BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 10 november 2016 - 11:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2016 - 10:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jullie stellen telkens dat schone niet op 6 hoord.. door 1 fout en minder onderscheppingen heeft dan bazoer... cijfers zeggen anders.. bazoer heeft meer balverlies en minder onderscheppingen OP DIT MOMENT
Eens hoor, als je Schöne de schuld gaat geven van die tegengoal, dan kan je net zo goed degene die vanaf de aftrap de eerste fout maakt de schuld geven...

Zelfde wanneer een keeper een bal op de helft van de tegenstander schiet, dus eigenlijk gewoon veilig ver weg, maar niet op een medespeler en daar komt daarna een tegengoal uit... zeker de keeper zn fout??

Schone verspeelde de bal ja, maar dat kan en mag gewoon hoor, het gaat erom hoe er daarna door nog 5 schijven wordt verdedigd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 november 2016 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2016 - 10:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jullie stellen telkens dat schone niet op 6 hoord.. door 1 fout en minder onderscheppingen heeft dan bazoer... cijfers zeggen anders.. bazoer heeft meer balverlies en minder onderscheppingen OP DIT MOMENT
Dan lees je niet goed want ik stel nergens dat Schöne niet op 6 hoort en al helemaal niet dat Bazoer daar hoort. Ik geef alleen aan waar de tegengoal tegen Az begint. En dat is inderdaad de zwakke inspeelpass van Schöne op Traore en het feit dat hij daarna veel te diep staat. Zelfs nog dat het daarna achterin ook gewoon fout gaat. Jij bent degene die ineens over Bazoer begint, waarop ik enkel de vraag stel wat Bazoer met de wedstrijd in Alkmaar te maken heeft.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 november 2016 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2016 - 11:24 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Eens hoor, als je Schöne de schuld gaat geven van die tegengoal, dan kan je net zo goed degene die vanaf de aftrap de eerste fout maakt de schuld geven...

Zelfde wanneer een keeper een bal op de helft van de tegenstander schiet, dus eigenlijk gewoon veilig ver weg, maar niet op een medespeler en daar komt daarna een tegengoal uit... zeker de keeper zn fout??

Schone verspeelde de bal ja, maar dat kan en mag gewoon hoor, het gaat erom hoe er daarna door nog 5 schijven wordt verdedigd.
Ik geef Schöne helemaal niet de schuld dat is nog het grappige. Ik geef alleen aan dat zijn belabberde inspeelpass en het feit dat hij erg diep staat het begin is van de tegenaanval. Zelfs dat het daarna achterin ook gewoon enorm zwak verdedigd is. Niets meer en niets minder, maar 10 leest denk ik regels die er niet staan.
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 november 2016 - 12:19   quote  deeplink  
had het niet perse over jou AW.. remco geeft meerdere malen aan dat schone geen 6 is.. en toch meer onderscheppingen dan de verdedigers.. wel grappig eigenlijk
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 november 2016 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 16:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Inderdaad, en wij rennen wel 90 minuten lang naief naar voren..

Kijk eens na de pass en het instappen daarna van Schone bij de 1-0 van AZ.

Dat kan gewoon niet, dat zijn echt basis fouten die op die positie niet gemaakt kunnen worden.
dit stukje bedoelde ik AW... dus geef ik aan dat bazoer meer fouten maakt dan schone.. en minder onderscheppingen heeft..
remco k
 remco k - donderdag 10 november 2016 - 12:24   quote  deeplink  
Fouten staan niet de cijfers.
remco k
 remco k - donderdag 10 november 2016 - 12:25   quote  deeplink  
Bazoer heeft overigens helemaal niet op die positie gespeeld.
Brandje
 Brandje - donderdag 10 november 2016 - 13:22   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2016 - 10:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jullie stellen telkens dat schone niet op 6 hoord.. door 1 fout en minder onderscheppingen heeft dan bazoer... cijfers zeggen anders.. bazoer heeft meer balverlies en minder onderscheppingen OP DIT MOMENT
Staat er ook in die statistieken hoe vaak Schone wordt overlopen?
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 november 2016 - 13:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2016 - 13:22 schreef Brandje het volgende:

[..]

Staat er ook in die statistieken hoe vaak Schone wordt overlopen?
als je meer onderschepping doet dan de verdediging doe je het in mijn ogen prima.. da betekend dat de verdediging minder tedoen heeft.. en overlopen.. enig idee hoevaak klaassen zijn man kwijt is waardoor schone dan een max extra moet dekken.. idem dito voor ziyech
p111
 p111 - donderdag 10 november 2016 - 16:52   quote  deeplink  
Nou het is duidelijk dat Schone bij een hoog tempo te kort komt,hij is van meerwaarde t/o mindere tegenstanders in de eredivisie.
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 november 2016 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2016 - 16:52 schreef p111 het volgende:
Nou het is duidelijk dat Schone bij een hoog tempo te kort komt,hij is van meerwaarde t/o mindere tegenstanders in de eredivisie.
en daarom overwinteren we nu wel en voorgaande jaren niet.. verliezen we met de oude bezetting van ene rostov.. en hebben 10 uit 4 wedstrijden in de EL..

allemaal zo pro cruijff en zijn gedachten (identiek aan bosz) anders had die nooit voor een cruijff team trainer geweest

Alleen kan je niks, je moet het samen doen.

Als je niet kan winnen, moet je zorgen dat je niet verliest.

Als wij de bal hebben, kunnen hun niet scoren.

Je gaat het pas zien als je het door hebt.

Je moet altijd zorgen dat je een doelpunt meer scoort als de tegenstander.

Voetbal is een spel van fouten. Wie de minste fouten maakt wint.

en ik DENK dat dit team beter in deze uitspraken past dan het oude...
JOOD
 JOOD - donderdag 20 april 2017 - 23:00   quote  deeplink  
Kom maar weer op, slappe, domme prestatie weer van hem vanavond.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 20 april 2017 - 23:01   quote  deeplink  
Ga lekker Veltman zondebok maken. Jezus man.
remco k
 remco k - donderdag 20 april 2017 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:00 schreef JOOD het volgende:
Kom maar weer op, slappe, domme prestatie weer van hem vanavond.
De rest van het elftal speelde goed?

Je vergeet even dat ie 3 of 4 kansen van Schalke voorkomt.
JOOD
 JOOD - donderdag 20 april 2017 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:13 schreef remco k het volgende:

[..]

De rest van het elftal speelde goed?

Je vergeet even dat ie 3 of 4 kansen van Schalke voorkomt.
Daar is ie ook verdediger voor toch?

Hij blijft al jaren hangen op hetzelfde niveau. En dan door een domme onnodige fout je tweede geel pakken in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen...

Neemt niet weg dat Ajax vorige week meer had moeten scoren, Bosz Youness al na 3 wedstrijden niet meer op had moeten stellen en Traore veel te lang heeft laten staan. Maar daar zijn andere topics voor.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 april 2017 - 00:44   quote  deeplink  
Je kan wel zeggen dat hij heel vaak onnodige gele kaarten pakt, dat gebeurd hem echt te vaak.

Het is al zijn 4 schorsing europees, ik haal dat niet maar betekend niet dat dat goed is!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2017 door Positieve Arrogantie --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 21 april 2017 - 00:47   quote  deeplink  
Valt ook wel mee. 5 gele kaarten in ED en hij had er de eerste wedstrijd al 2. Wat zeer ongelukkig was.
In EL 3 waarvan 2 vanavond.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 21 april 2017 - 01:04   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 00:47 schreef NatjosFC het volgende:
Valt ook wel mee. 5 gele kaarten in ED en hij had er de eerste wedstrijd al 2. Wat zeer ongelukkig was.
In EL 3 waarvan 2 vanavond.
Bedoel zijn hele carrière, is dat al het geval. Domme of anders gezegd ongelukkige gele kaarten.

Gelukkig heeft hij dat niet elke wedstrijd, anders was het wel record gele kaarten pakken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 21 april 2017 door Positieve Arrogantie --
remco k
 remco k - vrijdag 21 april 2017 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 20 april 2017 - 23:17 schreef JOOD het volgende:

[..]

Daar is ie ook verdediger voor toch?

Hij blijft al jaren hangen op hetzelfde niveau. En dan door een domme onnodige fout je tweede geel pakken in de belangrijkste wedstrijd van het seizoen...

Neemt niet weg dat Ajax vorige week meer had moeten scoren, Bosz Youness al na 3 wedstrijden niet meer op had moeten stellen en Traore veel te lang heeft laten staan. Maar daar zijn andere topics voor.
Ik vind dat ie wel degelijk groeit in zijn niveau, misschien minder hard dan andere jongens, maar hij groeit zeker wel..

Desalniettemin zou ik liever Tete zien..
Robinho
 Robinho - vrijdag 21 april 2017 - 19:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 09:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat ie wel degelijk groeit in zijn niveau, misschien minder hard dan andere jongens, maar hij groeit zeker wel..

Desalniettemin zou ik liever Tete zien..
Klopt. Ik zou alleen wat meer rouleren op rechtsback. Denk dat ze een beetje gelijkwaardig zijn, maar Tete kan volgens mij veel verder doorgroeien. Maar ja, met Raiola als zaakwaarnemer speel je max. 1 jaar in het eerste bij Ajax. Denk dat de echte reden dat Tete weinig speelt is dat hij weggaat. En niet andersom.
Brandje
 Brandje - zaterdag 22 april 2017 - 20:51   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 00:47 schreef NatjosFC het volgende:
Valt ook wel mee. 5 gele kaarten in ED en hij had er de eerste wedstrijd al 2. Wat zeer ongelukkig was.
In EL 3 waarvan 2 vanavond.
Maar is zijn derde rode kaart europees al. Ik heb bij Veltman hetzelfde gevoel als Gudlej dat hun "stoer doen" meer show is
Brandje
 Brandje - zaterdag 22 april 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 21 april 2017 - 09:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat ie wel degelijk groeit in zijn niveau, misschien minder hard dan andere jongens, maar hij groeit zeker wel..

Desalniettemin zou ik liever Tete zien..
Beste Remco jij ziet toch ook in dat Veltman vaak zeer zwak aan een wedstrijd begint. Te vaak totaal, zie nec uit en gisteren de eerste 5 minuten, uit positie loopt. Nee in Veltman zit geen groei meer
remco k
 remco k - zaterdag 22 april 2017 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 20:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Beste Remco jij ziet toch ook in dat Veltman vaak zeer zwak aan een wedstrijd begint. Te vaak totaal, zie nec uit en gisteren de eerste 5 minuten, uit positie loopt. Nee in Veltman zit geen groei meer
Beste Brandje. Ik denk van wel. Juist die slechte momenten wordt minder. En een slecht moment per wedstrijd hebben vrijwel alle toppers ook wel.

Hij laat zijn groei zien door ook op rechtsback zich gewoon als basis speler te profileren. Dat doet ie niet omdat ie slecht is.
Brandje
 Brandje - zaterdag 22 april 2017 - 22:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Beste Brandje. Ik denk van wel. Juist die slechte momenten wordt minder. En een slecht moment per wedstrijd hebben vrijwel alle toppers ook wel.

Hij laat zijn groei zien door ook op rechtsback zich gewoon als basis speler te profileren. Dat doet ie niet omdat ie slecht is.
Ik vind aan Veltman geen reuk of smaak zitten en als je europees zo vaak rood pakt dan kan je het niveau niet aan vind ik
Eide
 Eide - zaterdag 22 april 2017 - 23:12   quote  deeplink  
Ik denk dat Veltman een prima verdediger is. Aan het begin van dit seizoen speelde hij misschien wel zijn beste spel uit zijn carrière en speelde hij volkomen terecht Tete uit de basis. Veltman lijkt echter wel op de limiet van zijn kunnen te zitten gezien z'n leeftijd en ontwikkeling.

Sinds de winterstop is Veltman minder in vorm. Daar komt bij dat er meer rek lijkt te zitten in de ontwikkeling van Tete die sinds diezelfde winterstop goed is ingevallen. Ik denk dat Bosz wil vasthouden aan z'n basis maar ik vind persoonlijk dat het echt wel tijd is voor Tete.

Het enige waar ik flauw van wordt is steeds die onzin over de zogenaamde aanvallende kwaliteiten van Tete. Ondanks de prachtige voorzet van afgelopen donderdag maakt Teteringen normaliter niets maar dan ook echt niets klaar aanvallend. Daar is een verdediger ook niet voor dus kunnen we ophouden met dergelijke bullshit?

Als Tete komt moet dat zijn omdat hij de beste verdedigende keuze is. Dat laatste is denk ik ondertussen absoluut het geval.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 april 2017 - 07:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 22:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Ik vind aan Veltman geen reuk of smaak zitten en als je europees zo vaak rood pakt dan kan je het niveau niet aan vind ik
Hij is ook gewoon matig en valt Europees dan eerder door de mand. Staat positioneel ook vaak verkeerd. Na een seizoen rechtsback gestaan te hebben moet je het wel weten. Benadeelde zijn team ook door die domme kaart. Geef Tete maar een paar wedstrijden een kans zit meer verdediger en potentie in.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 23 april 2017 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 april 2017 - 23:12 schreef Eide het volgende:
Ik denk dat Veltman een prima verdediger is. Aan het begin van dit seizoen speelde hij misschien wel zijn beste spel uit zijn carrière en speelde hij volkomen terecht Tete uit de basis. Veltman lijkt echter wel op de limiet van zijn kunnen te zitten gezien z'n leeftijd en ontwikkeling.

Sinds de winterstop is Veltman minder in vorm. Daar komt bij dat er meer rek lijkt te zitten in de ontwikkeling van Tete die sinds diezelfde winterstop goed is ingevallen. Ik denk dat Bosz wil vasthouden aan z'n basis maar ik vind persoonlijk dat het echt wel tijd is voor Tete.

Het enige waar ik flauw van wordt is steeds die onzin over de zogenaamde aanvallende kwaliteiten van Tete. Ondanks de prachtige voorzet van afgelopen donderdag maakt Teteringen normaliter niets maar dan ook echt niets klaar aanvallend. Daar is een verdediger ook niet voor dus kunnen we ophouden met dergelijke bullshit?

Als Tete komt moet dat zijn omdat hij de beste verdedigende keuze is. Dat laatste is denk ik ondertussen absoluut het geval.
Inderdaad met Tete achter de hand moet je Veltman niet laten staan. Zo zijn er nog wel een paar spelers en posities. Tete aanvallend beter is inderdaad een fabeltje maar dat wordt volgens mij niet vaak meer aangevoerd als reden om Veltman te vervangen. Sinkgraven zelfde verhaal brengt verdedigend en aanvallend niet meer dan Viergever op Linksback.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 08 juli 2017 - 11:36   quote  deeplink  
Het veltmannetje van de week is toch wel dat Veltman zegt dat hij volgende week gaat kijken wat hij gaat doen, terwijl van de Sar al een mondeling akkoord heeft van zijn zaakwaarnemer??
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 juli 2017 - 13:10   quote  deeplink  
en dan nog hopen op buitenlandsavontuur ook... dat hij aanvoerder word is enkel in de hoop dat hij daadwerkelijk bijtekend en ze meer geld kunnen vangen.. jammer dat de neiuwe trainer dit weer laat opdringen door het TH.. teminste heb mijn vermoedens hierbij
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 08 juli 2017 - 13:13   quote  deeplink  
Terechte keuze dat hij aanvoerder is geworden. Hopelijk tekent hij bij en blijft hij nog een paar jaar.
Eide
 Eide - zaterdag 08 juli 2017 - 13:17   quote  deeplink  
Volgens Edwin van der Sar is er een mondelinge overeenkomst voor een contractverlenging ror 2020. Althans, dat liet hij zich gisteren na de training ontvallen.
p111
 p111 - zaterdag 08 juli 2017 - 14:10   quote  deeplink  
Ze hadden hem zeker geen aanvoerder gemaakt als hij niet betekend,want dan had hij gewoon weg gemoeten.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 08 juli 2017 - 14:41   quote  deeplink  
tjah en toch zit hij nog met zijn kop bij een transfer als ik dit zo lees.. voor mij een onbegrijpelijke keuze om hem dan aanvoerder te maken..
JOOD
 JOOD - zaterdag 08 juli 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2017 - 14:41 schreef nummer10 het volgende:
tjah en toch zit hij nog met zijn kop bij een transfer als ik dit zo lees.. voor mij een onbegrijpelijke keuze om hem dan aanvoerder te maken..
Eens
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 08 juli 2017 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2017 - 13:17 schreef Eide het volgende:
Volgens Edwin van der Sar is er een mondelinge overeenkomst voor een contractverlenging ror 2020. Althans, dat liet hij zich gisteren na de training ontvallen.
dan blijft hij dus nog 2 jaar. Dan is ie 27, kan ie net zo goed voor de rest van zn carriere blijven.
Eide
 Eide - zaterdag 08 juli 2017 - 18:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2017 - 14:10 schreef p111 het volgende:
Ze hadden hem zeker geen aanvoerder gemaakt als hij niet betekend,want dan had hij gewoon weg gemoeten.
Daarom tekent hij ook bij, want met een aflopend contract speel je in principe niet, uitzonderingen daargelaten. Dit is dus gewoon slim en netjes.
JOOD
 JOOD - zaterdag 22 juli 2017 - 09:19   quote  deeplink  
Ongelofelijk! Aanvoerder geworden.

Daarnaast geeft hij nu aan dat hij graag een aanvallende back zou willen worden..? Snappen jullie dat?
Ook houd hij nog een slag om de arm voor wat betreft een vertrek bij Ajax..

Vreemde uitspraken van een matige voetballer die geregeld domme acties maakt. Wachten op een transfer?
Loetje
 Loetje - zaterdag 22 juli 2017 - 12:17   quote  deeplink  
Of iets teveel speculeren door mensen die gewoon niet goed kijken naar Veltman
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 22 juli 2017 - 19:18   quote  deeplink  
Veltman is in mijn ogen een echte topsporter en Ajacied. Hij heeft (en doet nog steeds) altijd alles voor het elftal gegeven. Dat hij af en toe verkeerd staat of instapt, maakt hem in mijn ogen nog geen slechte speler.

Ik ben pro Veltman.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 22 juli 2017 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2017 - 19:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Veltman is in mijn ogen een echte topsporter en Ajacied. Hij heeft (en doet nog steeds) altijd alles voor het elftal gegeven. Dat hij af en toe verkeerd staat of instapt, maakt hem in mijn ogen nog geen slechte speler.

Ik ben pro Veltman.
+1
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 26 juli 2017 - 21:49   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 26 juli 2017 door NatjosFC --
remco k
 remco k - woensdag 26 juli 2017 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2017 - 19:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Veltman is in mijn ogen een echte topsporter en Ajacied. Hij heeft (en doet nog steeds) altijd alles voor het elftal gegeven. Dat hij af en toe verkeerd staat of instapt, maakt hem in mijn ogen nog geen slechte speler.

Ik ben pro Veltman.
Eens.
Brandje
 Brandje - donderdag 27 juli 2017 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 22 juli 2017 - 19:18 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Veltman is in mijn ogen een echte topsporter en Ajacied. Hij heeft (en doet nog steeds) altijd alles voor het elftal gegeven. Dat hij af en toe verkeerd staat of instapt, maakt hem in mijn ogen nog geen slechte speler.

Ik ben pro Veltman.
Dit zijn echt eigenschappen die je noemt om maar te verbloemen dat hij er geen klote van kan. Echte Ajacied? Tsja, meneer had de band nog niet om en zei dat het nog helemaal niet zeker is dat hij blijft. Afgelopen week herhaalde hij dat door te zeggen dat eind augustus een gekkenhuis kan zijn.
Welke speler in de selectie heeft niet alles gegeven dan volgens jou? Ook een zeer zwak argument.
Dat hij verkeerd staat of instapt gebeurd elke wedstrijd een paar keer en dus ja, dan ben je wel een slechte speler. Gisteren vlak voor de 1-1 valt ie gewoon en had nooit afgefloten mogen worden dus komt ie heel goed weg. Ook gisteren weer meerdere keren half ingrijpen en een paar waardeloze passes. Aanvallend brengt ie echt geen ene klote. Heeft niet de drive/het vermogen om er echt overheen te gaan. Heeft niet gisteren niet een keer de achterlijn gehaald. Zelfs geen voorzet gegeven.
Ik ben zwaar maar dan ook echt zwaar anti-Veltman
JOOD
 JOOD - donderdag 27 juli 2017 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 11:00 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dit zijn echt eigenschappen die je noemt om maar te verbloemen dat hij er geen klote van kan. Echte Ajacied? Tsja, meneer had de band nog niet om en zei dat het nog helemaal niet zeker is dat hij blijft. Afgelopen week herhaalde hij dat door te zeggen dat eind augustus een gekkenhuis kan zijn.
Welke speler in de selectie heeft niet alles gegeven dan volgens jou? Ook een zeer zwak argument.
Dat hij verkeerd staat of instapt gebeurd elke wedstrijd een paar keer en dus ja, dan ben je wel een slechte speler. Gisteren vlak voor de 1-1 valt ie gewoon en had nooit afgefloten mogen worden dus komt ie heel goed weg. Ook gisteren weer meerdere keren half ingrijpen en een paar waardeloze passes. Aanvallend brengt ie echt geen ene klote. Heeft niet de drive/het vermogen om er echt overheen te gaan. Heeft niet gisteren niet een keer de achterlijn gehaald. Zelfs geen voorzet gegeven.
Ik ben zwaar maar dan ook echt zwaar anti-Veltman
Maar hij wil nu aanvallende back worden... dat is echt dom. Serieus gewoon dom en naief. Wordt ie aanvoerder, wil hij een ander type speler worden en weet hij nog niet zeker of ie blijft. Lekker man. Had die band aan Donny, Mathijs, Ziyech of Klaas-Jan gegeven.

Inderdaad waardeloze passing, ook gisteren weer.
remco k
 remco k - donderdag 27 juli 2017 - 14:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 11:30 schreef JOOD het volgende:

[..]

Maar hij wil nu aanvallende back worden... dat is echt dom. Serieus gewoon dom en naief. Wordt ie aanvoerder, wil hij een ander type speler worden en weet hij nog niet zeker of ie blijft. Lekker man. Had die band aan Donny, Mathijs, Ziyech of Klaas-Jan gegeven.

Inderdaad waardeloze passing, ook gisteren weer.
Intervieuw even terug kijken en niet zomaar de pers geloven..

Hij zegt te willen werken aan zijn aanvallende spel om completer en beter te worden, om aanvallend meer bij te dragen..

Daar is helemaal niets mis mee..
Brandje
 Brandje - donderdag 27 juli 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 14:42 schreef remco k het volgende:

[..]

Intervieuw even terug kijken en niet zomaar de pers geloven..

Hij zegt te willen werken aan zijn aanvallende spel om completer en beter te worden, om aanvallend meer bij te dragen..

Daar is helemaal niets mis mee..
Wel, als je het verdedigend nog niet eens aan kan. Laat ie zich daar eens op gaan focussen. Zoals ie gisteren ook weer een paar keer als wijf in probeerde te grijpen. Lachwekkend en dat is dan je aanvoerder.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 28 juli 2017 - 07:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 27 juli 2017 - 17:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Wel, als je het verdedigend nog niet eens aan kan. Laat ie zich daar eens op gaan focussen. Zoals ie gisteren ook weer een paar keer als wijf in probeerde te grijpen. Lachwekkend en dat is dan je aanvoerder.
Veltman als een wijf?
Kijk jij korfbal ofzo?

Veltman is juist van de harde slidings en goede timing.

Ieder zn eigen kijk he ;)
p111
 p111 - vrijdag 28 juli 2017 - 09:12   quote  deeplink  
Sorry maar een heel topic over Veltman,hij is niet de sterkste back maar hij speelt ook wel degelijke wedstrijden,volgens mij als hij wat meer lef gaat tonen en aanvallend wat stappen kan maken dan kan ik er mee leven.Ik vind zijn aanvallende acties nog ver onder peil dat stoort mij nog het meeste.Als je de backs bij Nice zag die waren constant gevaarlijk met acties naar voren,het zelfde was vorige week bij Lyon,en bij ons gebeurd dit amper zowel op links als op rechts nada.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 28 juli 2017 door p111 --
Brandje
 Brandje - vrijdag 28 juli 2017 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 28 juli 2017 - 07:14 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Veltman als een wijf?
Kijk jij korfbal ofzo?

Veltman is juist van de harde slidings en goede timing.

Ieder zn eigen kijk he ;)
Veltman is van de harde slidings op momenten dat het niet moet. Vaak thv de middenlijn. Dus dat komt op mij als gemaakt over. Gudelj doet dat ook. Zogenaamd voor de buitenwereld de harde jongen uit hangen maar de momenten dat het erom gaat doet ie geen klote
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 28 juli 2017 - 10:07   quote  deeplink  
Jouw mening maat ;)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..









0.0128378