BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling seizoen 2017/2018 (met eigen contractspelers en evt. aankopen)

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 mei 2017 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2017 - 13:43 schreef remco k het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen Dolberg wel oké zouden vinden dat ie vertrekt. Een van de grootste talenten van de laatste jaren op de Nederlandse velden. Speelt echt een fantastisch eerste seizoen. Voor een jongen van die leeftijd ect fantastisch.
Is uit emotie denk ik tegen Man U stond hij verstopt heeft hij vaker gedaan. Ging geen duel aan liep geen stap extra. Hij was verlamd in de finale maar dat waren de meeste.
Dolberg zijn afronding is wel van hoog niveau en hij kan alleen nog maar beter worden.
Oké vind ik het niet maar tegenhouden kan ik ook niet haha
Jaccio
 Jaccio - zondag 28 mei 2017 - 15:46   quote  deeplink  
Je zou als Ajax zijnde gek in je hoofd zijn om Dolberg te laten vertrekken. Die moet ie echt proberen nog 2 seizoenen in Amsterdam te houden.
remco k
 remco k - zondag 28 mei 2017 - 16:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2017 - 15:43 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Is uit emotie denk ik tegen Man U stond hij verstopt heeft hij vaker gedaan. Ging geen duel aan liep geen stap extra. Hij was verlamd in de finale maar dat waren de meeste.
Dolberg zijn afronding is wel van hoog niveau en hij kan alleen nog maar beter worden.
Oké vind ik het niet maar tegenhouden kan ik ook niet haha
Hij werd gewoon niet gevonden. Ik vind niet dat hij zich verstopt. Zon typ voetballer is hij gewoon.
JOOD
 JOOD - zondag 28 mei 2017 - 17:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2017 - 13:43 schreef remco k het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen Dolberg wel oké zouden vinden dat ie vertrekt. Een van de grootste talenten van de laatste jaren op de Nederlandse velden. Speelt echt een fantastisch eerste seizoen. Voor een jongen van die leeftijd ect fantastisch.
Ik ben groot fan van Dolberg. Wat hij laat zien is inderdaad ongekend. Maar hij heeft pas 1 seizoen meegedaan. Wat als hij dit seizoen al gepiekt heeft?

Net of je hem kunt houden ALS hij zich verder ontwikkeld. Als er 25 miljoen of meer op tafel komt, zeg dan aub geen nee.

Reden daarvoor is niet dat Dolberg slecht is. Reden daarvoor is dat je dan 2-3 versterkingen à la Ziyech/Sanchez kunt halen. Cassiera, Zivkovic en/of Sierhuis kunnen ook zomaar dezelfde ontwikkeling doormaken.

Ideaal plaatje zou zijn:
Dolberg vertrekt voor 30 miljoen, Huntelaar komt terug als 2e spits, Sierhuis/Cassiera vechten voor de basis. Van de centen haal je een gruwelijke links en rechtsback. Vd Beek op 6, klaar.

Daarom zou ik hem wel durven verkopen. Heeft niks met kwaliteit te maken, puur met de € gekte... (helaas)
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 mei 2017 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2017 - 16:58 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij werd gewoon niet gevonden. Ik vind niet dat hij zich verstopt. Zon typ voetballer is hij gewoon.
Hij heeft er ook niet hard voor gewerkt verstopte zich wel hoor kijk de wedstrijd maar terug. Paar momenten start hij te laat of niet en houd ook een paar keer in om het uit het duel te blijven. Normaal is hij een aanspeelpunt deze finale totaal niet (Niet de enige daarin hoor).
remco k
 remco k - zondag 28 mei 2017 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2017 - 17:22 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik ben groot fan van Dolberg. Wat hij laat zien is inderdaad ongekend. Maar hij heeft pas 1 seizoen meegedaan. Wat als hij dit seizoen al gepiekt heeft?

Net of je hem kunt houden ALS hij zich verder ontwikkeld. Als er 25 miljoen of meer op tafel komt, zeg dan aub geen nee.

Reden daarvoor is niet dat Dolberg slecht is. Reden daarvoor is dat je dan 2-3 versterkingen à la Ziyech/Sanchez kunt halen. Cassiera, Zivkovic en/of Sierhuis kunnen ook zomaar dezelfde ontwikkeling doormaken.

Ideaal plaatje zou zijn:
Dolberg vertrekt voor 30 miljoen, Huntelaar komt terug als 2e spits, Sierhuis/Cassiera vechten voor de basis. Van de centen haal je een gruwelijke links en rechtsback. Vd Beek op 6, klaar.

Daarom zou ik hem wel durven verkopen. Heeft niks met kwaliteit te maken, puur met de € gekte... (helaas)
Omdat je nooit op je negentiende piekt
JOOD
 JOOD - zondag 28 mei 2017 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2017 - 18:21 schreef remco k het volgende:

[..]

Omdat je nooit op je negentiende piekt
En wat vind je van de rest van mijn verhaal? Of reageer je altijd alleen maar op de eerste 2 zinnen?
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 mei 2017 - 21:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2017 - 17:22 schreef JOOD het volgende:

[..]

Ik ben groot fan van Dolberg. Wat hij laat zien is inderdaad ongekend. Maar hij heeft pas 1 seizoen meegedaan. Wat als hij dit seizoen al gepiekt heeft?

Net of je hem kunt houden ALS hij zich verder ontwikkeld. Als er 25 miljoen of meer op tafel komt, zeg dan aub geen nee.

Reden daarvoor is niet dat Dolberg slecht is. Reden daarvoor is dat je dan 2-3 versterkingen à la Ziyech/Sanchez kunt halen. Cassiera, Zivkovic en/of Sierhuis kunnen ook zomaar dezelfde ontwikkeling doormaken.

Ideaal plaatje zou zijn:
Dolberg vertrekt voor 30 miljoen, Huntelaar komt terug als 2e spits, Sierhuis/Cassiera vechten voor de basis. Van de centen haal je een gruwelijke links en rechtsback. Vd Beek op 6, klaar.

Daarom zou ik hem wel durven verkopen. Heeft niks met kwaliteit te maken, puur met de € gekte... (helaas)
Jij durft hem te verkopen maar met Sierhuis en Cassierra ga je er al aardig op achteruit. Huntelaar en twee backs kun je al prima halen zonder Dolberg te verkopen.

Vd Beek op 6 maar denk dat Klaasen wel verkocht gaat worden. Dan kan Donny daar en laat hij Schöne op 6 staan (hoop het niet).
Vrees dat Veltman ook blijft staan en Tete helaas vertrekt.

Stiekem hoop ik toch wel dat er een paar vertrekken hoor: Schöne,Younes,Veltman, Viergever,Riedewald,Sinkgraven geen enkel probleem mee.
JOOD
 JOOD - zondag 28 mei 2017 - 22:46   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2017 - 21:03 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij durft hem te verkopen maar met Sierhuis en Cassierra ga je er al aardig op achteruit. Huntelaar en twee backs kun je al prima halen zonder Dolberg te verkopen.

Vd Beek op 6 maar denk dat Klaasen wel verkocht gaat worden. Dan kan Donny daar en laat hij Schöne op 6 staan (hoop het niet).
Vrees dat Veltman ook blijft staan en Tete helaas vertrekt.

Stiekem hoop ik toch wel dat er een paar vertrekken hoor: Schöne,Younes,Veltman, Viergever,Riedewald,Sinkgraven geen enkel probleem mee.
Klopt. Je gaat er op achteruit. Maar wie had verwacht dat Dolberg zo zou groeien in 1 seizoen? Heel mooi om te zien. Plus het geeft hoop voor andere spitsen.

Als ik Bosz was zou ik volgend seizoen zeker beginnen met Donny op 6, mocht Klaassen vertrekken heb je Nouri en de Jong die het uit mogen vechten. Of Sneijder natuurlijk ;)

Ben ook benieuwd of ze iets van plan zijn met Anita...
Hummel10
 Hummel10 - zondag 28 mei 2017 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2017 - 22:46 schreef JOOD het volgende:

[..]

Klopt. Je gaat er op achteruit. Maar wie had verwacht dat Dolberg zo zou groeien in 1 seizoen? Heel mooi om te zien. Plus het geeft hoop voor andere spitsen.

Als ik Bosz was zou ik volgend seizoen zeker beginnen met Donny op 6, mocht Klaassen vertrekken heb je Nouri en de Jong die het uit mogen vechten. Of Sneijder natuurlijk ;)

Ben ook benieuwd of ze iets van plan zijn met Anita...
Als we als basiself tal maar sterker worden..
Jaccio
 Jaccio - maandag 29 mei 2017 - 08:10   quote  deeplink  
Vraag me ook af wat Nouri gaat doen eigenlijk. Is volgens mij 19/20 en moet toch echt minuten gaan maken nu. Heel veel minuten krijgt hij niet van Bosz, wat wel ten koste gaat van zijn ontwikkeling.

Jaartje verhuren misschien?
remco k
 remco k - maandag 29 mei 2017 - 08:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2017 - 20:10 schreef JOOD het volgende:

[..]

En wat vind je van de rest van mijn verhaal? Of reageer je altijd alleen maar op de eerste 2 zinnen?
De rest van je verhaal is zoeken naar een manier om Huntelaar te halen, en daar heb ik mijn mening al meerdere keren over gegeven..

Leuke ervaren oude speler voor de bank, past totaal niet meer in het spel van Bosz en is zijn scherpte voor de goal voor een deel ook kwijt..

Overigens altijd welkom hoor, maar dat vind ik bij de meeste oud Ajacieden die echt iets voor de club betekend hebben.

Maar zeker niet voor de basis..

Dus gewoon Dolberg behouden, koste wat het kost..
Brandje
 Brandje - maandag 29 mei 2017 - 09:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2017 - 08:10 schreef Jaccio het volgende:
Vraag me ook af wat Nouri gaat doen eigenlijk. Is volgens mij 19/20 en moet toch echt minuten gaan maken nu. Heel veel minuten krijgt hij niet van Bosz, wat wel ten koste gaat van zijn ontwikkeling.

Jaartje verhuren misschien?
Nee is nu te laat ben ik bang. Had je afgelopen seizoen moeten doen en dan wellicht geen afscheid moeten nemen van Bazoer. Als Klaassen gaat dan schuiven of een Nouri, vd Beek of de Jong door. Persoonlijk denk ik dat Bosz de voorkeur heeft aan vd Beek of de Jong. Ga je Nouri dan verhuren dan is de spoeling te dun. Ga je weer iemand aantrekken dan gaat dat ook ten koste van je eigen jeugd. Lastige situatie dus in mijn ogen.
Jaccio
 Jaccio - maandag 29 mei 2017 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2017 - 09:14 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee is nu te laat ben ik bang. Had je afgelopen seizoen moeten doen en dan wellicht geen afscheid moeten nemen van Bazoer. Als Klaassen gaat dan schuiven of een Nouri, vd Beek of de Jong door. Persoonlijk denk ik dat Bosz de voorkeur heeft aan vd Beek of de Jong. Ga je Nouri dan verhuren dan is de spoeling te dun. Ga je weer iemand aantrekken dan gaat dat ook ten koste van je eigen jeugd. Lastige situatie dus in mijn ogen.
Ik zou hem lekker een jaartje bij Twente ofzo stallen. Bosz geeft idd de voorkeur aan vd Beek en de Jong.
Nog een jaar jupiler league en banken bij het eerste werkt niet in het voordeel van Appie en gaat hij (zeer begrijpelijk) denk ik niet accepteren. Ik zou het niet accepteren in iedergeval.

Verhuren en volgend seizoen staat hij direct klaar om Ziyech op te volgen.
Brandje
 Brandje - maandag 29 mei 2017 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2017 - 10:43 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zou hem lekker een jaartje bij Twente ofzo stallen. Bosz geeft idd de voorkeur aan vd Beek en de Jong.
Nog een jaar jupiler league en banken bij het eerste werkt niet in het voordeel van Appie en gaat hij (zeer begrijpelijk) denk ik niet accepteren. Ik zou het niet accepteren in iedergeval.

Verhuren en volgend seizoen staat hij direct klaar om Ziyech op te volgen.
Als Klaassen gaat en je gaat Nouri verhuren dan heb je echt te weinig middenvelders lijkt mij.
Jaccio
 Jaccio - maandag 29 mei 2017 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2017 - 12:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als Klaassen gaat en je gaat Nouri verhuren dan heb je echt te weinig middenvelders lijkt mij.
Dat is inderdaad zo. Het zou dan ook ideaal zijn om hem gewoon bij de selectie te houden, alleen wordt het heel moeilijk om die jongen dan tevreden te houden met als gevolg dat hij volgend seizoen gewoon echt weg wilt om ergens anders voor zijn kansen te gaan.

Hij moet echt minuten gaan maken nu, voor zijn ontwikkeling.
Ik denk dan aan Twente of Zwolle

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 29 mei 2017 door Jaccio --
remco k
 remco k - maandag 29 mei 2017 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2017 - 12:09 schreef Brandje het volgende:

[..]

Als Klaassen gaat en je gaat Nouri verhuren dan heb je echt te weinig middenvelders lijkt mij.
Dan zou je kunnen overwegen om een speler voor een jaar te halen..

Ik las ook dat Ziyech in de belangstelling van een aantal clubs staat die 25 miljoen willen betalen.. Dan zou ik komend seizoen lekker met de Jong Nouri en vd Beek gaan spelen, Schone behouden voor de breedte en een of twee andere spelers aantrekken die de concurrentie met deze spelers aan moeten gaan..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 29 mei 2017 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2017 - 13:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Dan zou je kunnen overwegen om een speler voor een jaar te halen..

Ik las ook dat Ziyech in de belangstelling van een aantal clubs staat die 25 miljoen willen betalen.. Dan zou ik komend seizoen lekker met de Jong Nouri en vd Beek gaan spelen, Schone behouden voor de breedte en een of twee andere spelers aantrekken die de concurrentie met deze spelers aan moeten gaan..
Er komen alweer zoveel talenten aan, ik denk dat we elk jaar een middenvelder kwijtraken. Dit jaar Klaassen, volgend jaar Ziyech en Schone idd voor de breedte houden. Dan pas je Frenkie en Donny gewoon en Nouri er gewoon in. Lijkt me prima, hoef je geen geld uit te geven. Alleen linksback of rechtback kan je kijken naar versterking als Veltman en Tete allebei vertrekken. Voorin kan je denken aan een ervaren spits achter dolberg (Huntelaar) Maar die wil voetballen, dus dat zal hij niet doen.
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 juni 2017 - 10:53   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 28 mei 2017 - 13:43 schreef remco k het volgende:
Onbegrijpelijk dat mensen Dolberg wel oké zouden vinden dat ie vertrekt. Een van de grootste talenten van de laatste jaren op de Nederlandse velden. Speelt echt een fantastisch eerste seizoen. Voor een jongen van die leeftijd ect fantastisch.
gewoon lui en teveel de hemel in geprezen.. net zoals fisscher toen de tijd... kan die jongen het ? ja absoluut maar moet zeker wel wat gebeurrn aan zijn wedstrijd instelling, dus een top spits erbij of waarmee hij de concurrentie aan kan gaan zou goed zijn voor hem.. vergeet nie de mooiste enbeste wedstrijden wat ik heb gezien waren zonder dolberg toen die met een blessure zat.. erg vaak met 10 man gespeelt
nummer10
 nummer10 - donderdag 01 juni 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 29 mei 2017 - 10:43 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zou hem lekker een jaartje bij Twente ofzo stallen. Bosz geeft idd de voorkeur aan vd Beek en de Jong.
Nog een jaar jupiler league en banken bij het eerste werkt niet in het voordeel van Appie en gaat hij (zeer begrijpelijk) denk ik niet accepteren. Ik zou het niet accepteren in iedergeval.

Verhuren en volgend seizoen staat hij direct klaar om Ziyech op te volgen.
appie is de vervanger van ziyech.. blessures bekerwedstrijden etc.. volgend jaar vertrekt ziyech en staat nouri er en is hij klaar voor ajax 1. als je hem verhuurd niet want niemand speelt zoals ajax dus leert die niks van
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 01 juni 2017 - 14:10   quote  deeplink  
--------------- Huntelaar ------------------
Huntelaar - Huntelaar - Huntelaar Huntelaar
-- Huntelaar --- Huntelaar - Huntelaar ----
Huntelaar ------ Huntelaar ---- Huntelaar ---

We gaan voor de tripple!
Scout2
 Scout2 - donderdag 01 juni 2017 - 17:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 14:10 schreef NatjosFC het volgende:
--------------- Huntelaar ------------------
Huntelaar - Huntelaar - Huntelaar Huntelaar
-- Huntelaar --- Huntelaar - Huntelaar ----
Huntelaar ------ Huntelaar ---- Huntelaar ---

We gaan voor de tripple!
Waar komt die euforie vandaan ?
Het enige is zijn ervaring ... voor de jonge jongens.
remco k
 remco k - donderdag 01 juni 2017 - 22:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 10:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

gewoon lui en teveel de hemel in geprezen.. net zoals fisscher toen de tijd... kan die jongen het ? ja absoluut maar moet zeker wel wat gebeurrn aan zijn wedstrijd instelling, dus een top spits erbij of waarmee hij de concurrentie aan kan gaan zou goed zijn voor hem.. vergeet nie de mooiste enbeste wedstrijden wat ik heb gezien waren zonder dolberg toen die met een blessure zat.. erg vaak met 10 man gespeelt
Ik vind dat we de beste wedstrijden juist met hem gespeeld hebben, met hem ook veel constanter..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 juni 2017 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 22:32 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat we de beste wedstrijden juist met hem gespeeld hebben, met hem ook veel constanter..
mwah vind ik niet.. maar das meer persoonnlijke smaak.. de wedstrijden met traore in de spits vond ik beter
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 02 juni 2017 - 07:04   quote  deeplink  
-----------Onana(Steek)------
Tete(vd wiel)Sanchez-Ligt-Maxwell(Haps)
------------Nigel(vd beek)-------
----Sneijder(Klaassen)------Ziyech-----
Neres-----Huntelaar-----Kluivert
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 02 juni 2017 - 07:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah vind ik niet.. maar das meer persoonnlijke smaak.. de wedstrijden met traore in de spits vond ik beter
Hahahahaha hou op zeg. Traore schoot in de spits nog geen deuk in een pakje boter. Dit was ook de reden dat Dolberg uiteindelijk spits werd en Traore naar rechts toe schoof.
basd
 basd - vrijdag 02 juni 2017 - 08:46   quote  deeplink  
Voor mijn ideale opstelling hoop ik dat Nigel de jong terug komt en heb ik een stiekeme hoop dat Vertonghen terug komt.

Onana
De ligt- sancheZ-Vertonghen
N.De jong
Frenkie de jong. Vd beek
Ziyech
Neres- Dolberg- Kluivert

Met 3 verdedigers en de jong als blok ervoor.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juni 2017 door basd --
basd
 basd - vrijdag 02 juni 2017 - 08:49   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 08:46 schreef basd het volgende:
Voor mijn ideale opstelling hoop ik dat Nigel de jong terug komt en heb ik een stiekeme hoop dat Vertonghen terug komt.

----------Onana
De ligt- sancheZ-Vertonghen
----------N.De jong
Frenkie de jong. Vd beek
----------Ziyech
Neres- Dolberg- Kluivert

Met 3 verdedigers en de jong als blok ervoor.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 juni 2017 - 12:15   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 07:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahahaha hou op zeg. Traore schoot in de spits nog geen deuk in een pakje boter. Dit was ook de reden dat Dolberg uiteindelijk spits werd en Traore naar rechts toe schoof.
tijdens de blessure van dolberg.. daarbij bracht traore meer voetbal in het team.. zoals ik aangaf persoonlijke smaak
JOOD
 JOOD - vrijdag 02 juni 2017 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 12:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tijdens de blessure van dolberg.. daarbij bracht traore meer voetbal in het team.. zoals ik aangaf persoonlijke smaak
Traore was aan het eind van het seizoen ook beter als 9 vond ik. Beter passend in het totaalplaatje dan Dolberg.
JOOD
 JOOD - vrijdag 02 juni 2017 - 12:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 08:46 schreef basd het volgende:
Voor mijn ideale opstelling hoop ik dat Nigel de jong terug komt en heb ik een stiekeme hoop dat Vertonghen terug komt.

Onana
De ligt- sancheZ-Vertonghen
N.De jong
Frenkie de jong. Vd beek
Ziyech
Neres- Dolberg- Kluivert

Met 3 verdedigers en de jong als blok ervoor.
Nigel zou zomaar kunnen, verwacht niet dat Jantje al terugkomt! Zou wel een heel dikke stunt zijn. Maar dan staat hij tegelijkertijd Sanchez en de Ligt in de weg.
basd
 basd - vrijdag 02 juni 2017 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 12:44 schreef JOOD het volgende:

[..]

Nigel zou zomaar kunnen, verwacht niet dat Jantje al terugkomt! Zou wel een heel dikke stunt zijn. Maar dan staat hij tegelijkertijd Sanchez en de Ligt in de weg.
Niet als je met een 3 mans verdediging speelt en Nigel de jong er meteen voor.
JOOD
 JOOD - vrijdag 02 juni 2017 - 12:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 12:47 schreef basd het volgende:

[..]

Niet als je met een 3 mans verdediging speelt en Nigel de jong er meteen voor.
Klopt. Maar ik geloof dat Bosz zal blijven dus het systeem zal niet veranderen.

Daarnaast denk ik dat op de links en rechtsback positie de meeste winst te behalen valt. 2 x Trabelsi aub :)
remco k
 remco k - vrijdag 02 juni 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 00:46 schreef nummer10 het volgende:

[..]

mwah vind ik niet.. maar das meer persoonnlijke smaak.. de wedstrijden met traore in de spits vond ik beter
Twee potjes goed. De rest dramatisch slecht.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 02 juni 2017 - 13:35   quote  deeplink  
dat is jou mening.. paar wedstrijden heel belangrijk geweest
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 02 juni 2017 - 14:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 01 juni 2017 - 17:49 schreef Scout2 het volgende:

[..]

Waar komt die euforie vandaan ?
Het enige is zijn ervaring ... voor de jonge jongens.
Huntelaar is fucking tank vergeleken met de rest van de Eredivisie. Hij is echt nog wel goed genoeg voor dit niveau. Ik denk dat hij heel belangrijk gaat zijn. Ook met zijn ervaring in Europa. Echt een type die van die lelijke maar zeer belangrijke kut goals kan maken zoals Viergever bij Schalke uit. Wat Ajax miste achter Dolberg imo.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juni 2017 door NatjosFC --
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 02 juni 2017 - 14:05   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 02 juni 2017 door NatjosFC --
remco k
 remco k - vrijdag 02 juni 2017 - 23:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 13:35 schreef nummer10 het volgende:
dat is jou mening.. paar wedstrijden heel belangrijk geweest
Echt niet alleen mijn mening. Maar weinig mensen echt enthousiasts over hem.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 03 juni 2017 - 08:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 14:04 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Huntelaar is fucking tank vergeleken met de rest van de Eredivisie. Hij is echt nog wel goed genoeg voor dit niveau. Ik denk dat hij heel belangrijk gaat zijn. Ook met zijn ervaring in Europa. Echt een type die van die lelijke maar zeer belangrijke kut goals kan maken zoals Viergever bij Schalke uit. Wat Ajax miste achter Dolberg imo.
De Inzaghi van Ajax gaat dit worden. Je hoeft hem niet te zien en kan uit het niets een doelpunt maken.

Wat ik ook positief vind is dat Nigel de Jong genoemd is (cvm) en ze druk zijn met de linksback positie. Dan hebben ze in ieder geval de zwakste plekken in het vizier.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 13:35 schreef nummer10 het volgende:
dat is jou mening.. paar wedstrijden heel belangrijk geweest
Ja, dat was Dolberg ook. Dus wat is dan het verschil?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 02 juni 2017 - 23:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Echt niet alleen mijn mening. Maar weinig mensen echt enthousiasts over hem.
Heel weinig ouwe! Van de mensen die ik ken en heb gehoord zag iedereen hem het liefst tijdens het seizoen al gaan. Maar je kan zien hoe snel men draait als hij er ineens 2 ballen injaagt.
Eide
 Eide - zaterdag 03 juni 2017 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 10:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heel weinig ouwe! Van de mensen die ik ken en heb gehoord zag iedereen hem het liefst tijdens het seizoen al gaan. Maar je kan zien hoe snel men draait als hij er ineens 2 ballen injaagt.
Eerlijk is eerlijk. Pas nadat Traore werd uitgefloten door eigen publiek ging er een knop om bij hem. Daarvoor was het dramatisch. Daarna was hij geregeld de beste of een van de besten. In die laatste periode van dit seizoen heeft iedereen ook kunnen zien wat hij in z'n mars heeft. Dat neemt niet weg dat Traore de eerste 2/3e van het seizoen ondermaats heeft gepresteerd.

Datzelfde is trouwens te zeggen over Younes, maar die is ten minste van Ajax. Ik vind dat je beter risico's kan nemen door eigen spelers op te blijven stellen dan om gehuurde spelers op te blijven stellen.

Ook ik had het helemaal gehad met Traore en ook ik ben onder de indruk van wat hij vanaf de kwartfinales heeft laten zien en was blij dat Traore, in die vorm en met die inzet, bij ons speelde. Dat hou je toch met voetbal. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 03 juni 2017 - 10:42 schreef Eide het volgende:

[..]

Eerlijk is eerlijk. Pas nadat Traore werd uitgefloten door eigen publiek ging er een knop om bij hem. Daarvoor was het dramatisch. Daarna was hij geregeld de beste of een van de besten. In die laatste periode van dit seizoen heeft iedereen ook kunnen zien wat hij in z'n mars heeft. Dat neemt niet weg dat Traore de eerste 2/3e van het seizoen ondermaats heeft gepresteerd.

Datzelfde is trouwens te zeggen over Younes, maar die is ten minste van Ajax. Ik vind dat je beter risico's kan nemen door eigen spelers op te blijven stellen dan om gehuurde spelers op te blijven stellen.

Ook ik had het helemaal gehad met Traore en ook ik ben onder de indruk van wat hij vanaf de kwartfinales heeft laten zien en was blij dat Traore, in die vorm en met die inzet, bij ons speelde. Dat hou je toch met voetbal. Je bent zo goed als je laatste wedstrijd.
Toch zijn er ook in de laatste wedstrijden nog momenten geweest dat je die vent het liefst zelf het veld aftrapte. Blijf erbij dat hij veel maar dan ook veels te weinig heeft gebracht over een heel seizoen gezien. En inderdaad kan je dan beter kiezen voor een speler die in je eigen bezit is dan voor een speler die gehuurd wordt omdat zijn eigen club tientallen talenten koopt en hoopt dat er uiteindelijk 1 of 2 doorbreken!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 03 juni 2017 - 10:48   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 03 juni 2017 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - vrijdag 16 juni 2017 - 23:51   quote  deeplink  
Even een update, 1 speler erbij, 1 weg. (En even kijken of mijn avatar werkt ;)

Onana

Tete - Sanchez - De Ligt - Viergever

Vd Beek

Ziyech - Nouri

Neres - Huntelaar - Kluivert
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 17 juni 2017 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 juni 2017 - 23:51 schreef JOOD het volgende:
Even een update, 1 speler erbij, 1 weg. (En even kijken of mijn avatar werkt ;)

Onana

Tete - Sanchez - De Ligt - Viergever

Vd Beek

Ziyech - Nouri

Neres - Huntelaar - Kluivert
Tête zal helaas wel vertrekken.. Younes is 12 miljoen opgeboden maar die staat er al niet meer bij jou.
Jij start met Huntelaar ipv 1 van je grootste talenten?

Hopelijk blijft Tete en kunnen we nog wat spelers aantrekken.
Lb een type Maxwell (Haps) iemand met power een actie en goede voorzet.

Nigel de Jong of Sneijder kun je imo proberen terug te halen.
Extra buitenspeler bij vertrek Younes is ook nodig.

----------Onana---------
Tete-Sanchez-Ligt--Haps(of Braziliaan waar interesse in was)
----------Nigel de Jong(vd Beek)---
---Ziyech-------Vd Beek(Sneijder)------
Neres-------Dolberg-------Kluivert

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 juni 2017 door Hummel10 --
p111
 p111 - zaterdag 17 juni 2017 - 08:54   quote  deeplink  
Urby techn/snel en heeft ervaring.
Eide
 Eide - zaterdag 17 juni 2017 - 08:59   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 08:54 schreef p111 het volgende:
Urby techn/snel en heeft ervaring.
En dit hele seizoen wel 1 keer mogen spelen voor de de nummer 4 van de Championship in Engeland (Sheffield Wednesday). Ik denk dat we rustig mogen stellen dat het er niet meer in zit bij Urby.
JOOD
 JOOD - zaterdag 17 juni 2017 - 09:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 08:32 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Tête zal helaas wel vertrekken.. Younes is 12 miljoen opgeboden maar die staat er al niet meer bij jou.
Jij start met Huntelaar ipv 1 van je grootste talenten?

Hopelijk blijft Tete en kunnen we nog wat spelers aantrekken.
Lb een type Maxwell (Haps) iemand met power een actie en goede voorzet.

Nigel de Jong of Sneijder kun je imo proberen terug te halen.
Extra buitenspeler bij vertrek Younes is ook nodig.

----------Onana---------
Tete-Sanchez-Ligt--Haps(of Braziliaan waar interesse in was)
----------Nigel de Jong(vd Beek)---
---Ziyech-------Vd Beek(Sneijder)------
Neres-------Dolberg-------Kluivert
Ik verwacht dat ook Dolberg nog weggekocht gaat worden. Youness zou ik inderdaad niet meer opstellen, 12 miljoen voor hem is echt de allergrootste grap die ik ooit gehoord heb. Om in de JC termen te blijven, je moet scoren om te kunnen winnen..

Nigel of Sneijder zou je idd kunnen proberen te halen, maar dan voor de 6 positie. Maar Frenkie de Jong, Nouri en vd Beek zullen moeten gaan spelen dit seizoen!

Op zich is Viergever een prima linksback, helemaal niks mis mee. Laat hem nog maar 1, 2 jaar staan om een back uit de jeugd in te passen. Rechtsback is idd nog steeds een vragteken. Zoals het er nu voorstaat zeker Tete, Veltman moven. Heeft me nooit echt kunnen overtuigen, tijd om een ander dezelfde kansen te bieden.
JOOD
 JOOD - zaterdag 17 juni 2017 - 09:37   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 juni 2017 - 08:59 schreef Eide het volgende:

[..]

En dit hele seizoen wel 1 keer mogen spelen voor de de nummer 4 van de Championship in Engeland (Sheffield Wednesday). Ik denk dat we rustig mogen stellen dat het er niet meer in zit bij Urby.
Urby was in zijn Ajax tijd al niet goed genoeg. Lekker laten hangen. Ik zie liever een goed gescoute Zuid-Amerikaan. Snel, vuur en passie gegarandeerd.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Ideale opstelling seizoen 2017/2018 (met eigen contractspelers en evt. aankopen)









0.0149090