BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2016-2017 (met bestaande contractspelers)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - vrijdag 02 september 2016 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 15:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Was samen met vd Hoorn juist heel constant de tweede seizoenshelft..

Hoeft van mij overigens geen basis speler te zijn hoor..

Maar hem niet in de basis vinden en dan als reden 1 wedstrijd aanhalen.. Pfffffff... Daar loop ik leeg van..
vd Hoorn had ik gehouden....Viergever en Dijks is lood om oud ijzer maar hoeven van mij ook niet weg...maar willen of gaan ze weg ook goed maar dat geld voor alle spelers.
Vroeger wilde ik een speler nog wel eens op een voetstuk plaatsen, tegenwoordig boeit het me niet zo....het zijn allemaal broodspelers....als ze gaan dan gaan ze.

Ik kijk ook minder fanatiek naar Ajax dan vroeger ook omdat je weet dat het allemaal minder gaat worden.....geld bepaald, vooral als je daar veel van hebt.

Ik had nooit verwacht dat ik het zou zeggen want ik vind het een lul.....maar aangezien ze de hele Cruijff filosofie gefileerd hebben....mag van Gaal van mij de hele boel overnemen...Ajax heeft een excentriekeling als die idioot nodig....geen scholletjes en sardientjes meer maar een barracuda die zijn tanden laat zien
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 02 september 2016 - 16:37   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 13:21 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik moet ervan poepen!
Whahahahahaha lig helemaal krom hiero!!!

Tnx gap!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 02 september 2016 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 14:44 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Rome werd ook niet in 1 dag gebouwd..
Maar wel gesloopt!!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 02 september 2016 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 14:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Wel zowat afgebroken....
O crap, je was me voor! Hahaha
hjf
 hjf - vrijdag 02 september 2016 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 14:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook niet... Als persoon hoort ie daar gewoon niet thuis.. Net als een Litmanen en een Bergkamp dat niet horen..
Johan Cruijff nooit zien spelen zeker. Toen lag je nog diep verstopt in de baarmoeder? Hij was voor mij de reden, dat ik voor Ajax werd in 1966.
Eide
 Eide - vrijdag 02 september 2016 - 19:22   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 13:59 schreef remco k het volgende:

[..]

We zeggen ongeveer hetzelfde..
Zeker. Niet elke quote is een teken van "oneensheid" (is dat een woord?)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 02 september 2016 - 19:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 19:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker. Niet elke quote is een teken van "oneensheid" (is dat een woord?)
Beter dan " nietmeeeensheid" hehe
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 02 september 2016 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 18:13 schreef hjf het volgende:

[..]

Johan Cruijff nooit zien spelen zeker. Toen lag je nog diep verstopt in de baarmoeder? Hij was voor mij de reden, dat ik voor Ajax werd in 1966.
Chill ouwe!
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 16:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

vd Hoorn had ik gehouden....Viergever en Dijks is lood om oud ijzer maar hoeven van mij ook niet weg...maar willen of gaan ze weg ook goed maar dat geld voor alle spelers.
Vroeger wilde ik een speler nog wel eens op een voetstuk plaatsen, tegenwoordig boeit het me niet zo....het zijn allemaal broodspelers....als ze gaan dan gaan ze.

Ik kijk ook minder fanatiek naar Ajax dan vroeger ook omdat je weet dat het allemaal minder gaat worden.....geld bepaald, vooral als je daar veel van hebt.

Ik had nooit verwacht dat ik het zou zeggen want ik vind het een lul.....maar aangezien ze de hele Cruijff filosofie gefileerd hebben....mag van Gaal van mij de hele boel overnemen...Ajax heeft een excentriekeling als die idioot nodig....geen scholletjes en sardientjes meer maar een barracuda die zijn tanden laat zien
Helemaal mee eens kerel..
remco k
 remco k - vrijdag 02 september 2016 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 19:22 schreef Eide het volgende:

[..]

Zeker. Niet elke quote is een teken van "oneensheid" (is dat een woord?)
Maar ik begrijp hem...:-)
Stanley
 Stanley - zaterdag 03 september 2016 - 00:06   quote  deeplink  
Eens Nenam, ik had van der Hoorn ook niet verkocht!

Maar on topic

..............krul.................

.......Sanchez.....Riedewald.......

Tete..........................Dijks

..............Bazoer...............

......Ziyech.........Klaassen......

Traoré.......................Younes

............Dolberg................
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zaterdag 03 september 2016 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 16:00 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

vd Hoorn had ik gehouden....Viergever en Dijks is lood om oud ijzer maar hoeven van mij ook niet weg...maar willen of gaan ze weg ook goed maar dat geld voor alle spelers.
Vroeger wilde ik een speler nog wel eens op een voetstuk plaatsen, tegenwoordig boeit het me niet zo....het zijn allemaal broodspelers....als ze gaan dan gaan ze.

Ik kijk ook minder fanatiek naar Ajax dan vroeger ook omdat je weet dat het allemaal minder gaat worden.....geld bepaald, vooral als je daar veel van hebt.

Ik had nooit verwacht dat ik het zou zeggen want ik vind het een lul.....maar aangezien ze de hele Cruijff filosofie gefileerd hebben....mag van Gaal van mij de hele boel overnemen...Ajax heeft een excentriekeling als die idioot nodig....geen scholletjes en sardientjes meer maar een barracuda die zijn tanden laat zien
Eens narreke, 1 ding van der Hoorn wou zelf weg dus moesten ze wel....
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 september 2016 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2016 - 00:20 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens narreke, 1 ding van der Hoorn wou zelf weg dus moesten ze wel....
Als jij constant het gevoel hebt dat ze niet het volledige vertrouwen in je hebben, snap ik Mike wel. Ik baal er nog steeds van dat hij weg is gegaan! Hij werd namelijk met de wedstrijd beter
JOOD
 JOOD - zaterdag 03 september 2016 - 12:19   quote  deeplink  
Aanval: Anwar El Ghazi *, Bertrand Traoré, Vaclav Cerny *, Mateo Cassierra, Kasper Dolberg

Best weinig voor een aanvallende club...
Loetje
 Loetje - zaterdag 03 september 2016 - 12:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 12:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Beter Viergever op de bank in plaats van Westermann. Naast het feit dat die Westermann er niks van kan heb je dan betere verdeling op de bank. Viergever kan ook linksback spelen en linkscentraal spelen. Dan hou je een LCV, LB op de bank en met Tete geld voor de andere kant het zelfde.
Net als jij niks met Westermann hebt, heb ik niks met Vierzever.
Eide
 Eide - zaterdag 03 september 2016 - 12:43   quote  deeplink  
Krul hoopt trouwens eind september z'n debuut te kunnen maken. Dit zei hij in een interview voor Ajax.nl.
RUKBOOR
 RUKBOOR - zaterdag 03 september 2016 - 18:20   quote  deeplink  
Rukboor, za 3 september 2016 om 18:17

Als Ajax het verrekt om Wim Jonk te benaderen, moet Peter Bosz dat gewoon doen.
Bosz kan als nieuwe coach een eis neerleggen bij de directie dat hij Jonk erbij wil hebben.
Zou ook prima zijn voor de jonge spelers uit eigen opleiding die nu in het eerste instromen.
Jonk kan een Bazoer, El Ghazy, Tete , van de Beek enz. beter uitleggen waarom ze niet altijd in de basis staan, dan voorkom je een hoop gezeik waar een hoofdcoach niet op zit te wachten.

Wie kan een goede topic maken met: Wim Jonk moet terug bij Ajax!!!
Eide
 Eide - zaterdag 03 september 2016 - 19:22   quote  deeplink  
Wat heeft dit met contractspelers te maken? En waarom zou Bosz Jonk terug willen halen? En het is juist de taak van de hoofdtrainer om aan spelers duidelijk te maken waarom ze wel of niet spelen.

Ik heb oprecht geen idee wat je nu eigenlijk probeert te beargumenteren, anders dan dat je je persoonlijke wens uitspreekt om Jonk weer bij Ajax te halen. Daar speelt Bosz echter geen rol in, dat gaat niet vlot komen met de andere sleutelspelers binnen Ajax en dit is daar ook niet het topic voor.
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 03 september 2016 - 21:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2016 - 12:19 schreef JOOD het volgende:
Aanval: Anwar El Ghazi *, Bertrand Traoré, Vaclav Cerny *, Mateo Cassierra, Kasper Dolberg

Best weinig voor een aanvallende club...
We hebben Younes nog. Schone wordt als aanvaller gezien en nu hebben we ook Ziyech die rechtsbuiten kan
Eide
 Eide - zaterdag 03 september 2016 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2016 - 12:19 schreef JOOD het volgende:
Aanval: Anwar El Ghazi *, Bertrand Traoré, Vaclav Cerny *, Mateo Cassierra, Kasper Dolberg

Best weinig voor een aanvallende club...
Younes?

En bij Jong Ajax nog Vince Gino Dekker, ook een jongen met heel veel potentie.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 04 september 2016 - 14:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2016 - 12:15 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als jij constant het gevoel hebt dat ze niet het volledige vertrouwen in je hebben, snap ik Mike wel. Ik baal er nog steeds van dat hij weg is gegaan! Hij werd namelijk met de wedstrijd beter
Helemaal eens!
Ronald 1960
 Ronald 1960 - zondag 04 september 2016 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 september 2016 - 19:22 schreef Eide het volgende:
Wat heeft dit met contractspelers te maken? En waarom zou Bosz Jonk terug willen halen? En het is juist de taak van de hoofdtrainer om aan spelers duidelijk te maken waarom ze wel of niet spelen.

Ik heb oprecht geen idee wat je nu eigenlijk probeert te beargumenteren, anders dan dat je je persoonlijke wens uitspreekt om Jonk weer bij Ajax te halen. Daar speelt Bosz echter geen rol in, dat gaat niet vlot komen met de andere sleutelspelers binnen Ajax en dit is daar ook niet het topic voor.
Zijn laatste zin is ook de vraag: Wie kan een goed topic aanmaken?; Jonk moet terug bij ajax.....
aaadjuh
 aaadjuh - zondag 04 september 2016 - 21:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 04 september 2016 - 20:38 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Zijn laatste zin is ook de vraag: Wie kan een goed topic aanmaken?; Jonk moet terug bij ajax.....
De vraag is ook , wil Jonk terug naar Ajax?
remco k
 remco k - maandag 05 september 2016 - 05:36   quote  deeplink  
Wat heeft die bij Ajax te zoeken. Hij is fel tegen het huidige beleid en weet dag ie een roepende in de woestijn is. Die heeft niks te winnen bij een Ajax waar die met de huidige beleidsbepalers moet samen werken.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 september 2016 - 07:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 14:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Viergever vorig seizoen gezien? Speelde zeer goed..
Klopt maar dan hoef ik hem toch niet gelijk goed te vinden. Is een speler die bij blessures nuttig is maar eigenlijk niet van het niveau waar je naar toe wilt. Vind jij hem maar goed genoeg hoor. Jij wilde ook 30 voor Ghazi vragen toch? Ik neem je maar niet meer serieus..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 05 september 2016 - 07:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 september 2016 - 15:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Was samen met vd Hoorn juist heel constant de tweede seizoenshelft..

Hoeft van mij overigens geen basis speler te zijn hoor..

Maar hem niet in de basis vinden en dan als reden 1 wedstrijd aanhalen.. Pfffffff... Daar loop ik leeg van..
Mijn mening over Viergever is echt niet gebaseerd op 1 wedstrijd hoor. Op een goede dag is kan hij nuttig zijn. Maar hij is gewoon een matige speler.. pff
remco k
 remco k - maandag 05 september 2016 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2016 - 07:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Mijn mening over Viergever is echt niet gebaseerd op 1 wedstrijd hoor. Op een goede dag is kan hij nuttig zijn. Maar hij is gewoon een matige speler.. pff
Je noemt 1 wedstrijd om je mening te onderbouwen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - maandag 05 september 2016 - 20:45   quote  deeplink  
Wij zijn ajax, niet te stoppen........
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 05 september 2016 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2016 - 20:45 schreef Ronald 1960 het volgende:
Wij zijn ajax, niet te stoppen........
Eens!
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 06 september 2016 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 05 september 2016 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Je noemt 1 wedstrijd om je mening te onderbouwen.
Viergever is ook dat type speler waarvan zijn top bij Ajax ligt. Dit is geen probleem als ze op de bank zitten en in geval van nood gebruikt moeten worden. Nuttig maar niet van het niveau waar we naar toe zouden moeten willen. Hij heeft zich knap staande gehouden toen er blessures waren dat wel maar het blijft een matige speler. Net als Schöne die een topseizoen beleeft heeft om daarna weer gemiddeld te zijn. Ik wordt niet warm van zulke spelers en dat verkondig ik hier al veel langer en nee dat is echt niet gebaseerd op 1 wedstrijd.
remco k
 remco k - dinsdag 06 september 2016 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2016 - 10:04 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Viergever is ook dat type speler waarvan zijn top bij Ajax ligt. Dit is geen probleem als ze op de bank zitten en in geval van nood gebruikt moeten worden. Nuttig maar niet van het niveau waar we naar toe zouden moeten willen. Hij heeft zich knap staande gehouden toen er blessures waren dat wel maar het blijft een matige speler. Net als Schöne die een topseizoen beleeft heeft om daarna weer gemiddeld te zijn. Ik wordt niet warm van zulke spelers en dat verkondig ik hier al veel langer en nee dat is echt niet gebaseerd op 1 wedstrijd.
Een speler bij wie zijn top bij Ajax ligt heb je er veel meer van nodig, ook in de basis, en nee ik zeg niet dat Viergever basis speler moet zijn..

Maar als je vier of vijf spelers hebt waarvan de top bij Ajax ligt, betekend dat je dus een basis hebt die veel langer behouden en bij elkaar blijft. En dus maak je het makkelijker om spelers in te passen..
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 06 september 2016 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2016 - 10:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Een speler bij wie zijn top bij Ajax ligt heb je er veel meer van nodig, ook in de basis, en nee ik zeg niet dat Viergever basis speler moet zijn..

Maar als je vier of vijf spelers hebt waarvan de top bij Ajax ligt, betekend dat je dus een basis hebt die veel langer behouden en bij elkaar blijft. En dus maak je het makkelijker om spelers in te passen..
Ik snap wat je wilt zeggen, maar ben het er maar deels mee eens.
Als je straks een half elftal hebt met spelers waarvan hun top bij Ajax ligt dan heb je straks een elftal met Viergevers en Schones.
Ze zijn op zich aardig te gebruiken indien nodig, maar je wint er geen potten door en vooruit kijken al helemaal niet.
Er moet een stabiele basis zijn met ervaring, talentjes en de grove (onbekende) middenklasse. Tot zover ga ik dus wel met je mee.
Loetje
 Loetje - dinsdag 06 september 2016 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2016 - 10:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Een speler bij wie zijn top bij Ajax ligt heb je er veel meer van nodig, ook in de basis, en nee ik zeg niet dat Viergever basis speler moet zijn..

Maar als je vier of vijf spelers hebt waarvan de top bij Ajax ligt, betekend dat je dus een basis hebt die veel langer behouden en bij elkaar blijft. En dus maak je het makkelijker om spelers in te passen..
Maar je hebt ook spelers nodig waar het plafond hoger ligt dan bij Ajax. Anders ga je ook nooit nogerop als Ajax zijnde
Peter1956
 Peter1956 - dinsdag 06 september 2016 - 17:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2016 - 10:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Een speler bij wie zijn top bij Ajax ligt heb je er veel meer van nodig, ook in de basis, en nee ik zeg niet dat Viergever basis speler moet zijn..

Maar als je vier of vijf spelers hebt waarvan de top bij Ajax ligt, betekend dat je dus een basis hebt die veel langer behouden en bij elkaar blijft. En dus maak je het makkelijker om spelers in te passen..
Volgens mij is het huidige probleem bij Ajax dat spelers als Viergever en Schone meekunnen en niet volledig uit de toon vallen omdat het elftal een veel te lage gemiddelde top heeft. De selectie is kwalitatief niet te vergelijken met de vele prachtige selecties uit het verleden. In deze selecties was geen plaats voor spelers van het niveau Viergever, Schone, Serero en noem ze verder maar op.
remco k
 remco k - dinsdag 06 september 2016 - 19:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2016 - 12:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maar je hebt ook spelers nodig waar het plafond hoger ligt dan bij Ajax. Anders ga je ook nooit nogerop als Ajax zijnde
Daarom staat er ook een aantal. Ik schrijf nergens dat je het hier mee moet doen. Maar het moet wel je basis zijn.

De basis kan niet je talenten zijn.
remco k
 remco k - dinsdag 06 september 2016 - 19:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2016 - 17:23 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Volgens mij is het huidige probleem bij Ajax dat spelers als Viergever en Schone meekunnen en niet volledig uit de toon vallen omdat het elftal een veel te lage gemiddelde top heeft. De selectie is kwalitatief niet te vergelijken met de vele prachtige selecties uit het verleden. In deze selecties was geen plaats voor spelers van het niveau Viergever, Schone, Serero en noem ze verder maar op.
Is toch een heel andere discussie.

Dat de kwaliteit van toen niet te vergelijken is met die van nu lijkt me duidelijk.

Maar nu is een talent al gauw ook de meest belangrijke en ervaren speler van het elftal.
Stanley
 Stanley - woensdag 07 september 2016 - 06:10   quote  deeplink  
helemaal mee eens. Ik denk ook dat ajax eigenlijk net te hoog gegrepen is
maar dat de overall zwakte dit verbloemt. Net als Veltman trouwens. Zijn
eerste wedstrijden in het 1e waren subliem. Fel op de bal verdedigend maar
daarna weggezakt en eigenlijk niet meer dan een speler voor de breedte.

quote:
Op dinsdag 06 september 2016 - 17:23 schreef Peter1956 het volgende:

[..]

Volgens mij is het huidige probleem bij Ajax dat spelers als Viergever en Schone meekunnen en niet volledig uit de toon vallen omdat het elftal een veel te lage gemiddelde top heeft. De selectie is kwalitatief niet te vergelijken met de vele prachtige selecties uit het verleden. In deze selecties was geen plaats voor spelers van het niveau Viergever, Schone, Serero en noem ze verder maar op.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 september 2016 - 07:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2016 - 10:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Een speler bij wie zijn top bij Ajax ligt heb je er veel meer van nodig, ook in de basis, en nee ik zeg niet dat Viergever basis speler moet zijn..

Maar als je vier of vijf spelers hebt waarvan de top bij Ajax ligt, betekend dat je dus een basis hebt die veel langer behouden en bij elkaar blijft. En dus maak je het makkelijker om spelers in te passen..
Klopt ook wat je zegt maar dat doet niets af aan het feit dat ik Viergever niet goed vind. En dan niet beoordeeld op 1 wedstrijd. Dit type speler is nuttig voor nood omdat ze meeste wedstrijden Eredivisie gewoon mee kunnen. Buiten Nederland worden ze onzeker. Dat je een stabiele basis nodig hebt is ook gewoon logisch alleen zie ik dan liever oudere spelers die meer gepresteerd hebben en niet in paniek raken bij Rostov uit..
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 september 2016 - 07:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 september 2016 - 19:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Is toch een heel andere discussie.

Dat de kwaliteit van toen niet te vergelijken is met die van nu lijkt me duidelijk.

Maar nu is een talent al gauw ook de meest belangrijke en ervaren speler van het elftal.
Maar ook dit is een hele andere discussie. Zegt ook niets over wat ik van Viergever vind.
Om een lang verhaal kort te maken ik vind hem net als jij prima voor de bank en voor nood in de Eredivisie.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 07 september 2016 - 07:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2016 - 06:10 schreef Stanley het volgende:
helemaal mee eens. Ik denk ook dat ajax eigenlijk net te hoog gegrepen is
maar dat de overall zwakte dit verbloemt. Net als Veltman trouwens. Zijn
eerste wedstrijden in het 1e waren subliem. Fel op de bal verdedigend maar
daarna weggezakt en eigenlijk niet meer dan een speler voor de breedte.

[..]

Veltman heeft mogelijk nog potentie dat is het verschil met Viergever..
Stanley
 Stanley - vrijdag 09 september 2016 - 07:55   quote  deeplink  
Ik weet niet of het ideaal is maar ik denk dat dit het gaat worden:

.............Krul............
.....Sanchez.....Westermann..

Tete....................Dijks
...........Riedewald..........
.....Bazoer...........Klaasen.
Ziyech..................Younes
...........Traoré.............
Stanley
 Stanley - vrijdag 09 september 2016 - 07:57   quote  deeplink  
Ik hoop het Hummel, maar vond hem in het NLelftal tegen de Grieken
ook niet best.

Hij heeft het net niet ben ik bang, maar wel een okay standin als
reserve verdediger in de selectie.
remco k
 remco k - vrijdag 09 september 2016 - 19:51   quote  deeplink  
Veltman was afgelopen seizoen met afstand de beste verdediger van de ploeg die de minste tegengoals kreeg.

En dan zou ie er nu ineens niets van kunnen en een okay standinn zijn??
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 09 september 2016 - 20:57   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2016 - 07:57 schreef Stanley het volgende:
Ik hoop het Hummel, maar vond hem in het NLelftal tegen de Grieken
ook niet best.

Hij heeft het net niet ben ik bang, maar wel een okay standin als
reserve verdediger in de selectie.
Rechtsback lijkt hij vrijer te spelen. Centraal denk ik ook niet dat hij de top gaat redden. Even afwachten denk ik.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 10 september 2016 - 07:59   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=288050

Ziyech maakt het in ieder geval niet meer uit welke positie hij speelt. Hopelijk kan hij snel aarden binnen dit team.
Stanley
 Stanley - zaterdag 10 september 2016 - 13:54   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 september 2016 - 19:51 schreef remco k het volgende:
Veltman was afgelopen seizoen met afstand de beste verdediger van de ploeg die de minste tegengoals kreeg.

En dan zou ie er nu ineens niets van kunnen en een okay standinn zijn??
Jij vult in voor mij beste Remco...
Dit is mijn mening..Ik zeg niet dat hij er niets van kan.
Overigens had hij vorig jaar ook niet altijd het beste.... Maar hij is zeker
niet slecht, maar niet de basisspeler voor Ajax in mijn ideale opstelling ;-)
JOOD
 JOOD - maandag 12 september 2016 - 10:59   quote  deeplink  
Krul

Veltman - Sanchez - Viergever - Dijks

Riedewald

Ziyech - Klaassen

Traore - Dolberg - Younes

Bank met Tete, Bazoer, Gudelj, Ghazi. Die kunnen ook alle 4 spelen, wordt je niet veel slechter van.

Eindelijk een goede brede selectie, gaat het lukken er een team van te maken?
sebas1
 sebas1 - maandag 12 september 2016 - 16:22   quote  deeplink  
Krul
Tete-Sanchez-Veltman-Riedewald

Gudelj

Ziyech-Klaasen

El Ghazi- Traore_Younes
JOOD
 JOOD - maandag 12 september 2016 - 19:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 12 september 2016 - 16:22 schreef sebas1 het volgende:
Krul
Tete-Sanchez-Veltman-Riedewald

Gudelj

Ziyech-Klaasen

El Ghazi- Traore_Younes
Waarom ga je Riedewald nou linksback zetten? Heeft ie niet veel gespeeld en is de ideale nummer 6 volgens Bosz.. Of zie jij het anders? En Gudelj als controleur?
sebas1
 sebas1 - maandag 12 september 2016 - 20:54   quote  deeplink  
Klopt, vind Gudelj best een goede speler. Maar aanvallend niet sterk genoeg qua doelpunten en assists. En Dijks moet maar ff plaats maken, zou niemand anders weten dan Riedewald

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5981
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling Ajax 2016-2017 (met bestaande contractspelers)









0.0187578