BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 10 augustus 2016 - 09:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet' (VoetbalZone)

Ztjes
 Ztjes - dinsdag 16 augustus 2016 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 14:00 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Die gast zegt mij geen ene moer...
Mij wel!!!
riveco
 riveco - dinsdag 16 augustus 2016 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 13:33 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Typisch een antwoordt van jou!
Ik zeg niet, dat de opleiding bij het 1e elftal moet stoppen. Juist niet!!! Als je veel jonge spelers/talenten in een elftal hebt staan, dan moet je hen ook in het "veld" begeleiden en dat laten we al jaren na.
Voor mij was van der Vaart ook een optie geweest en nu gaan we weer roepen, dat hij maar maximaal 60 minuten kan spelen. Alleen heb ik ons elftal al meer dan 3 jaar niet veel meer dan 45 minuten goed spel per wedstrijd op de mat zien neerleggen en dat kan Rafael zeker.
Kijk, nu kom je weer met een vd Vaart die zelf ook toegeeft dat hij niet fit is. Maar het is ozo makkelijk om iets te roepen er ligt toch geen verantwoording bij jou. Wie zegt dat Overmars hem ook niet wilden, maar er beslissen namelijk meerdere mensen over het wel dan niet in huis halen van een speler. En ik vind ook dat vd Vaart niet de geschikte man was geweest, gewoon omdat je een vol salaris moet betalen voor iemand die niet volwaardig een wedstrijd kan spelen ( waarschijnlijk ) Dan krijg je dus weer zo iets als Heitinga
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 16 augustus 2016 - 15:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 14:04 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Mij wel!!!
Leuk voor je!
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 16 augustus 2016 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 14:20 schreef riveco het volgende:

[..]

Kijk, nu kom je weer met een vd Vaart die zelf ook toegeeft dat hij niet fit is. Maar het is ozo makkelijk om iets te roepen er ligt toch geen verantwoording bij jou. Wie zegt dat Overmars hem ook niet wilden, maar er beslissen namelijk meerdere mensen over het wel dan niet in huis halen van een speler. En ik vind ook dat vd Vaart niet de geschikte man was geweest, gewoon omdat je een vol salaris moet betalen voor iemand die niet volwaardig een wedstrijd kan spelen ( waarschijnlijk ) Dan krijg je dus weer zo iets als Heitinga
Ik kom met van der Vaart als voorbeeld, omdat jij erom vraagt en heb ook aangegeven, dat ik zijn niet volledig fit zijn, accepteer. En Rafael heeft meerdere malen aangegeven, dat hij wel terug naar Ajax wilde. Hij gaat nu bij FC Midtjylland spelen, denk je dat die club hem een top salaris gaat betalen!!!! Ik durf best de verantwoording te nemen voor mijn beslissingen en niet zo als de huidige jonge managers, waarbij een krappe voldoende als goed genoeg word gevonden.
En zelf kom je met geen enkel argument, alleen maar gissingen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door Ztjes --
riveco
 riveco - dinsdag 16 augustus 2016 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 15:18 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Ik kom met van der Vaart als voorbeeld, omdat jij erom vraagt en heb ook aangegeven, dat ik zijn niet volledig fit zijn, accepteer. En Rafael heeft meerdere malen aangegeven, dat hij wel terug naar Ajax wilde. Hij gaat nu bij FC Midtjylland spelen, denk je dat die club hem een top salaris gaat betalen!!!! Ik durf best de verantwoording te nemen voor mijn beslissingen en niet zo als de huidige jonge managers, waarbij een krappe voldoende als goed genoeg word gevonden.
En zelf kom je met geen enkel argument, alleen maar gissingen.
Haha, ik kom met gissingen? En jij met vergissingen, maar omdat jij vd Vaart zag zitten is meer een gissing. Ik ben één van de mensen die gist dat Overmars zijn stinkende best doet en niet uit gaat van wat de media allemaal meld. Ook dat vd Vaart naar zo,n club gaat bewijst dat hij zijn top niveau kwijt is, en dat wij geen plek hebben schijnbaar voor hem op het middenveld ( middenvelders zat )
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 15:43 schreef riveco het volgende:

[..]

Haha, ik kom met gissingen? En jij met vergissingen, maar omdat jij vd Vaart zag zitten is meer een gissing. Ik ben één van de mensen die gist dat Overmars zijn stinkende best doet en niet uit gaat van wat de media allemaal meld. Ook dat vd Vaart naar zo,n club gaat bewijst dat hij zijn top niveau kwijt is, en dat wij geen plek hebben schijnbaar voor hem op het middenveld ( middenvelders zat )
Tjonge, jonge .... Het zijn weer niet meer dan gissingen. Zolang Rafael niet bij Ajax gaat spelen, is en blijf het voor iedereen een vraag! Als iemand stinkend zijn best doet, impliceert dat niet vanzelfsprekend, dat hij zijn werk goed doet. Ja, inderdaad, middenvelders zat, alleen géén creatieve middenvelders, misschien Sinkgraven .....
riveco
 riveco - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:11   quote  deeplink  
Misschien Sinkgraven, misschien Nouri, misschien de jong? Denk nou eens positief en kijk verder als al dat na gepapegaai. Niet alle spelers die in het nieuws komen moeten bij Ajax voetballen. Ik vraag me wel eens af, wie van de huilebalken nu eigenlijk echt voor Ajax zijn of gewoon hier zitten om de boel op te naaien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:17   quote  deeplink  
Ik lig helemaal dubbel hier. Is er nog popcorn over? Neem ik er een glaasje Ouzo bij! ;-)
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:11 schreef riveco het volgende:
Misschien Sinkgraven, misschien Nouri, misschien de jong? Denk nou eens positief en kijk verder als al dat na gepapegaai. Niet alle spelers die in het nieuws komen moeten bij Ajax voetballen. Ik vraag me wel eens af, wie van de huilebalken nu eigenlijk echt voor Ajax zijn of gewoon hier zitten om de boel op te naaien.
De hype van tegenwoordig, overal positief over zijn en dan komt het vanzelf goed.
Nee, keihard optreden tegen lamzakken, falende managers, etc.. Maar dat is helaas meer van deze tijd. Liever pappen en nathouden.
Riveco, voor jou laat ik het hierbij.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:17 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik lig helemaal dubbel hier. Is er nog popcorn over? Neem ik er een glaasje Ouzo bij! ;-)
Jij een ouzo....ik een biertje

144b8z7.gif
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij een ouzo....ik een biertje

[ afbeelding ]
Voor mij een biertje met een vodka .......
riveco
 riveco - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:19 schreef Ztjes het volgende:

[..]

De hype van tegenwoordig, overal positief over zijn en dan komt het vanzelf goed.
Nee, keihard optreden tegen lamzakken, falende managers, etc.. Maar dat is helaas meer van deze tijd. Liever pappen en nathouden.
Riveco, voor jou laat ik het hierbij.
HaHa lachen met jou, je zal eerst positief moeten leren denken ( wat jou schijnbaar nog niet mee is gegeven ) om pas te oordelen als je geslagen wordt. En je falende managers maak jij er van, misschien moet je vrouw eens een falende echtgenoot op straat zetten ( nu ben ik net zo aan het gissen als jij ) hahha voor haar is het denk ik pappen en nathouden!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:26 schreef Ztjes het volgende:

[..]

Voor mij een biertje met een vodka .......
Kopstoot...
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:22 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Jij een ouzo....ik een biertje

[ afbeelding ]
Ik neem zelf een Hjtje..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik neem zelf een Hjtje..
Oke prima....ik heb Schutters bier
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:39 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Oke prima....ik heb Schutters bier
Ook prima toch.. wel koud mag ik hopen..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:49 schreef remco k het volgende:

[..]

Ook prima toch.. wel koud mag ik hopen..
Nee ik hou niet van koud bier
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:50 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee ik hou niet van koud bier
NIet. Lekker man..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:53 schreef remco k het volgende:

[..]

NIet. Lekker man..
Alleen tap....
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 16 augustus 2016 - 16:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:33 schreef riveco het volgende:

[..]

HaHa lachen met jou, je zal eerst positief moeten leren denken ( wat jou schijnbaar nog niet mee is gegeven ) om pas te oordelen als je geslagen wordt. En je falende managers maak jij er van, misschien moet je vrouw eens een falende echtgenoot op straat zetten ( nu ben ik net zo aan het gissen als jij ) hahha voor haar is het denk ik pappen en nathouden!
BIJZONDER

Ze vinden mij bijzonder
En ik? Ik vond dat raar
Want niemand is bijzonder
Dat vinden zij weer raar
Neen, zo bijzonder ben ik niet
Want weet je wat ik doe?
'k Waardeer de mens in wie hij is
En niet in wat hij doet
Dat noemen zij weer op hun beurt
"Bijzonder goed"
p111
 p111 - dinsdag 16 augustus 2016 - 17:04   quote  deeplink  
pff het zullen de zenuwen zijn voor vanavond al die discussies !!! sterkte mannen vanavond
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 17:04 schreef p111 het volgende:
pff het zullen de zenuwen zijn voor vanavond al die discussies !!! sterkte mannen vanavond
Ik ga vanavond met mijn Afrikaanse gappie kijken.....meestal wordt het dan niks.
p111
 p111 - dinsdag 16 augustus 2016 - 17:58   quote  deeplink  
Ga dan niet met hem kijken aub bijgeloof he en gevoel komen vaak uit.Beloof hem een ander uitje als hij maar niet gaat kijken met jou !!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 17:58 schreef p111 het volgende:
Ga dan niet met hem kijken aub bijgeloof he en gevoel komen vaak uit.Beloof hem een ander uitje als hij maar niet gaat kijken met jou !!
Bijgeloof heb ik niks mee....ik geloof sowieso niet.
Religie is opium voor het volk...en helpt de wereld naar de klote
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 16 augustus 2016 - 18:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 18:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bijgeloof heb ik niks mee....ik geloof sowieso niet.
Religie is opium voor het volk...en helpt de wereld naar de klote
Daar geloof ik niks van..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 18:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van..
Moet je eens om je heen kijken.....
enough
 enough - dinsdag 16 augustus 2016 - 18:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 17:58 schreef p111 het volgende:
Ga dan niet met hem kijken aub bijgeloof he en gevoel komen vaak uit.Beloof hem een ander uitje als hij maar niet gaat kijken met jou !!
1 probleem als Korka eenmaal zit of staat krijg je hem niet meer van z'n plek .;-)
enough
 enough - dinsdag 16 augustus 2016 - 18:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 18:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van..
Religie staat voor vrede op aarde wou je zeggen .
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2016 - 18:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 18:08 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daar geloof ik niks van..
Wordt toch echt dagelijk bewezen..

Geen oorlog op de wereld die niet over het geloof gaat..
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 18:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 18:18 schreef enough het volgende:

[..]

1 probleem als Korka eenmaal zit of staat krijg je hem niet meer van z'n plek .;-)
Klopt....dik 100 kilo en een kop groter
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 18:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 18:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Wordt toch echt dagelijk bewezen..

Geen oorlog op de wereld die niet over het geloof gaat..
Precies soeniten en sjiïten maken elkaar ook al af....beide moslims
Gülen aanhangers en Erdogan aanhangers en koerden maken elkaar af....ook allemaal moslims.

Probleem is dat ze niet alleen in die zandbak zitten maar door heel Europa.....persoonlijk heb ik daar dagelijks mee te maken gehad, de meeste zijn hier al opgepakt
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 18:43   quote  deeplink  
Sorry is borrelpraat voor in het cafe....ik ben onderhand kampioen off topic gaan
enough
 enough - dinsdag 16 augustus 2016 - 18:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 18:43 schreef Nenam_tiL het volgende:
Sorry is borrelpraat voor in het cafe....ik ben onderhand kampioen off topic gaan
Dat is toch niet vreemd ;-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 19:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 18:53 schreef enough het volgende:

[..]

Dat is toch niet vreemd ;-)
Nee, niet zo verassend......ach de meeste kennen me hier wel....af en toe dat serieuze doorbreken kan geen kwaad en anders heb je altijd de meldknop als alternatief.
enough
 enough - dinsdag 16 augustus 2016 - 20:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 19:27 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Nee, niet zo verassend......ach de meeste kennen me hier wel....af en toe dat serieuze doorbreken kan geen kwaad en anders heb je altijd de meldknop als alternatief.
Meldknop wat is dat !!

Meldknop is voor mietjes !!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 20:01 schreef enough het volgende:

[..]

Meldknop wat is dat !!

Meldknop is voor mietjes !!
Als Renato hier is (mijn maatje) weten sommige die knop gauw te vinden....
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2016 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 20:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als Renato hier is (mijn maatje) weten sommige die knop gauw te vinden....
Droeftoeters zijn het..
enough
 enough - dinsdag 16 augustus 2016 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 20:06 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Als Renato hier is (mijn maatje) weten sommige die knop gauw te vinden....
Als het net zo is gegaan als z'n vorige ban (ook via meldknop ) dacht ik
Moet Bouwdewijn dan steeds maar ""dezelfde zeikers"" serieus nemen of reageer hij alleen maar op meldingen ?.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - dinsdag 16 augustus 2016 - 20:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 20:19 schreef enough het volgende:

[..]

Als het net zo is gegaan als z'n vorige ban (ook via meldknop ) dacht ik
Moet Bouwdewijn dan steeds maar ""dezelfde zeikers"" serieus nemen of reageer hij alleen maar op meldingen ?.
Het is niet alleen Boudewijn, zijn broer is er ook nog en die heeft totaal geen compassie.
enough
 enough - dinsdag 16 augustus 2016 - 20:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 20:23 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Het is niet alleen Boudewijn, zijn broer is er ook nog en die heeft totaal geen compassie.
OHH !

DUS hij is niet meer de alleenheerser (dat riep ie over z'n eigen toen....was ook wel grappig daarna),maar nu
is hij saampjes en nog alleen hahahaha)
Ik heb nog geen last van ze gehad na me 2jr ban toen en dat zegt ook wel iets hahahah
,Maar meldknoppers moeten wel serieus beoordeeld worden en niet van ..dan zijn we er maar ff af politiek
Renato is gewoon zoals ie is en ik mag hem ook ....
Stelletje klootzakken uit je op het forum en niet zo laf ..,omdat hij feye is moet het toch makkelijker zijn
om hem het zwijgen op te leggen dan dit.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door enough --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 17 augustus 2016 - 00:36   quote  deeplink  
Maar negeerde Overmars nu het advies of discussiëren ze gewoon teveel en was het gelul van VI gewoon weer om onrust te creëren? De privé of story is er niets bij!
Stanley
 Stanley - woensdag 17 augustus 2016 - 00:59   quote  deeplink  
Ik vind dat Ztjes een punt heeft. Het lijkt wel alsof sommigen hier betaald worden om de schone schijn op te houden...

Wel goed nieuws voor de rest van Nederland dat in de veronderstelling is dat Ajax veeleisende supporters heeft...

Overwinteren in de CL ... daar was al bijna iedereen het over eens dat was een nagenoeg onhaalbare kaart geworden voor een Nederlandse club...

Dat bakerpraatje is door falende mensen in het leven geroepen en wordt massaal nagepapagaait...en als sommigen dit napapagaaien lopen andere mee en plots is het dan ook zo...

Tot op een dag een best onbeduidend teampje uit Eindhoven laat zien dat het allemaal bullshit was...

Hup, trekken die knip en kwaliteit kopen en dus een spits die het net wel weet te vinden... Traoré hierbij opgeteld en we kunnen knallen... Dreiging hebben we nodig...

Overmars zou dit als geen ander moeten weten!

quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 16:33 schreef riveco het volgende:

[..]

HaHa lachen met jou, je zal eerst positief moeten leren denken ( wat jou schijnbaar nog niet mee is gegeven ) om pas te oordelen als je geslagen wordt. En je falende managers maak jij er van, misschien moet je vrouw eens een falende echtgenoot op straat zetten ( nu ben ik net zo aan het gissen als jij ) hahha voor haar is het denk ik pappen en nathouden!


-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door Stanley --
remco k
 remco k - woensdag 17 augustus 2016 - 07:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:59 schreef Stanley het volgende:
Ik vind dat Ztjes een punt heeft. Het lijkt wel alsof sommigen hier betaald worden om de schone schijn op te houden...

Wel goed nieuws voor de rest van Nederland dat in de veronderstelling is dat Ajax veeleisende supporters heeft...

Overwinteren in de CL ... daar was al bijna iedereen het over eens dat was een nagenoeg onhaalbare kaart geworden voor een Nederlandse club...

Dat bakerpraatje is door falende mensen in het leven geroepen en wordt massaal nagepapagaait...en als sommigen dit napapagaaien lopen andere mee en plots is het dan ook zo...

Tot op een dag een best onbeduidend teampje uit Eindhoven laat zien dat het allemaal bullshit was...

Hup, trekken die knip en kwaliteit kopen en dus een spits die het net wel weet te vinden... Traoré hierbij opgeteld en we kunnen knallen... Dreiging hebben we nodig...

Overmars zou dit als geen ander moeten weten!

[..]

Dat overwinteren een utopie is heb ik hier echt nog noot gelezen.
riveco
 riveco - woensdag 17 augustus 2016 - 08:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2016 - 00:59 schreef Stanley het volgende:
Ik vind dat Ztjes een punt heeft. Het lijkt wel alsof sommigen hier betaald worden om de schone schijn op te houden...

Wel goed nieuws voor de rest van Nederland dat in de veronderstelling is dat Ajax veeleisende supporters heeft...

Overwinteren in de CL ... daar was al bijna iedereen het over eens dat was een nagenoeg onhaalbare kaart geworden voor een Nederlandse club...

Dat bakerpraatje is door falende mensen in het leven geroepen en wordt massaal nagepapagaait...en als sommigen dit napapagaaien lopen andere mee en plots is het dan ook zo...

Tot op een dag een best onbeduidend teampje uit Eindhoven laat zien dat het allemaal bullshit was...

Hup, trekken die knip en kwaliteit kopen en dus een spits die het net wel weet te vinden... Traoré hierbij opgeteld en we kunnen knallen... Dreiging hebben we nodig...

Overmars zou dit als geen ander moeten weten!

[..]

Ik vind het een beetje te makkelijk om te zeggen dat PSV wel kon overwinteren, terwijl er volgens mijn toch een verschilletje is of je in pot 1 of pot 3 zit bij de loting.
p111
 p111 - woensdag 17 augustus 2016 - 09:23   quote  deeplink  
Het is echt niet onmogelijk een beetje geluk bij de loting en soms zijn het kleine dingen zoals de onterechte strafschop Ajax-Milaan in de laatste minuut die je nekken waardoor je niet overwintert.
p111
 p111 - woensdag 17 augustus 2016 - 09:26   quote  deeplink  
Nr. Club Wedstrijden Doelpunten Punten
G W G V V T Saldo
1 FC Barcelona 6 4 1 1 16 13
2 AC Milan * 6 2 3 1 8 5 9
3 AFC Ajax + 6 2 2 2 5 8 8
4 Celtic FC 6 1 0 5 3 14 3

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 17 augustus 2016 door p111 --
hjf
 hjf - woensdag 17 augustus 2016 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 18:04 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Bijgeloof heb ik niks mee....ik geloof sowieso niet.
Religie is opium voor het volk...en helpt de wereld naar de klote
Geloof is de voedingsbodem voor oorlog.
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - woensdag 17 augustus 2016 - 11:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 17 augustus 2016 - 11:01 schreef hjf het volgende:

[..]

Geloof is de voedingsbodem voor oorlog.
.....en moord, verkrachting, zelfverheerlijking, stupiditeit, onwetendheid.... enz
remco k
 remco k - woensdag 17 augustus 2016 - 13:38   quote  deeplink  
Krul mag weg bij Newcastle. Prima alternatief voor Jasper.
remco k
 remco k - woensdag 17 augustus 2016 - 13:38   quote  deeplink  
Overigens we goed van cilissen dat ie toegeeft dat het niet best is momenteel. Dat is een eerste stap naar verbetering.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5923
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'









0.0087978