BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 06 december 2017 - 17:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 11:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je zou het bijna gaan hopen inderdaad. Maar het is voorlopig wel erg hoe het zo zichtbaar is dat mensen binnen een club als Ajax de vrije hand hebben om keuzes te maken die uitsluitend een eigen belang dienen.

Professioneel kan je de keuze voor Keizer toch nooit serieus nemen. Behalve het warrige spel en hak op de tak beleid van hem, heeft hij ook echt nul comma nul uitstraling.

Ik erger mij inmiddels kapot aan die oliedomme kop van hem wanneer hij voor de camera weer een hoop onzin staat te verkondigen !

Zijn aanwezigheid en resultaten zijn pas negatief met Spijkerman erbij!
Hij komt inderdaad niet goed over. Hij geeft niet aan waar het misgaat voor de camera en dat is ook slecht. Je moet als coach de wedstrijd al tijdens de wedstrijd analyseren en dan omzettingen doen. Als hij tegen een ervaren coach speelt gaat Ajax elke keer de bietebrug op in de tweede helft. Die coaches maken wat omzettingen en klaar is Kees. Cruijff kon dat zo vreselijk goed, maarja het is niet eerlijk om iemand met Cruijff te vergelijken.

Hij maakt spelers ook niet beter, maar laat ze nog meer zwalken. Er zit echt geen lijn in het hele Ajax spel en hij weet het zelf ook niet meer.

Hij is door omstandigheden voor de leeuwen gegooid en was er nog lang niet klaar voor en dat mag de huidige directie zich wel aanrekenen inclusief Bergkamp.Ik hoop dat ze hiervan leren.
AkaS
 AkaS - woensdag 06 december 2017 - 18:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 17:24 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Hij komt inderdaad niet goed over. Hij geeft niet aan waar het misgaat voor de camera en dat is ook slecht. Je moet als coach de wedstrijd al tijdens de wedstrijd analyseren en dan omzettingen doen. Als hij tegen een ervaren coach speelt gaat Ajax elke keer de bietebrug op in de tweede helft. Die coaches maken wat omzettingen en klaar is Kees. Cruijff kon dat zo vreselijk goed, maarja het is niet eerlijk om iemand met Cruijff te vergelijken.

Hij maakt spelers ook niet beter, maar laat ze nog meer zwalken. Er zit echt geen lijn in het hele Ajax spel en hij weet het zelf ook niet meer.

Hij is door omstandigheden voor de leeuwen gegooid en was er nog lang niet klaar voor en dat mag de huidige directie zich wel aanrekenen inclusief Bergkamp.Ik hoop dat ze hiervan leren.
Mijn complimenten voor deze uiterst correcte post
Je hebt op nette wijze weergegeven hoe ik er ook
over denk.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 december 2017 - 19:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 18:56 schreef AkaS het volgende:

[..]

Mijn complimenten voor deze uiterst correcte post
Je hebt op nette wijze weergegeven hoe ik er ook
over denk.
Dat is inderdaad een zeer groot compliment waard!!

Applaus alstublieft!!
AkaS
 AkaS - woensdag 06 december 2017 - 21:15   quote  deeplink  
Heej lafaard ben jij er ook weer!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 06 december 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 21:15 schreef AkaS het volgende:
Heej lafaard ben jij er ook weer!
Kheb je nu 2 keer mn locatie gegeven, maar 0 keer was je er, dus...wie is er laf?

Meneer de "Amsterdammer" die altijd in de stad te vinden is... kuch...
remco k
 remco k - woensdag 06 december 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 17:45 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dag Remco,

Ik heb heel veel zo niet alles onderbouwd alleen reageerde jij daar niet op of was jij het niet eens met mijn onderbouwing of wilde je het niet eens zijn. Hahaha

Dat kan en mag natuurlijk, maar je laat nu wel heel erg duidelijk zien wie je bent, nu alles uitkomt zoals ik dit aankondigde.

Overal waar ik kritiek op had is door de directie aangegeven dat ze dit nu ook zien en dat ze dat voortaan anders en eerder gaan doen.

Mijn kritiek op Veltman,Younes en Schöne lijkt me ook duidelijk ondanks dat Schöne een vrije trap weet te nemen!

Keizer... achja!!!
Ga het nou toch eens een x terugkijken. Enige waar de felle discussies over plaatsvonden was overmars en consorten.

Veltman Youness en Schone hadden bij mij ook al lang geen basis speler meer geweest. Ook al vaak zat aangegeven. Dus wat is eigenlijk je punt?
remco k
 remco k - woensdag 06 december 2017 - 22:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 23:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zie je meer als mij.. voorin zit het goed ?.. vooral tegen de onderste tegenstanders die nog proberen te voetballen ook.. waar je eerst op achterstand komt.. en het spel eigenlijk ruk is, en dan maak je toch een doelpunt of 2 waardoor nog meer ruimte ontstaat waardoor de aanvalllers meer ruimte krijgen en een vertekend beeld geven van de hele wedstrijd... nee sorry.. loszand..
Is het vaak prima is wat anders dan dat het goed zit.
remco k
 remco k - woensdag 06 december 2017 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 11:40 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Klopt, volledig mee eens.

Kan alleen Keizer zelf niet echt wat kwalijk nemen. Ze hebben hem in het diepe gegooid, zonder reddingsvest en hem succes gewenst. Klaassen weg, dan Sanchez ook nog eens weg. Nee, zijn carriere heeft een flinke deuk opgelopen, en dat is de schuld van de mensen die het bij Ajax voor het zeggen hebben.

Daar mogen ze actie tegen voeren op de tribunes wat mij betreft, ipv de jongens op het veld uitfluiten.
Zijn carrie had juist glans kunnen krijgen bij Ajax. Want dat wat al matig was is nu niet anders geworden en daar is ie echt zelf bij. Dat hij ermee beschadigd zou worden slaap ik dan ook geen seconde minder van. Hij is een volwassen man die zelf zijn keuzes moet kunnen maken. Daarvoor ben je ook hoofdtrainer van Ajax.
AkaS
 AkaS - woensdag 06 december 2017 - 23:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 21:35 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Kheb je nu 2 keer mn locatie gegeven, maar 0 keer was je er, dus...wie is er laf?

Meneer de "Amsterdammer" die altijd in de stad te vinden is... kuch...
Hahahahaha als je me echt wil ontmoeten kan dat. Moet je even je telefoonnumer geven Wouter. Locatie Leidscheplein of de naam van een kroeg is niet echt concreet vind je wel ;-)

Maar ik zou zeggen geef je nummer en laat je verrassen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 december 2017 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 23:07 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahahahaha als je me echt wil ontmoeten kan dat. Moet je even je telefoonnumer geven Wouter. Locatie Leidscheplein of de naam van een kroeg is niet echt concreet vind je wel ;-)

Maar ik zou zeggen geef je nummer en laat je verrassen.
Locatie leidse+naam kroeg = niet concreet?

Luister Einstein, ik heb je op het forum verteld, dat ik NOOIT, maar dan ook NOOIT mn nummer zal delen.

Pé (als je weet wie ik bedoel) vroeg het me erg vaak en dat weigerde ik (waarvan spijt), dus een gup als jij gaat 'm zeker niet krijgen. Kappen met je irritante PB's kerel, ik geef je niet voor niets mn locatie + kroeg voor als je me wil ontmoeten.

Wtf is er loos met jou? Je praat alsof je de man bent, maar ik krijg steeds meer het idee dat je een fcking druiper bent.

Ik hou je op de hoogte waar ik me zal bevinden.

Kom je alleen? Mocht je ooit de moeite nemen...
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 07 december 2017 - 01:46   quote  deeplink  
Akas, nog ff iets: ik laat me nooit verrassen pik.

Kom wanneer je wilt komen en show me your money.

Waarom noem ik je Akas? En jij mij Wouter? Huh?
Jaccio
 Jaccio - donderdag 07 december 2017 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 22:52 schreef remco k het volgende:

[..]

Zijn carrie had juist glans kunnen krijgen bij Ajax. Want dat wat al matig was is nu niet anders geworden en daar is ie echt zelf bij. Dat hij ermee beschadigd zou worden slaap ik dan ook geen seconde minder van. Hij is een volwassen man die zelf zijn keuzes moet kunnen maken. Daarvoor ben je ook hoofdtrainer van Ajax.
Zit wat in, maar ik blijf erbij dat Ajax dit beter aan had moeten pakken door er wat ervaring naast te zetten. Zij weten wat erbij komt kijken en kiezen er toch voor Keizer alleen neer te zetten.

Ik weet niet of er vanuit kamp Keizer een verzoek is gekomen of er ervaring bij mocht, dus ik moet mijn uitspraken iets afzwakken..

Maar als je het als Ajax zijnde niet voor Keizer wilt doen, doe het dan minimaal voor jezelf..
Nu zijn er alleen maar verliezers.
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 07 december 2017 - 13:11   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2017 - 10:40 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Zit wat in, maar ik blijf erbij dat Ajax dit beter aan had moeten pakken door er wat ervaring naast te zetten. Zij weten wat erbij komt kijken en kiezen er toch voor Keizer alleen neer te zetten.

Ik weet niet of er vanuit kamp Keizer een verzoek is gekomen of er ervaring bij mocht, dus ik moet mijn uitspraken iets afzwakken..

Maar als je het als Ajax zijnde niet voor Keizer wilt doen, doe het dan minimaal voor jezelf..
Nu zijn er alleen maar verliezers.
Ik denk dat ze dit nog steeds kunnen doen, gewoon Spijkerman eruit en gewoon Rijkaard ernaast. Kan hij het ook meteen overnemen volgend seizoen.
p111
 p111 - donderdag 07 december 2017 - 16:45   quote  deeplink  
Was het maar waar helaas gaat Rijkaard het niet meer doen.
AkaS
 AkaS - donderdag 07 december 2017 - 19:34   quote  deeplink  
Misschien Louis van Gaal als tijdelijke leermeester..
remco k
 remco k - donderdag 07 december 2017 - 19:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2017 - 13:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ik denk dat ze dit nog steeds kunnen doen, gewoon Spijkerman eruit en gewoon Rijkaard ernaast. Kan hij het ook meteen overnemen volgend seizoen.
Rijkaard al meerdere maken bij veel grotere clubs dan Ajax aangegeven niet meer te willen trainen.
Pietje
 Pietje - vrijdag 08 december 2017 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2017 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Rijkaard al meerdere maken bij veel grotere clubs dan Ajax aangegeven niet meer te willen trainen.
Klopt. Net als Louis van Gaal. Die kun je ook vergeten.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 09 december 2017 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 07 december 2017 - 19:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Rijkaard al meerdere maken bij veel grotere clubs dan Ajax aangegeven niet meer te willen trainen.
Bosz misschien dan?
Lijkt weg te moeten bij Dortmund.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 09 december 2017 - 21:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 20:53 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Bosz misschien dan?
Lijkt weg te moeten bij Dortmund.
Denk je echt dat hij nog naar Ajax wil?

Sterker nog: Wil Ajax en zijn supporters hem nog wel?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 09 december 2017 - 21:03   quote  deeplink  
Tijd voor vsn Gaal of Adriaanse of Rijkaard of Verbeek.

Voor de rest weet ik ff geen oplossing...
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 09 december 2017 - 21:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 21:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Denk je echt dat hij nog naar Ajax wil?

Sterker nog: Wil Ajax en zijn supporters hem nog wel?
Denk het wel om eerlijk te zijn.. Mits hij zijn eigen staf mag samenstellen. En laat de mensen die hij weg wilde hebben nou net de mensen zijn waarover het meest geklaagd wordt door de meeste supporters..
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 09 december 2017 - 23:31   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 21:34 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Denk het wel om eerlijk te zijn.. Mits hij zijn eigen staf mag samenstellen. En laat de mensen die hij weg wilde hebben nou net de mensen zijn waarover het meest geklaagd wordt door de meeste supporters..
Lekker weg laten blijven die vent. Zoveel goeds heeft hij niet gedaan. 5 leuke wedstrijden met dank aan Klaassen en Sanchez.
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 10:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 09 december 2017 - 21:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Tijd voor vsn Gaal of Adriaanse of Rijkaard of Verbeek.

Voor de rest weet ik ff geen oplossing...
Waarom Verbeek. Die is overal gefaald??
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 10 december 2017 - 10:43   quote  deeplink  
Ik ben nog steeds wel voor FdB. Denk dat hij wel weer redelijk op de rit kan krijgen net als toen hij het van Jol overnam. De spelers hebben nog altijd veel respect voor hem denk ik. En ik denk ook dat hij nog weer zo 5 jaar of meer aan het roer kan staan.
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 10:43   quote  deeplink  
Eens.
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 10:45   quote  deeplink  
Denk ook dat zijn blik op het spelletje maar zo eens wat veranderd zou kunnen zijn

En daarnaast zijn er in zijn tijd nooi duurdere aankopen gedaan
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 10:50   quote  deeplink  
Vd brom dan?
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 10 december 2017 - 11:39   quote  deeplink  
Ja ook een goede in mijn opinie. Volgens mij ook al eerder gezegd, die is echt klaar voor zo een stap. Die heeft bij alle clubs waar hij zat goed werk geleverd. Heeft met Anderlecht al ervaring bij een topclub en in de CL. Heeft een verleden bij Ajax als speler en trainer en werkt graag met jonge spelers.

Zijn weinig argumenten die tegen hem spreken denk ik. Denk ook niet dat hij een mindere trainer is dan de Boer. Of elke willekeurige andere waar Ajax nog voor zou kunnen gaan. Enige wat een nadeel zou kunnen zijn is dat hij pas na dit seizoen beschikbaar zal komen, want die gaat AZ nu zeker niet verlaten. Zijn contract loopt ook nog eens tot eind dit seizoen, dus ik denk dat hij er zelf ook open voor zal staan.
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 11:40   quote  deeplink  
Ten care zou ik graag zien bedenk ik me net.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 10 december 2017 - 11:40   quote  deeplink  
Als tussenoplossing of als de nieuwe trainer voor de komende jaren?
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 11:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 11:39 schreef NatjosFC het volgende:
Ja ook een goede in mijn opinie. Volgens mij ook al eerder gezegd, die is echt klaar voor zo een stap. Die heeft bij alle clubs waar hij zat goed werk geleverd. Heeft met Anderlecht al ervaring bij een topclub en in de CL. Heeft een verleden bij Ajax als speler en trainer en werkt graag met jonge spelers.

Zijn weinig argumenten die tegen hem spreken denk ik. Denk ook niet dat hij een mindere trainer is dan de Boer. Of elke willekeurige andere waar Ajax nog voor zou kunnen gaan. Enige wat een nadeel zou kunnen zijn is dat hij pas na dit seizoen beschikbaar zal komen, want die gaat AZ nu zeker niet verlaten. Zijn contract loopt ook nog eens tot eind dit seizoen, dus ik denk dat hij er zelf ook open voor zal staan.
Enige dat ik bij Vd Brom heb is dat hij de uitstraling van een provincieclubje heeft.
remco k
 remco k - zondag 10 december 2017 - 11:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 11:40 schreef NatjosFC het volgende:
Als tussenoplossing of als de nieuwe trainer voor de komende jaren?
Komende jaren denk ik. Ten Cate is een geweldige persoonlijkheid en juist hij was bij Barca zo belangrijk voor die jonge gasten. Zijn spelopvatting is realistisch.
p111
 p111 - zondag 10 december 2017 - 12:04   quote  deeplink  
Het blijft moeilijk maar dat Keizer er nog niet klaar voor is lijkt me duidelijk.Ik zie hem het liefst als assistent verder gaan per 1 januari,met Frank als nw hoofdtrainer met de juiste instructie meer aanvallend voetbal.Ik denk dat Frank wel geleerd heeft en we hebben nu meer aanvallende spelers.
Pietje
 Pietje - zondag 10 december 2017 - 13:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 12:04 schreef p111 het volgende:
Het blijft moeilijk maar dat Keizer er nog niet klaar voor is lijkt me duidelijk.Ik zie hem het liefst als assistent verder gaan per 1 januari,met Frank als nw hoofdtrainer met de juiste instructie meer aanvallend voetbal.Ik denk dat Frank wel geleerd heeft en we hebben nu meer aanvallende spelers.
Frank "mag" van mij beslist terugkomen, mits hij zijn strategie van het balbezit en rondspelen, overboord zal gooien.

Ik opteer nadrukkelijk voor John van den Brom, een pure vakman met jonge spelers!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 10 december 2017 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 11:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Enige dat ik bij Vd Brom heb is dat hij de uitstraling van een provincieclubje heeft.
Kan ik me invinden, maar dat lijkt me niet een reden om hem niet te nemen als het de enige reden is.
AkaS
 AkaS - zondag 10 december 2017 - 18:03   quote  deeplink  
Ten Cate zou met zijn ervaring idd geen verkeerde zijn...
nummer10
 nummer10 - zondag 10 december 2017 - 23:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 11:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Komende jaren denk ik. Ten Cate is een geweldige persoonlijkheid en juist hij was bij Barca zo belangrijk voor die jonge gasten. Zijn spelopvatting is realistisch.
mag van mij (y)
nummer10
 nummer10 - zondag 10 december 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 11:41 schreef remco k het volgende:

[..]

Enige dat ik bij Vd Brom heb is dat hij de uitstraling van een provincieclubje heeft.
keizer heeft totaal geen uitstraling dus tjah.. zelfs na vandaag blijf ik dit zeggen.. leuke pot om naar te kijken hoor begrijp me nie verkeerd.. frenkie motm.. maar heb niet het idee dat dit elke wedstrijd zo gaat..
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 december 2017 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 10 december 2017 - 11:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Komende jaren denk ik. Ten Cate is een geweldige persoonlijkheid en juist hij was bij Barca zo belangrijk voor die jonge gasten. Zijn spelopvatting is realistisch.
Ten Cate is idd niet een verkeerde keuze.

Ik moet wel zeggen dat ik genoten heb over hoe Keizer Ajax liet spelen tegen PSV. Ik ben benieuwd of hij dit zelf heeft verzonnen of dat iemand anders hem hierope gewezen heeft. Dit was uit armoede geboren, maargoed geluk moet je ook hebben en ik hoop dat hij dit team gewoon even een tijdje laat staan. Wie weet wordt het nog wat de tweede helft van het seizoen als ze alle volgende wedstrijden met deze opstelling en tactiek gaan spelen.
AkaS
 AkaS - maandag 11 december 2017 - 14:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 11:02 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Ten Cate is idd niet een verkeerde keuze.

Ik moet wel zeggen dat ik genoten heb over hoe Keizer Ajax liet spelen tegen PSV. Ik ben benieuwd of hij dit zelf heeft verzonnen of dat iemand anders hem hierope gewezen heeft. Dit was uit armoede geboren, maargoed geluk moet je ook hebben en ik hoop dat hij dit team gewoon even een tijdje laat staan. Wie weet wordt het nog wat de tweede helft van het seizoen als ze alle volgende wedstrijden met deze opstelling en tactiek gaan spelen.
Jongens, het is echt mijn intentie niet om Keizer af te zeiken om het afzeiken...

.... Maar laten we wel even serieus en realistisch blijven. Wat psv gisteren op de mat legde was echt om te huilen. Ajax heeft tegen de amateurs in de knvb beker nog grotere tegenstand gehad.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 11 december 2017 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 14:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jongens, het is echt mijn intentie niet om Keizer af te zeiken om het afzeiken...

.... Maar laten we wel even serieus en realistisch blijven. Wat psv gisteren op de mat legde was echt om te huilen. Ajax heeft tegen de amateurs in de knvb beker nog grotere tegenstand gehad.
Dat klopt, maar vergeet niet dat PSV al weken zo speelt. DIt is echt de verdienste van Ajax en Keizer die een keer wel een tactiek toepast dat goed uitpakt. Dat mag natuurlijk wel gezegd worden. Verder vond ik hem ook voor de camera beter overkomen dit keer.
Pietje
 Pietje - maandag 11 december 2017 - 16:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 14:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jongens, het is echt mijn intentie niet om Keizer af te zeiken om het afzeiken...

.... Maar laten we wel even serieus en realistisch blijven. Wat psv gisteren op de mat legde was echt om te huilen. Ajax heeft tegen de amateurs in de knvb beker nog grotere tegenstand gehad.
Maar dat PSV op deze uiterst laffe wijze Ajax dacht te kunnen bestrijden, daar kan Keizer toch niks aan doen?
Mijn eerste reactie gisteren op de opstelling van Ajax riep bij mij grote vraagtekens op. Maar de fanatieke, agressieve (positief bedoeld) en aanvallende strijdwijze is wel degelijk door Marcel Keizer uitbedacht en die hebben de spelers uitstekend uitgevoerd.

Ik ben bepaald geen fan van Keizer, maar dit heeft hij gewoon goed gedaan en dat mag je best zeggen, vind ik.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 11 december 2017 door Pietje --
legrande
 legrande - maandag 11 december 2017 - 22:51   quote  deeplink  
Sorry dat ik even inbreek. Ik ben geen Ajax supporter maak ik snap totaal niet dat Ajax Keizer als trainer heeft aangesteld. geloof me iedere amateurtrainer in Nederland had het met materiaal wat Ajax heeft, in mijn ogen het beste in nederland, niet minder gepresteerd als Keizer. Hij komt echt lachwekkend over, Een regelrechte aanfuiting). Denk dat Ajax er goed aan doet snel de Boer weer terug te halen. Wat een aanfluiting is deze keizer zeg.
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 12 december 2017 - 08:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 22:51 schreef legrande het volgende:
Sorry dat ik even inbreek. Ik ben geen Ajax supporter maak ik snap totaal niet dat Ajax Keizer als trainer heeft aangesteld. geloof me iedere amateurtrainer in Nederland had het met materiaal wat Ajax heeft, in mijn ogen het beste in nederland, niet minder gepresteerd als Keizer. Hij komt echt lachwekkend over, Een regelrechte aanfuiting). Denk dat Ajax er goed aan doet snel de Boer weer terug te halen. Wat een aanfluiting is deze keizer zeg.
Niemand snapt het hier.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 12 december 2017 - 09:55   quote  deeplink  
Nee idd, dit was natuurlijk wel een slechte keuze. Hoe kan je iemand die niets gepresteerd heeft voor de groep zetten. Helaas moeten we hier nu mee leven en ik wil hem wel een kans geven tot einde van het jaar. Trouwens Cocu vind ik ook wel heel slecht voor de camera. Die begint meer en meer op een zwerver te lijken die een alcoholprobleem heeft.
remco k
 remco k - dinsdag 12 december 2017 - 13:12   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 11 december 2017 - 14:50 schreef AkaS het volgende:

[..]

Jongens, het is echt mijn intentie niet om Keizer af te zeiken om het afzeiken...

.... Maar laten we wel even serieus en realistisch blijven. Wat psv gisteren op de mat legde was echt om te huilen. Ajax heeft tegen de amateurs in de knvb beker nog grotere tegenstand gehad.
Of zou dat komen doordat Ajax psv constant bij de strot had en ze er daardoor niet aan te oas kwamen?
nummer10
 nummer10 - dinsdag 12 december 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 13:12 schreef remco k het volgende:

[..]

Of zou dat komen doordat Ajax psv constant bij de strot had en ze er daardoor niet aan te oas kwamen?
kan niet in 343 tegen psv.. remco.. graaf jeje eigen graf.. toch ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 12 december 2017 door nummer10 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 13 december 2017 - 07:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 23:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan niet in 343 tegen psv.. remco.. graaf jeje eigen graf.. toch ?
Omdat remco dat voor de wedstrijd dacht hoeft dat toch niet zijn mening achteraf te zijn? Blijkbaar was Remco uiteindelijk ook zeer verrast en had hij het niet verwacht.
remco k
 remco k - woensdag 13 december 2017 - 10:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 12 december 2017 - 23:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan niet in 343 tegen psv.. remco.. graaf jeje eigen graf.. toch ?
Ja dat dacht ik ja. Blijkt dat keijzer toch gelijk had.

Maar ja. Dat is voor mensen als jij heel erg lastig om toe te geven hè.
remco k
 remco k - woensdag 13 december 2017 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 13 december 2017 - 07:44 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat remco dat voor de wedstrijd dacht hoeft dat toch niet zijn mening achteraf te zijn? Blijkbaar was Remco uiteindelijk ook zeer verrast en had hij het niet verwacht.
En dan tegen mij zeggen dat ik mijn mening nooit bijstel

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0272581