotte behoort de kampioen de ploeg te zijn die over 34 wedstrijden de meeste punten heeft behaald. In een play-offsysteem is een enkele off-day meteen fataal. Dat hoort bij toernooivoetbal, niet bij competitievoetbal.

Kortom, ik zie niet in wat het Nederlandse voetbal hierbij te winnen heeft.

Dit in tegenstelling tot de spelregelvernieuwing die getest wordt. Ik ben groot voorstander van zuivere speeltijd en alle maatregels die het voetbal versnellen. De selfpass, indribbelen en dergelijke moet gewoon gaan komen, net zoals een keeper binnen de 16 meter van elke plek meteen een intrap moet kunnen nemen, of de bal nu stil ligt of niet. Meer snelheid, minder controle, meer actie.
Ik denk dat top clubs uit belgie hier wel welkom zijn en iets extra's kunnen brengen, dit kan je niet vergelijken met Dames voetbal in mijn optiek.
Als je nu kijkt naar clubs zoals VVV, Excelsior, Sparta, dan denk ik echt dat je beter CLub Brugge, Anderlecht erbij kan hebben.

Maar ik ie ook heel veel mogelijke problemen opkomen door die competities samen te voegen.

Wat je wel kan doen is om een extra BENELUX competitie op te zetten waarin Ajax, PSV, AZ, Feyenoord, Club Brugge, Anderlecht, Standard luik en Gent tegen elkaar in soort playoffs gaan spelen door het jaar heen om te kijken wie de beste is. Dan krijg je toch meer topwedstrijden. Dit kan je doen als je de competitie van 18 naar 16 ploegen terugbrengt.

Playoff om het kampioenschap vind ik niet geweldig en moeten ze ook echt niet doen.
remco k
 remco k - dinsdag 15 mei 2018 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 12:01 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat top clubs uit belgie hier wel welkom zijn en iets extra's kunnen brengen, dit kan je niet vergelijken met Dames voetbal in mijn optiek.
Als je nu kijkt naar clubs zoals VVV, Excelsior, Sparta, dan denk ik echt dat je beter CLub Brugge, Anderlecht erbij kan hebben.

Maar ik ie ook heel veel mogelijke problemen opkomen door die competities samen te voegen.

Wat je wel kan doen is om een extra BENELUX competitie op te zetten waarin Ajax, PSV, AZ, Feyenoord, Club Brugge, Anderlecht, Standard luik en Gent tegen elkaar in soort playoffs gaan spelen door het jaar heen om te kijken wie de beste is. Dan krijg je toch meer topwedstrijden. Dit kan je doen als je de competitie van 18 naar 16 ploegen terugbrengt.

Playoff om het kampioenschap vind ik niet geweldig en moeten ze ook echt niet doen.
Hmm. Dat klinkt nog best wel interessant en haalbaar moet ik zeggen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 15 mei 2018 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 12:01 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat top clubs uit belgie hier wel welkom zijn en iets extra's kunnen brengen, dit kan je niet vergelijken met Dames voetbal in mijn optiek.
Als je nu kijkt naar clubs zoals VVV, Excelsior, Sparta, dan denk ik echt dat je beter CLub Brugge, Anderlecht erbij kan hebben.

Maar ik ie ook heel veel mogelijke problemen opkomen door die competities samen te voegen.

Wat je wel kan doen is om een extra BENELUX competitie op te zetten waarin Ajax, PSV, AZ, Feyenoord, Club Brugge, Anderlecht, Standard luik en Gent tegen elkaar in soort playoffs gaan spelen door het jaar heen om te kijken wie de beste is. Dan krijg je toch meer topwedstrijden. Dit kan je doen als je de competitie van 18 naar 16 ploegen terugbrengt.

Playoff om het kampioenschap vind ik niet geweldig en moeten ze ook echt niet doen.
Waarom BENELUX als er alleen clubs uit België en Nederland meedoen???
Jaccio
 Jaccio - woensdag 16 mei 2018 - 08:29   quote  deeplink  
Je kan toch een bekertoernooi maken met de 1e 4 van NL en de 1e 4 van Belgie?
Winnaar krijgt CL ticket en 2e plek een EL ticket.
Is zoiets niet haalbaar?

Net zoiets als die KNVB beker, maar dan leuker.
Eide
 Eide - woensdag 16 mei 2018 - 12:46   quote  deeplink  
Club Brugge en Anderlecht zijn ook de enige ploegen in België die structureel de moeite zijn. Je wint er gewoon nauwelijks iets mee, je zet wel kleinere clubs uit eigen land buitenspel. Ik vind het gewoon onnodig en onzinnig.

Een extra competitie klinkt op zich leuk. Ik zou alleen niet weten waar je die extra wedstrijden in moeten plannen. Hoewel, drie potjes is redelijk overzichtelijk in een echte toernooivorm.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 16 mei 2018 door Eide --
remco k
 remco k - woensdag 16 mei 2018 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 12:46 schreef Eide het volgende:
Club Brugge en Anderlecht zijn ook de enige ploegen in België die structureel de moeite zijn. Je wint er gewoon nauwelijks iets mee, je zet wel kleinere clubs uit eigen land buitenspel. Ik vind het gewoon onnodig en onzinnig.

Een extra competitie klinkt op zich leuk. Ik zou alleen niet weten waar je die extra wedstrijden in moeten plannen. Hoewel, drie potjes is redelijk overzichtelijk in een echte toernooivorm.
4 extra wedstrijden per jaar tegen top ploegen? Dat vind ik niet verwaarloosbaar, dat is bijna een verdubbeling.
Loetje
 Loetje - woensdag 16 mei 2018 - 14:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 14:13 schreef remco k het volgende:

[..]

4 extra wedstrijden per jaar tegen top ploegen? Dat vind ik niet verwaarloosbaar, dat is bijna een verdubbeling.
Maar wat doe je dan met de rest en waar spelen die voor dan?

Dan zou het toch kunnen dat heel veel Nederlandse en Belgische topclubs Europees voetbal mis gaan lopen wat voor de ontwikkeling cruciaal is denk ik. Of bedoel je dat niet?
remco k
 remco k - woensdag 16 mei 2018 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 14:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar wat doe je dan met de rest en waar spelen die voor dan?

Dan zou het toch kunnen dat heel veel Nederlandse en Belgische topclubs Europees voetbal mis gaan lopen wat voor de ontwikkeling cruciaal is denk ik. Of bedoel je dat niet?
Nee ik bedoel als additionele competitie, dus buiten het Europese verhaal en de binnenlandse competitie om.

En misschien heel plat gedacht he, maar speel zo'n competitie met de 3 hoogst gepositioneerde clubs voor de winterstop die geen europees voetbal spelen, en na de winter hetzelfde.

Dus stel dat ajax feyenoord en psv europees spelen maar niet overwinteren, spelen beide clubs geen minitoernooi voor de winter, maar spelen ze er wel 1 na de winter.

En dat iedere jaar gewoon op rangschikking van het seizoen ervoor.

Zo speel je altijd lekker twee potjes per week.
Brandje
 Brandje - woensdag 16 mei 2018 - 18:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 mei 2018 - 15:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik kan er geen reden voor geven, maar ik heb het vermoeden dat dit lager uit zal vallen doordat ze er afspraken over gemaakt hebben.
Dat denk ik niet want Ziyech heeft zelf gezegd dat Ajax flink aan hem mag verdienen en volgens mij werkt Ajax niet met vaste transfersommen
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 mei 2018 - 18:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 15 mei 2018 - 21:41 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Waarom BENELUX als er alleen clubs uit België en Nederland meedoen???
Whahaha, ja dat klinkt leuker ;-)
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 16 mei 2018 - 19:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 14:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar wat doe je dan met de rest en waar spelen die voor dan?

Dan zou het toch kunnen dat heel veel Nederlandse en Belgische topclubs Europees voetbal mis gaan lopen wat voor de ontwikkeling cruciaal is denk ik. Of bedoel je dat niet?
De rest speelt al playoff, of nacompetitie, of voor een EL ticket, dus die komen wel aan hun trekken
Ronald 1960
 Ronald 1960 - woensdag 16 mei 2018 - 19:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 16 mei 2018 - 18:58 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Whahaha, ja dat klinkt leuker ;-)
Anders noemen we het gewoon: BelNedCom ;-)
Eide
 Eide - donderdag 17 mei 2018 - 10:44   quote  deeplink  
Ajax heeft woord van Magallan

Ajax hoopt aan het einde van deze week of begin volgende week Lisandro Magallan (24) als volgende aankoop te presenteren. De Amsterdammers hebben het woord van de centrale verdediger zelf, maar moeten nog overeenstemming zien te bereiken met zijn club Boca Juniors.

De Argentijnse verdediger van 1.85 meter, die dit seizoen met zijn club de Argentijnse titel veroverde, speelt woensdagnacht (02.45 uur Nederlandse tijd) nog in het toernooi om de Copa Libertadores tegen Allianz Lima. Ajax hoopt dat hij een dag later al in het vliegtuig naar Schiphol zit.

Marc Overmars, die een aantal (Europese) kapers op de kust al te snel af was en instemde met de voorwaarden van Magallan voor een contract voor vijf seizoenen, moet dan overeenstemming zien te bereiken met Boca.

De Argentijnse club wil, mits voor de juiste prijs, een transfer van de publiekslieveling niet in de weg staan. De verwachting is dat Ajax en de Argentijnen elkaar kunnen vinden in een transfersom rond de 8,5 miljoen euro.

Magallan wordt in de Argentijnse media omschreven als de ’man van staal’. De voormalige speler van Argentinië onder 20 en het Argentijns olympisch elftal speelde dit seizoen 28 van de 31 wedstrijden van Boca Juniors en miste in die wedstrijden geen minuut. Ondanks het feit dat hij een meedogenloze verdediger is, incasseerde hij slechts twee keer geel. Ajax wil dat Magallan komend seizoen in het hart van de defensie een duo vormt met Matthijs de Ligt.

Bron
Eide
 Eide - zaterdag 19 mei 2018 - 09:06   quote  deeplink  
Boca Juniors naar Ajax; naderend akkoord over Magalla

AMSTERDAM - Ajax rekent erop Lisandro Magallan (24) na het Pinksterweekeinde als nieuwe aanwinst te kunnen presenteren. De Amsterdammers hebben een mondeling akkoord met de Argentijnse centrumverdediger over een contract voor vijf jaar en naderen overeenstemming over de transfersom.

Bronnen rondom Boca Juniors melden dat komende week een delegatie van de Argentijnse kampioen naar Nederland komt om de laatste details te bespreken. Financieel directeur Jeroen Slop van Ajax zal circa acht miljoen euro naar Argentinië overmaken. Een bedrag dat door een aantal bonussen nog iets kan oplopen.

Mocht Ajax er daadwerkelijk in slagen de deal af te ronden dan troeft directeur spelersbeleid Marc Overmars een aantal geïnteresseerde clubs uit Engeland af. Na het aantrekken van Hassane Bandé (KV Mechelen), Perr Schuurs (Fortuna Sittard) en Zakaria Labyad (FC Utrecht) heeft Ajax de selectie zo goed als rond.

Een creatieve middenvelder als vervanger van Hakim Ziyech is topprioriteit. Dusan Tadic staat bovenaan het verlanglijstje, is ondanks de handhaving van Southampton in de Premier League financieel haalbaar en staat niet onwelwillend tegenover een overstap naar Ajax, waar hij om de prijzen kan spelen en kans maakt op Champions Leaguedeelname. Veel zal echter afhangen van de interesse van grotere clubs voor de middenvelder, die met Servië naar het WK gaat en een beslissing op dit moment voor zich uit schuift. Pas bij een definitief ’nee’ van Tadic zal Ajax doorschakelen naar plan B, C of D.

Bron
Brandje
 Brandje - zaterdag 19 mei 2018 - 18:41   quote  deeplink  
Volgens diverse media heeft City 60 miljoen op de Ligt geboden.

https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/816214/sensationeel-gerucht-uit-itali-manchester-city-biedt-60-miljoen-voor-de-ligt.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 19 mei 2018 door Brandje --
Eide
 Eide - zaterdag 19 mei 2018 - 18:43   quote  deeplink  
Poeh, dat is bizar veel voor een 19-jarige.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 mei 2018 - 19:10   quote  deeplink  
Opzich geloof ik het ergens nog ook. De Ligt is wel het ultieme van wat Guardiola in een verdediger zoekt. Hopen dat het dan ook 60M is en geen cent minder. Klinkt namelijk wel lekker.
Brandje
 Brandje - zondag 20 mei 2018 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 mei 2018 - 19:10 schreef Loetje het volgende:
Opzich geloof ik het ergens nog ook. De Ligt is wel het ultieme van wat Guardiola in een verdediger zoekt. Hopen dat het dan ook 60M is en geen cent minder. Klinkt namelijk wel lekker.
En toch vind ik dat bij een club als Ajax je geen zorgen hoeft te maken om een CV te vervangen. Ziyech en een echte nummer 6 wordt veel lastiger denk ik
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2018 - 17:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:30 schreef Brandje het volgende:

[..]

En toch vind ik dat bij een club als Ajax je geen zorgen hoeft te maken om een CV te vervangen. Ziyech en een echte nummer 6 wordt veel lastiger denk ik
Nummer 6 vooral en die willen ze niet eens kopen volgens mij.
Brandje
 Brandje - zondag 20 mei 2018 - 17:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:53 schreef Loetje het volgende:

[..]

Nummer 6 vooral en die willen ze niet eens kopen volgens mij.
Nope dus ga dan maar uit van een vijfde jaar zonder prijzen
Loetje
 Loetje - zondag 20 mei 2018 - 17:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:55 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nope dus ga dan maar uit van een vijfde jaar zonder prijzen
Ga ik eerlijk gezegd ook vanuit.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 20 mei 2018 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 17:57 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga ik eerlijk gezegd ook vanuit.
Ik helaas ook..
Brandje
 Brandje - zondag 20 mei 2018 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 20 mei 2018 - 18:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik helaas ook..
Dus zolang ze dat niet aanpassen dan maakt het in mijn ogen niks uit welke trainer je voor de groep zet. Dat is de achilleshiel van Ajax. Sinds het vetrek van Poulsen al
hjf
 hjf - maandag 21 mei 2018 - 10:36   quote  deeplink  
Ajax heeft Magallan nu echt binnen, transfersom kan flink oplopen door bonussen'

Ook in Argentinië wordt gemeld dat Ajax en Boca Juniors een akkoord hebben bereikt over de transfer van Lisandro Magallan (24). Volgens het radiostation Cross Continental valt de transfersom echter hoger uit dan eerder werd geschreven.
hjf
 hjf - maandag 21 mei 2018 - 10:40   quote  deeplink  
Ik heb deze jongen nog niet zien spelen. Ik heb wel goede recensies over hem gelezen. Hij was een dragende speler bij zijn club en heeft een belangrijke bijdrage geleverd aan het Argentijns kampioenschap. Als De Ligt na Viergever en Dijks ook nog vertrekt (en dat is niet uitgesloten) en het gegeven dat Veltman er dit jaar met een blessure uit ligt, dan is het een prima zaak deze jongen aan te trekken.
Brandje
 Brandje - maandag 21 mei 2018 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 21 mei 2018 - 10:36 schreef hjf het volgende:
Ajax heeft Magallan nu echt binnen, transfersom kan flink oplopen door bonussen'

Ook in Argentinië wordt gemeld dat Ajax en Boca Juniors een akkoord hebben bereikt over de transfer van Lisandro Magallan (24). Volgens het radiostation Cross Continental valt de transfersom echter hoger uit dan eerder werd geschreven.
kan inderdaad oplopen tot 9,5 miljoen als alle bonussen geactiveerd worden. Valt mee dus
Eide
 Eide - maandag 21 mei 2018 - 10:49   quote  deeplink  
Nee, Ajax heeft Magallan nog niet binnen. Er komt deze week een delegatie van Boca Juniors naar Amsterdam voor de afrondende fase. Er zou een akkoord zijn over een transfersom van 8 miljoen die kan oplopen naar 9.5 miljoen als alle bonussen worden gehaald. Er is echter nog geen definitief akkoord. Dat komt waarschijnlijk in de loop van deze week.
Eide
 Eide - maandag 21 mei 2018 - 10:52   quote  deeplink  
Justin Kluivert zou trouwens een persoonlijk akkoord hebben met AS Roma aldus verschillende Ajax sites op Twitter.
Eide
 Eide - maandag 21 mei 2018 - 10:54   quote  deeplink  
'Ajax in vergaande onderhandelingen met Nicolás Benedetti'

Ajax is in vergaande onderhandelingen met Nicolás Benedetti. Dat weet het Colombiaanse El Pais te melden. Bronnen rondom de 21-jarige Colombiaan hebben dit aangegeven. Benedetti is een middenvelder die in eigen land speelt voor Deportivo Cali, de club waar Ajax eerder al Mateo Cassierra en Luis Manuel Orejuela wist te halen.

Voor Benedetti zou ook interesse zijn vanuit de Amerikaanse MLS. De middenvelder wil echter de overstap naar Europa maken.

Bron
Loetje
 Loetje - maandag 21 mei 2018 - 11:13   quote  deeplink  
21 jarig talent waar alleen de MLS achteraan zit?
hjf
 hjf - maandag 21 mei 2018 - 12:42   quote  deeplink  
Het is wel duidelijk, dat Marc Overmars veel overwerk heeft te verrichten. De Ligt heeft kenbaar gemaakt na zijn vakantie een keuze te maken (volgens mij heeft hij niets te kiezen, want de keuze ligt altijd nog bij zijn club waar hij een contract heeft tot 2021). Kluivert gaat sowieso weg. Overmars kennende gaat hij voor de hoofdprijs omdat zowat de gehele Europese top hem hebben wil. Dan Ziyech gaat ook zeker weg. En dan hebben we nog Onana, die inmiddels ook een vertrekwens heeft. En Neres zou ook zomaar kunnen vertrekken. Wel heel bijzonder. De meesten hebben 1 tot 2 jaar in het eerste gespeeld en hebben geen prijzen gewonnen. Ik hoop, dat de aankopen zo goed zijn, dat we de komende jaren wel prijzen gaan winnen. Maar dan moeten we voor WINNAARS gaan en TEAMPLAYERS.
Eide
 Eide - maandag 21 mei 2018 - 15:03   quote  deeplink  
Overmars heeft aangegeven dat Ajax niet gaat meewerken aan de verkoop van tieners. Hij zegt dus dat Ajax niet zal meewerken aan een vertrek van Kluivert of De Ligt. Ook Neres zou onbespreekbaar zijn terwijl met Onana wordt gesproken om nog één seizoen te blijven om Dominik Kotarski klaar te stomen. Ziyech zal bij een aannemelijk bod vertrekken.

Natuurlijk zijn dit geen beloftes. Sanchez mocht ook absoluut niet weg tot Spurs met 50 miljoen kwam. Dat neemt niet weg dat voor Ajax geld geen enkele prioriteit heeft. De club is dusdanig rijk dat Ajax het geldargument volledig naast zich neer kan leggen. Het zal vooral gaan om hoe de spelers er zelf in staan.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5978
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.2017440