BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2018 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 20:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ja maar blessureleed is ook al van een paar maanden geleden en nu moet iedereen die niet op het wk was aan zijn ritme werken.

Overigens gebruikt Mourinho minimaal 40 spelers per wedstrijd, die 7 a 8 wedstrijd spelen. Wisselt per basiselftal, zeker met CL veel..

Manu moet wel een vervanger halen, 6 miljoen daar haal je geen vervanger van, haal je misschien koffiejuffrouw van Real.
Dan nog, op het moment is 12 miljoen geen realistische prijs en Ajax heeft dan ook volkomen gelijk daar (nog) niet aan toe te geven. Uiteindelijk heeft United geen keus, want contract loopt af dus als ze nog wat willen, is het nu of nooit.

En Mourinho, hij probeert altijd al zijn spelers tevreden te houden. Mentaal een hele sterke trainer, eerlijk is eerlijk.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 07 juli 2018 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 20:34 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan nog, op het moment is 12 miljoen geen realistische prijs en Ajax heeft dan ook volkomen gelijk daar (nog) niet aan toe te geven. Uiteindelijk heeft United geen keus, want contract loopt af dus als ze nog wat willen, is het nu of nooit.

En Mourinho, hij probeert altijd al zijn spelers tevreden te houden. Mentaal een hele sterke trainer, eerlijk is eerlijk.
Ik vind 6 ook niet realistisch, dat is een lachertje. Denk dat Manu makkelijk Blind voor 12 kan verkopen, zelfs 17.

Want Kluivert is ook voor 17 verkocht met 1 jarige contract, dan zijn er vast clubs die dat wel willen neerleggen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2018 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 21:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik vind 6 ook niet realistisch, dat is een lachertje. Denk dat Manu makkelijk Blind voor 12 kan verkopen, zelfs 17.

Want Kluivert is ook voor 17 verkocht met 1 jarige contract, dan zijn er vast clubs die dat wel willen neerleggen.
Was je heel even realistisch aan het praten en daar is de onzin weer.

Enig idee hoeveel rek er in Kluivert zit? De kans dat Roma hem voor het 3 dubbele doorverkoopt is gewoon aanwezig. Ajax zal Blind nooit meer met winst verkopen. Blind zal ook niet veel beter meer worden.
Eide
 Eide - zaterdag 07 juli 2018 - 22:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 20:01 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Aflopend contract ja, of Mourinho zou niet willen dat zou ik niet weten.
Dat is aanhoudend in de Britse pers. Mourinho wil hem alleen niet aan een EPL club laten verkopen omdat hij daar slechte ervaringen mee heeft. We hebben het over de man die De Bruyne wilde lozen als speler van Chelsea.....
Eide
 Eide - zaterdag 07 juli 2018 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 21:10 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Ik vind 6 ook niet realistisch, dat is een lachertje. Denk dat Manu makkelijk Blind voor 12 kan verkopen, zelfs 17.

Want Kluivert is ook voor 17 verkocht met 1 jarige contract, dan zijn er vast clubs die dat wel willen neerleggen.
Maar Kluivert is 18 en is afgeschilderd als een van de grootste talenten van Europa. Blind is een gewezen Europese subtopper die niet de plannen van zijn trainer voor komt. Daar zit een wereld van verschil en euro's tussen.
AkaS
 AkaS - zaterdag 07 juli 2018 - 22:06   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=401179&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_ajax

Krijg zo'n gevoel dat Magallan definitief niet komt. Om niet al te zeer af te gaan wordt nu dit artikel de media ingeslingerd waarbij de indruk gewekt moet worden dat de komt of het uitblijven hiervan een eigen keuze is....

Ik heb de reputatie negatief te zijn en wil jullie hierin niet teleurstellen.

Blind zie ik als een verkeerde aankoop. In een sterk fysiek en dominant team kan hij als schakel iets toevoegen.

Bij Ajax is hij de vedette en zie ik zijn aandeel zeer negatief in..Ik verwacht het predikaat miskoop!

Beter zijn we af met een sterke centrale verdediger.

Ik nodig de haters alvast uit om mij gedurende het seizoen belachelijk te maken met mijn idee over Blind e.d.

Ik heb wederom geen enkel geloof dat er uiteindelijk een team zal staan dat kampioen gaat worden en Europees voetbal gaat spelen na de winter.

Magallan komt wellicht niet.
de Ligt zal op het laatst een bod krijgen dat niet te weigeren valt.
Ziyech gaat nog weg.
Bandé wekt vooralsnog geen versterking te zijn.

En ten Hag blijft een incapabele trainer voor Ajax

Ik zie geen aanknopingspunten om positief te zijn. Wellicht wek ik hiermee veel irritatie, maar sorry ik krijg gewoon geen warm gevoel bij het functioneren van Overmars, van der Sar en ten Hag !

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juli 2018 door AkaS --
remco k
 remco k - zaterdag 07 juli 2018 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 19:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Nog steeds veel te veel voor een speler die Mourinho niet wil met een aflopend contract. Dat bedrag moet dik onder de 10 miljoen komen te liggen, misschien rond de 6 of zo.
Een speler van die leeftijd die tot afgelopen seizoen gewoon vaak basis speler was bij united gaat normaal echt boven de 10 weg
Eide
 Eide - zaterdag 07 juli 2018 - 22:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 22:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Een speler van die leeftijd die tot afgelopen seizoen gewoon vaak basis speler was bij united gaat normaal echt boven de 10 weg
Dat zal, maar een aflopend contract, komt niet in de plannen van Mourihno voor en mag niet naar een EPL club. Op enig moment zal United echt eieren voor z'n geld moeten kiezen, of gokken dat er een andere club komt... En dan moet Blind er ook nog uit komen met die club terwijl hij in Amsterdam, naar verluid, een ongekend salaris kan toucheren.

Dit speelt Ajax uitstekend.
remco k
 remco k - zaterdag 07 juli 2018 - 22:33   quote  deeplink  
Ik zou het echt wel snappen als er voor blind zon 15 miljoen betaald wordt.
remco k
 remco k - zaterdag 07 juli 2018 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 22:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zal, maar een aflopend contract, komt niet in de plannen van Mourihno voor en mag niet naar een EPL club. Op enig moment zal United echt eieren voor z'n geld moeten kiezen, of gokken dat er een andere club komt... En dan moet Blind er ook nog uit komen met die club terwijl hij in Amsterdam, naar verluid, een ongekend salaris kan toucheren.

Dit speelt Ajax uitstekend.
Dat ben ik ook wel met je eens. Maar alles onder de 15 begrijp ik prima en zou mij dan ook verbazen of het veel minder gaat worden.
Eide
 Eide - zaterdag 07 juli 2018 - 23:04   quote  deeplink  
Ten Hag: ’Blind en Magallan niet allebei naar Ajax’

Volgens Erik ten Hag komt of Daley Blind of Lisandro Magallan naar Ajax. De coach acht het niet realistisch dat beide spelers hun toekomst vervolgen in Amsterdam.

Zoals Telesport eerder meldde heeft Ajax zijn pijlen volledig gericht op Blind, die zelf open staat voor een terugkeer naar zijn oude liefde. Ten Hag steekt niet onder stoelen of banken dat hij de veelzijdige Oranje-international graag tot zijn beschikking zou hebben.

„Hij heeft ongelofelijk veel ervaring in de Premier League opgedaan en is daarbij een Nederlands elftal-speler”, aldus de Ajax-coach na afloop van het oefenduel met Steaua Boekarest (1-1) in Hattem. „Blind is opbouwend heel goed, organisatorisch sterk en heeft een stabiele persoonlijkheid.”

Comeback Daley Blind bij Ajax in de maak
Ook Magallan is niet uit beeld bij Ajax, al is de verdediger van Boca Juniors niet langer de eerste transferprioriteit van de Amsterdammers.

Ten Hag sluit uit dat beide spelers naar Ajax komen. „Ik denk niet dat dat een haalbare kaart is. Als Boca Juniors Magallan twee weken geleden had vrijgegeven, had hij hier al gestaan. Ik had erop aangedrongen dat hij toen al kwam, want hij komt uit een ander werelddeel en heeft aanpassingstijd nodig.”

Bron
Eide
 Eide - zaterdag 07 juli 2018 - 23:04   quote  deeplink  
Ajax lijkt dus vol in te zetten op Blind. Lijkt mij uitstekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juli 2018 door Eide --
Eide
 Eide - zaterdag 07 juli 2018 - 23:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 22:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat ben ik ook wel met je eens. Maar alles onder de 15 begrijp ik prima en zou mij dan ook verbazen of het veel minder gaat worden.
Mij niet. Meer dan 10mio zou mij verbazen.
AkaS
 AkaS - zaterdag 07 juli 2018 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 23:04 schreef Eide het volgende:
Ajax lijkt dus vol in te zetten op Blind. Lijkt mij uitstekend.
Is er nog uberhaupt een speler straks bij Ajax in de basis die over pure snelheid beschikt. Ik ben oprecht bang dat Blind de verwachtingen niet gaat waarmaken.

Ik zie een elftal ontstaan waar iedereen alles in de voeten wil. Een elftal zonder diepgang en pure snelheid en dan een schijterige coach die zich al aanpast tegen fc balophetdak 7.
AkaS
 AkaS - zaterdag 07 juli 2018 - 23:41   quote  deeplink  
Maar we gaan het zien of ik negatief ben of dingen benoem die negatief zijn.

Vorig jaar voorspelde ik ook al vóór het Nouri drama dat het helemaal niets zou worden..

En dat doe ik nu wederom.

Slaap lekker allemaal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 08 juli 2018 door AkaS --
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 juli 2018 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 20:30 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Manu moet wel een vervanger halen, 6 miljoen daar haal je geen vervanger van, haal je misschien koffiejuffrouw van Real.
Hahahaha
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 juli 2018 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 22:33 schreef Eide het volgende:

[..]

Dat zal, maar een aflopend contract, komt niet in de plannen van Mourihno voor en mag niet naar een EPL club. Op enig moment zal United echt eieren voor z'n geld moeten kiezen, of gokken dat er een andere club komt... En dan moet Blind er ook nog uit komen met die club terwijl hij in Amsterdam, naar verluid, een ongekend salaris kan toucheren.

Dit speelt Ajax uitstekend.
Anders gewoon een jaartje wachten en gratis ophalen...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 09 juli 2018 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 23:41 schreef AkaS het volgende:
Maar we gaan het zien of ik negatief ben of dingen benoem die negatief zijn.

Vorig jaar voorspelde ik ook al vóór het Nouri drama dat het helemaal niets zou worden..

En dat doe ik nu wederom.

Slaap lekker allemaal.
Heel geruststellend Akas, maar tot nu toe heb je wel steeds gelijk gehad...
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 juli 2018 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 23:41 schreef AkaS het volgende:
Maar we gaan het zien of ik negatief ben of dingen benoem die negatief zijn.

Vorig jaar voorspelde ik ook al vóór het Nouri drama dat het helemaal niets zou worden..

En dat doe ik nu wederom.

Slaap lekker allemaal.
Ach voor het eerst heb ik het idee dat ze in een betere selectie willen investeren. Labyad, Tadic mogelijk Blind of Mallagan daar nog bij. Dan moeten we wel weer voor het kampioenschap kunnen gaan. Ben het ook niet echt eens met hoe het al jaren gaat maar dit seizoen heb ik weer een klein beetje hoop..
p111
 p111 - maandag 09 juli 2018 - 23:29   quote  deeplink  
Met deze selectie die er waarschijnlijk staat over een paar weken,wordt je zeker kampioen ondanks ik geen fan ben Ten maf.
AkaS
 AkaS - dinsdag 10 juli 2018 - 22:03   quote  deeplink  
Magallan komt definitief niet....Goh verrassend.
Boca heeft deze beslissing genomen en nu mag schoothondje Overmars direct doorschakelen en aftikken!!!
AkaS
 AkaS - dinsdag 10 juli 2018 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 juli 2018 - 23:29 schreef p111 het volgende:
Met deze selectie die er waarschijnlijk staat over een paar weken,wordt je zeker kampioen ondanks ik geen fan ben Ten maf.
Weet je, het maakt mij niet uit verder. Het gaat om het functioneren en het doorzichtige misbruik maken van de lijntjes met de pers die gewillig meewerken aan het masseren en manipuleren van de supporters. En het wordt niet alleen voor zoete koek geslikt maar ook nog verdedigt. Ha wat een grap.

Alsof Blind al die tijd het alternatief was...
En dan die slijmbal ten Hag die Blind in de pers roemt...Even punten scoren bij de rvc...

Alsof hij geen fysiek sterke en snelle mandekker had gewild... Nee want onze selectie loopt over van deze kwaliteiten en het tactische / technische van Blind ...Ja dat is zeldzaam.... Of was het nu precies andersom!
remco k
 remco k - dinsdag 10 juli 2018 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 22:03 schreef AkaS het volgende:
Magallan komt definitief niet....Goh verrassend.
Boca heeft deze beslissing genomen en nu mag schoothondje Overmars direct doorschakelen en aftikken!!!
Die voorzitter daar lult toch ook alles aan elkaar of niet. Dezelfde man gaf toch ook aan dat alles rond was maar dat ze hem pas vrij wouden geven zodra ze een vervanger zouden hebben. Bijzonder gebeuren daar in zuid Amerika.

De laatste jaren kwam er steeds meer gedoe om spelers uit die regionen. Maar sinds ze er bezig zijn begin ik een steeds groter wordende afkeer te krijgen tegen de manier van handen in die landen.

Maar inderdaad moet men nu doorschakelen. Ik vermoed echt dat men daar al even mee bezig is en dat het touwtrekken rond blind al even bezig is.
remco k
 remco k - dinsdag 10 juli 2018 - 22:37   quote  deeplink  
Maar ik zie blind tien keer liever komen dan Magalan of welke andere naam die er tot nu toe genoemd is.

Blind was tot afgelopen jaar gewoon met grote regelmaat basisspeler bij de grootste club van de wereld.

Dan voeg je bij ons nietige Ajax echt wel wat toe hoor.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 juli 2018 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 22:37 schreef remco k het volgende:
Maar ik zie blind tien keer liever komen dan Magalan of welke andere naam die er tot nu toe genoemd is.

Blind was tot afgelopen jaar gewoon met grote regelmaat basisspeler bij de grootste club van de wereld.

Dan voeg je bij ons nietige Ajax echt wel wat toe hoor.
Grootste club van de wereld??? Hou toch op man. Lul iets niet recht wat krom is. Met 1 FA-cup, 1 league cup, 1 charity shield en 1 Europa league in de afgelopen seizoenen is het allang niet meer de grootste.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 10 juli 2018 - 22:56   quote  deeplink  
Diezelfde Blind heeft afgelopen seizoen amper nog een rol van betekenis gespeeld bij Man Utd. En nu moeten we doen alsof we blij zijn met deze aankoop? Sorry hoor, maar Ajax, en dus Overmars, heeft zich gewoon veel te lang laten misbruiken. En nu Blind sr. binnen is mogen wij ineens de carrière van zijn zoon weer even omhoog helpen???
Paulio 1953.
 Paulio 1953. - dinsdag 10 juli 2018 - 23:24   quote  deeplink  
Lees op Ajax supporters sites veel kritiek over het mogelijke aantrekken van Blind. Deze jongen heeft talloze wedstrijden gespeelt in de zwaarste competitie ter wereld. Daarin is hij altijd overeind gebleven, vergeet ook niet dat Man United een enorme selectie heeft. (trouwens Nederland-Spanje vergeten?). Blind kan probleemloos mee in betere competities dan de onze, Frankrijk, Portugal, Duitsland. Maar voor het zwakbegaafde deel van de quasi supporters komt hij voor de Mickey Mouse competitie tekort.
p111
 p111 - dinsdag 10 juli 2018 - 23:28   quote  deeplink  
Ja ik hoopte al dat Akas met zn winterslaap begonnen was !!! helaas. Blind is gewoon een geroutineerde techn/begaafde speler,die zeker voor de eredivisie een toegevoegde waarde is.
Paulio 1953.
 Paulio 1953. - dinsdag 10 juli 2018 - 23:33   quote  deeplink  
Zie mijn eerdere draadje, onder de zwakbegaafde Ajax supporters reken ik zeker die zogenaamde strijder. Wat mankeert jou? Ajax moet dolblij zijn als Blind naar Ajax wil komen. Wat een topper, afzien van veel meer geld voor zijn clubliefde. Wat heeft zijn vader daarmee te maken? Waar heb jij last van? lelijk wijf of een klein piemeltje?
Loetje
 Loetje - woensdag 11 juli 2018 - 01:56   quote  deeplink  
Bobby?
Eide
 Eide - woensdag 11 juli 2018 - 07:41   quote  deeplink  
We hebben er weer een die vooral anderen moet beledigen hoor. Joepie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 juli 2018 - 07:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 23:33 schreef Paulio 1953. het volgende:
Zie mijn eerdere draadje, onder de zwakbegaafde Ajax supporters reken ik zeker die zogenaamde strijder. Wat mankeert jou? Ajax moet dolblij zijn als Blind naar Ajax wil komen. Wat een topper, afzien van veel meer geld voor zijn clubliefde. Wat heeft zijn vader daarmee te maken? Waar heb jij last van? lelijk wijf of een klein piemeltje?
Wie ben jij om te bepalen wat ik schrijf? Daarvoor is een forum bedoeld man. Ieder zijn eigen mening. Hoef jij diegene met een andere mening niet direct weg te zetten als een zwakbegaafd iemand, of iemand meet een lelijk wijf of klein piemeltje. Denk eerder dat je jezelf voor lul zet, maar nog meer dat blijkt dat jij het idee achter een forum niet snapt. Daarnaast acht ik zwakbegaafden nog intelligenter dan dit antwoord voor jou!
Eide
 Eide - woensdag 11 juli 2018 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 22:09 schreef AkaS het volgende:

[..]

Alsof Blind al die tijd het alternatief was...
Die suggesie is toch nooit gewekt? Pas toen Magellan maar duurde en duurde kwam Sjaak Swart eens met het bericht dat Ajax bij Daley Blind had geïnformeerd en die daar positief tegenover stond.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 juli 2018 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 01:56 schreef Loetje het volgende:
Bobby?
Je zou het haast denken. Had het ook constant over zwakbegaafden en dergelijke.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 juli 2018 - 07:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 23:28 schreef p111 het volgende:
Ja ik hoopte al dat Akas met zn winterslaap begonnen was !!! helaas. Blind is gewoon een geroutineerde techn/begaafde speler,die zeker voor de eredivisie een toegevoegde waarde is.
En ik heb daarin een andere mening! Mag toch? Net zo goed als dat ik hier toen 1 van de weinigen was die blij was dat hij vertrok. Lees maar na op dat topic.
Eide
 Eide - woensdag 11 juli 2018 - 07:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Grootste club van de wereld??? Hou toch op man. Lul iets niet recht wat krom is. Met 1 FA-cup, 1 league cup, 1 charity shield en 1 Europa league in de afgelopen seizoenen is het allang niet meer de grootste.
Wel qua waarde. ManU is als club meer waard dan Real en Barca (nummers 2 en 3). Natuurlijk niet de grootste maar zeker een van de groten.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 juli 2018 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 07:49 schreef Eide het volgende:

[..]

Wel qua waarde. ManU is als club meer waard dan Real en Barca (nummers 2 en 3). Natuurlijk niet de grootste maar zeker een van de groten.
Voor mij is prijzen belangrijker dan waarde. En dan is het vrij oppervlakkig allemaal. Helemaal als je ziet dat Man Utd enkel het afgelopen seizoen 2e is geworden. Ze doen al erg lang niet meer mee om het kampioenschap. Let wel, dan bedoel ik natuurlijk niet enkel de prijzen in je land. Anders zouden die pisboeren ineens naast hun schoenen gaan lopen! ;-)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 11 juli 2018 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 07:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En ik heb daarin een andere mening! Mag toch? Net zo goed als dat ik hier toen 1 van de weinigen was die blij was dat hij vertrok. Lees maar na op dat topic.
Heb ik nu met Siem de Jong, Schöne ect. Blind vond ik ook niet geweldig alleen op 6 was hij wel de stabiele factor. Beter dan Schöne dus mag hij van mij prima komen kan daar echt wel van waarde zijn. Weinig spectaculair maar balans hebben we toch juist nodig?
remco k
 remco k - woensdag 11 juli 2018 - 08:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 22:51 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Grootste club van de wereld??? Hou toch op man. Lul iets niet recht wat krom is. Met 1 FA-cup, 1 league cup, 1 charity shield en 1 Europa league in de afgelopen seizoenen is het allang niet meer de grootste.
Sorry. Mar dat united de grootste ter wereld is, is een feit en geen mening. Dat ze de laatste jaren minder meedoen om de orijzen doet daar niets aan af.

Wij winnen toch ook al jaren niets maar vinden onszelf we de grootste? Of ga je nu zeggen dat psv een grotere club is dan Ajax?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 juli 2018 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 08:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Mar dat united de grootste ter wereld is, is een feit en geen mening. Dat ze de laatste jaren minder meedoen om de orijzen doet daar niets aan af.

Wij winnen toch ook al jaren niets maar vinden onszelf we de grootste? Of ga je nu zeggen dat psv een grotere club is dan Ajax?
psv is op dit moment groter als club dan Ajax ja. Gewoonweg omdat de resultaten beter zijn. Voor ons is op dit moment bescheidenheid op zijn plaats. Helemaal als je ziet dat het al een jaar of 10-15 borrelt binnen onze club. Dus ik vind Manchester zeker niet de grootste op dit moment. Misschien qua waarde en fans, maar zeker niet qua prijzen. En je weet dat ik daar naar kijk.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 juli 2018 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 08:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb ik nu met Siem de Jong, Schöne ect. Blind vond ik ook niet geweldig alleen op 6 was hij wel de stabiele factor. Beter dan Schöne dus mag hij van mij prima komen kan daar echt wel van waarde zijn. Weinig spectaculair maar balans hebben we toch juist nodig?
Tja, maar dan zie ik liever iemand anders als Blind die balans brengen. Ben gewoon geen fan van hem en ook nog nooit geweest!
hjf
 hjf - woensdag 11 juli 2018 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 22:37 schreef remco k het volgende:
Maar ik zie blind tien keer liever komen dan Magalan of welke andere naam die er tot nu toe genoemd is.

Blind was tot afgelopen jaar gewoon met grote regelmaat basisspeler bij de grootste club van de wereld.

Dan voeg je bij ons nietige Ajax echt wel wat toe hoor.
ManU grootste club van de wereld? Real Madrid? Barcelona?
Eide
 Eide - woensdag 11 juli 2018 - 09:21   quote  deeplink  
Overmars heeft het van Magellan ook bevestigd. Raar hoor. Je laat als club een speler praten, een akkoord sluiten en keuren. Je sluit zelf ook een akkoord over een transfersom en dan laat Boca het niet door gaan. Very vreemd.

Blind zou, nadat heeft aangegeven wel trek te hebben in een terugkeer, al wel hoger op het lijstje hebben gestaan. Ik hoop dat Ajax nu dan wel pijlsnel doorpakt met Daley en dit liefst nog deze week afrond.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 11 juli 2018 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 09:21 schreef Eide het volgende:
Overmars heeft het van Magellan ook bevestigd. Raar hoor. Je laat als club een speler praten, een akkoord sluiten en keuren. Je sluit zelf ook een akkoord over een transfersom en dan laat Boca het niet door gaan. Very vreemd.

Blind zou, nadat heeft aangegeven wel trek te hebben in een terugkeer, al wel hoger op het lijstje hebben gestaan. Ik hoop dat Ajax nu dan wel pijlsnel doorpakt met Daley en dit liefst nog deze week afrond.
Ik denk en vermoed dat Ajax uiteindelijk de deal heeft laten klappen. Maar dan nog vind ik dat het veel te la g heeft geduurd.
AkaS
 AkaS - woensdag 11 juli 2018 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 23:24 schreef Paulio 1953. het volgende:
Lees op Ajax supporters sites veel kritiek over het mogelijke aantrekken van Blind. Deze jongen heeft talloze wedstrijden gespeelt in de zwaarste competitie ter wereld. Daarin is hij altijd overeind gebleven, vergeet ook niet dat Man United een enorme selectie heeft. (trouwens Nederland-Spanje vergeten?). Blind kan probleemloos mee in betere competities dan de onze, Frankrijk, Portugal, Duitsland. Maar voor het zwakbegaafde deel van de quasi supporters komt hij voor de Mickey Mouse competitie tekort.
Grappig hoor, eerst kwam er een schapio en nu een paulio. Lekker knallen en schelden. Helemaal prima. Maar we zijn op dit forum omdat we allemaal een Ajax hart hebben en het beste voor Ajax willen. Maar Ajax is de club, het fenomeen en de mensen die Ajax leiden zijn uiteindelijk allemaal passanten. Hetzelfde geldt voor de spelers.

Mijn Ajax hart is ontevreden over de mensen die in deze fase mijn favoriete club mogen leiden. Doen deze mensen dan nooit iets goed? Nee natuurlijk doen ze ook goede dingen maar het gaat om de finishing touch, dat bepaald of we succesvol zijn of niet. En je kan er een keertje naast zitten, maar ze zitten er nu wel weer een hele tijd naast.

Wat betreft de spelers en of spelersgroep... Het ligt voor de hand dat Blind o.b.v. zijn ervaring een toegevoegde waarde heeft. Maar als we het team van Ajax verder omhoog willen stuwen zijn de kwaliteiten van hem prima in de eredivisie maar in de fysiekere Europese topwedstrijden gaan we zijn beperkingen zien. Net zoals we dat bij Schöne zagen.. Dit zijn in grote lijnen dezelfde types, alleen scoort Schöne wat vaker en is de techniek van Blind verfijnder.

Maar voor een verdere stap hadden wij gewoon een goede centrale verdediger moeten pakken. En daarin heeft Overmars gefaald en strooid ons nu zand in de ogen door met Blind op onze emotie in te spelen... Oudspeler, Man.United, PL ervaring etc..

Maar als je alles afpelt is zijn komst prima, maar niet wat direct nodig is anders had de zoektocht wel naar het type Blind geweest, zou het niet!!!
AkaS
 AkaS - woensdag 11 juli 2018 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 23:28 schreef p111 het volgende:
Ja ik hoopte al dat Akas met zn winterslaap begonnen was !!! helaas. Blind is gewoon een geroutineerde techn/begaafde speler,die zeker voor de eredivisie een toegevoegde waarde is.
Sorry vriend, moet je teleurstellen. Ben nog even onderweg voordat ik mijn winterslaapje ga pakken.

Maar gezien de tijd van het jaar vraag ik me af, ben jij wel wakker dan?
AkaS
 AkaS - woensdag 11 juli 2018 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 10 juli 2018 - 22:56 schreef Ajax Warrior het volgende:
Diezelfde Blind heeft afgelopen seizoen amper nog een rol van betekenis gespeeld bij Man Utd. En nu moeten we doen alsof we blij zijn met deze aankoop? Sorry hoor, maar Ajax, en dus Overmars, heeft zich gewoon veel te lang laten misbruiken. En nu Blind sr. binnen is mogen wij ineens de carrière van zijn zoon weer even omhoog helpen???
Ik weet niet waarom andere supporters deze feiten niet willen zien.
Maar objectief bezien is er geen spelt tussen te krijgen, helaas.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 11 juli 2018 - 10:44   quote  deeplink  
speld niet nee spelt wel :)
remco k
 remco k - woensdag 11 juli 2018 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 08:47 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

psv is op dit moment groter als club dan Ajax ja. Gewoonweg omdat de resultaten beter zijn. Voor ons is op dit moment bescheidenheid op zijn plaats. Helemaal als je ziet dat het al een jaar of 10-15 borrelt binnen onze club. Dus ik vind Manchester zeker niet de grootste op dit moment. Misschien qua waarde en fans, maar zeker niet qua prijzen. En je weet dat ik daar naar kijk.
Dan kijken we naar verschillende zaken op het vlak van de grootste en dat geeft niet.

Waar jij naar kijkt is in mijn beleving naar de beste. En united is op dit moment zeker niet de beste. Net als dat Ajax dat inderdaad niet is.
remco k
 remco k - woensdag 11 juli 2018 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 11 juli 2018 - 09:20 schreef hjf het volgende:

[..]

ManU grootste club van de wereld? Real Madrid? Barcelona?
Zijn succesvoller. Maar feitelijk niet groter.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1679630