BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Pietje
 Pietje - zaterdag 22 augustus 2015 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 00:03 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Exact dit!
Maar ach, als ik zoiets zeg klopt het toch nooit ;)
Vandaar dat ik het van je heb overgenomen ;)
Welkom thuis, overigens!
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2015 - 08:23   quote  deeplink  
Zoals ik dus al dacht, even geduld en dan komt er wel een reactie..

Tscheu la Ling kwam door een artikel in De Volkskrant van vorige week in opspraak. De voormalig aanvaller is door Johan Cruijff naar voren geschoven als adviseur bij Ajax en is ook nog clubeigenaar van het Slowaakse AS Trencín. In het artikel van De Volkskrant werd beweerd dat Ling daar luchtkastelen bouwt en onwaarheden verkondigt over zijn projecten.
/

Trencin zou groen licht hebben gekregen voor projectontwikkeling ter waarde van 350 miljoen euro, maar raadslid Patrik Zak van Trencin moest daar hard om lachen: Een project van 350 miljoen euro? Dat moet een fout zijn. Dat is tien keer de begroting van de Trencin. Daar kun je de hele stad voor kopen, reageerde hij op een lovend bericht dat De Telegraaf eerder over Ling publiceerde.

De grootste krant van Nederland neemt het nu opnieuw op voor Ling en haalt opvallend hard uit naar de collegas van De Volkskrant. Journalist Jaap de Groot schrijft dat het artikel van De Volkskrant aan veel kanten rammelt en dat binnen Ajax sterk het vermoeden bestaat dat de reportage met hulp van insiders binnen of rond de club is geregisseerd om zowel Cruijff als de door hem naar voren geschoven Ling in een kwaad daglicht te stellen.

Ling laat het vooralsnog bij een korte reactie: Ik herken me totaal niet in het artikel, dat vol onzin en onwaarheden zit, zegt hij in De Telegraaf. Ik kom daar later op terug, omdat ik nu alle aandacht nodig heb voor de opdracht die ik van Ajax gekregen heb.

bron
biebie
 biebie - maandag 24 augustus 2015 - 09:59   quote  deeplink  
Sinds wanneer is Jaap de Groot journalist? Ik ken hem alleen maar als de sprekende pop van JC. En nu dus van Ling.
Pietje
 Pietje - maandag 24 augustus 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 08:23 schreef remco k het volgende:
Zoals ik dus al dacht, even geduld en dan komt er wel een reactie..

Tscheu la Ling kwam door een artikel in De Volkskrant van vorige week in opspraak. De voormalig aanvaller is door Johan Cruijff naar voren geschoven als adviseur bij Ajax en is ook nog clubeigenaar van het Slowaakse AS Trencín. In het artikel van De Volkskrant werd beweerd dat Ling daar luchtkastelen bouwt en onwaarheden verkondigt over zijn projecten.
/

Trencin zou groen licht hebben gekregen voor projectontwikkeling ter waarde van 350 miljoen euro, maar raadslid Patrik Zak van Trencin moest daar hard om lachen: Een project van 350 miljoen euro? Dat moet een fout zijn. Dat is tien keer de begroting van de Trencin. Daar kun je de hele stad voor kopen, reageerde hij op een lovend bericht dat De Telegraaf eerder over Ling publiceerde.

De grootste krant van Nederland neemt het nu opnieuw op voor Ling en haalt opvallend hard uit naar de collegas van De Volkskrant. Journalist Jaap de Groot schrijft dat het artikel van De Volkskrant aan veel kanten rammelt en dat binnen Ajax sterk het vermoeden bestaat dat de reportage met hulp van insiders binnen of rond de club is geregisseerd om zowel Cruijff als de door hem naar voren geschoven Ling in een kwaad daglicht te stellen.

Ling laat het vooralsnog bij een korte reactie: Ik herken me totaal niet in het artikel, dat vol onzin en onwaarheden zit, zegt hij in De Telegraaf. Ik kom daar later op terug, omdat ik nu alle aandacht nodig heb voor de opdracht die ik van Ajax gekregen heb.

bron
Ik heb het gelezen, Remco. Maar eerlijk gezegd heb ik niet zo'n hoge hoed op van Jaap de Groot. Hij is een persoonlijke vriend van Johan Cruijff, dus niet erg objectief. Maar de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. We zullen het allemaal wel zien.
remco k
 remco k - maandag 24 augustus 2015 - 13:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 12:21 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het gelezen, Remco. Maar eerlijk gezegd heb ik niet zo'n hoge hoed op van Jaap de Groot. Hij is een persoonlijke vriend van Johan Cruijff, dus niet erg objectief. Maar de waarheid zal wel ergens in het midden liggen. We zullen het allemaal wel zien.
Het gaat me niet zozeer om wat Jaap zegt. Maar Ling heeft dus wel degelijk gereageerd..
Pietje
 Pietje - maandag 24 augustus 2015 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 13:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Het gaat me niet zozeer om wat Jaap zegt. Maar Ling heeft dus wel degelijk gereageerd..
Dat is waar, al was de ontkenning wat magertjes. We wachten maar af.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 augustus 2015 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 00:03 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Exact dit!
Maar ach, als ik zoiets zeg klopt het toch nooit ;)
Wil jij een ban pikstok?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 24 augustus 2015 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 00:02 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Iemand moet het doen he...
(alleen maar positief is ook zo eentonig!)
Ooooeeh ha ha wat grappig.
Ga lekker aftrekken op je gio poster boudy, tis dat ik zit vastgeroest aan dit kutforum, anders zou ik je verrot schelden pik.

Zuigen noemen we dit....en dat kan jij volgens mij wel aardig 😈
Pietje
 Pietje - dinsdag 25 augustus 2015 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 24 augustus 2015 - 19:39 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wil jij een ban pikstok?
Haha. Denk aan je bloeddruk, APIK ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 25 augustus 2015 - 17:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 13:31 schreef Pietje het volgende:

[..]

Haha. Denk aan je bloeddruk, APIK ;)
Is inmiddels weer op peil Piet ☺😊😀😁😂😃😄😅😆😇😈😉
Pietje
 Pietje - dinsdag 25 augustus 2015 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 17:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Is inmiddels weer op peil Piet ☺😊😀😁😂😃😄😅😆😇😈😉
Hahaha. Is beter voor je.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 25 augustus 2015 - 18:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 18:26 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hahaha. Is beter voor je.
Dank je ouwe reus!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 augustus 2015 - 19:24   quote  deeplink  
Is Rutte al gebeld?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 25 augustus 2015 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 19:24 schreef Ajax Warrior het volgende:
Is Rutte al gebeld?
Fred?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 25 augustus 2015 - 22:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 20:06 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Fred?
Nee die andere wereldverbeteraar!
bully
 bully - dinsdag 25 augustus 2015 - 22:30   quote  deeplink  
elegraaf-journalist Valentijn Driessen liet zich maandag in zijn column negatief uit over de directie van Ajax. Maandagavond, tijdens het televisieprogramma Natafelen met Kees, herhaalde hij zijn visie.

"Er is totaal geen leiding bij Ajax", stak de journalist van wal. "Dat rapport van Tscheu La Ling is totaal ongeloofwaardig op het moment dat hij niet inziet dat er een eenhoofdige leider moet komen die gewoon alles bepaalt. Die iedereen op zijn positie en bevoegdheden wijst. Als dat er niet in staat, gooi dat rapport dan maar weg", vervolgt Driessen.

"Deze revolutie heeft iets laten zien. Wat er op dit moment gebeurt is het failliet van het technisch hart. Het kan niet zo zijn dat een aantal jongens, die vroeger met elkaar in de kleedkamer hebben gezeten, dat die een club runnen van: we zien wel hoe het loopt. Dat kan niet", besluit hij.

http://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/451759/-er-is-totaal-geen-leiding-bij-ajax-dat-rapport-is-nu-totaal-ongeloofwaardig-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink&utm_campaign=ajax

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 25 augustus 2015 door bully --
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 augustus 2015 - 23:02   quote  deeplink  
Een eenhoofdige leider ...is dictatuur...heeft geen een club
Opbokken met die Driessen
VVout
 VVout - dinsdag 25 augustus 2015 - 23:08   quote  deeplink  
De zoveelste droeftoeterij uit de media, maakt ook geen zak uit ze moeten gewoon iets negatiefs brengen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 augustus 2015 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 23:08 schreef VVout het volgende:
De zoveelste droeftoeterij uit de media, maakt ook geen zak uit ze moeten gewoon iets negatiefs brengen.
Iets brengen...je zal maar voetbal journalist zijn...sowieso journalist
VVout
 VVout - dinsdag 25 augustus 2015 - 23:23   quote  deeplink  
Je kan ook wat leuks schrijven over Ling, wat ie zoal gedaan heeft en niet wat ie niet gedaan heeft. Ruikt gewoon naar een zoveelste poging het Ajax bewind te tackelen.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 augustus 2015 - 23:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 23:23 schreef VVout het volgende:
Je kan ook wat leuks schrijven over Ling, wat ie zoal gedaan heeft en niet wat ie niet gedaan heeft. Ruikt gewoon naar een zoveelste poging het Ajax bewind te tackelen.
Meneer La Ling is niet mijn ding...het zo mooi zijn als hij ging
VVout
 VVout - dinsdag 25 augustus 2015 - 23:43   quote  deeplink  
Er werken bij mij een paar Slowaken die zeer te spreken zijn hoe hij dat bij Trencin aanpakt, denk dat dit geen verkeerde persoon voor Ajax zijn zakelijke kant is.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 25 augustus 2015 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 25 augustus 2015 - 23:43 schreef VVout het volgende:
Er werken bij mij een paar Slowaken die zeer te spreken zijn hoe hij dat bij Trencin aanpakt, denk dat dit geen verkeerde persoon voor Ajax zijn zakelijke kant is.
Het zakelijke gedeelte is sowieso niet mijn ding VVout...ik vind Ling een kop door je naad douwen figuur...maar kan het mis hebben
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 02 september 2015 - 21:28   quote  deeplink  
Ajax wordt momenteel verlamd door een bestuurlijke chaos. De lege plek van algemeen directeur is nog steeds niet opgevuld, en dit zorgt voor kopzorgen in Amsterdam. Ook wordt er nauwelijk gecommuniceerd door de leden van het technische hart van de club. In 2011 kwam Johan Cruijff met de fluwelen revolutie, waarbij oud-spelers teruggehaald werden om Ajax weer naar de top leiden. Nu zakt de club weg door interne problemen.

Mark Geestman, ondernemer en nauw betrokken bij Ajax, was ook aanwezig bij de revolutie in 2011. Volgens Geestman ligt het probleem niet zo diep in de club, maar komt het hele probleem bij de 'grote baas' vandaan. "Het probleem is dat Johan Cruijff de baas is. Maar hij is er nooit", aldus Geestman. "Vervolgens is er dus geen baas en is iedereen een beetje de baas. Hij moet interim-directeur worden. Het zal vast niet gebeuren, maar dat lijkt me een mooie optie."
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 02 september 2015 - 21:30   quote  deeplink  
Ik heb vorig jaar vaak aangekaart dat de communicatie een groot probleem is, nu komt ook naar buiten dat dat nog steeds zo is. En de vraag is wie en hoe gaat dat veranderen?
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2015 - 22:26   quote  deeplink  
Kerel. Je doet net alsof je iets nieuws meld. Dit is al tijden bekend en er wordt aan gewerkt. Daarom wachten ze het rapport af
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 02 september 2015 - 22:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 22:26 schreef remco k het volgende:
Kerel. Je doet net alsof je iets nieuws meld. Dit is al tijden bekend en er wordt aan gewerkt. Daarom wachten ze het rapport af
;-)....Ik zeg niks
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 september 2015 - 00:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2015 - 22:26 schreef remco k het volgende:
Kerel. Je doet net alsof je iets nieuws meld. Dit is al tijden bekend en er wordt aan gewerkt. Daarom wachten ze het rapport af
nou Remco ik wacht met smart af........
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 03 september 2015 - 00:21   quote  deeplink  
Er waren bepaalde mensen hier die zeiden en dachten dat het nu anders en beter ging. Hieruit blijkt dat dat absoluut niet het geval is. Daarin is het wel nieuws!!
Eide
 Eide - donderdag 03 september 2015 - 05:45   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 00:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Er waren bepaalde mensen hier die zeiden en dachten dat het nu anders en beter ging. Hieruit blijkt dat dat absoluut niet het geval is. Daarin is het wel nieuws!!
Weten wij niet. Dit is het verhaal van 1 persoon die in 2011 dicht bij het vuur stond. Feit is dat er nog altijd geen nieuwe AD is wat onwenselijk is. Maar in hoeverre dat "verlamt" is onbekend. Het heeft Ajax gedurende de zomer transferperiode ogenschijnlijk weinig belemmert. Hoe de situatie intern is, is moeilijk te zeggen.

Het rapport van Ling zal vermoedelijk het eerste moment zijn dat we er weer wat inzicht in krijgen.
remco k
 remco k - donderdag 03 september 2015 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 september 2015 - 00:21 schreef Bobby1972 het volgende:
Er waren bepaalde mensen hier die zeiden en dachten dat het nu anders en beter ging. Hieruit blijkt dat dat absoluut niet het geval is. Daarin is het wel nieuws!!
Wie waren die mensen dan. Volgens mij heb ik hier alleen maar berichten gezien dat wij er niets van weten. En er dus moeilijk over kunnen oordelen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 04 september 2015 - 14:50   quote  deeplink  
De boer komt met bizar nieuws.
Hij vertelt in een interview met quote dat Ajax binnenkort, lees 3 dagen met nieuwe AD komt. Hij zei erbij dat de pers hem kent.

Ik ben benieuwd wie het is en of frank wel de waarheid spreekt.
Het is natuurlijk afwachten of diegene de problemen binnen Ajax kan verhelpen.

http://www.ajaxfanatics.nl/m/3155

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - vrijdag 04 september 2015 - 15:41   quote  deeplink  
Hoe bedoel je "of Frank wel de waarheid spreekt". Denk je serieus dat hij bewust gaat staan liegen over zoiets?
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 04 september 2015 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 15:41 schreef Eide het volgende:
Hoe bedoel je "of Frank wel de waarheid spreekt". Denk je serieus dat hij bewust gaat staan liegen over zoiets?
Er is wel vaker gezegd dat er oplossing aanstaande was.
Voordat de plannen echt ten uitvoer kwamen waren ze al geblokkeerd.

Het gaat erom of het echt door gaat wat frank zegt.
Rvc schoof eerst van Boxtel naar voren maar Johan sprak zijn veto uit en zo doende zit we nog steeds zonder.

Dus we hadden bijna 1 maar die kwam dus niet.
Dus vandaar. Frank liegt niet, ik zie daar geen reden toe. Maar of er een nieuwe ad daadwerkelijk hebben is een andere vraag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 04 september 2015 door Positieve Arrogantie --
Eide
 Eide - vrijdag 04 september 2015 - 16:27   quote  deeplink  
Dus het gaat niet over "de waarheid" maar of het daadwerkelijk doorzet?
remco k
 remco k - vrijdag 04 september 2015 - 16:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 16:27 schreef Eide het volgende:
Dus het gaat niet over "de waarheid" maar of het daadwerkelijk doorzet?
Blijkbaar, moeilijk lezen zo..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 04 september 2015 - 16:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 04 september 2015 - 16:27 schreef Eide het volgende:
Dus het gaat niet over "de waarheid" maar of het daadwerkelijk doorzet?
Voornamelijk wel. Wijers onze voorzitter zei dat van Boxtel onze nieuwe AD zou worden.
Dat bleek niet waar te zijn, hij was te voorbarig.
Vandaar dat ik sprak over "de waarheid".
Eide
 Eide - zondag 06 september 2015 - 11:47   quote  deeplink  
Dolf Collee nieuwe directeur Ajax

Dolf Collee volgt Michael Kinsbergen op als algemeen-directeur van Ajax. In principe zal hij de functie een jaar bekleden, om zo vooral de interne organisatie verder te professionaliseren.

De 62-jarige Collee trad in 2012 toe tot de Raad van Commissarissen van de Amsterdamse club. Recentelijk werd hij samen met zijn collega-commissaris Theo van Duivenbode als gedelegeerd commissaris toegevoegd aan de directie.

De voormalige topman van ABN Amro, Collee maakte van 2000 tot 2006 deel uit van de Raad van Bestuur, heeft zich de laatste tijd binnen de club gemanifesteerd als een sterke persoonlijkheid met een goed inzicht in de kern van de huidige problemen. Daarom wordt hij ook gezien als de man die niet alleen de eenheid binnen de organisatie kan herstellen, maar ook zijn beoogde opvolger Edwin van der Sar een stap verder in zijn ontwikkeling kan helpen.

Één van de eerste problemen die Collee moet oplossen is de breuk binnen het Technisch Hart te herstellen. Al enige tijd weigert Wim Jonk (hoofd opleidingen) met zijn collegas Dennis Bergkamp en Marc Overmars rond de tafel te zitten, vanwege een verschil van inzicht in de uitvoering van het technisch beleid.

Bron
Bobby1972
 Bobby1972 - zondag 06 september 2015 - 12:50   quote  deeplink  
En bij deze is de stage van van der Sar opnieuw verlengd. Eeuwige stagiaire!
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 13:10   quote  deeplink  
Een oud bankdirecteur, heerlijk! Nu gaat het helemaal goedkomen!
Eide
 Eide - zondag 06 september 2015 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 12:50 schreef Bobby1972 het volgende:
En bij deze is de stage van van der Sar opnieuw verlengd. Eeuwige stagiaire!
Dat Van der Sar het niet ging worden was al langer bekend. Edwin had zelf namelijk al lang aangegeven nog niet klaar te zijn voor de functie van Algemeen Directeur. Ik vind Directeur Marketing overigens bepaald geen stageplek. Overigens wordt Collee aangesteld voor 1 jaar waarbij het schijnbaar de bedoeling is dat daarna Vd Sar het wel overneemt of Ajax een ander als AD voor langere tijd gaat aanstellen.

Collee is iemand die al een tijdje nauw betrokken is bij de club als commissaris. Hopelijk is hij instaat de ego's weer op dezelfde lijn te krijgen. Wat mij betreft is dat zijn absolute prioriteit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 06 september 2015 door Eide --
Eide
 Eide - zondag 06 september 2015 - 13:42   quote  deeplink  
Ajax heeft overigens (nog) niet gereageerd op de berichtgeving in de Telegraaf.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 september 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 13:42 schreef Eide het volgende:
Ajax heeft overigens (nog) niet gereageerd op de berichtgeving in de Telegraaf.
Vind je het gek?? Het is zondag man, die liggen allemaal nog op 1 oor! ;-)
remco k
 remco k - zondag 06 september 2015 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 12:50 schreef Bobby1972 het volgende:
En bij deze is de stage van van der Sar opnieuw verlengd. Eeuwige stagiaire!
Meer dan domme opmerking..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 september 2015 - 19:00   quote  deeplink  
Oorlog bij Oranje? 😂
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:00 schreef Ajax Warrior het volgende:
Oorlog bij Oranje? 😂
Is bijna hetzelfde hè ...
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Meer dan domme opmerking..
Hele goede opmerking juist! Het is voor jullie te hopen dat Van der Sar eeuwig stagiair blijft, want met hem als algemeen directeur wordt het pas ècht lachen!
Eide
 Eide - zondag 06 september 2015 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:30 schreef JanM het volgende:

[..]

Hele goede opmerking juist! Het is voor jullie te hopen dat Van der Sar eeuwig stagiair blijft, want met hem als algemeen directeur wordt het pas ècht lachen!
Kijk, en nog een hele domme opmerking. Wat kom je nu eigenlijk doen? Een beetje provoceren of heb je meer in je mars dan dit domme gezwets?
JanM
 JanM - zondag 06 september 2015 - 19:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:31 schreef Eide het volgende:

[..]

Kijk, en nog een hele domme opmerking. Wat kom je nu eigenlijk doen? Een beetje provoceren of heb je meer in je mars dan dit domme gezwets?
Ik geloof gewoon helemaal niet in een oud-speler in een dergelijke zware bestuursfunctie van een (beursgenoteerde) BVO. Jij wel dan?
Eide
 Eide - zondag 06 september 2015 - 19:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 september 2015 - 19:40 schreef JanM het volgende:

[..]

Ik geloof gewoon helemaal niet in een oud-speler in een dergelijke zware bestuursfunctie van een (beursgenoteerde) BVO. Jij wel dan?
Waarom niet? Er zijn voldoende oud-voetballers die daarna nog zeer succesvolle zakelijke carrières hebben. Bovendien zit het voetbal vol met oud-voetballers in topfucties, zie Bayern München bijvoorbeeld. Als Directeur Marketing doet Van der Sar het uitstekend. Het grote manco is ervaring, daarom wordt Vd Sar ook (nog) geen Algemeen Directeur maar komt er iemand uit de zakenwereld als 2e tussenpaus.

Ten slotte is een BVO nu ook weer niet zo'n heel ingewikkeld bedrijf. De waarde van clubs is enorm hoog maar qua personeel en activiteiten is een BVO op geen enkele wijze vergelijkbaar met een bedrijf met dezelfde omzet.

Kortom; ik zie geen enkel probleem.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3168
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?









0.0248179