BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2016-2017 (met bestaande contractspelers)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - vrijdag 23 september 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2016 - 13:37 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

In ieder geval is de communicatie tussen viergever en sanchez niet goed. Zorgt voor veel onrust achterin.
Of dat beter word met westerman achterin dat weet ik niet.
Ik heb de laatste wedstrijden amper onrust gezien achterin.
remco k
 remco k - vrijdag 23 september 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2016 - 14:05 schreef guusje het volgende:
zo is dat. zolang oneenee, eehhh........... onana maar niet in het doel staat
Huh. Speelde prima de laatste wedstrijden
p111
 p111 - vrijdag 23 september 2016 - 18:27   quote  deeplink  
Onana is jonge uitgave van Meer prachtige reflexen met heel veel onrust in het doel,moet nog veel leren ik ga voor Boer tot Krul er is.
remco k
 remco k - vrijdag 23 september 2016 - 19:47   quote  deeplink  
Gelukkig stelt bosz gewoon Onana op.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 23 september 2016 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 23 september 2016 - 19:47 schreef remco k het volgende:
Gelukkig stelt bosz gewoon Onana op.
En terecht!
Danielson 1448
 Danielson 1448 - zaterdag 24 september 2016 - 08:42   quote  deeplink  
3 voorin 3 op het middenveld en 4 achter en een keeper o o wat moeilijk. Iedereen heeft nu
in de bekerwedstrijd tegen Willem 2 kunnen zien stel 11 goeie spelers op en het loopt.
Al dat gedoe van die trainers het lijkt de politiek wel.En die onzin binnen 5 seconde de bal
veroveren ik zag alleen maar binnen 5 seconde de bal kwijt.Ik zal overschatte trainer Bosz
even helpen Voorin Younes, Dolberg, Traore of Al Ghazi Doe je met kop of munt.
Midden Klaasen, Bazoer, Ziyech
Achter Tete. Deligt,Sanchez,vanDijk
Keeper Onana
Klaar niets aan en als ze er met hun pet naar gooien gewoon vervangen er zijn zat gelijkwaardige spelers en al dat tactische gebazel opzouten daarmee.
Eide
 Eide - zaterdag 24 september 2016 - 09:41   quote  deeplink  
Net weer terug uit het buitenland. Ik heb alleen de samenvatting gezien van het bekerduel met Willem II. Ik ben benieuwd hoe en of Ajax voetballend ook tot echte kansen kwam. Er vielen 4 goals uit dode spelmomenten (2x corner en 2x vrije trap) en dus is het met de samenvatting lastig bepalen of Ajax ook goed voetbalde en kansen creëerde uit het normale spel.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 24 september 2016 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 09:41 schreef Eide het volgende:
Net weer terug uit het buitenland. Ik heb alleen de samenvatting gezien van het bekerduel met Willem II. Ik ben benieuwd hoe en of Ajax voetballend ook tot echte kansen kwam. Er vielen 4 goals uit dode spelmomenten (2x corner en 2x vrije trap) en dus is het met de samenvatting lastig bepalen of Ajax ook goed voetbalde en kansen creëerde uit het normale spel.
Wel wat kansen gehad hoor Eide, paar keer op de keeper zn benen geschoten en ook afstandschoten rakelings langs.
Let wel; Dode spelmomenten zijn ook een wapen he! Ik ben zelfs heel blij dat we die eindelijk eens afmaken, na al jaren slechte corners te zien! Tegen willem2 zelfs 4 varianten gezien, waarvan er 2 ingingen. Zeg eerlijk, die van Bazoer was werelds!?
Eide
 Eide - zaterdag 24 september 2016 - 09:55   quote  deeplink  
Zeker APIK, het is ook dan ook geen kritiek. Ik ben alleen wel benieuwd naar die dingen die je niet mee krijgt uit een samenvatting. Thanks voor het antwoord.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 24 september 2016 door Eide --
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2016 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 09:55 schreef Eide het volgende:
Zeker APIK, het is ook dan ook geen kritiek. Ik ben alleen wel benieuwd naar die dingen die je niet mee krijgt uit een samenvatting. Thanks voor het antwoord.
Ajax heeft eigenlijk geen uitgespeelde kansen gehad...

Men was daar wel steeds erg dichtbij, maar iedere keer was de laatste pass niet goed of de loopactie niet juist. Wel redelijk wat doelpogingen, maar niet bijzonder.

Het voetbal was herkenbaar om te zien, daarbij het enthousiasme van het publiek omdat de talenten mee waren. Ajax speelde in een hoger tempo, en het maakte de goals op het juiste moment..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 24 september 2016 - 16:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 24 september 2016 - 15:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax heeft eigenlijk geen uitgespeelde kansen gehad...

Men was daar wel steeds erg dichtbij, maar iedere keer was de laatste pass niet goed of de loopactie niet juist. Wel redelijk wat doelpogingen, maar niet bijzonder.

Het voetbal was herkenbaar om te zien, daarbij het enthousiasme van het publiek omdat de talenten mee waren. Ajax speelde in een hoger tempo, en het maakte de goals op het juiste moment..
Dat hogere tempo vond ik een verademing om te zien. Snelle passes en driehoekjes. Er werd gewoon lekker gevoetbald. Hopelijk kunnen we dit vaker gaan zien.
remco k
 remco k - zaterdag 24 september 2016 - 19:23   quote  deeplink  
Zeker, daar is iedereen het wel over eens..

En dat type voetbal gaat vanzelf meer kansen opleveren.
Eide
 Eide - zondag 02 oktober 2016 - 09:58   quote  deeplink  
Ajax is voornemens het contract met Marc Overmars met 3 jaar te verlengen. De Raad van Commissarissen is van zins om de directeur spelerszaken en de financieel directeur op de aandeelhoudersvergadering van 11 november officieel te herbenoemen.
remco k
 remco k - zondag 02 oktober 2016 - 14:51   quote  deeplink  
Top.. Goed nieuws..
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2016 - 12:36   quote  deeplink  
kan sanchez ook links centraal ? zoja dan kies ik

krul/onana (geen voorkeur)

tete veltman sanchez sinkgraven
schone
ziyech klaassen
troure dolberg younes
Loetje
 Loetje - maandag 10 oktober 2016 - 14:36   quote  deeplink  
Hoe onbelangrijk kan iets zijn nu.....
nummer10
 nummer10 - maandag 10 oktober 2016 - 15:20   quote  deeplink  
klopt loetje.. maar moeten we dan maar niks meer zeggen ? denk niet eens dat hij dat zou willen als het om ajax gaat..
Loetje
 Loetje - dinsdag 11 oktober 2016 - 10:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 10 oktober 2016 - 15:20 schreef nummer10 het volgende:
klopt loetje.. maar moeten we dan maar niks meer zeggen ? denk niet eens dat hij dat zou willen als het om ajax gaat..
Zeg ik nergens toch...? Gewoon het idee om over voetbal te praten. Ik pas even.
Scout2
 Scout2 - zondag 30 oktober 2016 - 16:54   quote  deeplink  
Onana

Tete. Sanchez. Deligt. Riedewald

Klaasen. Traore. Ziyech

Cerny dolberg. Nouri

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2016 door Scout2 --
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2016 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 16:54 schreef Scout2 het volgende:
Onana

Tete. Sanchez. Deligt. Riedewald

Klaasen. Traore. Ziyech

Cerny dolberg. Nouri
Sorry, maar een man die geen oog heeft voor medespelers, duelkracht mist, helemaal niet fatsoenlijk kan passen op 6???
Scout2
 Scout2 - zondag 30 oktober 2016 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 17:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar een man die geen oog heeft voor medespelers, duelkracht mist, helemaal niet fatsoenlijk kan passen op 6???
Duelkracht heeft ie wel... is vast aan de bal.. kan verdedigen
En je dwingt hem zijn medespelers op te zoeken. Hij zit nu alleen met scoren en hemzelf bezig meschien leert ie er wat van.
Ik zeg ook niet dat het wat word..marre proberen kan altijd

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 30 oktober 2016 door Scout2 --
remco k
 remco k - zondag 30 oktober 2016 - 17:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 17:30 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Duelkracht heeft ie wel... is vast aan de bal.. kan verdedigen
En je dwingt hem zijn medespelers op te zoeken. Hij zit nu alleen met scoren en hemzelf bezig meschien leert ie er wat van.
Ik zeg ook niet dat het wat word..marre proberen kan altijd
Sorry. Komt niet eens in de buurt van een speler die daar zou kunnen spelen. Ik vind overigens dat ie totaal niet duel krachtig is. En verdedigen ook niet. Ik zie eigenlijk helemaal geen plek meer voor hem. Had er erg veel van verwacht. Maar nu loopt ie jongens als Cerny en Ghazi in de weg
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 30 oktober 2016 - 20:44   quote  deeplink  
Wordt hier serieus een discussie gevoerd over Traore op 6?

Hahaha oke....slotje!
Scout2
 Scout2 - maandag 31 oktober 2016 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 17:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry. Komt niet eens in de buurt van een speler die daar zou kunnen spelen. Ik vind overigens dat ie totaal niet duel krachtig is. En verdedigen ook niet. Ik zie eigenlijk helemaal geen plek meer voor hem. Had er erg veel van verwacht. Maar nu loopt ie jongens als Cerny en Ghazi in de weg
Die jongen kan meer dan jij denkt.. maar ben het met je eens, ben ook niet van de huurlingen.
Tenzij het een constante vaste waarde is.
remco k
 remco k - maandag 31 oktober 2016 - 11:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 10:42 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Die jongen kan meer dan jij denkt.. maar ben het met je eens, ben ook niet van de huurlingen.
Tenzij het een constante vaste waarde is.
Waarom laat ie helemaal niets zien dan van dat wat jij denkt dat ie kan?
Eide
 Eide - maandag 31 oktober 2016 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 30 oktober 2016 - 20:44 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Wordt hier serieus een discussie gevoerd over Traore op 6?

Hahaha oke....slotje!
+1
guusje
 guusje - maandag 31 oktober 2016 - 14:07   quote  deeplink  
En anders kunnen we Sinkgraven ook nog op die positie proberen........
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 31 oktober 2016 - 19:41   quote  deeplink  
Ik zou Traore op doel zetten man!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 31 oktober 2016 - 19:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 19:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik zou Traore op doel zetten man!
Hahaha lekkere optie idd!
OudAmsterdam
 OudAmsterdam - dinsdag 01 november 2016 - 09:47   quote  deeplink  
Onana(Krul)
Tete(Veltman)-Sanchez(De Ligt)-Viergever(Riedewald)-Riedewald(Dijks)
Klaassen(Van de Beek)-Schone(Bazoer)-Ziyech(Nouri)
Cerny(Traore)-Dolberg(Cassierra)-Younes(Sinkgraven)
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 november 2016 - 11:03   quote  deeplink  
Traoré eruit en dat vriendjespolitiek afstraffen van Bosz. Cerny opstellen want die speelt al weken goed en viel ook zeer goed in. Aan de andere kant een man achter Younes halen. Verder wil ik nog altijd graag Riedewald op 6 want vind dat echt een toptalent. Tete mis ik en op de plek van Viergever wil ik zo graag De Ligt zien. Dan heb je wel 2 gelijkbenige spelers maar ikzelf vind dat niet erg. Sanchez de mandekker en De Ligt de Opbouwer. Denk dat je geen beter centrum zou kunnen hebben. Zou echt in balans kunnen zijn. Wat ik De Ligt ook echt waanzinnig goed zie doen is het doordekken, net wat Ajax momenteel mist in de omschakeling
hjf
 hjf - dinsdag 01 november 2016 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 oktober 2016 - 19:41 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik zou Traore op doel zetten man!
Inderdaad. Als rechter doelpaal.
hjf
 hjf - dinsdag 01 november 2016 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 november 2016 - 11:03 schreef Loetje het volgende:
Traoré eruit en dat vriendjespolitiek afstraffen van Bosz. Cerny opstellen want die speelt al weken goed en viel ook zeer goed in. Aan de andere kant een man achter Younes halen. Verder wil ik nog altijd graag Riedewald op 6 want vind dat echt een toptalent. Tete mis ik en op de plek van Viergever wil ik zo graag De Ligt zien. Dan heb je wel 2 gelijkbenige spelers maar ikzelf vind dat niet erg. Sanchez de mandekker en De Ligt de Opbouwer. Denk dat je geen beter centrum zou kunnen hebben. Zou echt in balans kunnen zijn. Wat ik De Ligt ook echt waanzinnig goed zie doen is het doordekken, net wat Ajax momenteel mist in de omschakeling
Kan die Bosz gelijk mee met Traore naar Chelski.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5946
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2016-2017 (met bestaande contractspelers)









0.0141301