BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 maart 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 05 maart 2015 - 22:15 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Boilessen....wat een drama, die is bijna lachwekkend....o nee ik erger me kapot aan hem
Mee eens Narreke!!! Gaat er niet komen en als aanvoerder nog minder...
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 06 maart 2015 - 17:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 09:23 schreef remco k het volgende:
Gudelj is een prima speler. Maar is hij de speler die ons onder de druk uit kan laten voetballen?
Denk van wel...
remco k
 remco k - vrijdag 06 maart 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 17:31 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Denk van wel...
Op basis waarvan dan. Ik zie hem persoonlijk als een fysiek sterke speler met veel drive en een prima voetballer. Maar ik zie in hem niet de controleur van Ajax die ons beter gaat laten spelen. Die jongen zou hier met zichzelf bezig zijn.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 06 maart 2015 - 21:41   quote  deeplink  
Waarom is iedereen zo gek van die Gudelj....ik begrijp daar helemaal niets van..in de mijnheer cactus show zal hij het wel goed doen denk ik....misschien een huisje in de sesamstraat, ik vind het echt een clown met dat rare touwtje om zijn kop en voetballend mwah
schapio
 schapio - vrijdag 06 maart 2015 - 21:42   quote  deeplink  
ik zou graag stephane mbia van sevilla zien komen, groot, sterk en een beest op het middenveld.deze is transfervrij maar zal wel n behoorlijk salaris kosten maar dit zou volgens de boer incidenteel kunnen. zou hij toch te duur zijn eventueel stefan reinartz van leverkusen, ook transfervrij en in duitsland niet altijd basis maar voor ajax kan hij van veel waarde zijn, beide hebben een goede mentaliteit, veel ervaring en zijn fysiek top. dit is toch een onderdeel waar wij nu tekort schieten.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 06 maart 2015 - 21:56   quote  deeplink  
Er is er maar 1 die ik wil zien.....

2aewghk.gif

De rest is ongeschikt of die ken ik niet
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 06 maart 2015 - 21:58   quote  deeplink  
Deze mag ook....

32zrw9k.gif
nora
 nora - vrijdag 06 maart 2015 - 23:48   quote  deeplink  
toppppp klutsknieeen
Brandje
 Brandje - zaterdag 07 maart 2015 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 21:41 schreef Nenam_tiL het volgende:
Waarom is iedereen zo gek van die Gudelj....ik begrijp daar helemaal niets van..in de mijnheer cactus show zal hij het wel goed doen denk ik....misschien een huisje in de sesamstraat, ik vind het echt een clown met dat rare touwtje om zijn kop en voetballend mwah
Tsja is op elk vlak beter dan Serero en die vinden een aantal hier al helemaal geweldig. Gudelj is fysiek zeer sterk. Scoort veel goals. Heeft een uitstekende trap.
Eide
 Eide - zaterdag 07 maart 2015 - 11:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 21:58 schreef Nenam_tiL het volgende:
Deze mag ook....

[ afbeelding ]
Kan hier niet tegen op.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 maart 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 10:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tsja is op elk vlak beter dan Serero en die vinden een aantal hier al helemaal geweldig. Gudelj is fysiek zeer sterk. Scoort veel goals. Heeft een uitstekende trap.
Knap dat jij die vergelijking kan maken! Serero voetbalt echter bij Ajax en Gudelj bij AZ!
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 07 maart 2015 - 18:31   quote  deeplink  
De Boer zei gisteren dat het wegvallen van Veltman en Klaassen Ajax dit jaar punten gekocht heeft. En daarmee geeft hij feitelijk aan dat de selectie kwalitatief in de breedte niet sterk genoeg is.

Dat heb ik aan het begin van het jaar ook voortdurend aangegeven. Ik hoop dat het voor volgend jaar anders zal zijn. En dat ze van de fouten in dit seizoen geleerd hebben.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 07 maart 2015 - 18:48   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 maart 2015 - 21:56 schreef Nenam_tiL het volgende:
Er is er maar 1 die ik wil zien.....

[ afbeelding ]

De rest is ongeschikt of die ken ik niet
Eens, die Alonso zou de perfecte CVM zijn voor Ajax. beheerst zowel het verdedigende als het voetballende aspect.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 07 maart 2015 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 18:31 schreef Bobby1972 het volgende:
De Boer zei gisteren dat het wegvallen van Veltman en Klaassen Ajax dit jaar punten gekocht heeft. En daarmee geeft hij feitelijk aan dat de selectie kwalitatief in de breedte niet sterk genoeg is.

Dat heb ik aan het begin van het jaar ook voortdurend aangegeven. Ik hoop dat het voor volgend jaar anders zal zijn. En dat ze van de fouten in dit seizoen geleerd hebben.
Mag ik wel hopen ja..
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 07 maart 2015 - 19:17   quote  deeplink  
Het positieve is dat Ajax diverse kwalitatief goede spelers heeft, die met een paar invullingen een beter elftal als geheel zal kunnen geven.

Er zijn een aantal spelers die structureel zoveel fouten maken dat het eindresultaat niet dat gene brengt wat nodig is. Je kunt beter afscheid van die spelers nemen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 maart 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 18:31 schreef Bobby1972 het volgende:
De Boer zei gisteren dat het wegvallen van Veltman en Klaassen Ajax dit jaar punten gekocht heeft. En daarmee geeft hij feitelijk aan dat de selectie kwalitatief in de breedte niet sterk genoeg is.

Dat heb ik aan het begin van het jaar ook voortdurend aangegeven. Ik hoop dat het voor volgend jaar anders zal zijn. En dat ze van de fouten in dit seizoen geleerd hebben.
Jij bent geweldig man!
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 07 maart 2015 - 19:56   quote  deeplink  
Ajax heeft door haar beleid onnodig een matig seizoen voorgeschoteld aan haar supporters. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben omdat in te zien. En daar heb je ook mijn mening en inzicht niet voor nodig.
Eide
 Eide - zaterdag 07 maart 2015 - 20:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 19:56 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax heeft door haar beleid onnodig een matig seizoen voorgeschoteld aan haar supporters. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben omdat in te zien. En daar heb je ook mijn mening en inzicht niet voor nodig.
Zeker niet aangezien velen, waaronder ik, dat niet met jou eens zijn.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 07 maart 2015 - 20:32   quote  deeplink  
Ik denk dat er genoeg zijn die dezelfde mening delen als die van mij.

Hoe zou jij het seizoen willen omschrijven Eide?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 maart 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 19:56 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax heeft door haar beleid onnodig een matig seizoen voorgeschoteld aan haar supporters. Daar hoef je niet voor gestudeerd te hebben omdat in te zien. En daar heb je ook mijn mening en inzicht niet voor nodig.
Wat ben je toch een clown man hahaha

Ook wel weer grappig 😑
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 maart 2015 - 20:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 20:32 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik denk dat er genoeg zijn die dezelfde mening delen als die van mij.

Hoe zou jij het seizoen willen omschrijven Eide?
Eide heeft geen mening meer....die huilt 😭

Is het weer rambo tijd?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 maart 2015 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 20:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Eide heeft geen mening meer....die huilt 😭

Is het weer rambo tijd?
Hahahaha.... they started first blood....comin Raven
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 07 maart 2015 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 21:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Hahahaha.... they started first blood....comin Raven
Phahahahahahhahahahahahahaahahaha lig krom hiero!!
Eide
 Eide - zaterdag 07 maart 2015 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 20:32 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik denk dat er genoeg zijn die dezelfde mening delen als die van mij.

Hoe zou jij het seizoen willen omschrijven Eide?
Dat heb ik al vaak zat gedaan. Ik heb geen zin hetzelfde keer na keer te vertellen. Maar blijf vooral ziften over dat beleid.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 07 maart 2015 - 22:30   quote  deeplink  
Met zelfkritiek is niks mis. Maakt je alleen sterker!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 07 maart 2015 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 22:30 schreef Bobby1972 het volgende:
Met zelfkritiek is niks mis. Maakt je alleen sterker!
Zelfkritiek niet...jezelf afbranden heeft geen zin en vraagt om hennep....reflectie wel want dan kan je je zelf spiegelen
Reflectie krijg je pas op latere leeftijd
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 maart 2015 - 00:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 10:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tsja is op elk vlak beter dan Serero en die vinden een aantal hier al helemaal geweldig. Gudelj is fysiek zeer sterk. Scoort veel goals. Heeft een uitstekende trap.
Eens....maar dat hoef je niet te verdedigen....dat ziet toch iedereen!
Stanley
 Stanley - zondag 08 maart 2015 - 08:03   quote  deeplink  
Ik vind dat Serero door sommigen wordt onderschat.
En ik ben het met Bobby eens dat in de uitvoering van het beleid de verantwoordelijke te ver zijn doorgeschoten met een zeer teleurstellend seizoen en eigenlijk al meerdere seizoenen in de eredivisie als gevolg!

Wat ik al in eerdere topics zei. .. Nog nooit is Ajax zo vaak vernederd geweest als de afgelopen jaren en dat tegen PEC fucking Zwolle, Vitesse, Red Bull. ... Maar ja wat je niet wilt zien is er gelukkig niet. .. Langleve blinde liefde; -)
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 08:14   quote  deeplink  
Dat zegt Bobby alleen niet Stanley. Bobby wijt dit namelijk aan het beleid zelf, niet aan de uitvoering ervan. De kritiek op uitvoering van het beleid kan ik mij namelijk prima in vinden, zeker gezien het afgelopen seizoen. Maar dat doet niets af aan het, in mijn ogen, onomstotelijke feit dat het huidige beleid het enige juiste beleid is dat Ajax kan voeren.

En nu doe ik het verdomme toch weer uitleggen.
freakie
 freakie - zondag 08 maart 2015 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 10:59 schreef Brandje het volgende:

[..]

Tsja is op elk vlak beter dan Serero en die vinden een aantal hier al helemaal geweldig. Gudelj is fysiek zeer sterk. Scoort veel goals. Heeft een uitstekende trap.
Dat zal wel meevallen als Gudelj bij Ajax voetbalt. Sinkgraven de speler bij Heerenveen en bij Ajax heeft hij veel meer tijd nodig dan menig supporter hoopt. Het is niet zo makkelijk om voor Ajax te spelen.

Ik denk dat op het oog met de leider die ze willen hebben, je aan beide evenveel hebt. Prima speler maar Ajax zoekt ook ervaring. Die zal je ook nog gehaald moeten worden en Frank de Boer heeft gezegd in een interview dat ze eerder tropen spelers willen dat tv spelers.

Gudelj zal dus sowieso niet zomaar gehaald worden.
freakie
 freakie - zondag 08 maart 2015 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 08:14 schreef Eide het volgende:
Dat zegt Bobby alleen niet Stanley. Bobby wijt dit namelijk aan het beleid zelf, niet aan de uitvoering ervan. De kritiek op uitvoering van het beleid kan ik mij namelijk prima in vinden, zeker gezien het afgelopen seizoen. Maar dat doet niets af aan het, in mijn ogen, onomstotelijke feit dat het huidige beleid het enige juiste beleid is dat Ajax kan voeren.

En nu doe ik het verdomme toch weer uitleggen.
HAhahahaahaaa je krijgt zo toch weer van Bobby dat het beleid niet goed is en dat er spelers bij moeten.
Eide
 Eide - zondag 08 maart 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 10:38 schreef freakie het volgende:

[..]

HAhahahaahaaa je krijgt zo toch weer van Bobby dat het beleid niet goed is en dat er spelers bij moeten.
En ik had nog zo gezegd het niet nog eens te zeggen :(
freakie
 freakie - zondag 08 maart 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 11:11 schreef Eide het volgende:

[..]

En ik had nog zo gezegd het niet nog eens te zeggen :(
Je laten verleiden en dan niet happen is lastig hahaha... Als je maar winnen vandaag:)
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 08 maart 2015 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 08:14 schreef Eide het volgende:
Dat zegt Bobby alleen niet Stanley. Bobby wijt dit namelijk aan het beleid zelf, niet aan de uitvoering ervan. De kritiek op uitvoering van het beleid kan ik mij namelijk prima in vinden, zeker gezien het afgelopen seizoen. Maar dat doet niets af aan het, in mijn ogen, onomstotelijke feit dat het huidige beleid het enige juiste beleid is dat Ajax kan voeren.

En nu doe ik het verdomme toch weer uitleggen.
Ik heb nooit gezegd dat het beleid de enige oorzaak is, dat zou naïef zijn. De Boer heeft zeker dit jaar meerdere keren niet de juiste keuze gemaakt. Maar dat neemt niet weg dat deze groep met een andere uitvoering wel optimaal had kunnen presteren. Omdat er op zoveel onderdelen fouten worden gemaakt.

Voorgaande jaren was de Boer wel instaat op de ploeg te laten domineren en veel stabieler te spelen dan nu. Het is toch onrealistisch om te denken dat de Boer nu ineens door fouten in de uitvoering het contrast in uitslagen zo groot heeft gemaakt t.o.v. voorgaande jaren.

Ajax heeft helaas gewoon minder kwaliteit aan spelers, dat zie je terug in het instabiele karakter van de ploeg. Teveel jonge spelers is er mede de oorzaak van dat Ajax stabiliteit mist. Ook doordat er tijdens de wedstrijden zo weinig sturing is van dragende spelers worden de jonge spelers te weinig gecorrigeerd.
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 20:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 15:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Knap dat jij die vergelijking kan maken! Serero voetbalt echter bij Ajax en Gudelj bij AZ!
Of jij bent gewoon zo simpel om het niet te zien. Maar we zien Serero inderdaad heel veel scoren en passes over 40 meter geven.
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 maart 2015 - 20:21 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker niet aangezien velen, waaronder ik, dat niet met jou eens zijn.
Nee we hebben immers de beste selectie in jaren
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 08 maart 2015 - 20:35   quote  deeplink  
Doordat het geleidelijk minder is geworden in de afgelopen jaren dachten velen dat het best mee viel. Ajax had naar mijn idee meer eisend moeten zijn naar zichzelf. Teveel spelers die structureel niet dat gene brengen wat men verwacht. Dan is er maar 1 optie, en dat is het anders doen.

Ik las de afgelopen week dat Ajax nu al druk bezig is met volgend seizoen t.a.v. spelers. Voorronde CL is vroeg en als Ajax een kans wil maken moet het vroeg de ploeg op niveau hebben. Misschien is dat wel een voordeel dat Ajax daardoor meer onder druk staat. Nu moeten ze wel snel handelen.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 08 maart 2015 - 20:38   quote  deeplink  
Soms heb ik het idee hier dat mensen op het forum hier denken hoe ze de uitvoering van Ajax hadden kunnen sturen. Wij zijn maar supporters. De 'vakmensen' bij Ajax mag je toch van verwachten dat zij weten hoe de uitvoering moet zijn? Anders zijn ze niet bekwaam genoeg om bij Ajax hun beroep uit te oefenen!
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 08:14 schreef Eide het volgende:
Dat zegt Bobby alleen niet Stanley. Bobby wijt dit namelijk aan het beleid zelf, niet aan de uitvoering ervan. De kritiek op uitvoering van het beleid kan ik mij namelijk prima in vinden, zeker gezien het afgelopen seizoen. Maar dat doet niets af aan het, in mijn ogen, onomstotelijke feit dat het huidige beleid het enige juiste beleid is dat Ajax kan voeren.

En nu doe ik het verdomme toch weer uitleggen.
Bah dat zichzelf boven andere verheven toontje in reactie. Wederom bewijs je zeer hypocriet te zijn gezien deze reactie.
of het beleid niet goed is of de uitvoering ervan doet totaal niet terzake. FEIT is dat we met een redelijke maar niet in balans zijnde selectie aan het seizoen zijn beginnen.
We WEER zeer kort voor het sluiten van de transferperiode de beste speler verkopen en er geen ruk voor terug halen. Oh ja een bankzitten van Mainz
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 21:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:32 schreef Brandje het volgende:

[..]

Of jij bent gewoon zo simpel om het niet te zien. Maar we zien Serero inderdaad heel veel scoren en passes over 40 meter geven.
Klopt het niet dan? Ik zag Serero vandaag in het shirt van Ajax winnen en Gudelj in het shirt van AZ behoorlijk afgaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 21:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:41 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bah dat zichzelf boven andere verheven toontje in reactie. Wederom bewijs je zeer hypocriet te zijn gezien deze reactie.
of het beleid niet goed is of de uitvoering ervan doet totaal niet terzake. FEIT is dat we met een redelijke maar niet in balans zijnde selectie aan het seizoen zijn beginnen.
We WEER zeer kort voor het sluiten van de transferperiode de beste speler verkopen en er geen ruk voor terug halen. Oh ja een bankzitten van Mainz
Nee joh, jouw reactie toont volwassenheid? Spreek een ander niet aan op gedrag als je zelf geen haar beter bent.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 maart 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 20:38 schreef Bobby1972 het volgende:
Soms heb ik het idee hier dat mensen op het forum hier denken hoe ze de uitvoering van Ajax hadden kunnen sturen. Wij zijn maar supporters. De 'vakmensen' bij Ajax mag je toch van verwachten dat zij weten hoe de uitvoering moet zijn? Anders zijn ze niet bekwaam genoeg om bij Ajax hun beroep uit te oefenen!
En wat doe jij dan met al je reacties op het forum. Toch ook sturen door te roepen om bepaalde aankopen?
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee joh, jouw reactie toont volwassenheid? Spreek een ander niet aan op gedrag als je zelf geen haar beter bent.
Ik spreek niemand op zijn gedrag aan behalve als er met ziektes worden gestrooid en dan men name het k woord. Verder mag iedereen alles tegen mij zeggen.
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Klopt het niet dan? Ik zag Serero vandaag in het shirt van Ajax winnen en Gudelj in het shirt van AZ behoorlijk afgaan.
Dus daarom is Serero beter dan Gudelj?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zondag 08 maart 2015 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:18 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dus daarom is Serero beter dan Gudelj?
Ja want zijn shirt is veel mooier....
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 08 maart 2015 - 21:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En wat doe jij dan met al je reacties op het forum. Toch ook sturen door te roepen om bepaalde aankopen?
Ik noem zelden namen. Gaat mij meer om dat Ajax eens nauwkeuriger aankopen gaat doen. En dat het % spelers dat wel bij Ajax past hoger wordt. Mijn mening is dat Ajax niet sterk is in scouting. Dan moet je daar andere mensen gaan aannemen of het anders gaan doen.
Brandje
 Brandje - zondag 08 maart 2015 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 maart 2015 - 21:19 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ja want zijn shirt is veel mooier....
Als ze volgend seizoen beide bij Ajax spelen dan ben jij natuurlijk helemaal van de leg want dan hebben ze beide hetzelfde shirt aan.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 08 maart 2015 - 21:27   quote  deeplink  
Het lijkt wel of mensen die hier dezelfde mening hebben elkaar in de reet kruipen. Je hebt toch gewoon je eigen mening of niet soms? Iedereen mag zeggen wat ie wil.

Ajax heeft gefaald dit jaar, geen discussie mogelijk. En was het vertoonde spel nu noodzaak? Ajax had beter moeten kijken wat er nodig is en welke spelers daar het beste inpassen.

Ik zou een intern onderzoek laten doen binnen Ajax. Kan geen kwaad lijkt me. En wat zijn de oorzaken dat de scouting nu als zolang zo inefficiënt werkt. Ook daar is de sturing van Ajax niet op z'n best. Gelijk aan de tekortkoming in sturing in het veld.
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 08 maart 2015 - 21:31   quote  deeplink  
Persoonlijk vind ik de ineffectieve scouting van Ajax een groter probleem dan het aantrekken van spelers. En natuurlijk zijn deze twee dingen met elkaar verbonden. Ajax gooit nog steeds veel geld over de balk aan 'verkeerde'spelers.

En dat ze dan ineens minder aankopen doen lijkt het of ze hun tekortkoming toegeven!
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 08 maart 2015 - 21:34   quote  deeplink  
Ajax heeft meer body nodig. Als je 1 keer blaast, dan ligt Serero op de grond. Ik vind hem de laatste tijd niet onverdienstelijk spelen. Maar toch zijn er nog genoeg tekortkomingen.

Toch denk ik ook dat Ajax meer spelers nodig heeft met meer body en dynamiek.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3166
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen









0.0137078