BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 mei 2019 - 14:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2019 - 10:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax gaat echt met andere namen komen, Ook afgelopen jaar was dat het geval.

Ajax heeft aangegeven de selectie ook Nederlands georiënteerd te willen houden.

Ik zou me goed kunnen voorstellen dat Ajax Vincent Janssen op zou halen bijvoorbeeld. Is helemaal niet duur naar het schijnt, is fit en heeft in de ED en het NL elftal laten het te kunnen, daarnaast met veel kansen bij Ajax gaat hij ze echt wel maken.

De Jong en de Ligt zijn voor Ajax onvervangbaar, tenminste als je een directe versterking of vergelijkbare kwaliteit wil hebben op die positie, daar moet je dus of naar ervaring gaan kijken, of naar potentie, maar in beide gevallen zullen andere spelers op moeten staan om de rollen over te gaan nemen.
Klopt de Jong en De Ligt zijn echt buitencategorie die zijn onmogelijk direct te vervangen.
Daarom wordt er ook 70 miljoen voor ze betaald.

Wel benieuwd wat voor spelers er voor terug gaan komen.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 mei 2019 - 14:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2019 - 12:59 schreef Loetje het volgende:
Dolberg gaat een nieuwe kans krijgen, maar dat vind ik zo langzamerhand niet terecht meer

De Ligt en De Jong zijn onvervangbaar. Voor de rest zou het grotendeels aardig op te vangen zijn.

Ik verwacht dat Tagliafico, Onana, Tadic, Blind en dan of Neres, of Van de Beek blijft. Dan staat er echt nog wel wat.
Dolberg moet je nu echt geluk mee hebben maar ik denk dat de druk toch echt te hoog is voor hem.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 mei 2019 - 14:33   quote  deeplink  
------Onana--------
Maz-Veltman-Blind-Tagli
Ziyech(Odengaard)-Marin-vd Beek
Neres--Isak--Tadic

Veltman/Mallagan of aankoop geen idee wie.
Bij vertrek Ziyech, Odengaard halen. Best een leuk team als je Isak weet te halen.
remco k
 remco k - donderdag 16 mei 2019 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2019 - 14:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dolberg moet je nu echt geluk mee hebben maar ik denk dat de druk toch echt te hoog is voor hem.
Een goed seizoen. Daarna een blessure seizoen. Daarna een matig seizoen.

Do or die voor hem.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 16 mei 2019 - 22:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2019 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Een goed seizoen. Daarna een blessure seizoen. Daarna een matig seizoen.

Do or die voor hem.
Inderdaad wel zonde. Soms zie je nog een klein beetje van zijn talent terug maar veel te vaak zie je hem niet. Gun het hem wel dat hij slaagt maar vrees er toch echt voor.
p111
 p111 - donderdag 16 mei 2019 - 23:22   quote  deeplink  
Onze nw middenvelder kan wel wat is duidelijk.
===========================================
Marin helpt Racing Genk aan titel
Loetje
 Loetje - donderdag 16 mei 2019 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2019 - 23:22 schreef p111 het volgende:
Onze nw middenvelder kan wel wat is duidelijk.
===========================================
Marin helpt Racing Genk aan titel
Doet die niet sinds vandaag hoor.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 17 mei 2019 - 08:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2019 - 23:22 schreef p111 het volgende:
Onze nw middenvelder kan wel wat is duidelijk.
===========================================
Marin helpt Racing Genk aan titel
Goed vooruitzicht inderdaad! Las ook dat het rond is met een nieuwe linksback.
En dat Sinkgraven naar Bosz kan..
Eindhovense Ajaxfan
 Eindhovense Ajaxfan - vrijdag 17 mei 2019 - 11:00   quote  deeplink  
Ik zal er wel alleen instaan, maar ik vind het wel jammer dat wrs Sinkgraven gaat vertrekken. Bosz heeft hem ooit Linksback gemaakt, maar is eigenlijk een middenvelder. Overigens dat zelfde geldt voor Mazaroui. Sinkgraven heeft veel creativiteit en zou m.i. prima passen in dit AJAX. Hij zou zeker nog een kans moeten krijgen, maar dan wel op het middenveld. Zeker als je leest dat Overmars spelers wil hebben met een NL nationaliteit.
Eide
 Eide - vrijdag 17 mei 2019 - 11:38   quote  deeplink  
Ajax gaat vierde miljoenenaankoop binnenhalen: "Het is praktisch afgerond"

Ajax gaat zich versterken met Lisandro Martinez. Defensa y Justicia, de huidige club van de Argentijnse international, bevestigt de aanstaande transfer vrijdag.

Defensa-directeur Diego Lemme voorziet geen problemen meer voor de deal met Ajax, dat zeven miljoen euro betaalt. "Maandag heeft Ajax laten weten de vraagprijs te accepteren, het is dus praktisch afgerond", zegt Lemme in de Argentijnse media. "Het gaat alleen nog om de formaliteiten en het contract van de speler."

'Koopje van 7 miljoen' onderweg naar Amsterdam: 'Zijn stijl past perfect bij Ajax'
De afronding van de transfer is een kwestie van tijd, bevestigt Lemme. De technisch directeur van de Argentijnse club heeft het papierwerk nog niet helemaal rond, maar ziet geen obstakels meer. "Het gaat om zeven miljoen euro voor honderd procent van de transferrechten", aldus Lemme.

Martinez wordt na Razvan Marin (Standard Luik), Kik Pierie (SC Heerenveen) en Kjell Scherpen (FC Emmen) de vierde aankoop van Ajax voor volgend seizoen. De linksback, die ook in het centrum van de verdediging uit de voeten kan, komt met Nicolás Tagliafico en Lisandro Magallán twee landgenoten tegen in Amsterdam.

Bron

Ik wil Pieri en Scherpen toch niet meteen als "miljoenenaankopen" betitelen. De transfersom is wel zo hoog, maar de term suggereert exorvitante prijzen. Ik denk dat Ajax tot dusver redelijk marktconform heeft ingekocht.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2019 door Eide --
remco k
 remco k - vrijdag 17 mei 2019 - 12:17   quote  deeplink  
Ik denk dat de grote klappers nog moeten vallen.. Als Ajax daar uberhaubt wat in gaat doen.
remco k
 remco k - vrijdag 17 mei 2019 - 12:17   quote  deeplink  
Even een andere vraag.

Waarom moet Ajax nu twee voorrondes spelen, en speelde PSV afgelopen jaar maar 1 voorronde als kampioen?
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 17 mei 2019 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 mei 2019 - 11:00 schreef Eindhovense Ajaxfan het volgende:
Ik zal er wel alleen instaan, maar ik vind het wel jammer dat wrs Sinkgraven gaat vertrekken. Bosz heeft hem ooit Linksback gemaakt, maar is eigenlijk een middenvelder. Overigens dat zelfde geldt voor Mazaroui. Sinkgraven heeft veel creativiteit en zou m.i. prima passen in dit AJAX. Hij zou zeker nog een kans moeten krijgen, maar dan wel op het middenveld. Zeker als je leest dat Overmars spelers wil hebben met een NL nationaliteit.
Ik ben het volledig met je eens. Die jongen kan uitstekend de Jong vervangen.
Hij heeft volgens mij met een jaar verlengd, dus ik hoop dat hij die kans krijgt.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 17 mei 2019 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 mei 2019 - 12:17 schreef remco k het volgende:
Even een andere vraag.

Waarom moet Ajax nu twee voorrondes spelen, en speelde PSV afgelopen jaar maar 1 voorronde als kampioen?
Dat had iets te maken met dat Atletico en Real Europese prijzen wonnen. Werd er verschoven met tickets.

Waarom dat nu niet het geval is, is mij een raadsel. 3 van de 4 is al zeker van CL deelname.
Alleen Arsenal is dat niet.

https://www.vi.nl/nieuws/het-parcours-van-de-eredivisie-clubs-in-europa
remco k
 remco k - vrijdag 17 mei 2019 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 mei 2019 - 12:58 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Dat had iets te maken met dat Atletico en Real Europese prijzen wonnen. Werd er verschoven met tickets.

Waarom dat nu niet het geval is, is mij een raadsel. 3 van de 4 is al zeker van CL deelname.
Alleen Arsenal is dat niet.

https://www.vi.nl/nieuws/het-parcours-van-de-eredivisie-clubs-in-europa
Winnaar EL speelt toch ook niet automatisch CL?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 17 mei 2019 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 mei 2019 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Winnaar EL speelt toch ook niet automatisch CL?
https://www.nu.nl/sport/3482607/definitief-champions-league-ticket-europa-league-winnaar.html

Volgens mij is dat wel het geval.

Edit: https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/738857/champions-league-plek-feyenoord-niet-in-gevaar-bij-europa-league-eindzege-ajax.html

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2019 door Positieve Arrogantie --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 17 mei 2019 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 16 mei 2019 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Een goed seizoen. Daarna een blessure seizoen. Daarna een matig seizoen.

Do or die voor hem.
Denk dat het wel goed komt met hem, als hij de voorbereiding kan meemaken en de buitenspelers ballen aan hem geven
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 17 mei 2019 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 17 mei 2019 - 12:17 schreef remco k het volgende:
Even een andere vraag.

Waarom moet Ajax nu twee voorrondes spelen, en speelde PSV afgelopen jaar maar 1 voorronde als kampioen?
PSV schoof door vanwege liverpool. Die sotonden in de finale van de CL, als je de finale haalt, plaats je jezelf automatisch voor de CL, maar doordat ze zich al hadden geplaatst schoof de kampioen van Tsjechie door. PSV had de hoogste punten en mocht daardoor ook doorschuiven als enige

https://www.nrc.nl/nieuws/2018/08/06/psv-naar-azerbeidzjan-of-wit-rusland-in-voorronde-champions-league-a1612261

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 17 mei 2019 door Ajax we love you --
p111
 p111 - vrijdag 17 mei 2019 - 17:20   quote  deeplink  
Dat wordt nog een pittige voorbereiding.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 18 mei 2019 - 08:19   quote  deeplink  
Tussen de 5 en 7 miljoen voor Sinkgraven. We hebben het niet nodig maar hem ook niet echt. Gaat waarschijnlijk toch geen vaste back worden aankomend seizoen. Jammer dat hij niet geslaagd is maar denk dat vertrek voor dit bedrag een prima oplossing is blijft een twijfelgeval.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 18 mei 2019 - 09:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2019 - 08:19 schreef Hummel10 het volgende:
Tussen de 5 en 7 miljoen voor Sinkgraven. We hebben het niet nodig maar hem ook niet echt. Gaat waarschijnlijk toch geen vaste back worden aankomend seizoen. Jammer dat hij niet geslaagd is maar denk dat vertrek voor dit bedrag een prima oplossing is blijft een twijfelgeval.
Zou het heel zonde vinden.
Geef die jongen de kans in de voorbereiding op zijn echte plek.. het middenveld.
remco k
 remco k - zaterdag 18 mei 2019 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2019 - 09:18 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zou het heel zonde vinden.
Geef die jongen de kans in de voorbereiding op zijn echte plek.. het middenveld.
en dan ban de beek op de bank? Die speelt namelijk op 10. En sinkgraven kan niet op de schone of frenkie plek spelen in mijn beleving.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 18 mei 2019 - 14:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2019 - 09:53 schreef remco k het volgende:

[..]

en dan ban de beek op de bank? Die speelt namelijk op 10. En sinkgraven kan niet op de schone of frenkie plek spelen in mijn beleving.
Nee, vd Beek moet altijd spelen wat mij betreft. Persoonlijk zie ik Sinkgraven wel graag op de plek van Frenkie. Die heeft ook die creativiteit, rust en inzicht.
Ben er best van overtuigd dat hij het goed zou doen als hij die kans zou krijgen.
remco k
 remco k - zaterdag 18 mei 2019 - 14:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2019 - 14:17 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Nee, vd Beek moet altijd spelen wat mij betreft. Persoonlijk zie ik Sinkgraven wel graag op de plek van Frenkie. Die heeft ook die creativiteit, rust en inzicht.
Ben er best van overtuigd dat hij het goed zou doen als hij die kans zou krijgen.
Nee sorry. Dat is in mijn beleving totaal geen plek voor hem. Hij heeft de creativiteit van een aanvallende speler. Niet de creativiteit van iemand die de lijnen uitzet.

Nee met hem op die plek wordt Ajax uit balans getrokken en ga je er gigantisch op achteruit.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 mei 2019 - 07:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 mei 2019 - 14:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee sorry. Dat is in mijn beleving totaal geen plek voor hem. Hij heeft de creativiteit van een aanvallende speler. Niet de creativiteit van iemand die de lijnen uitzet.

Nee met hem op die plek wordt Ajax uit balans getrokken en ga je er gigantisch op achteruit.
Dat denk ik dus ook. Linksback lijkt hij ook uitgespeeld te zijn met Tagliafico en die mogelijk nieuwe linksback. Daarom vrees ik dat zijn rol bij Ajax redelijk uitgespeeld is en dat 7 miljoen dan nog iets vergoed.
p111
 p111 - zondag 19 mei 2019 - 10:57   quote  deeplink  
Zijn fysiek is ook een probleem,en ook zijn langdurige blessure leed gaat hem nu opbreken.
hjf
 hjf - zondag 19 mei 2019 - 12:25   quote  deeplink  
Inmiddels is het nieuws naar buiten gekomen, dat Vaclav Cerny onderhandelt met FC Utrecht. Jammer dat deze zeer getalenteerde speler niet bij ons is doorgebroken. Wellicht is het slim om een terugkoopoptie te bedingen mocht hij ineens de sterren van de hemel gaat spelen. Of niet soms?
hjf
 hjf - zondag 19 mei 2019 - 12:29   quote  deeplink  
Vincent Kompany gaat Manchester City verlaten en wordt speler / trainer bij Anderlecht. Dat zou wel eens kunnen leiden tot een niet te weigeren bod op Matthijs de Ligt door City.
remco k
 remco k - zondag 19 mei 2019 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 12:25 schreef hjf het volgende:
Inmiddels is het nieuws naar buiten gekomen, dat Vaclav Cerny onderhandelt met FC Utrecht. Jammer dat deze zeer getalenteerde speler niet bij ons is doorgebroken. Wellicht is het slim om een terugkoopoptie te bedingen mocht hij ineens de sterren van de hemel gaat spelen. Of niet soms?
Lijkt me verstandig.
Jaccio
 Jaccio - zondag 19 mei 2019 - 14:20   quote  deeplink  
Ik hoop dat Sinkgraven de kans krijgt om het te laten zien in de voorbereiding. Hij zal menigeen versteld doen staan.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 mei 2019 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 14:20 schreef Jaccio het volgende:
Ik hoop dat Sinkgraven de kans krijgt om het te laten zien in de voorbereiding. Hij zal menigeen versteld doen staan.
Maar op welke positie denk jij dan? Ik denk dat hij bij Ajax gewoon niet op zijn plek is. Linksback loopt beter en middenveld is ook niet helemaal ideaal voor hem.
Ik vrees dat hij beter een nieuwe club kan zoeken die bij hem past.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 19 mei 2019 - 14:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 10:57 schreef p111 het volgende:
Zijn fysiek is ook een probleem,en ook zijn langdurige blessure leed gaat hem nu opbreken.
Inderdaad denk ook niet dat Ajax de juiste club voor hem is. Kan beter naar een club gaan waar hij als linkshalf uit de voeten kan. Back vind ik hem niet zo en niet nodig bij ons.
remco k
 remco k - zondag 19 mei 2019 - 15:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 14:20 schreef Jaccio het volgende:
Ik hoop dat Sinkgraven de kans krijgt om het te laten zien in de voorbereiding. Hij zal menigeen versteld doen staan.
Als back zou hij dan Nico uit de basis moeten spelen. Dat gaat niet gebeuren. En het middenveld wat voor hem ideaal is speelt met twee aanvallende middenvelders waarbij hij de linker zou moeten zijn. Die positie is er nu niet bij Ajax.

Ik vind hem echt wel een goede speler. Maar hij moet ergens basisspeler worden. En dat gaat hem bij Ajax vermoed ik niet lukken.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 21 mei 2019 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 mei 2019 - 14:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Maar op welke positie denk jij dan? Ik denk dat hij bij Ajax gewoon niet op zijn plek is. Linksback loopt beter en middenveld is ook niet helemaal ideaal voor hem.
Ik vrees dat hij beter een nieuwe club kan zoeken die bij hem past.
Zoiets

Onana
Nous - Veltman/Magallan - Blind - Nico
Schone (aankoop?) - Marin - Sinkgraven
Aankoop(Pavon?) - Huntelaar - Tadic

Van vd Beek, de Ligt, Ziyech & Neres verwacht ik dat ze vertrekken.
remco k
 remco k - dinsdag 21 mei 2019 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 11:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zoiets

Onana
Nous - Veltman/Magallan - Blind - Nico
Schone (aankoop?) - Marin - Sinkgraven
Aankoop(Pavon?) - Huntelaar - Tadic

Van vd Beek, de Ligt, Ziyech & Neres verwacht ik dat ze vertrekken.
Middenveld veel en veel te licht zo En totaal geen balans hiermee. Sorry, maar geen enkele kans van slagen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 21 mei 2019 - 15:49   quote  deeplink  
Zodra Ziyech weg is, dan wordt Odegaard meteen gepresenteerd
p111
 p111 - dinsdag 21 mei 2019 - 16:23   quote  deeplink  
Met Marin en Odegaard en van de Beek zou ik een prima middenveld vinden.
hjf
 hjf - dinsdag 21 mei 2019 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 16:23 schreef p111 het volgende:
Met Marin en Odegaard en van de Beek zou ik een prima middenveld vinden.
Is dat niet te aanvallend? Wie moet er dan op 6 spelen? Ik zie graag een type Christian Poulsen op het middenveld lopen. Nu komt Christian zelf wel, maar als assistent van Ten Hag.
Eide
 Eide - dinsdag 21 mei 2019 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 16:23 schreef p111 het volgende:
Met Marin en Odegaard en van de Beek zou ik een prima middenveld vinden.
Als Odegaard komt zal dat zijn in de Ziyech-rol op rechtsbuiten. Waarschijnlijk ook op de manier waarop Ziyech dat invult, dus veel zwerven, positiewisselingen en vooral ook zoeken naar de ruimtes.
Brandje
 Brandje - dinsdag 21 mei 2019 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 11:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zoiets

Onana
Nous - Veltman/Magallan - Blind - Nico
Schone (aankoop?) - Marin - Sinkgraven
Aankoop(Pavon?) - Huntelaar - Tadic

Van vd Beek, de Ligt, Ziyech & Neres verwacht ik dat ze vertrekken.
Schone? Sinkgraven? We gaan dus gewoon door met spelers op posities te laten spelen waar ze kunnen spelen ipv op hun natuurlijke positie
Eide
 Eide - dinsdag 21 mei 2019 - 19:13   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2019 door Eide --
Eide
 Eide - dinsdag 21 mei 2019 - 19:13   quote  deeplink  
Ik vind Schone ondertussen een CVM, en niet meer een aanvallende middenvelder. Zo speelt hij al jaren niet. Bovendien houdt hij al jaren al zijn directe concurrenten op de bank. Ik wacht echt serieus op de dag dat een talent of aankoop Schone naar de bank verdringt, met tot die tijd doet Lasse het uitstekend op die positie.

Sinkgraven ben ik helemaal met je eens. Sinkgraven is een back zoals Ajax er talloze heeft. Een mislukte middenvelder of buitenspeler die dan maar omgeschoold wordt tot back. Ik vind hem een aardige stand-in, maar niet meer dan dat. Peter Bosz schijnt Sinkgraven naar Bayer Leverkusen te willen halen. Ik zeg: strik erom.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 21 mei 2019 door Eide --
remco k
 remco k - dinsdag 21 mei 2019 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 21 mei 2019 - 18:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Schone? Sinkgraven? We gaan dus gewoon door met spelers op posities te laten spelen waar ze kunnen spelen ipv op hun natuurlijke positie
Sinkgraven zijn echte positie is toch juist linkshalf of tien.

Hij is voor die posities gewoon niet goed genoeg volgens mij.
Eide
 Eide - woensdag 22 mei 2019 - 22:57   quote  deeplink  
'Atlético klopt met gevulde portemonnee aan bij Ajax: Simeone wil Neres'

Naast diverse grootmachten uit de Premier League is ook Atlético Madrid in de markt voor David. Het Spaanse AS meldt dat woensdag. Atlético-trainer Diego Simeone is op zoek naar een vleugelspeler en ziet Neres als een geschikte optie.

Ajax-ster Neres (22) is de voorbije maanden gelinkt aan onder meer Chelsea, Liverpool, Arsenal, Tottenham Hotspur, AC Milan en Paris Saint-Germain. Nu voegt AS dus ook Atlético Madrid, vice-kampioen van Spanje, aan dat indrukwekkende rijtje toe.

Neres heeft een uitstekend seizoen achter de rug. Met Ajax won de Braziliaanse aanvaller zowel de landstitel als de beker. Als klap op de vuurpijl maakte Neres eerder dit jaar zijn debuut in de nationale ploeg van Brazilië. Hij is bovendien opgenomen in de Copa America-selectie. Dat toernooi begint op 14 juni.

Atlético heeft deze zomer een flinke smak geld te spenderen. Verdediger Lucas Hernández werd onlangs voor liefst 80 miljoen euro verkocht aan Bayern München. Bovendien lijkt Antoine Griezmann voor een transfer naar FC Barcelona te staan. De sterspeler moet minimaal 100 miljoen euro opleveren.

Bron
Eide
 Eide - donderdag 23 mei 2019 - 18:47   quote  deeplink  
Naci Unuvar (15) heeft z'n eerste contract getekent. Goed nieuws. Unuvar is een van de grootste talenten in de opleiding op dit moment.
hjf
 hjf - vrijdag 24 mei 2019 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 23 mei 2019 - 18:47 schreef Eide het volgende:
Naci Unuvar (15) heeft z'n eerste contract getekent. Goed nieuws. Unuvar is een van de grootste talenten in de opleiding op dit moment.
Dat is heel goed nieuws Eide! Dan is Raiola zeker niet zijn zaakwaarnemer? Want dan had hij naar Juventus gegaan. Zou mooi zijn als je Naci minimaal 5 jaar aan je kan binden, want het wordt op zeker 1 van de beste spelers die wij mogen bewonderen. Ten Hag zal hem zeker meenemen in de seizoen voorbereiding voor 2019/2020.
p111
 p111 - vrijdag 24 mei 2019 - 09:01   quote  deeplink  
Hij is 15 hoor,lijkt mij wat overdreven om hem al mee te nemen in de voorbereiding.
remco k
 remco k - vrijdag 24 mei 2019 - 09:56   quote  deeplink  
Hij wordt 13 Juni 16, meenemen zou prima zijn lijkt me.
Eide
 Eide - vrijdag 24 mei 2019 - 10:38   quote  deeplink  
Als Gravenberch en Brobby met 16 al mee gingen zie ik niet waarom die mogelijkheid er niet is voor Unuvar. Uiteindelijk heeft hij dat in eigen hand. Goed genoeg is oud genoeg.
Eide
 Eide - vrijdag 24 mei 2019 - 15:44   quote  deeplink  
Bakker gaat naar PSG.... houdt PSG op met het belofte-elftal.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële geruchtentopic! Waar we wachten tot 31 augustus!!









0.1815710