BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 28 juli 2017 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 09:12 schreef p111 het volgende:
Sorry maar een heel topic over Veltman,hij is niet de sterkste back maar hij speelt ook wel degelijke wedstrijden,volgens mij als hij wat meer lef gaat tonen en aanvallend wat stappen kan maken dan kan ik er mee leven.Ik vind zijn aanvallende acties nog ver onder peil dat stoort mij nog het meeste.Als je de backs bij Nice zag die waren constant gevaarlijk met acties naar voren,het zelfde was vorige week bij Lyon,en bij ons gebeurd dit amper zowel op links als op rechts nada.
Dat komt omdat wij gewoon beperkte backs hebben. Passen eigenlijk helemaal niet bij het spelletje wat Ajax wilt spelen. Tête had nog power om naar voren te gaan. Viergever, Veltman en Dijks zijn te beperkt.

Ajax heeft meer baat aan een Haps of een Willems in vorm. Meer dat type dat een actie kan maken, of een voorzet kan geven.
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 28 juli 2017 - 13:31   quote  deeplink  
Wat? Tete was aanvallend juist niet sterk.

Ik ben juist eens blij met een Viergever als linksback, in plaats van al die linksbacks die mislukte linksbuitens zijn. Je ziet het bij Sinkgraven ook, te veel verdedigende fouten. Zeker op Europees niveau is een Viergever gewoon zoveel meer solide, omdat hij wel gewoon verdedigt. Aanvallend wil Viergever ook nog weleens opstomen, ook tegen Nice kwam juist hij nog weer een keer gevaarlijk in de 16.

Een Haps heeft vorig seizoen uiteindelijk maar 3 assists gegeven in de competitie, terwijl een Viergever, die ook veel als centrale verdediger heeft gespeeld met twee goals en twee asists het gewoon beter doet.

Sowieso snap ik de vraag om Haps niet, Kluivert liet al zien hoe een beperkte back dat eigenlijk is. Ben blij dat Ajax daar geen 6 miljoen voor over de toonbank heeft gesmeten. Ik denk dat we met Dijks en Viergever op zijn minst gelijke en naar mijn mening betere backs hebben.
Eide
 Eide - vrijdag 28 juli 2017 - 13:37   quote  deeplink  
Tete is aanvallend inderdaad absoluut niet sterk. Leuk hoor, drive naar voren maar als elke bal wordt ingeleverd kan je het beter niet doen. Veltman had alleen het vorige seizoen al meer assists als Tete in z'n gehele professionele carrière....

Haps en Willems... als de back moet aanvallen zet Keizer er maar een buitenspeler neer. Een back moet in de eerste plaats een goede verdediger zijn.
Brandje
 Brandje - vrijdag 28 juli 2017 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 10:50 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat komt omdat wij gewoon beperkte backs hebben. Passen eigenlijk helemaal niet bij het spelletje wat Ajax wilt spelen. Tête had nog power om naar voren te gaan. Viergever, Veltman en Dijks zijn te beperkt.

Ajax heeft meer baat aan een Haps of een Willems in vorm. Meer dat type dat een actie kan maken, of een voorzet kan geven.
Haps had vorig seizoen in alle competities 2 assists en 1 goal. Zwaar overschat dus
Brandje
 Brandje - vrijdag 28 juli 2017 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 13:31 schreef NatjosFC het volgende:
Wat? Tete was aanvallend juist niet sterk.

Ik ben juist eens blij met een Viergever als linksback, in plaats van al die linksbacks die mislukte linksbuitens zijn. Je ziet het bij Sinkgraven ook, te veel verdedigende fouten. Zeker op Europees niveau is een Viergever gewoon zoveel meer solide, omdat hij wel gewoon verdedigt. Aanvallend wil Viergever ook nog weleens opstomen, ook tegen Nice kwam juist hij nog weer een keer gevaarlijk in de 16.

Een Haps heeft vorig seizoen uiteindelijk maar 3 assists gegeven in de competitie, terwijl een Viergever, die ook veel als centrale verdediger heeft gespeeld met twee goals en twee asists het gewoon beter doet.

Sowieso snap ik de vraag om Haps niet, Kluivert liet al zien hoe een beperkte back dat eigenlijk is. Ben blij dat Ajax daar geen 6 miljoen voor over de toonbank heeft gesmeten. Ik denk dat we met Dijks en Viergever op zijn minst gelijke en naar mijn mening betere backs hebben.
Volgens mij bedoeld ie dat wanneer Tete mee opkomt dat hij dat wel vol overgave doet en dat een Veltman dat in een drafje doet
nummer10
 nummer10 - vrijdag 28 juli 2017 - 23:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 21:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Volgens mij bedoeld ie dat wanneer Tete mee opkomt dat hij dat wel vol overgave doet en dat een Veltman dat in een drafje doet
tjah naar voren sprinten als een idioot.. en weer terug.. leuk maar heb je niks aan.. je momenten kiezen gaat het om
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juli 2017 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 13:37 schreef Eide het volgende:
Tete is aanvallend inderdaad absoluut niet sterk. Leuk hoor, drive naar voren maar als elke bal wordt ingeleverd kan je het beter niet doen. Veltman had alleen het vorige seizoen al meer assists als Tete in z'n gehele professionele carrière....

Haps en Willems... als de back moet aanvallen zet Keizer er maar een buitenspeler neer. Een back moet in de eerste plaats een goede verdediger zijn.
Volgens mij met naar binnenkomende vleugels is een opkomende back juist wel Lekker? Iets waar we in het verleden ook prima spelers voor gehad hebben. Met Sinkgraven hebben we kunnen zien dat een middenvelder inderdaad ook geen geweldig idee is. Een back die geschikt is voor Ajax moet beide kunnen. Verdedigen moet meer de prioriteit hebben ben ik met je eens.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juli 2017 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 13:31 schreef NatjosFC het volgende:
Wat? Tete was aanvallend juist niet sterk.

Ik ben juist eens blij met een Viergever als linksback, in plaats van al die linksbacks die mislukte linksbuitens zijn. Je ziet het bij Sinkgraven ook, te veel verdedigende fouten. Zeker op Europees niveau is een Viergever gewoon zoveel meer solide, omdat hij wel gewoon verdedigt. Aanvallend wil Viergever ook nog weleens opstomen, ook tegen Nice kwam juist hij nog weer een keer gevaarlijk in de 16.

Een Haps heeft vorig seizoen uiteindelijk maar 3 assists gegeven in de competitie, terwijl een Viergever, die ook veel als centrale verdediger heeft gespeeld met twee goals en twee asists het gewoon beter doet.

Sowieso snap ik de vraag om Haps niet, Kluivert liet al zien hoe een beperkte back dat eigenlijk is. Ben blij dat Ajax daar geen 6 miljoen voor over de toonbank heeft gesmeten. Ik denk dat we met Dijks en Viergever op zijn minst gelijke en naar mijn mening betere backs hebben.
Ik zeg ook nergens dat ik Tête aanvallend sterk vind. We zullen zien of dat Haps het bij een top 3 club het ook kan laten zien.
Brandje
 Brandje - zaterdag 29 juli 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 16:59 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik zeg ook nergens dat ik Tête aanvallend sterk vind. We zullen zien of dat Haps het bij een top 3 club het ook kan laten zien.
Haps heeft het amper bij Az laten zien en was de tweede competitiehelft om te janken. Staar je aub niet blind op dat geren langs de lijn van hem want zijn rendement is echt niet hoog.
p111
 p111 - zaterdag 29 juli 2017 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 13:31 schreef NatjosFC het volgende:
Wat? Tete was aanvallend juist niet sterk.

Ik ben juist eens blij met een Viergever als linksback, in plaats van al die linksbacks die mislukte linksbuitens zijn. Je ziet het bij Sinkgraven ook, te veel verdedigende fouten. Zeker op Europees niveau is een Viergever gewoon zoveel meer solide, omdat hij wel gewoon verdedigt. Aanvallend wil Viergever ook nog weleens opstomen, ook tegen Nice kwam juist hij nog weer een keer gevaarlijk in de 16.

Een Haps heeft vorig seizoen uiteindelijk maar 3 assists gegeven in de competitie, terwijl een Viergever, die ook veel als centrale verdediger heeft gespeeld met twee goals en twee asists het gewoon beter doet.

Sowieso snap ik de vraag om Haps niet, Kluivert liet al zien hoe een beperkte back dat eigenlijk is. Ben blij dat Ajax daar geen 6 miljoen voor over de toonbank heeft gesmeten. Ik denk dat we met Dijks en Viergever op zijn minst gelijke en naar mijn mening betere backs hebben.
Sorry hoor nou moet ik effe lachen,Backs is geen wereld back maar echt veel beter als Dijks en Viergever.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juli 2017 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 17:07 schreef Brandje het volgende:

[..]

Haps heeft het amper bij Az laten zien en was de tweede competitiehelft om te janken. Staar je aub niet blind op dat geren langs de lijn van hem want zijn rendement is echt niet hoog.
Het oogt beter dan Sinkgraven en Dijks al is het alleen maar om druk te houden op een verdediging. Dijks is te wild en lomp en Sinkgraven mist power.
Viergever vond ik er wel sterk spelen afgelopen seizoen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 29 juli 2017 - 21:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 19:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Het oogt beter dan Sinkgraven en Dijks al is het alleen maar om druk te houden op een verdediging. Dijks is te wild en lomp en Sinkgraven mist power.
Viergever vond ik er wel sterk spelen afgelopen seizoen.
Dus eigenlijk wilde je Haps als vervanger van die 2, terwijl hij eigenlijk ook niet eens heel sterk is. Dus eigenlijk nog steeds middelmaat?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juli 2017 - 22:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 21:04 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus eigenlijk wilde je Haps als vervanger van die 2, terwijl hij eigenlijk ook niet eens heel sterk is. Dus eigenlijk nog steeds middelmaat?
Ik denk dat hij beter is dan alle 3 onze opties links geschikter voor het Ajax spelletje dan Dijks en Sinkgraven. Viergever vulde het goed in op wilskracht maar ook dat is geen typische Ajax-back. Ik denk dat Haps er dichter in de buurt komt dan bovengenoemden.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 29 juli 2017 - 22:35   quote  deeplink  
Zelfde met Tete meer dan Veltman. Al vond ik Tete aanvallend ook niet zo maar meer Ajax back dan Veltman.
p111
 p111 - zaterdag 29 juli 2017 - 23:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 22:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik denk dat hij beter is dan alle 3 onze opties links geschikter voor het Ajax spelletje dan Dijks en Sinkgraven. Viergever vulde het goed in op wilskracht maar ook dat is geen typische Ajax-back. Ik denk dat Haps er dichter in de buurt komt dan bovengenoemden.
Klopt is ook zo,alhoewel ik persoonlijk toch nog hoop op Sinkgraven heb.
remco k
 remco k - zondag 30 juli 2017 - 00:07   quote  deeplink  
Maar aanvallend brengen onze backs al jaren niets. Van der wiel en boilesen waren de laatste echt aanvallende backs. En Dijks is de back die er de laatste jaren eigenlijk aanvallend het beste uitkomt.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 juli 2017 - 13:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 29 juli 2017 - 23:41 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt is ook zo,alhoewel ik persoonlijk toch nog hoop op Sinkgraven heb.
Vind het prima maar is is nog wel werk aan de winkel voor hem..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 30 juli 2017 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 00:07 schreef remco k het volgende:
Maar aanvallend brengen onze backs al jaren niets. Van der wiel en boilesen waren de laatste echt aanvallende backs. En Dijks is de back die er de laatste jaren eigenlijk aanvallend het beste uitkomt.
Vind Viergever een paar wedstrijden er beter opstaan dan Dijks. Dijks oogt ook zo lomp in zijn acties. Er langs en op goed geluk voor rammen.
nummer10
 nummer10 - zondag 30 juli 2017 - 14:56   quote  deeplink  
sinkgraven als eerste jaarsback totaal niet slecht
p111
 p111 - zondag 30 juli 2017 - 16:56   quote  deeplink  
Inderdaad in het begin draaide hij zeker niet slecht, hij kreeg toen een blessure en is daarna gaan sukkelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 juli 2017 door p111 --
remco k
 remco k - zondag 30 juli 2017 - 21:19   quote  deeplink  
Toch is Sinkgraven juist aanvallend flink door de mand gevallen.
nummer10
 nummer10 - zondag 30 juli 2017 - 22:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 21:19 schreef remco k het volgende:
Toch is Sinkgraven juist aanvallend flink door de mand gevallen.
nietzo gek met een younnes voor je... die man staat telkens vast aan de lijn en zakt niet in..
remco k
 remco k - zondag 30 juli 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nietzo gek met een younnes voor je... die man staat telkens vast aan de lijn en zakt niet in..
Juist met Youness moet dat kunnen. Die gaat namelijk altijd binnendoor aan de bal, dus zou Sinkgraven er makkelijk omheen kunnen. En zonder bal staat ie altijd aan de zijlijn zodat een back altijd binnendoor kan.

Wat dat betreft was de wisselwerking tussen Youness en Dijks in aanvallend opzicht onder de Boer een stuk beter
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 30 juli 2017 - 22:41   quote  deeplink  
Als het aan de voorhoede ligt dat de linksback aanvallend niet slaagt, waarom zou je dan een nieuwe linksback halen... En waarom zou Viergever dan niet eigenlijk een goddelijke aanvallende linksback zijn en wordt ook hij stiekem ingehouden door Younes.
nummer10
 nummer10 - maandag 31 juli 2017 - 00:02   quote  deeplink  
tja hoe dan ook.. als eerste jaarsback niet slecht
remco k
 remco k - maandag 31 juli 2017 - 07:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 00:02 schreef nummer10 het volgende:
tja hoe dan ook.. als eerste jaarsback niet slecht
Ik vond eigenlijk al onze aanvallende intenties van de verdedigers slecht. Viergever is echt de enige waar wel af en toe iets lukte.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 juli 2017 - 07:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 21:19 schreef remco k het volgende:
Toch is Sinkgraven juist aanvallend flink door de mand gevallen.
En positioneel ook regelmatig verkeerd..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 juli 2017 - 07:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 07:31 schreef remco k het volgende:
, Veltman
[..]

Ik vond eigenlijk al onze aanvallende intenties van de verdedigers slecht. Viergever is echt de enige waar wel af en toe iets lukte.
Die leverde tenminste wel goede voorzetten af. Eigenlijk het belangrijkste als je back over je linksbuiten heengaat. De rest was daarin om te janken. Tete, Dijks, Sinkgraven en zelfs van Rhijn kunnen/kon dit ook niet.
remco k
 remco k - maandag 31 juli 2017 - 08:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 07:38 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die leverde tenminste wel goede voorzetten af. Eigenlijk het belangrijkste als je back over je linksbuiten heengaat. De rest was daarin om te janken. Tete, Dijks, Sinkgraven en zelfs van Rhijn kunnen/kon dit ook niet.
Ik vond de voorzetten van Dijks wel redelijk eigenlijk, hij kwam in ieder geval vaak in de positie om een goede voorzet te geven, en ja die vlogen ook vaak zat waar ze niet heen moesten, maar zijn cijfers onder de Boer waren wel de beste van alle backs die we de laatste jaren gehad hebben.
nummer10
 nummer10 - maandag 31 juli 2017 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 08:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vond de voorzetten van Dijks wel redelijk eigenlijk, hij kwam in ieder geval vaak in de positie om een goede voorzet te geven, en ja die vlogen ook vaak zat waar ze niet heen moesten, maar zijn cijfers onder de Boer waren wel de beste van alle backs die we de laatste jaren gehad hebben.
was het spel natuurlijk ook wel wat anders..
remco k
 remco k - maandag 31 juli 2017 - 10:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 09:59 schreef nummer10 het volgende:

[..]

was het spel natuurlijk ook wel wat anders..
Iets maar tactisch niet zo veel anders als onder Bosz en nu.

Ook toen speelde het spel zich af op de helft van de tegenstander, was er weinig ruimte en kwam hij er wel overheen.

Ik vind en vond Dijks aanvallend altijd prima, met name defensief liet ie wel steken vallen, maar goed spelers leren ook bij..
p111
 p111 - maandag 31 juli 2017 - 10:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:06 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nietzo gek met een younnes voor je... die man staat telkens vast aan de lijn en zakt niet in..
plus 1
p111
 p111 - maandag 31 juli 2017 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 juli 2017 - 22:41 schreef NatjosFC het volgende:
Als het aan de voorhoede ligt dat de linksback aanvallend niet slaagt, waarom zou je dan een nieuwe linksback halen... En waarom zou Viergever dan niet eigenlijk een goddelijke aanvallende linksback zijn en wordt ook hij stiekem ingehouden door Younes.
Omdat Viergever techn/matig is en eigenlijk te weinig heeft voor een Ajax speler.Ik denk ook dat dit de reden is waarom Ajax hem geen contract had aangeboden.
p111
 p111 - maandag 31 juli 2017 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 07:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

En positioneel ook regelmatig verkeerd..
Ja dat moet je leren,daar heeft hij te kort voor gespeeld.
NatjosFC
 NatjosFC - maandag 31 juli 2017 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 juli 2017 - 10:38 schreef p111 het volgende:

[..]

Omdat Viergever techn/matig is en eigenlijk te weinig heeft voor een Ajax speler.Ik denk ook dat dit de reden is waarom Ajax hem geen contract had aangeboden.
Ik denk dat dat contract nog wel komt. Die man verdient het en heeft duidelijk laten zien goed genoeg te zijn voor Ajax.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 17 augustus 2017 - 22:21   quote  deeplink  
Het nieuwste Veltmannetje van de week heeft geen uitleg meer nodig lijkt me zo...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 22:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 22:21 schreef Peterhs het volgende:
Het nieuwste Veltmannetje van de week heeft geen uitleg meer nodig lijkt me zo...
Wat een geneuzel. In de eerste helft behoedde hij ons voor een achterstand.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 17 augustus 2017 - 22:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 22:24 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat een geneuzel. In de eerste helft behoedde hij ons voor een achterstand.
Daar word ie voor betaald net als waar jij voor betaald word als je werk doet.
En nu kost hij ons een doelpunt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 22:25 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Daar word ie voor betaald net als waar jij voor betaald word als je werk doet.
En nu kost hij ons een doelpunt.
Ah, dus jij bent helemaal perfect en maakt nooit fouten tijdens je werk. Mooi man.
Peterhs
 Peterhs - donderdag 17 augustus 2017 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 22:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ah, dus jij bent helemaal perfect en maakt nooit fouten tijdens je werk. Mooi man.
Jij doet het af als onzin. Dan praat je dus gewoon dom uit je nek.
Iedereen kan zien dat hij hier een vreselijke fout maakte en dat kost meteen de wedstrijd.
Ik ga die gast echt niet verdedigen, want dat kan hij ook niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 22:40 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Jij doet het af als onzin. Dan praat je dus gewoon dom uit je nek.
Iedereen kan zien dat hij hier een vreselijke fout maakte en dat kost meteen de wedstrijd.
Ik ga die gast echt niet verdedigen, want dat kan hij ook niet.
Het is een fout ja, net zo goed als hij de eerste helft behoed voor een achterstand. Het ene is zijn werk volgens jou, maar blijkbaar mag hij geen foutje maken. Alsof het verlies geheel aan de fout van Veltman te wijten is. Dat negatieve gelul elke keer!
Peterhs
 Peterhs - donderdag 17 augustus 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het is een fout ja, net zo goed als hij de eerste helft behoed voor een achterstand. Het ene is zijn werk volgens jou, maar blijkbaar mag hij geen foutje maken. Alsof het verlies geheel aan de fout van Veltman te wijten is. Dat negatieve gelul elke keer!
Deze fout is hem direct aan te rekenen. Hier is hij schuldig aan. Hier valt een doelpunt uit dus ja, het verlies is er aan te wijten. Simpeler kan ik het niet maken hoor voor je.
Jij haalde het aan en vond het onzin terwijl het duidelijk een fout is. Omdat je een een doelpunt behoed, mag je erna zo'n blunder maken waaruit een doelpunt valt? Dat is net zo simpel beredeneren als jij doet namelijk.
Dat jij hem nu helemaal geweldig vind, is jou probleem, maar dan ga ik toch echt twijfelen aan jou kijk erop. Iedereen maakt foutjes, enkel hij een beetje te vaak.
Meestal meng ik mij niet in dit topic, maar nu is het volledig aan hem te verwijten, al was het sowieso een graftakke slechte wedstrijd van het hele team.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 22:48 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Deze fout is hem direct aan te rekenen. Hier is hij schuldig aan. Hier valt een doelpunt uit dus ja, het verlies is er aan te wijten. Simpeler kan ik het niet maken hoor voor je.
Jij haalde het aan en vond het onzin terwijl het duidelijk een fout is. Omdat je een een doelpunt behoed, mag je erna zo'n blunder maken waaruit een doelpunt valt? Dat is net zo simpel beredeneren als jij doet namelijk.
Dat jij hem nu helemaal geweldig vind, is jou probleem, maar dan ga ik toch echt twijfelen aan jou kijk erop. Iedereen maakt foutjes, enkel hij een beetje te vaak.
Meestal meng ik mij niet in dit topic, maar nu is het volledig aan hem te verwijten, al was het sowieso een graftakke slechte wedstrijd van het hele team.
Een hoop conclusies o zo geweldige en nooit fouten makende Peterhs!
Peterhs
 Peterhs - donderdag 17 augustus 2017 - 23:01   quote  deeplink  
Je opmerking zegt genoeg over jezelf kerel, maar maakt niet uit hoor.
Slaap lekker en droom lekker over Veltman die ooit nog wel eens bij een grote club zal spelen (ergens in Montenegro ofzo)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:01 schreef Peterhs het volgende:
Je opmerking zegt genoeg over jezelf kerel, maar maakt niet uit hoor.
Slaap lekker en droom lekker over Veltman die ooit nog wel eens bij een grote club zal spelen (ergens in Montenegro ofzo)
En weer trek je conclusies!
nummer10
 nummer10 - donderdag 17 augustus 2017 - 23:07   quote  deeplink  
deligt had ook nooit mogen instappen dus net zo goed zijn fout
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 17 augustus 2017 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:07 schreef nummer10 het volgende:
deligt had ook nooit mogen instappen dus net zo goed zijn fout
Hey, niets verkeerd over Matthijs he! Alles moet de schuld zijn van Veltman!
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 augustus 2017 - 23:28   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:11 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hey, niets verkeerd over Matthijs he! Alles moet de schuld zijn van Veltman!
Eens. en dat Viergever het duel niet eens aangaat moet ook maar kunnen. Gelukkig was de pass van Mathijs die aanleiding was tot de situatie ook fantastisch.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 17 augustus 2017 - 23:28   quote  deeplink  
2e belabberde pot van de Ligt op rij maar niemand die je erover hoort. Want dat is het collectief falen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 17 augustus 2017 door NatjosFC --
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 17 augustus 2017 - 23:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 23:28 schreef NatjosFC het volgende:
2e belabberde pot van de Ligt op rij maar niemand die je erover hoort. Want dat is het collectief falen.
Denk niet dat er iemand een voldoende heeft gehaald dus ja collectief falen..
Een 18 jarige mag je daar alles van verwachten?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3163
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..









0.0130848