BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 juli 2015 - 22:38   quote  deeplink  
Riveco en Hummel.... ;-)

2ufd1u8.gif
Brandje
 Brandje - vrijdag 31 juli 2015 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:16 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Hoe kun je eigenlijk zo'n topic beginnen?
Wat het is eigenlijk niet heel bijzondere fout die hij maakte.
Als hij geen fouten zouden maken dan was hij al vertrokken.
Fouten maken hoort eenmaal bij Ajax.
Als je niet zo fout wil maken dan speel je zonder risico de na achter rond.
Oh, wacht dat mocht ook niet meer.

Als je goed voetbal wil zien dan moet je lekker niet naar Ajax kijken.
Kijk naar real of barca of bayern.
Maar dit is echt spijkers op laag water zoeken.
Nee dit is een speler van Ajax 1 die niet bijleert. Die tonnen per jaar verdiend. Daar mag ok als scc houder kritisch op zijn. Wat de Boer doet met tete en van Rhijn moet hij ook met Veltman doen. Zo simpel is het. We hebben hoorn en Heitinga als back-up. Concurrentie maakt je sterker
riveco
 riveco - vrijdag 31 juli 2015 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Man doe niet zo schijnheilig joh jij loopt al veel langer met dat soort termen te smijten.
Je merkt het zelfs niet eens meer want wat heeft Joel de korte er in vredesnaam mee te maken?
Zal wel zijn om je gezwam kracht bij te zetten zijn.
En verlagen tot mij niveau? Nee jij bent een geweldenaar! Omdat jij en nog een paar hier een mening delen hoef ik het daar toch niet mee eens te zijn? Jij ziet dingen op jou manier ik op de mijne deal with it!
Kijk dat laatste regeltje is 1 van de weinige dingen die kloppen, maar als ik het niet eens ben met jou ben ik een kontenlikker haha, en het gesprek wie er mee begon ga ik niet met je aan want dan wordt het een welles nietes spelletje. Alleen gek dat ik alleen met jou dat probleem hebt en jij met meerdere. Ook dat woord schijnheilig is zeker niet kwaad bedoeld haha je bent en blijft een ....
riveco
 riveco - vrijdag 31 juli 2015 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Riveco en Hummel.... ;-)

[ afbeelding ]
:)
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 31 juli 2015 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:53 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee dit is een speler van Ajax 1 die niet bijleert. Die tonnen per jaar verdiend. Daar mag ok als scc houder kritisch op zijn. Wat de Boer doet met tete en van Rhijn moet hij ook met Veltman doen. Zo simpel is het. We hebben hoorn en Heitinga als back-up. Concurrentie maakt je sterker
Die tonnen die verdient iedereen! Zelfs iemand van Sparta verdient tonnen.

situatie met Van Rhijn is anders dan die van Veltman.
Veltman doet nog tenminste iets waar je het later nog over hebt, dat kan goed zijn of fout. Van rhijn speelde gewoon laf, iets waar je van tete niet kan zeggen.
Van rhijn zit ook een jaar langer bij de selectie.
Dus veltman moet het dit jaar wel laten zien.

overigens zijn er wel meerdere spelers die zulke fouten hebben gemaakt en het toch hebben bereikt. de trainer is daar een voorbeeld van, dus hij weet van wanten

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 31 juli 2015 door Positieve Arrogantie --
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 23:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 23:00 schreef riveco het volgende:

[..]

Kijk dat laatste regeltje is 1 van de weinige dingen die kloppen, maar als ik het niet eens ben met jou ben ik een kontenlikker haha, en het gesprek wie er mee begon ga ik niet met je aan want dan wordt het een welles nietes spelletje. Alleen gek dat ik alleen met jou dat probleem hebt en jij met meerdere. Ook dat woord schijnheilig is zeker niet kwaad bedoeld haha je bent en blijft een ....
Volgens mij zit jij altijd op mij te zeiken en die andere is Remco nou dat is bijna knap als die geen discussie met je gehad hebt. Dan post je waarschijnlijk wat in zijn straatje past. Verder valt het allemaal wel mee hoor scheld geen spelers uit kijk er alleen kritisch naar. Jeugd mag van mij fouten maken die val ik nooit af. (Andersen dan wel omdat het er maar niet uitkomt en die scheld ik ook niet uit) Dat ik moeilijk kan verkroppen dat Ajax sportief gezien een gevallen topclub is(Europees) dat is mijn dingetje.
Daarbij vind ik dat er ondanks een ruime begroting en een ruim budget er niet het maximale uitgehaald kan worden qua versterkingen. Dus volgens mij valt het allemaal wel meer hoor.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 31 juli 2015 - 23:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Riveco en Hummel.... ;-)

[ afbeelding ]
Kontenlikker
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 31 juli 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 23:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kontenlikker
Ohw ik ook al ...van wie dan ??
riveco
 riveco - zaterdag 01 augustus 2015 - 01:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 23:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ohw ik ook al ...van wie dan ??
:)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 01 augustus 2015 - 08:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 23:16 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Ohw ik ook al ...van wie dan ??
Bedoelde die hond joh! ;)
riveco
 riveco - zaterdag 01 augustus 2015 - 08:48   quote  deeplink  
Als je mijn bedoeld met die hond, dan begrijp ik niet dat je zelf loopt te blaffen en niet bijt! Het enige wat je kan is afgeven op een ander, maar je zoekt nooit de fout bij jezelf. Ook verdraai je alle dingen die gezegd worden en haal je maar kleine dingen uit een stukje wat er geschreven wordt. Je moet eens kijken of je geen baantje bij de media kan krijgen haha En ook dat schelden wat je doet is een gebrek aan jou kant, want een nono geeft alleen maar aan dat je van voetbal geen kaas hebt gegeten.
eddy99
 eddy99 - zaterdag 01 augustus 2015 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Bijzondere redenatie..
Misschien nog een keertje aandachtig doorlezen, wellicht snap je het dan.
remco k
 remco k - zaterdag 01 augustus 2015 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:42 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Daarom meng ik mij er ook niet in...ik snap alleen die quote over Pique niet helemaal
Ik snap die ook niet helemaal.. Volgens mij moet Veltman beter zijn dan Pique omdat ze daar MSN hebben lopen en wij niet zon goede voorhoede hebben als Barca...
remco k
 remco k - zaterdag 01 augustus 2015 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 20:41 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Weet ik. Wij zijn het ook zelden eens maar laten elkaar toch ook redelijk in elkaars waarde?
Hij kan dat blijkbaar niet. Dan komt ie met allemaal termpjes en naampjes tja sorry als ik het dan ook een keertje op de man terug doe. Mijn oprechte excuses
Het eerste ben ik het mee eens. Het twee niet, daar ben je namelijk zelf ook onderdeel van..
remco k
 remco k - zaterdag 01 augustus 2015 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Riveco en Hummel.... ;-)

[ afbeelding ]
De een heel rustig, de ander hijgend??
remco k
 remco k - zaterdag 01 augustus 2015 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 08:56 schreef eddy99 het volgende:

[..]

Misschien nog een keertje aandachtig doorlezen, wellicht snap je het dan.
Whahaha, ja dat zal het zijn.. Ik denk dat ik prima begrijp hoe het in elkaar zit, zeker bij Barca en Ajax..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 01 augustus 2015 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 08:48 schreef riveco het volgende:
Als je mijn bedoeld met die hond, dan begrijp ik niet dat je zelf loopt te blaffen en niet bijt! Het enige wat je kan is afgeven op een ander, maar je zoekt nooit de fout bij jezelf. Ook verdraai je alle dingen die gezegd worden en haal je maar kleine dingen uit een stukje wat er geschreven wordt. Je moet eens kijken of je geen baantje bij de media kan krijgen haha En ook dat schelden wat je doet is een gebrek aan jou kant, want een nono geeft alleen maar aan dat je van voetbal geen kaas hebt gegeten.
Hier gaat het al mis.. Iedere hond lik namelijk aan zijn eigen kont!
Dus wie heeft er hier nou een minderwaardigheids complex? Verdraai helemaal niks en jij bent diegene die constant persoonlijk aanvalt dat ik dom ben, of een nono, of minder verstand van voetbal hebt dan je 4 jarige kleindochter enz enz. Ik heb verder nooit gezegd dat je dom bent of heel misschien een paar keer gereageerd op jou. Dus nou niet de zieligerd uit gaan hangen hier dat ik zo loop te schelden op jou. Dus zoek het aub niet alleen bij mij maar kijk ook eens naar je eigen reacties naar mij toe.
Vraag je ook helemaal niet om het met me eens te zijn en iedereen hier mag zijn eigen mening of beleving hebben. Hoe ik het beleef blijf ik lekker zo doen daar verander je niks aan.
Als ik een keertje post welke speler ik wel leuk vind opvallen of klaar vind voor een stapje naar de Nederlandse top dan kijk je maar de andere kant op.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 01 augustus 2015 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 09:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Het eerste ben ik het mee eens. Het twee niet, daar ben je namelijk zelf ook onderdeel van..
Uiteindelijk wel maar als iemand het constant je naampjes geeft of je dom noemt tja dan mag je best een keertje terug blaffen. Wij zien het totaal anders tenminste beleven het anders en zien andere dingen. Hebben zat discussies gehad maar hebben het maar zelden op de man gespeeld. Zo ben ik ook totaal niet. En ik snap best dat je op een "anoniem" forum eerder wat frustratie wegschrijft maar zo wil ik totaal niet overkomen.
Je zal ook kunnen beamen dat ik hier verder met niemand woorden hebt gehad.
remco k
 remco k - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 09:36 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Uiteindelijk wel maar als iemand het constant je naampjes geeft of je dom noemt tja dan mag je best een keertje terug blaffen. Wij zien het totaal anders tenminste beleven het anders en zien andere dingen. Hebben zat discussies gehad maar hebben het maar zelden op de man gespeeld. Zo ben ik ook totaal niet. En ik snap best dat je op een "anoniem" forum eerder wat frustratie wegschrijft maar zo wil ik totaal niet overkomen.
Je zal ook kunnen beamen dat ik hier verder met niemand woorden hebt gehad.
Daar ben ik het ook helemaal mee eens. En ik respecteer je mening ook zeker, anders zou ik niet met je in discussie gaan..
riveco
 riveco - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 09:30 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Hier gaat het al mis.. Iedere hond lik namelijk aan zijn eigen kont!
Dus wie heeft er hier nou een minderwaardigheids complex? Verdraai helemaal niks en jij bent diegene die constant persoonlijk aanvalt dat ik dom ben, of een nono, of minder verstand van voetbal hebt dan je 4 jarige kleindochter enz enz. Ik heb verder nooit gezegd dat je dom bent of heel misschien een paar keer gereageerd op jou. Dus nou niet de zieligerd uit gaan hangen hier dat ik zo loop te schelden op jou. Dus zoek het aub niet alleen bij mij maar kijk ook eens naar je eigen reacties naar mij toe.
Vraag je ook helemaal niet om het met me eens te zijn en iedereen hier mag zijn eigen mening of beleving hebben. Hoe ik het beleef blijf ik lekker zo doen daar verander je niks aan.
Als ik een keertje post welke speler ik wel leuk vind opvallen of klaar vind voor een stapje naar de Nederlandse top dan kijk je maar de andere kant op.
Al deze reacties van mijn komen op een minderwaardige uitdrukking van jou, maar daar heb je het welles en nietes spelletje. Maar als er iemand wat post, haal je een heel klein stukje eruit en legt hem op jou manier uit. Dus krijg je al een heel verdraaid beeld ( net als de media ) Ook zal het jou niet lukken om mijn een minderwaardigheidscomplex aan te praten haha, sorry maar jij melde al in een eerdere topic dat ik persoonlijk werd terwijl ik toen al uit heb gelegd dat het niet zo is. Helaas weet je van je zelf dat je niet zo erg veel van voetbal weet en daarom voel je je eigen heel onzeker ( daarvandaan ook dat gebrul om niks ) Een oud spreekwoord luid: holle vaten klinken het hardst. Ook geef je al aan hoe eigenwijs je bent door te stellen, ik blijf het doen en verander er niets aan. In mijn ogen moet je ook kijken bij een forum of er misschien iemand anders ook iets zegt waar hij gelijk in kan hebben, zodat je misschien toch iets anders naar het spel gaat kijken. Ik heb een tijdje niet gereageerd als jij wat poste, maar helaas schrijf je zoveel dingen die totaal op niks zijn gebaseerd, dus moet ik wel . Verder zei jij dat ik stink en helaas heb ik je nog nooit in levende lijve gezien, en persoonlijk kan je alleen worden als je echt met iemand contact hebt gehad. In mijn ogen ben jij de gene die persoonlijk wordt en zeg ik alleen dat je op GEBIED van voetbal een nono bent ( niets om een minderwaardigheids complex door te krijgen ) Er is hier namelijk ook iemand die is voor Ajax en zegt ook, ik ga er niet op in want ik weet er niet genoeg van. Kijk dat is klasse
riveco
 riveco - zaterdag 01 augustus 2015 - 12:40   quote  deeplink  
Maar ik hou er over op, ik wil alleen nog op voetbal reageren, daarom kom ik hier op dit forum.
Pietje
 Pietje - zaterdag 01 augustus 2015 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 31 juli 2015 - 22:38 schreef Nenam_tiL het volgende:
Riveco en Hummel.... ;-)

[ afbeelding ]
Whahahahaha. Broederlijk naast elkaar ;-)
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 01 augustus 2015 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 12:36 schreef riveco het volgende:

[..]

Al deze reacties van mijn komen op een minderwaardige uitdrukking van jou, maar daar heb je het welles en nietes spelletje. Maar als er iemand wat post, haal je een heel klein stukje eruit en legt hem op jou manier uit. Dus krijg je al een heel verdraaid beeld ( net als de media ) Ook zal het jou niet lukken om mijn een minderwaardigheidscomplex aan te praten haha, sorry maar jij melde al in een eerdere topic dat ik persoonlijk werd terwijl ik toen al uit heb gelegd dat het niet zo is. Helaas weet je van je zelf dat je niet zo erg veel van voetbal weet en daarom voel je je eigen heel onzeker ( daarvandaan ook dat gebrul om niks ) Een oud spreekwoord luid: holle vaten klinken het hardst. Ook geef je al aan hoe eigenwijs je bent door te stellen, ik blijf het doen en verander er niets aan. In mijn ogen moet je ook kijken bij een forum of er misschien iemand anders ook iets zegt waar hij gelijk in kan hebben, zodat je misschien toch iets anders naar het spel gaat kijken. Ik heb een tijdje niet gereageerd als jij wat poste, maar helaas schrijf je zoveel dingen die totaal op niks zijn gebaseerd, dus moet ik wel . Verder zei jij dat ik stink en helaas heb ik je nog nooit in levende lijve gezien, en persoonlijk kan je alleen worden als je echt met iemand contact hebt gehad. In mijn ogen ben jij de gene die persoonlijk wordt en zeg ik alleen dat je op GEBIED van voetbal een nono bent ( niets om een minderwaardigheids complex door te krijgen ) Er is hier namelijk ook iemand die is voor Ajax en zegt ook, ik ga er niet op in want ik weet er niet genoeg van. Kijk dat is klasse
Bla bla bla professor in de voetbalkunde. Het is voor mij geen wedstrijdje hoor wie er meer van voetbal weet. En dat stukje tekst pakken media verdraaien enz daar kan ik me ook niet echt in vinden. Jij vind jezelf zo geweldig met al je kennis prima toch? Dat ik er een andere mening over hebt wil niet zeggen dat ik een nono ben. We hoeven het ook helemaal niet eens te zijn en ik dring je mijn menig ook niet op dus ik snap niet wat je zit te zeuren.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 01 augustus 2015 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 12:40 schreef riveco het volgende:
Maar ik hou er over op, ik wil alleen nog op voetbal reageren, daarom kom ik hier op dit forum.
Prima besluit
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 01 augustus 2015 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 12:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Daar ben ik het ook helemaal mee eens. En ik respecteer je mening ook zeker, anders zou ik niet met je in discussie gaan..
Eens en die discussie zijn we ook vaak zat aangegaan en ook best een beetje op het randje maar het is wel altijd over voetbal gegaan. Maar goed genoeg hier over denk dat alles wel gezegd is. Laat de competitie maar beginnen!
eddy99
 eddy99 - zaterdag 01 augustus 2015 - 23:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 15:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bla bla bla professor in de voetbalkunde. Het is voor mij geen wedstrijdje hoor wie er meer van voetbal weet. En dat stukje tekst pakken media verdraaien enz daar kan ik me ook niet echt in vinden. Jij vind jezelf zo geweldig met al je kennis prima toch? Dat ik er een andere mening over hebt wil niet zeggen dat ik een nono ben. We hoeven het ook helemaal niet eens te zijn en ik dring je mijn menig ook niet op dus ik snap niet wat je zit te zeuren.
Jezus, wat zijn jullie een stelletje slap ouwehoerende wijven.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 augustus 2015 - 07:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 23:58 schreef eddy99 het volgende:

[..]

Jezus, wat zijn jullie een stelletje slap ouwehoerende wijven.
Mooie 5de post! :)
remco k
 remco k - zondag 02 augustus 2015 - 09:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 23:58 schreef eddy99 het volgende:

[..]

Jezus, wat zijn jullie een stelletje slap ouwehoerende wijven.
En daarom moet je hem Jezus noemen??
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 augustus 2015 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 09:32 schreef remco k het volgende:

[..]

En daarom moet je hem Jezus noemen??
Dat is inderdaad iets teveel eer.. :p
Pietje
 Pietje - zondag 02 augustus 2015 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 01 augustus 2015 - 15:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Bla bla bla professor in de voetbalkunde. Het is voor mij geen wedstrijdje hoor wie er meer van voetbal weet. En dat stukje tekst pakken media verdraaien enz daar kan ik me ook niet echt in vinden. Jij vind jezelf zo geweldig met al je kennis prima toch? Dat ik er een andere mening over hebt wil niet zeggen dat ik een nono ben. We hoeven het ook helemaal niet eens te zijn en ik dring je mijn menig ook niet op dus ik snap niet wat je zit te zeuren.
Lees nou eens goed wat riveco hierboven heeft geschreven!! Nee, ik ben geen professor noch dominee.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 augustus 2015 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 11:54 schreef Pietje het volgende:

[..]

Lees nou eens goed wat riveco hierboven heeft geschreven!! Nee, ik ben geen professor noch dominee.
Sorry hoor maar een andere mening hebben mag blijkbaar niet meer?
Waar gaat het volgens jou dan nog over? Moet Riveco in bescherming genomen worden?
Hou toch op man we beleven voetbal anders gaat niet eens over wie er gelijk heeft. Hij laat mij en mijn mening al langer niet in waarde dus snap niet waar je je mee bemoeid.
Pietje
 Pietje - zondag 02 augustus 2015 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 13:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar een andere mening hebben mag blijkbaar niet meer?
Waar gaat het volgens jou dan nog over? Moet Riveco in bescherming genomen worden?
Hou toch op man we beleven voetbal anders gaat niet eens over wie er gelijk heeft. Hij laat mij en mijn mening al langer niet in waarde dus snap niet waar je je mee bemoeid.
Ik neem niemand in bescherming, maar lees tussen de regels van zijn bericht toch wat anders dan jij kennenlijk. Minder persoonlijke schofterigheden. Uiteraard "mag" iedereen een andere mening hebben en de één is wat feller dan de ander, maar jullie maken elkaar uit voor rotte vis (of soms nog erger) en daar is het forum niet voor. Sterker, velen vinden dat zeer vervelend om te lezen. Gebruik dan de mogelijkheid tot het sturen van een PB. En sorry, maar van wat ik zoal teruglees, was jij degene die begon. En verder bemoei ik me er niet mee en zal dan ook niet (meer) reageren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 02 augustus 2015 door Pietje --
remco k
 remco k - zondag 02 augustus 2015 - 13:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 13:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sorry hoor maar een andere mening hebben mag blijkbaar niet meer?
Waar gaat het volgens jou dan nog over? Moet Riveco in bescherming genomen worden?
Hou toch op man we beleven voetbal anders gaat niet eens over wie er gelijk heeft. Hij laat mij en mijn mening al langer niet in waarde dus snap niet waar je je mee bemoeid.
Als je niet wil dat mensen zich ermee bemoeien moet je dit via PB doen.. Het forum is voor iedereen..
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 augustus 2015 - 14:06   quote  deeplink  
Prima voor mij was de kous al af. Zal niet meer gebeuren en Pietje misschien in dit topic dat ik begon zoals jij zegt maar hij is al veel langer op die tour bezig. Ik reageer heus niet zo na 1 topic als je dat soms denkt.
Ik noem niemand hier een nono/dom of iets anders omdat hij een andere mening heeft.
Maar goed mijn excuses als anderen er ook last van gehad hebben zal niet meer gebeuren.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 02 augustus 2015 - 14:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 13:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je niet wil dat mensen zich ermee bemoeien moet je dit via PB doen.. Het forum is voor iedereen..
Dat is ook waar maar het gesprek weer opnieuw beginnen terwijl erboven staat dat er genoeg over gezegd was hoefde van mij ook niet meer.
Dus bij deze voor mij is het klaar.
Pietje
 Pietje - zondag 02 augustus 2015 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 14:06 schreef Hummel10 het volgende:
Prima voor mij was de kous al af. Zal niet meer gebeuren en Pietje misschien in dit topic dat ik begon zoals jij zegt maar hij is al veel langer op die tour bezig. Ik reageer heus niet zo na 1 topic als je dat soms denkt.
Ik noem niemand hier een nono/dom of iets anders omdat hij een andere mening heeft.
Maar goed mijn excuses als anderen er ook last van gehad hebben zal niet meer gebeuren.
:)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 augustus 2015 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 02 augustus 2015 - 14:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dat is ook waar maar het gesprek weer opnieuw beginnen terwijl erboven staat dat er genoeg over gezegd was hoefde van mij ook niet meer.
Dus bij deze voor mij is het klaar.
hey jammer, mag van mij nog wel even doorgaan! Was wel even leuk dit vermaak!!! Meer, meer, meer!!!
p111
 p111 - maandag 03 augustus 2015 - 15:17   quote  deeplink  
komt door de warmte denk ik,zit nu in de tuin met labtop de strijd te lezen tussen Hummel en Riveco en ik vind het een gelijkspel volgende week de return mannen succes allebei .
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 augustus 2015 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 15:07 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

hey jammer, mag van mij nog wel even doorgaan! Was wel even leuk dit vermaak!!! Meer, meer, meer!!!
Ik had ook al de chips en het bier klaarstaan......
Keizer
 Keizer - maandag 03 augustus 2015 - 17:26   quote  deeplink  
Kijk, je moet er maar om lachen, maar eigenlijk is het best triest dat de reeds 23 jarige Velt man nog altijd bijna week in week uit kapitale fouten maakt. Dat hij mag blijven staan is een raadsel. Hij is geen echte verdediger en zal dat ook nooit worden. Mist fysiek, zowel langs de grondals dDoor de lucht. Een van de voorwaarden waaraan een topverdediger moet voldoen is 90 minuten lang geconcentreerd blijven. Velt mist die eigenschap, vandaar die structurele foutjes. Dat moet De Boer toch ook weten?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 03 augustus 2015 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 15:17 schreef p111 het volgende:
komt door de warmte denk ik,zit nu in de tuin met labtop de strijd te lezen tussen Hummel en Riveco en ik vind het een gelijkspel volgende week de return mannen succes allebei .
Kut, pas volgende week??? :-(
Pietje
 Pietje - maandag 03 augustus 2015 - 17:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 17:26 schreef Keizer het volgende:
Kijk, je moet er maar om lachen, maar eigenlijk is het best triest dat de reeds 23 jarige Velt man nog altijd bijna week in week uit kapitale fouten maakt. Dat hij mag blijven staan is een raadsel. Hij is geen echte verdediger en zal dat ook nooit worden. Mist fysiek, zowel langs de grondals dDoor de lucht. Een van de voorwaarden waaraan een topverdediger moet voldoen is 90 minuten lang geconcentreerd blijven. Velt mist die eigenschap, vandaar die structurele foutjes. Dat moet De Boer toch ook weten?
Jij doet het nu voorkomen alsof Joël Veltman helemaal niet kan voetballen en daarme doe je hem enorm tekort. Ik heb hem ook zeer goede wedstrijden zien spelen. Toegegeven, ik heb het zelf hier ook al eens aangekaart: die fouten moeten eruit, het zijn vaak dezelfde soort fouten, een gebrek aan concentratie? Nonchalance? We hebben hier zijn trainer ook al aangehaald. Frank de Boer maakte ook vaak dezelfde fouten en die fouten werden destijds door journalisten een "Frank-de-Boertje" genoemd. En laten we wel wezen, Frank de Boer heeft toch echt een glanzende carrière als voetballer gekend bij Ajax, Barcelona en meer dan 100 interlands... Zonder twijfel zal het dus met Joël Veltman goedkomen!
p111
 p111 - maandag 03 augustus 2015 - 18:29   quote  deeplink  
Veltman gaat het wel redden die kan gewoon goed voetballen en die foutjes gaat hij wel minder maken,komt goed.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 03 augustus 2015 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 18:29 schreef p111 het volgende:
Veltman gaat het wel redden die kan gewoon goed voetballen en die foutjes gaat hij wel minder maken,komt goed.
Hij moet wel stappen gaan maken komende seizoenen..
JOOD
 JOOD - maandag 03 augustus 2015 - 23:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 17:59 schreef Pietje het volgende:

[..]

Jij doet het nu voorkomen alsof Joël Veltman helemaal niet kan voetballen en daarme doe je hem enorm tekort. Ik heb hem ook zeer goede wedstrijden zien spelen. Toegegeven, ik heb het zelf hier ook al eens aangekaart: die fouten moeten eruit, het zijn vaak dezelfde soort fouten, een gebrek aan concentratie? Nonchalance? We hebben hier zijn trainer ook al aangehaald. Frank de Boer maakte ook vaak dezelfde fouten en die fouten werden destijds door journalisten een "Frank-de-Boertje" genoemd. En laten we wel wezen, Frank de Boer heeft toch echt een glanzende carrière als voetballer gekend bij Ajax, Barcelona en meer dan 100 interlands... Zonder twijfel zal het dus met Joël Veltman goedkomen!
Ik niet, ik zie hem nooit een goede wedstrijd spelen.

Hij heeft inderdaad altijd iets. Net als Vermeer toendertijd.

Hij is niet vast genoeg voor een centrale verdediger van Ajax. Ook zijn fysiek werkt niet mee, hij is fit en sterk voor zijn lichaam, maar dat is niet groot en sterk genoeg. Opbouwend moet zijn kracht zijn, daar maakt hij juist de fouten.

Doorselecteren als het vaker gebeurd. Trouwens, mag morgen al gebeuren, je kunt namelijk zon fout als vorige week niet goedkeuren. Eruit, laat het maar zien op de training.

Daag Veltman.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 augustus 2015 - 23:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik niet, ik zie hem nooit een goede wedstrijd spelen.

Hij heeft inderdaad altijd iets. Net als Vermeer toendertijd.

Hij is niet vast genoeg voor een centrale verdediger van Ajax. Ook zijn fysiek werkt niet mee, hij is fit en sterk voor zijn lichaam, maar dat is niet groot en sterk genoeg. Opbouwend moet zijn kracht zijn, daar maakt hij juist de fouten.

Doorselecteren als het vaker gebeurd. Trouwens, mag morgen al gebeuren, je kunt namelijk zon fout als vorige week niet goedkeuren. Eruit, laat het maar zien op de training.

Daag Veltman.
Je slaat door man....
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 03 augustus 2015 - 23:57   quote  deeplink  
....en maar volhouden dat je niemand afbrandt....je gooit het op kritiek
Je brandt die jongen helemaal af
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 augustus 2015 - 00:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:57 schreef Nenam_tiL het volgende:
....en maar volhouden dat je niemand afbrandt....je gooit het op kritiek
Je brandt die jongen helemaal af
Klopt, misschien ben ik te stellig..

Ik wil gewoon het beste voor mijn cluppie en daar past Veltman op dit moment niet in met zulke fouten.

Het is in ieder geval niet persoonlijk bedoeld. Het is topsport en daarbij wordt je op je prestaties afgerekend.
Eide
 Eide - dinsdag 04 augustus 2015 - 05:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 00:09 schreef JOOD het volgende:

[..]

op dit moment
En dit is het grootste manco in de kritiek die Veltman nu om de oren krijgt. Het is ook symptomatisch voor hoe veel fans over voetbal denken en er naar kijken. En gelukkig kan een staf daar voorbij kijken. Anders was Blind nooit geslaagd en Alderweireld toch al niet. Anita was nooit de spil op CVM geworden die hij was. En zo kan ik er nog talloze noemen. Frank de Boer zelf was bekend/berucht dat er altijd wel een foutje bij zat.

Dus ja, ik vind jouw persoonlijk te stellig en eigenlijk ook iets opportunistisch.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 07:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 05:15 schreef Eide het volgende:

[..]

En dit is het grootste manco in de kritiek die Veltman nu om de oren krijgt. Het is ook symptomatisch voor hoe veel fans over voetbal denken en er naar kijken. En gelukkig kan een staf daar voorbij kijken. Anders was Blind nooit geslaagd en Alderweireld toch al niet. Anita was nooit de spil op CVM geworden die hij was. En zo kan ik er nog talloze noemen. Frank de Boer zelf was bekend/berucht dat er altijd wel een foutje bij zat.

Dus ja, ik vind jouw persoonlijk te stellig en eigenlijk ook iets opportunistisch.
Toch grappig dat ze dan echt bepalend worden op posities waar ze al die jaren niet gespeeld hebben.
Vond Blind en Anita als backs een stuk minder.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..









0.0091938