BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2016-2017 (met bestaande contractspelers)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 20 september 2016 - 22:08   quote  deeplink  
Krul

Tete-Veltman-Sanchez-Riedewald

Gudelj
Ziyech Klaassen

Traore(El Ghazi) Cassierra(Dolberg) Sinkgraven(Younes)

Tussen haakjes 1e reserves

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 20 september 2016 door Jack Huntelaar --
OudAmsterdam
 OudAmsterdam - woensdag 21 september 2016 - 10:56   quote  deeplink  
Ik vind Riedewald juist perfect geschikt als libero, die a la Vertonghen het veld kan oversteken. Ben geen fan van Dijks in zijn huidige vorm, maar denk dat centrum met Sanchez en Riedewald goed kan werken.

Hoop dat Bazoer zich gaat terugknokken in de basis, is in potentie toch veel beter dan Gudelj?

Krul
Tete-Sanchez-Riedewald-Dijks
Klaassen-Bazoer
Ziyech
Traore-Cassierra-Younes

En het reserve team:

Onana
Veltman-De Ligt-Westermann-Viergever
Gudelj-Van de Beek
Nouri
El Ghazi-Dolberg-Sinkgraven

Ajax kampioen, iedereen blij:)
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 11:13   quote  deeplink  
Ik zou het volgende weleens willen zien..

En jaja schiet me maar af...

Krul
Gudelj Sanchez Riedewald Dijks
Bazoer
Zyech Klaassen
Ghazi Dolberg Nouri

En dan zou ik zelfs Dijks willen wisselen voor Sinkgraven. Bazoer duidelijk maken dat aanvallen niet bij zijn taken hoort. Gudelj en Sinkgraven de hele flank laten bespelen..

De beste 11 spelers op het veld zetten....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2016 door remco k --
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 18:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Elke wedstrijd met Ziyech als rechtsbuiten is er een te veel. Dat gelul van eerst moeten wennen is zo''n slap gelul. Dadelijk moet iedereen weer wennen omdat hij wel op het middenveld staat. Ziyech is in mijn ogen de beste middenvelder van Nederland. Zet hem daar aub neer. Zo snel mogelijk.
Ben ik met je eens hoor..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 12:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 19:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha, we zijn het wel over meer eens dan alleen dat. Maar daar heb je ook geen discussie over dan..
Dat is ook weer zo! Zijn we het weer eens! :)
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 11:13 schreef remco k het volgende:
Ik zou het volgende weleens willen zien..

En jaja schiet me maar af...

Krul
Gudelj Sanchez Riedewald Dijks
Bazoer
Zyech Klaassen
Ghazi Dolberg Nouri

En dan zou ik zelfs Dijks willen wisselen voor Sinkgraven. Bazoer duidelijk maken dat aanvallen niet bij zijn taken hoort. Gudelj en Sinkgraven de hele flank laten bespelen..

De beste 11 spelers op het veld zetten....
Tegen tegenstanders die zich ingraven is het misschien wel een goed idee omdat die vaak toch maar 1 of 2 spelers maximaal voorin hebben. Tegen de wat sterkere teams zal ik jou opstelling met Tete en Dijks willen zien. Sinkgraven vs Jahanbaks of Narsingh zie ik niet echt zitten..
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 13:44   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 12:58 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tegen tegenstanders die zich ingraven is het misschien wel een goed idee omdat die vaak toch maar 1 of 2 spelers maximaal voorin hebben. Tegen de wat sterkere teams zal ik jou opstelling met Tete en Dijks willen zien. Sinkgraven vs Jahanbaks of Narsingh zie ik niet echt zitten..
Ligt eraan, dan wordt er gewoon bepaald wie de betere speler is, en krijg je dus een middenveld achtige situatie..

Je ziet het ook bij Barca, Sergi Roberto is een middenvelder, die speelt nu als rechtsback, de tegenstander doet niets anders dan achter hem aanlopen. Barca heeft immers meer de bal dan andersom..

Ik zou het weleens aandurven.. In ieder geval met 1 kant..
JOOD
 JOOD - woensdag 21 september 2016 - 14:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 11:13 schreef remco k het volgende:
Ik zou het volgende weleens willen zien..

En jaja schiet me maar af...

Krul
Gudelj Sanchez Riedewald Dijks
Bazoer
Zyech Klaassen
Ghazi Dolberg Nouri

En dan zou ik zelfs Dijks willen wisselen voor Sinkgraven. Bazoer duidelijk maken dat aanvallen niet bij zijn taken hoort. Gudelj en Sinkgraven de hele flank laten bespelen..

De beste 11 spelers op het veld zetten....
Dan ga je bij Nouri hetzelfde doen als bij Ziyech..

Eigenlijk moet hij gewoon dit eens proberen:

Krul

Tete - Veltman - Sanchez - Dijks

Bazoer

Ziyech - Nouri

Ghazi - Dolberg - Younes

Dan mag hij de volgende wisselingen nog doorvoeren van mij:

Veltman - Viergever
Bazoer - Riedewald
Dolberg - Traore
Ghazi - Traore

Klaassen, Gudelj, Sinkgraven en Riedewald aan de kant.
Misschien is de selectie wel TE groot?? Of is dat een luxeprobleem waar de selectie spelers aan moeten wennen?
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 14:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

Dan ga je bij Nouri hetzelfde doen als bij Ziyech..

Eigenlijk moet hij gewoon dit eens proberen:

Krul

Tete - Veltman - Sanchez - Dijks

Bazoer

Ziyech - Nouri

Ghazi - Dolberg - Younes

Dan mag hij de volgende wisselingen nog doorvoeren van mij:

Veltman - Viergever
Bazoer - Riedewald
Dolberg - Traore
Ghazi - Traore

Klaassen, Gudelj, Sinkgraven en Riedewald aan de kant.
Misschien is de selectie wel TE groot?? Of is dat een luxeprobleem waar de selectie spelers aan moeten wennen?
Nee hoor dan ga je totaal niet hetzelfde doen. Nouri speelt al regelmatig als linksbuiten, de laatste tijd overigens fenomenaal goed op het middenveld, maar ook gewoon erg goed als buitenspeler op links..

Klaassen en Riedewald zijn overigens spelers die altijd zullen spelen bij Bosz, en daar ben ik het ook volledig mee eens..
Danielson 1448
 Danielson 1448 - woensdag 21 september 2016 - 15:47   quote  deeplink  
Ik was blij toen Ajax Ziyech had gekocht maar ik ben geschrokken van zijn mentaliteit, als
het maar geen tweede Sulemani is. Oja Bosz is overschat.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 15:47 schreef Danielson 1448 het volgende:
Ik was blij toen Ajax Ziyech had gekocht maar ik ben geschrokken van zijn mentaliteit, als
het maar geen tweede Sulemani is. Oja Bosz is overschat.
Die jongen wil gewoon belangrijk zijn en voelt zich lekkerder op het middenveld, dat hij dan stijf rechts aan de zijlijn moet gaan staan tja..
Ok hij moet zich aan de afspraak houden dat kun je hem verwijten maar ik ben blij dat hij geen ja knikker is net als de rest. We wilden daar toch vanaf?
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 13:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Ligt eraan, dan wordt er gewoon bepaald wie de betere speler is, en krijg je dus een middenveld achtige situatie..

Je ziet het ook bij Barca, Sergi Roberto is een middenvelder, die speelt nu als rechtsback, de tegenstander doet niets anders dan achter hem aanlopen. Barca heeft immers meer de bal dan andersom..

Ik zou het weleens aandurven.. In ieder geval met 1 kant..
Inderdaad proberen kan altijd..
p111
 p111 - woensdag 21 september 2016 - 16:18   quote  deeplink  
Krul
Tete-Sanchez-Veltman-Riedewalt
Bazoer- Klaasen
Ziyech
Traore-Dolberg-Younes.

Wissels.Anwar-Gudelj-Sinkgraven-Dijks-Nouri-v/d Beek

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2016 door p111 --
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 16:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 16:16 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Die jongen wil gewoon belangrijk zijn en voelt zich lekkerder op het middenveld, dat hij dan stijf rechts aan de zijlijn moet gaan staan tja..
Ok hij moet zich aan de afspraak houden dat kun je hem verwijten maar ik ben blij dat hij geen ja knikker is net als de rest. We wilden daar toch vanaf?
Ik houd juist wel van die mentaliteit. Hij bleef in ieder geval echt wel knokken op die flank. Maar het lukte gewoon niet, en teleurgesteld zijn bij een wissel lijkt me normaal..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 september 2016 - 18:25   quote  deeplink  
Lekkere kutopstelling weer vanavond! Lastig he Bosz, om spelers op hun eigenlijke positie neer te zetten. Krijg het idee dat alle namen in de pot zitten en hij voor elke plek een lootje eruit trekt!
3sterren
 3sterren - woensdag 21 september 2016 - 18:29   quote  deeplink  
Ik las ergens dat sinkgraven vermoedelijk als linksback wordt opgesteld??!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 21 september 2016 - 18:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 18:29 schreef 3sterren het volgende:
Ik las ergens dat sinkgraven vermoedelijk als linksback wordt opgesteld??!
Jep, naam kwam tevoorschijn uit de pot!
JOOD
 JOOD - woensdag 21 september 2016 - 20:05   quote  deeplink  
Wat een B opstelling zeg.. Ben benieuwd wat de achterliggende gedachte hiervan is..

Door dit soort fratsen ga ik me toch wel zorgen maken over de kwaliteiten van Bosz, en dat heb ik nog niet gedaan. Jammer.

Als hij vandaag niets presteert heeft hij er een criticaster bij helaas. Dan ruil ik hem graag in voor van Gaal.
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 20 september 2016 - 21:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Of de formatie, die kan ook sneuvelen. Dan zal younes op de bank belanden.
Geloof ik niet in.. Ajax gaat niet met een twee spitsen systeem spelen. Kan je ook totaal niet zo druk zetten als nu..
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 20:05 schreef JOOD het volgende:
Wat een B opstelling zeg.. Ben benieuwd wat de achterliggende gedachte hiervan is..

Door dit soort fratsen ga ik me toch wel zorgen maken over de kwaliteiten van Bosz, en dat heb ik nog niet gedaan. Jammer.

Als hij vandaag niets presteert heeft hij er een criticaster bij helaas. Dan ruil ik hem graag in voor van Gaal.
Niet zo raar toch. Vanaf de eerste seconde dat ie er zit speelt het elftal twee wedstrijden in de week.. Jongens hebben ook gewoon rust nodig.

En dit elftal wat er nu staat herbergt ook gewoon veel meer kwaliteit dat Willem 2. En dus moeten ze ook nu gewoon winnen..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 20:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet zo raar toch. Vanaf de eerste seconde dat ie er zit speelt het elftal twee wedstrijden in de week.. Jongens hebben ook gewoon rust nodig.

En dit elftal wat er nu staat herbergt ook gewoon veel meer kwaliteit dat Willem 2. En dus moeten ze ook nu gewoon winnen..
Prima opstelling hoor
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 20:42   quote  deeplink  
Precies wat hij net zei over Ziyech luwte rechterflank was ook mijn gedachte.
Benieuwd hoe hij het vandaag kan doen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 21:00   quote  deeplink  
Westermann buitenspel?
JOOD
 JOOD - woensdag 21 september 2016 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 20:25 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet zo raar toch. Vanaf de eerste seconde dat ie er zit speelt het elftal twee wedstrijden in de week.. Jongens hebben ook gewoon rust nodig.

En dit elftal wat er nu staat herbergt ook gewoon veel meer kwaliteit dat Willem 2. En dus moeten ze ook nu gewoon winnen..
Ja, mee eens. Met beide stellingen. Maar hij zoekt naar vastigheden in het team, basisspelers. Daarnaast is het prima om te rouleren, maar om nu een compleet ander team in het veld te sturen? Beetje heel vreemd.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:15 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ja, mee eens. Met beide stellingen. Maar hij zoekt naar vastigheden in het team, basisspelers. Daarnaast is het prima om te rouleren, maar om nu een compleet ander team in het veld te sturen? Beetje heel vreemd.
Kan hij de anderen ook aan het werk zien hij is er nog steeds pas net.
Andere team liep ook voor geen meter en kampen met pijntjes. Alles van Bosz wordt nu zwaar uitvergroot maar er wordt gewonnen en het kan alleen maar beter worden.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 21:24   quote  deeplink  
Ik zie De Ligt en Sanchez wel als ons toekomstige centrum en misschien wel heel snel. De een is dodelijk in de duels en de ander bouwt perfect op.
sebas1
 sebas1 - woensdag 21 september 2016 - 21:25   quote  deeplink  
Bazoer, Ziyech,El Ghazi, Tete lekker laten staan de volgende wedstrijd
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 21:28   quote  deeplink  
Dat is veel te snel. Maar dat Ziyech naar het middenveld moet, lijkt me duidelijk. Ook De Ligt veel vaker gaan brengen en Bazoer gewoon niet helemaal buiten beeld zetten.
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 21:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:15 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ja, mee eens. Met beide stellingen. Maar hij zoekt naar vastigheden in het team, basisspelers. Daarnaast is het prima om te rouleren, maar om nu een compleet ander team in het veld te sturen? Beetje heel vreemd.
Dan blijven de vastigheden toch gewoon bestaan? Het elftal van afgelopen zondag staat er gewoon weer komend weekend, daar is niets aan veranderd vermoed ik..
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:24 schreef Loetje het volgende:
Ik zie De Ligt en Sanchez wel als ons toekomstige centrum en misschien wel heel snel. De een is dodelijk in de duels en de ander bouwt perfect op.
Ik wil niet te snel zijn. Maar een duo zoals dat, kan maarzo eens het toekomstige duo zijn van een hele grote club in Europa..

Beiden beheersen echt alles. Waarbij Sanchez iets meer een killer is, en de Ligt iets beter is positioneel en aan de bal..
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:28 schreef Loetje het volgende:
Dat is veel te snel. Maar dat Ziyech naar het middenveld moet, lijkt me duidelijk. Ook De Ligt veel vaker gaan brengen en Bazoer gewoon niet helemaal buiten beeld zetten.
Ook Westerman speelt trouwens weer goed. Ook de laatste invalbeurt was gewoon erg goed.. Die is ook echt zo slecht niet als dat veel willen doen geloven..
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 21:36   quote  deeplink  
Wel grappig trouwens, ik vraag gister om Sinkgraven of Gudelj als back, en Bosz luistert gewoon even naar me...:-)

Doet het overigens behoorlijk, wel wat onwennig, maar verdedigend is ie echt niet minder dan Dijks, en aan de bal is ie een stuk beter dan Dijks.. Zou maar zo eens vaker kunnen gaan gebeuren..

Ik zie trouwens echt een leuk Ajax deze pot, weinig hele grote kansen behalve die van Cassiera die de bal gewoon op Zyech moet geven..

Schone trouwens voor mij de beste van het veld tot nu toe.. En ook al meer dan eens afgeschreven..
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 21:37   quote  deeplink  
Ik denk trouwens dat Zyech samen met Ghazi nog weleens een hele fijne combinatie zou kunnen gaan worden, kan je ook gewoon Tete weer opstellen..
p111
 p111 - woensdag 21 september 2016 - 21:37   quote  deeplink  
Ik heb me meer vermaakt vanavond als de laatste wedstrijden
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 21:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik wil niet te snel zijn. Maar een duo zoals dat, kan maarzo eens het toekomstige duo zijn van een hele grote club in Europa..

Beiden beheersen echt alles. Waarbij Sanchez iets meer een killer is, en de Ligt iets beter is positioneel en aan de bal..
Helemaal, maar dan ook helemaal eens. Laat Sanchez maar lekker on-Hollands verdedigen en De Ligt opbouwen. Heerlijke spelers.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:34 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook Westerman speelt trouwens weer goed. Ook de laatste invalbeurt was gewoon erg goed.. Die is ook echt zo slecht niet als dat veel willen doen geloven..
Die noemde ik al voor dat die kwam. Gewoon een prima verdediger. Iedereen lult elkaar na en dan krijg je dat gejank.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:37 schreef remco k het volgende:
Ik denk trouwens dat Zyech samen met Ghazi nog weleens een hele fijne combinatie zou kunnen gaan worden, kan je ook gewoon Tete weer opstellen..
Sowieso, zonder het beledigend te bedoelen, voelt dat soort ras elkaar vaak prima aan.
remco k
 remco k - woensdag 21 september 2016 - 21:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die noemde ik al voor dat die kwam. Gewoon een prima verdediger. Iedereen lult elkaar na en dan krijg je dat gejank.
We waren in ieder geval niet met heel veel die er blij mee waren destijds..

En ik ws eerlijk ook wel geschrokken van die eerste wedstrijden van hem..

Maar even wat anders. Hoe zie jij het stukje Sinkgraven als linksback?
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

We waren in ieder geval niet met heel veel die er blij mee waren destijds..

En ik ws eerlijk ook wel geschrokken van die eerste wedstrijden van hem..

Maar even wat anders. Hoe zie jij het stukje Sinkgraven als linksback?
Denk je niet dat Sinkgraven het heel zwaar krijgt tegen een (fatsoenlijke) rechtsbuiten? Niet dat ik fan ben van dijks, maar ik zou dat wel een risico vinden
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:43 schreef remco k het volgende:

[..]

We waren in ieder geval niet met heel veel die er blij mee waren destijds..

En ik ws eerlijk ook wel geschrokken van die eerste wedstrijden van hem..

Maar even wat anders. Hoe zie jij het stukje Sinkgraven als linksback?
Eerste wedstrijd was een drama. Verder gewoon goed erna. Maar als het op verdedigen aankomt, is hij doorgaans gewoon echt ijzersterk.

Sinkgraven doet het goed nu, wordt verdedigend nog niet echt getest
Maar als ik kijk naar Dijks, die eerst 3x de bal goed moet leggen en verdedigend vind ik vaak niet goed staat, vind ik de kans voor Sinkgraven best realistisch. En aanvallend voegt hij altijd veel toe natuurlijk. Had deze variant ook nog wel met Gudelj aangedurfd aan de andere kant.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 21:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:51 schreef Pim het volgende:

[..]

Denk je niet dat Sinkgraven het heel zwaar krijgt tegen een (fatsoenlijke) rechtsbuiten? Niet dat ik fan ben van dijks, maar ik zou dat wel een risico vinden
De enige 2 ploegen die een fatsoenlijke buitenspeler tegen ons op kunnen stellen zijn Feyenoord en AZ. En Dijks is momenteel echt hopeloos dus waarom niet? Al zou ik in die wedstrijden Viergever daar neer zetten.
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 21:53   quote  deeplink  
Kunnen we niet Tete linksback zetten? Ik weet dat het n rechtspoot is, maar zal toch beter zijn dan dijks? Dan kunnen Veltman, Tete, Riedewald en Sanchez allen spelen en speel je met Bazoer of Gudelj op 6
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 21:54   quote  deeplink  
Appie mag ook nog even mee gaan doen :)
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 21:58   quote  deeplink  
Als Bosz dat hem nu niet gunt is het een nog misselijkere kwal dan dat hij al is.
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 21:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:58 schreef Loetje het volgende:
Als Bosz dat hem nu niet gunt is het een nog misselijkere kwal dan dat hij al is.
Haha klopt! Maar hij komt wel zo. Schone of Ziyech eruit?
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 22:03   quote  deeplink  
Kali rood door videoscheids??
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:59 schreef Pim het volgende:

[..]

Haha klopt! Maar hij komt wel zo. Schone of Ziyech eruit?
Wil wel even zien hoe het eruit ziet met Ziyech en Nouri.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 22:06   quote  deeplink  
Videoreferee corrigeert geel naar rood. Wacht dan eerst met geel geven...
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 22:06 schreef Loetje het volgende:
Videoreferee corrigeert geel naar rood. Wacht dan eerst met geel geven...
Hij dacht denk gewoon dat het geel was en toen ging de videoreferee zelf even kijken en constateerde rood. Denk dat de scheids het niet heeft gevraagd
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 22:05 schreef Loetje het volgende:

[..]

Wil wel even zien hoe het eruit ziet met Ziyech en Nouri.
Mag ie wel komen nu. Blijft zo wel heel weinig tijd over. Je speelt tegen 10 man, dan gaat het echt niet meer fout

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5940
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2016-2017 (met bestaande contractspelers)









0.0148100