BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 04 oktober 2016 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2016 - 10:58 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dus jij vergelijkt Veltman met een topverdediger?
Uh, nee? Remco zegt juist nadrukkelijk dat Veltman dat niet is. Daarnaast is het sowieso niet netjes om over geloofwaardigheid beginnen, en staat dat nogal knullig als je zelf de tekst niet goed leest.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 oktober 2016 - 12:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2016 - 10:58 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dus jij vergelijkt Veltman met een topverdediger? Hier raak je een hoop van je geloofwaardigheid bij me kwijt. Hij is gewn topverdediger en er zijn 100% zeker betere te vinden ipv Veltman. Hij is na al die jaren nog steeds niet onomstreden.
Bril nodig?
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 oktober 2016 - 14:34   quote  deeplink  
Wat een vijandigheid hier zeg.

Remco heeft het over kleine foutjes die topspelers maken. Daarna zegt hij dat als Veltman die foutjes niet meer maakt hij de beste van de wereld zou zijn. Dus met mijn begrijpend lezen is niets mis hoor.

Maargoed ik snap je verhaal. Ik denk dat de Ligt en Tete meer potentie hebben dan Veltman, omdat Veltman nou niet bepaald aanwezig is. Voor mijn gevoel te weinig persoonlijkheid in het veld. Wie is daar nou bang voor? Sanchez met zn kracht, passie en uitstraling. Tete met zijn gruwelijke tackles en zelfs de Ligt als fysiek sterke jeugdspeler heeft nog meer body.

Misschien ben ik wel geen fan van de ideale schoonzonen en is Veltman er 1..
Eide
 Eide - dinsdag 04 oktober 2016 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2016 - 14:34 schreef JOOD het volgende:
Wat een vijandigheid hier zeg.
Laatste wat ik er over kwijt wil: Jij neemt de term "geloofwaardigheid" in de mond. als je minder vijandigheid wil moet je misschien ook even kritisch op jezelf zijn.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2016 door Eide --
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 oktober 2016 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2016 - 15:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Laatste wat ik er over kwijt wil: Jij neemt de term "geloofwaardigheid" in de mond. als je minder vijandigheid wil moet je misschien ook even kritisch op jezelf zijn.
Ok, top. Zal ik eerst even toestemming vragen om mijn mening te ventileren? Of heb je gewoon al een tijdje niet geneukt?
Eide
 Eide - dinsdag 04 oktober 2016 - 15:58   quote  deeplink  
Goede reactie hoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 04 oktober 2016 door Eide --
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 oktober 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2016 - 15:58 schreef Eide het volgende:
Goede reactie hoor.
Idem
remco k
 remco k - dinsdag 04 oktober 2016 - 18:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 oktober 2016 - 15:07 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ok, top. Zal ik eerst even toestemming vragen om mijn mening te ventileren? Of heb je gewoon al een tijdje niet geneukt?
Wel bijzonder. Je bent zelf heel snel vrij vijandig. Dan klaag je over de vijandigheid. En vervolgens deze reactie. Toppertje.
JOOD
 JOOD - zondag 06 november 2016 - 14:44   quote  deeplink  
Veltman, Onana en Traore zijn al na 13 minuten genomineerd. Wat een kinderlijke domme fouten zeg.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 14:44 schreef JOOD het volgende:
Veltman, Onana en Traore zijn al na 13 minuten genomineerd. Wat een kinderlijke domme fouten zeg.
Volgens mij met afstand Schone die het meeste veroorzaakt.. Ook de goal komt weer uit zon zwakke kut bal van hem..

JE KAN NIET MET 3 AANVALLEND INGESTELDE MIDDENVELDERS SPELEN TEGEN DE BETERE PLOEGEN...
JOOD
 JOOD - zondag 06 november 2016 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 14:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij met afstand Schone die het meeste veroorzaakt.. Ook de goal komt weer uit zon zwakke kut bal van hem..

JE KAN NIET MET 3 AANVALLEND INGESTELDE MIDDENVELDERS SPELEN TEGEN DE BETERE PLOEGEN...
Wederom verschillen we van mening
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 15:17 schreef JOOD het volgende:

[..]

Wederom verschillen we van mening
Omdat je aan het zoeken bent..
JOOD
 JOOD - zondag 06 november 2016 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 15:19 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat je aan het zoeken bent..
Lekker objectief. Ik geef mijn mening, jij probeert met hoofdletters duidelijk te maken dat ik het verkeerd zie. Prima, verschillen we van mening.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 15:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 15:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Lekker objectief. Ik geef mijn mening, jij probeert met hoofdletters duidelijk te maken dat ik het verkeerd zie. Prima, verschillen we van mening.
Die hoofdletters zijn helemaal niet naar jou bedoelt. Dat ging over de wedstrijd..

Ik zeg niet dat je het verkeerd ziet op dit moment, want Veltman speelt niet goed.

Maar dat we vandaag slecht spelen, komt daar zeker niet door, en vind het dan een beetje flauw dat je de veroorzakers van dat slechts spel niet benoemt..
JOOD
 JOOD - zondag 06 november 2016 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 15:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Die hoofdletters zijn helemaal niet naar jou bedoelt. Dat ging over de wedstrijd..

Ik zeg niet dat je het verkeerd ziet op dit moment, want Veltman speelt niet goed.

Maar dat we vandaag slecht spelen, komt daar zeker niet door, en vind het dan een beetje flauw dat je de veroorzakers van dat slechts spel niet benoemt..
Ik had het over de eerste 13 minuten en daarin is Schone me niet opgevallen. Wellicht heb ik het niet goed gezien, maar heb het idee dat hij stabiliteit brengt in het team.
remco k
 remco k - zondag 06 november 2016 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 15:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik had het over de eerste 13 minuten en daarin is Schone me niet opgevallen. Wellicht heb ik het niet goed gezien, maar heb het idee dat hij stabiliteit brengt in het team.
Aan de bal normaal wel. Maar juist dat eerste kwartier kwam de complete wanprestatie door zijn slechte spel..
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 00:29   quote  deeplink  
remco ga met iemand praten jonge
nummer10
 nummer10 - maandag 07 november 2016 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 14:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij met afstand Schone die het meeste veroorzaakt.. Ook de goal komt weer uit zon zwakke kut bal van hem..

JE KAN NIET MET 3 AANVALLEND INGESTELDE MIDDENVELDERS SPELEN TEGEN DE BETERE PLOEGEN...
jajo celta is beter dan az... grapjas
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 07 november 2016 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 00:29 schreef nummer10 het volgende:
remco ga met iemand praten jonge
Kan jij niet normaal discussiëren? Op een forum heeft ieder een eigen mening. Je hoeft het er niet altijd mee eens te zijn en mag af en toe best even een uithaal geven maar je kan elkaar wel op een normale manier accepteren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 07 november 2016 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - maandag 07 november 2016 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 00:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jajo celta is beter dan az... grapjas
Weet jij überhaupt wel wat de basis van Celta is?
remco k
 remco k - maandag 07 november 2016 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 00:29 schreef nummer10 het volgende:
remco ga met iemand praten jonge
Leraar was je toch? Behoor je dan niet het juiste voorbeeld te geven?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 01:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Kan jij niet normaal discussiëren? Op een forum heeft ieder een eigen mening. Je hoeft het er niet altijd mee eens te zijn en mag af en toe best even een uithaal geven maar je kan elkaar wel op een normale manier accepteren.
je hebt gelijk.. het bier deed zijn werk... ;)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 08:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Leraar was je toch? Behoor je dan niet het juiste voorbeeld te geven?
leraar ? hoe kom je daarbij dan... :/
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 08:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Weet jij überhaupt wel wat de basis van Celta is?
nee want ze wisselen bijna elke wedstrijd wel wat..
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 november 2016 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 november 2016 - 15:17 schreef JOOD het volgende:

[..]

Wederom verschillen we van mening
Dit heeft niks met verschillen van mening te maken maar kijken wat er in een wedstrijd gebeurd. Elke wedstrijd dat Schone of zes speelde dan wordt hij minimaal drie tot vier keer echt overlopen tegen AZ was het nog veel erger. Idem dito tegen een 37 jarige Kuyt. Vergeet niet dat de eerste taak voor een CVM nog altijd zorgen balans en de nummer tien van de tegenpartij opvangen. Helaas faalt hij daar hopeloos in, ongeacht te tegenstander. Met Schone op zes blijft je middenveld te kwetsbaar. Kijk eens bij de andere teams wat voor types spelers er daar controlerend staan.
Ajax heeft in mijn ogen met Bazoer de ideale moderne nummer zes. Peuter hem aan zijn verstand dat hij sneller moet spelen maar een Bazoer wordt door niemand overlopen!!
Brandje
 Brandje - dinsdag 08 november 2016 - 19:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 07 november 2016 - 00:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jajo celta is beter dan az... grapjas
Celta is inderdaad drie klasse beter dan AZ
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2016 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

leraar ? hoe kom je daarbij dan... :/
Laat maar. Ander forum lid. Excuses.
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2016 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 14:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

nee want ze wisselen bijna elke wedstrijd wel wat..
Valt op zich wel mee hoor. Weet niet hoe de commentator daar bij kwam.
remco k
 remco k - dinsdag 08 november 2016 - 19:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 19:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dit heeft niks met verschillen van mening te maken maar kijken wat er in een wedstrijd gebeurd. Elke wedstrijd dat Schone of zes speelde dan wordt hij minimaal drie tot vier keer echt overlopen tegen AZ was het nog veel erger. Idem dito tegen een 37 jarige Kuyt. Vergeet niet dat de eerste taak voor een CVM nog altijd zorgen balans en de nummer tien van de tegenpartij opvangen. Helaas faalt hij daar hopeloos in, ongeacht te tegenstander. Met Schone op zes blijft je middenveld te kwetsbaar. Kijk eens bij de andere teams wat voor types spelers er daar controlerend staan.
Ajax heeft in mijn ogen met Bazoer de ideale moderne nummer zes. Peuter hem aan zijn verstand dat hij sneller moet spelen maar een Bazoer wordt door niemand overlopen!!
Jup
nummer10
 nummer10 - dinsdag 08 november 2016 - 22:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 19:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Dit heeft niks met verschillen van mening te maken maar kijken wat er in een wedstrijd gebeurd. Elke wedstrijd dat Schone of zes speelde dan wordt hij minimaal drie tot vier keer echt overlopen tegen AZ was het nog veel erger. Idem dito tegen een 37 jarige Kuyt. Vergeet niet dat de eerste taak voor een CVM nog altijd zorgen balans en de nummer tien van de tegenpartij opvangen. Helaas faalt hij daar hopeloos in, ongeacht te tegenstander. Met Schone op zes blijft je middenveld te kwetsbaar. Kijk eens bij de andere teams wat voor types spelers er daar controlerend staan.
Ajax heeft in mijn ogen met Bazoer de ideale moderne nummer zes. Peuter hem aan zijn verstand dat hij sneller moet spelen maar een Bazoer wordt door niemand overlopen!!
ik was ook fan van bazoer hoor.. alleen net wat je zegt hij speelt niet snel genoeg.. en dat is wss precies de reden waarom schone er staat en bosz hoopte dat bazoer eraan ging werken.. maae helaas toont hij niet de veerkracht die schone elk jaar weer op heeft gebracht..
remco k
 remco k - woensdag 09 november 2016 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 08 november 2016 - 22:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ik was ook fan van bazoer hoor.. alleen net wat je zegt hij speelt niet snel genoeg.. en dat is wss precies de reden waarom schone er staat en bosz hoopte dat bazoer eraan ging werken.. maae helaas toont hij niet de veerkracht die schone elk jaar weer op heeft gebracht..
Ik weet niet of hij dat wel of niet toont.

Hij krijgt geen enkele kans om te spelen, en in de laatste minuten die hij maakte vonden meerdere mensen hem goed spelen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 november 2016 - 09:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 08:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik weet niet of hij dat wel of niet toont.

Hij krijgt geen enkele kans om te spelen, en in de laatste minuten die hij maakte vonden meerdere mensen hem goed spelen.
wie zijn meerdere mensen ? ik namelijk niet.. stak er tegen kozakkenboys nou niet echt uit..
p111
 p111 - woensdag 09 november 2016 - 09:12   quote  deeplink  
Ik ben ook voorstander van een andere cvm tegen de sterkere ploegen.Maar kan Bazoer het opbrengen om die bal meteen te spelen ? en heeft hij het inzicht om snel de juiste man aan te spelen en dan praat ik niet over onze oude spel 10x tikkie terug maar de juiste pas vooruit,en beste vrienden daar twijfel ik namelijk sterk over.
remco k
 remco k - woensdag 09 november 2016 - 09:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 09:00 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wie zijn meerdere mensen ? ik namelijk niet.. stak er tegen kozakkenboys nou niet echt uit..
Hier op het forum.

Een cvm kan er ook niet boven uit steken, die behoren juist niet op te vallen..
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 november 2016 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 09:54 schreef remco k het volgende:

[..]

Hier op het forum.

Een cvm kan er ook niet boven uit steken, die behoren juist niet op te vallen..
mwah nie echt meeeens maar geeft niet ;) een cvm kan ook opvallen doormiddel van onderscheppingen en gelijk door tespelen naar voren... niet gezien sorry.. daarbij weten we de bedoeling niet van bosz.. hij wil mensen die naar voren denkt.. en daarin komt bazoer wellicht tekort.
remco k
 remco k - woensdag 09 november 2016 - 13:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 11:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah nie echt meeeens maar geeft niet ;) een cvm kan ook opvallen doormiddel van onderscheppingen en gelijk door tespelen naar voren... niet gezien sorry.. daarbij weten we de bedoeling niet van bosz.. hij wil mensen die naar voren denkt.. en daarin komt bazoer wellicht tekort.
Dan is de opvatting van Bosz waar de fout zit.

Zelfs een Bequets temporiseert wel een wedstrijd..
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 november 2016 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 13:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan is de opvatting van Bosz waar de fout zit.

Zelfs een Bequets temporiseert wel een wedstrijd..
ja wanneer nodig.. geen 90 min lang ;)
remco k
 remco k - woensdag 09 november 2016 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 15:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja wanneer nodig.. geen 90 min lang ;)
Inderdaad, en wij rennen wel 90 minuten lang naief naar voren..

Kijk eens na de pass en het instappen daarna van Schone bij de 1-0 van AZ.

Dat kan gewoon niet, dat zijn echt basis fouten die op die positie niet gemaakt kunnen worden.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 november 2016 - 18:04   quote  deeplink  
http://www.ajaxlife.nl/updates/cijfers-schone-bewijzen-het-gelijk-van-bosz?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

voor onze cijfer vriend remco...

ga je serieus schone nu de schuldgeven vannde 1-0 ?? pls remco je bent zo van de cijfers enzo maar je ziet soms dingen die er niet zijn of juist wel zijn en niet wil zien..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 november 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 18:04 schreef nummer10 het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/updates/cijfers-schone-bewijzen-het-gelijk-van-bosz?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

voor onze cijfer vriend remco...

ga je serieus schone nu de schuldgeven vannde 1-0 ?? pls remco je bent zo van de cijfers enzo maar je ziet soms dingen die er niet zijn of juist wel zijn en niet wil zien..
Het feit is dat de slechte inspeelpass van Schöne het begin is van de tegenaanval. Daarna kan hij het gat niet meer dichtlopen. Overigens gaat er verdedigend ook nog het 1 en ander fout voordat de goal daadwerkelijk valt.
nummer10
 nummer10 - woensdag 09 november 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 18:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het feit is dat de slechte inspeelpass van Schöne het begin is van de tegenaanval. Daarna kan hij het gat niet meer dichtlopen. Overigens gaat er verdedigend ook nog het 1 en ander fout voordat de goal daadwerkelijk valt.
het 1 en ander.. eigenlijk ging alles mis achterin.. :/ daarbij een foute inspeelpass kan altijd.. dat gebeurt overal wel eens..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 09 november 2016 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 november 2016 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 18:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het 1 en ander.. eigenlijk ging alles mis achterin.. :/ daarbij een foute inspeelpass kan altijd.. dat gebeurt overal wel eens..
Maar bij Ajax gewoon te vaak.
remco k
 remco k - woensdag 09 november 2016 - 22:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 18:04 schreef nummer10 het volgende:
http://www.ajaxlife.nl/updates/cijfers-schone-bewijzen-het-gelijk-van-bosz?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

voor onze cijfer vriend remco...

ga je serieus schone nu de schuldgeven vannde 1-0 ?? pls remco je bent zo van de cijfers enzo maar je ziet soms dingen die er niet zijn of juist wel zijn en niet wil zien..
Omdat ik anders kijk dan de rest van de schapen in dit land.

Kijk nou gewoon naar die tegengoal en kijk dan meteen het eerste kwartier terug. Want buiten die goal zijn er big zeker 4 van diezelfde momenten waar schone bij betrokken is.
remco k
 remco k - woensdag 09 november 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 18:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Het feit is dat de slechte inspeelpass van Schöne het begin is van de tegenaanval. Daarna kan hij het gat niet meer dichtlopen. Overigens gaat er verdedigend ook nog het 1 en ander fout voordat de goal daadwerkelijk valt.
Hij kan het niet dicht lopen doordat ie heel stom vooruit stapt in plaats van een paar keer achteruit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 09 november 2016 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 22:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij kan het niet dicht lopen doordat ie heel stom vooruit stapt in plaats van een paar keer achteruit.
Ik was het ook gewoon met je eens Remco! Het begin van de tegengoal komt op conto van Schöne. Overigens ging het verdedigend daarna ook mis. Maar de eerste fout komt bij hem vandaan.
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 november 2016 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 november 2016 - 22:48 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik was het ook gewoon met je eens Remco! Het begin van de tegengoal komt op conto van Schöne. Overigens ging het verdedigend daarna ook mis. Maar de eerste fout komt bij hem vandaan.
verdedigend ging het vanaf het moment mis met die bal van onane.. schone speelt een bal verkeerd in wat zelfs messi nog overkomt.. bazoer en co verliezen voetballend de bal op het middenveld..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 10 november 2016 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2016 - 08:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

verdedigend ging het vanaf het moment mis met die bal van onane.. schone speelt een bal verkeerd in wat zelfs messi nog overkomt.. bazoer en co verliezen voetballend de bal op het middenveld..
Wat heeft Bazoer te maken met de tegengoal in de wedstrijd tegen AZ!
remco k
 remco k - donderdag 10 november 2016 - 09:49   quote  deeplink  
Ik vroeg me hetzelfde af.
remco k
 remco k - donderdag 10 november 2016 - 09:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2016 - 08:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

verdedigend ging het vanaf het moment mis met die bal van onane.. schone speelt een bal verkeerd in wat zelfs messi nog overkomt.. bazoer en co verliezen voetballend de bal op het middenveld..
Het gaat me niet om die foute pass. Dat kan altijd. Het gaat erom wat hij direct daarna doet.
nummer10
 nummer10 - donderdag 10 november 2016 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 10 november 2016 - 09:14 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wat heeft Bazoer te maken met de tegengoal in de wedstrijd tegen AZ!
jullie stellen telkens dat schone niet op 6 hoord.. door 1 fout en minder onderscheppingen heeft dan bazoer... cijfers zeggen anders.. bazoer heeft meer balverlies en minder onderscheppingen OP DIT MOMENT

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5956
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..









0.0121119