BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2016-2017 (met bestaande contractspelers)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
046afca
 046afca - woensdag 21 september 2016 - 22:12   quote  deeplink  
Dynamisch middenveld vandaag!
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 22:15   quote  deeplink  
Wat een rommelige counter maar daar is ziyech zn goal dan!!
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 22:16   quote  deeplink  
En zn tweede wissel haha
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:24 schreef Loetje het volgende:
Ik zie De Ligt en Sanchez wel als ons toekomstige centrum en misschien wel heel snel. De een is dodelijk in de duels en de ander bouwt perfect op.
Eens
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 22:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:25 schreef sebas1 het volgende:
Bazoer, Ziyech,El Ghazi, Tete lekker laten staan de volgende wedstrijd
Sinkgraven de ligt en Dolberg ook
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 22:23   quote  deeplink  
Debutantenfestival :-)! Erg mooi om te zien
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 22:25   quote  deeplink  
Modelprof Schone mag ook nog scoren. Hele mooie avond zo
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 21 september 2016 - 22:28   quote  deeplink  
Klote Bosz haha
Pim
 Pim - woensdag 21 september 2016 - 22:31   quote  deeplink  
Nouri ook nog! Wat genieten deze pot
Brank de Foer
 Brank de Foer - woensdag 21 september 2016 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 22:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Sinkgraven de ligt en Dolberg ook
Dolberg was niet goed.. maar gewoon laten staan.
roeliskoel
 roeliskoel - woensdag 21 september 2016 - 22:42   quote  deeplink  
Eindelijk weer het Ajax gezien van vroeger! Hoop dat Bosz nu eindelijk Viergever, Gudelj en Veltman op de tribune zet. Ook ja...Dijks ook.
p111
 p111 - woensdag 21 september 2016 - 22:49   quote  deeplink  
Wat een genot om weer wat creativiteit in de ploeg te zien, Perez zegt het goed Ajax heeft wel meer tegen zwakke broeders gespeeld maar dit was veruit de beste wedstrijd sinds tijden.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 23:00   quote  deeplink  
Debutantengala dit. Erg mooi om te zien en heb best genoten. En denk dat Nouri, ondanks het nog niks zegt, in de minuten dat hij speelde dingen doet die ik geen een middenvelder de afgelopen 3 jaar heb zien doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2016 door Loetje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 september 2016 - 23:00   quote  deeplink  
Dit is wel bijzonder. 5-0 winnen met een b team en terecht verliezen met 1-2 met a team tegen dezelfde team.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 september 2016 - 23:03   quote  deeplink  
Ik vond schone op 6 wel weer eens lekker. Een serieuze maar een lekkere voetballer om te zien.

Dit bewijst maar weer eens dat nummer 6 echt heel belangrijk is.

Mooi dat hij ook scoort. Een van de betere.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 23:03   quote  deeplink  
De Ligt en Sanchez zou in mijn optiek een droomduo kunnen worden. Een completer centrum kan bijna niet. Riedewald of Bazoer op 6 wanneer Klaassen en Ziyech op het middenveld staan. Wanneer het Ziyech en Nouri zou worden, dan altijd Gudelj daarachter. Dolberg vaker laten spelen en ook Cerny en EL Ghazi veel vaker.kansen geven. Ik zie echt kwaliteit bij ons die onze concurrentie niet heeft hoor.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 september 2016 - 23:15   quote  deeplink  
Mooi om te horen, de commentaar van Bosz.
Spelers maken het mij moeilijk, dit is de juiste reactie van de spelers.

Ben echt benieuwd wat ze gaan doen.

Dit lijkt mij echt wel heel lastig.

Klaassen lijkt mij terug te komen maar voor wie? Ziyech, bazoer of de goed spelende schone.

Speelt sinkgraven opnieuw linksback?

Ziyech op het middenveld of toch weer rechtsbuiten. El ghazi overtuigde mij niet echt!
Wie dan rechtsbuiten
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 september 2016 - 23:22   quote  deeplink  
Ik kijk nu al uit naar de volgde wedstrijd.
Wie is de linksback, wie is het slachtoffer van de terugkeer van klaassen.
Speelt ziyech op het middenveld en wie speelt op de nummer 6? En hoeveel spelers keren terug, speelt Bosz met dezelfde opstelling als dit weekend al deed.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:15 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Mooi om te horen, de commentaar van Bosz.
Spelers maken het mij moeilijk, dit is de juiste reactie van de spelers.

Ben echt benieuwd wat ze gaan doen.

Dit lijkt mij echt wel heel lastig.

Klaassen lijkt mij terug te komen maar voor wie? Ziyech, bazoer of de goed spelende schone.

Speelt sinkgraven opnieuw linksback?

Ziyech op het middenveld of toch weer rechtsbuiten. El ghazi overtuigde mij niet echt!
Wie dan rechtsbuiten
El Ghazi, Cerny of Traoré en absoluut geen Ziyech

Verder zal Schöne er wel uit gaan. De enige wijziging die wellicht blijft staan in Ziyech. De rest zal wel weer zo blijven staan zoals zondag en dat is toch zonde

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2016 door Loetje --
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 september 2016 - 23:32   quote  deeplink  
Westerman was wel goed met coachen van de ligt en met sinkgraven naast hem. Zorgt wel voor dat het lastig is om hem te vervangen door riedewald. Maakt het verdedigend links wat zwakker.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 23:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Westerman was wel goed met coachen van de ligt en met sinkgraven naast hem. Zorgt wel voor dat het lastig is om hem te vervangen door riedewald. Maakt het verdedigend links wat zwakker.
Gewoon ijzersterk in de duels.
p111
 p111 - woensdag 21 september 2016 - 23:33   quote  deeplink  
We zullen zien zaterdag,wat mij betreft blijft voor mij het middenveld met Klaasen en Bazoer en daar voor Ziyech.De ligt is een geweldige speler die in mijn ogen snel basis gaat worden,En ja voorin mag je younes/Traore of Cassiera/en Al Ghazi afwisselen en Dolberg.En Sinkgraven een geweldige speler die echt veel beter als Dijks is.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 september 2016 - 23:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

El Ghazi, Cerny of Traoré en absoluut geen Ziyech

Verder zal Schöne er wel uit gaan. De enige wijziging die wellicht blijft staan in Ziyech. De rest zal wel weer zo blijven staan zoals zondag en dat is toch zonde
Heb je de commentaar gehoord van Bosz, ziyech leid te veel balverlies op het middenveld.
Dat is de reden waarom ziyech bij twente rechtsbuiten speelde, dat is niet veranderd.

Maar ik ben met jou eens, dat je hem niet zo rechtsbuiten moet zetten, dan moet je hem meer vrijheid geven. Die vrijheid krijgt hij niet, ajax gaat het team tactiek niet aanpassen aan ziyech.

Ik denk dat traore rechtsbuiten gaat spelen. El ghazi, cerny overtuigen ook niet echt.

Riedewald, zal wel terug keren ,werd ook een keer man of the match, maar de opbouw werd met schone echt beter. Schone is het gewoon makkelijker voetballen dan met riedewald.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 september 2016 door Positieve Arrogantie --
JOOD
 JOOD - woensdag 21 september 2016 - 23:45   quote  deeplink  
Schone op 6? Gudelj mag geslachtofferd worden wat mij betreft, kijken hoe dat uitpakt..
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:45 schreef JOOD het volgende:
Schone op 6? Gudelj mag geslachtofferd worden wat mij betreft, kijken hoe dat uitpakt..
Die zul je nodig hebben met Ziyech op je middenveld.
Loetje
 Loetje - woensdag 21 september 2016 - 23:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Heb je de commentaar gehoord van Bosz, ziyech leid te veel balverlies op het middenveld.
Dat is de reden waarom ziyech bij twente rechtsbuiten speelde, dat is niet veranderd.

Maar ik ben met jou eens, dat je hem niet zo rechtsbuiten moet zetten, dan moet je hem meer vrijheid geven. Die vrijheid krijgt hij niet, ajax gaat het team tactiek niet aanpassen aan ziyech.

Ik denk dat traore rechtsbuiten gaat spelen. El ghazi, cerny overtuigen ook niet echt.

Riedewald, zal wel terug keren ,werd ook een keer man of the match, maar de opbouw werd met schone echt beter. Schone is het gewoon makkelijker voetballen dan met riedewald.
Dat hoort ook wel bij zijn spel. Geef hem daar ook een tijdje de kans.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 september 2016 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:45 schreef JOOD het volgende:
Schone op 6? Gudelj mag geslachtofferd worden wat mij betreft, kijken hoe dat uitpakt..
4 van de 5 doelpunten uit standaard situatie en dat zonder gudelj, dat zegt genoeg lijkt mij.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 september 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat hoort ook wel bij zijn spel. Geef hem daar ook een tijdje de kans.
Bij wie zijn spel? Over wie heb je het, ik heb er over meerdere spelers.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 september 2016 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Die zul je nodig hebben met Ziyech op je middenveld.
Hoezo? Gudelj speelde toch ook niet vandaag terwijl ziyech op het middenveld speelde.

Je hoeft niet met kracht te verdedigen dat kan ook met inzicht
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - woensdag 21 september 2016 - 23:56   quote  deeplink  
Ik denk dat dit de opstelling word.

Onana,
Veltman, schanez, westerman, Sinkgraven
Schone
Klaasen, ziyech
Traore, dolberg en cassiera
3sterren
 3sterren - donderdag 22 september 2016 - 00:06   quote  deeplink  
onana
Tete sanchez veltman riedewald
Bazoer
Ziyech klaassen
Ghazi dolberg traore
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 22 september 2016 - 00:09   quote  deeplink  
Bosz zei ook dat bazoer, dolberg en schone ziek waren, en toch uitstekend deden.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 september 2016 - 06:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:31 schreef Loetje het volgende:

[..]

El Ghazi, Cerny of Traoré en absoluut geen Ziyech

Verder zal Schöne er wel uit gaan. De enige wijziging die wellicht blijft staan in Ziyech. De rest zal wel weer zo blijven staan zoals zondag en dat is toch zonde
Inderdaad Ziyech moet je gewoon op het middenveld houden. En balverlies tja liever af en toe een bal vooruit met meer risico vind ik ook niet echt een probleem. Gisteren was hij toch betrokken bij drie goals dus lekker laten staan.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 september 2016 - 06:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:32 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Westerman was wel goed met coachen van de ligt en met sinkgraven naast hem. Zorgt wel voor dat het lastig is om hem te vervangen door riedewald. Maakt het verdedigend links wat zwakker.
Ik zie liever:

Tete, Sanchez, de Ligt, Sinkgraven als verdediging.

Riedewald, Dijks, Veltman en Viergever vind ik toch echt minder.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 september 2016 - 07:02   quote  deeplink  
---------Onana--------
Tete, Sanchez, de Ligt,Sinkgraven
---Klaassen, Ziyech, Bazoer----
---Ghazi, Dolberg, Traore---

Wil ik wel eens zien. Schöne vond ik voetballend ook erg sterk gisteren iets wat ik bij Riedewald en Gudelj veel minder terug zie. Casierra achter Dolberg, Nouri achter Traore, en Cerny achter Gazi. Grotere talenten vaker laten spelen en middelmaat naar de tribune.
HaDee
 HaDee - donderdag 22 september 2016 - 07:03   quote  deeplink  
Trainers hebben het altijd maar over tijd die nodig is om systemen er in te slijpen. Maar zie gisteren. Zet 11 spelers bij elkaar die nog nooit in deze samenstelling samen hebben gevoetbald, geef ze de vrijheid en je krijgt een fantastische pot. Debutanten fantastisch. "Afgeschreven" spelers als Schöne, Sinkgraven, Bazoer en Westerman blijken gewoon heel goede voetballers te zijn.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 september 2016 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2016 - 07:03 schreef HaDee het volgende:
Trainers hebben het altijd maar over tijd die nodig is om systemen er in te slijpen. Maar zie gisteren. Zet 11 spelers bij elkaar die nog nooit in deze samenstelling samen hebben gevoetbald, geef ze de vrijheid en je krijgt een fantastische pot. Debutanten fantastisch. "Afgeschreven" spelers als Schöne, Sinkgraven, Bazoer en Westerman blijken gewoon heel goede voetballers te zijn.
Zegt natuurlijk ook wel iets over Willem 2 want onze "afgeschreven" spelers zijn op een slechte dag nog aanwinsten voor Willem 2. Maar inderdaad ze voetbalden wel lekker vond Schöne ook een verademing op die plek hield het tempo erin en goede combinaties. Iets wat ik bij Gudelj en Riedewald veel minder zie.

Sinkgraven linksback ook een veel betere voetballer dan houten klaas Dijks.

Bazoer in goede doen schrijf je ook niet af alleen was al lange periode zwaar uit vorm.

Westermann zo snel kan het gaan paar wedstrijden slecht nu 1 goede en het is weer allemaal top!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 september 2016 - 08:07   quote  deeplink  
Ik zeg maar niets over Westermann!
remco k
 remco k - donderdag 22 september 2016 - 08:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:43 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

[..]

Heb je de commentaar gehoord van Bosz, ziyech leid te veel balverlies op het middenveld.
Dat is de reden waarom ziyech bij twente rechtsbuiten speelde, dat is niet veranderd.

Maar ik ben met jou eens, dat je hem niet zo rechtsbuiten moet zetten, dan moet je hem meer vrijheid geven. Die vrijheid krijgt hij niet, ajax gaat het team tactiek niet aanpassen aan ziyech.

Ik denk dat traore rechtsbuiten gaat spelen. El ghazi, cerny overtuigen ook niet echt.

Riedewald, zal wel terug keren ,werd ook een keer man of the match, maar de opbouw werd met schone echt beter. Schone is het gewoon makkelijker voetballen dan met riedewald.
En complete kolder van Bosz. Ja hij leed weleens wat balverlies, maar hij was ook betrokken bij flink wat balveroveringen, en nog veel belangrijker, hij deed dingen met de bal die anderen niet kunnen, ik heb eindelijk weer een steekpass gezien die alleen Nouri ook heeft..

En let op mijn woorden, met Zyech, gaat El Gghazi excelleren. Die twee gaan elkaar straks geweldig goed aanvoelen..
remco k
 remco k - donderdag 22 september 2016 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 23:56 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Ik denk dat dit de opstelling word.

Onana,
Veltman, schanez, westerman, Sinkgraven
Schone
Klaasen, ziyech
Traore, dolberg en cassiera
Bosz is uitermate tevreden over Riedewald. Die gaat gewoon spelen, en waarschijnlijk op het middenveld ook..

En Westermand deed het prima, maar afgelopen weekend was Sanchez Viergever ook gewoon erg een erg goed duo..

Cassiera vond ik trouwens matig spelen gister.

Ik denk dat de basis hetzelfde blijft als afgelopen weekend.
Enige veranderingen die ik Bosz door zie voeren is Sinkgraven en Zyech misschien naar het middenveld, maar ook Gudelj speelde gewoon prima afgelopen weekend..
remco k
 remco k - donderdag 22 september 2016 - 08:26   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2016 - 06:54 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Ik zie liever:

Tete, Sanchez, de Ligt, Sinkgraven als verdediging.

Riedewald, Dijks, Veltman en Viergever vind ik toch echt minder.
Veel te voorbarig, die jongens hebben ook 0 te doen gehad, speelde echt prima. Maar ook afgelopen weekend stonds het defensief prima..
hjf
 hjf - donderdag 22 september 2016 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 21 september 2016 - 21:36 schreef remco k het volgende:
Wel grappig trouwens, ik vraag gister om Sinkgraven of Gudelj als back, en Bosz luistert gewoon even naar me...:-)

Doet het overigens behoorlijk, wel wat onwennig, maar verdedigend is ie echt niet minder dan Dijks, en aan de bal is ie een stuk beter dan Dijks.. Zou maar zo eens vaker kunnen gaan gebeuren..

Ik zie trouwens echt een leuk Ajax deze pot, weinig hele grote kansen behalve die van Cassiera die de bal gewoon op Zyech moet geven..

Schone trouwens voor mij de beste van het veld tot nu toe.. En ook al meer dan eens afgeschreven..
Mocht Bosz in de komende maanden ontslagen worden, dan hebben we gelukkig zijn opvolger al in huis.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 september 2016 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2016 - 08:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Veel te voorbarig, die jongens hebben ook 0 te doen gehad, speelde echt prima. Maar ook afgelopen weekend stonds het defensief prima..
Je krijgt er wel meer voetbal mee in de ploeg. En de basisploeg was tegen Willem 2 ook niks.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 september 2016 - 08:31   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2016 - 08:07 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik zeg maar niets over Westermann!
Wel waar
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 22 september 2016 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2016 - 08:22 schreef remco k het volgende:

[..]

En complete kolder van Bosz. Ja hij leed weleens wat balverlies, maar hij was ook betrokken bij flink wat balveroveringen, en nog veel belangrijker, hij deed dingen met de bal die anderen niet kunnen, ik heb eindelijk weer een steekpass gezien die alleen Nouri ook heeft..

En let op mijn woorden, met Zyech, gaat El Gghazi excelleren. Die twee gaan elkaar straks geweldig goed aanvoelen..
Inderdaad zeuren over balverlies terwijl hij betrokken is bij 3 doelpunten. Wat wil je dan? Bal terug of breed? Laat Ziyech maar lekker zijn ding doen wordt hij alleen maar beter.
p111
 p111 - donderdag 22 september 2016 - 08:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2016 - 07:02 schreef Hummel10 het volgende:
---------Onana--------
Tete, Sanchez, de Ligt,Sinkgraven
---Klaassen, Ziyech, Bazoer----
---Ghazi, Dolberg, Traore---

Wil ik wel eens zien. Schöne vond ik voetballend ook erg sterk gisteren iets wat ik bij Riedewald en Gudelj veel minder terug zie. Casierra achter Dolberg, Nouri achter Traore, en Cerny achter Gazi. Grotere talenten vaker laten spelen en middelmaat naar de tribune.
Dit zou de opstelling moeten zijn.
p111
 p111 - donderdag 22 september 2016 - 08:38   quote  deeplink  
Als je de echte voetballers gaat opstellen en ze mogen eindelijk weer voetballen !!! ja Peter dan lijd je wel eens bal veries en dat moeten je twee contr/middenv/opvangen.Sorry maar ik denk dat de Ajax fans een beetje klaar zijn met tikkie breed en tikkie terug.
hjf
 hjf - donderdag 22 september 2016 - 08:39   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2016 - 07:02 schreef Hummel10 het volgende:
---------Onana--------
Tete, Sanchez, de Ligt,Sinkgraven
---Klaassen, Ziyech, Bazoer----
---Ghazi, Dolberg, Traore---

Wil ik wel eens zien. Schöne vond ik voetballend ook erg sterk gisteren iets wat ik bij Riedewald en Gudelj veel minder terug zie. Casierra achter Dolberg, Nouri achter Traore, en Cerny achter Gazi. Grotere talenten vaker laten spelen en middelmaat naar de tribune.
Kan ik mij helemaal in vinden. Al ben ik wel nieuwsgierig hoe De Ligt zich staande houdt als we tegen sterkere tegenstanders spelen en de druk hoger wordt.
hjf
 hjf - donderdag 22 september 2016 - 08:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2016 - 07:57 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Zegt natuurlijk ook wel iets over Willem 2 want onze "afgeschreven" spelers zijn op een slechte dag nog aanwinsten voor Willem 2. Maar inderdaad ze voetbalden wel lekker vond Schöne ook een verademing op die plek hield het tempo erin en goede combinaties. Iets wat ik bij Gudelj en Riedewald veel minder zie.

Sinkgraven linksback ook een veel betere voetballer dan houten klaas Dijks.

Bazoer in goede doen schrijf je ook niet af alleen was al lange periode zwaar uit vorm.

Westermann zo snel kan het gaan paar wedstrijden slecht nu 1 goede en het is weer allemaal top!
Ho Ho. We hebben wel van die gasten met 1-2 verloren in de competitie.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 22 september 2016 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 22 september 2016 - 08:31 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wel waar
Hahahaha dropsaus. Man was hier veel te snel afgeserveerd. Zou er zogenaamd niets van kunnen aangezien enkele "kenners" het in de media zeiden.

Overigens doel ik hiermee niet specifiek op jou ofzo! ;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 22 september 2016 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2016-2017 (met bestaande contractspelers)









0.0153839