BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 19 juni 2015 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 12:20 schreef riveco het volgende:

[..]

Dit bewijst dat je lult om het lullen, want als er vroeger ergens weinig naar buiten kwam van de top 3 dan was het Ajax wel.
Juist omdat de resultaten goed waren.
Nu ze juist ontbreken word de vuile was opgehangen.
Typisch Ajax
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 19 juni 2015 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 17:25 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Juist omdat de resultaten goed waren.
Nu ze juist ontbreken word de vuile was opgehangen.
Typisch Ajax
Gissen van de Media bedoel je....of heb ik een paar persconferenties gemist ???
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 juni 2015 - 17:54   quote  deeplink  
Dus had PSV perfect ingekocht...goed gescout zijn met name Mertens en Strootman...wij hadden Narsingh ook kunnen hebben...maar ja die was te duur in vergelijking met flop Sana...
riveco
 riveco - vrijdag 19 juni 2015 - 18:01   quote  deeplink  
Narsingh? wij hebben het talend El Ghazi
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - vrijdag 19 juni 2015 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 18:01 schreef riveco het volgende:
Narsingh? wij hebben het talend El Ghazi
Die is later gekomen Riveco...destijds vond Ajax Narsingh te duur, kocht toen Sana voor €350.000,-...
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 juni 2015 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry hoor, maar in dat rijtje zekerheidjes hoort eigenlijk niemand thuis, van niemand viel met zekerheid te zeggen dat ie het zou halen op van Bommel na en die heeft keihard gefaald.

Ik denk dat je het zo moet zien, Berg Matavsz Maher Wijnaldum Narsingh Strootman Mertens waren allemaal hele dure gokjes, waarbij Wijnaldum Strootman en MErtens het uiteindelijk goed zijn gaan doen.
Lag Heus niet alleen aan van Bommel dat ze geen kampioen werden.
Ok hij was geen Cocu maar verder ook niet heel slecht. Zimling die heeft gefaald.
Dure gokjes Mertens en Strootman? Suarez was Dan zeker ook een gokje?
Veelal kun je aan een speler wel zien of hij een stapje hoger kan.
Vooral de mensen die ER hun werk van gemaakt hebben.

Garantie heb je inderdaad nooit maar als ik moest kopen en ik mocht kiezen tussen Boerrichter en Mertens Dan wist ik het wel.
En als je Strootman een beetje gevolgd hebt wist je dat hij hij Sparta al prima speelde en was ook al snel Te groot hoor Utrecht.

Jaja Sulejmani heeft zijn belofte ook nooit ingelost.
Eide
 Eide - vrijdag 19 juni 2015 - 19:48   quote  deeplink  
Dat klopt maar zo heeft Ajax ook wel hele succesvolle aankopen gehad in dezelfde periode dat Mertens en Strootman voor PSV speelde. En net als Ajax had PSV gedurende de afgelopen jaren een karrenvracht aan mislukte spelers. En ook in Eindhoven leidde de slechte prestaties tot onrust en vuile was.

Het gras is niet groener bij de buren. Hooguit dat de een het het ene seizoen wat beter doet dan de ander.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 juni 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 juni 2015 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 19:48 schreef Eide het volgende:
Dat klopt maar zo heeft Ajax ook wel hele succesvolle aankopen gehad in dezelfde periode dat Mertens en Strootman voor PSV speelde. En net als Ajax had PSV gedurende de afgelopen jaren een karrenvracht aan mislukte spelers. En ook in Eindhoven leidde de slechte prestaties tot onrust en vuile was.

Het gras is niet groener bij de buren. Hooguit dat de een het het ene seizoen wat beter doet dan de ander.
Psv speelde de afgelopen Jaren toch echt betere wedstrijden en aantrekkelijker voetbal.
Toen was er geen stabiliteit maar nu ze die balans gevonden hebben worden ze gelijk dik kampioen. Ons aankoopbeleid is de laatste Jaren gewoon ondermaats. Ze kopen goedkopere spelers om de concurrentie aan Te gaan. Ik vind dat gewoon gebrek aan ambitie. Na Sulejmani zijn ze erg angstig geworden. Sinkgraven en Gudelj vind ik Dan al wel de betere Kant opgaan qua spelers alleen ook daar de twijfel over positie. Zoals nu aangegeven beide lm dan is 16 miljoen vrij fors. Maar om positief af Te sluiten hoop dat de selectie snel rond is en we weer beter voetbal gaan zien.
Eide
 Eide - vrijdag 19 juni 2015 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 20:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Psv speelde de afgelopen Jaren toch echt betere wedstrijden en aantrekkelijker voetbal.
Pardon? Jij bent het seizoen 2013/14 zeker al weer vergeten? Manman, wat speelde PSV zwak en uitermate slecht in dat eerste seizoen onder Cocu. Niet voor niets dat Cocu bijna mocht inpakken.
remco k
 remco k - vrijdag 19 juni 2015 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 17:54 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Dus had PSV perfect ingekocht...goed gescout zijn met name Mertens en Strootman...wij hadden Narsingh ook kunnen hebben...maar ja die was te duur in vergelijking met flop Sana...
Narsingh is vooralsnog gewoon een flop bij PSV..

En van al die aankopen daar zijn alleen Mertens Strootman en Wijnaldum geslaagd. De rest gewoon nog niet, en jongens als Narsingh en MAher hadden in Amsterdam lang zo lang niet gekregen..

PSV heeft zeker zo veel flop aankopen gehaald de afgelopen jaren.. 1 x doen ze het beter dan Ajax en meteen is alles daar geweldig en bij ons kut..
remco k
 remco k - vrijdag 19 juni 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 19:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lag Heus niet alleen aan van Bommel dat ze geen kampioen werden.
Ok hij was geen Cocu maar verder ook niet heel slecht. Zimling die heeft gefaald.
Dure gokjes Mertens en Strootman? Suarez was Dan zeker ook een gokje?
Veelal kun je aan een speler wel zien of hij een stapje hoger kan.
Vooral de mensen die ER hun werk van gemaakt hebben.

Garantie heb je inderdaad nooit maar als ik moest kopen en ik mocht kiezen tussen Boerrichter en Mertens Dan wist ik het wel.
En als je Strootman een beetje gevolgd hebt wist je dat hij hij Sparta al prima speelde en was ook al snel Te groot hoor Utrecht.

Jaja Sulejmani heeft zijn belofte ook nooit ingelost.
je weet nooit en bij geen enkele speler of ze de stap naar de top aankunnen. En ja Suarez was ook zeker een gokje..
remco k
 remco k - vrijdag 19 juni 2015 - 21:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 20:40 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Psv speelde de afgelopen Jaren toch echt betere wedstrijden en aantrekkelijker voetbal.
Toen was er geen stabiliteit maar nu ze die balans gevonden hebben worden ze gelijk dik kampioen. Ons aankoopbeleid is de laatste Jaren gewoon ondermaats. Ze kopen goedkopere spelers om de concurrentie aan Te gaan. Ik vind dat gewoon gebrek aan ambitie. Na Sulejmani zijn ze erg angstig geworden. Sinkgraven en Gudelj vind ik Dan al wel de betere Kant opgaan qua spelers alleen ook daar de twijfel over positie. Zoals nu aangegeven beide lm dan is 16 miljoen vrij fors. Maar om positief af Te sluiten hoop dat de selectie snel rond is en we weer beter voetbal gaan zien.
Sorry maar je eerste zin is echt gelul van de bovenste plank, niet voor niets werd PSV de afgelopen jaren niet eens tweede man..
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 19 juni 2015 - 23:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

je weet nooit en bij geen enkele speler of ze de stap naar de top aankunnen. En ja Suarez was ook zeker een gokje..
Voor jou misschien
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 00:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 21:13 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry maar je eerste zin is echt gelul van de bovenste plank, niet voor niets werd PSV de afgelopen jaren niet eens tweede man..
Psv wint vaker met een groter doelsaldo Dan wij hoor dat is echt geen gelul.
Dat zegt echt helemaal niks over wel of geen kampioen Worden.
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2015 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 00:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Psv wint vaker met een groter doelsaldo Dan wij hoor dat is echt geen gelul.
Dat zegt echt helemaal niks over wel of geen kampioen Worden.
En dat zegt ook niet over aantrekkelijkheid van het spel. Want hoe je het ook wendt of keert: PSV is dramatisch geweest de voorgaande seizoenen.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 07:59 schreef Eide het volgende:

[..]

En dat zegt ook niet over aantrekkelijkheid van het spel. Want hoe je het ook wendt of keert: PSV is dramatisch geweest de voorgaande seizoenen.
Dramatisch vind ik nog al overdreven.. Ze waren niet stabiel precies de rede waarom wij dit seizoen geen kampioen zijn geworden. Zij hebben afgelopen seizoenen vaker met drie doelpunten verschil gewonnen. Misschien is aantrekkelijker niet het juiste woord maar wel overtuigender.

http://m.fcupdate.nl/uitslagen/s819/nederland-eredivisie-2012-2013/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Hummel10 --
riveco
 riveco - zaterdag 20 juni 2015 - 08:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 00:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Psv wint vaker met een groter doelsaldo Dan wij hoor dat is echt geen gelul.
Dat zegt echt helemaal niks over wel of geen kampioen Worden.
Alleen seizoen 2012/2013 en 2014/2015 heeft PSV mee doelpunten gemaakt als AJAX, dus waar hebben we het over? En dat het dit jaar minder is gegaan is iedereen van overtuigt ( dus overbodig om aan te halen )
riveco
 riveco - zaterdag 20 juni 2015 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 23:53 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Voor jou misschien
Voor jou niet zeker? haha het is toch altijd de vraag of ze met de druk bij AJAX om kunnen gaan? Volgens mijn was Suljemani net zo iets, iedereen was van hem overtuigt en nu kan hij naar de woestijn. ( dus geen onzin verkondigen graag )
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2015 - 08:34   quote  deeplink  
En zelfs dat niet. 59 punten in 2013/14? Het seizoen ervoor 69 punten, seizoen daarvoor (11/12 dus) ook 69 punten. Dat deed Ajax dit seizoen bijvoorbeeld beter. Die wie is dan overtuigender?

Ik heb sterk het idee dat bij jou de teleurstelling over het afgelopen seizoen de perceptie wat kleurt. Ik woon op fietsafstand van die subsidieclub en ik kan je vertellen dat ze hier toch een andere mening hebben over de voorgaande seizoenen dan jij hier ventileert :)
riveco
 riveco - zaterdag 20 juni 2015 - 08:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 18:05 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Die is later gekomen Riveco...destijds vond Ajax Narsingh te duur, kocht toen Sana voor €350.000,-...
Ik geef er mee aan dat we Narsingh dus helemaal niet nodig hadden, dat jaar werden we kampioen en nu krijgt El Ghazi de kans, dus was Narsingh te duur en overbodig. Buiten het fijt dat hij nu pas af en toe leuk speelt. En Sana was dus een gokje als breedte aankoop, als hij de pannen van het dak had gaan spelen ( zoals hij de eerste wedstrijd ook liet zien ) was iedereen nu stil geweest.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 08:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:32 schreef riveco het volgende:

[..]

Voor jou niet zeker? haha het is toch altijd de vraag of ze met de druk bij AJAX om kunnen gaan? Volgens mijn was Suljemani net zo iets, iedereen was van hem overtuigt en nu kan hij naar de woestijn. ( dus geen onzin verkondigen graag )
Sulejmani had ik ook al genoemd maar om nu Sulejmani als de maatstaaf Te gebruiken tja dit antwoord zegt weer meer over jouw bekrompenheid.. Dat je ook de volgende Suarez aan kan trekken noem je er voor het gemak niet bij.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:34 schreef Eide het volgende:
En zelfs dat niet. 59 punten in 2013/14? Het seizoen ervoor 69 punten, seizoen daarvoor (11/12 dus) ook 69 punten. Dat deed Ajax dit seizoen bijvoorbeeld beter. Die wie is dan overtuigender?

Ik heb sterk het idee dat bij jou de teleurstelling over het afgelopen seizoen de perceptie wat kleurt. Ik woon op fietsafstand van die subsidieclub en ik kan je vertellen dat ze hier toch een andere mening hebben over de voorgaande seizoenen dan jij hier ventileert :)
Ik kijk naar uitslagen en wedstrijdverloop. Waar Psv vaker uithaalde met 5,6,7 of zelf 10 doelpunten. Komen wij vaak niet verder Dan 2 of 3 doelpunten verschil. Dat bedoel ik met overtuigender. Dat wij het vaker moeilijk hebben tegen de kleintjes de laatste seizoenen is ook gewoon we feit. Zie wat je wilt zien maar ook aankomend seizoen wordt het een hele klus on Psv van de troon Te stoten.
riveco
 riveco - zaterdag 20 juni 2015 - 08:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 19:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Lag Heus niet alleen aan van Bommel dat ze geen kampioen werden.
Ok hij was geen Cocu maar verder ook niet heel slecht. Zimling die heeft gefaald.
Dure gokjes Mertens en Strootman? Suarez was Dan zeker ook een gokje?
Veelal kun je aan een speler wel zien of hij een stapje hoger kan.
Vooral de mensen die ER hun werk van gemaakt hebben.

Garantie heb je inderdaad nooit maar als ik moest kopen en ik mocht kiezen tussen Boerrichter en Mertens Dan wist ik het wel.
En als je Strootman een beetje gevolgd hebt wist je dat hij hij Sparta al prima speelde en was ook al snel Te groot hoor Utrecht.

Jaja Sulejmani heeft zijn belofte ook nooit ingelost.
Kap nou eens met dat makkelijke gelul ( Zimling ) Berg en Matavz waren ook geen sterren hoor voor het geld, en Mertens was voor iedereen een gok, was namelijk klein en licht dus een vraag of hij het fysiek aan kon.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 08:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:37 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik geef er mee aan dat we Narsingh dus helemaal niet nodig hadden, dat jaar werden we kampioen en nu krijgt El Ghazi de kans, dus was Narsingh te duur en overbodig. Buiten het fijt dat hij nu pas af en toe leuk speelt. En Sana was dus een gokje als breedte aankoop, als hij de pannen van het dak had gaan spelen ( zoals hij de eerste wedstrijd ook liet zien ) was iedereen nu stil geweest.
Dan kun je Melvin Platje ook wel halen en als bij de pannen van het dak speelt is iedereen stil..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:46 schreef riveco het volgende:

[..]

Kap nou eens met dat makkelijke gelul ( Zimling ) Berg en Matavz waren ook geen sterren hoor voor het geld, en Mertens was voor iedereen een gok, was namelijk klein en licht dus een vraag of hij het fysiek aan kon.
Messi is ook Klein en licht
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 08:51   quote  deeplink  
Tadic, gincovinco, Sterling, Pedro,Hazard enz enz trouwens ook
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2015 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik kijk naar uitslagen en wedstrijdverloop. Waar Psv vaker uithaalde met 5,6,7 of zelf 10 doelpunten. Komen wij vaak niet verder Dan 2 of 3 doelpunten verschil. Dat bedoel ik met overtuigender. Dat wij het vaker moeilijk hebben tegen de kleintjes de laatste seizoenen is ook gewoon we feit. Zie wat je wilt zien maar ook aankomend seizoen wordt het een hele klus on Psv van de troon Te stoten.
Af en toe een flinke score heeft in mijn ogen maar weinig met overtuiging of spelkwaliteit te maken. Hooguit te bestempelen als korte oplevingen maar meer ook niet.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 09:28   quote  deeplink  
En daarbij wij denken en beleven voetbal(Ajax) geheel op een andere manier.
Dan kun je wel constant van die goedkope reacties blijven plaatsen op mijn berichten maar wat hebben we daar aan? Misschien dat jij er voldoening uithaalt?

Mijn beeld van de ideale situatie is dat de toppers van de subtop naar de Top 3 gaan.
Dan ga ik je ook nog een keer uitleggen waarom ik dat vind:

Wanneer de speler behouden blijft voor de Eredivisie Dan kunnen wij er A Langer van genieten B we Worden er sterker van zowel ALS team en de competitie.

Kijk jouw boeit het misschien geen reet maar ik vind het zonde dat bv. jongens ALS
Honda, Musa, van Dijk, Tadic, Promes, Uth, Kostic,Dost Djuricic, Aissaidi, Finbogasson enz enz niet eerst de tussenstop maken in Nederland.

Beter voor de speler beter voor de competitie en ja Ajax hoort bij die top 3 en is dus een geschikte tussenstap naar het buitenland.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 09:26 schreef Eide het volgende:

[..]

Af en toe een flinke score heeft in mijn ogen maar weinig met overtuiging of spelkwaliteit te maken. Hooguit te bestempelen als korte oplevingen maar meer ook niet.
Wordt zo een discussie die eigenlijk nergens over gaat.
Jij vind 5-0 blijkbaar niet overtuigend winnen en ik wel.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 10:00   quote  deeplink  
Chery ook zo een speler klaar voor de top 3 alleen heeft Ajax hem niet nodig maar Psv(bij vertrek Wijnaldum) of Feyenoord kunnen hem prima gebruiken.
Kost ook naar 1 miljoen.

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/441832/-psv-ajax-en-feyenoord-hoeven-chery-niet-voor-spotprijsje-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

Uth kostte ook bijna niks toch een spits die prima in de top 3 zal kunnen passen.
riveco
 riveco - zaterdag 20 juni 2015 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sulejmani had ik ook al genoemd maar om nu Sulejmani als de maatstaaf Te gebruiken tja dit antwoord zegt weer meer over jouw bekrompenheid.. Dat je ook de volgende Suarez aan kan trekken noem je er voor het gemak niet bij.
Ooh ik mag geen Sulejmani noemen en jij wel steeds Zimling, hmmmm dat zal idd wel wat over mijn zeggen haha. En een nieuwe Suarez aan trekken is misschien een ietsie pietsie moeilijker als jij denkt. Er zijn clubs die hebben denk ik 20x zoveel scouts als Ajax en hebben meer uitstraling, denk je nou echt dat Ajax ook niet liever 11 Suarezjes heeft?
En of de nieuwe Suarez bij de jeugd loopt weet je nog niet, en dat is toch echt de groep waar Ajax moet zoeken.
riveco
 riveco - zaterdag 20 juni 2015 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:48 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dan kun je Melvin Platje ook wel halen en als bij de pannen van het dak speelt is iedereen stil..
Wauw man, ik word haast persoonlijk maar denk nou eerst eens na voor je wat zegt, dan kom je misschien wat slimmer over.
riveco
 riveco - zaterdag 20 juni 2015 - 11:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:49 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Messi is ook Klein en licht
Je snapt het echt niet he? Het is als een klein ligt mannetje altijd de vraag of hij een stap hoger fysiek aan kan.
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2015 - 11:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 09:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wordt zo een discussie die eigenlijk nergens over gaat.
Jij vind 5-0 blijkbaar niet overtuigend winnen en ik wel.
Wat een kontopmerking. Jij begon met de claim dat PSV de afgelopen seizoenen beter en atractiever speelde. Toen werd dat overtuigender en enkele wedstrijden en nu kom je plotseling met een flauwe opmerking over hoge scores. Je op 1 vlak gelijk en dat is dat het inderdaad helemaal nergens op slaat. Je reageerd alleen om jezelf een houding aan te meten. PSV was gewoon volslagen ruk de afgelopen seizoenen en daar doet een hoge uitslag hier en daar niets aan af.

En dus is het gras in Eindhoven echt niet groener als hier. Niet qua spel. Niet qua aankoopbeleid. En niet op enig ander front. Sterker nog: het gras in Amsterdam was de afgelopen jaren structureel groener als in Eindhoven.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Eide --
riveco
 riveco - zaterdag 20 juni 2015 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:51 schreef Hummel10 het volgende:
Tadic, gincovinco, Sterling, Pedro,Hazard enz enz trouwens ook
Haha Tadic is 1.81m en de rest is allemaal iets groter en minstens 8 kilo zwaarder voor jou speciaal even opgezocht en Mertens is 1.69m en weegt 61 kilo, zie je de verschillen?
En wie zegt dat Tadic geen gok zou zijn geweest?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 juni 2015 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 juni 2015 - 21:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Narsingh is vooralsnog gewoon een flop bij PSV..

En van al die aankopen daar zijn alleen Mertens Strootman en Wijnaldum geslaagd. De rest gewoon nog niet, en jongens als Narsingh en MAher hadden in Amsterdam lang zo lang niet gekregen..

PSV heeft zeker zo veel flop aankopen gehaald de afgelopen jaren.. 1 x doen ze het beter dan Ajax en meteen is alles daar geweldig en bij ons kut..
Hahaha jij moet ook altijd je gelijk krijgen he...ten eerste is Narsingh DE vervanger van Robben in het Nederlands elftal...ten tweede scoorde hij fraai tegen ons clubke in Amsterdam afgelopen seizoen....inclusief een assist op Depay...
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 11:14 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat een kontopmerking. Jij begon met de claim dat PSV de afgelopen seizoenen beter en atractiever speelde. Toen werd dat overtuigender en enkele wedstrijden en nu kom je plotseling met een flauwe opmerking over hoge scores. Je op 1 vlak gelijk en dat is dat het inderdaad helemaal nergens op slaat. Je reageerd alleen om jezelf een houding aan te meten. PSV was gewoon volslagen ruk de afgelopen seizoenen en daar doet een hoge uitslag hier en daar niets aan af.

En dus is het gras in Eindhoven echt niet groener als hier. Niet qua spel. Niet qua aankoopbeleid. En niet op enig ander front. Sterker nog: het gras in Amsterdam was de afgelopen jaren structureel groener als in Eindhoven.
En toch hebben wij het afgelopen seizoenen structureel gezien lastiger tegen de kleintjes.
Maar goed je wil dit niet zien prima.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 12:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 11:08 schreef riveco het volgende:

[..]

Ooh ik mag geen Sulejmani noemen en jij wel steeds Zimling, hmmmm dat zal idd wel wat over mijn zeggen haha. En een nieuwe Suarez aan trekken is misschien een ietsie pietsie moeilijker als jij denkt. Er zijn clubs die hebben denk ik 20x zoveel scouts als Ajax en hebben meer uitstraling, denk je nou echt dat Ajax ook niet liever 11 Suarezjes heeft?
En of de nieuwe Suarez bij de jeugd loopt weet je nog niet, en dat is toch echt de groep waar Ajax moet zoeken.
Zimling is toch ook gewoon slecht? Heeft zich helemaal nergens echt bewezen..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 11:11 schreef riveco het volgende:

[..]

Je snapt het echt niet he? Het is als een klein ligt mannetje altijd de vraag of hij een stap hoger fysiek aan kan.
Dat jij ligt schrijft komt ook niet slim over..
Maar ik heb geen zin om weer zo een stomme discussie met je Te voeren.
Mertens had een prima speler voor ons geweest dat jij dat niet kunt zien prima jou beperking.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 11:17 schreef riveco het volgende:

[..]

Haha Tadic is 1.81m en de rest is allemaal iets groter en minstens 8 kilo zwaarder voor jou speciaal even opgezocht en Mertens is 1.69m en weegt 61 kilo, zie je de verschillen?
En wie zegt dat Tadic geen gok zou zijn geweest?
ALS Tadic niet geschikt voor het Ajax spelletje is, Wie Dan wel?
Flikker toch op man. Einde discussie
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En toch hebben wij het afgelopen seizoenen structureel gezien lastiger tegen de kleintjes.
Maar goed je wil dit niet zien prima.
En weer iets heel anders erbij betrekken en dan eindigen met "maar als je dat niet wilt zien". Goed man.
Bobby1972
 Bobby1972 - zaterdag 20 juni 2015 - 12:54   quote  deeplink  
Laat Ajax nu eerst maar eens naar zichzelf kijken, hebben ze het al druk genoeg mee lijkt mij. Kunnen we in het seizoen verder op wel gaan vergelijken en zien hoe we er voorstaan.
riveco
 riveco - zaterdag 20 juni 2015 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat jij ligt schrijft komt ook niet slim over..
Maar ik heb geen zin om weer zo een stomme discussie met je Te voeren.
Mertens had een prima speler voor ons geweest dat jij dat niet kunt zien prima jou beperking.
Er zijn wel meer spelers geweest die het bij Ajax hadden kunnen laten zien, maar je kan niet alles halen he, daarom is Ajax nu weer gezond. Maar als jij het voor het zeggen zou hebben lopen we met een selectie van 100 man en geen geld op de bank. En nog belangrijker, de namen die je noemt zijn of niet haalbaar of ook gewoon maar middenmaat.
riveco
 riveco - zaterdag 20 juni 2015 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:54 schreef Bobby1972 het volgende:
Laat Ajax nu eerst maar eens naar zichzelf kijken, hebben ze het al druk genoeg mee lijkt mij. Kunnen we in het seizoen verder op wel gaan vergelijken en zien hoe we er voorstaan.
eens
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:42 schreef Eide het volgende:

[..]

En weer iets heel anders erbij betrekken en dan eindigen met "maar als je dat niet wilt zien". Goed man.
Eide Aub heb jij veel wedstrijden gezien afgelopen seizoenen?
Psv heeft ieder seizoen meer hogere scores gehad als Ajax. Feit kan ik je zo voorleggen door de afgelopen seizoenen te vergelijken met Ajax. Ajax heeft veel moeizame wedstrijden gehad tegen de kleintjes is ook een feit. Wat wil je nou eigenlijk?

2012/2013 Psv vaker grote uitslagen en hoger
http://m.fcupdate.nl/uitslagen/s819/nederland-eredivisie-2012-2013/

2011/2012 Psv hoger Ajax vaker
http://m.fcupdate.nl/uitslagen/s819/nederland-eredivisie-2012-2013/

2013/2014 Psv hoger ongeveer even vaak
http://www.fcupdate.nl/uitslagen/s949/nederland-eredivisie-2013-2014/

2010/2011 Psv hoger en vaker
http://www.fcupdate.nl/uitslagen/s949/nederland-eredivisie-2013-2014/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 13:13   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:58 schreef riveco het volgende:

[..]

Er zijn wel meer spelers geweest die het bij Ajax hadden kunnen laten zien, maar je kan niet alles halen he, daarom is Ajax nu weer gezond. Maar als jij het voor het zeggen zou hebben lopen we met een selectie van 100 man en geen geld op de bank. En nog belangrijker, de namen die je noemt zijn of niet haalbaar of ook gewoon maar middenmaat.
Ik was al klaar met jou..
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2015 - 13:57   quote  deeplink  
Het is al goed joh. Wat jij wil :D
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 juni 2015 - 13:59   quote  deeplink  
In feite is hier een non-discussie gaande. Uiteraard zijn wij Ajacieden teleurgesteld over de prestaties van Ajax gedurende het afgelopen seizoen. Qua spel, qua eindpositie op de ranglijst en qua aankoopbeleid.

Natuurlijk ben ik jaloers op PSV van DIT seizoen, maar de afgelopen jaren waren ook hun prestaties zo ongeveer onder nul (seizoen 2013/2014 werden zij VIERDE, seizoen 2012/2013 TWEEDE achter Ajax, seizoen 2011/2012 DERDE en seizoen 2010/2011 ook DERDE).

Ook zij hebben een fors aantal "miskopen" aan nieuwe spelers achter hun naam. Bij elke speler uit de subtop moet je maar afwachten of die nieuwe spelers ook echt bij Ajax, Feyenoord of PSV passen en of die nieuwe spelers ook met de druk van hun nieuwe (top)club kunnen omgaan. Die parallel loopt door Ajax, Feyenoord en PSV. Niet alleen bij Ajax mislukten zoveel spelers, ook bij PSV dus, wat Remco en Eide al schreven. Maar ook Feyenoord heeft een aantal nieuwe spelers in de selectie, die niet aan de verwachtingen voldeden: Matthijsen, Boulahrouz, Wilkshire, Baþacýkoðlu... Kortom bij de buren is het gras net zo groen als bij Ajax.

Laten we ons maar richten op het komende seizoen. Ik heb begrepen dat er een serieus bod in voorbereiding is op Sightórsson, waarna Ajax een ontbrekende nieuwe (en ervaren) spits aan de selectie wil gaan toevoegen. Ik heb veel vertrouwen in het seizoen 2015/2016!
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 juni 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:21 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat jij ligt schrijft komt ook niet slim over..
Maar ik heb geen zin om weer zo een stomme discussie met je Te voeren.
Mertens had een prima speler voor ons geweest dat jij dat niet kunt zien prima jou beperking.
Als je riveco dan toch gaat corrigeren (ligt in plaats van licht) kijk dan ook even naar je eigen bijdrage... : "jou" beperking moet "jouW" beperking zijn... (bezittelijk voornaamwoord).
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 juni 2015 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:58 schreef riveco het volgende:

[..]

Er zijn wel meer spelers geweest die het bij Ajax hadden kunnen laten zien, maar je kan niet alles halen he, daarom is Ajax nu weer gezond. Maar als jij het voor het zeggen zou hebben lopen we met een selectie van 100 man en geen geld op de bank. En nog belangrijker, de namen die je noemt zijn of niet haalbaar of ook gewoon maar middenmaat.
Eens!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?









0.0116209