BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 03 juli 2018 - 14:42   quote  deeplink  
Ach, het is totaal zijn eigen rotschuld en ik kan er totaal niet mee zitten.
Kansloos is die gast. Denkt dat ie goed genoeg is om Messi eruit te spelen.
Nieuwsflits: Als je geluk hebt kan je misschien nog net die andere gifkikker Kluivert uit de basis spelen.
AkaS
 AkaS - dinsdag 03 juli 2018 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2018 - 13:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik geef toe dat in mijn optiek Overmars hier ook een vies spelletje heeft gespeeld, maar ook hier gaat het weer om twee partijen, Bergkamp heeft ook onder de gordel zijn klappen uitgedeeld. Ik vind het al met al erg jammer, want ik zie Bergkamp en ook Jonk gewoon graag bij Ajax en Overmars en Van der Sar hebben hier echt gefaald in mijn optiek. Ze hadden Keizer lekker moeten laten zitten. Dan had je nu niet zoveel gezeik gehad.

Verder vond ik Overmars er niet goed uitzien, bij de presentatie van Tadic.
Klopt, maar dat zeg ik ook steeds... Allemaal hebben ze elkaar de tent uit gevochten. En dat was niet in het belang van Ajax.
AkaS
 AkaS - dinsdag 03 juli 2018 - 18:07   quote  deeplink  
Voetbalprimeur bericht dat ondanks alle druk van Barcelona Overmars niet zwicht en Frenkie de Jong bij Ajax blijft.

Ik vraag me af of dit werkelijkheid is. Of een bevriende journalist die Overmars even goed wil verkopen...?

En waarom ik deze twijfel heb... Nou Frenkie is nu al lang en serieus geblesseerd, niet echt het moment om alles uit de kast te halen voor een speler die eigenlijk nog niet zoveel heeft bewezen op het middenveld waarvoor hij gekocht zou moeten worden...

Maar misschien zie ik het wel fout...
remco k
 remco k - dinsdag 03 juli 2018 - 18:53   quote  deeplink  
Ach ja. Als Ajax kampioen wordt twijfel je zelfs nog of dat wel zonder omkoping van overmars zijnde gebeurt is.
AkaS
 AkaS - dinsdag 03 juli 2018 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2018 - 18:53 schreef remco k het volgende:
Ach ja. Als Ajax kampioen wordt twijfel je zelfs nog of dat wel zonder omkoping van overmars zijnde gebeurt is.
Een grote pluim voor Overmars als alleen Kluivert en Ziyech vertrekken en daarbij behalve Tadic, Blind plus een killer centrale verdediger naast de Ligt komt en dat deze selectie op tijd rond is voor de CL voorronde.

Dan presteert Overmars zoals hij zou moeten en kunnen wij ons eindelijk opmaken voor een mooi seizoen.

En om het helemaal af te maken zou ik graag ten Hag zien vertrekken.
Eide
 Eide - dinsdag 03 juli 2018 - 21:59   quote  deeplink  
Vooralsnog is Ziyech nog altijd Ajacied. Blind heb ik eigenlijk hoger zitten dan Magellan. Ik denk wel dat de berichtgeving rond Blind nog altijd heel prematuur is en dat we het voorlopig als gerucht of hooguit als wens van Ajax moeten zien.
AkaS
 AkaS - woensdag 04 juli 2018 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2018 - 21:59 schreef Eide het volgende:
Vooralsnog is Ziyech nog altijd Ajacied. Blind heb ik eigenlijk hoger zitten dan Magellan. Ik denk wel dat de berichtgeving rond Blind nog altijd heel prematuur is en dat we het voorlopig als gerucht of hooguit als wens van Ajax moeten zien.
Nu is er weer melding dat Ajax vol gast voor Balbuena, incl. vermelding van de transfeesom... Zou handiger zijn als dit pas later te grabbel wordt gegooid en er allerlei slapende honden wakket eorden...
Eide
 Eide - woensdag 04 juli 2018 - 08:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 07:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nu is er weer melding dat Ajax vol gast voor Balbuena, incl. vermelding van de transfeesom... Zou handiger zijn als dit pas later te grabbel wordt gegooid en er allerlei slapende honden wakket eorden...
Dat roept de Zuid-Amerikaanse media. Die neem ik met een heel vaatje zoutkorrels.
remco k
 remco k - woensdag 04 juli 2018 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 07:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Nu is er weer melding dat Ajax vol gast voor Balbuena, incl. vermelding van de transfeesom... Zou handiger zijn als dit pas later te grabbel wordt gegooid en er allerlei slapende honden wakket eorden...
We leven in een wereld waarin er veel media is die gewoon dingen verzinnen. Of zaken erbij verzinnen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 04 juli 2018 - 13:50   quote  deeplink  
Als we het dan toch even over de media en dingen verzinnen hebben. Vanaf het EK 2016 bereikten ons berichten dat het in Rusland weleens faliekant mis zou kunnen gaan. Russen zouden samenspannen met Argentijnen en de Engelsen zouden hun leven niet zeker zijn. Er zou ons van alles te wachten staan.

Hoe raar is het dan om te constateren dat het WK tot nog toe gewoon rustig en vredig verloopt. Geen rellen in de stadions, maar er gewoon ook niet buiten. Wat diverse landen dus niet lukte tijdens hun organisatie, lukt de Russische overheid dus blijkbaar wel. En dan kunnen we wel afgeven op Russen dit en Russen dat maar zij zorgen blijkbaar wel voor rust en veiligheid. En dan te bedenken dat de media over elkaar heen buitelde om dit WK op voorhand al af te schrijven. Hulde Rusland!!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 04 juli 2018 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 13:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als we het dan toch even over de media en dingen verzinnen hebben. Vanaf het EK 2016 bereikten ons berichten dat het in Rusland weleens faliekant mis zou kunnen gaan. Russen zouden samenspannen met Argentijnen en de Engelsen zouden hun leven niet zeker zijn. Er zou ons van alles te wachten staan.

Hoe raar is het dan om te constateren dat het WK tot nog toe gewoon rustig en vredig verloopt. Geen rellen in de stadions, maar er gewoon ook niet buiten. Wat diverse landen dus niet lukte tijdens hun organisatie, lukt de Russische overheid dus blijkbaar wel. En dan kunnen we wel afgeven op Russen dit en Russen dat maar zij zorgen blijkbaar wel voor rust en veiligheid. En dan te bedenken dat de media over elkaar heen buitelde om dit WK op voorhand al af te schrijven. Hulde Rusland!!
Ja, dat is ongeveer het zelfde dat Noord-Koreanen niet naar buiten treden met wat ze vinden hoe het land word geleid.

Denk dat ze wel weten wat er zou gebeuren als de pr campagne van Poutin in de war zouden brengen.

Dus om daar nou blij mee te zijn, nee niet echt. Natuurlijk mooi dat de politie sterk en streng is, maar ik denk dat de politie/geheime dienst ook mee kijkt en luistert en zo ontmoetingen voorkomt. En media is waarschijnlijk opgedragen niks naar buiten te brengen over niet voetbalzaken.

De vraag is ook of de media wel bij het juiste eind had, dat er iets zoude gebreuren.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 04 juli 2018 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 13:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als we het dan toch even over de media en dingen verzinnen hebben. Vanaf het EK 2016 bereikten ons berichten dat het in Rusland weleens faliekant mis zou kunnen gaan. Russen zouden samenspannen met Argentijnen en de Engelsen zouden hun leven niet zeker zijn. Er zou ons van alles te wachten staan.

Hoe raar is het dan om te constateren dat het WK tot nog toe gewoon rustig en vredig verloopt. Geen rellen in de stadions, maar er gewoon ook niet buiten. Wat diverse landen dus niet lukte tijdens hun organisatie, lukt de Russische overheid dus blijkbaar wel. En dan kunnen we wel afgeven op Russen dit en Russen dat maar zij zorgen blijkbaar wel voor rust en veiligheid. En dan te bedenken dat de media over elkaar heen buitelde om dit WK op voorhand al af te schrijven. Hulde Rusland!!
En als hier die harde hand gebruikt wordt is heel het land in rep en roer.. Nederland wordt verpest omdat we te "vrij" zijn.
Eide
 Eide - woensdag 04 juli 2018 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 14:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Natuurlijk mooi dat de politie sterk en streng is
Je bedoelt de Russische Nationale Garde. Het privéleger van de Russische president. Niets politie, gewoon het/een leger wat de orde handhaaft.

Verder lijkt het overigens inderdaad goedte verlopen. Dat hebben de Russen goed voor elkaar. Het scheelt natuurlijk wel dat de speelsteden gigantisch ver uit elkaar liggen. Fans kunnen elkaar niet even opzoeken zoals in kleinere landen. Daarnaast zijn WK's altijd wel rustig hoor.
AkaS
 AkaS - woensdag 04 juli 2018 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 13:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als we het dan toch even over de media en dingen verzinnen hebben. Vanaf het EK 2016 bereikten ons berichten dat het in Rusland weleens faliekant mis zou kunnen gaan. Russen zouden samenspannen met Argentijnen en de Engelsen zouden hun leven niet zeker zijn. Er zou ons van alles te wachten staan.

Hoe raar is het dan om te constateren dat het WK tot nog toe gewoon rustig en vredig verloopt. Geen rellen in de stadions, maar er gewoon ook niet buiten. Wat diverse landen dus niet lukte tijdens hun organisatie, lukt de Russische overheid dus blijkbaar wel. En dan kunnen we wel afgeven op Russen dit en Russen dat maar zij zorgen blijkbaar wel voor rust en veiligheid. En dan te bedenken dat de media over elkaar heen buitelde om dit WK op voorhand al af te schrijven. Hulde Rusland!!
Dont't fuck with the Russians ;-)
remco k
 remco k - woensdag 04 juli 2018 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 13:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als we het dan toch even over de media en dingen verzinnen hebben. Vanaf het EK 2016 bereikten ons berichten dat het in Rusland weleens faliekant mis zou kunnen gaan. Russen zouden samenspannen met Argentijnen en de Engelsen zouden hun leven niet zeker zijn. Er zou ons van alles te wachten staan.

Hoe raar is het dan om te constateren dat het WK tot nog toe gewoon rustig en vredig verloopt. Geen rellen in de stadions, maar er gewoon ook niet buiten. Wat diverse landen dus niet lukte tijdens hun organisatie, lukt de Russische overheid dus blijkbaar wel. En dan kunnen we wel afgeven op Russen dit en Russen dat maar zij zorgen blijkbaar wel voor rust en veiligheid. En dan te bedenken dat de media over elkaar heen buitelde om dit WK op voorhand al af te schrijven. Hulde Rusland!!
Eens hoor.

Er gaan een aantal filmpjes in de ronde waar de politie even in de maling genomen werd. Nou dat doe je geen twee keer.
Eide
 Eide - donderdag 05 juli 2018 - 07:48   quote  deeplink  
Ajax-nieuws uit Zuid-Amerika: Boca heeft eindelijk beet en kan Magallán laten gaan

Boca Juniors heeft Carlos Izquierdoz na lang onderhandelen vastgelegd, meldt zijn huidige Mexicaanse werkgever Santos Laguna. De Argentijnse grootmacht kan Lisandro Magallán (foto) nu eindelijk naar Ajax laten vertrekken.

Boca Juniors en Santos Laguna waren al langere tijd met elkaar in gesprek over de 29-jarige Izquierdoz, maar leken de laatste dagen nader tot elkaar te komen. De Argentijnse media Tyc Sports en Olé kwamen zondag al met nieuws over een akkoord tussen Boca Juniors en Santos, dat een derde bod op de 29-jarige verdediger uiteindelijk wél accepteerde.

Een maandenlang voortdurende transfersoap lijkt nu eindelijk ten einde. Ajax is al akkoord met Magallán en heeft de verdediger eind mei al medisch gekeurd. De Argentijnse jeugdinternational moest echter wachten totdat Boca een vervanger had gevonden. Zuid-Amerikaanse media berichtten dinsdagavond dat Ajax zich dusdanig stoorde aan de weinig succesvolle onderhandelingen tussen Boca en Santos dat de Amsterdammers hun vizier verlegd zouden hebben naar de Paraguayaan Fabián Balbuena van Corinthians. Diens komst lijkt echter niet meer nodig te zijn.

Ajax legde met Perr Schuurs al een centrale verdediger vast en is bovendien bezig met Daley Blind. Dusan Tadic, Zakaria Labyad en Hassane Bandé werden eerder al naar de Johan Cruijff Arena gehaald.

Bron
AkaS
 AkaS - donderdag 05 juli 2018 - 09:08   quote  deeplink  
Hier word ik nou weer droevig van...

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=400978&abbr=voetbalprimeur

Heel de Engelse top wil hem hebben en kan hem ophalen tegen slechts een opleidingsvergoeding omdat hij nog geen contract bij Ajax heeft.

Waarom niet op zijn verjaardag toen hij 16 werd een mooi contract als verjaardagscadeau voorschotelen?

Jammer hoor...
remco k
 remco k - donderdag 05 juli 2018 - 09:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 09:08 schreef AkaS het volgende:
Hier word ik nou weer droevig van...

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=400978&abbr=voetbalprimeur

Heel de Engelse top wil hem hebben en kan hem ophalen tegen slechts een opleidingsvergoeding omdat hij nog geen contract bij Ajax heeft.

Waarom niet op zijn verjaardag toen hij 16 werd een mooi contract als verjaardagscadeau voorschotelen?

Jammer hoor...
Mooi dat je suggereert dat Ajax dat niet heeft gedaan, terwijl in hetzelfde artikel verteld wordt dat Ajax hem nog steeds probeert te laten tekenen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 05 juli 2018 - 09:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 juli 2018 - 14:16 schreef Eide het volgende:
Younes toch niet naar VFL Wolfsburg

VfL Wolfsburg ziet af van Amin Younes. De Duitse vleugelspits wilde zijn aflopende contract bij Ajax niet verlengen en is daarom deze zomer transfervrij. Younes (24) voerde gesprekken met Wolfsburg, maar de Duitse club heeft besloten af te zien van een samenwerking.

Technisch directeur Jörg Schmadtke bevestigde aan het Duitse media Sport1 dat de onderhandelingen zijn afgebroken. Younes zou ook hebben gebroken met zijn zaakwaarnemer.

De toekomst van de vijfvoudig international (twee doelpunten) is al maandenlang onzeker. Younes was in de winterstop dicht bij een overgang naar Napoli, maar die transfer ging op het laatste moment niet door. Toen de Duitser in maart weigerde in te vallen bij Ajax, zette trainer Erik ten Hag hem voor de rest van het seizoen terug naar Jong Ajax. Napoli claimt een rechtsgeldig contract met Younes te hebben gesloten, maar zelf ontkent hij dat.

Wolfsburg versterkte zich al wel met spits Wout Weghorst. Hij treft met Paul Verhaegh, Jeffrey Bruma en Riechedly Bazoer drie landgenoten bij de club die afgelopen seizoen ontsnapte aan degradatie uit de Bundesliga.

Bron

Younes is hard opweg zijn bij Ajax opgebloeide carrière volledig naar de klote te helpen. Die zien we straks terug als kansloze bankzitter in Italië of op het 2e plan in Duitsland of zo.... en dan is hij dus terug bij af.
Hij heeft zijn zaakwaarnemer al weggeschopt, die heeft al deze ellende toch echt veroorzaakt. Misschien hadden ze beter met elkaar moeten communiceren, dan was het allemaal heel anders gelopen. Ik denk dat het over is voor Younes. Snel nog even 5 jaar geld harken bij Napoli, maar verder zal het nooit meer iets worden vrees ik.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 05 juli 2018 - 09:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 04 juli 2018 - 13:50 schreef Ajax Warrior het volgende:
Als we het dan toch even over de media en dingen verzinnen hebben. Vanaf het EK 2016 bereikten ons berichten dat het in Rusland weleens faliekant mis zou kunnen gaan. Russen zouden samenspannen met Argentijnen en de Engelsen zouden hun leven niet zeker zijn. Er zou ons van alles te wachten staan.

Hoe raar is het dan om te constateren dat het WK tot nog toe gewoon rustig en vredig verloopt. Geen rellen in de stadions, maar er gewoon ook niet buiten. Wat diverse landen dus niet lukte tijdens hun organisatie, lukt de Russische overheid dus blijkbaar wel. En dan kunnen we wel afgeven op Russen dit en Russen dat maar zij zorgen blijkbaar wel voor rust en veiligheid. En dan te bedenken dat de media over elkaar heen buitelde om dit WK op voorhand al af te schrijven. Hulde Rusland!!
Als je vaker in Rusland komt, dan weet je ook dat de hele media circus omtrend Rusland vaak een leugen is. Ik zeg niet dat alles op en top is daar, maar ze regelen bepaalde dingen wel op een goede en duidelijke manier. Je wilt ook echt niet in een Russische cel belanden.

De russen zijn duidelijk geweest over wat de gevolgen zouden zijn bij rellen, de geheime dienst is enorm druk bezig om dit goed te laten verlopen, maar de grootste angst die russen hebben voor het WK zijn niet de holigans, maar de terroristen (scherpschutters, bomvesten, losgeslagen automobilisten die op groepen in kan rijden)

Europa kan hier nog wel wat van leren, maar ipv leren lopen wij achter die Engelse en Amerikanen aan, je moet bang zijn voor de russen.... Ik ben banger voor Amerika en Engeland dan voor Rusland.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 05 juli 2018 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Europa kan hier nog wel wat van leren, maar ipv leren lopen wij achter die Engelse en Amerikanen aan, je moet bang zijn voor de russen.... Ik ben banger voor Amerika en Engeland dan voor Rusland.
+100
Verder vergeet je die Merkel met haar nazipraktijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juli 2018 door Peterhs --
AkaS
 AkaS - donderdag 05 juli 2018 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 09:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Mooi dat je suggereert dat Ajax dat niet heeft gedaan, terwijl in hetzelfde artikel verteld wordt dat Ajax hem nog steeds probeert te laten tekenen.
Lees jij maar hoe jij het wil Remco.

Geen contract aanbieden met 16.
Vervolgens komen met een contract als er concrete interesse op gang is gekomen.

Dan zegt het talent.... Ik wacht en ga nu mijn kansen verkennen...

En onderwijl hoopt Ajax nog altijd dat het talent bij Ajax tekent...

Zo lees ik het!
AkaS
 AkaS - donderdag 05 juli 2018 - 18:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 09:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Als je vaker in Rusland komt, dan weet je ook dat de hele media circus omtrend Rusland vaak een leugen is. Ik zeg niet dat alles op en top is daar, maar ze regelen bepaalde dingen wel op een goede en duidelijke manier. Je wilt ook echt niet in een Russische cel belanden.

De russen zijn duidelijk geweest over wat de gevolgen zouden zijn bij rellen, de geheime dienst is enorm druk bezig om dit goed te laten verlopen, maar de grootste angst die russen hebben voor het WK zijn niet de holigans, maar de terroristen (scherpschutters, bomvesten, losgeslagen automobilisten die op groepen in kan rijden)

Europa kan hier nog wel wat van leren, maar ipv leren lopen wij achter die Engelse en Amerikanen aan, je moet bang zijn voor de russen.... Ik ben banger voor Amerika en Engeland dan voor Rusland.
Wij, het westen worden geregeerd door slappe linkse hap..En alles wat zij vinden is politiek correct. Wijk je hier van af dan ben je een gevaarlijke populist.

Van de week weer zo'n glad iel links mannetje op tv die ervoor pleit dat NL IS gangers terug moet opnemen... Want volgens hem is dit terugnemen een goede keuze waarover wij ons geen zorgen moeten maken. Wij moeten ons zorgen maken als we dit niet doen en zij op een andere manier terug de grens over komen...

Typisch links slap gelul waaraan wij allemaal kapot aan gaan.

Nee geef mij dan maar het spierballen beleid van Rusland in dit specifieke geval. Houd je je niet aan de regels, pas je jezelf niet aan..?

Dan komt de harde hand!

Scheelt een hoop onnodig gezeik;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 juli 2018 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 09:55 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Als je vaker in Rusland komt, dan weet je ook dat de hele media circus omtrend Rusland vaak een leugen is. Ik zeg niet dat alles op en top is daar, maar ze regelen bepaalde dingen wel op een goede en duidelijke manier. Je wilt ook echt niet in een Russische cel belanden.

De russen zijn duidelijk geweest over wat de gevolgen zouden zijn bij rellen, de geheime dienst is enorm druk bezig om dit goed te laten verlopen, maar de grootste angst die russen hebben voor het WK zijn niet de holigans, maar de terroristen (scherpschutters, bomvesten, losgeslagen automobilisten die op groepen in kan rijden)

Europa kan hier nog wel wat van leren, maar ipv leren lopen wij achter die Engelse en Amerikanen aan, je moet bang zijn voor de russen.... Ik ben banger voor Amerika en Engeland dan voor Rusland.
Dat is ook wat ik precies zeg AWLY. Die media creëert wat om angst te zaaien en mensen een mening te laten hebben. We hebben dat zelf een jaar of 3 tot 4 geleden zelf meegemaakt met Griekenland. De media creëerde een waar negatief beeld over Griekenland ten tijde van de crisis en de vluchtelingenstroom. Men zou geen geld meer kunnen pinnen daar en je zou onder de voet worden gelopen door vluchtelingen. Heel veel mensen geloofden de media en annuleerden hun vlucht of boekten om naar een ander land. Gevolg, juist de Griekse middenstand had last. Ik ben in datzelfde jaar gewoon in Griekenland geweest en helemaal niets van al die berichten bleek waar.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 05 juli 2018 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 18:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wij, het westen worden geregeerd door slappe linkse hap..En alles wat zij vinden is politiek correct. Wijk je hier van af dan ben je een gevaarlijke populist.

Van de week weer zo'n glad iel links mannetje op tv die ervoor pleit dat NL IS gangers terug moet opnemen... Want volgens hem is dit terugnemen een goede keuze waarover wij ons geen zorgen moeten maken. Wij moeten ons zorgen maken als we dit niet doen en zij op een andere manier terug de grens over komen...

Typisch links slap gelul waaraan wij allemaal kapot aan gaan.

Nee geef mij dan maar het spierballen beleid van Rusland in dit specifieke geval. Houd je je niet aan de regels, pas je jezelf niet aan..?

Dan komt de harde hand!

Scheelt een hoop onnodig gezeik;-)
100% eens. En zo ken ik meer verhalen vertellen. Maar men gaat te gemakkelijk uit van media.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 juli 2018 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - donderdag 05 juli 2018 - 22:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 18:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Lees jij maar hoe jij het wil Remco.

Geen contract aanbieden met 16.
Vervolgens komen met een contract als er concrete interesse op gang is gekomen.

Dan zegt het talent.... Ik wacht en ga nu mijn kansen verkennen...

En onderwijl hoopt Ajax nog altijd dat het talent bij Ajax tekent...

Zo lees ik het!
Uiteraard lees jij het zo. Ik kan bij jou van ieder nieuwsbericht exact vertellen wat je gaat posten. Positieteit zal het in ieder geval weinig bezitten.
Eide
 Eide - vrijdag 06 juli 2018 - 13:12   quote  deeplink  
Niemand lijkt situatie rond Magallán nog te kunnen peilen

Komt hij nu wel of toch niet? Lisandro Magallán verblijft goedgekeurd en wel al een kleine zes weken in de wachtkamer. Of zijn transfer naar Ajax nog rondkomt? We durven het niet meer te voorspellen.

Het ene moment hoor je dat de komst van Magallán binnen 48 uur wordt afgerond, het andere moment verschijnen er weer berichten dat de verdediger zijn contract bij Boca Juniors verlengt en dus in Argentinië blijft.

Het ene en het andere moment kan slechts een paar uurtjes bij elkaar vandaan liggen. Dit alles om het nog vreemder en gekker te maken. De interesse van Ajax in Magallán is niet nieuw en het valt ook nog te begrijpen dat Boca eerst een opvolger aantrekt, maar verder?

Het duurt maar en het duurt maar. Ajax moet wel heel erg overtuigd zijn van het talent van Magallán als het nog steeds niet doorschakelt. Er zou een plan-B liggen dat alleen maar afgetikt hoeft te worden, als we Marc Overmars mogen geloven.

Overmars wees erop dat Boca zijn speler vrijgeeft zodra het een opvolger binnen heeft. Die opvolger is nu binnen, maar Magallán is gewoon begonnen aan de voorbereiding. En over dat vrijgeven werden al vaker dingen beloofd, voegde Overmars er vorige week zelf direct aan toe.

Zo blijft de hele situatie een beetje raar. Of, beter gezegd: het is een compleet vage toestand geworden. Er is sinds begin deze week ook nog sprake van een mogelijke terugkeer van Daley Blind bij Ajax en de vraag is wat voor gevolgen dit heeft voor Magalláns komst.

Voorlopig kunnen we slechts vragen stellen, want antwoorden geven is te veel gevraagd. We weten het gewoon niet, we wachten maar even af. Op een bankje naast Magallán, in de wachtkamer.

Bron
AkaS
 AkaS - vrijdag 06 juli 2018 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 22:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteraard lees jij het zo. Ik kan bij jou van ieder nieuwsbericht exact vertellen wat je gaat posten. Positieteit zal het in ieder geval weinig bezitten.
Ik lees zo omdat dit zo is, toevallig ben ik deze keer persoonlijk op de hoogte hoe dit zit ;-)

Eens komt de waarheid naar boven hoe sommige mensen binnen Ajax functioneren. En wedden dat jij dan het hardste roept dat je dit altijd al hebt geweten, maar dat je niet te negatief wilde zijn....

Doorzichtige Harrie.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 06 juli 2018 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 juli 2018 - 18:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wij, het westen worden geregeerd door slappe linkse hap..En alles wat zij vinden is politiek correct. Wijk je hier van af dan ben je een gevaarlijke populist.

Van de week weer zo'n glad iel links mannetje op tv die ervoor pleit dat NL IS gangers terug moet opnemen... Want volgens hem is dit terugnemen een goede keuze waarover wij ons geen zorgen moeten maken. Wij moeten ons zorgen maken als we dit niet doen en zij op een andere manier terug de grens over komen...

Typisch links slap gelul waaraan wij allemaal kapot aan gaan.

Nee geef mij dan maar het spierballen beleid van Rusland in dit specifieke geval. Houd je je niet aan de regels, pas je jezelf niet aan..?

Dan komt de harde hand!

Scheelt een hoop onnodig gezeik;-)
We zijn het eens
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 14:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik lees zo omdat dit zo is, toevallig ben ik deze keer persoonlijk op de hoogte hoe dit zit ;-)

Eens komt de waarheid naar boven hoe sommige mensen binnen Ajax functioneren. En wedden dat jij dan het hardste roept dat je dit altijd al hebt geweten, maar dat je niet te negatief wilde zijn....

Doorzichtige Harrie.
Natuurlijk. Je vrienden hebben je dat verteld. Nou top man. Ik geloof je direct.

Akas. Ik beweer niet dat het koek en ei is en dat heb ik ook nooit gedaan.

Enige waar ik het niet mee eens ben is de harde veroordeling van zaken die niks meer zijn dan meningen maar door anderen als feiten benoemt worden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 juli 2018 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 14:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik lees zo omdat dit zo is, toevallig ben ik deze keer persoonlijk op de hoogte hoe dit zit ;-)

Eens komt de waarheid naar boven hoe sommige mensen binnen Ajax functioneren. En wedden dat jij dan het hardste roept dat je dit altijd al hebt geweten, maar dat je niet te negatief wilde zijn....

Doorzichtige Harrie.
Ach AkaS, verspilde moeite. Ik ben er ook mee gestopt! Deze gasten geloven maar lekker de media!
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 17:45 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ach AkaS, verspilde moeite. Ik ben er ook mee gestopt! Deze gasten geloven maar lekker de media!
Volgens mij doet de media er hee weinig aan om Vd sar en overmars in een goed daglicht te stellen. Dus welke media geloof ik dan bijvoorbeeld?

Ik geloof juist heel weinig van wat ik lees in de media en probeer mijn eigen mening te vormen op basis van gevoel en wat ik zie.

Daarnaast ga ik uit van het goede in de mens en geloof ik oprecht dat deze mannen echt het beste voor hebben met de club. Dat ze dan niet altijd de goede beslissingen nemen heb ik minder moeite mee.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 juli 2018 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 20:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij doet de media er hee weinig aan om Vd sar en overmars in een goed daglicht te stellen. Dus welke media geloof ik dan bijvoorbeeld?

Ik geloof juist heel weinig van wat ik lees in de media en probeer mijn eigen mening te vormen op basis van gevoel en wat ik zie.

Daarnaast ga ik uit van het goede in de mens en geloof ik oprecht dat deze mannen echt het beste voor hebben met de club. Dat ze dan niet altijd de goede beslissingen nemen heb ik minder moeite mee.
Bla bla bla, zoals ik aan AkaS al refereerde is het verspilde moeite om hier iets te vertellen. Gewoonweg omdat de almachtige Remco afgaat op gevoel en wat hij ziet. Knap dat je zaken die wij openbaren kan zien aangezien die binnenkamers gebeuren. En alleen via deze mensen buiten komen, gewoonweg omdat v.d. Sar en Overmars het verhaal verdraaien op Ajax.nl of in de media. Alles om zelf niet de kritiek op te vangen!

Dus wijzend naar het verhaal van AkaS baseer jij je mening op gevoel en wat je ziet. Nou vertel, wat kan jij over deze jongen vertellen? Want dat hij in de belangstelling staat van Liverpool en dat ze nu pas bezig zijn een contract te bespreken hebben we enkel uit de media vernomen. Misschien ook eens het verhaal van Bergsma lezen. Ook al een uithaal naar TH en directie. De 3e in 1 week. Maar ja, wij zullen wel duimen zuigen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door Ajax Warrior --
AkaS
 AkaS - vrijdag 06 juli 2018 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bla bla bla, zoals ik aan AkaS al refereerde is het verspilde moeite om hier iets te vertellen. Gewoonweg omdat de almachtige Remco afgaat op gevoel en wat hij ziet. Knap dat je zaken die wij openbaren kan zien aangezien die binnenkamers gebeuren. En alleen via deze mensen buiten komen, gewoonweg omdat v.d. Sar en Overmars het verhaal verdraaien op Ajax.nl.

Dus wijzend naar het verhaal van AkaS baseer jij je mening op gevoel en wat je ziet. Nou vertel, wat kan jij over deze jongen vertellen? Want dat hij in de belangstelling staat van Liverpool en dat ze nu pas bezig zijn een contract te bespreken hebben we enkel uit de media vernomen. Misschien ook eens het verhaal van Bergsma lezen. Ook al een uithaal naar TH en directie. De 3e in 1 week. Maar ja, wij zullen wel duimen zuigen.
En het Kluivert verhaal ligt nu gevoelig en van mij kan hij ook verrotten, echter... Als Ajax hem eind vorig seizoen een echt contract had aangeboden ipv een contract obv zijn nog niet definitief doorgebroken status, dan was deze soap er waarschijnlijk ook niet geweest.

Ik hoop echt dat Magallan alsnog komt en dag ten Hag zich ontpopt tot de nieuwe Louis van Gaal, maar vooralsnog vind ik het allemaal erg knullig verlopen!

En Remco, wie er ook gelijk of ongelijk heeft....

Het rommelt en ettert aan alle kanten en met een goed functionerende directie en beleid zou dit niet zo zijn..

Dus daar heb je voldoende feiten om je conclusies te trekken!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 juli 2018 - 21:33   quote  deeplink  
Expectionele talenten moet je direct een goed contract aanbieden. Als blijkt dat het ze toch niet zijn verkoop je ze echt nog wel.
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Bla bla bla, zoals ik aan AkaS al refereerde is het verspilde moeite om hier iets te vertellen. Gewoonweg omdat de almachtige Remco afgaat op gevoel en wat hij ziet. Knap dat je zaken die wij openbaren kan zien aangezien die binnenkamers gebeuren. En alleen via deze mensen buiten komen, gewoonweg omdat v.d. Sar en Overmars het verhaal verdraaien op Ajax.nl of in de media. Alles om zelf niet de kritiek op te vangen!

Dus wijzend naar het verhaal van AkaS baseer jij je mening op gevoel en wat je ziet. Nou vertel, wat kan jij over deze jongen vertellen? Want dat hij in de belangstelling staat van Liverpool en dat ze nu pas bezig zijn een contract te bespreken hebben we enkel uit de media vernomen. Misschien ook eens het verhaal van Bergsma lezen. Ook al een uithaal naar TH en directie. De 3e in 1 week. Maar ja, wij zullen wel duimen zuigen.
Je roept dat we de media achterna lopen terwijl dat juist niet het geva is. Zeg het maar, waar volg ik de media blind dan?

Er wordt bij die jongen direct gezegd dat Ajax hem geen contract heeft aangeboden. Enige dat ik stel is dat dit helemaal niet uit dit verhaal is te halen en dat het dus ook zomaar anders kan zijn

Maar ik begrijp niet zo goed waarom jij je zo verschrikkelijk druk maakt om het gegeven dat ik je niet blind geloof.

Zoals ik al vaker heb geschreven zullen de heren ook echt hun fouten maken en ja, Ajax staat bol van de politieke spelletjes waar de heren ook ongetwijfeld bij betrokken raken. Maar ook de inmiddels weggestuurde mensen zoals Bergkamp en Jonk zijn niet heilig, Ajax is gewoon door en door verrot en ik denk dat men hun werk uberhaubt niet kan doen zonder zich af en toe zo op te stellen.
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:29 schreef AkaS het volgende:

[..]

En het Kluivert verhaal ligt nu gevoelig en van mij kan hij ook verrotten, echter... Als Ajax hem eind vorig seizoen een echt contract had aangeboden ipv een contract obv zijn nog niet definitief doorgebroken status, dan was deze soap er waarschijnlijk ook niet geweest.

Ik hoop echt dat Magallan alsnog komt en dag ten Hag zich ontpopt tot de nieuwe Louis van Gaal, maar vooralsnog vind ik het allemaal erg knullig verlopen!

En Remco, wie er ook gelijk of ongelijk heeft....

Het rommelt en ettert aan alle kanten en met een goed functionerende directie en beleid zou dit niet zo zijn..

Dus daar heb je voldoende feiten om je conclusies te trekken!
Het rommelde zelfs al vanaf de jaren 80 akas. Ook in de gloriedagen onder van gaal en daar voor was het hommeles binnen de club.

En het gaat me ook echt totaal niet over gelijk akas. Net zo min als dat het me gaat over jouw ongelijk.

Ik heb gewoon een ander gevoel bij de club dan jij. En ik vind je negatief en dat vind ik jammer.

En misschien zit ik er wel helemaal naast.

Maar buiten de prestaties van het eerste elftal de laatste 4 jaar hebben de mannen in mijn beleving goed werk geleverd door de club weer financieel gezond te maken. Mooie sponsorcontracten binnen te halen en toch een flink aantal mooie transfers heb ik gezien. Helaas hadden dat er meer moeten zijn. Maar daar lijken ze te leren en dat is wat ik graag wil zien.

Leren van fouten om uiteindelijk beter te worden als bedrijf en als individu.
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 21:33 schreef Ajax Warrior het volgende:
Expectionele talenten moet je direct een goed contract aanbieden. Als blijkt dat het ze toch niet zijn verkoop je ze echt nog wel.
Maar wie zegt er dat dit niet is gebeurt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 06 juli 2018 - 22:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 22:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Je roept dat we de media achterna lopen terwijl dat juist niet het geva is. Zeg het maar, waar volg ik de media blind dan?

Er wordt bij die jongen direct gezegd dat Ajax hem geen contract heeft aangeboden. Enige dat ik stel is dat dit helemaal niet uit dit verhaal is te halen en dat het dus ook zomaar anders kan zijn

Maar ik begrijp niet zo goed waarom jij je zo verschrikkelijk druk maakt om het gegeven dat ik je niet blind geloof.

Zoals ik al vaker heb geschreven zullen de heren ook echt hun fouten maken en ja, Ajax staat bol van de politieke spelletjes waar de heren ook ongetwijfeld bij betrokken raken. Maar ook de inmiddels weggestuurde mensen zoals Bergkamp en Jonk zijn niet heilig, Ajax is gewoon door en door verrot en ik denk dat men hun werk uberhaubt niet kan doen zonder zich af en toe zo op te stellen.
Het is heel simpel, straks zal Ajax zeggen dat ze de jongen graag hadden gehouden, maar dat hij koos voor het buitenland vanwege zijn ouders en al het andere bla bla. Maar waarom niet gelijk als hij 16 werd een contract voorschotelen en pas in actie komen als hij door het buitenland wordt benaderd?? Dat is namelijk ook het verhaal wat ik hoor. En dat is waar AkaS ook naar verwijst.
remco k
 remco k - vrijdag 06 juli 2018 - 22:32   quote  deeplink  
Over hoever heb ik eigenlijk alleen onderstaande tekst kunnen vinden naast het artikel van akas.

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/109772/ajax-pakt-door-en-wil-zestal-2002-contracteren

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 juli 2018 door remco k --
AkaS
 AkaS - zaterdag 07 juli 2018 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 juli 2018 - 22:32 schreef remco k het volgende:
Over hoever heb ik eigenlijk alleen onderstaande tekst kunnen vinden naast het artikel van akas.

https://www.ajaxshowtime.com/article/hoofdnieuws/109772/ajax-pakt-door-en-wil-zestal-2002-contracteren
Ik lees in dit artikel: Ajax is voornemens.....Ik neem mijzelf ook weleens iets voor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juli 2018 door AkaS --
Eide
 Eide - zaterdag 07 juli 2018 - 09:32   quote  deeplink  
'Blind en Ajax in feite akkoord maar United ligt dwars; transfer Ziyech ver weg'

Daley Blind is 'in feite akkoord' met Ajax over een overstap. Dat meldde Valentijn Driessen, chef voetbal van De Telegraaf, vrijdagavond bij VI Oranje Blijft Thuis. Een vertrek van Hakim Ziyech naar AS Roma zou nog ver weg zijn.

"Blind is in feite akkoord met Ajax, dus dat is geen probleem", claimt Driessen, opgetekend door Ajax Showtime. "Hij gaat een hele hoop verdienen, Engelse salarissen moeten we dan aan denken. Of ja, niet aan salaris. Hij krijgt tekengeld van een paar miljoen en daarna een uitstekend salaris. Dan kom je in de buurt van dat Engelse gebeuren."

Grote struikelblok is op dit moment de vraagprijs van Manchester United, stelt Driessen. "United wil zeventien miljoen voor een contract van negen maanden. Dat gaat voorlopig natuurlijk niet door." Eerder schreef The Sun al dat de Amsterdammers het transferspel hard spelen, waardoor de Premier League-grootmacht voor een dilemma staat.

Ziyech
Ook over de transfer van Ziyech had Driessen een update. De transfer van de Marokkaan naar Roma staat op de tocht. "Roma heeft Pastore nu gehaald. Die zaakwaarnemer van Ziyech heeft natuurlijk een heel grote broek aangetrokken, onder anderen tegenover Mino Raiola. Hij ging het allemaal alleen doen, maar in deze wereld zal je af en toe toch zaken met anderen moeten doen."

Het is zelfs niet uitgesloten dat Ziyech in Amsterdam blijft. "Als er geen clubs zijn die het bedrag willen betalen, dan zal hij toch moeten blijven."

Bron
riveco
 riveco - zaterdag 07 juli 2018 - 10:10   quote  deeplink  
Even een vraag, als een talend 16 wordt en een contract moet krijgen,wat moet hij dan gaan verdienen volgens jullie?
Eide
 Eide - zaterdag 07 juli 2018 - 12:42   quote  deeplink  
Dat zal van talent tot talent verschillen. Jongens als De Ligt of Gravenberch, die met 16/17 jaar al Ajax 1 speler kunnen zijn, zijn rijp voor een volwaardig contract. Voor de rest zal dat echt anders zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 07 juli 2018 - 15:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 08:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik lees in dit artikel: Ajax is voornemens.....Ik neem mijzelf ook weleens iets voor.
Volgens mij zijn er van deze jongens wel gasten die een contract hebben ondertekend. Ajax zal er dus wel wat mee gedaan hebben.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 07 juli 2018 - 19:34   quote  deeplink  
Tijdens de wedstrijd van Ajax tegen Steaua heeft Siert de Vos dat Manutd de vraagprijs van 17,5 miljoen naar 12,5 miljoen laten zakken.

De vraag is of dat waar is natuurlijk. Het zou wel positief nieuws zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 juli 2018 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - zaterdag 07 juli 2018 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 19:34 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Tijdens de wedstrijd van Ajax tegen Steaua heeft Siert de Vos dat Manutd de vraagprijs van 17,5 miljoen naar 12,5 miljoen laten zakken.

De vraag is of dat waar is natuurlijk. Het zou wel positief nieuws zijn.
Nog steeds veel te veel voor een speler die Mourinho niet wil met een aflopend contract. Dat bedrag moet dik onder de 10 miljoen komen te liggen, misschien rond de 6 of zo.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 07 juli 2018 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 19:37 schreef Eide het volgende:

[..]

Nog steeds veel te veel voor een speler die Mourinho niet wil met een aflopend contract. Dat bedrag moet dik onder de 10 miljoen komen te liggen, misschien rond de 6 of zo.
Aflopend contract ja, of Mourinho zou niet willen dat zou ik niet weten.
Heeft vorig jaar beker en Cl wedstrijden gespeeld, daarna geblesseerd geraakt. Vervolgens niet meer teruggekeerd, omdat ook wel goed ging en hij zelf wedstrijdritme mist.

Ik vind 12 miljoen een prima bedrag voor een multi functionele speler. 28 jaar en met ervaring.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 juli 2018 - 20:20   quote  deeplink  
Ik zou normaliter met PA mee gaan in deze kwestie als je puur af gaat op dat laatste stukje. Maar neem erbij dat hij amper ritme meer heeft door eerder blessureleed en dat hij zelf ook 'maar' 17 was, vind ik 6/7 miljoen ook en prima prijs nu.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - zaterdag 07 juli 2018 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 juli 2018 - 20:20 schreef Loetje het volgende:
Ik zou normaliter met PA mee gaan in deze kwestie als je puur af gaat op dat laatste stukje. Maar neem erbij dat hij amper ritme meer heeft door eerder blessureleed en dat hij zelf ook 'maar' 17 was, vind ik 6/7 miljoen ook en prima prijs nu.
Ja maar blessureleed is ook al van een paar maanden geleden en nu moet iedereen die niet op het wk was aan zijn ritme werken.

Overigens gebruikt Mourinho minimaal 40 spelers per wedstrijd, die 7 a 8 wedstrijd spelen. Wisselt per basiselftal, zeker met CL veel..

Manu moet wel een vervanger halen, 6 miljoen daar haal je geen vervanger van, haal je misschien koffiejuffrouw van Real.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5149
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1775419