BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 16:53 schreef nora het volgende:

[..]

Misschien gewoon even de laatste wedstrijden van die jongen kijken even kijken naar zijn acties en hoe hij v/d Hoorn voor paal zette in onze 16 en hoe hij scoorde tegen Ajax en kijk even afgelopen wedstrijd van Twente terug tegen Vitesse en zie zijn acties de uitblinker bij uitstek o ja dat staat waarschijnlijk niet in je statestiek maar dan gooi je die weg, je vertrouwd gewoon op wat je ziet misschien ook handig. het oog is nog altijd beter als een Papiertje .
En even over Moisander die naam had hij toen wij hem van AZ overnamen het eerste jaar kreeg hij aardig wat kaarten en hij moest daar vanaf en toen ging hij veel slechter presteren, misschien kan je dat in je statestieken vinden veel succes .
oo ja we beoordelen iemand op 1 wedstrijd. Het oog laat je verleiden op acties die niks brengen, die corona waar jij het over hebt he, die speelde tegen Ajax, hadden toen nou juist die spelers waar je het over hebt(Kishna en El Ghazi) toen niet een geweldige wedstrijd gespeeld.

Sorry maar ik kijk niet naar 2 wedstrijden, 6 goals in 2 seizoenen en 30 wedstrijden, 21 jaar.. Man dan ga je als Ajax achteruit. Halen om te halen en dan laten wegrotten op de bank want hij kan er niks van.
freakie
 freakie - dinsdag 24 februari 2015 - 19:36   quote  deeplink  
Ik maak zelfs nog een fout ook, hij is 22.. Ja dat maakt hem nog waardevoller
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 25 februari 2015 - 13:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 16:31 schreef freakie het volgende:

[..]

Nou verwaarloos je, je eerste post weer.. Meer aankopen, beleid en in de lucht geroepen onzin..
ik zou de spelers groep in tact houden en niks kopen. Dan worden we zeker kampioen!!
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 13:37 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

ik zou de spelers groep in tact houden en niks kopen. Dan worden we zeker kampioen!!
Wacht ik zou het concreter maken dan je elke keer maar weer staat te verkondigen.

Ajax moet er een ervaren verdediger bijhalen, die gelijk mee kan met Ajax en het spel dat ze willen spelen(het liefst ook nog snel en met leiderschap) denk dat het moeilijk gaat worden maar tsja he jij mag het elke week gaan versoepelen oke?

En aanvallen moet er ook iemand bij(vervangers voor Moisnader en Schone dus), ook die speler moet het ajax spelletje kunnen uitvoeren zoals Ajax dat wil spelen en uiteraard leiderschap en een goede pass. allebei trouwens met een heel goed inzicht.

Voor de rest niks halen alleen de jeugd aanvullen waar nodig.. Ja ik denk dat, dat veel beter is dan elk jaar een nieuw elftal halen, want dat is elk jaar weer het geval als we kopen.

Als we terug kijken naar de "koop" seizoenen zijn we 0 keer kampioen geworden, hebben we na een seizoen 4 spelers minimaal(verkocht of slechte aankopen die ook gelijk vervangen moeten worden) moeten vervangen met nieuwe aankopen waardoor we weer helemaal onderaan begonnen en hadden 0 euro op de spaarrekening. Je blijft maar achter de feiten aanhollen, dat doe je nu ook maar dan met eigen jeugd, 4 kampioenschappen en 100 mil op de bank.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 25 februari 2015 - 19:37   quote  deeplink  
Dan zeg je toch wat ik ook al eerder zei.......wel goed lezen wat ik schrijf!
remco k
 remco k - woensdag 25 februari 2015 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:37 schreef Bobby1972 het volgende:
Dan zeg je toch wat ik ook al eerder zei.......wel goed lezen wat ik schrijf!
Jij zegt helemaal niets anders dan.. Het beleid moet anders, het beleid faalt nu, het moet anders..

En dan komt aan jou de vraag, en hoe zie jij dat voor je dan.. En dan gebeurt het volgende

.............................................................................................
.............................................................................................
.............................................................................................
.............................................................................................

Je snapt hem wel he, helemaal niets dus..
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 25 februari 2015 - 21:19   quote  deeplink  
Ik heb al zo vaak gezegd dat Ajax oudere en meer ervaren spelers had moeten kopen i.p.v. alleen maar jonge talenten. Net als dat ik al een paar jaar roep dat Ajax haar scouting eens onder de loep moet nemen.

En wat heb jij gezegd....

We hebben een prima selectie. Dat hebben we gezien Remco.....ik zou zeggen; niks meer aan veranderen. Geweldige resultaten en oogstrelend voetbal. Hoe blind kun je zijn!!
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 21:19 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb al zo vaak gezegd dat Ajax oudere en meer ervaren spelers had moeten kopen i.p.v. alleen maar jonge talenten. Net als dat ik al een paar jaar roep dat Ajax haar scouting eens onder de loep moet nemen.

En wat heb jij gezegd....

We hebben een prima selectie. Dat hebben we gezien Remco.....ik zou zeggen; niks meer aan veranderen. Geweldige resultaten en oogstrelend voetbal. Hoe blind kun je zijn!!
Je zegt helemaal niks, je hebt het over oudere speler en een ander beleid. Lees je post maar terug, je zegt namelijk weer niet wat je zelf vind. Geen onderbouwing, ook nu weer niet. Nu val je Remco weer aan en zegt dat we een prima selectie hebben(sarcastisch) waar remco al meerdere keren(ik ook trouwens) hebben uitgelegd dat we ervaring hebben gehaald maar die niet het geluk dat hij het team op sleeptouw kan nemen.

Wat is er niet goed in de selectie dan? Ja we hebben de ervaring niet die nu leiding kan geven, hadden we nu Moisander en Schone in goede doen gehad was het prima geweest, met Zimling en je hebt 3 prima spelers. Ja dat is niet zo gegaan maar in principe is het een prima selectie. Heel veel ontzettend goede talenten en de ervaring valt tegen maar was op het eerste gezicht ook goed.

Ik vraag me trouwens af wat een selectie te maken heeft met goed voetbal. Barcelona kan ook 10 wedstrijden niet goed spelen en dan hebben ze toch de beste spelers van de wereld(niet alles maar ja).

Wat ik wil zeggen is dat je selectie nog wel goed kan zijn maar je slecht voetbal kan spelen? Ik heb trouwens Remco ook helemaal niet horen zeggen dat er niks moet veranderen, weer iemand woorden in de mond leggen.
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 19:37 schreef Bobby1972 het volgende:
Dan zeg je toch wat ik ook al eerder zei.......wel goed lezen wat ik schrijf!
Nee ik schrijf het voor je uit. En als je dit zegt hoef je niet zo ruzie te maken met Remco want dat er ervaring bij moet zegt Remco ook. Maar dan is de selectie toch niet slecht??
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 25 februari 2015 - 22:56   quote  deeplink  
Remco heeft steeds geroepen dat Ajax een prima selectie heeft. Dat zijn letterlijk zijn woorden. En nee ik ga niet net als Remco dingen roepen die niet gezegd zijn.

Ajax heeft helemaal geen prima selectie. Of moet ik het gaan spellen. Onbalans in de selectie wat tevens sturing mist. Ik vind persoonlijk dat Ajax een matige selectie heeft voor wat je mag verwachten bij Ajax.
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 22:56 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco heeft steeds geroepen dat Ajax een prima selectie heeft. Dat zijn letterlijk zijn woorden. En nee ik ga niet net als Remco dingen roepen die niet gezegd zijn.

Ajax heeft helemaal geen prima selectie. Of moet ik het gaan spellen. Onbalans in de selectie wat tevens sturing mist. Ik vind persoonlijk dat Ajax een matige selectie heeft voor wat je mag verwachten bij Ajax.
Stuk voor stuk talenten, met wat we vooraf dachten, 2 prima spelers die al 2 seizoenen prima speelde voor ons. Ik zag geen probleem hoor? Ik weet zeker dat jij dat ook niet zag vooraf. Als Schone en Moisander hetzelfde hadden gebracht dan hadden we niemand nodig gehad.

Nu spelen ze slecht en hebben we iemand nodig. Ik zie op alle posities geweldige talenten en 3 ervaren spelers. Dat is puur zonder te kijken wat er nu speelt. Dan heb je toch een goede selectie? Wat had je verwacht dan? Dat ze nog 5 andere atouba's en aruzijs of hoe die spits ook heette gingen halen? Want als er een niet slaagt kunnen we naar de volgende??

Ja onvrede in de ploeg is elke wedstrijd weer voelbaar etc. Sorry maar als het zoals nu bij Arsenal of bij Liverpool in de engelse competitie. Hebben zei een slechte selectie omdat ze niet mee doen met de top?

Het staat en gaat toch met geluk? Met goede beslissingen? Had het Nederlands elftal een goede selectie? Niemand dacht dat ze zo ver kwamen? Kwam dat door van Gaal? Of door de geweldig ervaren Vlaar?(valt wel mee denk ik he) Geluk kan je zo goed mogelijk inperken, maar dat Zimling niet lukt is gewoon pech, beter dan als je een Eto'o had gekocht en nu niet had geslaagd en daar 3 miljoen aan kwijt bent per jaar
freakie
 freakie - woensdag 25 februari 2015 - 23:10   quote  deeplink  
Let wel, ik had Eto'o hier heel graag gezien. Ik ben blij dat hij er niet is want weet niet of hij nou Ajax beter had gemaakt, denk eerder dat hij Ajax ook nog even had laten stilstaan in de ontwikkeling.
nora
 nora - woensdag 25 februari 2015 - 23:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 19:35 schreef freakie het volgende:

[..]

oo ja we beoordelen iemand op 1 wedstrijd. Het oog laat je verleiden op acties die niks brengen, die corona waar jij het over hebt he, die speelde tegen Ajax, hadden toen nou juist die spelers waar je het over hebt(Kishna en El Ghazi) toen niet een geweldige wedstrijd gespeeld.

Sorry maar ik kijk niet naar 2 wedstrijden, 6 goals in 2 seizoenen en 30 wedstrijden, 21 jaar.. Man dan ga je als Ajax achteruit. Halen om te halen en dan laten wegrotten op de bank want hij kan er niks van.
Jammer maar ik heb nergens gezegd dat Ajax hem moet kopen alleen dat ik het een van de betere buitenspelrs vind en als jij dat niet vind als jij zijn kwaliteiten niet ziet dan is dat jammer voor jou dan vraag ik me af hoe jij naar een speler kijkt en waar hij aan moet voldoen om het Ajax niveau te hebben.
nora
 nora - donderdag 26 februari 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 23:10 schreef freakie het volgende:
Let wel, ik had Eto'o hier heel graag gezien. Ik ben blij dat hij er niet is want weet niet of hij nou Ajax beter had gemaakt, denk eerder dat hij Ajax ook nog even had laten stilstaan in de ontwikkeling.
He dat was een grapje van Marc je bent daar toch niet ingestonken he
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 februari 2015 - 01:12   quote  deeplink  
De onbalans is er langzaam in geslopen. Ieder jaar werd het weer een beetje minder. Het is niet zo dat het dit jaar ineens minder is geworden. En dat we geen kampioen worden omdat PSV nu zo geweldig goed speelt. Ajax heeft de verkoop van dragende spelers niet goed opgevangen. En dat mag het zich zelf aanrekenen. Ik zie het als gebrek aan nauwkeurig handelen. Je moet meer eisend worden als Ajax. En die spelers kopen die het meest noodzakelijk zijn.

Wanneer je focus voortdurend legt op jonge talenten ontstaat er vanzelf een onbalans. Dat had Ajax toch wel zelf kunnen inschatten? En dat kwaliteit heel wat anders is dan kwantiteit.

Juist de jonge talenten groeien nu minder snel door het gebrek aan sturing en leiding. En daarmee wordt je rendement nog lager.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 februari 2015 - 02:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 februari 2015 - 16:53 schreef nora het volgende:

[..]

Misschien gewoon even de laatste wedstrijden van die jongen kijken even kijken naar zijn acties en hoe hij v/d Hoorn voor paal zette in onze 16 en hoe hij scoorde tegen Ajax en kijk even afgelopen wedstrijd van Twente terug tegen Vitesse en zie zijn acties de uitblinker bij uitstek o ja dat staat waarschijnlijk niet in je statestiek maar dan gooi je die weg, je vertrouwd gewoon op wat je ziet misschien ook handig. het oog is nog altijd beter als een Papiertje .
En even over Moisander die naam had hij toen wij hem van AZ overnamen het eerste jaar kreeg hij aardig wat kaarten en hij moest daar vanaf en toen ging hij veel slechter presteren, misschien kan je dat in je statestieken vinden veel succes .
En nu leg je de vinger eens op de zere plek Nora. Elke keer als een speler eens een aantal wedstrijden leuk speelt bij zijn ploeg zien jullie in hem direct een versterking voor Ajax. Corona heeft het voordeel dat Twente de afgelopen maanden zo ontegenzeggelijk slecht draait en dat hij dus inderdaad de beste speler kan wezen. Eerder kon hij die indruk niet maken! Betekend dat dan gelijk dat hij Ajax beter maakt! Dat werd namelijk ook geroepen van Sinkgraven, maar ook hij verzoop afgelopen zondag op het veld!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 februari 2015 - 02:04   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 26 februari 2015 door Ajax Warrior --
Stanley
 Stanley - donderdag 26 februari 2015 - 07:08   quote  deeplink  
Prima selectie. ... Uitstekende coach. ... = kampioen van NL!

Kampioen worden we niet. De coach is nog altijd dezelfde, de selectie niet!

En dus moet ik Bobby gelijk geven. In die zin dat de selectie wel bestaat uit goede talenten maar dat het als geheel niet kan brengen wat nodig is.

Dus ondanks een talentvolle selectie zijn er nog de nodige posities waar we niet de juiste invulling kunnen geven. Hetzij door gemis aan specifieke kwaliteiten of gewoon niet goed genoeg.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 februari 2015 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 00:03 schreef nora het volgende:

[..]

He dat was een grapje van Marc je bent daar toch niet ingestonken he
Blijkbaar wel en waar zit Eto'o nu?
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 10:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 21:19 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik heb al zo vaak gezegd dat Ajax oudere en meer ervaren spelers had moeten kopen i.p.v. alleen maar jonge talenten. Net als dat ik al een paar jaar roep dat Ajax haar scouting eens onder de loep moet nemen.

En wat heb jij gezegd....

We hebben een prima selectie. Dat hebben we gezien Remco.....ik zou zeggen; niks meer aan veranderen. Geweldige resultaten en oogstrelend voetbal. Hoe blind kun je zijn!!
Lezen is echt niet je sterkste vak. je post namelijk weer iets wat ik niet post. Maar dat zal je zelf wel weer niet begrijpen..
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 10:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 25 februari 2015 - 22:56 schreef Bobby1972 het volgende:
Remco heeft steeds geroepen dat Ajax een prima selectie heeft. Dat zijn letterlijk zijn woorden. En nee ik ga niet net als Remco dingen roepen die niet gezegd zijn.

Ajax heeft helemaal geen prima selectie. Of moet ik het gaan spellen. Onbalans in de selectie wat tevens sturing mist. Ik vind persoonlijk dat Ajax een matige selectie heeft voor wat je mag verwachten bij Ajax.
Je post constant dingen die niet kloppen. Sterker nog, je doet niets anders dan dat..

En elders zeg je nog dat je niet zegt dat Ajax een slechte selectie heeft, en hier een matige selectie.. Volgens mij liggen die twee opties niet heel ver uit elkaar, en doe jij nu alsof dat wel zo is, of je weet niet eens meer wat je zelf allemaal zegt..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 februari 2015 - 10:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 10:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Je post constant dingen die niet kloppen. Sterker nog, je doet niets anders dan dat..

En elders zeg je nog dat je niet zegt dat Ajax een slechte selectie heeft, en hier een matige selectie.. Volgens mij liggen die twee opties niet heel ver uit elkaar, en doe jij nu alsof dat wel zo is, of je weet niet eens meer wat je zelf allemaal zegt..
Volgens mij ligt matig net zo dicht bij slecht als goed maar dat is mijn mening..
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 10:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Volgens mij ligt matig net zo dicht bij slecht als goed maar dat is mijn mening..
Maar net hoe je het brengt..
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 26 februari 2015 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 10:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Maar net hoe je het brengt..
Inderdaad
nora
 nora - donderdag 26 februari 2015 - 12:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 02:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En nu leg je de vinger eens op de zere plek Nora. Elke keer als een speler eens een aantal wedstrijden leuk speelt bij zijn ploeg zien jullie in hem direct een versterking voor Ajax. Corona heeft het voordeel dat Twente de afgelopen maanden zo ontegenzeggelijk slecht draait en dat hij dus inderdaad de beste speler kan wezen. Eerder kon hij die indruk niet maken! Betekend dat dan gelijk dat hij Ajax beter maakt! Dat werd namelijk ook geroepen van Sinkgraven, maar ook hij verzoop afgelopen zondag op het veld!!!
Het gaat er om wat een speler bezit en dat moet een basis zijn met techniek en handelingssnelheid en de rest mentaal en lichamelijk fysiek moet je proberen te verbeteren aan die speler en dan heb je een goede kans op een toppertje .En deze Gorona bezit de basis maar dat wil niet zeggen dat Ajax hem moet kopen want we hebben EL Ghazi maar het zijn wel dat soort spelers die Ajax nu of in de toekomst moet opleiden of kopen maar effe over Sinkgraven heb je niet genoten van zijn pas in een keer naar voren, hij heeft al een paar geweldige dingen laten zien en ja jij moet toch ook een gelukkig mens zijn dat er eindelijk iemand ballen direkt naar voren speelt, het gaat helemaal goed komen met Daley.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 26 februari 2015 - 14:36   quote  deeplink  
Ik ga binnenkort wel ff teruglezen Remco, en dan ga ik de quote sturen wat jij gezegd heb zodat er geen misverstanden meer kunnen zijn. Het gaat er mij niet om of ik of een ander gelijk heb.

De manier hoe Ajax functioneert laat te wensen over. Dat is voor iedereen duidelijk. Juist de details bepalen de resultaten..

Ondanks dat van der Hoorn best aardig speelt, blijft hij kwetsbaar. Zijn inschattingsvermogen laat hem nog wel eens in de steek. Dat heeft al een paar keer punten gekost. Dit zijn helaas dingen die je niet snel kunt leren. Je hebt het of je hebt het niet.

Persoonlijk ben ik van mening dat hij verkeert gescout is. En dat Ajax in haar scouting veel steken laat vallen. Kijk terug naar het lage rendement van de spelers die zijn aangetrokken in de laatste jaren. Dan moet op een gegeven moment toch een keer ene lampje gaan branden van het wekt toch niet voldoende goed. Ik zie hier heel weinig verandering in, en leest er ook niks over.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 14:36 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik ga binnenkort wel ff teruglezen Remco, en dan ga ik de quote sturen wat jij gezegd heb zodat er geen misverstanden meer kunnen zijn. Het gaat er mij niet om of ik of een ander gelijk heb.

De manier hoe Ajax functioneert laat te wensen over. Dat is voor iedereen duidelijk. Juist de details bepalen de resultaten..

Ondanks dat van der Hoorn best aardig speelt, blijft hij kwetsbaar. Zijn inschattingsvermogen laat hem nog wel eens in de steek. Dat heeft al een paar keer punten gekost. Dit zijn helaas dingen die je niet snel kunt leren. Je hebt het of je hebt het niet.

Persoonlijk ben ik van mening dat hij verkeert gescout is. En dat Ajax in haar scouting veel steken laat vallen. Kijk terug naar het lage rendement van de spelers die zijn aangetrokken in de laatste jaren. Dan moet op een gegeven moment toch een keer ene lampje gaan branden van het wekt toch niet voldoende goed. Ik zie hier heel weinig verandering in, en leest er ook niks over.
En weer zeg je dingen die gewoon gebakken lucht zijn.

Geen echt inhoudelijke tekst. Ga eens in op dingen man, ga eens verder dan je gebrabbel in de lucht.

Waarom steken laten vallen? We hebben veelal talenten gekocht die nu in de jeugdelftallen spelen, ene Bazoer bijvoorbeeld, we hebben juist met weinig risico best aardig ingekocht. We hebben zoveel voorbeelden van wat hier geopperd wordt. Maar alles samengevat. hebben we allemaal spelers die wss net zo goed doen als een andere speler.

Ook zitten er zo ontzettend veel spelers die wss elk moment kunnen doorbreken, je kan toch niet een heel nieuw team kopen? Als je een Propper zou halen, dan geef je een andere jeugdspeler direct geen kans meer. Off je gooit 2/3 miljoen weg.
remco k
 remco k - donderdag 26 februari 2015 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 14:36 schreef Bobby1972 het volgende:
Ik ga binnenkort wel ff teruglezen Remco, en dan ga ik de quote sturen wat jij gezegd heb zodat er geen misverstanden meer kunnen zijn. Het gaat er mij niet om of ik of een ander gelijk heb.

De manier hoe Ajax functioneert laat te wensen over. Dat is voor iedereen duidelijk. Juist de details bepalen de resultaten..

Ondanks dat van der Hoorn best aardig speelt, blijft hij kwetsbaar. Zijn inschattingsvermogen laat hem nog wel eens in de steek. Dat heeft al een paar keer punten gekost. Dit zijn helaas dingen die je niet snel kunt leren. Je hebt het of je hebt het niet.

Persoonlijk ben ik van mening dat hij verkeert gescout is. En dat Ajax in haar scouting veel steken laat vallen. Kijk terug naar het lage rendement van de spelers die zijn aangetrokken in de laatste jaren. Dan moet op een gegeven moment toch een keer ene lampje gaan branden van het wekt toch niet voldoende goed. Ik zie hier heel weinig verandering in, en leest er ook niks over.
Jij bent de enige die het constant hebt over wel en niet gezegd..

Ik vind dat Ajax een hele goede selectie heeft, eentje die kampioen waardig is. Ik sta voor de volle 100% achter het beleid. Maar heb wel gezegd en daar sta ik ook achter dat men fouten maakt. Zimling is een foute inschatting waar zijn voorganger een goede inschatting was. wat technische staf betreft zijn er meer fouten gemaakt, diverse rare opstellingen, spelers die onterecht lang mogen blijven staan en andere goede spelers die onterecht weer plaats moeten maken.. De ploeg is niet fit en fris.

Al die dingen bij elkaar zorgen in mijn beeldvorming voor een slecht seizoen...

En dat is niet zoals het is, maar wel mijn mening, net zoals jij jouw mening hebt.
freakie
 freakie - donderdag 26 februari 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 februari 2015 - 15:28 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij bent de enige die het constant hebt over wel en niet gezegd..

Ik vind dat Ajax een hele goede selectie heeft, eentje die kampioen waardig is. Ik sta voor de volle 100% achter het beleid. Maar heb wel gezegd en daar sta ik ook achter dat men fouten maakt. Zimling is een foute inschatting waar zijn voorganger een goede inschatting was. wat technische staf betreft zijn er meer fouten gemaakt, diverse rare opstellingen, spelers die onterecht lang mogen blijven staan en andere goede spelers die onterecht weer plaats moeten maken.. De ploeg is niet fit en fris.

Al die dingen bij elkaar zorgen in mijn beeldvorming voor een slecht seizoen...

En dat is niet zoals het is, maar wel mijn mening, net zoals jij jouw mening hebt.
Nou hey dat is ook mijn mening hierover.
passievoorvoetbal
 passievoorvoetbal - zondag 01 maart 2015 - 21:58   quote  deeplink  
Prioriteit is een ervaren centrale verdediger en een ervaren back..

Boilesen door zijn blessures heeft hij stil gestaan in zijn ontwikkeling.
elke keer als hij naar voren gaat dan blijft hij besluitenloos. Terwijl dat ooit zijn
sterkte was.. Verhuur hem maar aan Heerenveen, ff een jaar met minder druk
zichzelf opnieuw uitvinden. Owusu daar heb ik meer vertrouwen in..
Aankoop: De ervaren oersterke Taiwo hij kan ook centraal. Hij speelt nu bij Wisla

Verdediger, ervaring is nodig! vaak 2de helfden matig! Frank kan zeggen wat hij wil in de rust
je hebt in het veld ervaren spelers nodig die de talenten bij een voorsprong nog steeds op scherp
houden en bij een achterstand iedereen bij de arm pakt en laat zien wat er nodig is
Aankoop: De ervaren no nonses killer die nu bij Brondby speelt Agger!!!!!!!!!

Met deze 2 ervaren spelers word Ajax 35% beter...

Nummer 6, alleen iemand halen als Serero weggaat, Bazoer is er ook nog,.en hoe!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 01 maart 2015 - 22:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 21:58 schreef passievoorvoetbal het volgende:
Prioriteit is een ervaren centrale verdediger en een ervaren back..

Boilesen door zijn blessures heeft hij stil gestaan in zijn ontwikkeling.
elke keer als hij naar voren gaat dan blijft hij besluitenloos. Terwijl dat ooit zijn
sterkte was.. Verhuur hem maar aan Heerenveen, ff een jaar met minder druk
zichzelf opnieuw uitvinden. Owusu daar heb ik meer vertrouwen in..
Aankoop: De ervaren oersterke Taiwo hij kan ook centraal. Hij speelt nu bij Wisla

Verdediger, ervaring is nodig! vaak 2de helfden matig! Frank kan zeggen wat hij wil in de rust
je hebt in het veld ervaren spelers nodig die de talenten bij een voorsprong nog steeds op scherp
houden en bij een achterstand iedereen bij de arm pakt en laat zien wat er nodig is
Aankoop: De ervaren no nonses killer die nu bij Brondby speelt Agger!!!!!!!!!

Met deze 2 ervaren spelers word Ajax 35% beter...

Nummer 6, alleen iemand halen als Serero weggaat, Bazoer is er ook nog,.en hoe!!
Ach onze oude bekende is ook weer terug!!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 01 maart 2015 - 23:59   quote  deeplink  
Heb ik iets gemist dan?
passievoorvoetbal
 passievoorvoetbal - maandag 02 maart 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 maart 2015 - 23:59 schreef Ronald 1960 het volgende:
Heb ik iets gemist dan?
Nou hun liefde voor elkaar is niet te missen..

Ronald, Wat vind jij van Agger ( Brondby) Taiwo (Wisla)
Die zijn toch veel sterker en beter dan Viergever-Boilesen
VRhijn-Veltman-Agger-Taiwo daarmee kun je met een gerust hart Europa in..
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 02 maart 2015 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 00:02 schreef passievoorvoetbal het volgende:

[..]

Nou hun liefde voor elkaar is niet te missen..

Ronald, Wat vind jij van Agger ( Brondby) Taiwo (Wisla)
Die zijn toch veel sterker en beter dan Viergever-Boilesen
VRhijn-Veltman-Agger-Taiwo daarmee kun je met een gerust hart Europa in..
Je bedoeld Nenam_Til en Warrior? Verliefd?
Ach, als jij het zo wil noemen.... Ik weet dat het Echte Vrienden zijn van elkaar.... en ik kan het weten ;-)

en wat Agger en Taiwo betreft: ik heb werkelijk geen idee wie het zijn. Ik kijk alleen naar ajax en andere nederlandse clubs die in europees verband spelen.....

en laat dat nu alleen nog ajax zijn.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door Ronald 1960 --
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 02 maart 2015 - 10:26   quote  deeplink  
Cruyff zegt eigenlijk het geen ik al heel lang roep:

'Ajax houdt de Nederlandse eer hoog in Europa en heeft gewonnen bij PSV. Toch is Johan Cruijff uiterst kritisch op de Amsterdamse club.
In de 'dramatische week voor ons voetbal' mag het Europese succes van Ajax tegen Legia Warschau volgens Cruijff niet gebruikt worden om essentiële details onderbelicht te laten. 'We zijn een nu een paar jaar verder en in die fase heeft het succes het één en ander verbloemd', aldus de oud-international in De Telegraaf over de Amsterdamse club.

'Dat is vaak het probleem als de resultaten goed zijn. Wat dat betreft, heeft dit mindere seizoen tenminste als voordeel dat bepaalde punten niet meer genegeerd kunnen worden', aldus Cruijff, die daarbij onder andere wijst op de slechte omschakeling, de te trage opbouw en de te grote hoeveelheid breedtepasses.

Deze tekortkomingen zijn een signaal dat het proces - dat op initiatief van Cruijff is ingezet - is stilgevallen. 'Dat dit nu nog het geval is, houdt in dat er goed met elkaar gesproken moet worden over wat er moet worden verbeterd.'

Cruijff zet vraagtekens bij de geluiden over het aantrekken van spelers en routiniers als oplossing. 'Eerst moet de vraag worden gesteld of er binnen de club wel alles aan gedaan is om de huidige knelpunten op te lossen. Dan bedoel ik niet alleen de opleiding maar ook de scouting en de samenwerking met clubs als Ajax Cape Town en AS Trencín.'

Ajax moet eens kritischer gaan worden op haar eigen werkwijze. Omdat de effectiviteit van scouting en de juiste spelers aantrekken ver is te zoeken. Dan zul je je fouten moeten erkennen om niet opnieuw dezelfde fout te maken.

Dat lijkt gemakkelijker dan gezegd. Alleen wanneer je je anders zult gaan opstellen is kans op verbetering realiseerbaar. Ook ik heb twijfels bij bepaalde 'oud spelers'

Betere scouting moet gaan leiden tot spelers die beter bij Ajax passen. En spelers die het meest nodig zijn. Ik denk wanneer Millik eerder was ingepast hij meer had kunnen groeien. En zelfs verder had kunnen zijn. Wanneer je te lang blijft vasthouden aan spelers die structureel voor een lange periode niet presteren hou je andere spelers die het beter kunnen invullen ook tegen in hun ontwikkeling. Zelf kritiek is een goed begin voor anders en beter.
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 00:13 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Je bedoeld Nenam_Til en Warrior? Verliefd?
Ach, als jij het zo wil noemen.... Ik weet dat het Echte Vrienden zijn van elkaar.... en ik kan het weten ;-)

en wat Agger en Taiwo betreft: ik heb werkelijk geen idee wie het zijn. Ik kijk alleen naar ajax en andere nederlandse clubs die in europees verband spelen.....

en laat dat nu alleen nog ajax zijn.....
Taiwo is een sterke nigeriaan (190 dacht ik) en Agger een trage langere verdediger.. Vrij matig. Een taiwo zou nog kunnen die heeft ook voetballend wat kwaliteiten. Als verdedigers wil je toch bij Akax dat ze wat sneller zijn(zin klopt niet maar maakt even niet uit).
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 00:02 schreef passievoorvoetbal het volgende:

[..]

Nou hun liefde voor elkaar is niet te missen..

Ronald, Wat vind jij van Agger ( Brondby) Taiwo (Wisla)
Die zijn toch veel sterker en beter dan Viergever-Boilesen
VRhijn-Veltman-Agger-Taiwo daarmee kun je met een gerust hart Europa in..
Hoe in godsnaam kan je dat zeggen? Ze spelen bij brondby en wisla, oo ja dan gaan we zeker heel goed spelen.
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 00:23 schreef Nenam_tiL het volgende:
Lust rukkers willen wij niet op het forum.....opbokken mafkees
Ruk je voor je werk dan?:o
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 13:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 10:26 schreef Bobby1972 het volgende:
Cruyff zegt eigenlijk het geen ik al heel lang roep:

'Ajax houdt de Nederlandse eer hoog in Europa en heeft gewonnen bij PSV. Toch is Johan Cruijff uiterst kritisch op de Amsterdamse club.
In de 'dramatische week voor ons voetbal' mag het Europese succes van Ajax tegen Legia Warschau volgens Cruijff niet gebruikt worden om essentiële details onderbelicht te laten. 'We zijn een nu een paar jaar verder en in die fase heeft het succes het één en ander verbloemd', aldus de oud-international in De Telegraaf over de Amsterdamse club.

'Dat is vaak het probleem als de resultaten goed zijn. Wat dat betreft, heeft dit mindere seizoen tenminste als voordeel dat bepaalde punten niet meer genegeerd kunnen worden', aldus Cruijff, die daarbij onder andere wijst op de slechte omschakeling, de te trage opbouw en de te grote hoeveelheid breedtepasses.

Deze tekortkomingen zijn een signaal dat het proces - dat op initiatief van Cruijff is ingezet - is stilgevallen. 'Dat dit nu nog het geval is, houdt in dat er goed met elkaar gesproken moet worden over wat er moet worden verbeterd.'

Wat hij hier zegt
Cruijff zet vraagtekens bij de geluiden over het aantrekken van spelers en routiniers als oplossing. 'Eerst moet de vraag worden gesteld of er binnen de club wel alles aan gedaan is om de huidige knelpunten op te lossen. Dan bedoel ik niet alleen de opleiding maar ook de scouting en de samenwerking met clubs als Ajax Cape Town en AS Trencín.'

Ajax moet eens kritischer gaan worden op haar eigen werkwijze. Omdat de effectiviteit van scouting en de juiste spelers aantrekken ver is te zoeken. Dan zul je je fouten moeten erkennen om niet opnieuw dezelfde fout te maken.

Dat lijkt gemakkelijker dan gezegd. Alleen wanneer je je anders zult gaan opstellen is kans op verbetering realiseerbaar. Ook ik heb twijfels bij bepaalde 'oud spelers'

Betere scouting moet gaan leiden tot spelers die beter bij Ajax passen. En spelers die het meest nodig zijn. Ik denk wanneer Millik eerder was ingepast hij meer had kunnen groeien. En zelfs verder had kunnen zijn. Wanneer je te lang blijft vasthouden aan spelers die structureel voor een lange periode niet presteren hou je andere spelers die het beter kunnen invullen ook tegen in hun ontwikkeling. Zelf kritiek is een goed begin voor anders en beter.
Wat hij hier zegt is totaal wat anders dan jij hebt gezegd of iets dat we allemaal zien. Cruijff ziet liever geen spelers komen, het enige dat jij zegt is dat er ervaring bij moet komen. Kwa scouting zei je dat het moest veranderen en Cruijff zegt hoe.
passievoorvoetbal
 passievoorvoetbal - maandag 02 maart 2015 - 14:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 13:12 schreef freakie het volgende:

[..]

Hoe in godsnaam kan je dat zeggen? Ze spelen bij brondby en wisla, oo ja dan gaan we zeker heel goed spelen.
Agger wilde van Liverpool weer terug naar Brondby ook door blessures
Bij Brondby heeft hij zijn vorm weer gevonden blessurevrij. Hij is nog
maar 30jaar! Hij heeft niet voor niets 157 wedstrijden bij Liverpool gespeeld.
Echt een no nonses verdediger waar Veltman veeeeel meer van kan leren dan
van Viergever.. Ajax 2de helfden zijn vaak niet goed, omdat we zulke types nodig
hebben die heel het elftal bij de les houd en jonge talenten op scherp blijft houden
want die gaan vaak onbewust met minder focus de 2de helft in met een voorsprong..

Taiwo 196 wedstrijden bij O.Marseille, door blessures niet veel gespeeld bij AcMilan
hij is een paar keer verhuurd. Na een goed jaar in Turkye nu in Polen die competitie
is in opkomst. Taiwo is een keisterke speler (niet van de bal te krijgen), Pas 29jaar
en veel constanter vooral in het verdedigen dan Boilesen..

Viergever-Boilesen of Agger-Taiwo.. nou ik zou het wel weten Riedewald-Owusu de stand ins..
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:07 schreef passievoorvoetbal het volgende:

[..]

Agger wilde van Liverpool weer terug naar Brondby ook door blessures
Bij Brondby heeft hij zijn vorm weer gevonden blessurevrij. Hij is nog
maar 30jaar! Hij heeft niet voor niets 157 wedstrijden bij Liverpool gespeeld.
Echt een no nonses verdediger waar Veltman veeeeel meer van kan leren dan
van Viergever.. Ajax 2de helfden zijn vaak niet goed, omdat we zulke types nodig
hebben die heel het elftal bij de les houd en jonge talenten op scherp blijft houden
want die gaan vaak onbewust met minder focus de 2de helft in met een voorsprong..

Taiwo 196 wedstrijden bij O.Marseille, door blessures niet veel gespeeld bij AcMilan
hij is een paar keer verhuurd. Na een goed jaar in Turkye nu in Polen die competitie
is in opkomst. Taiwo is een keisterke speler (niet van de bal te krijgen), Pas 29jaar
en veel constanter vooral in het verdedigen dan Boilesen..

Viergever-Boilesen of Agger-Taiwo.. nou ik zou het wel weten Riedewald-Owusu de stand ins..
De sterkste en zwakste kant van de Boer is dat hij spelers heel lang laat staan. Blind is daar ook een voorbeeld van. Ik denk dat hij boilesseb moet laten staan. Dat terzijde, agger was er bij Liverpool, mede verandwoordelijk voor dat de verdediging niet zo goed was als het moest zijn. Liverpool speelde met 3 aanvallers die acties hadden en Agger was gewoon te traag om counters etc op te vangen. Hij heeft trouwens in 8 seizoenen 156 wedstrijden gespeeld, als je nagaat dat de competitie 38 wedstrijden is en er ook EL bij zit etc dan heeft hij ongeveer de helft van de wedstrijden die hij kon spelen gespeeld. Dat is niet veel..

Als je Agger wil ga je alleen maar iemand halen om te halen. Dan moet je gewoon blijven bij Moisander want ik denk dat die even goed zijn. Al helemaal als het gaat om voetballende kwaliteiten. Als Taiwo acht zo goed had geweest had hij niet in Polen gespeeld. Ik opkomst mijn reet, het is gewoon niet goed en dat hij zo'n club. Legia staat eerst in Polen en Wisla staat 5e. Sorry maar als je Taiwo haalt zou hij misschien in het centrum kunnen maar anders kan je net zo goed Atouba terug halen.....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door freakie --
passievoorvoetbal
 passievoorvoetbal - maandag 02 maart 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:31 schreef freakie het volgende:

[..]

De sterkste en zwakste kant van de Boer is dat hij spelers heel lang laat staan. Blind is daar ook een voorbeeld van. Ik denk dat hij boilesseb moet laten staan. Dat terzijde, agger was er bij Liverpool, mede verandwoordelijk voor dat de verdediging niet zo goed was als het moest zijn. Liverpool speelde met 3 aanvallers die acties hadden en Agger was gewoon te traag om counters etc op te vangen. Hij heeft trouwens in 8 seizoenen 156 wedstrijden gespeeld, als je nagaat dat de competitie 38 wedstrijden is en er ook EL bij zit etc dan heeft hij ongeveer de helft van de wedstrijden die hij kon spelen gespeeld. Dat is niet veel..

Als je Agger wil ga je alleen maar iemand halen om te halen. Dan moet je gewoon blijven bij Moisander want ik denk dat die even goed zijn. Al helemaal als het gaat om voetballende kwaliteiten. Als Taiwo acht zo goed had geweest had hij niet in Polen gespeeld. Ik opkomst mijn reet, het is gewoon niet goed en dat hij zo'n club. Legia staat eerst in Polen en Wisla staat 5e. Sorry maar als je Taiwo haalt zou hij misschien in het centrum kunnen maar anders kan je net zo goed Atouba terug halen.....
Laatste 2 seizoenen speelde hij 27 en 35 wedstrijden bij Liverpool..
Liverpool en de PremierL of de Eredivisie best een groot verschil..
Naast de voetballende verdediger Veltman zie ik graag een no nonses verdediger als Agger..
Vidic bijvb klikt niet met Inter hij wil weg, 33jaar geef hem wat tekengeld en wellicht
is er wat mogelijk.

Als Taiwo bij Milan of Arsenal had gespeeld dan hadden we hem niet kunnen halen.
Taiwo heeft de weg terug weer gevonden door blessures en pech en dat doet hij nu
via Polen waar hij een goed salaris krijgt. Je moet je niet verkijken bij welke club spelers spelen.
Boilesen vind ik echt stilstaan in zijn ontwikkeling vooral door al die blessures, wat eerst zijn sterkte
was is nu zijn zwakte elke keer als hij aanvallend naar voren komt dan blijft hij besluitenloos en kiest
vaak voor de verkeerde beslissing.. Ik vind hem geen zekere factor voor Ajax op dit moment en ook
Viergever niet..

Heb jij nog alternatieven? de keuzes worden sowiezo beperkt omdat dadelijk zelfs clubs als
Sunderland 200miljoen krijgen door de tv deal. verschillen worden groter ook met andere landen.
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 14:48 schreef passievoorvoetbal het volgende:

[..]

Laatste 2 seizoenen speelde hij 27 en 35 wedstrijden bij Liverpool..
Liverpool en de PremierL of de Eredivisie best een groot verschil..
Naast de voetballende verdediger Veltman zie ik graag een no nonses verdediger als Agger..
Vidic bijvb klikt niet met Inter hij wil weg, 33jaar geef hem wat tekengeld en wellicht
is er wat mogelijk.

Als Taiwo bij Milan of Arsenal had gespeeld dan hadden we hem niet kunnen halen.
Taiwo heeft de weg terug weer gevonden door blessures en pech en dat doet hij nu
via Polen waar hij een goed salaris krijgt. Je moet je niet verkijken bij welke club spelers spelen.
Boilesen vind ik echt stilstaan in zijn ontwikkeling vooral door al die blessures, wat eerst zijn sterkte
was is nu zijn zwakte elke keer als hij aanvallend naar voren komt dan blijft hij besluitenloos en kiest
vaak voor de verkeerde beslissing.. Ik vind hem geen zekere factor voor Ajax op dit moment en ook
Viergever niet..

Heb jij nog alternatieven? de keuzes worden sowiezo beperkt omdat dadelijk zelfs clubs als
Sunderland 200miljoen krijgen door de tv deal. verschillen worden groter ook met andere landen.
Agger heeft trouwens maar 8 wedstrijden bij Brndby gespeeld.. Nou pfoei, ja die gaat hetmaken bij Ajax.. Met zijn fluwele traptechniek..

Ook Taiwo speelt bijna niks.. En dan daarbij gaan ze transfervrij weg bij een club die minder is dan Ajax.. Wat moet je met ze dan?? Je kan toch niet serieus denken dat ze AJax beter kunnen maken.

Ik heb geen alternatieven, ik denk dat Ajax goed moet zoeken. Maduro had goed geweest, alleen twijfel ik nu omdat hij een heftige blessure heeft opgelopen, de Jong had al helemaal fantastisch geweest. Ik weet het niet maar iemand die leiderschap heeft en ja wat extra's dat Ajax in de verdediging nodig heeft.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 maart 2015 door freakie --
remco k
 remco k - maandag 02 maart 2015 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:06 schreef freakie het volgende:

[..]

Agger heeft trouwens maar 8 wedstrijden bij Brndby gespeeld.. Nou pfoei, ja die gaat hetmaken bij Ajax.. Met zijn fluwele traptechniek..

Ook Taiwo speelt bijna niks.. En dan daarbij gaan ze transfervrij weg bij een club die minder is dan Ajax.. Wat moet je met ze dan?? Je kan toch niet serieus denken dat ze AJax beter kunnen maken.

Ik heb geen alternatieven, ik denk dat Ajax goed moet zoeken. Maduro had goed geweest, alleen twijfel ik nu omdat hij een heftige blessure heeft opgelopen, de Jong had al helemaal fantastisch geweest. Ik weet het niet maar iemand die leiderschap heeft en ja wat extra's dat Ajax in de verdediging nodig heeft.
Ook niemand dacht dat Poulen en Ooijer Ajax beter konden maken en deden dat toch..
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 15:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook niemand dacht dat Poulen en Ooijer Ajax beter konden maken en deden dat toch..
ja he, alleen Poulsen speelde al regelmatig wedstrijden, en bij goede clubs dus daar was waren de meningen over verdeeld. Ooijer heeft ook nauwelijks gespeeld en geen salaris gehad maar een soort van bonus.

Is toch wat anders he.
passievoorvoetbal
 passievoorvoetbal - maandag 02 maart 2015 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 15:06 schreef freakie het volgende:

[..]

Agger heeft trouwens maar 8 wedstrijden bij Brndby gespeeld.. Nou pfoei, ja die gaat hetmaken bij Ajax.. Met zijn fluwele traptechniek..

Ook Taiwo speelt bijna niks.. En dan daarbij gaan ze transfervrij weg bij een club die minder is dan Ajax.. Wat moet je met ze dan?? Je kan toch niet serieus denken dat ze AJax beter kunnen maken.

Ik heb geen alternatieven, ik denk dat Ajax goed moet zoeken. Maduro had goed geweest, alleen twijfel ik nu omdat hij een heftige blessure heeft opgelopen, de Jong had al helemaal fantastisch geweest. Ik weet het niet maar iemand die leiderschap heeft en ja wat extra's dat Ajax in de verdediging nodig heeft.
Jij kijkt naar wiki en baseert dan je mening erop, ik kijk naar meerdere bronnen..
Hij is er nu weer helemaal bij blessurevrij.. Maargoed hij is maar een suggestie je
hoeft er ook niet mee eens te zijn..

Maduro vind ik elk jaar minder geworden, handelingssnelheid is traag vind hem niet beter
dan de spelers die we nu hebben..

N.DeJong is een droom kandidaat maar is nu nog onhaalbaar denk ik...

Martin Hinteregger van RebBull Salzburg vind ik echt een topper 22jaar wel al meer dan
100wedstrijden. Hij is sterk voor niemand bang hoe hij de duels ingaat echt klasse. zo'n back
zou ik ook wel bij Ajax willen zien. 8miljoen is het echt waard om deze speler erbij te hebben
vooral omdat er nu ook interesse is uit Engeland is het natuurlijk moeilijk om hem te halen.
Maar ik had als Ajax zijnde hem vorig jaar al gehaald. Echt een topper!
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 02 maart 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 13:19 schreef freakie het volgende:

[..]

Wat hij hier zegt is totaal wat anders dan jij hebt gezegd of iets dat we allemaal zien. Cruijff ziet liever geen spelers komen, het enige dat jij zegt is dat er ervaring bij moet komen. Kwa scouting zei je dat het moest veranderen en Cruijff zegt hoe.
Ik heb diverse keren aangegeven dat de communicatie binnen Ajax met elkaar beter en efficiënter moet. Cruyff zegt dat ook.

En ik heb diverse keren aangegeven dat Ajax een leider mist en een oudere en ervaren speler(s). Ook Cruyff gaf vorige week aan dat Ajax aanvoerder nodig heeft die ook leiding kan geven.
freakie
 freakie - maandag 02 maart 2015 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 16:28 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik heb diverse keren aangegeven dat de communicatie binnen Ajax met elkaar beter en efficiënter moet. Cruyff zegt dat ook.

En ik heb diverse keren aangegeven dat Ajax een leider mist en een oudere en ervaren speler(s). Ook Cruyff gaf vorige week aan dat Ajax aanvoerder nodig heeft die ook leiding kan geven.
Cruijff geeft juist meerdere keren aan dat dit niet zomaar te doen is en hij liever dan niemand ziet komen als het geen Ajax speler is.
Bobby1972
 Bobby1972 - maandag 02 maart 2015 - 18:17   quote  deeplink  
Waar je niet omheen kunt is dat Ajax bij blessures vaak het niveau niet goed kan worden opgevangen. En dat het met de huidige groep vooral in de breedte Ajax niet sterk en evenwichtig genoeg is.

Dat de scouting niet effectief is, dat kun je na vele jaren wel vastleggen. En ja daar moet naar gekeken worden. Omdat je ook daar niet op dezelfde manier mee verder kunt gaan.

Wanneer Ajax volgend seizoen een beter jaar wil gaan draaien heb je meer evenwciht en balans nodig. En dat kun je intern niet oplossen. wat er niet is, is er niet. Kwaliteit en leiderschap ontbreekt.
passievoorvoetbal
 passievoorvoetbal - maandag 02 maart 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 maart 2015 - 18:17 schreef Bobby1972 het volgende:
Waar je niet omheen kunt is dat Ajax bij blessures vaak het niveau niet goed kan worden opgevangen. En dat het met de huidige groep vooral in de breedte Ajax niet sterk en evenwichtig genoeg is.

Dat de scouting niet effectief is, dat kun je na vele jaren wel vastleggen. En ja daar moet naar gekeken worden. Omdat je ook daar niet op dezelfde manier mee verder kunt gaan.

Wanneer Ajax volgend seizoen een beter jaar wil gaan draaien heb je meer evenwciht en balans nodig. En dat kun je intern niet oplossen. wat er niet is, is er niet. Kwaliteit en leiderschap ontbreekt.
vooral in de verdediging

Middenveld en aanval is goed bezet..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Met een paar versterkingen kan De Boer verder bouwen









0.0129358