BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
 Headliner  Headliner - woensdag 10 augustus 2016 - 09:12
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:

'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet' (VoetbalZone)

Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 21:16 schreef remco k het volgende:

[..]

Hahaha, ik weet prima wat ik schrijf..

En als je wil dat ik voor lul sta. Prima joh sta ik nu voor lul. Voel jij je nu goed??

Ikw eet wat ik post en heb dat al heel erg vaak gepost..
Als je het heel vaak heb gepost dan moet het ook geen probleem zijn om het terug te vinden. Het is namelijk ook standaard jouw antwoord dat wanneer anderen iets gezegd zouden hebben. Dan moeten ze ook gaan zoeken.
riveco
 riveco - maandag 15 augustus 2016 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 20:35 schreef Brandje het volgende:

[..]

Niet draaien knurfie maar goed draai ik de vraag om. Welke andere namen staan erbij die zich ook bezig houden met aan- en verkopen? Wie zie/hoor/lees je altijd als het over aankopen gaat? Wie bevestigd of ontkracht altijd geruchten als het over aankopen gaat? Wie zat vorig seizoen te hakkelen bij de tafel van Kees toen het over aankopen ging? Wie wordt er altijd over genoemd over de aan- en verkopen in de media? Op elke vraag maar een antwoord. Overmars!!!.
Tweede vraag. Uit wie bestaat het huidige TH? Ik zou het niet weten.
Kereltje. Kop uit het zand. Als een echte man je ongelijk toe geven en niet als een kleuter wie zijn snoepje wordt afgepakt dwars liggen.
Ik zie in de link geen duidelijke uitleg wat de taak inhoud, Ja hij is voor aan/verkoop en contracten. Maar iedere speler die goed gekeurd wordt door het TH en rvc daar moet hij de onderhandelingen doen om tot een contract te kunnen komen ( en ja dan ga je over aan/verkoop ) in mijn ogen. Maar dat houd dus ook in dat de spelers die komen niet op zijn verantwoording alleen kunnen komen. Verder heeft hij een slechte naam omdat hij zuinig is, ik heb daar het volgende idee over. Om een speler te halen heb je 3 partijen, 1 de verkopende partij ( die wil zoveel mogelijk vangen ) 2. de de kopende partij ( die wil zo min mogelijk betalen ) en 3. de speler/zaakwaarnemer ( die willen zoveel mogelijk verdienen of in een zo hoog mogelijke competitie spelen ) Dit zijn allemaal factoren waarom een speler wel dan niet komt naar een club. Hoezeer een speler wel/niet wordt benadert wordt niet tegen ons verteld, maar de media denkt het allemaal te weten ( wat weer opgevangen wordt door de achterban ) Dus oordelen over Overmars is door ons denk ik niet te doen omdat er te veel onbekend is over zijn handelen ( de media heeft bewezen dat ze onbetrouwbaar zijn )
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 21:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Het hele TH. Dat zal nu bestaan uit Overmars, vd Sar Said Quali en Bosz.
We zullen waarschijnlijk rond de ledenvergadering wel weer te horen krijgen hoe of wat..

Verder aub gewoon eens normaal doen, anders ben je echt het reageren niet waard..
Zal nu maar je weet het dus ook gewoon niet. Ik reageer normaal. Ik gebruik niet dezelfde taal als tegen Bobby. Ik scheld je niet uit dus niet piepen.
Maar geef gewoon je ongelijk toe over Overmars. Hij doet de aan- en verkopen. Niemand anders alleen de rvc moet toestemming geven.
riveco
 riveco - maandag 15 augustus 2016 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 21:15 schreef remco k het volgende:

[..]

Het hele TH. Dat zal nu bestaan uit Overmars, vd Sar Said Quali en Bosz.
We zullen waarschijnlijk rond de ledenvergadering wel weer te horen krijgen hoe of wat..

Verder aub gewoon eens normaal doen, anders ben je echt het reageren niet waard..
Idd alleen dacht ik dat Bergkamp er ook inzat, maar de rest klopt in mijn ogen
riveco
 riveco - maandag 15 augustus 2016 - 21:39   quote  deeplink  
Technisch hart: Voorzitter: vd Sar Jeugtopleiding: Saïd Ouaali Verbindingsman: Bergkamp
Eerste elftal: Bosz en spelerbeleid: Overmars zo staat het vermeld
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 21:29 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik zie in de link geen duidelijke uitleg wat de taak inhoud, Ja hij is voor aan/verkoop en contracten. Maar iedere speler die goed gekeurd wordt door het TH en rvc daar moet hij de onderhandelingen doen om tot een contract te kunnen komen ( en ja dan ga je over aan/verkoop ) in mijn ogen. Maar dat houd dus ook in dat de spelers die komen niet op zijn verantwoording alleen kunnen komen. Verder heeft hij een slechte naam omdat hij zuinig is, ik heb daar het volgende idee over. Om een speler te halen heb je 3 partijen, 1 de verkopende partij ( die wil zoveel mogelijk vangen ) 2. de de kopende partij ( die wil zo min mogelijk betalen ) en 3. de speler/zaakwaarnemer ( die willen zoveel mogelijk verdienen of in een zo hoog mogelijke competitie spelen ) Dit zijn allemaal factoren waarom een speler wel dan niet komt naar een club. Hoezeer een speler wel/niet wordt benadert wordt niet tegen ons verteld, maar de media denkt het allemaal te weten ( wat weer opgevangen wordt door de achterban ) Dus oordelen over Overmars is door ons denk ik niet te doen omdat er te veel onbekend is over zijn handelen ( de media heeft bewezen dat ze onbetrouwbaar zijn )
Je geeft het antwoord zelf in je eerste regel. Hij doet de aan- en verkopen en de contracten en moet goedkeuring van de rvc hebben. Precies dus was een TD doet.
Als je verder goed leest. Veroordeel ik hem nergens. Ik zeg alleen dat hij verantwoordelijk ervoor is.
Laatst het stukje in VI over de scouting die genegeerd word en het aantrekken van Westerman. Daar stond niks dat het TH Westerman aantrok zonder scoutingadvies. Er stond Overmars. Dus je kan wel proberen om dingen te verdraaien of te zoeken. Overmars is verantwoordelijk voor aan- en verkoop van spelers. Zo simpel is het. Dat gaat met ups en downs maar het is zijn verantwoordelijkheid.
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 21:34 schreef riveco het volgende:

[..]

Idd alleen dacht ik dat Bergkamp er ook inzat, maar de rest klopt in mijn ogen
Bergkamp zit er niet meer in. Over TH zit ik fout maar directeur spelersbeleid is juist een oude functie die ze opnieuw leven hebben in geblazen. Dus wat ik zei over Overmars klopt gewoon.

http://nl.afcajax.wikia.com/wiki/Directeur_Spelersbeleid
riveco
 riveco - maandag 15 augustus 2016 - 22:28   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 21:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je geeft het antwoord zelf in je eerste regel. Hij doet de aan- en verkopen en de contracten en moet goedkeuring van de rvc hebben. Precies dus was een TD doet.
Als je verder goed leest. Veroordeel ik hem nergens. Ik zeg alleen dat hij verantwoordelijk ervoor is.
Laatst het stukje in VI over de scouting die genegeerd word en het aantrekken van Westerman. Daar stond niks dat het TH Westerman aantrok zonder scoutingadvies. Er stond Overmars. Dus je kan wel proberen om dingen te verdraaien of te zoeken. Overmars is verantwoordelijk voor aan- en verkoop van spelers. Zo simpel is het. Dat gaat met ups en downs maar het is zijn verantwoordelijkheid.
Nou, je gelooft toch niet dat er iemand in zijn ééntje een speler kan kopen he, als je dat wel denkt moet je echt eens op een vergadering komen kijken. En iemand die dus een contract opstelt is dus altijd verantwoordelijk volgens jou? Ook de aanname dat IK dingen verdraai zie ik niet, ik leg je gewoon uit dat de verantwoordelijkheid niet op één mans z'n bordje ligt bij Ajax. Je moet de Media eens wat minder letterlijk nemen, want die maken van één woord een heel verhaal waar 90% niet van klopt.
riveco
 riveco - maandag 15 augustus 2016 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 21:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bergkamp zit er niet meer in. Over TH zit ik fout maar directeur spelersbeleid is juist een oude functie die ze opnieuw leven hebben in geblazen. Dus wat ik zei over Overmars klopt gewoon.

http://nl.afcajax.wikia.com/wiki/Directeur_Spelersbeleid
Jij komt met een link maar ook daarin staat dat er taken naar vd Sar zijn gegaan en Spelersbeleid is afhankelijk van TH en RVC en dan komt Overmars pas in actie hoor. Er staat in de link niets nieuws. Alleen dat directeur spelersbeleid er eerder was, maar toen was de opzet van Ajax nog heel ander ( ivm TH en Rvc ) dus heeft hij nu dus duidelijk minder te vertellen.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 21:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zal nu maar je weet het dus ook gewoon niet. Ik reageer normaal. Ik gebruik niet dezelfde taal als tegen Bobby. Ik scheld je niet uit dus niet piepen.
Maar geef gewoon je ongelijk toe over Overmars. Hij doet de aan- en verkopen. Niemand anders alleen de rvc moet toestemming geven.
En ik vind dat je niet normaal reageert. Het is een discussie waar niets aan de hand is. En jij bent aan het posten met kereltje en weet ik veel welke neerbuigende andere namen.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 22:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 21:33 schreef Brandje het volgende:

[..]

Zal nu maar je weet het dus ook gewoon niet. Ik reageer normaal. Ik gebruik niet dezelfde taal als tegen Bobby. Ik scheld je niet uit dus niet piepen.
Maar geef gewoon je ongelijk toe over Overmars. Hij doet de aan- en verkopen. Niemand anders alleen de rvc moet toestemming geven.
En ik hoef niks toe te geven aangezien ik geen ongelijk heb.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 21:40 schreef Brandje het volgende:

[..]

Je geeft het antwoord zelf in je eerste regel. Hij doet de aan- en verkopen en de contracten en moet goedkeuring van de rvc hebben. Precies dus was een TD doet.
Als je verder goed leest. Veroordeel ik hem nergens. Ik zeg alleen dat hij verantwoordelijk ervoor is.
Laatst het stukje in VI over de scouting die genegeerd word en het aantrekken van Westerman. Daar stond niks dat het TH Westerman aantrok zonder scoutingadvies. Er stond Overmars. Dus je kan wel proberen om dingen te verdraaien of te zoeken. Overmars is verantwoordelijk voor aan- en verkoop van spelers. Zo simpel is het. Dat gaat met ups en downs maar het is zijn verantwoordelijkheid.
Hij doet de aankopen. Maar is hij dan ook de man die bepaald wie er gehad moet worden. Nee dat is ie niet.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 21:44 schreef Brandje het volgende:

[..]

Bergkamp zit er niet meer in. Over TH zit ik fout maar directeur spelersbeleid is juist een oude functie die ze opnieuw leven hebben in geblazen. Dus wat ik zei over Overmars klopt gewoon.

http://nl.afcajax.wikia.com/wiki/Directeur_Spelersbeleid
Heb je zelf ook gelezen wat er staat.

Danny blind was de eerste. En er staat dat ie in die functie mede verantwoordlijk was voor het aan en verkoop beleid.
remco k
 remco k - maandag 15 augustus 2016 - 22:45   quote  deeplink  
En er staat ook dat de functionaliteit werd toegevoegd aan de functie van TD.

Het is dus gewoon niet hetzelfde.
Brandje
 Brandje - maandag 15 augustus 2016 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 22:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je zelf ook gelezen wat er staat.

Danny blind was de eerste. En er staat dat ie in die functie mede verantwoordlijk was voor het aan en verkoop beleid.
Draaikontje. Gewoon je ongelijk toegeven. Niks mis mee.
Directeur spelersbeleid is verantwoordelijk voor aan- en verkoop beleid en contracten. Overmars is directeur spelersbeleid. Staat in de eerste alinea.
Laatste alinea staat dan ook nog eens dat Overmars zich puur richt op aan- en verkoop beleid.
Dus door Blind en andere zwakke argumenten erbij te halen val je weer door de mand en zit ik echt smadelijk om je te lachen want je hebt gewoon geen gelijk. Wat jij schetst en denkt zo was het aanvankelijk de bedoeling. Echter door de strubbelingen in TH is de functie weer nieuw leven in geroepen. Dus vooruit Overmars is geen volledige TD want hij heeft niet de macht om Bosz en andere trainers bijvoorbeeld te ontslaan maar is wel degelijk verantwoordelijk voor de dingen die ik zeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2016 door Brandje --
enough
 enough - maandag 15 augustus 2016 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 20:26 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Kheb er 1 gevonden!!

Van jou!!

[ afbeelding ]
:-)
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 augustus 2016 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 22:45 schreef remco k het volgende:
En er staat ook dat de functionaliteit werd toegevoegd aan de functie van TD.

Het is dus gewoon niet hetzelfde.
33dehle.gif
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 augustus 2016 - 23:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 23:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Draaikontje. Gewoon je ongelijk toegeven. Niks mis mee.
Directeur spelersbeleid is verantwoordelijk voor aan- en verkoop beleid en contracten. Overmars is directeur spelersbeleid. Staat in de eerste alinea.
Laatste alinea staat dan ook nog eens dat Overmars zich puur richt op aan- en verkoop beleid.
Dus door Blind en andere zwakke argumenten erbij te halen val je weer door de mand en zit ik echt smadelijk om je te lachen want je hebt gewoon geen gelijk. Wat jij schetst en denkt zo was het aanvankelijk de bedoeling. Echter door de strubbelingen in TH is de functie weer nieuw leven in geroepen. Dus vooruit Overmars is geen volledige TD want hij heeft niet de macht om Bosz en andere trainers bijvoorbeeld te ontslaan maar is wel degelijk verantwoordelijk voor de dingen die ik zeg.
33dehle.gif

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 15 augustus 2016 door Nenam_tiL --
enough
 enough - maandag 15 augustus 2016 - 23:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 23:11 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Hard gelach ouwe !!
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 augustus 2016 - 23:36   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 23:32 schreef enough het volgende:

[..]

Hard gelach ouwe !!
Popcorn en Bier....ik vermaak me prima met die 2......hun welles en nietes ;-)
enough
 enough - maandag 15 augustus 2016 - 23:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 23:36 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Popcorn en Bier....ik vermaak me prima met die 2......hun welles en nietes ;-)
Heerlijk toch !!

(kan me nog herinneren dat je een grapje over popcorn had ...iets te maken van je gooi ze in een pan deksel erop
en ze ploffen vanzelf uit erkaar ..Zoiets was ie toch ;-)
Biertje er Bij altijd lekker .
Nenam_tiL
 Nenam_tiL - maandag 15 augustus 2016 - 23:48   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 23:44 schreef enough het volgende:

[..]

Heerlijk toch !!

(kan me nog herinneren dat je een grapje over popcorn had ...iets te maken van je gooi ze in een pan deksel erop
en ze ploffen vanzelf uit erkaar ..Zoiets was ie toch ;-)
Biertje er Bij altijd lekker .
Yep zo maak je popcorn....
enough
 enough - maandag 15 augustus 2016 - 23:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 23:48 schreef Nenam_tiL het volgende:

[..]

Yep zo maak je popcorn....
Proost!! gap
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 16 augustus 2016 - 02:03   quote  deeplink  
Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor het weggooien van de 6 miljoen die voor Westermann betaald is?

Je kunt toch uiteindelijk niet dit door de vingers kijken? Waar is nu de verantwoordelijkheid die hiervoor gedragen wordt? De nalatendheid hierin vind ik onacceptabel. Je leest nooit iets over verantwoording van de spelers die te weinig gebracht hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door Bobby1972 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 16 augustus 2016 - 06:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 02:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor het weggooien van de 6 miljoen die voor Westermann betaald is?

Je kunt toch uiteindelijk niet dit door de vingers kijken? Waar is nu de verantwoordelijkheid die hiervoor gedragen wordt? De nalatendheid hierin vind ik onacceptabel. Je leest nooit iets over verantwoording van de spelers die te weinig gebracht hebben.
6 miljoen???? Naar mijn weten transfervrij overgekomen van Betis, dus dat bedrag wat jij noemt is mij een raadsel. Daarnaast moet een speler, ook al is hij 33, wennen aan de nieuwe omgeving lijkt mij. Iemand afrekenen op 1 wedstrijd slaat dan ook nergens op.
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2016 - 07:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 15 augustus 2016 - 23:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Draaikontje. Gewoon je ongelijk toegeven. Niks mis mee.
Directeur spelersbeleid is verantwoordelijk voor aan- en verkoop beleid en contracten. Overmars is directeur spelersbeleid. Staat in de eerste alinea.
Laatste alinea staat dan ook nog eens dat Overmars zich puur richt op aan- en verkoop beleid.
Dus door Blind en andere zwakke argumenten erbij te halen val je weer door de mand en zit ik echt smadelijk om je te lachen want je hebt gewoon geen gelijk. Wat jij schetst en denkt zo was het aanvankelijk de bedoeling. Echter door de strubbelingen in TH is de functie weer nieuw leven in geroepen. Dus vooruit Overmars is geen volledige TD want hij heeft niet de macht om Bosz en andere trainers bijvoorbeeld te ontslaan maar is wel degelijk verantwoordelijk voor de dingen die ik zeg.
Kerel je komt zelf met een link die je eigen ongelijk bewijst. Ik draai dus totaal niet. Dat doe je zelf maar je ziet het niet.
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2016 - 07:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 02:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor het weggooien van de 6 miljoen die voor Westermann betaald is?

Je kunt toch uiteindelijk niet dit door de vingers kijken? Waar is nu de verantwoordelijkheid die hiervoor gedragen wordt? De nalatendheid hierin vind ik onacceptabel. Je leest nooit iets over verantwoording van de spelers die te weinig gebracht hebben.
Bewijst maar weer eens dat je niets van je club weet. Transfer vrij gehaald met een normaal salaris. Dus mocht hij gaan floppen. Dan is het salaris weggegooid geld. Al is ook dat niet aan te tonen aangezien dat soort spelers anderen ook heel wat bijbrengen.
hjf
 hjf - dinsdag 16 augustus 2016 - 08:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 02:03 schreef Bobby1972 het volgende:
Wie is er eigenlijk verantwoordelijk voor het weggooien van de 6 miljoen die voor Westermann betaald is?

Je kunt toch uiteindelijk niet dit door de vingers kijken? Waar is nu de verantwoordelijkheid die hiervoor gedragen wordt? De nalatendheid hierin vind ik onacceptabel. Je leest nooit iets over verantwoording van de spelers die te weinig gebracht hebben.
Even beter je huiswerk doen kerel. Vandaag even naar de sportschool om wat energie op te doen. En dan opnieuw onderzoeken hoeveel we betaalt hebben. Ik zal je helpen: noppes de nara.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 16 augustus 2016 - 09:34   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 08:08 schreef hjf het volgende:

[..]

Even beter je huiswerk doen kerel. Vandaag even naar de sportschool om wat energie op te doen. En dan opnieuw onderzoeken hoeveel we betaalt hebben. Ik zal je helpen: noppes de nara.
Hij verbruikt een hoop energie juist met die mopwagen!
JOOD
 JOOD - dinsdag 16 augustus 2016 - 09:44   quote  deeplink  
http://ajax.nl/streams/ajax-actueel/highlights-almere-city-fc-jong-ajax-1.htm

Vanaf 1:30

Nouri, dat is onze Ziyech. Die gast hebben we helemaal niet nodig. Nouri breekt dit jaar door en als we niet opletten is hij volgend jaar al weg. Wat een talent zeg.

Creativiteit op het middenveld?

2:30

Nouri, De Jong...Creatief

3:27

Let op de aanname van Cerny. Links meenemen, rechts schieten. Mooi diagonaal ingeschoten, klasse goal door goed nadenken. Goed teken.

Zivkovic 3 doelpunten en 1 assist. Ook niet verkeerd.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door JOOD --
p111
 p111 - dinsdag 16 augustus 2016 - 09:56   quote  deeplink  
Nouri eerst even wennen aan het mannen voetbal !!
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2016 - 11:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 09:56 schreef p111 het volgende:
Nouri eerst even wennen aan het mannen voetbal !!
Heeft afgelopen seizoen al bij jong gespeeld. Waarom kan een 19 jarige jongen ineens niet mee in de ed?
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2016 - 11:46   quote  deeplink  
Technisch hart en de scouting zijn het oneens over het aantrekken van Ziyech ivm Nouri.

Waarom beslist overmars niet ff. Die gaat daar toch over in zijn eentje?
p111
 p111 - dinsdag 16 augustus 2016 - 11:49   quote  deeplink  
Nou dat is de vraag ik heb in ieder geval nog mijn twijfels ben gewoon nog niet overtuigd dat hij al klaar is voor het eerste team,en volgens mij is die discussie bij meerdere nog een vraag. Zie stukje van VP
==========================================================================================
Binnen Ajax zijn er veel discussies gaande over Hakim Ziyech. Het technische hart en de scouting voerden de laatste tijd geregeld overleg, maar ze kunnen het niet eens worden of de 23-jarige sterspeler van FC Twente gehaald moet worden.

Dat heeft met name te maken met toptalent Abdelhak Nouri, vertelt Voetbal International-verslaggever Freek Jansen bij Natafelen met Kees. "'Als we Ziyech halen gaat dan de ontwikkeling van Nouri wel door?', zo denkt Ajax." De negentienjarige jeugdinternational speelt zijn wedstrijden vooralsnog voor de beloften. Hij wacht nog op zijn Eredivisie-debuut.

"De ontwikkeling van Nouri kun je niet eens staven, want hij zit nog niet eens bij de wedstrijdselectie", stelt Jansen, die vindt dat er een repeterend verhaal gaande is in de Arena. "Er zijn zoveel voorbeelden: 'Zullen we die speler wel halen, want we hebben die jeugdspeler die eraan zit te komen'. Ik vind dat ze best wat meer risico mogen nemen."
Brandje
 Brandje - dinsdag 16 augustus 2016 - 11:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 07:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Kerel je komt zelf met een link die je eigen ongelijk bewijst. Ik draai dus totaal niet. Dat doe je zelf maar je ziet het niet.
Het staat er gewoon heel duidelijk. Ik weet dat je harde plasser krijgt van oeverloos door discussiëren maar in feite ben je ventje zonder ruggengraat die zijn ongelijk niet toe durft te geven.
Voor de laatste keer. Er staat geel duidelijk dat directeur spelersbeleid verantwoordelijk is voor aan- en verkopen plus de contracten. Verder staat er dat een directer spelersbeleid zich alleen met die taken bezig houdt en tot slot staat er dat Overmars directeur spelersbeleid is.
Ga je nu maar lekker opvreten omdat je weer ongelijk hebt. Ik ga langzaam op huis aan en daarna lekker naar de arena. Ik wens je heel plezier vandaag en vergeet niet je laptop in de aanslag te houden zodat je direct kan reageren als Cillissen een bal verkeerd uit trapt.
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2016 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 11:54 schreef Brandje het volgende:

[..]

Het staat er gewoon heel duidelijk. Ik weet dat je harde plasser krijgt van oeverloos door discussiëren maar in feite ben je ventje zonder ruggengraat die zijn ongelijk niet toe durft te geven.
Voor de laatste keer. Er staat geel duidelijk dat directeur spelersbeleid verantwoordelijk is voor aan- en verkopen plus de contracten. Verder staat er dat een directer spelersbeleid zich alleen met die taken bezig houdt en tot slot staat er dat Overmars directeur spelersbeleid is.
Ga je nu maar lekker opvreten omdat je weer ongelijk hebt. Ik ga langzaam op huis aan en daarna lekker naar de arena. Ik wens je heel plezier vandaag en vergeet niet je laptop in de aanslag te houden zodat je direct kan reageren als Cillissen een bal verkeerd uit trapt.
Je eerste zin is precies wat ik bedoel. Gewoon een normale discussie. Niks aan de hand en dan weer van dat soort dingen schrijven. Verder ook niet meer gelezen en ga er ook verder niet op in wat dit onderwerp betreft.
Brandje
 Brandje - dinsdag 16 augustus 2016 - 12:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 11:46 schreef remco k het volgende:
Technisch hart en de scouting zijn het oneens over het aantrekken van Ziyech ivm Nouri.

Waarom beslist overmars niet ff. Die gaat daar toch over in zijn eentje?
Nouri heeft nog niet eens zijn debuut gemaakt dus dit is een slap verhaal voor voor de buitenwereld. Verder staat er nergens dat Overmars Ziyech wel of niet wil. Dus leuke poging maar helaas jammerlijk gefaald.
Er is gezegd dat de scouting achter de komst van Ziyech staat. Verder is er nooit gezegd of Ajax ook interesse in Ziyech heeft.
Brandje
 Brandje - dinsdag 16 augustus 2016 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 12:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Je eerste zin is precies wat ik bedoel. Gewoon een normale discussie. Niks aan de hand en dan weer van dat soort dingen schrijven. Verder ook niet meer gelezen en ga er ook verder niet op in wat dit onderwerp betreft.
Off topic.
Volgens heb jij onlangs Bobby nog uitgescholden of niet. Dus niet janken als jezelf tegengas krijgt. Je hebt geen ruggengraat. Jij mag schelden en ook anderen dood wensen maar als je zelf een beetje tegengas krijgt begint ie te janken. Zo blijkt maar weer. Uitdelen kan je wel naar een kleine tik op de kin een hij ligt. Zwak hoor.
doppiewoppie
 doppiewoppie - dinsdag 16 augustus 2016 - 12:11   quote  deeplink  
'Technisch hart en scouting oneens over Ziyech': "Zo denkt Ajax"
doppiewoppie
 doppiewoppie - dinsdag 16 augustus 2016 - 12:12   quote  deeplink  
'Technisch hart en scouting oneens over Ziyech': "Zo denkt Ajax"
riveco
 riveco - dinsdag 16 augustus 2016 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 11:46 schreef remco k het volgende:
Technisch hart en de scouting zijn het oneens over het aantrekken van Ziyech ivm Nouri.

Waarom beslist overmars niet ff. Die gaat daar toch over in zijn eentje?
top
riveco
 riveco - dinsdag 16 augustus 2016 - 12:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 12:01 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nouri heeft nog niet eens zijn debuut gemaakt dus dit is een slap verhaal voor voor de buitenwereld. Verder staat er nergens dat Overmars Ziyech wel of niet wil. Dus leuke poging maar helaas jammerlijk gefaald.
Er is gezegd dat de scouting achter de komst van Ziyech staat. Verder is er nooit gezegd of Ajax ook interesse in Ziyech heeft.
Pfff waarom neem je nou wel alle negatieve dingen over van de pers en verzin je er zelf nooit een positieve kant aan?
En niet Remco, maar jij dramt je zin er nu door he.
ajaxnoord
 ajaxnoord - dinsdag 16 augustus 2016 - 12:21   quote  deeplink  
uitgaande van wat ik de afgelopen jaren heb gezien, miskopen, vertrouwen op oud spelers en hun adviezen, ga ik er vanuit dat de scouting overbodig verklaard is door overmars
een blind paard ziet dat ziyech een van de ontbrekende schakels is binnen ajax
gaan dus
riveco
 riveco - dinsdag 16 augustus 2016 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 12:21 schreef ajaxnoord het volgende:
uitgaande van wat ik de afgelopen jaren heb gezien, miskopen, vertrouwen op oud spelers en hun adviezen, ga ik er vanuit dat de scouting overbodig verklaard is door overmars
een blind paard ziet dat ziyech een van de ontbrekende schakels is binnen ajax
gaan dus
Ten eerste is er een nieuw hoofd bij de scouting, dus dat verhaal gaat nergens over. Ten tweede moet je dan ook eens naar eigen jeugd kijken, Nouri is zo'n ontbrekende schakel.
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 16 augustus 2016 - 12:51   quote  deeplink  
De scouting en het aankoopbeleid van ervaren spelers of spelers die ons elftal direct beter maken, was en is gewoon slecht. We zijn hierdoor weer door PiSVee voorbij gestreeft.
De argumenten die door verschillende forumleden zijn gebruikt, zoals, dat spelers uit Zuid-Amerika niet haalbaar waren, omdat de grote buitenlandse clubs ook zwaar in deze regio vertegenwoordigd zijn. Is met de aanstelling van Veldmate ook tot het rijk der fabelen verwezen.
Voor mij hoeft er geen Ziyech te komen, maar wel een ervaren speler(s), die onze jonkies in het veld bij de hand neemt en helaas dit verzuimen we al vele jaren.
Talent hebben we voldoende, maar de opleiding houdt op bij het 1e elftal.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door Ztjes --
remco k
 remco k - dinsdag 16 augustus 2016 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 12:05 schreef Brandje het volgende:

[..]

Off topic.
Volgens heb jij onlangs Bobby nog uitgescholden of niet. Dus niet janken als jezelf tegengas krijgt. Je hebt geen ruggengraat. Jij mag schelden en ook anderen dood wensen maar als je zelf een beetje tegengas krijgt begint ie te janken. Zo blijkt maar weer. Uitdelen kan je wel naar een kleine tik op de kin een hij ligt. Zwak hoor.
Volgens mij een compleet ander verhaal en dat weet je zelf ook.
riveco
 riveco - dinsdag 16 augustus 2016 - 13:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 12:51 schreef Ztjes het volgende:
De scouting en het aankoopbeleid van ervaren spelers of spelers die ons elftal direct beter maken, was en is gewoon slecht. We zijn hierdoor weer door PiSVee voorbij gestreeft.
De argumenten die door verschillende forumleden zijn gebruikt, zoals, dat spelers uit Zuid-Amerika niet haalbaar waren, omdat de grote buitenlandse clubs ook zwaar in deze regio vertegenwoordigd zijn. Is met de aanstelling van Veldmate ook tot het rijk der fabelen verwezen.
Voor mij hoeft er geen Ziyech te komen, maar wel een ervaren speler(s), die onze jonkies in het veld bij de hand neemt en helaas dit verzuimen we al vele jaren.
Talent hebben we voldoende, maar de opleiding houdt op bij het 1e elftal.
Haha, dus de opleiding stopt bij het eerste elftal? Dat is leuk, volgens mijn ging het met Sneyder en vd Vaart en nog veel meer toch even iets anders. Ajax is altijd een opleidingsclub geweest en zal het alleen nog maar meer worden. Welke ervaren speler zou jij willen zien dan? ( want iets roepen is één maar ook onderbouwen is twee ) Waar hebben we plek voor een eventuele ervaren kracht? en vind je Zyech een ervaren kracht? zijn nog wel wat vragen maar hoor het graag
Ztjes
 Ztjes - dinsdag 16 augustus 2016 - 13:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 13:23 schreef riveco het volgende:

[..]

Haha, dus de opleiding stopt bij het eerste elftal? Dat is leuk, volgens mijn ging het met Sneyder en vd Vaart en nog veel meer toch even iets anders. Ajax is altijd een opleidingsclub geweest en zal het alleen nog maar meer worden. Welke ervaren speler zou jij willen zien dan? ( want iets roepen is één maar ook onderbouwen is twee ) Waar hebben we plek voor een eventuele ervaren kracht? en vind je Zyech een ervaren kracht? zijn nog wel wat vragen maar hoor het graag
Typisch een antwoordt van jou!
Ik zeg niet, dat de opleiding bij het 1e elftal moet stoppen. Juist niet!!! Als je veel jonge spelers/talenten in een elftal hebt staan, dan moet je hen ook in het "veld" begeleiden en dat laten we al jaren na.
Voor mij was van der Vaart ook een optie geweest en nu gaan we weer roepen, dat hij maar maximaal 60 minuten kan spelen. Alleen heb ik ons elftal al meer dan 3 jaar niet veel meer dan 45 minuten goed spel per wedstrijd op de mat zien neerleggen en dat kan Rafael zeker. Begrijpend lezen is ook een kunst, ik zeg toch dat Ziyech voor mij niet hoeft te komen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2016 door Ztjes --
guusje
 guusje - dinsdag 16 augustus 2016 - 13:42   quote  deeplink  
Daarbij, Wilfried van Moer was in Belgie "de man van 60 minuten" maar hij werd wel overal kampioen...........
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 16 augustus 2016 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2016 - 13:42 schreef guusje het volgende:
Daarbij, Wilfried van Moer was in Belgie "de man van 60 minuten" maar hij werd wel overal kampioen...........
Die gast zegt mij geen ene moer...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6015
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: 'Overmars negeerde advies over Ziyech en scoutte Westermann niet'









0.0121388