BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 09:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wordt zo een discussie die eigenlijk nergens over gaat.
Jij vind 5-0 blijkbaar niet overtuigend winnen en ik wel.
2 seizoenen van de laatste 7 meer goals dan Ajax gemaakt, Ajax dus 5 keer meer goals gemaakt in die tijd dan PSV.. Waar hebben we het over??
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 14:49   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 10:00 schreef Hummel10 het volgende:
Chery ook zo een speler klaar voor de top 3 alleen heeft Ajax hem niet nodig maar Psv(bij vertrek Wijnaldum) of Feyenoord kunnen hem prima gebruiken.
Kost ook naar 1 miljoen.

http://www.voetbalprimeur.nl/mobile/441832/-psv-ajax-en-feyenoord-hoeven-chery-niet-voor-spotprijsje-.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=paid&utm_content=textlink-hotnews&utm_campaign=ajax

Uth kostte ook bijna niks toch een spits die prima in de top 3 zal kunnen passen.
Dat waren Matavsz Berg en Sigthorson ook allemaal..
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:06 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Hahaha jij moet ook altijd je gelijk krijgen he...ten eerste is Narsingh DE vervanger van Robben in het Nederlands elftal...ten tweede scoorde hij fraai tegen ons clubke in Amsterdam afgelopen seizoen....inclusief een assist op Depay...
In diezelfde wedstrijd dat ie niks liet zien.. Je blijft maar over Narsingh praten, maar hij heeft gewoon zwaar ondermaats gepresteerd in zijn tijd bij PSV. En inderdaad de vervanger van Robben. In een elftal dat derde staat in de poule, en dus geen reet voorstelt, met name door de slechte spelers zoals hij.. Volledig terecht dat Ajax hem niet heeft gehaald..
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 12:14 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En toch hebben wij het afgelopen seizoenen structureel gezien lastiger tegen de kleintjes.
Maar goed je wil dit niet zien prima.
Blijkbaar niet, want we scoren meer dan PSV in de meeste seizoenen, en werden 4 jaar kampioen. En aangezien je kampioen wordt tegen de kleintjes, hebben wij het makkelijker gehad tegen de kleintjes dan PSV..
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2015 - 14:54   quote  deeplink  
Overigens meen ik mij te herinneren dat PSV en Ajax een identiek bod hadden uitgebracht maar dat Narsingh zelf voor PSV koos om een of andere reden.
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 juni 2015 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 14:54 schreef Eide het volgende:
Overigens meen ik mij te herinneren dat PSV en Ajax een identiek bod hadden uitgebracht maar dat Narsingh zelf voor PSV koos om een of andere reden.
Dat staat mij ook nadrukkelijk bij. En als ik mij goed herinner (zeker weten doe ik het niet) heeft Ajax ook een bod uitgebracht op Maher, maar ook hij wilde hetr liefst naar PSV. Verbeter me als ik het fout heb.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 14:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat waren Matavsz Berg en Sigthorson ook allemaal..
Ja en Mertens, Suarez en Strootman ook..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 14:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Blijkbaar niet, want we scoren meer dan PSV in de meeste seizoenen, en werden 4 jaar kampioen. En aangezien je kampioen wordt tegen de kleintjes, hebben wij het makkelijker gehad tegen de kleintjes dan PSV..
Pff hebben we er nog zo 1 enige wat ik aangaf is dat Ajax degelijker was afgelopen seizoenen en Psv meer uitschieters en hogere scores had. En ja als Psv wel stabiel zoals dit seizoen is loop je dus achter de feiten aan. Feit blijft gewoon dat Psv vaker met hogere cijfers gewonnen heeft.
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 juni 2015 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 15:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pff hebben we er nog zo 1 enige wat ik aangaf is dat Ajax degelijker was afgelopen seizoenen en Psv meer uitschieters en hogere scores had. En ja als Psv wel stabiel zoals dit seizoen is loop je dus achter de feiten aan. Feit blijft gewoon dat Psv vaker met hogere cijfers gewonnen heeft.
Feit is ook, dat PSV aanzien gemakkelijker een strafschop meekrijgt, dan Ajax. Dat is al vele, vele jaren het geval. Dat beïnvloedt óók de score. Ik heb die verhoudingen niet bijgehouden, maar het is wel het geval. Toenmalig Ajax-trainer Louis van Gaal fulmineerde ooit: "een Ajacied mag je drie keer doormidden schoppen, voordat je een penalty krijgt". Ik hoor het hem nog zeggen. Overigens krijgt Ajax (over het algemeen) wel eerder een strafschop tegen dan PSV.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 15:17 schreef Pietje het volgende:

[..]

Feit is ook, dat PSV aanzien gemakkelijker een strafschop meekrijgt, dan Ajax. Dat is al vele, vele jaren het geval. Dat beïnvloedt óók de score. Ik heb die verhoudingen niet bijgehouden, maar het is wel het geval. Toenmalig Ajax-trainer Louis van Gaal fulmineerde ooit: "een Ajacied mag je drie keer doormidden schoppen, voordat je een penalty krijgt". Ik hoor het hem nog zeggen. Overigens krijgt Ajax (over het algemeen) wel eerder een strafschop tegen dan PSV.
Dat heb ik maar niet meegenomen in mijn redenatie Pietje! ;)
Eigenlijk doen die cijfertjes ER allemaal niet toe. Ajax Moet gewoon weer voetballen zoals je van Ajax mag verwachten en hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen tja dat moeten diegene die ervoor betaald worden maar uitzoeken.
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 juni 2015 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 15:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat heb ik maar niet meegenomen in mijn redenatie Pietje! ;)
Eigenlijk doen die cijfertjes ER allemaal niet toe. Ajax Moet gewoon weer voetballen zoals je van Ajax mag verwachten en hoe ze dat voor elkaar gaan krijgen tja dat moeten diegene die ervoor betaald worden maar uitzoeken.
Met een ervaren spits erbij, in plaats van Kolbeinn Sightórsson, zie ik het komende voetbalseizoen zeer zonnig tegemoet! Er is volgens mij uitstekend geïnvesteerd: Mitchell Dijks, Daley Sinkgraven, Nemanja Gudelj, John Heitinga en een ervaren spits (?) en zo nog wat jeugdspelers. Komt goed en al helemaal wanneer Ajax de huidige selectie in tact kan houden tot na de transferperiode.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Pietje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 juni 2015 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 08:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik kijk naar uitslagen en wedstrijdverloop. Waar Psv vaker uithaalde met 5,6,7 of zelf 10 doelpunten. Komen wij vaak niet verder Dan 2 of 3 doelpunten verschil. Dat bedoel ik met overtuigender. Dat wij het vaker moeilijk hebben tegen de kleintjes de laatste seizoenen is ook gewoon we feit. Zie wat je wilt zien maar ook aankomend seizoen wordt het een hele klus on Psv van de troon Te stoten.
Dat is een verschil van status van de club. Tegen Ajax wil elke club winnen of in ieder geval een punt pakken. Daarvoor moet alles wijken en gaan clubs achteruit hangen en volledig op de counter spelen. Met dit spel heeft Ajax echter moeite. Het tegenovergestelde is het geval bij die pisboeren. Die spelen zelf namelijk ook dat spelletje van achterover leunen en counteren en zodoende krijgen zij veel meer ruimte om aan te vallen. Hierdoor zijn hun uitslagen inderdaad hoger, maar vaak is het spel niet eens sprankelend. Ajax heeft dan helaas de pech dat het geen van beide heeft. Geen hoge uitslagen en weinig sprankelend spel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 juni 2015 - 17:35   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Ajax Warrior --
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 juni 2015 - 17:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 17:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is een verschil van status van de club. Tegen Ajax wil elke club winnen of in ieder geval een punt pakken. Daarvoor moet alles wijken en gaan clubs achteruit hangen en volledig op de counter spelen. Met dit spel heeft Ajax echter moeite. Het tegenovergestelde is het geval bij die pisboeren. Die spelen zelf namelijk ook dat spelletje van achterover leunen en counteren en zodoende krijgen zij veel meer ruimte om aan te vallen. Hierdoor zijn hun uitslagen inderdaad hoger, maar vaak is het spel niet eens sprankelend. Ajax heeft dan helaas de pech dat het geen van beide heeft. Geen hoge uitslagen en weinig sprankelend spel.
Hier heb je beslist een punt, Warrior!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 17:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 17:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is een verschil van status van de club. Tegen Ajax wil elke club winnen of in ieder geval een punt pakken. Daarvoor moet alles wijken en gaan clubs achteruit hangen en volledig op de counter spelen. Met dit spel heeft Ajax echter moeite. Het tegenovergestelde is het geval bij die pisboeren. Die spelen zelf namelijk ook dat spelletje van achterover leunen en counteren en zodoende krijgen zij veel meer ruimte om aan te vallen. Hierdoor zijn hun uitslagen inderdaad hoger, maar vaak is het spel niet eens sprankelend. Ajax heeft dan helaas de pech dat het geen van beide heeft. Geen hoge uitslagen en weinig sprankelend spel.
Maar dat zal ik ook helemaal niet ontkennen. Voor Utrecht, Ado enz is het seizoen al goed als ze van ons winnen. Die hebben dat niet tegen bv Psv. Maar Psv is gewoon onze grootste concurrent. En ik blijf erbij dat als we effectiever aangekocht hadden afgelopen Jaren we gewoon sterker dan Psv hadden geweest. Dat zeg ik hier al 4 seizoenen en waarschijnlijk nog wel Langer ook. Maar goed we staan nu waar we staan en met aankopen van Sinkgraven en Gudelj kan ik al wen stuk beter leven. Komt vast goed!
Pietje
 Pietje - zaterdag 20 juni 2015 - 18:10   quote  deeplink  
Wat betreft FC Utrecht en ADO Den Haag heb je zeker gelijk. Als die twee ploegen 32 van de 34 wedstrijden verliezen, maar die andere twee (tegen Ajax uit en thuis) maar een goed resultaat neerzetten, is hun seizoen al goed. Ik woon in een dorpje vlakbij Utrecht (mocht je dat nog niet weten) op fietsafstand van de Galgewaard (FC Utrecht stadion) en een aantal buren hebben kinderen die fanatiek Utrecht-fans zijn. Pfff die moet je af en toe eens horen. Niet normaal is dat.
nora
 nora - zaterdag 20 juni 2015 - 18:21   quote  deeplink  
Ajax heeft de meeste fans maar heeft ook de meeste vijanden in Nederland.
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 15:01 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja en Mertens, Suarez en Strootman ook..
Juist, blij dat je het eindelijk inziet..
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 15:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Pff hebben we er nog zo 1 enige wat ik aangaf is dat Ajax degelijker was afgelopen seizoenen en Psv meer uitschieters en hogere scores had. En ja als Psv wel stabiel zoals dit seizoen is loop je dus achter de feiten aan. Feit blijft gewoon dat Psv vaker met hogere cijfers gewonnen heeft.
Slechts twee keer een hoger doelpunten aantal dan Ajax in de laatste 7 jaar als ik me niet vergis, dat is dus ook gewoon niet waar..
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 18:40   quote  deeplink  
http://www.ajaxfanatics.nl/nieuws/2111/uefa-gaat-akkoord-met-nieuwe-functie-tscheu-la-ling.html?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl
remco k
 remco k - zaterdag 20 juni 2015 - 18:40   quote  deeplink  
Ling mag van de Uefa deze functie uitoefenen..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 juni 2015 - 19:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 17:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is een verschil van status van de club. Tegen Ajax wil elke club winnen of in ieder geval een punt pakken. Daarvoor moet alles wijken en gaan clubs achteruit hangen en volledig op de counter spelen. Met dit spel heeft Ajax echter moeite. Het tegenovergestelde is het geval bij die pisboeren. Die spelen zelf namelijk ook dat spelletje van achterover leunen en counteren en zodoende krijgen zij veel meer ruimte om aan te vallen. Hierdoor zijn hun uitslagen inderdaad hoger, maar vaak is het spel niet eens sprankelend. Ajax heeft dan helaas de pech dat het geen van beide heeft. Geen hoge uitslagen en weinig sprankelend spel.
Thuis speelt PSV gewoon aanvallend...zie ik ze nooit achterover leunen...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 juni 2015 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 19:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Thuis speelt PSV gewoon aanvallend...zie ik ze nooit achterover leunen...
Toch eens beter kijken Jack! Gebeurt vaak genoeg dat zij op de counter loeren, ook in eigen huis! Heb het in ieder geval vaker gehoord, ook van supporters van die club!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 juni 2015 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 17:48 schreef Pietje het volgende:

[..]

Hier heb je beslist een punt, Warrior!
1 maar Pietje? Met 1 punt wordt je geen kampioen!! ;-)
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2015 - 22:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 19:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Thuis speelt PSV gewoon aanvallend...zie ik ze nooit achterover leunen...
PSV heeft dit seizoen uit en thuis vanuit de defensieve organisatie tegenstanders laten komen. En dan kwam ze zelf in de omschakeling. PSV speelde vrijwel altijd gereserveerd en probeerde de tegenstander uit de te tent te lokken. Daar is PSV ook heel open in geweest en terecht, want het werkte.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 20 juni 2015 door Eide --
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 20 juni 2015 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 22:26 schreef Eide het volgende:

[..]

PSV heeft dit seizoen uit en thuis vanuit de defensieve organisatie tegenstanders laten komen. En dan kwam ze zelf in de omschakeling. PSV speelde vrijwel altijd gereserveerd en probeerde de tegenstander uit de te tent te lokken. Daar is PSV ook heel open in geweest en terecht, want het werkte.
Ze hadden ook die kwaliteiten om het uit te voeren. Toch zetten ze toch nog redelijk druk hoor. Bij balbezit gingen ze ook gewoon naar voren. Depay en de Jong werden gewoon gezocht.
Tegen Ajax gokten ze op de omschakeling ja dat klopt ook.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 juni 2015 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 22:26 schreef Eide het volgende:

[..]

PSV heeft dit seizoen uit en thuis vanuit de defensieve organisatie tegenstanders laten komen. En dan kwam ze zelf in de omschakeling. PSV speelde vrijwel altijd gereserveerd en probeerde de tegenstander uit de te tent te lokken. Daar is PSV ook heel open in geweest en terecht, want het werkte.
Wij speelden te veel op balbezit op ons eigen helft...achterhoede en middenveld konden elkaar goed vinden....tikkie op zij of terug en veel te traag....voor in konden we geen openingen creëren want er werd te weinig bewogen....wij hadden niet die creatieve spelers voor in zoals bijv. Depay die in zijn eentje de opening zocht....
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 20 juni 2015 - 23:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 23:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ze hadden ook die kwaliteiten om het uit te voeren. Toch zetten ze toch nog redelijk druk hoor. Bij balbezit gingen ze ook gewoon naar voren. Depay en de Jong werden gewoon gezocht.
Tegen Ajax gokten ze op de omschakeling ja dat klopt ook.
Klopt!
Eide
 Eide - zaterdag 20 juni 2015 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 23:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ze hadden ook die kwaliteiten om het uit te voeren. Toch zetten ze toch nog redelijk druk hoor. Bij balbezit gingen ze ook gewoon naar voren. Depay en de Jong werden gewoon gezocht.
Tegen Ajax gokten ze op de omschakeling ja dat klopt ook.
En toch waren de zwakste wedstrijden van PSV die wedstrijden waar ze echt het spel moesten maken. Dat kon die ploeg van vorig seizoen gewoon niet goed.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 juni 2015 - 00:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 23:28 schreef Eide het volgende:

[..]

En toch waren de zwakste wedstrijden van PSV die wedstrijden waar ze echt het spel moesten maken. Dat kon die ploeg van vorig seizoen gewoon niet goed.
Klopt...dat was met name in het begin van de competitie....zoals Ajax in die jaren er voor....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 juni 2015 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 18:10 schreef Pietje het volgende:
Wat betreft FC Utrecht en ADO Den Haag heb je zeker gelijk. Als die twee ploegen 32 van de 34 wedstrijden verliezen, maar die andere twee (tegen Ajax uit en thuis) maar een goed resultaat neerzetten, is hun seizoen al goed. Ik woon in een dorpje vlakbij Utrecht (mocht je dat nog niet weten) op fietsafstand van de Galgewaard (FC Utrecht stadion) en een aantal buren hebben kinderen die fanatiek Utrecht-fans zijn. Pfff die moet je af en toe eens horen. Niet normaal is dat.
Ik werkte in IJsselstein woon ook al mijn hele leven in de buurt van Utrecht.
Mijn familie is voor Feyenoord of fanatiek Utrecht. Dus ja ken het wel.

Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 juni 2015 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 23:28 schreef Eide het volgende:

[..]

En toch waren de zwakste wedstrijden van PSV die wedstrijden waar ze echt het spel moesten maken. Dat kon die ploeg van vorig seizoen gewoon niet goed.
Klopt ook dan hadden ze het iets lastiger maar dan nog hadden ze Depay, Wijnaldum en De Jong die altijd wel iets bedachten. Probleem bij Ajax was dat het in de voorste linie vaak stokte.
Samenspel van de linkerflank was vaak ronduit belabberd, spits(Sig) die de bal kwam vragen op de middenlijn, iets waar zijn kwaliteiten niet liggen. Van Rhijn zijn voorzetten die niet geweldig zijn Ghazi die op het eind wat vorm verlies had, Schone die geen man meer voorbij kwam. Cvm die niet goed ingevuld werd. Tel dat allemaal bij elkaar op dan is het eigenlijk een prestatie dat je makkelijk tweede geworden ben.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 21 juni 2015 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 08:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt ook dan hadden ze het iets lastiger maar dan nog hadden ze Depay, Wijnaldum en De Jong die altijd wel iets bedachten. Probleem bij Ajax was dat het in de voorste linie vaak stokte.
Samenspel van de linkerflank was vaak ronduit belabberd, spits(Sig) die de bal kwam vragen op de middenlijn, iets waar zijn kwaliteiten niet liggen. Van Rhijn zijn voorzetten die niet geweldig zijn Ghazi die op het eind wat vorm verlies had, Schone die geen man meer voorbij kwam. Cvm die niet goed ingevuld werd. Tel dat allemaal bij elkaar op dan is het eigenlijk een prestatie dat je makkelijk tweede geworden ben.
Yes!
riveco
 riveco - zondag 21 juni 2015 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 08:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik werkte in IJsselstein woon ook al mijn hele leven in de buurt van Utrecht.
Mijn familie is voor Feyenoord of fanatiek Utrecht. Dus ja ken het wel.

[ filmpje ]
Dat verklaart een hoop!
riveco
 riveco - zondag 21 juni 2015 - 10:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 08:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt ook dan hadden ze het iets lastiger maar dan nog hadden ze Depay, Wijnaldum en De Jong die altijd wel iets bedachten. Probleem bij Ajax was dat het in de voorste linie vaak stokte.
Samenspel van de linkerflank was vaak ronduit belabberd, spits(Sig) die de bal kwam vragen op de middenlijn, iets waar zijn kwaliteiten niet liggen. Van Rhijn zijn voorzetten die niet geweldig zijn Ghazi die op het eind wat vorm verlies had, Schone die geen man meer voorbij kwam. Cvm die niet goed ingevuld werd. Tel dat allemaal bij elkaar op dan is het eigenlijk een prestatie dat je makkelijk tweede geworden ben.
De jong bedacht niets hoor, die maakte alleen af en toe een doelpunt, en Depay hoeft ook niet te denken want die denkt alleen aan zich zelf haha ( wel een leuke speler hoor )
Eide
 Eide - zondag 21 juni 2015 - 11:25   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 08:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt ook dan hadden ze het iets lastiger maar dan nog hadden ze Depay, Wijnaldum en De Jong die altijd wel iets bedachten.
Veel lucky escapes hoor doorlopend door het seizoen. Maar goed, dat maakt een kampioen. Helemaal eens dat PSV meer dreef op individuele kwaliteiten van met name Depay en De Jong dan op het lekker offensieve collectief.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 juni 2015 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 10:59 schreef riveco het volgende:

[..]

De jong bedacht niets hoor, die maakte alleen af en toe een doelpunt, en Depay hoeft ook niet te denken want die denkt alleen aan zich zelf haha ( wel een leuke speler hoor )
Af en toe? Gewoon 20 goals hoor

http://nl.soccerway.com/players/luuk-de-jong/65056/
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 juni 2015 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 11:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Veel lucky escapes hoor doorlopend door het seizoen. Maar goed, dat maakt een kampioen. Helemaal eens dat PSV meer dreef op individuele kwaliteiten van met name Depay en De Jong dan op het lekker offensieve collectief.
Ze hebben 20x met 2 doelpunten of meer verschil gewonnen.
Noem het maar lucky dat zijn al 60 punten

http://www.fcupdate.nl/uitslagen/s1080/nederland-eredivisie-2014-2015/

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 juni 2015 door Hummel10 --
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 juni 2015 - 12:23   quote  deeplink  
Maar nu genoeg over Psv en hoop ik op beterschap voor Ajax komend seizoen.
Zal een keertje niet zeuren over de inkomende transfers.
Al twijfel ik toch nog een beetje over Dijks! ;)
Pietje
 Pietje - zondag 21 juni 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 21:56 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1 maar Pietje? Met 1 punt wordt je geen kampioen!! ;-)
Whahahaha. Oké, vooruit, jij wint: 102 punten! Alles gewonnen dus ;-)
Eide
 Eide - zondag 21 juni 2015 - 12:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 12:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ze hebben 20x met 2 doelpunten of meer verschil gewonnen.
Noem het maar lucky dat zijn al 60 punten

http://www.fcupdate.nl/uitslagen/s1080/nederland-eredivisie-2014-2015/
Dat gaat voorbij aan de context van die goals. Hoe vaak maakte PSV dat verschil niet in de laatste 10 minuten waarbij de tegenstander dan heel veel risico's moest nemen?
Eide
 Eide - zondag 21 juni 2015 - 12:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 12:23 schreef Hummel10 het volgende:

Al twijfel ik toch nog een beetje over Dijks! ;)
Ik twijfel ook aan Gudelj en Heitinga. Ik twijfel aan elke speler die gekocht wordt eigenlijk. Maar uiteindelijk kan je als supporter niet anders dan vertrouwen hebben.
Pietje
 Pietje - zondag 21 juni 2015 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 08:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik werkte in IJsselstein woon ook al mijn hele leven in de buurt van Utrecht.
Mijn familie is voor Feyenoord of fanatiek Utrecht. Dus ja ken het wel.

[ filmpje ]
Haha. Ja ik heb mijn best gedaan hoor. In mijn familie is iedereen voor Ajax. De een wat fanatieker dan de ander. Slechts twee dissonanten: mijn schoondochter is voor Sparta en mijn vrouw haat sport in z'n algemeenheid en voetbal in het bijzonder. Maar voor de rest is het allemaal Ajax wat de klok slaat!
Pietje
 Pietje - zondag 21 juni 2015 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 11:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Veel lucky escapes hoor doorlopend door het seizoen. Maar goed, dat maakt een kampioen. Helemaal eens dat PSV meer dreef op individuele kwaliteiten van met name Depay en De Jong dan op het lekker offensieve collectief.
Dat is wel een feit. PSV won ook opvallend vaak met maar één doelpunt verschil en die winnende treffer werd dan ook nogal eens vlak voor tijd of in blessuretijd gescoord. Volgens mij zo'n 9 keer!
Pietje
 Pietje - zondag 21 juni 2015 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 12:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik twijfel ook aan Gudelj en Heitinga. Ik twijfel aan elke speler die gekocht wordt eigenlijk. Maar uiteindelijk kan je als supporter niet anders dan vertrouwen hebben.
Op zich moet je het altijd maar afwachten. Dat geldt zelfs voor eigen jeugdspelers die de stap maken naar het eerste. Het is altijd maar de vraag of ze het gaan redden. Maar vreemd genoeg heb ik heel veel vertouwen in zowel Gudelj als Heitinga. Puur door hun wedstrijdmentaliteit.
riveco
 riveco - zondag 21 juni 2015 - 12:59   quote  deeplink  
2012/2013 Psv vaker grote uitslagen en hoger
http://m.fcupdate.nl/uitslagen/s819/nederland-eredivisie-2012-2013/

Heb het even bekeken, maar je zal er nog eens bij moeten kijken hoe ze zijn verkregen. Idd als ik kijk naar uitslagen met meer dan 3 doelpunten verschil heeft Ajax er 8 (waarvan er ene is met rood voor Vermeer ) en PSV 12 ( waarvan er 3 zijn waar een speler van naar de kant moest met rood ) dus zegt mijn dit dat het wel mee valt.
Pietje
 Pietje - zondag 21 juni 2015 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 19:39 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Thuis speelt PSV gewoon aanvallend...zie ik ze nooit achterover leunen...
Dat valt wel mee, hoor Jack. Misschien dat zij thuis iets aanvallender spelen, maar over het algemeen vind ik het toch echt wel reactievoetbal van PSV. Zeer rendabel weliswaar en ook erg knap uitgevoerd, maar het is toch het type spel waar ik niet van houd. Overigens houd ik ook niet van het Ajax-spel van het afgelopen seizoen, maar dat terzijde... Ik geloof serieus, ook al door de opmerkingen van Frank de Boer en de zijnen, dat Ajax het komende seizoen aanzienlijk dominanter en aanvallender wil gaan spelen. Ik ben ontzettende benieuwd!
Pietje
 Pietje - zondag 21 juni 2015 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 20 juni 2015 - 18:40 schreef remco k het volgende:
Ling mag van de Uefa deze functie uitoefenen..
Dan is dat in ieder geval opgelost.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 juni 2015 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 12:59 schreef riveco het volgende:
2012/2013 Psv vaker grote uitslagen en hoger
http://m.fcupdate.nl/uitslagen/s819/nederland-eredivisie-2012-2013/

Heb het even bekeken, maar je zal er nog eens bij moeten kijken hoe ze zijn verkregen. Idd als ik kijk naar uitslagen met meer dan 3 doelpunten verschil heeft Ajax er 8 (waarvan er ene is met rood voor Vermeer ) en PSV 12 ( waarvan er 3 zijn waar een speler van naar de kant moest met rood ) dus zegt mijn dit dat het wel mee valt.
Daarbij is het misschien ook interessant om aan te geven of dat die rode kaarten wel of niet terecht waren.. Kijk als bv. Een doorgebroken speler neergehaald is en daarmee een doelpunt voorkomen is dan wordt het wel ingewikkeld. Dus eigenlijk kun je dan onterecht gegeven rode kaarten meenemen in deze maar de terechte niet. Jaja zo wordt het wel erg ingewikkeld houden het maar gewoon op 8 en 12 dan..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 21 juni 2015 - 15:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 juni 2015 - 12:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is wel een feit. PSV won ook opvallend vaak met maar één doelpunt verschil en die winnende treffer werd dan ook nogal eens vlak voor tijd of in blessuretijd gescoord. Volgens mij zo'n 9 keer!
Ik kom maar op 6 x in de laatste 10 minuten.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3164
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Oorlog bij Ajax?









0.0139298