BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Eide
 Eide - dinsdag 04 augustus 2015 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 07:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch grappig dat ze dan echt bepalend worden op posities waar ze al die jaren niet gespeeld hebben.
Vond Blind en Anita als backs een stuk minder.
Maar het waren wel gewoon hele goede voetballers. En zo zijn er ook wel spelers geweest die wel op de eigen positie speelden maar lang veel kritiek te verduren hebben gehad.

Alle kritiek over dat moment tegen Rapid is gewoon terecht. Zo is het wel weer, maar ik verzet mij tegen de suggestieve stukjes waarin gepretendeerd wordt dat Veltman er geen hout van kan. Volgens mij denk jij daar ook zo over. Ik vind ook niet dat week in, week uit dezelfde fouten maakt. Hij maakt wel te veel fouten maar ook niet zo veel als nu hier en daar wordt gesuggereerd.

Om dan toch even een cliché van stal te halen; Ajax had in 2014/15 wel de minst gepasseerde verdediging van de Eredivisie evenals in 2013/14 en 2012/13. Dat ligt vanzelfsprekend niet alleen aan Veltman maar het zegt wel iets over de verdedigende capaciteiten van Ajax de afgelopen jaren en daarin heeft Veltman als centrale verdediger ook gewoon een hele belangrijke rol gespeeld. Zeker met iemand als Moisander naast hem die niet bepaald het toonbeeld van ervaring en rust was waarom wij allen hoopten.

Het is dus zaak dat Veltman de foutjes uit zijn spel gaat halen voordat hij een tweede Moisander wordt. Ik denk dat dat de kern van het hele verhaal is. Niet dat Veltman tekort komt maar gewoon dat het stabieler wordt.
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik niet, ik zie hem nooit een goede wedstrijd spelen.

Hij heeft inderdaad altijd iets. Net als Vermeer toendertijd.

Hij is niet vast genoeg voor een centrale verdediger van Ajax. Ook zijn fysiek werkt niet mee, hij is fit en sterk voor zijn lichaam, maar dat is niet groot en sterk genoeg. Opbouwend moet zijn kracht zijn, daar maakt hij juist de fouten.

Doorselecteren als het vaker gebeurd. Trouwens, mag morgen al gebeuren, je kunt namelijk zon fout als vorige week niet goedkeuren. Eruit, laat het maar zien op de training.

Daag Veltman.
En hoe weet jij dat hij op de training niet beter presteerd dan anderen?

De Boer staat er juist om bekend dat ie bepaald op basis van wat men op de training laat zien..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 07:12 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Toch grappig dat ze dan echt bepalend worden op posities waar ze al die jaren niet gespeeld hebben.
Vond Blind en Anita als backs een stuk minder.
Toch was Anita vanuit de jeugd gewoon een middenvelder, en was Blind een CV en middenvelder. Dus heel erg raar is dat nu ook weer niet.

Wat dan weer wel grapig is, is dat Blind nu bij United in de voorbereiding op LCV speelt, en dat als een baas invult, die heerst daar echt aan de bal en speelt echt heel veel vooruit en goed ook..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 08:18 schreef Eide het volgende:

[..]

Maar het waren wel gewoon hele goede voetballers. En zo zijn er ook wel spelers geweest die wel op de eigen positie speelden maar lang veel kritiek te verduren hebben gehad.

Alle kritiek over dat moment tegen Rapid is gewoon terecht. Zo is het wel weer, maar ik verzet mij tegen de suggestieve stukjes waarin gepretendeerd wordt dat Veltman er geen hout van kan. Volgens mij denk jij daar ook zo over. Ik vind ook niet dat week in, week uit dezelfde fouten maakt. Hij maakt wel te veel fouten maar ook niet zo veel als nu hier en daar wordt gesuggereerd.

Om dan toch even een cliché van stal te halen; Ajax had in 2014/15 wel de minst gepasseerde verdediging van de Eredivisie evenals in 2013/14 en 2012/13. Dat ligt vanzelfsprekend niet alleen aan Veltman maar het zegt wel iets over de verdedigende capaciteiten van Ajax de afgelopen jaren en daarin heeft Veltman als centrale verdediger ook gewoon een hele belangrijke rol gespeeld. Zeker met iemand als Moisander naast hem die niet bepaald het toonbeeld van ervaring en rust was waarom wij allen hoopten.

Het is dus zaak dat Veltman de foutjes uit zijn spel gaat halen voordat hij een tweede Moisander wordt. Ik denk dat dat de kern van het hele verhaal is. Niet dat Veltman tekort komt maar gewoon dat het stabieler wordt.
Ja daar gaat het ook vooral om hij moet verbeteren.
Met Heitinga en van de Hoorn die het vorig seizoen in de voorbereiding goed deed zou hij toch meer druk moeten voelen. Hem afbranden doe ik inderdaad ook niet maar hij moet wel stappen gaan maken. Net als met van Rhijn bv. die is ook zijn plekje kwijtgeraakt omdat hij niet bracht wat er van hem verwacht werd.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 10:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 09:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Toch was Anita vanuit de jeugd gewoon een middenvelder, en was Blind een CV en middenvelder. Dus heel erg raar is dat nu ook weer niet.

Wat dan weer wel grapig is, is dat Blind nu bij United in de voorbereiding op LCV speelt, en dat als een baas invult, die heerst daar echt aan de bal en speelt echt heel veel vooruit en goed ook..
Dat is met Blind natuurlijk wel hij kan goed op balbezit spelen staat positioneel vaak goed.
Mooi voor die jongen dat hij zo gegroeid is.
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 10:11 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ja daar gaat het ook vooral om hij moet verbeteren.
Met Heitinga en van de Hoorn die het vorig seizoen in de voorbereiding goed deed zou hij toch meer druk moeten voelen. Hem afbranden doe ik inderdaad ook niet maar hij moet wel stappen gaan maken. Net als met van Rhijn bv. die is ook zijn plekje kwijtgeraakt omdat hij niet bracht wat er van hem verwacht werd.
Dat is ook logisch, maar de beste speelt en dan moet die persoon erachter wel beter zijn. De Boer denkt blijkbaar dat Veltman de betere is..
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 augustus 2015 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 09:21 schreef remco k het volgende:

[..]

En hoe weet jij dat hij op de training niet beter presteerd dan anderen?

De Boer staat er juist om bekend dat ie bepaald op basis van wat men op de training laat zien..
Training telt toch helemaal niet Remco, of wel dan?

Topsport is presteren. En presteren doe je in het veld. Je wint geen prijzen met goed trainen. Kijk maar naar Sigthorsson, die was altijd de beste op de training als we Frank de Boer moeten geloven.
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 12:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 11:28 schreef JOOD het volgende:

[..]

Training telt toch helemaal niet Remco, of wel dan?

Topsport is presteren. En presteren doe je in het veld. Je wint geen prijzen met goed trainen. Kijk maar naar Sigthorsson, die was altijd de beste op de training als we Frank de Boer moeten geloven.
Huh? Jij stelt letterlijk zelf dat ze het op de trainingen maar moeten laten zien???
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik niet, ik zie hem nooit een goede wedstrijd spelen.

Hij heeft inderdaad altijd iets. Net als Vermeer toendertijd.

Hij is niet vast genoeg voor een centrale verdediger van Ajax. Ook zijn fysiek werkt niet mee, hij is fit en sterk voor zijn lichaam, maar dat is niet groot en sterk genoeg. Opbouwend moet zijn kracht zijn, daar maakt hij juist de fouten.

Doorselecteren als het vaker gebeurd. Trouwens, mag morgen al gebeuren, je kunt namelijk zon fout als vorige week niet goedkeuren. Eruit, laat het maar zien op de training.

Daag Veltman.
Pfff wat ben jij voor een supporter? Ben jij vergeten hoe Veltman ook werd genoemd? Hij heerste als een VeltHEER werd er nogal eens geschreven. Ik vind Joël een prima speler/verdediger, alleen zijn structurele foutjes moeten eruit. Een mooie taak voor Frank de Boer en Jaap Stam.
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 13:01 schreef Pietje het volgende:

[..]

Pfff wat ben jij voor een supporter? Ben jij vergeten hoe Veltman ook werd genoemd? Hij heerste als een VeltHEER werd er nogal eens geschreven. Ik vind Joël een prima speler/verdediger, alleen zijn structurele foutjes moeten eruit. Een mooie taak voor Frank de Boer en Jaap Stam.
Ben ik niet met je eens. Heb zijn selectie voor het nederland elftal ook nooit gesnapt. Kan aan mij liggen, maar kan ook betekenen dat hij niet onbetwist is. 23 jaar en al jaren basisspeler, dan moet hij het nu gaan laten zien.
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 12:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Huh? Jij stelt letterlijk zelf dat ze het op de trainingen maar moeten laten zien???
Waar dan?
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 13:04 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens. Heb zijn selectie voor het nederland elftal ook nooit gesnapt. Kan aan mij liggen, maar kan ook betekenen dat hij niet onbetwist is. 23 jaar en al jaren basisspeler, dan moet hij het nu gaan laten zien.
Heel simpel, dan zijn we het niet eens met elkaar. Niet voor niets is Veltman geselecteerd voor Oranje. Nog niet veel gespeeld daar, maar laat hem maar "proeven" van het sfeertje. Wat ik schreef: zijn foutjes moeten eruit en dat is de taak van Frank de Boer eventueel samen met Jaap Stam, twee voormalige topverdedigers, hoewel met name Frank de Boer vroeger ook zijn traditionele fouten had, de "Frank-de-Boertjes".
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 03 augustus 2015 - 23:34 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik niet, ik zie hem nooit een goede wedstrijd spelen.

Hij heeft inderdaad altijd iets. Net als Vermeer toendertijd.

Hij is niet vast genoeg voor een centrale verdediger van Ajax. Ook zijn fysiek werkt niet mee, hij is fit en sterk voor zijn lichaam, maar dat is niet groot en sterk genoeg. Opbouwend moet zijn kracht zijn, daar maakt hij juist de fouten.

Doorselecteren als het vaker gebeurd. Trouwens, mag morgen al gebeuren, je kunt namelijk zon fout als vorige week niet goedkeuren. Eruit, laat het maar zien op de training.

Daag Veltman.
Hier.
Pietje
 Pietje - dinsdag 04 augustus 2015 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 13:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Hier.
Hahaha. Ik had het ook al gezien in zijn post. Ik wist dat je die bal zou inkoppen!
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 13:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Hier.
Jij slaat dus echt volledig de plank mis he..

Gaan al mijn reacties over het laten zien op de training? Of is het een gevolg van doorselecteren?
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 13:11 schreef Pietje het volgende:

[..]

Heel simpel, dan zijn we het niet eens met elkaar. Niet voor niets is Veltman geselecteerd voor Oranje. Nog niet veel gespeeld daar, maar laat hem maar "proeven" van het sfeertje. Wat ik schreef: zijn foutjes moeten eruit en dat is de taak van Frank de Boer eventueel samen met Jaap Stam, twee voormalige topverdedigers, hoewel met name Frank de Boer vroeger ook zijn traditionele fouten had, de "Frank-de-Boertjes".
Idd dan zijn we het niet eens met elkaar.

Ik hoop dat je gelijk hebt met betrekking tot verbetering! het is wel een hels karwei denk ik..
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 14:21 schreef JOOD het volgende:

[..]

Jij slaat dus echt volledig de plank mis he..

Gaan al mijn reacties over het laten zien op de training? Of is het een gevolg van doorselecteren?
Je zegt het zelf kerel. Je eindigt er zelfs mee, en daardoor zet je het kracht bij..

Je geeft ermee aan dat de jongens het op de training moeten laten zien.
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 augustus 2015 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 14:37 schreef remco k het volgende:

[..]

Je zegt het zelf kerel. Je eindigt er zelfs mee, en daardoor zet je het kracht bij..

Je geeft ermee aan dat de jongens het op de training moeten laten zien.
Anders zeg jij gewoon ff wat ik bedoel? We hebben het hier over voetbal toch? Of krijg je thuis niets en wil je daarom hier je gelijk halen?
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 14:45 schreef JOOD het volgende:

[..]

Anders zeg jij gewoon ff wat ik bedoel? We hebben het hier over voetbal toch? Of krijg je thuis niets en wil je daarom hier je gelijk halen?
Hahahah, Als jij wat anders bedoelt, zorg dan dat je het goed formuleert zodat een ieder het begrijpt..

Het staat er namelijk gewoon letterlijk kerel.

Kan je wel zo zielig gaan lopen doen, maar volgens mij lopen de calimero's niet hier maar bij de andere clubs..

Dus hup, piemeltje in de broek en gewoon doen..
JOOD
 JOOD - dinsdag 04 augustus 2015 - 16:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 15:10 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahahah, Als jij wat anders bedoelt, zorg dan dat je het goed formuleert zodat een ieder het begrijpt..

Het staat er namelijk gewoon letterlijk kerel.

Kan je wel zo zielig gaan lopen doen, maar volgens mij lopen de calimero's niet hier maar bij de andere clubs..

Dus hup, piemeltje in de broek en gewoon doen..
anders reageer even op bijzaken.. Niveau van jou is lager dan ik dacht maat.

Maargoed ik hoop dat we winnen en dat Veltman (of een andere speer) geen Veltmannetje maakt
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 16:12 schreef JOOD het volgende:

[..]

anders reageer even op bijzaken.. Niveau van jou is lager dan ik dacht maat.

Maargoed ik hoop dat we winnen en dat Veltman (of een andere speer) geen Veltmannetje maakt
Hahaha, ja dat zal het zijn, ik denk eerder dat jij het bij jezelf moet zoeken.

Je post iets, beweert vervolgens dat dit niet het geval is en gaat daarna erover zeuren als men met bewijzen komt. Als je niet wil dan mensen dat soort dingen meenemen in hun reacties moet je het er niet neerzetten.

Daarnaast ben ik zeer zeker niet je maat.

Het andere ben ik uiteraard mee eens..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 04 augustus 2015 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 10:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat is ook logisch, maar de beste speelt en dan moet die persoon erachter wel beter zijn. De Boer denkt blijkbaar dat Veltman de betere is..
Daarom speelt Veltman hopelijk ook omdat hij beter is. Frank zal het wel weten toch?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 14:45 schreef JOOD het volgende:

[..]

Anders zeg jij gewoon ff wat ik bedoel? We hebben het hier over voetbal toch? Of krijg je thuis niets en wil je daarom hier je gelijk halen?
Hahaha sukkeltje, je zegt het zelf in 1 van je posts maar nu iemand je daar op aanvalt heeft hij het gedaan? Je topic was al dom, maar nu snap ik ook waarom. Je niveau ligt niet hoger!
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 16:34 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom speelt Veltman hopelijk ook omdat hij beter is. Frank zal het wel weten toch?
Dat lijkt me wel, hij is er in ieder geval verantwoordelijk voor..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:10   quote  deeplink  
Krijgen we nu een topic met Cillesje van de week en Boertje van het jaar?
remco k
 remco k - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:10 schreef Peterhs het volgende:
Krijgen we nu een topic met Cillesje van de week en Boertje van het jaar?
Hoeft van mij niet, iedereen zijn mening over iedere speler en trainer..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:11 schreef remco k het volgende:

[..]

Hoeft van mij niet, iedereen zijn mening over iedere speler en trainer..
Was ook niet serieus bedoeld, maar sommigen hier maken er een sport van.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:10 schreef Peterhs het volgende:
Krijgen we nu een topic met Cillesje van de week en Boertje van het jaar?
Ik zou eerder Sinkgraven afvallen!!
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 04 augustus 2015 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:16 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik zou eerder Sinkgraven afvallen!!
Nee, ik moet afvallen, maar dat is heel wat anders.
eddy99
 eddy99 - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:06   quote  deeplink  
Ook deze wedstrijd heeft Veltman ons weer niet teleurgesteld ;)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee, ik moet afvallen, maar dat is heel wat anders.
Afvallen dat zijn toch losers Peet ;-)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 21:20 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Nee, ik moet afvallen, maar dat is heel wat anders.
Hehehe minder bier drinken en minder stress-eten! Dus eigenlijk gewoon geen Ajax kijken! Krijg je stress van en drink je een biertje door! ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe minder bier drinken en minder stress-eten! Dus eigenlijk gewoon geen Ajax kijken! Krijg je stress van en drink je een biertje door! ;-)
Of moslim worden...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 04 augustus 2015 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Of moslim worden...
Das maar 1 maand per jaar gap, veel te weinig voor peter! ;-)
Ajax-Fan020
 Ajax-Fan020 - woensdag 05 augustus 2015 - 02:47   quote  deeplink  
Ajax speelde vandaag als zeer onervaren ploeg, ben het met veel mensen eens dat het aankoop beleid aangepast moet worden, ze gokken teveel op eigen jeugd terwijl de buitenspelers te vaak te zwak presteren. Graag had ik een type corona erbij gezien, op dit moment met Fischer, el ghazi ( die vandaag ook zwak was), en Youness zijn de vleugels zwak bezet en er komt bij lange na niet genoeg dreiging van af! Er kan wel gezegd worden dat bij jong ajax potentiële toppers rondlopen maar daar win je geen prijzen mee. Ze willen alles met eigen jeugd doen of afdankertjes van andere clubs maar binnen Nederland word er wel met miljoenen gesmeten voor spelers. Het is schandalig dat clubs naar normaal gesproken mindere clubs gaan als ajax want ons niveau moet stukken hoger maar alleen met de jeugd komen we er niet en de scouts die er nu rond lopen.
remco k
 remco k - woensdag 05 augustus 2015 - 08:22   quote  deeplink  
Volgens mij zijn er zat spelers gehaald met meer dan voldoende ervaring. maar als je trainer ze gewoon op de bank laat zitten ben je rap klaar..
Peterhs
 Peterhs - woensdag 05 augustus 2015 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:08 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Afvallen dat zijn toch losers Peet ;-)
Daarom begint deze loser steeds meer kilo's op te slaan en moet deze meezeulen. Tik bijna de 1.. aan...
Peterhs
 Peterhs - woensdag 05 augustus 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hehehe minder bier drinken en minder stress-eten! Dus eigenlijk gewoon geen Ajax kijken! Krijg je stress van en drink je een biertje door! ;-)
Afgelopen jaar niet veel wedstridjen gezien, dus dat is ook niet echt de oplossing haha.
Peterhs
 Peterhs - woensdag 05 augustus 2015 - 15:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 04 augustus 2015 - 23:13 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Of moslim worden...
NOOIT!
Peterhs
 Peterhs - woensdag 05 augustus 2015 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 08:22 schreef remco k het volgende:
Volgens mij zijn er zat spelers gehaald met meer dan voldoende ervaring. maar als je trainer ze gewoon op de bank laat zitten ben je rap klaar..
Amen!
JOOD
 JOOD - woensdag 05 augustus 2015 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 08:22 schreef remco k het volgende:
Volgens mij zijn er zat spelers gehaald met meer dan voldoende ervaring. maar als je trainer ze gewoon op de bank laat zitten ben je rap klaar..
Eens.

Het aanvallende spel met extra spits en 3 verdedigers was wel een leuke verrassing vond ik.
Pietje
 Pietje - woensdag 05 augustus 2015 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 05 augustus 2015 - 08:22 schreef remco k het volgende:
Volgens mij zijn er zat spelers gehaald met meer dan voldoende ervaring. maar als je trainer ze gewoon op de bank laat zitten ben je rap klaar..
Dat ben ik volledig met je eens, Remco. Wat een eigenwijs rund is die de Boer toch. Nou wisten we dat al langer, maar gisteren was het ultieme bewijs.
JOOD
 JOOD - donderdag 06 augustus 2015 - 10:52   quote  deeplink  
Ik nomineer de verkeerde opstelling en het jeugdig wisselen als Veltmannetje van de week.

Hopende dat tegen AZ geen grove fouten gemaakt gaan worden.
JOOD
 JOOD - zaterdag 16 juli 2016 - 19:50   quote  deeplink  
Deze voorbereiding zijn er al weer een aantal Veltmannetjes van de week voorbij gekomen... Niet om iemand af te kraken, maar om aan te geven dat er gewoon geen stijgende lijn in zit bij hem. Net de samenvatting gekeken tegen AA Gent en vandaar dat we dit topic weer kunnen gaan gebruiken lijkt me.

En afgelopen seizoen dan? Ja toen stond hij op een niet zo belangrijke positie. Hij staat weer in het centrum en het is gefrot en gefrot en gefrot.
remco k
 remco k - zaterdag 16 juli 2016 - 19:58   quote  deeplink  
Veltman was na de winter misschien wel de beste Ajacied.
JOOD
 JOOD - zaterdag 16 juli 2016 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2016 - 19:58 schreef remco k het volgende:
Veltman was na de winter misschien wel de beste Ajacied.
Dan verschillen we behoorlijk van mening. Ik dacht meer aan Milik. Maar dat terzijde.

De fouten van Veltman in de voorbereiding, daar kun je niet omheen toch?
remco k
 remco k - zaterdag 16 juli 2016 - 20:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2016 - 20:14 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dan verschillen we behoorlijk van mening. Ik dacht meer aan Milik. Maar dat terzijde.

De fouten van Veltman in de voorbereiding, daar kun je niet omheen toch?
1 echte fout, die van vandaag vind ik gewoon het risico wat er in ons spel zit, een inspeelpass van achteruit op de aanvallende middenvelder, die verliest het duel en dat is dan de fout van Veltman?
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 16 juli 2016 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2016 - 19:58 schreef remco k het volgende:
Veltman was na de winter misschien wel de beste Ajacied.
Maar toen speelde hij rechtsback en nu weer in het centrum. Ik vond hem als rechtsback misschien nog wel beter dan Kenny Tete.....

Het zou mij niet verbazen als het centrum straks uiteindelijk wordt gevormd door Westermann en Viergever, Dijks Linksback en Veltman Rechts......

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 16 juli 2016 door Ronald 1960 --
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zaterdag 16 juli 2016 - 20:57   quote  deeplink  
Tete moet nog steeds zijn contract verlengen of banken en anders verkopen....
remco k
 remco k - zaterdag 16 juli 2016 - 21:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 16 juli 2016 - 20:56 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Maar toen speelde hij rechtsback en nu weer in het centrum. Ik vond hem als rechtsback misschien nog wel beter dan Kenny Tete.....

Het zou mij niet verbazen als het centrum straks uiteindelijk wordt gevormd door Westermann en Viergever, Dijks Linksback en Veltman Rechts......
Ook de eerste wedstrijden na de winterstop als cv vond ik hem erg goed.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het Veltmannetje van de week..









0.0100460