BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:17 schreef Bobby1972 het volgende:
Waar je niet omheen kunt is dat Ajax bij blessures vaak het niveau niet goed kan worden opgevangen. En dat het met de huidige groep vooral in de breedte Ajax niet sterk en evenwichtig genoeg is.

Dat de scouting niet effectief is, dat kun je na vele jaren wel vastleggen. En ja daar moet naar gekeken worden. Omdat je ook daar niet op dezelfde manier mee verder kunt gaan.

Wanneer Ajax volgend seizoen een beter jaar wil gaan draaien heb je meer evenwciht en balans nodig. En dat kun je intern niet oplossen. wat er niet is, is er niet. Kwaliteit en leiderschap ontbreekt.
Kijk je blijft jezelf herhalen, en je zegt nu weer niks.. Niks inhoudelijk en zonder argumenten.. Cruijff zegt dat er beter geen ervaring kan komen als hij niet weet hoe Ajax wil spelen. En als hij dat niet kan.

Ik denk dat Cruijff het niet over een korte termijn heeft maar het op langer termijn beter had moeten worden opgepakt. Ajax had in principe ook weinig keus, haal je goede 20 jarige spelers moeten ze gelijk spelen. We hebben zo ontzettend veel talent, hoe kunnen we dat nu in de weg zitten? Das ook een reden waarom, denk ik, Milik niet aangetrokken wordt.

Ajax had veel eerder moeten zien dat dit jaar een karig jaar zou worden. net zo'n tussenjaar, zonder echte uitschieters. Volgend jaar komen er nog meer talenten en spelers waar Ajax ook ruimte voor zou moeten maken. Fischer die dan ook terug gaat komen, en ik denk dat we dan gewoon weer makkelijk meekunnen.

Ajax heeft wat dat betreft ook geen topper waar we de bal aan kunnen geven die bijna altijd alles goed doet. Dat is eigenlijk het enige Ajax onwaardige dit seizoen. Ik denk dat we volgend jaar met Klaassen en met hoop ik ook Veltman zulke spelers al in huis hebben. El Ghazi ook trouwens.
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:44 schreef freakie het volgende:

[..]

ja he, alleen Poulsen speelde al regelmatig wedstrijden, en bij goede clubs dus daar was waren de meningen over verdeeld. Ooijer heeft ook nauwelijks gespeeld en geen salaris gehad maar een soort van bonus.

Is toch wat anders he.
Vind ik niet. Allemaal subtop spelers in de nadagen van hun carrière..

En Ooijer geen salaris?

http://www.ajax1.nl/ajax1-nl-presenteert-de-inkomens-top10/
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 19:49   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:44 schreef freakie het volgende:

[..]

ja he, alleen Poulsen speelde al regelmatig wedstrijden, en bij goede clubs dus daar was waren de meningen over verdeeld. Ooijer heeft ook nauwelijks gespeeld en geen salaris gehad maar een soort van bonus.

Is toch wat anders he.
Spelers beoordelen zonder te zien spelen is nu ook niet bepaald netjes om daar je mening tegen iemand op te baseren.

Ik zeg niet dat het wel meer waardes zijn, die competities zijn hier namelijk nauwelijks te volgen..
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 19:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:17 schreef Bobby1972 het volgende:
Waar je niet omheen kunt is dat Ajax bij blessures vaak het niveau niet goed kan worden opgevangen. En dat het met de huidige groep vooral in de breedte Ajax niet sterk en evenwichtig genoeg is.

Dat de scouting niet effectief is, dat kun je na vele jaren wel vastleggen. En ja daar moet naar gekeken worden. Omdat je ook daar niet op dezelfde manier mee verder kunt gaan.

Wanneer Ajax volgend seizoen een beter jaar wil gaan draaien heb je meer evenwciht en balans nodig. En dat kun je intern niet oplossen. wat er niet is, is er niet. Kwaliteit en leiderschap ontbreekt.
Ik vind Ajax juist in de breedte heel sterk en het elftal wordt er niet veel minder van..
Het probleem zit hem wel in de balans, maar daar een juiste speler voor vinden buiten de club is niet zo makkelijk.. Cruijff zegt ook dat ervaring niet perse leeftijd hoeft te zijn, maar weten wat je in welke situatie moet doen. Sommige spelers zijn daar sneller verder in dan andere spelers..
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 02 maart 2015 - 20:02   quote  deeplink  
Ik denk dat Ajax met een paar ervaren spelers als collectief beter gaat presteren. Er is genoeg kwaliteit, alleen is er geen stabiliteit. Kan me niet herinneren dat Ajax in dezelfde wedstrijd zo kan fluctueren als op dit moment. Ook het feit dat de spelers conditioneel minder sterk zijn dan de tegenstanders heeft een oorzaak.

En ja het % spelers die gekocht zijn en die voldoende brengen is te laag. Daar moet een einde aan komen. Ajax zal moeten kijken of ze dat anders kunnen invullen waardoor spelers beter inpasbaar zijn dan nu.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Vind ik niet. Allemaal subtop spelers in de nadagen van hun carrière..

En Ooijer geen salaris?

http://www.ajax1.nl/ajax1-nl-presenteert-de-inkomens-top10/
Ja dat was een bonus of het was het jaar daarop.. Maar hij kreeg voor 5 of 10 wedstrijden dat bedrag.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 07:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 19:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Spelers beoordelen zonder te zien spelen is nu ook niet bepaald netjes om daar je mening tegen iemand op te baseren.

Ik zeg niet dat het wel meer waardes zijn, die competities zijn hier namelijk nauwelijks te volgen..
Kom op jo.. Spelers die bij hun eigen club nauwelijks spelen en spelers die daarom bij hun oude club weg moeten. De club die echt stukken minder is dan Ajax. Dan ga je niet zeggen dat die spelers minder zijn dan we al hebben?

Het zijn gewoon matige spelers die weinig spelen en die gaan Ajax echt niet versterken.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 03 maart 2015 - 09:15   quote  deeplink  
Het blijft jammer dat Ajax steeds weer de oudere spelers boven de 23 jaar te snel verkoopt.
We krijgen daar de onervaren jeugd van 18 jaar terug.

Geen wonder dat Ajax dan niet van de betere clubs in Europa kan winnen. Is logisch.
Spelers als Blind en Poulsen hadden gewoon moeten blijven.

Gelukkig blijft Schöne bij Ajax. Nu met minimaal 2 basisspelers erbij van minimaal 26 jaar zou een goede keuze zijn voor Ajax, daar de evenwicht in het elftal dan weer terug is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 03 maart 2015 door nieuwe ajax --
nora
 nora - dinsdag 03 maart 2015 - 09:17   quote  deeplink  
Deze man kunnen we ook afschrijven jammer altijd maar weer de poen.
===================================================================
Van der Vaart zou in dat geval aan het einde van het seizoen naar de Major League Soccer verkassen. Zijn contract bij Hamburger SV loopt af en de club is niet van plan om de Oranje-international een nieuwe verbintenis voor te schotelen.

Afgelopen weekend was een delegatie van Kansas in Hamburg aanwezig. Duitse media meldden dat zij met het management en de vader van Van der Vaart hebben gesproken. Eind maart geeft HSV Van der Vaart vermoedelijk definitief uitsluitsel over zijn toekomst bij de Bundesliga-club.

Bij Kansas zou hij de absolute grootverdiener worden. Afgelopen seizoen waren de Amerikaanse internationals Matt Besler en Graham Zusi met 560.000 euro de grootverdieners. De Braziliaan Kaká was met 6,4 miljoen euro per jaar de best verdienende speler in de MLS. Hij speelt bij Orlando City.

Ook Ajax wordt al tijden aan Van der Vaart gelinkt. Volgens het Algemeen Dagblad is een terugkeer naar de Amsterdam Arena voorlopig geen optie voor de Nederlander, die de komende weken alle opties op een rijtje legt.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - dinsdag 03 maart 2015 - 09:24   quote  deeplink  
Zelf vind ik dat v/d Vaart steeds teveel blessures heeft in een voetbalseizoen. Daar heeft De Boer ook niks aan. Het is dus beter dat hij niet naar Ajax komt.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 03 maart 2015 - 10:22   quote  deeplink  
VDV kiest toch voor geld. Ajax is aan de buurt als niemand hem meer wil. Gaat niet meer komen en Ajax moet het ook niet meer willen. Voorbeeldje kansloos!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - dinsdag 03 maart 2015 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 09:15 schreef nieuwe ajax het volgende:
Het blijft jammer dat Ajax steeds weer de oudere spelers boven de 23 jaar te snel verkoopt.
We krijgen daar de onervaren jeugd van 18 jaar terug.

Geen wonder dat Ajax dan niet van de betere clubs in Europa kan winnen. Is logisch.
Spelers als Blind en Poulsen hadden gewoon moeten blijven.

Gelukkig blijft Schöne bij Ajax. Nu met minimaal 2 basisspelers erbij van minimaal 26 jaar zou een goede keuze zijn voor Ajax, daar de evenwicht in het elftal dan weer terug is.
Klopt natuurlijk helemaal niet wat je zegt: Zijn er in europa NOG grotere clubs dan Barcelona, Man. United, Man. City en in mindere mate Milan en PSG
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 07:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Kom op jo.. Spelers die bij hun eigen club nauwelijks spelen en spelers die daarom bij hun oude club weg moeten. De club die echt stukken minder is dan Ajax. Dan ga je niet zeggen dat die spelers minder zijn dan we al hebben?

Het zijn gewoon matige spelers die weinig spelen en die gaan Ajax echt niet versterken.
Nogmaals, je kan spelers niet beoordelen op basis van Wikipedia. EN ik weet niet of het evrsterkingen zouden zijn, maar spelers die niet veel aan spelen toekomen kan verschillende oorzaken hebben..
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 10:39   quote  deeplink  
Ajax moet vd Vaart nu wel degelijk willen hebben.. Maar komt ie deze zomer niet, dan moet ie gewoon opbokken..
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 03 maart 2015 - 12:09   quote  deeplink  
VDV ziet dollartekens, per definitie kansloos. En nee daarna hoeft hij zeker niet meer te komen. Ik zei steeds al dat het kansloos is.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 12:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 10:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, je kan spelers niet beoordelen op basis van Wikipedia. EN ik weet niet of het evrsterkingen zouden zijn, maar spelers die niet veel aan spelen toekomen kan verschillende oorzaken hebben..
Aah man, je zegt dat een Eto'o niet bij Ajax moet spelen omdat hij weinig speelde etc en bij deze zouden ze wat kunnen toevoegen?? Ja haal dan Demy de Zeeuw, de heeft ook niks gespeeld maar die kennen we. Je hebt wel stront in je ogen als je ziet dat spelers niks spelen en dan niet durft te zeggen dat ze niet goed genoeg zijn.

Ze spelen niks, sorry maar dan zijn ze gewoon niet goed. Al heb je last gehad van een blessure of van heimwee of je hebt diarree als je op het veld staat en is dat door een psychiater bijna opgelost. Ze hebben geen enkel wedstrijd ritme en daar zouden ze bij Ajax aan moeten werken. Dat wil je toch niet?
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 10:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, je kan spelers niet beoordelen op basis van Wikipedia. EN ik weet niet of het evrsterkingen zouden zijn, maar spelers die niet veel aan spelen toekomen kan verschillende oorzaken hebben..
Ik beoordeel trouwens ook helemaal niet op Wikipedia, het feit dat ze niks spelen en nog aan het terug komen zijn en ook nog eens transfervrij weggaan omdat de club geen nieuw contract aanbied, geeft bij mij een hele hoop nare gevoelens.. Een soort van Atouba/Uziaz gevoelens.

Daarnaast zijn ze beide niet al te snel en is Taiwo bijvoorbeeld ook helemaal niet beter dan Boilessen is passen en balcontroles. Het is vooral een statische back en past dat bij Ajax? Agger heeft leiderschap maar voor een miljoen minimaal per jaar? Zonder dat je weet wat je in huis haalt.. Daarnaast ook een ontzettend blessuregevoelige speler. Dat kan het nou wel goed gaan maar ja hij speelt ook maar dacht ik 8 wedstrijden. Bij Ajax moeten er toch meer wedstrijden gespeeld worden.
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:17 schreef freakie het volgende:

[..]

Aah man, je zegt dat een Eto'o niet bij Ajax moet spelen omdat hij weinig speelde etc en bij deze zouden ze wat kunnen toevoegen?? Ja haal dan Demy de Zeeuw, de heeft ook niks gespeeld maar die kennen we. Je hebt wel stront in je ogen als je ziet dat spelers niks spelen en dan niet durft te zeggen dat ze niet goed genoeg zijn.

Ze spelen niks, sorry maar dan zijn ze gewoon niet goed. Al heb je last gehad van een blessure of van heimwee of je hebt diarree als je op het veld staat en is dat door een psychiater bijna opgelost. Ze hebben geen enkel wedstrijd ritme en daar zouden ze bij Ajax aan moeten werken. Dat wil je toch niet?
Wat heb ik gezegd over Eto? Die was voor mij gewoon welkom hoor, hij hoefde alleen niet perse te komen.

En voor jou informatie, ieder elftal zit zonder wedstrijd ritme aan het begin van het seizoen..
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:26 schreef freakie het volgende:

[..]

Ik beoordeel trouwens ook helemaal niet op Wikipedia, het feit dat ze niks spelen en nog aan het terug komen zijn en ook nog eens transfervrij weggaan omdat de club geen nieuw contract aanbied, geeft bij mij een hele hoop nare gevoelens.. Een soort van Atouba/Uziaz gevoelens.

Daarnaast zijn ze beide niet al te snel en is Taiwo bijvoorbeeld ook helemaal niet beter dan Boilessen is passen en balcontroles. Het is vooral een statische back en past dat bij Ajax? Agger heeft leiderschap maar voor een miljoen minimaal per jaar? Zonder dat je weet wat je in huis haalt.. Daarnaast ook een ontzettend blessuregevoelige speler. Dat kan het nou wel goed gaan maar ja hij speelt ook maar dacht ik 8 wedstrijden. Bij Ajax moeten er toch meer wedstrijden gespeeld worden.
Taiwao een statische back?? Kerel je weet echt niet waar je over praat wat deze speler betreft.. Juist een back die goed is aan de bal, een goede aanname heeft en aanvallend wel degelijk wat brengt, prima voorzet en een dito schot.
Nogmaals, dit seizoen en vorig seizoen niet of nauwelijks zien spelen, en wil dus niet oordelen of ie goed genoeg is voor Ajax. Maar de speler zoals jij hem schetst is het gewoon niet..

En wat Agger betreft, dat blessure gevoel valt wel mee.. Hij is 30 en vorig seizoen nog vice aanvoerder bij Liverpool, in dat seizoen heeft Barca zelfs nog getracht hem te halen, dan lijkt het mij niet dat ie nu niet eens goed genoeg voor Ajax zou zijn.
http://www.transfermarkt.nl/daniel-agger/verletzungen/spieler/22832

Maar nogmaals, ik weet niet of ze nu goed genoeg zijn, maar ze zijn zeer zeker niet veel te slecht voor Ajax.
freakie
 freakie - dinsdag 03 maart 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 12:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Wat heb ik gezegd over Eto? Die was voor mij gewoon welkom hoor, hij hoefde alleen niet perse te komen.

En voor jou informatie, ieder elftal zit zonder wedstrijd ritme aan het begin van het seizoen..
Maa hey, je zal eens toegeven.. Daag he Remco succes met je eigenwijze smoel.
remco k
 remco k - dinsdag 03 maart 2015 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 13:11 schreef freakie het volgende:

[..]

Maa hey, je zal eens toegeven.. Daag he Remco succes met je eigenwijze smoel.
Nogmaals, jij komt met voor mij absoluut geen overtuigende gegevens. Waarom zou ik dan in hemelsnaam jou gelijk moeten geven..

Ik heb altijd geleerd dat je dat moet verdienen door goede argumenten, en zou zelf op geen enkele andere wijze ergens gelijk in willen krijgen.

Maar goed, als jij er een nachtje lekker van kan slapen kerel. Je hebt gelijk, beiden zijn waardeloze voetballers waarvan ik me afvraag waarom ze uberhaubt nog prof zijn. Zullen niks toevoegen aan Ajax en kunnen beter de schoenen aan de wilgen hangen..

Zo beter??
Peter1956
 Peter1956 - woensdag 04 maart 2015 - 19:56   quote  deeplink  
Iemand enig idee hoe het staat met Fischer?
nora
 nora - woensdag 04 maart 2015 - 23:03   quote  deeplink  
Ja dat wordt nou toch wel een dramatische zaak het is volgens mij al langer als een jaar dit moet wel een extreme scheur geweest zijn, jammer hoor voor die gozer
Eide
 Eide - woensdag 04 maart 2015 - 23:55   quote  deeplink  
Volgens mij staat Fischer op het punt om speelminuten te gaan maken bij Jong Ajax. Zien we op z'n vroegst pas volgens jaar weer bij Ajax 1 denk ik.
Stanley
 Stanley - donderdag 05 maart 2015 - 06:53   quote  deeplink  
In de discussie met Bobby valt mij op dat jullie hem betwisten en aangeven wat Cruijff heeft gezegd. ... Apart!

Cruijff heeft namelijk heel veel gezegd en daar is soms weinig van terug te zien en wanneer dit aan de verantwoordelijke mensen wordt toegeschreven worden deze verdedigd en ben sta je als boodschapper zogenaamd niet achter je club.

@ Remco, een speler die weet wat hij moet doen is toch een speler met ervaring! Een jonge speler die dat kan is een supertalent, echter is het een feit dat hoe jonger Hoe moeilijker om dit structureel te brengen. ...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2015 door Stanley --
remco k
 remco k - donderdag 05 maart 2015 - 08:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 06:53 schreef Stanley het volgende:
In de discussie met Bobby valt mij op dat jullie hem betwisten en aangeven wat Cruijff heeft gezegd. ... Apart!

Cruijff heeft namelijk heel veel gezegd en daar is soms weinig van terug te zien en wanneer dit aan de verantwoordelijke mensen wordt toegeschreven worden deze verdedigd en ben sta je als boodschapper zogenaamd niet achter je club.

@ Remco, een speler die weet wat hij moet doen is toch een speler met ervaring! Een jonge speler die dat kan is een supertalent, echter is het een feit dat hoe jonger Hoe moeilijker om dit structureel te brengen. ...
Helemaal eens, er staat ook nergens dat ik dat niet vind toch?

Ervaring is overigens ook totaal niet relevant als iemand dat niet kan overbrengen
nora
 nora - donderdag 05 maart 2015 - 10:26   quote  deeplink  
Een type Moisander is ervaren maar is geen leider en kan dus ook niks overbrengen, als je ervaring zoekt is het ook verstandig om een type aan te trekken die aanzien heeft en die de jonkies ook een beetje kan sturen en indien nodig even in het veld laat zien hoe en wat je moet doen als er druk komt op de ploeg.
nora
 nora - donderdag 05 maart 2015 - 10:43   quote  deeplink  
Misschien een CVM voor Ajax klinkt gek maar ik ben wel een fan van hem, het is een Amsterdammer een schoffie techn/sterk en scheld iedereen de kolere en deelt een schop uit als het moet en is dacht 28 jaar dus als het grote aankoop uit het buitenland wordt mag hij het van mij proberen.
================================================================================

Joey van den Berg vindt het tekenend dat hij de laatste tijd nogal eens in verband wordt gebracht met een transfer naar een Nederlandse topclub. De middenvelder van sc Heerenveen vindt het typerend voor het gedaalde niveau in de Eredivisie.

'Het zegt genoeg dat ik nu in verband word gebracht met Ajax en Feyenoord. Tien jaar geleden was dit ondenkbaar en het zegt veel over het niveau in de Eredivisie', vertelt hij aan Voetbal International. Van den Berg kende een late doorbraak in het Nederlandse profvoetbal, maar na een goede periode bij PEC Zwolle maakte hij vorig seizoen de overstap naar Friesland.

Net als bij Ajax, PSV en Feyenoord moet ook sc Heerenveen het veelal doen met jeugdige spelers. Van den Berg weet nog goed dat selecties vroeger maar een of twee spelers van rond de achttien bevatten. 'Nu hebben die jonge gasten de overhand. We zijn echt alleen nog maar een opleidingsland, clubs moeten spelers vroeg verkopen om gaten in de begroting te dichten', aldus de voormalig teamgenoot van Ajacied Daley Sinkgraven.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - donderdag 05 maart 2015 - 14:36   quote  deeplink  
Ja, is waar. ons eigen eredivisie qua niveau is matig. Niets meer.
De jonge generatie heeft geen combinatie van kwaliteit / ervaring om zomaar even de halve finale te halen in de CL. Is logisch.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 05 maart 2015 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 14:36 schreef nieuwe ajax het volgende:
Ja, is waar. ons eigen eredivisie qua niveau is matig. Niets meer.
De jonge generatie heeft geen combinatie van kwaliteit / ervaring om zomaar even de halve finale te halen in de CL. Is logisch.
Is logisch?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 05 maart 2015 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 10:43 schreef nora het volgende:
Misschien een CVM voor Ajax klinkt gek maar ik ben wel een fan van hem, het is een Amsterdammer een schoffie techn/sterk en scheld iedereen de kolere en deelt een schop uit als het moet en is dacht 28 jaar dus als het grote aankoop uit het buitenland wordt mag hij het van mij proberen.
================================================================================

Joey van den Berg vindt het tekenend dat hij de laatste tijd nogal eens in verband wordt gebracht met een transfer naar een Nederlandse topclub. De middenvelder van sc Heerenveen vindt het typerend voor het gedaalde niveau in de Eredivisie.

'Het zegt genoeg dat ik nu in verband word gebracht met Ajax en Feyenoord. Tien jaar geleden was dit ondenkbaar en het zegt veel over het niveau in de Eredivisie', vertelt hij aan Voetbal International. Van den Berg kende een late doorbraak in het Nederlandse profvoetbal, maar na een goede periode bij PEC Zwolle maakte hij vorig seizoen de overstap naar Friesland.

Net als bij Ajax, PSV en Feyenoord moet ook sc Heerenveen het veelal doen met jeugdige spelers. Van den Berg weet nog goed dat selecties vroeger maar een of twee spelers van rond de achttien bevatten. 'Nu hebben die jonge gasten de overhand. We zijn echt alleen nog maar een opleidingsland, clubs moeten spelers vroeg verkopen om gaten in de begroting te dichten', aldus de voormalig teamgenoot van Ajacied Daley Sinkgraven.
Laat het dan een type Joey vd Berg zijn.. Hij doet het leuk bij Heerenveen maar zoals
hij zelf al aangeeft eigenlijk is het lachwekkend dat hij een optie voor Ajax is.
nora
 nora - donderdag 05 maart 2015 - 17:12   quote  deeplink  
Tja maar als we in het buitenland niks kunnen vinden dan is hij misschien een optie
Brandje
 Brandje - donderdag 05 maart 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 16:24 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Laat het dan een type Joey vd Berg zijn.. Hij doet het leuk bij Heerenveen maar zoals
hij zelf al aangeeft eigenlijk is het lachwekkend dat hij een optie voor Ajax is.
Kan zijn maar zo'n type is heerlijk om in je team te hebben.
Ik zou als eerste keuze Gudelj halen en anders hem.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 05 maart 2015 - 18:02   quote  deeplink  
Ik moet lachen hier.

Vrijwel iedereen wilt dat ajax zijn selectie versterkt.
Sommige komen dan met jonkies aanzetten.
Ajax zelf heeft al aangegeven ervaring te zoeken.

Vervolgens worden hier verdedigers naar voren geroepen, als mogelijke versterking.
De boer zegt zelf een middenvelder en een aanvaller te zoeken.
Hij vind de verdediging sterk genoeg, dus het is onzinnige om over verdedigers te gaan hebben.

Vervolgens worden wel namen genoemd, maar telkens word er dan gezegd, die komt niet.

Dit ls eigenlijk lachwekkend, want we hebben nu 6 blz en wat is volgens jullie het antwoord van de titel van deze topic?
Eide
 Eide - donderdag 05 maart 2015 - 18:12   quote  deeplink  
Bedankt dat je de meningen van jouw mede-Ajacieden lachwekkend vindt. Ik stel jou bijdrage ook op prijs.

Edit: Bovenstaande met een knipoog en een frons :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 05 maart 2015 door Eide --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 05 maart 2015 - 21:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 10:39 schreef remco k het volgende:
Ajax moet vd Vaart nu wel degelijk willen hebben.. Maar komt ie deze zomer niet, dan moet ie gewoon opbokken..
Eens Remco!
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 05 maart 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 18:12 schreef Eide het volgende:
Bedankt dat je de meningen van jouw mede-Ajacieden lachwekkend vindt. Ik stel jou bijdrage ook op prijs.

Edit: Bovenstaande met een knipoog en een frons :)
haha, vertel welke speler is een aanwinst en daar moet iedereen mee eens zijn.
Dat moet kunnen na 3 maanden en met 6 blz vol schrijven.
nora
 nora - donderdag 05 maart 2015 - 22:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 18:02 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik moet lachen hier.

Vrijwel iedereen wilt dat ajax zijn selectie versterkt.
Sommige komen dan met jonkies aanzetten.
Ajax zelf heeft al aangegeven ervaring te zoeken.

Vervolgens worden hier verdedigers naar voren geroepen, als mogelijke versterking.
De boer zegt zelf een middenvelder en een aanvaller te zoeken.
Hij vind de verdediging sterk genoeg, dus het is onzinnige om over verdedigers te gaan hebben.

Vervolgens worden wel namen genoemd, maar telkens word er dan gezegd, die komt niet.
Dit ls eigenlijk lachwekkend, want we hebben nu 6 blz en wat is volgens jullie het antwoord van de titel van deze topic?
Laat mij ook even lachen dan welke verdediger is dat dan waar jij zo vreselijk om moet lachen ?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - donderdag 05 maart 2015 - 22:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 22:11 schreef nora het volgende:

[..]

Laat mij ook even lachen dan welke verdediger is dat dan waar jij zo vreselijk om moet lachen ?
Boilessen....wat een drama, die is bijna lachwekkend....o nee ik erger me kapot aan hem
nora
 nora - donderdag 05 maart 2015 - 22:20   quote  deeplink  
Klopt maar daar heeft positivo het niet over hij moet vreselijk lachen om een verdediger die iedereen wil kopen dus ik wil ook lachen kom positievo je kan het kom met die naam we willen gillen man
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 05 maart 2015 - 23:27   quote  deeplink  
Dat was niet de rede waarom ik moest lachen
maar het feit dat niemand het antwoord weet.

Mensen zeggen dat ajax verdedigers moet gaan halen, maar die mensen hebben de laatste tijd niet frank horen zeggen dat hij tevreden is over de verdediging. Dus in dat licht is het vrij onzinnig om verdedigers te noemen.
Dan moet ik ook lachen dat ze het blijven doen.

Dan moet ik ook lachen dat mensen ervaring erbij willen, maar sommige denken dat de spelers die ervaring toevoegen niet naar ajax willen komen.
Eide
 Eide - donderdag 05 maart 2015 - 23:38   quote  deeplink  
De grap is dat onze verdediging helemaal niet zo veel goals meer tegen krijgt. Aan het begin van het seizoen wel maar ondertussen is dat gat met PSV tot maar 2 tegengoals verschil gekrompen. Moisander gaat weg maar Veltman, Viergever en Van der Hoorn lijken het goed op te pakken. Van Rhijn doet het prima. Alleen Boilesen is eeen dissonant en het is eigenlijk wachten tot die z'n plekje kwijt raakt aan Riedewald. Daar zit het redelijk snor vind ik.

Ik denk dat Ajax heel specifiek op zoek moet naar een speler die rust in de opbouw brengt en Ajax weer in staat gaat stellen de bal makkelijker in de ploeg te houden. En dan denk je toch snel aan een middenvelder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 06 maart 2015 door Eide --
nora
 nora - donderdag 05 maart 2015 - 23:49   quote  deeplink  
Ik denk ook dat een type speler als Gorado van PSV de speler is die Ajax nodig heeft en verdedigers en aanvallers niet echt noodzakelijk zijn.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 maart 2015 - 07:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 17:43 schreef Brandje het volgende:

[..]

Kan zijn maar zo'n type is heerlijk om in je team te hebben.
Ik zou als eerste keuze Gudelj halen en anders hem.
Gudelj zit nog rek in en is fysiek ook echt sterk.
van de Berg wordt wel steeds beter durft uit te delen maar voetballend ook
steeds beter. Maakt echt oorlog wel het type speler wat je erg goed kunt gebruiken.
Guardado Psv ook een schot in de roos. Zoiets moet je toch zien te vinden
Nigel de Jong is ze alle 3 :-)
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 06 maart 2015 - 07:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 maart 2015 - 10:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Nogmaals, je kan spelers niet beoordelen op basis van Wikipedia. EN ik weet niet of het evrsterkingen zouden zijn, maar spelers die niet veel aan spelen toekomen kan verschillende oorzaken hebben..
Ja kijk maar naar Zimling goede speler maar beheerst het Ajax-spelletje niet en zit nu op de bank. ;-)
Hoe groter de club hoe groter de kwaliteiten op de bank ik vind
eerder een geschikte speler op de bank van Real als op die van bv Leverkusen.
Daar moet je meer geluk mee hebben maar dat is logisch.
remco k
 remco k - vrijdag 06 maart 2015 - 09:23   quote  deeplink  
Gudelj is een prima speler. Maar is hij de speler die ons onder de druk uit kan laten voetballen?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 06 maart 2015 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 09:23 schreef remco k het volgende:
Gudelj is een prima speler. Maar is hij de speler die ons onder de druk uit kan laten voetballen?
Nee en de andere spelers die dat wel zouden kunnen, die komen niet volgens velen.
Dus, er is altijd wel iets te zeggen over spelers.

Of zit er een speler tussen Nigel De jong en Gudelj.
Want de 1, die komt volgens velen niet terug naar Ajax(te goed) en de ander is niet de gewenste versterking.
nora
 nora - vrijdag 06 maart 2015 - 14:04   quote  deeplink  
Misschien onderschatten wij Gudelj of v/d Berg ?? ik zou ze wel eens op proef willen zien, helaas gaat dat niet je moet oordelen wat je dit seizoen van hun gezien hebt.
Eide
 Eide - vrijdag 06 maart 2015 - 14:14   quote  deeplink  
Het kan altijd dat een speler bij Ajax plots een absolute meerwaarde blijkt te zijn maar ik acht die kans toch klein bij bijvoorbeeld V.d. Berg. 27 jaar en op z'n absolute top. Zo iemand vind ik meer een speler voor de breedte en dus iemand die je probeert transfervrij op te halen, vergelijkbaar met Schone. Gudelj zit meer potentie in en hij ontwikkeld zich goed dit seizoen. Maar hij speelt weer op een plek waar Ajax ruim in de spelers zit tenzij je Gudelj wil omturnen tot controleur.

Ik kan zo één, twee, drie geen namen verzinnen van spelers die haalbaar zijn en kwalitatief goed. Ik ben heel benieuwd wat de zomer gaat brengen wat dat betreft. Zeker ook omdat Serero op warme aandacht uit het buitenland schijnt te kunnen rekenen.
nora
 nora - vrijdag 06 maart 2015 - 16:24   quote  deeplink  
Ja en ik blijf volhouden dat ik Serero een leuke voetballer vind en een goeie balleafpakker vind maar fysiek te licht en aanvallend qua pasing matig vind.Ik zie daar liever een fysiek sterke man met een redelijke techniek en een persoonlijkheid met overzicht !!! ja ik weet het dat zal niet mee vallen in Nederland denk ik dan toch aan Gudelj of v/d Berg of Vejinovic en de Beste vind ik op dit moment Guardado.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen









0.0114488