BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 november 2017 - 16:56   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 16:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ga je nu echt iedere dag dit aanhalen? Het is dat ik inmiddels enigzins weet wie je bent maar anders zou je zeggen dat hier iemand post die totaal levensmoe is.
haha soms wel ;))) nee vraag het me gewoon af waarom mensen nu weer dolberg verkiezen.. snap dat het een talent is hoor.. en verdiend zeker ook zijn kansen...
Loetje
 Loetje - woensdag 01 november 2017 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 16:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

haha soms wel ;))) nee vraag het me gewoon af waarom mensen nu weer dolberg verkiezen.. snap dat het een talent is hoor.. en verdiend zeker ook zijn kansen...
Dat zei je eerst ook niet. Maargoed, 1x per week dezelfde discussie starten is echt genoeg. Het zou de sfeer zeker ten goede komen
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 november 2017 - 17:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 16:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

haha soms wel ;))) nee vraag het me gewoon af waarom mensen nu weer dolberg verkiezen.. snap dat het een talent is hoor.. en verdiend zeker ook zijn kansen...
Omdat hij 2x heeft gescoord tegen Feyenoord.

Maar dat snap jezelf toch ook?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 01 november 2017 - 18:13   quote  deeplink  
Yelleleleeeeehh
AkaS
 AkaS - woensdag 01 november 2017 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 16:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je verraad jezelf gewoon. Wel grappig dan je dan als vriend alles weet over wat je zelf vroeger zei. Dat zou ik dan echt niet weten.
Volgens mij zie jij ze nu echt effe vliegen Loetje.
1. Ik kan mezelf niet verraden want er is niets te verraden.

2. Ik heb de afgelopen periode meerdere malen van o.a Warrior en
jou zelf de tekst gekregen dat jullie betere posts van mij gewend waren,
inhoudelijk.. En nu zeg je weer dat mijn posts exact hetzelfde zijn als
die van Stan....

Maar goed, geloof wat je wil. Ik ga er nu niet meer op reageren. Noem me
zoals je wenst. It's all good. Ik weet in ieder geval dat jullie mij bedoelen
met Stan en dat Stan inhoudelijk sterkere posts had dan ik.

Zullen we nu gewoon weer ruzie maken over die slechte trainer en die lamzakken in de directie die verantwoordelijk zijn voor de middelmaat waar wij het als supporters mee moeten doen! :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 november 2017 door AkaS --
Loetje
 Loetje - woensdag 01 november 2017 - 20:25   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 18:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Volgens mij zie jij ze nu echt effe vliegen Loetje.
1. Ik kan mezelf niet verraden want er is niets te verraden.

2. Ik heb de afgelopen periode meerdere malen van o.a Warrior en
jou zelf de tekst gekregen dat jullie betere posts van mij gewend waren,
inhoudelijk.. En nu zeg je weer dat mijn posts exact hetzelfde zijn als
die van Stan....

Maar goed, geloof wat je wil. Ik ga er nu niet meer op reageren. Noem me
zoals je wenst. It's all good. Ik weet in ieder geval dat jullie mij bedoelen
met Stan en dat Stan inhoudelijk sterkere posts had dan ik.

Zullen we nu gewoon weer ruzie maken over die slechte trainer en die lamzakken in de directie die verantwoordelijk zijn voor de middelmaat waar wij het als supporters mee moeten doen! :-)
Je begon geheel identiek. En wanneer we het niet eens zijn wordt je bijna boos. Het valt gewoon op. Verder boeit het me niet hoor, er zijn er meerdere die onder een ander account terugkeren. Maar het valt op zijn minst heel erg op
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 01 november 2017 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 22:13 schreef Eide het volgende:
Waarom Ziyech op de flank? Dan ontneem je hem de vrije rol waarin hij juist rendeert. En dan Siem op een middenveld waar hij alleen moet verdedigen. Voorin is het al druk en met 2 middenvelders moet je steeds achteruit denken.

Dit is een gekunstelde manier om Dolberg en KJH naast elkaar in de spits te laten spelen. Dat lijkt mij de verkeerde manier om het voetbal te benaderen.
Eigenlijk staat ziyech opdezelfde positie als nu op links. Hij heeft alleen nu meer ruimte omdat hij geen vertragende linksbuiten voor hem heeft.

Ook zou je Siem voor Frenkie kunnen ruilen hoor. Maar dit is hoe je zou moeten spelen als je Dolberg en Huntelaar op MOET stellen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 november 2017 door aaadjuh --
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 01 november 2017 - 20:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 09:41 schreef p111 het volgende:

[..]

En Frenkie de Jong en Donny v/d Beek en Kluivert lekker naar de uitgang laten lopen,en Schone en Siem laten afbouwen in Ajax 1. Prima man
Alsof Frenkie en Kluivert nu wel spelen??
remco k
 remco k - woensdag 01 november 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 11:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en jij vind kluivert bij de beste 11 horen ?
Liever Cerny maar die is niet fit.
remco k
 remco k - woensdag 01 november 2017 - 21:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 13:27 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ben je niet verdedigend te kwetsbaar? Met de huidige opstelling komen we al te vaak in de problemen en is het dat Onana ons heel goed redt, maar het middenveld in jouw opstelling is heel aanvallend ingesteld, want ook Van de Beek is geen echte controleur (alhoewel ik hem daar ook graag zie). Wordt onze verdediging dan niet te vaak tegenover een overmacht te staan?
Juist om die reden het middenveld versterken.
remco k
 remco k - woensdag 01 november 2017 - 21:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 14:11 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Maar dan zou je Huntelaar en Younes ook een plek moeten geven. Ik vind niet dat het systeem moet wijken voor de spelers. Ik twijfel trouwens wel hoe het middenveld in een 343 zou werken. Toen FdB het probeerde werd de CVM of LM vaak gedwongen door te schuiven naar LB. Dat is nou niet bepaald iets waar een van de Beek of F.DeJong uit de voeten kunnen.
Ik vind Youness gewoon niet goed op het moment. Hetzelfde eigenlijk boor Huntelaar.
AkaS
 AkaS - woensdag 01 november 2017 - 21:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 20:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je begon geheel identiek. En wanneer we het niet eens zijn wordt je bijna boos. Het valt gewoon op. Verder boeit het me niet hoor, er zijn er meerdere die onder een ander account terugkeren. Maar het valt op zijn minst heel erg op
Niets menselijks is mij vreemd Loetje.
Neem een biertje van me en laten we hopen
dat alles goed komt.. Een paar goede aankopen
in de winter. Waaronder een goede trainer waarbij
Keizer een paar jaartjes assistent kan en mag zijn...

Een stevige centrale verdediger. Wöber linksback.
En een goede buitenspeler erbij en ik hoop dat onze
Colimbiaanse rechtsback kan doorbreken...

Cheers
remco k
 remco k - woensdag 01 november 2017 - 21:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 21:40 schreef AkaS het volgende:

[..]

Niets menselijks is mij vreemd Loetje.
Neem een biertje van me en laten we hopen
dat alles goed komt.. Een paar goede aankopen
in de winter. Waaronder een goede trainer waarbij
Keizer een paar jaartjes assistent kan en mag zijn...

Een stevige centrale verdediger. Wöber linksback.
En een goede buitenspeler erbij en ik hoop dat onze
Colimbiaanse rechtsback kan doorbreken...

Cheers
Jij leeft van illusies? Je weet toch zelf ook wel dat keijzer niet vervangen gaat worden in de winter als hij zoals de laatste wedstrijden dik blijft winnen?
p111
 p111 - woensdag 01 november 2017 - 23:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 20:45 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Alsof Frenkie en Kluivert nu wel spelen??
Die zullen in iedergeval meer speeltijd moeten krijgen van die twijfelachtige trainer anders lopen ze misschien ook weg !! Dat is waarom ik ze in mijn opstelling zet.InplaaTs van Dolberg linkerspits en Schone op het middenveld.
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 november 2017 - 00:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 17:18 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Omdat hij 2x heeft gescoord tegen Feyenoord.

Maar dat snap jezelf toch ook?
en dat betekend dat je gelijk weer helemaal terug bent.. tegen een team wat niks meer deed en alles of niks speelde.. maar ik hou op met deze discussie... voor MIJ is huntelaar tig keer belangrijker in dit team.. alleen al door zijn sleur trek en werklust..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - donderdag 02 november 2017 - 01:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij leeft van illusies? Je weet toch zelf ook wel dat keijzer niet vervangen gaat worden in de winter als hij zoals de laatste wedstrijden dik blijft winnen?
Hij wel, hij vervanngt alles en iedereen ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 02 november 2017 - 02:35   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2017 - 01:03 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hij wel, hij vervanngt alles en iedereen ;)
Ook zichzelf?
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 02 november 2017 - 07:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2017 - 00:13 schreef nummer10 het volgende:

[..]

en dat betekend dat je gelijk weer helemaal terug bent.. tegen een team wat niks meer deed en alles of niks speelde.. maar ik hou op met deze discussie... voor MIJ is huntelaar tig keer belangrijker in dit team.. alleen al door zijn sleur trek en werklust..
Kalm kerel. Je vraagt waarom ze erom vragen en ik geef alleen antwoord. Voor mij is Huntelaar ook de betere.
AkaS
 AkaS - donderdag 02 november 2017 - 09:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 21:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Jij leeft van illusies? Je weet toch zelf ook wel dat keijzer niet vervangen gaat worden in de winter als hij zoals de laatste wedstrijden dik blijft winnen?
Als je mijn mening weet over de directie, zou je ook moeten weten dat ik erop reken dat Keizer zal blijven.

Ik heb graag ongelijk in deze. Maar ben bang dat het weer een verloren seizoen gaat worden en dat de goede spelers die we nog hebben ook zullen vertrekken.

In plaats dat jullie zo fel Overmars en van de Sar verdedigen, zou ik maar eens laten bezinken welke kans er om zeep is geholpen door deze ongeschikte destroyers!

Na de verloren EL finale had er een scenario klaar moeten liggen om door te pakken. Gerichte aankopen om door te selecteren. Het team uitbouwen. Maar in plaats daarvan is men achterover gaan leunen en als kers op de taart een volkomen onervaren trainer aanstellen.

Echt ongelovelijk en dan ook nog een speler als Veltman bewieroken en aanvoerder maken en gelijkertijd een potentiële Europese topper wegjagen. En dan met Boilesen in het achterhoofd even kijken hoe Viergever behandeld wordt door deze directie...

Nee lekker met zijn allen fel tekeer trekken tegen de supporters die dit wel zien. Goed bezig hoor!

Ben erg benieuwd naar de reacties straks als duidelijk is dat we overal hebben naast gegrepen!
nummer10
 nummer10 - donderdag 02 november 2017 - 19:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 02 november 2017 - 07:53 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Kalm kerel. Je vraagt waarom ze erom vragen en ik geef alleen antwoord. Voor mij is Huntelaar ook de betere.
verkeerd begrepen ;)
AkaS
 AkaS - vrijdag 03 november 2017 - 17:16   quote  deeplink  
http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=708&abbr=afcafans

Knap hoor van Keizer dat hij binnen een week 180 graden draait!
Heb je lef voor nodig en ik denk een juiste beslissing ;-)
aaadjuh
 aaadjuh - vrijdag 03 november 2017 - 20:03   quote  deeplink  
Huntelaar is goed maar ik zie hem niet vanaf de middellijn een solootje maken, wat Dolberg natuurlijk wel kan.
p111
 p111 - vrijdag 03 november 2017 - 23:00   quote  deeplink  
Dus Dolberg is sterker in de counter als Hunt,dan hebben we Dolberg alleen nodig het laatste kwartier,dat is de enige tijd dat Ajax ruimte krijgt.
AkaS
 AkaS - zaterdag 04 november 2017 - 00:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2017 - 23:00 schreef p111 het volgende:
Dus Dolberg is sterker in de counter als Hunt,dan hebben we Dolberg alleen nodig het laatste kwartier,dat is de enige tijd dat Ajax ruimte krijgt.
Kijk, het is eigenlijk heel simpel. Dolberg was hopeloos uit vorm en dus haal je Huntelaar erbij.... Dolberg even in de schaduw zichzelf laten hervinden... Want hij blijft de man van de toekomst. Lekker Huntelaar de kans geven en met zijn ervaring het team op sleeptouw laten nemen.

Voor zover goed gedaan.

Na feyenoord met zijn 2 doelpunten moet je de speelminuten van Dolberg per wedstrijd laten uitbouwen. Maar dan wel op zijn eigen plek!

Is allemaal heel logisch toch... Eerst kwartiertje, dan een paar keer half uurtje. Helftje en dan weer in de basis een wedstrijd of 5 achter elkaar.

En als het gaat, gaat het. Iedereen blij :-)
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 november 2017 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 00:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kijk, het is eigenlijk heel simpel. Dolberg was hopeloos uit vorm en dus haal je Huntelaar erbij.... Dolberg even in de schaduw zichzelf laten hervinden... Want hij blijft de man van de toekomst. Lekker Huntelaar de kans geven en met zijn ervaring het team op sleeptouw laten nemen.

Voor zover goed gedaan.

Na feyenoord met zijn 2 doelpunten moet je de speelminuten van Dolberg per wedstrijd laten uitbouwen. Maar dan wel op zijn eigen plek!

Is allemaal heel logisch toch... Eerst kwartiertje, dan een paar keer half uurtje. Helftje en dan weer in de basis een wedstrijd of 5 achter elkaar.

En als het gaat, gaat het. Iedereen blij :-)
linksbuiten is zijn natuurlijke positie.. hij bakt er geen pepernoot van.. die inval beurt tegen de kakkies reken ik nie eens mee..
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 november 2017 - 00:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 03 november 2017 - 20:03 schreef aaadjuh het volgende:
Huntelaar is goed maar ik zie hem niet vanaf de middellijn een solootje maken, wat Dolberg natuurlijk wel kan.
dolberg wel ?? hoevaak heeft die dat gedaan ?
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 04 november 2017 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 00:55 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dolberg wel ?? hoevaak heeft die dat gedaan ?
Vorig jaar Ajax - Pec weet ik nog zeker en volgens mij Feyenoord -Ajax ook, het gaat ook niet om hoe vaak maar hij kan iig een aantal mannetjes passeren en richting de 16 gevaarlijk worden. Huntelaar kan dat niet.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 04 november 2017 - 09:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 00:20 schreef AkaS het volgende:

[..]

Kijk, het is eigenlijk heel simpel. Dolberg was hopeloos uit vorm en dus haal je Huntelaar erbij.... Dolberg even in de schaduw zichzelf laten hervinden... Want hij blijft de man van de toekomst. Lekker Huntelaar de kans geven en met zijn ervaring het team op sleeptouw laten nemen.

Voor zover goed gedaan.

Na feyenoord met zijn 2 doelpunten moet je de speelminuten van Dolberg per wedstrijd laten uitbouwen. Maar dan wel op zijn eigen plek!

Is allemaal heel logisch toch... Eerst kwartiertje, dan een paar keer half uurtje. Helftje en dan weer in de basis een wedstrijd of 5 achter elkaar.

En als het gaat, gaat het. Iedereen blij :-)
Dat heeft Keizer dus heel goed gedaan.
Best knap van een trainer die er pas net een paar maanden staat.

Keizer///Held!
nummer10
 nummer10 - zaterdag 04 november 2017 - 09:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 09:41 schreef aaadjuh het volgende:

[..]

Vorig jaar Ajax - Pec weet ik nog zeker en volgens mij Feyenoord -Ajax ook, het gaat ook niet om hoe vaak maar hij kan iig een aantal mannetjes passeren en richting de 16 gevaarlijk worden. Huntelaar kan dat niet.
middenveld hebben we dat niet nodig vind ik... juist een aanspeelpunt en iemand die voor het doel komt..
aaadjuh
 aaadjuh - zaterdag 04 november 2017 - 10:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 09:57 schreef nummer10 het volgende:

[..]

middenveld hebben we dat niet nodig vind ik... juist een aanspeelpunt en iemand die voor het doel komt..
Ik zeg ook niet wat we wel of niet nodig hebben ik benoem 1 van de verschillen tussen Huntelaar en Dolberg
AkaS
 AkaS - zondag 05 november 2017 - 18:28   quote  deeplink  
FLOP!!! Gaat het niet worden helaas!

Misschien de hoogste tijd om eens door te selecteren of echt vanaf scratch te beginnen met talent... Ben bang dat Onana zijn laatste seizoen speelt bij Ajax. Wellicht geldt dit ook voor Ziyech

Nieuwe start 2e gedeelte seizoen:

-------------- Onana ------------------

--------de Ligt --- Wöber--------------

Orejuela -------------Aankoop snelle lb

-------------vd Beek-------------------

-----F. de Jong ----------- Ziyech ----

Neres---------- lv met diepte en voorzet

------------Dolberg--------------------

Kluivert en Johnson krijgen wat meer tijd om sterker te worden.
F.de Jong kan rol Ziyech overnemen en zijn plek invullen vanuit de jeugd.
Dolberg zal het jaar daarna vertrekken en kan dan vervangen worden door eveneens de jeugd.

Siem en of Huntelaar pinchhitters

En ondertussen blijven scouten voor een buitenkansje en dan ook wel doorpakken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 05 november 2017 door AkaS --
AkaS
 AkaS - zondag 05 november 2017 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 04 november 2017 - 09:56 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Dat heeft Keizer dus heel goed gedaan.
Best knap van een trainer die er pas net een paar maanden staat.

Keizer///Held!
Hahhaha dat ligt toch even net iets anders, maar geloof niet dat jij hiervoor openstaat dus bespaar ik me de energie. Fijne avond verder Apik!
p111
 p111 - maandag 06 november 2017 - 08:39   quote  deeplink  
De Jong begon zondagmiddag op de bank en viel na 63 minuten in voor Lasse Schöne. Van Hanegem zou dat graag anders zien. "Die kan het spel versnellen, maar daar denkt Keizer vooralsnog anders over", schrijft De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad.
"Geloof me, De Jong kan dit Ajax echt beter maken. Alles vooruit spelen en alles ook nog eens op de juiste snelheid, dat is wat die ploeg juist nodig heeft." De Jong speelde dit seizoen elf wedstrijden in alle competities en was daarin één keer trefzeker en gaf twee assists.
============================================================================
Dit is van Willem v Hanegem aan Keizer hopelijk doet hij er wat mee die lullo.
AkaS
 AkaS - maandag 06 november 2017 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 08:39 schreef p111 het volgende:
De Jong begon zondagmiddag op de bank en viel na 63 minuten in voor Lasse Schöne. Van Hanegem zou dat graag anders zien. "Die kan het spel versnellen, maar daar denkt Keizer vooralsnog anders over", schrijft De Kromme in zijn column in het Algemeen Dagblad.
"Geloof me, De Jong kan dit Ajax echt beter maken. Alles vooruit spelen en alles ook nog eens op de juiste snelheid, dat is wat die ploeg juist nodig heeft." De Jong speelde dit seizoen elf wedstrijden in alle competities en was daarin één keer trefzeker en gaf twee assists.
============================================================================
Dit is van Willem v Hanegem aan Keizer hopelijk doet hij er wat mee die lullo.
Het is echt ongelofelijk dat Keizer en Spijkerman Ajax 1 mogen leiden.
En ook dat er sommigen vergelijkingen trekken met v.Gaal en Michels.

Ongelofelijk is ook dat er over Veltman gesproken is alsof we het over
een nieuwe Cruijff hadden.

Ongelofelijk is het hoe Tete in feite weggepest is.

Ongelofelijk is het dat Younes al anderhalf seizoen consequent mag
falen en nauwelijks wordt gewisseld.

Ongelofelijk dat je als trainer niet Huntelaar brengt als Pinchitter,
maar linksback Sinkgraven die al ik weet niet hoe lang niet meer in
Ajax 1 had gespeeld door blessures en daarvoor nu ook niet echt een
zekerheidje was.

Het valt niet te bevatten wat voor moois we in handen hadden en hoe er
door sommige mensen met enorme salarissen hiermee is omgesprongen. En
in plaats dat ze de ogen uit de kop schamen hebben ze praatjes en krijgen
ze bonussen met vele nullen.

Hoe kan je dit niet zien?

Hoe kan je deze mensen verdedigen?

Younes, Schöne, Veltman, Viergever al heeft de laatste nog een berg vechtlust waar je wat aan hebt.... Maar deze basis mannen zijn helaas gewoon pure middelmaat en kunnen een functie hebben als reservespelers zoals vroeger mannen als Wilbert Suvrein....(bij het NL 11tal.) Maar toch heen basis voor Ajax 1.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2017 door AkaS --
p111
 p111 - maandag 06 november 2017 - 09:26   quote  deeplink  
Klopt dit is de zoveelste blunder van Overmars en collega,s om deze man aan te stellen.Net zo,n blunder van die pipo om je beste man achterin Wober te wisselen voor Sinkgraven die een halfjaar niet gespeeld heeft inplaats van Klaas jan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 november 2017 - 10:36   quote  deeplink  
Na afgelopen weekend weet ik het zeker ......... deze club is zo ziek als het maar mag wezen. Er is geen vergelijking binnen de club. Zowel bij het eerste elftal, alsmede in de jeugd en bij de vrouwenafdeling worden mensen weggezet die de kennis en wijsheid ontbreekt. Vervolgens worden mensen die er tegenin gaan weggewerkt met de woorden dat het tijd is voor een frisse wind.

Neem als voorbeeld de vrouwenafdeling van Ajax. Afgelopen seizoen werd na 5 keiharde jaren werken de titel en de beker gewonnen. De succescoach mocht daarna vertrekken en werd vervangen door een pipo die totaal geen uitstraling heeft. Nu heeft afgelopen week de manager vrouwenvoetbal ineens haar biezen moeten pakken! En waarom? Omdat Ajax zogenaamd een andere ideeën heeft over de toekomst en het tijd was voor een frisse wind. En zo wordt iemand, die 5 jaar lang dag en nacht alles gaf voor de club ineens buitenspel gezet!!

Ik ga niet zeggen dat hiermee een vergelijking is met Bosz. Bosz had een andere kijk over de invulling van de technische staf van Ajax en vertrok. Echter had Ajax door moeten pakken! In eerste instantie had Keizer het inderdaad geweldig gedaan met Jong Ajax, maar in plaats van hem als assistent op de bank naast een ervaren man neer te zetten werd hij keihard in het diepe gegooid.

Vervolgens was de voorbereiding, met de trieste gebeurtenis omtrent Nouri, gedoemd te mislukken. In plaats van dat Ajax vervolgens achter de schermen zorgde voor rust, maar zeker ook voor back-up werd Keizer aan zijn lot overgelaten. De resultaten waren niet bijster en ook toen greep de directie niet in en lieten ze Keizer zwemmen in het diepe, zoals een kind zonder zwembandjes.

Nu lijkt het seizoen alweer voorbij en in plaats van keihard actie te ondernemen laten ze Keizer verder spartelen en zullen ze roepen dat er in de winter doorgeselecteerd gaat worden. Waarom niet gelijk? Waarom niet nu al keihard doorselecteren zodat men volgend seizoen een elftal heeft staan wat er gelijk staat!

Neem nu even Younes als voorbeeld. De jongen offerde zijn vakantie op om vervolgens de ploeg na de omstandigheden met Nouri te ondersteunen. Nu geeft de beste jongen aan dat hij fysiek op is maar laten we hem gewoon spartelen. Je krijgt bijna het idee dat dit gebeurt zodat de kritiek op hem wordt toegespitst en niet op Keizer en de directie. Ik ga niet zeggen dat Younes goed speelt, maar ik ga wel zeggen dat de interne begeleiding bij Ajax enorm faalt. Dit gebeurt namelijk niet alleen bij Younes, maar bij meerdere spelers. Als je ziet hoe sommigen over het veld sjokken en amper nog vooruit te branden zijn mag je jezelf afvragen wat er intern allemaal aan de hand is.

Eerst was het Veltman die kritiek leverde over de aankopen bij Ajax. Vervolgens Younes die kritiek leverde over zijn rust. Nu volgt de kritiek zich op. Ook Schone leverde gisteren kritiek op zijn wissel (die overigens ook zeer onbegrijpelijk was). Het enige wat je nu nog als club kan doen is ingrijpen!! KEIHARD INGRIJPEN!!!! Geen zachte heelmeesters meer!!!
p111
 p111 - maandag 06 november 2017 - 11:00   quote  deeplink  
Kapitaalvernietiging ligt op de loer, concludeert De Telegraaf. 'Als na Ricardo Kishna, Anwar El Ghazi, Riechedly Bazoer, Jairo Riedewald en Kenny Tete ook Donny van de Beek, Justin Kluivert en Frenkie de Jong tot de conclusie komen dat hun toekomst niet in Amsterdam maar elders ligt, moet het etiket 'opleidingsclub' bij Ajax voorlopig worden vervangen door ’koopclub’.'

Als Keizer blijft kiezen voor routiniers, wordt de mening van Dennis Bergkamp interessant. Hij is verantwoordelijk voor de doorstroming van talent naar het eerste elftal. 'Houdt Keizer vast aan deze opstelling en remt hij te lang de ontwikkeling van de jonge spelers, dan moet cultuurbewaker Bergkamp ingrijpen. Anders zal al dan niet terecht het beeld ontstaan dat voor zijn jeugdvriend Keizer andere wetten gelden dan voor Bosz.
p111
 p111 - maandag 06 november 2017 - 11:03   quote  deeplink  
Volgens mij zitten we aan de rand van de afgrond als dit zo doorgaat.Alleen keiharde beslissingen kunnen het tij nog keren,dus haal Koeman en laat Keizer ass/worden en kies voor de jeugd en ja laat ze maar fouten maken,maar met onze ervaren spelers staan we ook in de middenmoot.Tijd voor actie !!!!!!!
remco k
 remco k - maandag 06 november 2017 - 12:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 05 november 2017 - 18:28 schreef AkaS het volgende:
FLOP!!! Gaat het niet worden helaas!

Misschien de hoogste tijd om eens door te selecteren of echt vanaf scratch te beginnen met talent... Ben bang dat Onana zijn laatste seizoen speelt bij Ajax. Wellicht geldt dit ook voor Ziyech

Nieuwe start 2e gedeelte seizoen:

-------------- Onana ------------------

--------de Ligt --- Wöber--------------

Orejuela -------------Aankoop snelle lb

-------------vd Beek-------------------

-----F. de Jong ----------- Ziyech ----

Neres---------- lv met diepte en voorzet

------------Dolberg--------------------

Kluivert en Johnson krijgen wat meer tijd om sterker te worden.
F.de Jong kan rol Ziyech overnemen en zijn plek invullen vanuit de jeugd.
Dolberg zal het jaar daarna vertrekken en kan dan vervangen worden door eveneens de jeugd.

Siem en of Huntelaar pinchhitters

En ondertussen blijven scouten voor een buitenkansje en dan ook wel doorpakken!
Sorry, maar Orelueja ofzo kan er nog niet heel veel van eerlijk gezegd..
AkaS
 AkaS - maandag 06 november 2017 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 12:22 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar Orelueja ofzo kan er nog niet heel veel van eerlijk gezegd..
Waarom is hij dan gekocht zou je denken....?
We zouden toch geen breedteaankopen meer doen. Alleen nog aankopen die directe versterkingen zouden zijn
....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2017 door AkaS --
AkaS
 AkaS - maandag 06 november 2017 - 17:05   quote  deeplink  
Na vele maanden dicussiëren op dit forum en soms op hele vervelende wijze, ook van mijn kant moet ik bekennen, begint langzaam maar zeker
het scenario te ontvouwen zoals ik dit in juli al aankondigde. Ik heb veel weerstand en hoon over mij heen gekregen...

Het voelt ook erg bitter sweet aan moet ik bekennen.

Sweet omdat ik gewoon gelijk had en bitter omdat mijn gelijk
een niet succesvol team van mijn geliefde club betekent.

Het is inderdaad tijd voor hard ingrijpen!!!

Als Overmars wel over de juiste kwaliteiten en visie beschikt maar intern wordt dwars gezeten... Is hij het de club Ajax en ons supporters verplicht te vermelden waar en door wie hij wordt belemmerd en eventueel op te stappen. Hiermee de juiste personen te exposen en onder druk te zetten. Dus betreffend orgaan en de namen van individuen die dit orgaan uitdragen.

Het is de hoogste tijd dat wij allemaal weten wie er de voortgang van ons Ajax dwars zit!!!

INGRIJPEN SVP

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2017 door AkaS --
Pietje
 Pietje - maandag 06 november 2017 - 18:28   quote  deeplink  
Wat (keihard) ingrijpen betreft, ben ik het volstrekt eens met Warrior en akaS.

Wat er nu over het veld loopt te sjokken, is niet Ajax, niet MIJN Ajax. De manier waarop Ajax op dit moment speelt is volledig Ajax-onwaardig.

Ik heb afgelopen nacht serieus niet kunnen slapen, ik ben er werkelijk ziek van. Zo triest, dit Ajax. Over 15 maanden hoop ik 70 jaar te worden en ben al 63 jaar supporter van onze (voorheen) prachtige club, maar wat er momenteel wordt voorgeschoteld doet pijn aan mijn ogen. En natuurlijk deed de Nouri-gebeurtenis geen goed aan de voorbereiding en dus aan het spel, maar op dit moment is het wel heel erg. In plaats van dat het langzamerhand iets beter wordt, wordt het alleen maar slechter, slordiger, ziellozer, initiatieflozer, doellozer, etc.

Zonder ingrijpen (ook door de supporters) voorzie ik nog veel meer dramatische wedstrijden van Ajax op ons afkomen.
remco k
 remco k - maandag 06 november 2017 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 16:57 schreef AkaS het volgende:

[..]

Waarom is hij dan gekocht zou je denken....?
We zouden toch geen breedteaankopen meer doen. Alleen nog aankopen die directe versterkingen zouden zijn
....
Aankopen richting de toekomst zouden wel gewoon gedaan worden. En dat zou zomaar kunnen dat ie nog goed gaat worden maar tot nu toe ben ik nog niet overtuigd.
remco k
 remco k - maandag 06 november 2017 - 20:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 17:05 schreef AkaS het volgende:
Na vele maanden dicussiëren op dit forum en soms op hele vervelende wijze, ook van mijn kant moet ik bekennen, begint langzaam maar zeker
het scenario te ontvouwen zoals ik dit in juli al aankondigde. Ik heb veel weerstand en hoon over mij heen gekregen...

Het voelt ook erg bitter sweet aan moet ik bekennen.

Sweet omdat ik gewoon gelijk had en bitter omdat mijn gelijk
een niet succesvol team van mijn geliefde club betekent.

Het is inderdaad tijd voor hard ingrijpen!!!

Als Overmars wel over de juiste kwaliteiten en visie beschikt maar intern wordt dwars gezeten... Is hij het de club Ajax en ons supporters verplicht te vermelden waar en door wie hij wordt belemmerd en eventueel op te stappen. Hiermee de juiste personen te exposen en onder druk te zetten. Dus betreffend orgaan en de namen van individuen die dit orgaan uitdragen.

Het is de hoogste tijd dat wij allemaal weten wie er de voortgang van ons Ajax dwars zit!!!

INGRIJPEN SVP
Je krijgt helemaal geen gelijk over het beleid.

Jij roet dat het beleid niet deugt en dat is helemaal niet het geval.

Daarnaast roept vrijwel heel het forum dat dit een lastig seizoen zou gaan orden alleen geven mensen verschillende redenen aan.

Zo hooghartig doen alsof jij gelijk hebt is echt overbodig en totaal niet relevant of op zijn plek.
remco k
 remco k - maandag 06 november 2017 - 20:12   quote  deeplink  
Het is wel heel erg leven met de waan van de dag hoor met dat doen alsof we aan de rand van de afgrond staan.
remco k
 remco k - maandag 06 november 2017 - 20:20   quote  deeplink  
Het beleid is gewoon prima. De uitvoering daarvan is zeker op transfergebied deze zomer niet goed uitgevoerd.

Ik ben zeer benieuwd hoe de leiding dit oppakt en probeert de negatieve spiraal te doorbreken. Resultaten daarvan gaan we helaas dit seizoen niet meer zien.

Maart goed. Vrijwel heel dit forum riep na het gebeuren rondom Nouri dat dit een verloren seizoen zou worden en dat men dit niks zou uitmaken omdat de impact zo verschrikkelijk groot zou zijn.

Waar zijn al die vetbekken nu dan. ??
nummer10
 nummer10 - maandag 06 november 2017 - 21:17   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 20:20 schreef remco k het volgende:
Het beleid is gewoon prima. De uitvoering daarvan is zeker op transfergebied deze zomer niet goed uitgevoerd.

Ik ben zeer benieuwd hoe de leiding dit oppakt en probeert de negatieve spiraal te doorbreken. Resultaten daarvan gaan we helaas dit seizoen niet meer zien.

Maart goed. Vrijwel heel dit forum riep na het gebeuren rondom Nouri dat dit een verloren seizoen zou worden en dat men dit niks zou uitmaken omdat de impact zo verschrikkelijk groot zou zijn.

Waar zijn al die vetbekken nu dan. ??
de slechte plek vind ik niet erg of het geen kampioen worden.. maar het spel moet geeoon beter.. meer vastigheden.. beter positie spel etc.. er zit gewoon totaaaaal geen vooruitgang in.. en dat mag je op zijn minst verwachten
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 november 2017 - 21:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 07:57 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Nee joh, dan is het onverdiend, met kut spel en stellen we niks voor in Europa.
Doen we ook niet..
Hummel10
 Hummel10 - maandag 06 november 2017 - 21:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 23:40 schreef Loetje het volgende:
Onana
Orejuela (zodra die maar enigzins goed genoeg is), Veltman, Wober en Viergever.
Siem de Jong, Donny van de Beek en Ziyech.
Neres, Huntelaar en Younes.
Younes?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 november 2017 - 22:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 20:20 schreef remco k het volgende:
Het beleid is gewoon prima. De uitvoering daarvan is zeker op transfergebied deze zomer niet goed uitgevoerd.

Ik ben zeer benieuwd hoe de leiding dit oppakt en probeert de negatieve spiraal te doorbreken. Resultaten daarvan gaan we helaas dit seizoen niet meer zien.

Maart goed. Vrijwel heel dit forum riep na het gebeuren rondom Nouri dat dit een verloren seizoen zou worden en dat men dit niks zou uitmaken omdat de impact zo verschrikkelijk groot zou zijn.

Waar zijn al die vetbekken nu dan. ??
Ik vind nog steeds dat de impact rondom Nouri ervoor zorgt dat we niets mogen verwachten dit seizoen! Wat ik wel vind is dat Ajax iets moet doen om het tij te keren! Iemand erbij zetten? Spelers laten praten met psychologen? Of weet ik wat.

Maar wat ik nu zie is een zwalkend team zonder zelfvertrouwen dat als los zand aan elkaar hangt. Niemand is bereid het werk voor een ander op te knappen, of het moet komen van een speler die erg beperkt is. Ik zie Younes met zichzelf in gevecht. Ik zie Dolberg wandelend over het veld en geen stap extra willen zetten. Ik zie Neres, die de eerste helft enorm veel laat zien maar de 2e helft keihard terugzakt. Ik zie een Ziyech die van alles probeert maar daardoor onnodig veel balverlies lijdt. Ik zie een Schöne die wel wil, maar eigenlijk fysiek niet meer kan. Ik zie een v.d. Beek die eigenlijk te jong is om de taak van Klaassen eigen te maken. Ik zie een Viergever met enorm veel werklust maar eigenlijk te beperkt als voetballer. Ik zie een De Ligt die sinds het vertrek van Sanchez merkt dat zijn foutjes niet meer worden opgeknapt. Ik zie een Veltman als aanvoerder, aangezien er geen betere is, die ook alles probeert om het tij te keren, maar eigenlijk gewoon geen rechtsachter is. Ik zie een Onana die als enige nog een beetje exceleert, maar niet alles kan tegenhouden.

En daarnaast zie ik een Keizer op de bank zitten die verloren oogt. Ik weet zeker dat hij er veel meer uit kan halen, maar ik bemerk een berusting.

De oplossing weet ik niet, maar ik hoop van ganser harte dat er snel iets veranderd aan de instelling binnen de ploeg.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2017 door Ajax Warrior --

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0338129