BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:26 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als ze volgend seizoen beide bij Ajax spelen dan ben jij natuurlijk helemaal van de leg want dan hebben ze beide hetzelfde shirt aan.
Ik ben niet zo gauw van de leg....niet wat voetbal betreft, ik heb 20 jaar geleden mijn vrouw weggebracht en geloof mij dan sta je heel anders in het leven.
Speelt Ajax kut maar pakt de punten...mooi meegenomen, verliezen ze.... ach dan pak ik een biertje en het volgende biertje ben ik het kwijt.

Het is allemaal zo relatief...ik hou van voetbal maar het beheerst niet mijn leven of gemoed toestand...Ajax is tof, Oranje boeit me niet net zoals of jij me wel of niet mag.

Jij hebt over de bruine armen....dat zijn jongens die ik al heel lang ken, is volgens mij niks mis mee als ik voor die jongens opkom...buiten het feit wat ze buiten het forum voor mij doen (en dat doen ze) dus wat jij roept en schrijft ben ik niet zo onder de indruk van...maar ook dat is een mening Brandje....de mijne
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja want zijn shirt is veel mooier....
+33!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:22 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik noem zelden namen. Gaat mij meer om dat Ajax eens nauwkeuriger aankopen gaat doen. En dat het % spelers dat wel bij Ajax past hoger wordt. Mijn mening is dat Ajax niet sterk is in scouting. Dan moet je daar andere mensen gaan aannemen of het anders gaan doen.
Maar je roept wel om een bepaald type speler. Dus doe je exact hetzelfde.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 22:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:27 schreef Bobby1972 het volgende:
Het lijkt wel of mensen die hier dezelfde mening hebben elkaar in de reet kruipen. Je hebt toch gewoon je eigen mening of niet soms? Iedereen mag zeggen wat ie wil.

Ajax heeft gefaald dit jaar, geen discussie mogelijk. En was het vertoonde spel nu noodzaak? Ajax had beter moeten kijken wat er nodig is en welke spelers daar het beste inpassen.

Ik zou een intern onderzoek laten doen binnen Ajax. Kan geen kwaad lijkt me. En wat zijn de oorzaken dat de scouting nu als zolang zo inefficiƫnt werkt. Ook daar is de sturing van Ajax niet op z'n best. Gelijk aan de tekortkoming in sturing in het veld.
Dus omdat je dezelfde mening hebt kruip je diegene gelijk in de reet?

Overigens jan je wel om een onderzoek vragen maar misschien doen zij hun werk wel goed en hebben ze enkel de opdracht gekregen op jeugd te scouten. En daar heeft Ajax enkele toppers binnengehaald.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 22:19   quote  deeplink  
Serero was vandaag ook echt slecht
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:19 schreef Hummel10 het volgende:
Serero was vandaag ook echt slecht
Klopt. Maar Serero legt wel elke wedstrijd ziel en zaligheid erin. Niet altijd even netjes maar hij blijft gaan en proberen.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 22:21   quote  deeplink  
quote:
Opl=/topic-28837/p8/#1295177]zondag 08 maart 2015 - 22:17[/url] schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus omdat je dezelfde mening hebt kruip je diegene gelijk in de reet?

Overigens jan je wel om een onderzoek vragen maar misschien doen zij hun werk wel goed en hebben ze enkel de opdracht gekregen op jeugd te scouten. En daar heeft Ajax enkele toppers binnengehaald.
Dan gaat er toch iets verkeerd als ze enkel jeugd hoeven te scouten?
Bij iedere voetbalclub is het eerste het belangrijkste!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 maart 2015 - 22:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:21 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt. Maar Serero legt wel elke wedstrijd ziel en zaligheid erin. Niet altijd even netjes maar hij blijft gaan en proberen.
Blijft een matige speler
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan gaat er toch iets verkeerd als ze enkel jeugd hoeven te scouten?
Bij iedere voetbalclub is het eerste het belangrijkste!
Ik zeg alleen dat wij niet weten met welke opdrachten ze weg zijn gestuurd. Dus kan je wel roepen dat ze falen maar kan je jezelf ook afvragen of Ajax dat vind.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:22 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blijft een matige speler
Dat is jouw mening. Ik ken mindere spelers bij Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 maart 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zeg alleen dat wij niet weten met welke opdrachten ze weg zijn gestuurd. Dus kan je wel roepen dat ze falen maar kan je jezelf ook afvragen of Ajax dat vind.
Ehm denk niet dat er ook maar iemand binnen Ajax echt tevreden is over dit seizoen.
Zakelijk gezien waren voorgaande seizoen top maar liefhebbers van Ajax (en het daarbij horende spelletje)
komen niet echt aan hun trekken. Dan kun je beginnen over succes supporters ect ect.
maar dat doet me helemaal niks. Ben geen 1 keer naar Amsterdam gegaan
om het kampioenschap te vieren. Toch ben ik hier elke dag om Ajax nieuws te lezen en
bezoek ik regelmatig wedstrijden. Als ik Ajax kijk wil ik genieten van het spel
niks meer niks minder.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 maart 2015 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:23 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is jouw mening. Ik ken mindere spelers bij Ajax.
Dat zegt ook gelijk alles over het huidige niveau. .
Eide
 Eide - maandag 09 maart 2015 - 13:04   quote  deeplink  
Ik vind Serero geen matige speler. Wel een beperkte speler. Maar ik kan mij goed voorstellen dat hij in een sterkere competitie prima uit de verf zou komen als hij een beperktere rol zou hebben dan bij Ajax.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 09 maart 2015 - 17:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 13:04 schreef Eide het volgende:
Ik vind Serero geen matige speler. Wel een beperkte speler. Maar ik kan mij goed voorstellen dat hij in een sterkere competitie prima uit de verf zou komen als hij een beperktere rol zou hebben dan bij Ajax.
Daarom soms nuttig en zeker niet de slechtste maar niet van het niveau waar we naar toe zouden moeten.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 09 maart 2015 - 17:05   quote  deeplink  
Serero is zeker geen complete speler. Maar omdat Ajax duidelijk minder kwaliteit heeft als ploeg valt hij soms in positieve zin op. Feitelijk is dat veroorzaakt door het gebrek aan kwaliteit bij andere spelers.

Wanneer je Ajax nu bekijkt dat zie je teveel spelers die structureel niet een acceptabel niveau halen. Door een andere spelwijze is niet ineens het probleem opgelost. De Boer heeft diverse dingen geprobeerd, en geen 1 keer heeft hij daarmee het tij kunnen keren.

Ajax heeft zeker de focus teveel gelegd bij jonge talenten en te weinig bij het eerste. Juist spelers die je sneller kunt inpassen doordat ze ouder zijn en meer ervaring hebben heeft Ajax niet gekocht. Dat zie ik als een inschattingsfout.

Ajax supporter ben je en blijf je je hele leven. Ook als het minder gaat veranderd dat nooit. Dat neemt niet weg dat je een waardig niveau van Ajax mag verwachten, ook zeker als supporter. Kritisch zijn is niks mis mee. Ajax mag ook wel eens wat kritischer kijken naar haar spelers en kwaliteiten.

Dit seizoen is een vervolg van de voorgaande jaren, dat het steeds iets minder werd in kwaliteit. En dat had eerder gestopt moeten worden.

Ajax heeft genoeg potentie, en ook nog genoeg kwaliteit. Alleen zul je die spelers wel effectiever moeten laten spelen. En daar zijn een paar ervaren spelers voor nodig.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 09 maart 2015 door Bobby1972 --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 09 maart 2015 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik ben niet zo gauw van de leg....niet wat voetbal betreft, ik heb 20 jaar geleden mijn vrouw weggebracht en geloof mij dan sta je heel anders in het leven.
Speelt Ajax kut maar pakt de punten...mooi meegenomen, verliezen ze.... ach dan pak ik een biertje en het volgende biertje ben ik het kwijt.

Het is allemaal zo relatief...ik hou van voetbal maar het beheerst niet mijn leven of gemoed toestand...Ajax is tof, Oranje boeit me niet net zoals of jij me wel of niet mag.

Jij hebt over de bruine armen....dat zijn jongens die ik al heel lang ken, is volgens mij niks mis mee als ik voor die jongens opkom...buiten het feit wat ze buiten het forum voor mij doen (en dat doen ze) dus wat jij roept en schrijft ben ik niet zo onder de indruk van...maar ook dat is een mening Brandje....de mijne
Mooi verwoord Narreke ;-)
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - maandag 09 maart 2015 - 19:34   quote  deeplink  
Ja, kwaliteit heeft Ajax wel. Nu nog de goede uitvoering ervan, zoals dat beschreven is. Dat Ajax de afgelopen jaren financieel wel goed ging, daar hebben wij ( in eerste instantie ) niets aan. Wij willen goed voetbal op het veld zien.
Het schijnt moeilijk te zijn met Ajax.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 09 maart 2015 - 21:18   quote  deeplink  
De Boer en zijn staf zijn verantwoordelijk voor de uitvoering. Als je de uitvoering niet goed vind, wees dan de vent en zeg dat de Boer&Co niet goed genoeg hun werk uitvoeren.

Net of dat een andere uitvoering het probleem direct oplost. Wat je de staf zeker kwalijk mag nemen is dat de spelers minder fit zijn dan anders. Durf dan ook eens kritiek te leveren op de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn.

Voetbal is een puur entertainment en ja wat Nenam exact aangeeft is dat het uiteindelijk maar betrekkelijk is en dat er zoveel dingen zijn die veel belangrijker zijn. Ik word ook zeker niet meer ziek van een verloren wedstrijd. Neemt alleen niet weg dat je als Ajax supporter kritisch mag zijn op het huidige niveau en spel. Omdat het duidelijk dat dit Ajax onwaardig is!
remco k
 remco k - maandag 09 maart 2015 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 21:18 schreef Bobby1972 het volgende:
De Boer en zijn staf zijn verantwoordelijk voor de uitvoering. Als je de uitvoering niet goed vind, wees dan de vent en zeg dat de Boer&Co niet goed genoeg hun werk uitvoeren.

Net of dat een andere uitvoering het probleem direct oplost. Wat je de staf zeker kwalijk mag nemen is dat de spelers minder fit zijn dan anders. Durf dan ook eens kritiek te leveren op de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn.

Voetbal is een puur entertainment en ja wat Nenam exact aangeeft is dat het uiteindelijk maar betrekkelijk is en dat er zoveel dingen zijn die veel belangrijker zijn. Ik word ook zeker niet meer ziek van een verloren wedstrijd. Neemt alleen niet weg dat je als Ajax supporter kritisch mag zijn op het huidige niveau en spel. Omdat het duidelijk dat dit Ajax onwaardig is!
En als er hier 1 iemand is die nooit het beestje bij zijn naam noemt en niks ander doet dan overal om heen draaien dan ben jij het wel.
freakie
 freakie - dinsdag 10 maart 2015 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:38 schreef Bobby1972 het volgende:
Soms heb ik het idee hier dat mensen op het forum hier denken hoe ze de uitvoering van Ajax hadden kunnen sturen. Wij zijn maar supporters. De 'vakmensen' bij Ajax mag je toch van verwachten dat zij weten hoe de uitvoering moet zijn? Anders zijn ze niet bekwaam genoeg om bij Ajax hun beroep uit te oefenen!
Je blijft telkens hetzelfde zegge he.. Ik neem zelfs de moeite om het te lezen maar elke keer ben ik er weer ingetrapt... Je praat gebakken lucht, weet je wat dat is? Juist helemaal niks.

Jij bent de gene die vind dat alles slecht is en dat alles anders moet maar je zegt nergens "hoe" het anders moet. Moeten we joop Munsterman halen, moeten we alleen met Frank de Boer veder en dan hem alle taken geven? Zullen we een tekst doen met robots? Of laten we alleen de supporters beslissen? Allemaal onzin natuurlijk maar bij jou is het nooit concreet.

Die vak mensen doen precies wat de uitvoering zou moeten zijn. Het belangrijkste gedeelte is toch jeugd inpassen en een gezonde club zijn. Allebei worden ze gehaald. Ons was al voorgeschoteld gekregen dat we 3/4 jaar geen kampioenschap moesten verwachten. Wat zeur je dan nog?
freakie
 freakie - dinsdag 10 maart 2015 - 10:56   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:34 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax heeft meer body nodig. Als je 1 keer blaast, dan ligt Serero op de grond. Ik vind hem de laatste tijd niet onverdienstelijk spelen. Maar toch zijn er nog genoeg tekortkomingen.

Toch denk ik ook dat Ajax meer spelers nodig heeft met meer body en dynamiek.
Ben ik er weer ingetrapt.. Kut....
freakie
 freakie - dinsdag 10 maart 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 22:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar je roept wel om een bepaald type speler. Dus doe je exact hetzelfde.
Daar krijg je geen reactie op.
freakie
 freakie - dinsdag 10 maart 2015 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 17:05 schreef Bobby1972 het volgende:
Serero is zeker geen complete speler. Maar omdat Ajax duidelijk minder kwaliteit heeft als ploeg valt hij soms in positieve zin op. Feitelijk is dat veroorzaakt door het gebrek aan kwaliteit bij andere spelers.

Wanneer je Ajax nu bekijkt dat zie je teveel spelers die structureel niet een acceptabel niveau halen. Door een andere spelwijze is niet ineens het probleem opgelost. De Boer heeft diverse dingen geprobeerd, en geen 1 keer heeft hij daarmee het tij kunnen keren.

Ajax heeft zeker de focus teveel gelegd bij jonge talenten en te weinig bij het eerste. Juist spelers die je sneller kunt inpassen doordat ze ouder zijn en meer ervaring hebben heeft Ajax niet gekocht. Dat zie ik als een inschattingsfout.

Ajax supporter ben je en blijf je je hele leven. Ook als het minder gaat veranderd dat nooit. Dat neemt niet weg dat je een waardig niveau van Ajax mag verwachten, ook zeker als supporter. Kritisch zijn is niks mis mee. Ajax mag ook wel eens wat kritischer kijken naar haar spelers en kwaliteiten.

Dit seizoen is een vervolg van de voorgaande jaren, dat het steeds iets minder werd in kwaliteit. En dat had eerder gestopt moeten worden.

Ajax heeft genoeg potentie, en ook nog genoeg kwaliteit. Alleen zul je die spelers wel effectiever moeten laten spelen. En daar zijn een paar ervaren spelers voor nodig.
Ooo mann trap ik er weer in.. Je zegt echt constant hetzelfde en gaat nergens het gesprek aan. Kan je niet zinnen copy pasten? Dat gaat makkelijker.
freakie
 freakie - dinsdag 10 maart 2015 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 09 maart 2015 - 21:18 schreef Bobby1972 het volgende:
De Boer en zijn staf zijn verantwoordelijk voor de uitvoering. Als je de uitvoering niet goed vind, wees dan de vent en zeg dat de Boer&Co niet goed genoeg hun werk uitvoeren.

Net of dat een andere uitvoering het probleem direct oplost. Wat je de staf zeker kwalijk mag nemen is dat de spelers minder fit zijn dan anders. Durf dan ook eens kritiek te leveren op de mensen die daar verantwoordelijk voor zijn.

Voetbal is een puur entertainment en ja wat Nenam exact aangeeft is dat het uiteindelijk maar betrekkelijk is en dat er zoveel dingen zijn die veel belangrijker zijn. Ik word ook zeker niet meer ziek van een verloren wedstrijd. Neemt alleen niet weg dat je als Ajax supporter kritisch mag zijn op het huidige niveau en spel. Omdat het duidelijk dat dit Ajax onwaardig is!
Ik vind dat ze wel degelijk goed werk leveren. Je kan nou niet elk seizoen kampioen worden, ze kopen ook niet zomaar een speler en ze proberen een andere mindset te krijgen bij de scouts. Een verandering gaat altijd samen met tegenslag.

De scouts zijn gevraagd om tropische talenten te scouten. Niet alleen "talenten" maar de "talenten" in speler die we niet echt kennen maar wel enorm goed zijn. Bijvoorbeeld bij Salzburg: Alan, Jonathan Soriano en Sadio Mane. Ik kan me zo voorstellen dat het lastig is voor scouts om van scoutingsplan te veranderen als je al 10 jaar gewend bent hetzelfde te doen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5962
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen









0.0132579