BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 februari 2015 - 06:38   quote  deeplink  
Http://www.v-bal.nl/nieuws/275564/zwerver-diego-forlan-reist-stad-en-land-af-voor-nieuwe-werkgever.html

35 jaar transfervrij en genoeg ervaring
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 17 februari 2015 - 11:16   quote  deeplink  
"Hoe kunnen spelers van grun en van az leiders zijn"

Ik zie Botteghin niet als leider. Maar als een goede verdediger. Ik Zeg juist dat Ajax een oudere en ervaren leider erbij nodig heeft. Het is en en. Niet mijn woorden anders gaan interpreteren.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 17 februari 2015 - 11:19   quote  deeplink  
Ajax wordt in het nieuwe seizoen niet kampioen met slechts 1 gerichte aankoop. Er zullen ook spelers weggaan. Dus voor een stabiele en evenwichtige selectie heb je meer nodig!
Twanus1
 Twanus1 - dinsdag 17 februari 2015 - 12:32   quote  deeplink  
Vd Vaart, de Jong (anders Gudelj) en Daniel Agger (gewoon proberen). Een type Agger is iets wat AJAX mist. AJAX mist power vanaar de namen Agger,, de Jong en Gudelj.
Stanley
 Stanley - donderdag 19 februari 2015 - 14:30   quote  deeplink  
Goed nieuws! Raffie voelt zich te goed voor Ajax!

Behalve Nigel de Jong of Wesley Sneijder zie ik niet wie er wel zou moeten komen op het middenveld. Stuntje zou een rentree van Clarence Seedorf kunnen zijn, die dan op termijn de rol van FdB kan overnemen. Maar deze man heeft een te sterke eigen wil en mening en wanneer dat afwijkt van de sociaal wenselijke en of politiek correcte meerderheid in Nederland ben je plots minder interessant!

Nee mijn inziens hebben we genoeg bezetting in de spits en op het middenveld. Wat wij nodig hebben is een ervaren sterke centrale verdediger die zowel in de selectie zelf als bij de tegenstander respect afdwingt. ...
Stanley
 Stanley - donderdag 19 februari 2015 - 14:41   quote  deeplink  
Klaassen, Sinkgraven en nu weer Bazoer die zich pijlsnel ontwikkelt. Dan is er nog Andersen en daar achter komt ook een lichting met potentiële top middenvelders. Okay ik ben vaak negatief kritisch maar ik ben hopelijk toch niet de enige die er zo over denkt?

En in de spits moet Milik of Zivkovic het vertrouwen krijgen om ervaring op te bouwen anders snap ik niet waarom ze zijn binnengehaald!?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 19 februari 2015 - 14:59   quote  deeplink  
Wat mij betreft goed nieuws dat v.d. Vaart niet naar Ajax wil komen.
Eide
 Eide - donderdag 19 februari 2015 - 15:02   quote  deeplink  
Mooie headline bij Elf, maar VDV gooit de deur helemaal niet dicht. Hij zegt dat hij liefst bij HSV blijft. Maar als ze er in maart bijvoorbeeld niet uitkomen ziet de wereld er weer heel anders uit. Hij zegt dus hooguit dat een terugkeer naar Ajax nu niet aan de orde is en dat hij in maart eerst met HSV gaat praten.
Eide
 Eide - donderdag 19 februari 2015 - 15:09   quote  deeplink  
Overigens zien we wel wat er aankomende zomer uit de hoge komt. Wat mij betreft zou VDV heel welkom zijn maar als hij niet komt... ook prima.
remco k
 remco k - donderdag 19 februari 2015 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 14:59 schreef Ajax Warrior het volgende:
Wat mij betreft goed nieuws dat v.d. Vaart niet naar Ajax wil komen.
Volgens mij zegt ie dat niet hoor, maar kan me vergissen..

Een speler die gesprekken over een eventuele verlenging in gaan, of ze daar nu wel of niet zouden willen blijven zijn niet heel slim als ze zelf al zeggen weg te willen..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 19 februari 2015 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 15:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij zegt ie dat niet hoor, maar kan me vergissen..

Een speler die gesprekken over een eventuele verlenging in gaan, of ze daar nu wel of niet zouden willen blijven zijn niet heel slim als ze zelf al zeggen weg te willen..
Ik heb alleen de titel van dat bericht gelezen en de kleine reactie van Stanley, vandaar mijn reactie. Maar van mij hoeft vdv niet te komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 19 februari 2015 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 15:02 schreef Eide het volgende:
Mooie headline bij Elf, maar VDV gooit de deur helemaal niet dicht. Hij zegt dat hij liefst bij HSV blijft. Maar als ze er in maart bijvoorbeeld niet uitkomen ziet de wereld er weer heel anders uit. Hij zegt dus hooguit dat een terugkeer naar Ajax nu niet aan de orde is en dat hij in maart eerst met HSV gaat praten.
Zie reactie van mij hierboven. Ben door de titel blijkbaar op het verkeerde been gezet. Zo zie je maar dat je beter het hele artikel kan lezen.
remco k
 remco k - donderdag 19 februari 2015 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 15:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik heb alleen de titel van dat bericht gelezen en de kleine reactie van Stanley, vandaar mijn reactie. Maar van mij hoeft vdv niet te komen.
Whahaha, ja inderdaad..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 19 februari 2015 - 17:59   quote  deeplink  
VDV komt alleen naar Ajax als hij bij HSV niet meer gewenst is en hij niet een hoger salaris elders kan krijgen. Zal puur gericht zijn op zijn persoonlijke belangen!
remco k
 remco k - donderdag 19 februari 2015 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 17:59 schreef Bobby1972 het volgende:
VDV komt alleen naar Ajax als hij bij HSV niet meer gewenst is en hij niet een hoger salaris elders kan krijgen. Zal puur gericht zijn op zijn persoonlijke belangen!
Zoals je het nu aangeeft zou Ajax zijn aller laatste keuze zijn.. Ik denk niet dat dit het geval is.. Wat je zegt over HSV denk ik inderdaad ook, als hij daar in een goede rol kan blijven, gaat hij niet terug komen..
Maar gezien zijn prestaties denk ik niet dat hij mag blijven. Hij speelt daar vechtvoetbal in de lagere regionen van de competitie, gaat met 8-0 onderuit tegen de koploper, kortom speelt hij vechtvoetbal en dat ligt die jongen totaal niet.. Ik denk dat voor Ajax daar de grootste kans in zit..
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 19 februari 2015 - 18:15   quote  deeplink  
Dat maak jij ervan. Het is geen kuyt. Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen. Hij verdiend nu 3.5 miljoen. Dat is en blijft een hoop geld. Hij zal altijd zolang mogelijk proberen een zo hoog mogelijk salaris te kunnen krijgen zolang hij nog kan voetballen. En geef hem eens ongelijk.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 19 februari 2015 - 18:16   quote  deeplink  
Geld is een hele belangrijke factor om bij HSV te willen blijven. Ik denk dat de meeste mensen dat zouden doen. Op een enkele type 'Kuyt'na!
remco k
 remco k - donderdag 19 februari 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 18:15 schreef Bobby1972 het volgende:
Dat maak jij ervan. Het is geen kuyt. Je kunt het hem ook niet kwalijk nemen. Hij verdiend nu 3.5 miljoen. Dat is en blijft een hoop geld. Hij zal altijd zolang mogelijk proberen een zo hoog mogelijk salaris te kunnen krijgen zolang hij nog kan voetballen. En geef hem eens ongelijk.
Ik snap de vergelijking met Kuyt niet helemaal, of zeg maar helemaal niet..
Eide
 Eide - donderdag 19 februari 2015 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 17:59 schreef Bobby1972 het volgende:
VDV komt alleen naar Ajax als hij bij HSV niet meer gewenst is en hij niet een hoger salaris elders kan krijgen. Zal puur gericht zijn op zijn persoonlijke belangen!
Op die manier kan je dat argument voor elke potentiële aankoop maken. Laten we dan gelijk geen enkele speler meer kopen... ze komen toch alleen omdat ze niet beter betaald kunnen....
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 19 februari 2015 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 18:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap de vergelijking met Kuyt niet helemaal, of zeg maar helemaal niet..
Kuyt is iemand die op basis van emotie en eer voor feyenoord wil spelen. En daarmee zich niet door geld laat leiden. Dat is zeker een verschil met de meeste andere spelers.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 19 februari 2015 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 19 februari 2015 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 18:43 schreef Eide het volgende:

[..]

Op die manier kan je dat argument voor elke potentiële aankoop maken. Laten we dan gelijk geen enkele speler meer kopen... ze komen toch alleen omdat ze niet beter betaald kunnen....
Het is voor Ajax moeilijk om oud spelers naar Amsterdam te krijgen. Maar niet onmogelijk. Toch denk ik dat je door breed scouting werk diverse goede opties achter de hand hebben. En niet steeds op het laatste moment met spelers komen. Juist daarin heeft Ajax verzaakt de afgelopen 2 jaar.
remco k
 remco k - donderdag 19 februari 2015 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 19:59 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Kuyt is iemand die op basis van emotie en eer voor feyenoord wil spelen. En daarmee zich niet door geld laat leiden. Dat is zeker een verschil met de meeste andere spelers.
Op deze leeftijd, daarvoor ging ie liever naar Turkije dan Feyenoord.. Als hij zo graag had gewild had ie er al wel gespeeld..

Ik geloof niet zozeer meer in clubliefde..
Stanley
 Stanley - donderdag 19 februari 2015 - 21:24   quote  deeplink  
Kuyt is een katwijker, een Utrechter en daarna pas een kakkerlak!
VdV zijn jeugd bij Ajax doorgebracht. Heeft volgens dermate goed verdiend dat hij voor het geld niet meer hoeft. ... En wat zegt dat dan over hem?

Maar anyway, van mij hoeft hij niet te komen!
luzano
 luzano - zondag 22 februari 2015 - 15:39   quote  deeplink  
Daniel Agger Speelt bij Brøndby IF heeft een contract tot 2016
Maxwell speelt bij PSG contract loopt na dit seizoen af
Mikel Arteta Speelt bij Arsenal contract vervalt einde dit seizoen af
Eide
 Eide - zondag 22 februari 2015 - 16:29   quote  deeplink  
Maxwell gaat hoogstwaarschijnlijk stoppen. Heeft hij pas tig keer gezegd in de media.
remco k
 remco k - zondag 22 februari 2015 - 16:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 februari 2015 - 16:29 schreef Eide het volgende:
Maxwell gaat hoogstwaarschijnlijk stoppen. Heeft hij pas tig keer gezegd in de media.
Onder andere hier..

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=224831
Twanus1
 Twanus1 - zondag 22 februari 2015 - 16:38   quote  deeplink  
Mooi lijstje Luzano, ze zijn allemaal welkom.
nieuwe ajax
 nieuwe ajax - zondag 22 februari 2015 - 17:47   quote  deeplink  
Kan een optie zijn. Waarom niet eigenlijk ?
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 februari 2015 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 19 februari 2015 - 20:27 schreef remco k het volgende:

[..]

Op deze leeftijd, daarvoor ging ie liever naar Turkije dan Feyenoord.. Als hij zo graag had gewild had ie er al wel gespeeld..

Ik geloof niet zozeer meer in clubliefde..
Ach de bedragen die ze in het buitenland krijgen plus klimaat (Turkije, Spanje, Italië, Woestijn enz.)
kun je ze het niet eens kwalijk nemen ook.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 februari 2015 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op [urlbetalen
-28837/p4/#1285866]donderdag 19 februari 2015 - 18:43[/url] schreef Eide het volgende:


[..]

Op die manier kan je dat argument voor elke potentiële aankoop maken. Laten we dan gelijk geen enkele speler meer kopen... ze komen toch alleen omdat ze niet beter betaald kunnen....
Toch niemand wil naar Ajax komen. Diegene die wel willen zijn niet goed genoeg of te duur
of ze beheersen het Ajax-spelletje niet.. Wat we nu hebben lopen beheerst dat ook
niet dus dat lijkt me geen goed argument.
remco k
 remco k - maandag 23 februari 2015 - 09:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 09:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ach de bedragen die ze in het buitenland krijgen plus klimaat (Turkije, Spanje, Italië, Woestijn enz.)
kun je ze het niet eens kwalijk nemen ook.
Uberhaubt neem ik het niemand kwalijk.. Ook de jonge jongens niet. Nu een paar miljoen verdienen en zeker zijn van een goed leven, of de gok nemen dat je uberhaubt het betaalde voetbal haalt.. Tsjaa.. En 1 miljoen of 5 miljoen, wat zou jij kiezen??? Ik het laatste..
nora
 nora - maandag 23 februari 2015 - 10:01   quote  deeplink  
Met v/d Vaart denk ik dat het om geld gaat en als hij dat niet meer krijgt komt hij misschien terug !! Over Kuyt kan je kort zijn die mist de klasse van Raffie en moet het echt van zijn inzet hebben en die zal aankomend seizoen geen meerwaarde meer zijn voor Feyenooid.Qua andere kandidaten die zijn er volgens mij genoeg alleen kunnen wij die niet. Die spelen vaak in de onderste helft in Spanje af en toe zie je ploegen die tegen Reaal moeten of Barca en daar zitten ook zeer goede spelers tussen. Of wat sterke zuidamerikanen maar daar hebben wij onze scouting voor maar daar hoor je nooit wat van, hoe kan het dat een Guardo bij PSV speelt die had een prima vervanger van Blind geweest en ook een Corona bij Twente had een geweldige aanwinst geweest voor ons dan had El Ghazi langzaam kunnen wennen, ik zag bv een jaar geleden nog Suarez bij Anderlecht spelen een geweldige box speler voor Anderlecht nog nooit van gehoord en zo zijn er legio voorbeelden van spelers die voor Ajax de aanvulling zijn in dit junioren team om ons sterker te maken, maar goed wij hebben Moisander die ook gisteren weer kinderlijk in de fout gaat bij de mega kans van Willem 2 de speler van Willem twee loopt aan de buitenkant met Serero richting doel en wat doet Moisander die loopt vanuit het centrum weg naar de buitenkant naar Serero en die speler van Willem 2 en laat zijn centrumspits Armenteros gewoon helemaal vrij in het centrum !!!!!!!!!!!!!! mijn beste vrienden dit soort blunders geven aan hoe SLECHT deze man is dit soort fouten worden bij de e pupillen al afgestraft en deze man is 29 dus Ajacieden met dit soort voetballers moeten wij weer aan de top komen en dit soort voetballers worden gewoon weer opgesteld door Frank en het zelfde geld voor v/d Hoorn en Viergever kijk hoe v/d Hoorn door kleine behendige spelers wordt uitgekapt diverse malen, en kijk hoe Viergever een bal aanneemt waar de gelijkmaker uitkomt het geeft maar aan dat wij vooral achterin heel veel kwaliteit tekort komen en dat mag je de leiding en de scouting zeer kwalijk nemen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 februari 2015 door nora --
remco k
 remco k - maandag 23 februari 2015 - 10:18   quote  deeplink  
Sorry, maar volgens mij doet El Ghazi het nu al beter dan Corona, en is ook die pas 22 jaar.

Moisander kan inderdaad echt niet meer, waar die gast mee bezig is snapt helemaal niemand..

Maar Moisander is ook 2 jaar wel goed geweest, dan klopt het scouten dus toch gewoon??
nora
 nora - maandag 23 februari 2015 - 11:07   quote  deeplink  
Sorry maar ik vind op dit moment Corona constanter ook afgelopen zondag weer de beste man van Twente en El Ghazi is wat wisselvallig .Moisander heb ik altijd al net niet gevonden eerst altijd een kaartepakker geweest en heeft nooit de rust kunnen brengen die nodig is in de achterhoede.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 23 februari 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 09:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Uberhaubt neem ik het niemand kwalijk.. Ook de jonge jongens niet. Nu een paar miljoen verdienen en zeker zijn van een goed leven, of de gok nemen dat je uberhaubt het betaalde voetbal haalt.. Tsjaa.. En 1 miljoen of 5 miljoen, wat zou jij kiezen??? Ik het laatste..
Daarom lijkt me ook niks mis mee
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 10:18 schreef remco k het volgende:
Sorry, maar volgens mij doet El Ghazi het nu al beter dan Corona, en is ook die pas 22 jaar.

Moisander kan inderdaad echt niet meer, waar die gast mee bezig is snapt helemaal niemand..

Maar Moisander is ook 2 jaar wel goed geweest, dan klopt het scouten dus toch gewoon??
Heb jij dat stukje kunnen lezen?:o
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 13:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 februari 2015 - 11:07 schreef nora het volgende:
Sorry maar ik vind op dit moment Corona constanter ook afgelopen zondag weer de beste man van Twente en El Ghazi is wat wisselvallig .Moisander heb ik altijd al net niet gevonden eerst altijd een kaartepakker geweest en heeft nooit de rust kunnen brengen die nodig is in de achterhoede.
Corona? wie is dat? Moisander een kaartenpakker?:| Ajax heeft 25 kaarten in een jaar ofzo, dan is Moisander een verdediger is is dan 1 keer per jaar omdat hij 5 gele kaarten heeft gekregen even buiten de selectie. Niemand bij Ajax is een kaartenpakker. Ik mis Poulsen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 24 februari 2015 - 14:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 13:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Corona? wie is dat? Moisander een kaartenpakker?:| Ajax heeft 25 kaarten in een jaar ofzo, dan is Moisander een verdediger is is dan 1 keer per jaar omdat hij 5 gele kaarten heeft gekregen even buiten de selectie. Niemand bij Ajax is een kaartenpakker. Ik mis Poulsen.
Ik ben het helemaal met je eens. Ook met je laatste zin. Zie wat dat betreft mijn laatste post in het topic Legia-Ajax
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 24 februari 2015 - 15:00   quote  deeplink  
Als ik aan Corona denk, denk ik aan bier! Voetbal is en blijft een momentopname. Moisander heeft zeker in het begin prima gepresteerd. Alleen nu brengt hij niet meer wat hij zou moeten brengen. Dan moet je er afscheid van gaan nemen. Ajax en ook de Boer blijft vaak lang vasthouden aan bepaalde spelers. Ook wanneer die voor een hele lange periode ondermaats spelen.

Wanneer een heel elftal niet presteert, zie je dat individueel ook maar weinig spelers meer eruit springen. Het 1 houd verband met het ander.

Wordt nog een hele klus om Ajax voor het nieuwe seizoen weert op de rails te krijgen. Omdat je diverse aanpassingen zult moeten doorvoeren. De Boer zal hiermee wel kunnen aantonen wat hij nu in zijn mars heeft!
Eide
 Eide - dinsdag 24 februari 2015 - 15:10   quote  deeplink  
Ik denk dat veel afhangt van hoe Klaassen zich ontwikkeld. Klaassen is al een leider op het veld maar heeft (nog) niet het vermogen de ploeg op sleeptouw te nemen. Dat zal de aankomende 2 seizoenen wel moeten gaan groeien als hij het stadium van talent ontgroeit en meer een gelouterde kracht gaat worden.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 24 februari 2015 - 16:05   quote  deeplink  
Ook al heeft Klaassen de potentie om een leider te worden, dan nog heeft Ajax meer sturing nodig. Het gaat bij Ajax vooral om het heden. En het heden heeft een leider nodig en ook juist sturing. En ja Poulsen had zeker iets kunnen toevoegen. Hij had beter behouden kunnen worden.

Ajax moet nu laten zien dat de mensen die sturing geven aan het beleid de juiste mensen zijn. En Ajax weer het Ajax kan laten worden die het behoort te zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2015 door Bobby1972 --
nora
 nora - dinsdag 24 februari 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 13:16 schreef freakie het volgende:

[..]

Corona? wie is dat? Moisander een kaartenpakker?:| Ajax heeft 25 kaarten in een jaar ofzo, dan is Moisander een verdediger is is dan 1 keer per jaar omdat hij 5 gele kaarten heeft gekregen even buiten de selectie. Niemand bij Ajax is een kaartenpakker. Ik mis Poulsen.
Moisander stond bekend als een kaartepakker en is zelfs op het matje geroepen dat hij dat moest verbeteren in zijn spel, nou dat heeft hij ook gedaan en is alleen maar slechter geworden. O ja als jij niet weet wie Corona is reageer dan niet is beter
Eide
 Eide - dinsdag 24 februari 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 16:05 schreef Bobby1972 het volgende:
Het gaat bij Ajax vooral om het heden.
Dit topic is het topic over aankomende zomer en daar voorbij Het gaat om versterkingen, die zien we pas in de volgende transferperiodes. Het heden zal mij in dit topic dus gestolen kunnen worden.

En voor aankomende zomer en daar overheen is het wel degelijk het bekijken waard hoe Klaassen zich ontwikkeld. Het gaat namelijk om welke kwaliteiten Ajax in huis heeft en waarvoor geshopt moet worden. Zoek je een leider of een aanjager. Zoek je iemand die de ploeg op sleeptouw kan nemen en voorop kan gaan in de strijd of iemand die de lijnen uitzet en het elftal stuurt. Of moet iemand dat allemaal kunnen?

Dat zijn overwegingen die spelen en dat bepaald toch voor een groot deel op wat voor spelers je inzet.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 24 februari 2015 door Eide --
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 14:12 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het helemaal met je eens. Ook met je laatste zin. Zie wat dat betreft mijn laatste post in het topic Legia-Ajax
hahah ja ik dacht al, ik had het ergens neergezet:O
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 16:15 schreef nora het volgende:

[..]

Moisander stond bekend als een kaartepakker en is zelfs op het matje geroepen dat hij dat moest verbeteren in zijn spel, nou dat heeft hij ook gedaan en is alleen maar slechter geworden. O ja als jij niet weet wie Corona is reageer dan niet is beter
Sorry maar bij elke club is er een andere instelling etc. Jij noemt hem een kaartenpakker, even voor jou, want nu heb je een slechte aan mij. remco zegt wel eens dat ik statistieken moet gebruiken die ergens op slaan. Vorig seizoen had hij 0 kaarten in de eredivisie, als ik dat goed zie. Hem kaartenpakker noemen is dan echt idioot.

Corona hoeveel assists en goals heeft die gegeven? Speelt hij veel bij Twente? Oo wacht ik zie het al vanaf 2013, 30 wedstrijden en 6 goals assists zie ik niet. Geen zin om te zoeken, maar zijn het er 4? dan is het nog heel matig en dan 21, mwa laat maar he.
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 15:00 schreef Bobby1972 het volgende:
Als ik aan Corona denk, denk ik aan bier! Voetbal is en blijft een momentopname. Moisander heeft zeker in het begin prima gepresteerd. Alleen nu brengt hij niet meer wat hij zou moeten brengen. Dan moet je er afscheid van gaan nemen. Ajax en ook de Boer blijft vaak lang vasthouden aan bepaalde spelers. Ook wanneer die voor een hele lange periode ondermaats spelen.

Wanneer een heel elftal niet presteert, zie je dat individueel ook maar weinig spelers meer eruit springen. Het 1 houd verband met het ander.

Wordt nog een hele klus om Ajax voor het nieuwe seizoen weert op de rails te krijgen. Omdat je diverse aanpassingen zult moeten doorvoeren. De Boer zal hiermee wel kunnen aantonen wat hij nu in zijn mars heeft!
Dat eerste stukje is het eerste zinnige wat ik je ooit heb zien schrijven. Beter geformuleerd kan niet.

BIER
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 15:10 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat veel afhangt van hoe Klaassen zich ontwikkeld. Klaassen is al een leider op het veld maar heeft (nog) niet het vermogen de ploeg op sleeptouw te nemen. Dat zal de aankomende 2 seizoenen wel moeten gaan groeien als hij het stadium van talent ontgroeit en meer een gelouterde kracht gaat worden.
nah Klaassen is nog geen leider, hij doet zelf ook heel veel fout. Zit net niet goed in zijn vel, ja hij is goed maar had gedacht dat hij dit seizoen zou vlammen. Juist een goede speler komt er ook tussenuit als het slecht gaat.
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 16:05 schreef Bobby1972 het volgende:
Ook al heeft Klaassen de potentie om een leider te worden, dan nog heeft Ajax meer sturing nodig. Het gaat bij Ajax vooral om het heden. En het heden heeft een leider nodig en ook juist sturing. En ja Poulsen had zeker iets kunnen toevoegen. Hij had beter behouden kunnen worden.

Ajax moet nu laten zien dat de mensen die sturing geven aan het beleid de juiste mensen zijn. En Ajax weer het Ajax kan laten worden die het behoort te zijn.
Nou verwaarloos je, je eerste post weer.. Meer aankopen, beleid en in de lucht geroepen onzin..
nora
 nora - dinsdag 24 februari 2015 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 16:27 schreef freakie het volgende:

[..]

Sorry maar bij elke club is er een andere instelling etc. Jij noemt hem een kaartenpakker, even voor jou, want nu heb je een slechte aan mij. remco zegt wel eens dat ik statistieken moet gebruiken die ergens op slaan. Vorig seizoen had hij 0 kaarten in de eredivisie, als ik dat goed zie. Hem kaartenpakker noemen is dan echt idioot.

Corona hoeveel assists en goals heeft die gegeven? Speelt hij veel bij Twente? Oo wacht ik zie het al vanaf 2013, 30 wedstrijden en 6 goals assists zie ik niet. Geen zin om te zoeken, maar zijn het er 4? dan is het nog heel matig en dan 21, mwa laat maar he.
Misschien gewoon even de laatste wedstrijden van die jongen kijken even kijken naar zijn acties en hoe hij v/d Hoorn voor paal zette in onze 16 en hoe hij scoorde tegen Ajax en kijk even afgelopen wedstrijd van Twente terug tegen Vitesse en zie zijn acties de uitblinker bij uitstek o ja dat staat waarschijnlijk niet in je statestiek maar dan gooi je die weg, je vertrouwd gewoon op wat je ziet misschien ook handig. het oog is nog altijd beter als een Papiertje .
En even over Moisander die naam had hij toen wij hem van AZ overnamen het eerste jaar kreeg hij aardig wat kaarten en hij moest daar vanaf en toen ging hij veel slechter presteren, misschien kan je dat in je statestieken vinden veel succes .
Stanley
 Stanley - dinsdag 24 februari 2015 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 16:53 schreef nora het volgende:

[..]

Misschien gewoon even de laatste wedstrijden van die jongen kijken even kijken naar zijn acties en hoe hij v/d Hoorn voor paal zette in onze 16 en hoe hij scoorde tegen Ajax en kijk even afgelopen wedstrijd van Twente terug tegen Vitesse en zie zijn acties de uitblinker bij uitstek o ja dat staat waarschijnlijk niet in je statestiek maar dan gooi je die weg, je vertrouwd gewoon op wat je ziet misschien ook handig. het oog is nog altijd beter als een Papiertje .
En even over Moisander die naam had hij toen wij hem van AZ overnamen het eerste jaar kreeg hij aardig wat kaarten en hij moest daar vanaf en toen ging hij veel slechter presteren, misschien kan je dat in je statestieken vinden veel succes .
Amen!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5980
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen









0.0111432