BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 06 augustus 2015 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 22:24 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ik had bij aankoop al twijfels over Gudelj....en ben nog steeds niet overtuigt
Ik denk dat hij meer tijd nodig heeft. Momenteel voert hij niet goed zijn taken uit. Dan had Ajax beter moeten nadenken wat ze verwachten van een speler op die positie. Daarmee blijkt wederom dat de scouting van Ajax niet werkt.
bully
 bully - donderdag 06 augustus 2015 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:22 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij meer tijd nodig heeft. Momenteel voert hij niet goed zijn taken uit. Dan had Ajax beter moeten nadenken wat ze verwachten van een speler op die positie. Daarmee blijkt wederom dat de scouting van Ajax niet werkt.
is het de scouting?
kan ook dat er teweinig naar de scouting word geluisterd.
een scouting geeft alleen aan,andere mensen beslissen wie er daadwerkelijk komen.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:26 schreef bully het volgende:

[..]

is het de scouting?
kan ook dat er teweinig naar de scouting word geluisterd.
een scouting geeft alleen aan,andere mensen beslissen wie er daadwerkelijk komen.
Wat betreft de scouting, dat heb ik op dit forum ook al meerdere keren aangegeven. Met uitzondering van de scout op Scandinavië.
bully
 bully - donderdag 06 augustus 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:32 schreef Pietje het volgende:

[..]

Wat betreft de scouting, dat heb ik op dit forum ook al meerdere keren aangegeven. Met uitzondering van de scout op Scandinavië.
daar komen ook alleen jeugdspelers vandaan.
Bobby1972
 Bobby1972 - donderdag 06 augustus 2015 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:26 schreef bully het volgende:

[..]

is het de scouting?
kan ook dat er teweinig naar de scouting word geluisterd.
een scouting geeft alleen aan,andere mensen beslissen wie er daadwerkelijk komen.
Temeer dat de mensen die dat tegenhouden en beperken Ajax moeten verlaten!
Brandje
 Brandje - donderdag 06 augustus 2015 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 12:59 schreef p111 het volgende:

[..]

Persoonlijk al eerder aangegeven vond ik Propper een betere midv/als Gudelj maar goed ik ben Nora maar.
Ik heb Gudelj in de paar wedstrijden die hij speelde al dingen zien doen die ik sinds het vertrek van Eriksen niet meer bij Ajax heb gezien.
Echter hebbn wij een taktisch onbenul als trainer. Als je met een echte nummer tien speelt dan heb je spelers nodig die het veld breed houde. El Ghazi kan dat en Sinkgraven deed dat ook fantastisch in Wenen. Fisher op linksbuiten is echt dodelijk voor dit systeem aangezien hij nooit meer naar voren zijn man passeert maar alleen maar naar het midden trekt. El Ghazi gaat ook naar binnen maar die loopt wel naar de goal.
Als FDB vasthoudt aan fisher als linksbuiten wordt het een rampseizoen. Je speelt juist met een tien zodat die ruimte krijgt. Fisher loopt alles dicht.
Dus gewoon Sinkgraven als linksbuiten. Bazoer en Gudelj naast elkaar. Klaassen ervoor en Heitinga als RCV. Zo gaan spelen is wat mij betreft de beste opstelling. Kracht,power en fysiek hebben we gvd nodig.
bully
 bully - donderdag 06 augustus 2015 - 17:55   quote  deeplink  
dan ben ik toch wel benieuwt wat jij heb gezien van Gudelj.
en ook Sinkgraven is geen linksbuiten.
kan het wel goed invullen maar denk juist dat zijn sterkte op het middenveld is.
hij is een van de weinige die met zijn passes openingen vind en ook vaak vooruit speeld.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 17:55 schreef bully het volgende:
dan ben ik toch wel benieuwt wat jij heb gezien van Gudelj.
en ook Sinkgraven is geen linksbuiten.
kan het wel goed invullen maar denk juist dat zijn sterkte op het middenveld is.
hij is een van de weinige die met zijn passes openingen vind en ook vaak vooruit speeld.
Jij hebt al diverse keren te kennen gegeven geen fan van Gudelj te zijn. Dan heb je al gauw dat je geen positieve dingen ziet.
Ik ben het wel met Brandje eens. Tot nu toe is Nemanja Gudelj niet erg gelukkig geweest met zijn acties, behalve uiteraard zijn doelpunt tegen Rapid Wien. Maar ook ik heb genoeg gezien om te weten dat hij gretig en leergierig is. De absolute wil om te winnen, een enorme drive. Daarnaast heeft hij zijn postuur mee. Geef hem nog een paar maandjes om te wennen aan het Ajax-spel.
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 18:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 17:55 schreef bully het volgende:
dan ben ik toch wel benieuwt wat jij heb gezien van Gudelj.
en ook Sinkgraven is geen linksbuiten.
kan het wel goed invullen maar denk juist dat zijn sterkte op het middenveld is.
hij is een van de weinige die met zijn passes openingen vind en ook vaak vooruit speeld.
dubbel...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 06 augustus 2015 door Pietje --
Pietje
 Pietje - donderdag 06 augustus 2015 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 17:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik heb Gudelj in de paar wedstrijden die hij speelde al dingen zien doen die ik sinds het vertrek van Eriksen niet meer bij Ajax heb gezien.
Echter hebbn wij een taktisch onbenul als trainer. Als je met een echte nummer tien speelt dan heb je spelers nodig die het veld breed houde. El Ghazi kan dat en Sinkgraven deed dat ook fantastisch in Wenen. Fisher op linksbuiten is echt dodelijk voor dit systeem aangezien hij nooit meer naar voren zijn man passeert maar alleen maar naar het midden trekt. El Ghazi gaat ook naar binnen maar die loopt wel naar de goal.
Als FDB vasthoudt aan fisher als linksbuiten wordt het een rampseizoen. Je speelt juist met een tien zodat die ruimte krijgt. Fisher loopt alles dicht.
Dus gewoon Sinkgraven als linksbuiten. Bazoer en Gudelj naast elkaar. Klaassen ervoor en Heitinga als RCV. Zo gaan spelen is wat mij betreft de beste opstelling. Kracht,power en fysiek hebben we gvd nodig.
Eens
remco k
 remco k - donderdag 06 augustus 2015 - 22:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 13:20 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Ik ben en blijf van mening dat Ajax meer geld had moeten uitgeven aan een spits. Want nu is er weer iemand aangetrokken die weinig gaat brengen. Dat stukje 'beleid' moet er uit. Omdat daar een slecht rendement voortdurend uitvloeit. Ik denk dat bepaalde aankopen prima zijn, maar opnieuw zijn er aankopen gedaan waar je vragentekens bij kunt trekken. En dat mag gewoon nooit structureel voorkomen bij Ajax. We zien al jaren dat dat gebeurd. Dan zijn de mensen die dat mede bepalen toch incapabel?
Millik is met twee assists en een goal bij 3 van de 4 gemaakte goals betrokken.. Meer dan prima rendement lijkt me..
Pietje
 Pietje - vrijdag 07 augustus 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 06 augustus 2015 - 22:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Millik is met twee assists en een goal bij 3 van de 4 gemaakte goals betrokken.. Meer dan prima rendement lijkt me..
Absoluut waar. Ik vond het overigens een juweel van een goal van Milik dinsdag j.l. Maar het punt is wel, wanneer Milik moet afhaken door een blessure of een schorsing, wie gaat er dan in de spits spelen. Die spoeling is knap dun. Fisher zou kunnen. Yaya Sanogo is bepaald geen goalgetter namelijk.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Oorlog bij de forummers.....overal!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:21 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Oorlog bij de forummers.....overal!
Mwah gewoon niet reageren
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:23   quote  deeplink  
Dan is er sowieso nix aan
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:23 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Dan is er sowieso nix aan
Slap ouwehoeren is ook een kunst
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:26   quote  deeplink  
Is goed! Doe mij een broodje bosui! Met satesaus please!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Is goed! Doe mij een broodje bosui! Met satesaus please!
Bosui uitverkocht nog wel broodje peen met sambal
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:30 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bosui uitverkocht nog wel broodje peen met sambal
Is dat een winterpeen? Want die mag ik niet.....

Aaron heeft me niet zo hoog zitten zie je 😨
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:31 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Is dat een winterpeen? Want die mag ik niet.....

Aaron heeft me niet zo hoog zitten zie je 😨
Van Koot mag je die wel man...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:34   quote  deeplink  
Koot en de bie?
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 augustus 2015 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:34 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Koot en de bie?
yep...de cliché mannetjes....met je winterpeen voor het open raam staan en dan een volwassen vent van zijn brommer spuiten ;-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 08 augustus 2015 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 18:37 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

yep...de cliché mannetjes....met je winterpeen voor het open raam staan en dan een volwassen vent van zijn brommer spuiten ;-)
Hahahaha nooit gezien 😳
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 08 augustus 2015 - 19:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 augustus 2015 - 19:33 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahahaha nooit gezien 😳


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 augustus 2015 door Nenam_tiL --
Pietje
 Pietje - zondag 09 augustus 2015 - 13:27   quote  deeplink  
Molenaar: "Revolutie binnen Ajax deels geslaagd"

Is de 'Fluwelen Revolutie' bij Ajax geslaagd? Volgens Keje Molenaar, een van de vertrouwelingen van van Johan Cruijff, is dat deels gelukt.
"Die is voor het ene gedeelte geslaagd", zei Molenaar zondagochtend in De tafel van Kees. "Als je kijkt naar de jeugdopleiding, en daar ging het Johan vooral om, dan is die revolutie geslaagd."

"Kijk naar wat er aan spelers op dit moment door komt in het eerste elftal, en wat er daarachter nog allemaal zit. Het gaat er nu om dat je die jeugd in het eerste elftal een veilig kader kan bieden. Dat doe je met geroutineerde spelers. En dan heb ik het niet over zo maar ervaren spelers, maar om diepte investeringen. John Heitinga vond ik er zo een."

Heitinga kwam transfervrij over van Herta BSC, maar speelde nog geen minuut. "Ik heb begrepen dat hij nog niet topfit is. Dat komt doordat hij de afgelopen twee jaar minder gespeeld heeft. Zijn fitheid is nog niet optimaal. Maar ik hoop dat hij zondag tegen AZ kan spelen."


bron
Pietje
 Pietje - vrijdag 14 augustus 2015 - 15:37   quote  deeplink  
'Radicale route Ling riskant; vertrek belangrijk Ajax-trio niet uitgesloten'

Binnen Ajax wordt uitgekeken naar het advies dat de door Johan Cruijff naar voren geschoven Tscheu La Ling gaat geven. Hij is momenteel bezig zijn advies over de koers van de club in een rapport te verwerken.

Volgens het Algemeen Dagblad is een duidelijke koers meer dan noodzakelijk omdat de kloof tussen de kampen 'opleiding' en 'eerste elftal' de afgelopen maanden bepaald niet is afgenomen. Het verschil in visie zou onoverbrugbaar zijn. De komst van de strategische commissie, met Ling als adviseur, kan van groot belang zijn.

Ling kan met zijn aanbevelingen twee kanten op volgens het AD. Of hij stuurt aan op het sneuvelen van een kamp, of hij kiest voor het poldermodel. Bij die laatste optie kan er mogelijk meer geïnvesteerd worden in de jeugdopleiding en krijgen Marc Overmars en Frank de Boer de toezegging op korte termijn de A-selectie te mogen versterken.

Als Ling, en Cruijff op de achtergrond, tóch kiezen voor de radicale route, bestaat het risico dat De Boer, Overmars en in hun kielzog Edwin van der Sar hun conclusies trekken. Op die manier is er van het plan van Cruijff om oud-voetballers aan de macht te hebben niets meer over. Het AD betwijfelt daarom of dat het plan van Ling wordt.


bron

Kortom, de "oorlog" bij Ajax is bepaald nog niet gestreden...
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 21 augustus 2015 - 10:35   quote  deeplink  
Vastgoedprojecten Tscheu la Ling in Slowakije blijken niet te bestaan

bron

Fantast eerste klas??? Lekker dan!

(maar ik had niet anders verwacht eigenlijk)
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 11:02   quote  deeplink  
En het wordt volledig tegengesproken door zijn eigen advocaat.

Tsjaa, wat geloof je dan he..

Maar leuk dat je er weer bent als er iets negatiefs over Ajax te melden valt..

Blijf dan lekker in die ivoren toren van je hangen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 augustus 2015 - 13:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 10:35 schreef Boudewijn het volgende:
Vastgoedprojecten Tscheu la Ling in Slowakije blijken niet te bestaan

bron

Fantast eerste klas??? Lekker dan!

(maar ik had niet anders verwacht eigenlijk)
Tering man! Heb weer je eens iets negatiefs over iets gehoord wat met ajax te maken heeft.....
Reageer dan lekker niet. Je reageert alleen nog maar om te sarren.
Blijf lekker bij je eigen cluppie die helemaal niet eens meer weten wat een poulefase is.....
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 10:35 schreef Boudewijn het volgende:
Vastgoedprojecten Tscheu la Ling in Slowakije blijken niet te bestaan

bron

Fantast eerste klas??? Lekker dan!

(maar ik had niet anders verwacht eigenlijk)
Ik heb het zojuist in de (papieren) Volkskrant gelezen, Boudewijn. Aan de ene kant schrok ik me rot, maar op een of andere manier had ik zoiets eigenlijk wel verwacht.

Tscheu La Ling is door de mand gevallen en ontmaskerd.
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 13:52 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Tering man! Heb weer je eens iets negatiefs over iets gehoord wat met ajax te maken heeft.....
Reageer dan lekker niet. Je reageert alleen nog maar om te sarren.
Blijf lekker bij je eigen cluppie die helemaal niet eens meer weten wat een poulefase is.....
Nou... ik geloof het wel wat er in de krant staat. Waarom weigert Ling dan te reageren. Waar rook is, is vuur... Ik heb Ling altijd wel een schimmig figuur gevonden, dus dit verbaast mij nou niet echt!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... ik geloof het wel wat er in de krant staat. Waarom weigert Ling dan te reageren. Waar rook is, is vuur... Ik heb Ling altijd wel een schimmig figuur gevonden, dus dit verbaast mij nou niet echt!
Het gaat mij er niet om wat er in de krant staat Pietje, maar wel om het feit dat je Boudewijn niet of nauwelijks ziet! Totdat er iets negatiefs over ONZE Club in het nieuws staat, dan is Boudewijn er als eerste bij om te reageren.
Dan heb ik liever dat hij beter op let met wat sommigen uitkramen en daar goed tegen optreed.
Niet alleen om bij ons te sarren. Laat hem liever naar zijn eigen cluppie in Rotterdam kijken en daar lekker op het forum gaat lopen sarren. heeft ie geen tijd meer over om hier te sarren......

Zo, dat is er uit!

Verder alles goed Boudewijn?
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:37 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Het gaat mij er niet om wat er in de krant staat Pietje, maar wel om het feit dat je Boudewijn niet of nauwelijks ziet! Totdat er iets negatiefs over ONZE Club in het nieuws staat, dan is Boudewijn er als eerste bij om te reageren.
Dan heb ik liever dat hij beter op let met wat sommigen uitkramen en daar goed tegen optreed.
Niet alleen om bij ons te sarren. Laat hem liever naar zijn eigen cluppie in Rotterdam kijken en daar lekker op het forum gaat lopen sarren. heeft ie geen tijd meer over om hier te sarren......

Zo, dat is er uit!

Verder alles goed Boudewijn?
Hahahaha. Begrepen, maatje.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb het zojuist in de (papieren) Volkskrant gelezen, Boudewijn. Aan de ene kant schrok ik me rot, maar op een of andere manier had ik zoiets eigenlijk wel verwacht.

Tscheu La Ling is door de mand gevallen en ontmaskerd.
Is dat zo ja? Op basis waarvan? Een bericht van een rancuneus iemand die geld van hem wil zien? ZIjn advocaat zegt namelijk dat Ling juist geld van hem tegoed heeft?

Waarom is het een dan per definitie direct waar en niet het ander??
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Is dat zo ja? Op basis waarvan? Een bericht van een rancuneus iemand die geld van hem wil zien? ZIjn advocaat zegt namelijk dat Ling juist geld van hem tegoed heeft?

Waarom is het een dan per definitie direct waar en niet het ander??
Het feit, dat Ling weigert commentaar te geven, sterker, hij ontkent het ook niet vind ik op zijn minst verdacht. Zelfs de burgemeester van de stad Trencin heeft een duit in het zakje gedaan. Wie er gelijk heeft weet ik uiteraard niet, maar waar rook is, is vuur. En mocht de journalist dit alles uit zijn duim hebben gezogen, dan moet Ling (of zijn advocaat) de Volkskrant maar dagen. En dat zie ik echt niet gebeuren.
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Het feit, dat Ling weigert commentaar te geven, sterker, hij ontkent het ook niet vind ik op zijn minst verdacht. Zelfs de burgemeester van de stad Trencin heeft een duit in het zakje gedaan. Wie er gelijk heeft weet ik uiteraard niet, maar waar rook is, is vuur. En mocht de journalist dit alles uit zijn duim hebben gezogen, dan moet Ling (of zijn advocaat) de Volkskrant maar dagen. En dat zie ik echt niet gebeuren.
Sorry, maar ik vind het wel heel erg makkelijk oordelen op basis van zo'n artikel..
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar ik vind het wel heel erg makkelijk oordelen op basis van zo'n artikel..
Sorry, maar ik oordeel niet alleen op het artikel maar ook op het feit dat Ling weigert te reageren. Als ik ergens onterecht van word beschuldigd, dat zal ik namelijk zeker reageren!! Jij niet?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Pietje --
remco k
 remco k - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:14   quote  deeplink  
Dit is het artikel Pietje, ik zie niets van een Burgemeester, slechts de opmerking van een raadslid dat het 350 miljoen project niet bestaat en dat je daar de stad 10 keer van kan kopen. Verder reageert geen van de betrokkenen, ook niet de persoon die het geld zou moeten krijgen. En als iedereen in de voetbalwereld moet reageren op de dingen die niet kloppen, zou dat een dagtaak betekenen..

Daarnaast blijken vastgoedprojecten van Ling in Slowakije niet te bestaan, terwijl hij in interviews meermaals heeft beweerd een succesvol vastgoedondernemer in het land te zijn. Ook zijn oud-zakenpartners en lokale autoriteiten hebben geen weet van vastgoedprojecten in Slowakije waarbij Ling betrokken was. Zijn club, door hem 'financieel succesvol' genoemd, heeft een negatief eigen vermogen van 3,4 miljoen.

Dit blijkt uit onderzoek van de Volkskrant. Ter Braack bevestigt desgevraagd het conflict, maar wil er niets over zeggen. Ling wil niet reageren. Zijn advocaat zegt dat de hoogte van de verkoopsom niet klopt, dat het niet om aandelen in de voetbalclub ging en dat de som bovendien voldaan is. Een toelichting wilde hij niet geven.
AS Trencin

350 miljoen euro is tien keer de begroting van de stad. Daarvoor kun je heel Trencin kopen
Patrik Zak

Voormalig Ajax-speler Tscheu la Ling is sportief succesvol met AS Trencin. De club werd afgelopen seizoen kampioen en behaalde daarmee de voorronde van de Champions League. Vanwege de prestaties met AS Trencin werd Ling de afgelopen jaren door Johan Cruijff meermaals voorgedragen voor een functie bij Ajax. Ook ging Ajax in 2012 een samenwerkingsverband met AS Trencin aan. Begin van de zomer werd Ling benoemd tot speciaal adviseur bij de Amsterdamse club. Hij zal binnenkort aanbevelingen doen om het plan-Cruijff bij Ajax vlot te trekken.

Bij het benoemen van Ling werd ook gewezen op diens zakelijke successen in Oost-Europa. Ling stelde in diverse interviews dat hij met succes vastgoedprojecten heeft ontwikkeld in onder meer Slowakije. De Telegraaf schreef onlangs over een projectontwikkeling van 350 miljoen euro in Trencin rondom het nieuwe stadion. Maar die vastgoedprojecten blijken niet te bestaan. Ling heeft ooit voor ongeveer 10 procent aandelen gehad in vastgoedontwikkelingen in Bulgarije en Roemenië. Hij wil niet zeggen welke projecten dat zijn en waar die staan.
Lings luchtkastelen

Lees hier de uitgebreide reportage van de Volkskrant over het zakelijke imperium van La Ling. Wat klopt er van Lings grootse zakelijke verhalen?

In Trencin zeggen ze Ling enkel te kennen als eigenaar van de lokale voetbalclub. Een vastgoedproject ter waarde van 350 miljoen euro kunnen ze niet thuisbrengen. Lokaal raadslid Patrik Zak: 'Dat is tien keer de begroting van de stad. Daarvoor kun je heel Trencin kopen.'

Ling en Ter Braack hebben in 2008 een deel van hun belangen in AS Trencin voor 2,6 miljoen euro verkocht aan een andere vastgoedondernemer. Ter Braack zou nooit de helft van dat bedrag hebben gekregen en claimt dat nu alsnog. Ling claimt op zijn beurt nog geld van zijn voormalige partner voor het voorschieten van salarissen van spelers van AS Trencin.

Ling verzwijgt deze geschiedenis. In een interview met De Telegraaf zei hij onlangs dat hij de club met zijn huidige zakenpartner Gregor Wijkamp heeft gekocht.
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Sorry, maar ik oordeel niet alleen op het artikel maar ook op het feit dat Ling weigert te reageren. Als ik ergens onterecht van word beschuldigd, dat zal ik namelijk zeker reageren!! Jij niet?
Ik snap je punt, geen idee wat ik er van denken moet. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat wanneer jij reageert, de media alles doet om het te verdraaien Pietje. Ik weet niet of ik in dit stadium zou reageren of om over een tijdje met een statement te komen
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:14 schreef remco k het volgende:
Dit is het artikel Pietje, ik zie niets van een Burgemeester, slechts de opmerking van een raadslid dat het 350 miljoen project niet bestaat en dat je daar de stad 10 keer van kan kopen. Verder reageert geen van de betrokkenen, ook niet de persoon die het geld zou moeten krijgen. En als iedereen in de voetbalwereld moet reageren op de dingen die niet kloppen, zou dat een dagtaak betekenen..

Daarnaast blijken vastgoedprojecten van Ling in Slowakije niet te bestaan, terwijl hij in interviews meermaals heeft beweerd een succesvol vastgoedondernemer in het land te zijn. Ook zijn oud-zakenpartners en lokale autoriteiten hebben geen weet van vastgoedprojecten in Slowakije waarbij Ling betrokken was. Zijn club, door hem 'financieel succesvol' genoemd, heeft een negatief eigen vermogen van 3,4 miljoen.

Dit blijkt uit onderzoek van de Volkskrant. Ter Braack bevestigt desgevraagd het conflict, maar wil er niets over zeggen. Ling wil niet reageren. Zijn advocaat zegt dat de hoogte van de verkoopsom niet klopt, dat het niet om aandelen in de voetbalclub ging en dat de som bovendien voldaan is. Een toelichting wilde hij niet geven.
AS Trencin

350 miljoen euro is tien keer de begroting van de stad. Daarvoor kun je heel Trencin kopen
Patrik Zak

Voormalig Ajax-speler Tscheu la Ling is sportief succesvol met AS Trencin. De club werd afgelopen seizoen kampioen en behaalde daarmee de voorronde van de Champions League. Vanwege de prestaties met AS Trencin werd Ling de afgelopen jaren door Johan Cruijff meermaals voorgedragen voor een functie bij Ajax. Ook ging Ajax in 2012 een samenwerkingsverband met AS Trencin aan. Begin van de zomer werd Ling benoemd tot speciaal adviseur bij de Amsterdamse club. Hij zal binnenkort aanbevelingen doen om het plan-Cruijff bij Ajax vlot te trekken.

Bij het benoemen van Ling werd ook gewezen op diens zakelijke successen in Oost-Europa. Ling stelde in diverse interviews dat hij met succes vastgoedprojecten heeft ontwikkeld in onder meer Slowakije. De Telegraaf schreef onlangs over een projectontwikkeling van 350 miljoen euro in Trencin rondom het nieuwe stadion. Maar die vastgoedprojecten blijken niet te bestaan. Ling heeft ooit voor ongeveer 10 procent aandelen gehad in vastgoedontwikkelingen in Bulgarije en Roemenië. Hij wil niet zeggen welke projecten dat zijn en waar die staan.
Lings luchtkastelen

Lees hier de uitgebreide reportage van de Volkskrant over het zakelijke imperium van La Ling. Wat klopt er van Lings grootse zakelijke verhalen?

In Trencin zeggen ze Ling enkel te kennen als eigenaar van de lokale voetbalclub. Een vastgoedproject ter waarde van 350 miljoen euro kunnen ze niet thuisbrengen. Lokaal raadslid Patrik Zak: 'Dat is tien keer de begroting van de stad. Daarvoor kun je heel Trencin kopen.'

Ling en Ter Braack hebben in 2008 een deel van hun belangen in AS Trencin voor 2,6 miljoen euro verkocht aan een andere vastgoedondernemer. Ter Braack zou nooit de helft van dat bedrag hebben gekregen en claimt dat nu alsnog. Ling claimt op zijn beurt nog geld van zijn voormalige partner voor het voorschieten van salarissen van spelers van AS Trencin.

Ling verzwijgt deze geschiedenis. In een interview met De Telegraaf zei hij onlangs dat hij de club met zijn huidige zakenpartner Gregor Wijkamp heeft gekocht.
Oké een gemeenteraadslid dan, dat wist ik niet zeker meer. We wachten maar af, maar nogmaals, waar rook is, is vuur. Ik kan me echter niet voorstellen dat de Volkskrant dit allemaal uit de duim zuigt. Het gehele artikel had ik vanmiddag gelezen en die verslaggever staat als zeer integer bekend.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 augustus 2015 door Pietje --
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik snap je punt, geen idee wat ik er van denken moet. Maar ik moet wel eerlijk zeggen dat wanneer jij reageert, de media alles doet om het te verdraaien Pietje. Ik weet niet of ik in dit stadium zou reageren of om over een tijdje met een statement te komen
Als ik valselijk word beschuldigd van iets, zal ik altijd onmiddellijk reageren!
Loetje
 Loetje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:20 schreef Pietje het volgende:

[..]

Als ik valselijk word beschuldigd van iets, zal ik altijd onmiddellijk reageren!
Alleen reageer je in deze kwestie niet op een persoon hé...
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alleen reageer je in deze kwestie niet op een persoon hé...
Als het niet waar zou zijn dan is het laster en daar MOET je als aangesproken persoon op reageren. Zo niet, dan wek je de veronderstelling dat er wel sprake van waarheid is. Dat is mijn punt, Loetje. Ik lees de Volkskrant al sinds mijn 18e (cadeautje van mijn ouders toen ik ging studeren) en heb het abonnement nooit opgezegd. Ik lees die krant dus al 48 jaar en beoordeel de Volkskrant nog altijd als kwaliteitskrant, heel anders dan het AD of de Telegraaf...
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 21 augustus 2015 - 16:52   quote  deeplink  
Ajax was ooit een club vol kwaliteit!
Pietje
 Pietje - vrijdag 21 augustus 2015 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 16:52 schreef Bobby1972 het volgende:
Ajax was ooit een club vol kwaliteit!
Ach, kwaliteit is er genoeg en dat is een mooie taak voor de trainer/coach om dat talent aan de praat te krijgen. Dat heeft echter niets te maken met dit topic "oorlog".
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 22 augustus 2015 - 00:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 11:02 schreef remco k het volgende:
Maar leuk dat je er weer bent als er iets negatiefs over Ajax te melden valt..

Blijf dan lekker in die ivoren toren van je hangen.
Iemand moet het doen he...
(alleen maar positief is ook zo eentonig!)
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 22 augustus 2015 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:03 schreef Pietje het volgende:

[..]

Nou... ik geloof het wel wat er in de krant staat. Waarom weigert Ling dan te reageren. Waar rook is, is vuur... Ik heb Ling altijd wel een schimmig figuur gevonden, dus dit verbaast mij nou niet echt!
Exact dit!
Maar ach, als ik zoiets zeg klopt het toch nooit ;)
Boudewijn
 Boudewijn - zaterdag 22 augustus 2015 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2015 - 15:37 schreef Ronald 1960 het volgende:
Verder alles goed Boudewijn?
Jazeker!
Alweer net een weekje terug van een heerlijke vakantie met enorm goed weer...
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - zaterdag 22 augustus 2015 - 00:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 augustus 2015 - 00:04 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

Jazeker!
Alweer net een weekje terug van een heerlijke vakantie met enorm goed weer...
Tijd om je to do lijstjes af te strepen dan....kom op Boudewijn je kan het
remco k
 remco k - zaterdag 22 augustus 2015 - 12:14   quote  deeplink  
Of om uberhaubt eens iets te doen voor het forum..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?









0.0142660