BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zondag 15 februari 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 13:41 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Als het je spilpositie is, moet en kun je er eigenlijk alleen een goede ervaren speler op neerzetten. En moet je je niet afhankelijk maken door een jeugdige speler.
Waarom, Blind heft het ook geweldig gedaan op die plek toch, Anita ook..

Klaassen is de man voor die positie.. Is ook nu al een constante speler die alleen maar beter wordt..
remco k
 remco k - zondag 15 februari 2015 - 13:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 13:48 schreef Robinho het volgende:

[..]

En DAT moet Ajax dus niet meer doen. Schone en Moisander hebben het tot dit seizoen redelijk gedaan, maar het zijn geen spelers die het elftal naar een hoger nivo brengen. Met deze financiele basis moet de lat toch echt omhoog.
Raffie is natuurlijk meer dan welkom!
Die spelers heb je juist gewoon nodig en MOET je halen als Ajax zijnde.. Ajax kan niet 11 toppers op het veld hebben staan, we hebben ook waterdragers nodig..
Robinho
 Robinho - zondag 15 februari 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 13:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Die spelers heb je juist gewoon nodig en MOET je halen als Ajax zijnde.. Ajax kan niet 11 toppers op het veld hebben staan, we hebben ook waterdragers nodig..
Dat snap ik, Schone en Moisander hebben goed voldaan. Ik weet waar we vandaan komen. Maar, het moet kwalitatief toch omhoog. Tussen Schone en Sneijder zit nog een andere categorie.
Pietje
 Pietje - zondag 15 februari 2015 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 14:00 schreef Robinho het volgende:

[..]

Dat snap ik, Schone en Moisander hebben goed voldaan. Ik weet waar we vandaan komen. Maar, het moet kwalitatief toch omhoog. Tussen Schone en Sneijder zit nog een andere categorie.
Dat is zeker waar. Maar Ajax moet juist de balans vinden in de selectie: een paar vedetten, omringd door waterdragers. Een paar oudere spelers met ervaring, omring door veel jeugdspelers, een enkele speler die de capaciteiten heeft van een leider. Enzovoort. En juist dat evenwicht mist Ajax ontzettend.
Pietje
 Pietje - zondag 15 februari 2015 - 14:49   quote  deeplink  
Ajax op zoek naar ervaring voor volgend seizoen

FRANK DE BOER gaf afgelopen vrijdag op de persconferentie aan dat er komend seizoen minimaal één ervaren speler aan de selectie toegevoegd moet worden. De trainer van Ajax gaf aan dat de versterking een middenvelder of een aanvaller zijn. Een top 5 van eventuele aankopen voor het nieuwe seizoen.

Rafael van der Vaart
Vorig seizoen polste Frank de Boer de aanvallende middenvelder van Hamburger SV al eens voor een terugkeer. Destijds had de Boer een rol als spits in gedachte voor Van der Vaart. De captain van HSV verkoos toen een langer verblijf bij de Duitse club. Komende zomer gaat De Boer wellicht een nieuwe poging wagen om Van der Vaart terug te halen naar Amsterdam. Hij beschikt bij HSV over een aflopende verbintenis en de sportieve prestaties bij HSV zijn ook niet om over naar huis te schrijven. Bij Ajax kan de spelmaker weer om de titel spelen.

Wesley Sneijder
Wesley Sneijder is momenteel nog actief bij Galatasaray en heeft daar een contract tot 2016. Toch wordt de middenvelder vaak in verband gebracht met een transfer. Afgelopen winter ketste een transfer naar Juventus af. Wellicht dat Frank de Boer komende zomer Wesley Sneijder probeert te verleiden om naar Amsterdam te komen. Sneijder is pas 30 jaar en kan bij Ajax een speler worden die de ploeg op sleeptouw neemt. Bovendien heeft Sneijder aardig wat Champions League-ervaring. Iets wat Ajax goed kan gebruiken als het komend seizoen het miljoenenbal gaat halen.

Hedwiges Maduro
Ook Hedwiges Maduro heeft inmiddels de leeftijd van 30 bereikt en is een ervaren speler. De verdedigende middenvelder die, na Valencia en Sevilla, inmiddels voor PAOK Saloniki uitkomt, heeft zelf al eens aangegeven graag naar Ajax te willen terugkeren. Voor Maduro zou bij Ajax een plek ingeruimd kunnen worden op de zes-positie. Nu speelt Serero op die plek maar hij is van origine een wat aanvallender ingestelde middenvelder. Bovendien kan Maduro ook nog in de verdediging staan als het nodig is. In Griekenland heeft Maduro nog een contract tot 2016 maar hij zal niet een hele hoge transfersom hebben.

Demy de Zeeuw
Demy de Zeeuw tekende een week geleden een contract tot het einde van het lopende seizoen bij NAC Breda. De 31-jarige middenvelder trainde het afgelopen jaar veel voor zichzelf en speelde afgelopen zaterdag zijn eerste wedstrijd voor NAC Breda. Daarin liet hij zien nog altijd prima mee te kunnen op het niveau van de Eredivisie. Bij zijn debuut scoorde hij meteen twee keer. Voor Ajax een buitenkansje om Demy de Zeeuw komende zomer gratis op te pikken.

Klaas-Jan Huntelaar
Vooralsnog is de optie om Arek Milik over te nemen niet gelicht en Milik is inmiddels ook zijn basisplaats kwijt. Klaas-Jan Huntelaar heeft in het verleden bewezen een uitstekende spits bij Ajax te zijn. In totaal speelde Huntelaar 136 wedstrijden voor de Amsterdammers en scoorde daarin 105 keer. Voor Huntelaar zal Ajax wel de portemonnee moeten trekken, want de spits staat nog tot 2017 vast bij Schalke 04 en het is nog maar de vraag of Huntelaar deze zomer al wil terugkeren. Maar dat Huntelaar ooit weer in het Ajax-shirt wil spelen heeft hij al eens gezegd, dus voor De Boer een optie om het te proberen.


bron
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 15 februari 2015 - 15:02   quote  deeplink  
Ik acht de kans op de komst van v/d Vaart het grootste, maar ook Demy de Zeeuw mag van mij terug komen voor een plaats op het middenveld. Ik denk dat Huntelaar nu nog niet wil, evenals Sneijder die ik niet terug verwacht, Maduro heb ik niet zo'n hoge pet van op. Dus voor mij op basis van bovenstaand stukje:

1. v/d Vaart
2. de Zeeuw
3. Huntelaar
4. Sneijder
5. Maduro
riveco
 riveco - zondag 15 februari 2015 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 07:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Beetje laat alleen vind je niet?
Ach Hummels als ze naar jou hadden geluisterd dan hadden we allemaal middenmaat en spelers met de verkeerde ervaring gehad. Na 4x landskampioen ( waarin de eigen jeugd veel heeft gespeeld ) mag je ook wel eens afwachten of het zonder dure aankopen kan.
Oké PSV is dit jaar beter, maar raakt volgend jaar de beste spelers kwijt. Op dat moment kunnen onze eigen jongens weer belangrijk zijn, met een jaartje ploeteren als ervaring.
Jij begint de 2e dag van de voorbereiding al te roepen ervaring moet er komen, maar je komt helaas nooit met echte versterkingen die europese ervaring hebben.
remco k
 remco k - zondag 15 februari 2015 - 17:43   quote  deeplink  
Serieus?? De Zeeuw??
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 februari 2015 - 18:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 17:43 schreef remco k het volgende:
Serieus?? De Zeeuw??
Gisteren leuk bij Nac en waarschijnlijk beter dan Zimling maar of hij bij ons
nog iets toe kan voegen? Geen idee.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 15 februari 2015 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 15:05 schreef riveco het volgende:

[..]

Ach Hummels als ze naar jou hadden geluisterd dan hadden we allemaal middenmaat en spelers met de verkeerde ervaring gehad. Na 4x landskampioen ( waarin de eigen jeugd veel heeft gespeeld ) mag je ook wel eens afwachten of het zonder dure aankopen kan.
Oké PSV is dit jaar beter, maar raakt volgend jaar de beste spelers kwijt. Op dat moment kunnen onze eigen jongens weer belangrijk zijn, met een jaartje ploeteren als ervaring.
Jij begint de 2e dag van de voorbereiding al te roepen ervaring moet er komen, maar je komt helaas nooit met echte versterkingen die europese ervaring hebben.
Geef me een zak geld en ik ga op zoek voor je! Heb ik ongelijk dan?
Misschien dat ik in jou ogen niet de juiste namen roep maar heel ver zit ik er niet naast.
Als ik het al roep vanaf de tweede dag van de voorbereiding (roep het nog wel iets langer)
Waarom was een tussenjaar dan nodig? Ik bedoel als ik het al kan zien
moeten mensen die er zwaar voor betaald worden dat toch ook zien?
remco k
 remco k - zondag 15 februari 2015 - 20:55   quote  deeplink  
Ik blijf erbij dat het probleem helemaal niet in de selectie zit en dat de selectie echt heel erg goed is. Ik denk dat de Boer te lang gedaan heeft over het goed invullen van bepaalde posities.. En dan met name de CVM positie..
Eide
 Eide - zondag 15 februari 2015 - 21:01   quote  deeplink  
En toch, als Moisander vertrekt en Schone waarschijnlijk ook valt de leeftijd in het veld wel heel erg terug. Klaassen is goed bezig maar een ervaren rot zou best heel erg welkom zijn.
remco k
 remco k - zondag 15 februari 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 21:01 schreef Eide het volgende:
En toch, als Moisander vertrekt en Schone waarschijnlijk ook valt de leeftijd in het veld wel heel erg terug. Klaassen is goed bezig maar een ervaren rot zou best heel erg welkom zijn.
Voor komend seizoen zeker... En dan zal men daarvoor ook passende vervangers moeten halen..

Persoonlijk denk ik dat een centrum met Veltman en vd Hoorn echt het beste van de ED kan zijn.. Dan moet daar alleen een ervaren man achter zitten..

Als ze die vinden en Schone kunnen vervangen met vd Vaart.. Dan denk ik dat we wel goed zitten..
Eide
 Eide - zondag 15 februari 2015 - 21:12   quote  deeplink  
Viergever speelde vandaag ook echt goed. Met name het doordekken was echt van grote klasse. Zijn bewegelijkheid voor z'n grote vent is wel opvallend hoor. Voordeel van Klaassen op CVM is dat Moisander, Veltman en Van der Hoorn ook niet hoeven op te bouwen. Zeker met 2 makkelijk aanspeelbare jongens als Sinkgraven en Bazoer ervoor.

Ajax moet dat wel beter gaan gebruiken want positioneel was het zeker niet goed te noemen vandaag. Als dat ook nog beter lukt gaat dit wel een aardige oplossing opleveren. En El Ghazi en Kishna op dreef is natuurlijk erg prettig. En dan te bedenken dat El Ghazi niet eens heel goed speelde.
remco k
 remco k - zondag 15 februari 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 21:12 schreef Eide het volgende:
Viergever speelde vandaag ook echt goed. Met name het doordekken was echt van grote klasse. Zijn bewegelijkheid voor z'n grote vent is wel opvallend hoor. Voordeel van Klaassen op CVM is dat Moisander, Veltman en Van der Hoorn ook niet hoeven op te bouwen. Zeker met 2 makkelijk aanspeelbare jongens als Sinkgraven en Bazoer ervoor.

Ajax moet dat wel beter gaan gebruiken want positioneel was het zeker niet goed te noemen vandaag. Als dat ook nog beter lukt gaat dit wel een aardige oplossing opleveren. En El Ghazi en Kishna op dreef is natuurlijk erg prettig. En dan te bedenken dat El Ghazi niet eens heel goed speelde.
Helemaal mee eens... Maar wie op 9, denk je dat Zivkovic die 9 zou kunnen zijn??
Eide
 Eide - zondag 15 februari 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens... Maar wie op 9, denk je dat Zivkovic die 9 zou kunnen zijn??
Ja, ik denk eigenlijk wel zoals Ajax nu speelt. El Ghazi en Kishna zijn beide toch ook van het frommelen en ballen net voorbij de verdediger leggen en daarin laat Zivkovic zich toch goed zien bij Jong Ajax. Als Ajax weer dwingender gaat spelen en dus meer tegen de 16 van de tegenstander aan speelt zou Milik meer voor de hand liggen vanwege zijn kracht en koppend vermogen. Maar zoals Ajax nu speelt eerder Zivkovic denk ik.
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2015 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 15:02 schreef Ronald 1960 het volgende:
Ik acht de kans op de komst van v/d Vaart het grootste, maar ook Demy de Zeeuw mag van mij terug komen voor een plaats op het middenveld. Ik denk dat Huntelaar nu nog niet wil, evenals Sneijder die ik niet terug verwacht, Maduro heb ik niet zo'n hoge pet van op. Dus voor mij op basis van bovenstaand stukje:

1. v/d Vaart
2. de Zeeuw
3. Huntelaar
4. Sneijder
5. Maduro
Wattttt De Zeeuw... Ja sorry hoor 1 goede wedstrijd bij GAE... Maduro een heftige blessure, die wil je nu ook niet meer.
freakie
 freakie - zondag 15 februari 2015 - 23:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 22:15 schreef Eide het volgende:

[..]

Ja, ik denk eigenlijk wel zoals Ajax nu speelt. El Ghazi en Kishna zijn beide toch ook van het frommelen en ballen net voorbij de verdediger leggen en daarin laat Zivkovic zich toch goed zien bij Jong Ajax. Als Ajax weer dwingender gaat spelen en dus meer tegen de 16 van de tegenstander aan speelt zou Milik meer voor de hand liggen vanwege zijn kracht en koppend vermogen. Maar zoals Ajax nu speelt eerder Zivkovic denk ik.
Denk ik ook, Zivkovic een seizoen gerijpt in Jong Ajax, die komt volgend seizoen.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 februari 2015 - 06:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 21:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Helemaal mee eens... Maar wie op 9, denk je dat Zivkovic die 9 zou kunnen zijn??
Zivkovic voor mij laat Milik daar maar achter zitten dan samen met Menig
of desnoods Siggie.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 februari 2015 - 06:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 23:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Wattttt De Zeeuw... Ja sorry hoor 1 goede wedstrijd bij GAE... Maduro een heftige blessure, die wil je nu ook niet meer.
Maduro heeft een blessure aan zijn arm?
nora
 nora - maandag 16 februari 2015 - 09:58   quote  deeplink  
Wat zit er achter dat Kishna nog steeds geen contract verlenging heeft bij Ajax ??
Brandje
 Brandje - maandag 16 februari 2015 - 10:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 09:58 schreef nora het volgende:
Wat zit er achter dat Kishna nog steeds geen contract verlenging heeft bij Ajax ??
Die vervelende zaakwaarnemer die onrust aan het stoken is. Kishna heeft bevestigd geen problemen met FdB te hebben en heeft in een eerder stadium al gezegd nog jaren bij Ajax te willen blijven.
Raiola is gaan stoken en is gaan schermen met Italie zodat Ajax Kishna een vet contract krijgt. Voor de grote sterren zoals Zlatan is hij een prima zaakwaarnemer maar zijn jongere spelers zoals Assaidi en Bouy dan denkt hij teveel aan de portomonnee ipv aan de carierre van zo'n speler. Als hij nou verder denkt en Kishna een grote jongen bij Ajax wordt dan kan hij alsnog cashen.
remco k
 remco k - maandag 16 februari 2015 - 10:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 23:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Wattttt De Zeeuw... Ja sorry hoor 1 goede wedstrijd bij GAE... Maduro een heftige blessure, die wil je nu ook niet meer.
Waarom niet, omdat zijn arm nu kapot is?? Zon blessure zegt me helemaal niets, zijn prestaties wel..
Brandje
 Brandje - maandag 16 februari 2015 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 10:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom niet, omdat zijn arm nu kapot is?? Zon blessure zegt me helemaal niets, zijn prestaties wel..
Maduro is nooit iets geweest en zal nooit wat worden. Is gewoon een slappe zak en heeft niet karakter om de jonge gasten bij de hand te nemen en/of ze op de flikker te geven. Dat is niet erg dus dan zal je voetballend beter moeten zijn dus dat je respect af dwingt op het veld. Dat is ook niet het geval dus laat hem maar lekker wegblijven.
nora
 nora - maandag 16 februari 2015 - 10:31   quote  deeplink  
Maduro is wel een speler van 30 met heel veel ervaring ook nog een echte Ajacied en in mijn ogen geen verkeerde CVM met klaasen en Sinkgraven en Andersen als de andere middenvelders met daar achter nog Bazoer/Riedewald en de jonge Ajax goden van Beek en Nouri en de toekomst ziet er niet slecht uit qua middenveld alleen achterin zie ik nog teveel zwaktes ook afgelopen zondag weer die commenicatie tussen Hoorn en Moisander en dit soort tegen doelpunten hebben we veel te veel gehad ik weet niet of je met Veltman en ??? Viergever/Hoorn sterk genoeg bent misschien is een duo voor volgend seizoen Veltman/Riedewalt of Veltman/viergever beter ik ben daar nog niet van overtuigd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2015 door nora --
Brandje
 Brandje - maandag 16 februari 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 10:31 schreef nora het volgende:
Maduro is wel een speler van 30 met heel veel ervaring ook nog een echte Ajacied en in mijn ogen geen verkeerde CVM met klaasen en Sinkgraven en Andersen als de andere middenvelders met daar achter nog Bazoer/Riedewald en de jonge Ajax goden van Beek en Nouri en de toekomst ziet er niet slecht uit qua middenveld alleen achterin zie ik nog teveel zwaktes ook afgelopen zondag weer die commenicatie tussen Hoorn en Moisander en dit soort tegen doelpunten hebben we veel te veel gehad ik weet niet of je met Veltman en ??? Viergever/Hoorn sterk genoeg bent misschien is een duo voor volgend seizoen Veltman/Riedewalt of Veltman/viergever beter ik ben daar nog niet van overtuigd.
Dus we halen zomaar iemand van 30 omdat hij ervaren is?? Nee je moet kijken wat voor type het is. Of hij is gewoon een hele goede voetballer die respect afdwingt op het veld of het is iemand die anderen bij de hand neemt en ze ook op hun flikker geeft indien nodig. Maduro is een lieve en zachtaardige jongen dus die heeft dat niet in zich. Net als dat hij op het veld ook geen topper is dus je hebt niks aan hem. Is ook redelijk blessuregevoelig dus ik zie er helemaal niks in.
remco k
 remco k - maandag 16 februari 2015 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 10:25 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maduro is nooit iets geweest en zal nooit wat worden. Is gewoon een slappe zak en heeft niet karakter om de jonge gasten bij de hand te nemen en/of ze op de flikker te geven. Dat is niet erg dus dan zal je voetballend beter moeten zijn dus dat je respect af dwingt op het veld. Dat is ook niet het geval dus laat hem maar lekker wegblijven.
Ik vraag me oprecht af of die jongen zijn vorm van Valencia zou kunnen hervinden, toen hij daar speelde vond ik hem de beste CVM van de liga.. Daarna is het niet meer zo goed geworden, vaak door pech. Maar het kan toch niet zo zijn dat ie nu niet meer kan ballen?

Met zijn huidige prestaties heeft ie hier niets te zoeken overigens..
remco k
 remco k - maandag 16 februari 2015 - 10:40   quote  deeplink  
Ik zou trouwens lekker gaan spelen met vd Hoorn en Veltman..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 februari 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Misschien toch nog een keer een poging wagen bij Nigel de Jong....???

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/116039/de-jong-laat-contract-bij-ac-milan-lopen-en-kan-naar-united

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2015 door Ronald 1960 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 februari 2015 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 februari 2015 - 23:37 schreef freakie het volgende:

[..]

Wattttt De Zeeuw... Ja sorry hoor 1 goede wedstrijd bij GAE... Maduro een heftige blessure, die wil je nu ook niet meer.
De Zeeuw speelt helemaal niet bij GAE maar bij NAC! Dus in plaats van roeptoeteren en verontwaardigd zijn misschien eerst kijken wat je roept!
Eide
 Eide - maandag 16 februari 2015 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 11:07 schreef Ronald 1960 het volgende:
Misschien toch nog een keer een poging wagen bij Nigel de Jong....???

http://www.voetbalcentraal.nl/nieuws/116039/de-jong-laat-contract-bij-ac-milan-lopen-en-kan-naar-united
Waarom niet. Je kan altijd met zo'n vent aan tafel gaan zitten. En zoals bij alle ervaren jongens, Ajax kan natuurlijk met meer dan alleen voetbal en geld schermen. Ajax heeft ook de hele opleiding waar niet alleen jeugd maar ook trainers worden opgeleid.
nora
 nora - maandag 16 februari 2015 - 12:02   quote  deeplink  
v/d Vaart/de Jong/Huntelaar zo we zijn klaar.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 16 februari 2015 - 12:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 12:02 schreef nora het volgende:
v/d Vaart/de Jong/Huntelaar zo we zijn klaar.
Heitinga in een Ooijer rol voor de defensieve linie erbij
remco k
 remco k - maandag 16 februari 2015 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 11:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De Zeeuw speelt helemaal niet bij GAE maar bij NAC! Dus in plaats van roeptoeteren en verontwaardigd zijn misschien eerst kijken wat je roept!
Ach, hij heeft inderdaad de club verkeerd. Maar wat ie inhoudelijk zegt klopt toch wel redelijk?? Ik zie in de Zeeuw ook totaal geen versterking...

Jij wel??
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 februari 2015 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, hij heeft inderdaad de club verkeerd. Maar wat ie inhoudelijk zegt klopt toch wel redelijk?? Ik zie in de Zeeuw ook totaal geen versterking...

Jij wel??
Misschien niet DE versterking die nodig is, maar wel een 'etterbakkie' ;-)
Eide
 Eide - maandag 16 februari 2015 - 17:17   quote  deeplink  
Eén zwaluw maakt nog geen zomer. De Zeeuw is niet voor niets eigenlijk overal gefaald nadat hij bij Ajax weg ging. Daar moet een reden voor zijn. Ik hoop voor Demy als persoon en oud-Ajcied dat hij nu weer helemaal opleeft. Maar eerst eens zien hoe hij het de aankomende periode bij NAC doet.

En hij speelt daar als amateur met een onkostenvergoeding tot het einde van het seizoen. Doet hij het goed kan Ajax altijd nog aankloppen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 februari 2015 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 14:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Ach, hij heeft inderdaad de club verkeerd. Maar wat ie inhoudelijk zegt klopt toch wel redelijk?? Ik zie in de Zeeuw ook totaal geen versterking...

Jij wel??
Staat er verder iets inhoudelijks in zijn tekst dan? Niet gelezen! Overigens hoeft De Zeeuw van mij ook niet te komen.
remco k
 remco k - maandag 16 februari 2015 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 17:22 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Staat er verder iets inhoudelijks in zijn tekst dan? Niet gelezen! Overigens hoeft De Zeeuw van mij ook niet te komen.
Dat het geen meerwaarde is op basis van 1 potje toch, of mis ik iets??
biba1970
 biba1970 - maandag 16 februari 2015 - 19:30   quote  deeplink  
Soriano van red bull salzburg zou ik een goeie versterking vinden.
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 11:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

De Zeeuw speelt helemaal niet bij GAE maar bij NAC! Dus in plaats van roeptoeteren en verontwaardigd zijn misschien eerst kijken wat je roept!
Wauw shit club fout... Maar ja De Zeeuw is gewoon geen versterking voor Ajax.. Dat is de grootste waanzin die ik me kan bedenken, sorry. Hij mag na een jaar eindelijk een wedstrijd spelen. Hij scoort 2 keer en is dan gelijk Ajax materiaal. Manman, sommige mensen hunkeren naar zoveel mogelijk aankopen.
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 17:09 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Misschien niet DE versterking die nodig is, maar wel een 'etterbakkie' ;-)
Een etterbak met iets meer niveau, de Zeeuw is op dit moment 1 wedstrijd opweg en wr moeten maar gelijk... Uu hoe zeg ik dat, KOPEN KOPEN
Eide
 Eide - maandag 16 februari 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 20:40 schreef freakie het volgende:

[..]

Een etterbak met iets meer niveau, de Zeeuw is op dit moment 1 wedstrijd opweg en wr moeten maar gelijk... Uu hoe zeg ik dat, KOPEN KOPEN
Doe eens niet zo zuur man. Minder azijn zuipen :p
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 20:51 schreef Eide het volgende:

[..]

Doe eens niet zo zuur man. Minder azijn zuipen :p
Ja sorry jo.. Dat gekoop van veel, gewoon 1 gerichte aankoop.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 februari 2015 - 21:03   quote  deeplink  
Hey freakie, beetje overspannen?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 februari 2015 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 20:36 schreef freakie het volgende:

[..]

Wauw shit club fout... Maar ja De Zeeuw is gewoon geen versterking voor Ajax.. Dat is de grootste waanzin die ik me kan bedenken, sorry. Hij mag na een jaar eindelijk een wedstrijd spelen. Hij scoort 2 keer en is dan gelijk Ajax materiaal. Manman, sommige mensen hunkeren naar zoveel mogelijk aankopen.
Zeg ik ergens dat De Zeeuw gekocht moet worden dan? Je reageert alleen zo overspannen de laatste tijd. Ben ik niet van je gewend.
Eide
 Eide - maandag 16 februari 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 21:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja sorry jo.. Dat gekoop van veel, gewoon 1 gerichte aankoop.
Ronald is alles behalve iemand die over aankopen zeurt gap.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 16 februari 2015 - 22:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 21:03 schreef freakie het volgende:

[..]

Ja sorry jo.. Dat gekoop van veel, gewoon 1 gerichte aankoop.
Ik heb het bijna nooit over een speler kopen en al helemaal niet over meerdere spelers, maar dat even buiten beschouwing gelaten: Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van Demy de Zeeuw, misschien als 1 van de weinige. Maar hij is straks transfervrij en kost dus niets. Hij kan aardig een tegenstander opjagen en iig voorop gaan in de strijd.Dat jij een andere mening hebt, dat mag.
freakie
 freakie - maandag 16 februari 2015 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 februari 2015 - 22:12 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Ik heb het bijna nooit over een speler kopen en al helemaal niet over meerdere spelers, maar dat even buiten beschouwing gelaten: Ik ben altijd al gecharmeerd geweest van Demy de Zeeuw, misschien als 1 van de weinige. Maar hij is straks transfervrij en kost dus niets. Hij kan aardig een tegenstander opjagen en iig voorop gaan in de strijd.Dat jij een andere mening hebt, dat mag.
Tsja dat opjagen zal nu wel een stukje minder zijn. Ik was ook gecharmeerd van de Zeeuw, nu is hij jammer genoeg te lang weggeweest en heeft te lang geen wedstrijd gespeeld, nooit doen dus. Wat Cruijf trouwens zelf ook zei is dat je wel iemand moet hebben die ook direct het Ajax spel snapt. de Zeeuw heeft 2 jaar voor Ajax gespeeld en echt geen Ajax spel gespeeld, dat was meer kick en rush.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 16 februari 2015 door freakie --
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 17 februari 2015 - 00:30   quote  deeplink  
Huntelaar is 100% kansloos. Omdat die gemakkelijk veel meer geld kan verdienen. Daar kun je direct een streep doorzetten. Sneijder idem. De Zeeuw kan nu bij NAC laten zien wat hij nog kan. Vraag me af of Ajax daar voor zal gaan. Maduro zat op de tribune dit weekend, zal misschien zelf wel willen.

Van der Vaart vind ik een moeilijk geval. Is ook in dit seizoen in Duitsland blessure gevoeliger geworden en speelt ook wisselvallig. Is geen zekerheidje....maar ja wie is dat wel?

Maar dat Ajax een leider nodig heeft is een feit. Daar kun je niet omheen.

Persoonlijk zie ik Botteghin van Groningen graag komen. Ik denk dat Gudelj inmiddels te duur is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 februari 2015 door Bobby1972 --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - dinsdag 17 februari 2015 - 05:37   quote  deeplink  
Bobby bobby toch.
Hoe kunnen spelers van grun en van az leiders zijn?
Ajax is geen grun en ook geen az.
met deze 2 spelers blijft klaassen de leider en veranderd in dat opzicht niks.
Hiervoor hoef je deze 2 niet te halen.
Wellicht wel omdat ze beter zijn dan dat we nu hebben, daar ben ik ook niet zeker van, maar dat is een andere discussie.

Hunterlaar is nu kansloos, hij tekende niet voor niks bij.
Zeeuw, niet nodig, niet als basisspeler.
Maduro niet nodig, niet als basisspeler.
Sneijder, kan terug komen, er zijn nog wel meer dingen in het leven dan geld verdienen?
Van der vaart, ik heb al heel lang geen beeld meer van hem gezien.

De jong, dat is mijn nummer 1! Dat is de speler die we nodig hebben!
als ik het voor het zeggen zou hebben dan ging ik er alles aan doen om hem binnen te halen

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5996
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen









0.0108590