BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 06 november 2017 - 22:39   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 06 november 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - maandag 06 november 2017 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat de impact rondom Nouri ervoor zorgt dat we niets mogen verwachten dit seizoen! Wat ik wel vind is dat Ajax iets moet doen om het tij te keren! Iemand erbij zetten? Spelers laten praten met psychologen? Of weet ik wat.

Maar wat ik nu zie is een zwalkend team zonder zelfvertrouwen dat als los zand aan elkaar hangt. Niemand is bereid het werk voor een ander op te knappen, of het moet komen van een speler die erg beperkt is. Ik zie Younes met zichzelf in gevecht. Ik zie Dolberg wandelend over het veld en geen stap extra willen zetten. Ik zie Neres, die de eerste helft enorm veel laat zien maar de 2e helft keihard terugzakt. Ik zie een Ziyech die van alles probeert maar daardoor onnodig veel balverlies lijdt. Ik zie een Schöne die wel wil, maar eigenlijk fysiek niet meer kan. Ik zie een v.d. Beek die eigenlijk te jong is om de taak van Klaassen eigen te maken. Ik zie een Viergever met enorm veel werklust maar eigenlijk te beperkt als voetballer. Ik zie een De Ligt die sinds het vertrek van Sanchez merkt dat zijn foutjes niet meer worden opgeknapt. Ik zie een Veltman als aanvoerder, aangezien er geen betere is, die ook alles probeert om het tij te keren, maar eigenlijk gewoon geen rechtsachter is. Ik zie een Onana die als enige nog een beetje exceleert, maar niet alles kan tegenhouden.

En daarnaast zie ik een Keizer op de bank zitten die verloren oogt. Ik weet zeker dat hij er veel meer uit kan halen, maar ik bemerk een berusting.

De oplossing weet ik niet, maar ik hoop van ganser harte dat er snel iets veranderd aan de instelling binnen de ploeg.
gvd aw... wederom eens !! EINDELIJK... keizer neem ik ook niks kwalijk hebik vaker gezegt.. absoluut een goedzak ook.. maar tegoed.. wil iedereen tevreden houden.. assistent prima.. naast een man met harde hand die de boel op de rit kan krijgen
remco k
 remco k - dinsdag 07 november 2017 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat de impact rondom Nouri ervoor zorgt dat we niets mogen verwachten dit seizoen! Wat ik wel vind is dat Ajax iets moet doen om het tij te keren! Iemand erbij zetten? Spelers laten praten met psychologen? Of weet ik wat.

Maar wat ik nu zie is een zwalkend team zonder zelfvertrouwen dat als los zand aan elkaar hangt. Niemand is bereid het werk voor een ander op te knappen, of het moet komen van een speler die erg beperkt is. Ik zie Younes met zichzelf in gevecht. Ik zie Dolberg wandelend over het veld en geen stap extra willen zetten. Ik zie Neres, die de eerste helft enorm veel laat zien maar de 2e helft keihard terugzakt. Ik zie een Ziyech die van alles probeert maar daardoor onnodig veel balverlies lijdt. Ik zie een Schöne die wel wil, maar eigenlijk fysiek niet meer kan. Ik zie een v.d. Beek die eigenlijk te jong is om de taak van Klaassen eigen te maken. Ik zie een Viergever met enorm veel werklust maar eigenlijk te beperkt als voetballer. Ik zie een De Ligt die sinds het vertrek van Sanchez merkt dat zijn foutjes niet meer worden opgeknapt. Ik zie een Veltman als aanvoerder, aangezien er geen betere is, die ook alles probeert om het tij te keren, maar eigenlijk gewoon geen rechtsachter is. Ik zie een Onana die als enige nog een beetje exceleert, maar niet alles kan tegenhouden.

En daarnaast zie ik een Keizer op de bank zitten die verloren oogt. Ik weet zeker dat hij er veel meer uit kan halen, maar ik bemerk een berusting.

De oplossing weet ik niet, maar ik hoop van ganser harte dat er snel iets veranderd aan de instelling binnen de ploeg.
Helemaal eens kerel.
p111
 p111 - dinsdag 07 november 2017 - 10:14   quote  deeplink  
He Keizer misschien kapitaal vernietiging,en dat allemaal voor breedte aankoop Siempie.
======================================================================================
Donny van de Beek heeft zich maandag met 'gemengde gevoelens' gemeld bij het Nederlands elftal. De jonge middenvelder kijkt er naar uit om zich te bewijzen bij Oranje, maar ondertussen baalt Van de Beek ook van het feit dat hij zijn basisplaats in Amsterdam is kwijtgeraakt.

Ajax-trainer Marcel Keizer passeerde hem voor het thuisduel met FC Utrecht, dat zondag met 1-2 werd verloren. "Dat kwam wel als een klap. Ik hoorde het zaterdag officieel, maar ik kon eerder al merken dat Siem de Jong zou spelen", laat Van de Beek weten aan De Telegraaf.

Waarom Keizer volgens hem voor een andere basiself kiest? "Hij vond dat anderen ook een kans verdienden. De duels voor Feyenoord vond ik dat ik wat minder speelde en de kritiek was toen terecht, maar ik merkte dat ik de stijgende lijn weer te pakken had. Dan komt de beslissing van de trainer slecht uit, maar die moest ik accepteren. Ik blijf vechten en heb er alle vertrouwen in dat ik mijn plek weer terug verover."

Van de Beek hoopt dat hij zich bij Oranje kan bewijzen. In de oefenduels met Schotland en Roemenië lonkt een debuut. "Het zou een steun in de rug zijn en een prachtig moment. Ik ga proberen me de komende dagen goed te laten zien en hoop dat de bondscoach me dan minuten geeft."

"

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 07 november 2017 door p111 --
Pietje
 Pietje - dinsdag 07 november 2017 - 12:31   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 06 november 2017 - 22:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vind nog steeds dat de impact rondom Nouri ervoor zorgt dat we niets mogen verwachten dit seizoen! Wat ik wel vind is dat Ajax iets moet doen om het tij te keren! Iemand erbij zetten? Spelers laten praten met psychologen? Of weet ik wat.

Maar wat ik nu zie is een zwalkend team zonder zelfvertrouwen dat als los zand aan elkaar hangt. Niemand is bereid het werk voor een ander op te knappen, of het moet komen van een speler die erg beperkt is. Ik zie Younes met zichzelf in gevecht. Ik zie Dolberg wandelend over het veld en geen stap extra willen zetten. Ik zie Neres, die de eerste helft enorm veel laat zien maar de 2e helft keihard terugzakt. Ik zie een Ziyech die van alles probeert maar daardoor onnodig veel balverlies lijdt. Ik zie een Schöne die wel wil, maar eigenlijk fysiek niet meer kan. Ik zie een v.d. Beek die eigenlijk te jong is om de taak van Klaassen eigen te maken. Ik zie een Viergever met enorm veel werklust maar eigenlijk te beperkt als voetballer. Ik zie een De Ligt die sinds het vertrek van Sanchez merkt dat zijn foutjes niet meer worden opgeknapt. Ik zie een Veltman als aanvoerder, aangezien er geen betere is, die ook alles probeert om het tij te keren, maar eigenlijk gewoon geen rechtsachter is. Ik zie een Onana die als enige nog een beetje exceleert, maar niet alles kan tegenhouden.

En daarnaast zie ik een Keizer op de bank zitten die verloren oogt. Ik weet zeker dat hij er veel meer uit kan halen, maar ik bemerk een berusting.

De oplossing weet ik niet, maar ik hoop van ganser harte dat er snel iets veranderd aan de instelling binnen de ploeg.
Mooie woorden, Warrior en je raakt exact de kern van het probleem. Ik had het niet beter kunnen bewoorden! Kortom, ik ben het volledig met je eens!
wvb
 wvb - dinsdag 07 november 2017 - 13:38   quote  deeplink  
Ik zou Sjaak Swart tot trainer benoemen, die weet precies te verwoorden waar het fout gaat, doorziet het spelletje goed, is direct, praat niet met omwegen, maar doelgericht. Durft de koe bij de horens te nemen. Verder hij is onschendbaar.
AkaS
 AkaS - dinsdag 07 november 2017 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 07 november 2017 - 13:38 schreef wvb het volgende:
Ik zou Sjaak Swart tot trainer benoemen, die weet precies te verwoorden waar het fout gaat, doorziet het spelletje goed, is direct, praat niet met omwegen, maar doelgericht. Durft de koe bij de horens te nemen. Verder hij is onschendbaar.
Hahaha onschendbaar totdat je trainer van Ajax bent...
Kijk naar San Marco
AkaS
 AkaS - vrijdag 10 november 2017 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 12:33 schreef AkaS het volgende:
Ja forumgenoten, deze vraag stel ik jullie...

Zojuist vernomen dat hij Veltman aanvoerder heeft gemaakt...

Veltman staat als rb hevig ter discussie, hij is verdedigend
minder maar zou opbouwend sterk zijn... Hoe dan ook niet de
man met status als leider..

Waarom dan het aanvoerderschap???

Voor mij een eerste bevestiging dat voor Keizer gekozen is omdat
hij te beïnvloeden is en niet vanwege zijn kwaliteiten.

Wat vinden jullie ?
Dit topic heb ik 7 juli 2017 aangemaakt en de vraagstelling is in het geheel
niet toevallig geweest...

De realistische liefhebber en supporters zullen inmiddels wel het juiste antwoord kennen...

Verder is mij iets anders duidelijk geworden, namelijk dat dit forum gegijzeld wordt door een klein groepje die om onduidelijke redenen een onlogisch pro TH en pro Keizer signaal op dit forum door de strot duwen en op manipulerende wijze mede forumleden met een andere mening proberen weg te jagen en zelfs zover gaan dat ze een fakeprofiel aanmaken.

Wat mij betreft is dit topic klaar en ik zou tegen het betreffende groepje en karakterloze meelopers willen zeggen:

Veel plezier met het domme gelul en jullie mogen je gelijk hebben:

Van der Sar en Overmars zijn geweldig en Keizer nog indrukwekkender... En Veltman is zo goed dat hij en Schöne ongetwijfeld door Barcelona weggekocht gaan worden.

Ik kan alleen al bij de gedachte dat Veltman weg zou gaan niet slapen... Zo'n topper met het echte Ajax dna.

:-(
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 november 2017 - 00:44   quote  deeplink  
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=316795

bosz had het indd ook eerder kunnen aangeven.. maar is de directie niet verantwoordelijk om het aan tegeven bij de rvc en niet de trainer ? en voordat aw begint er staat een ? en is dus een VRAAG hoe dit werkt aangezien jullie zoveel kennis hebben hoe het gaat daar

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 november 2017 door nummer10 --
AkaS
 AkaS - zaterdag 11 november 2017 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 00:44 schreef nummer10 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=316795

bosz had het indd ook eerder kunnen aangeven.. maar is de directie niet verantwoordelijk om het aan tegeven bij de rvc en niet de trainer ? en voordat aw begint er staat een ? en is dus een VRAAG hoe dit werkt aangezien jullie zoveel kennis hebben hoe het gaat daar
Als je beide verhalen bij elkaar optelt was er gewoon een spel gaande. De uitspraken van Bosz die destijds vreemd leken, zoal bijvoorbeeld: als Ajax met mij verder wil blijf ik, of zoiets dergelijks...dat was gewoon een hint die toen nergens op leek te slaan...Maar nu heel duidelijk is.

Hij wilde geen bemoeienis van Spijkerman en Bergkamp en wilde zijn eigen assistent en heeft daar zijn voortzetting als trainer aan verbonden...

Heel logisch.

Dat hij weg is gegaan en de reden geloof ik wel van zijn kant!

Jammer dat hij niet is opgevolgd door een goede trainer...

En nummer10 die gasten die pretenderen insiders te zijn en alles weten zogenaamd weten geen moer..

Leuk als je de discussies terugleest met die bijdehandjes... Mijn verwijt was dat ze niet proactief reageerden en daardoor de selectie niet tijdig rond hadden...

...Maar volgens de wijze heren van dit forum was dit niet mogelijk....

Maar wat kondigt ons TH aan behalve het kunstgras...dat ze beter en sneller hadden moeten inspelen op vertrekkende spelers en voortaan de selectie eerder rond willen hebben. Hahahaha

Precies wat ik het TH verweet en volgens die slimmerds hier niet mogelijk was omdat Ajax en de eredivisie betreft. Maar blijkbaar denkt het TH hier toch echt anders over anders zouden ze dit niet als verbeterpunten communiceren!

Geeft mij een dubbel lekker gevoel...

1. Die nepgasten hier weten dus aantoonbaar geen moer.
2. Voor Ajax is er hoop omdat er ingezien en toegegeven wordt waar de fouten zijn gemaakt.

Nu nog inzien dat de huidige trainer zsm assistent moet worden en Spijkerman moet opzouten bij het 1e en ik ben een tevreden trotse supporter :-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 11 november 2017 door AkaS --
AkaS
 AkaS - zaterdag 11 november 2017 - 09:40   quote  deeplink  
Oja...

Waar blijft ons gewaardeerd forumlid Bobby?
Hij heeft er ook verstand van in tegenstelling tot dat hele enge groepje hier die zijn ban hebben uitgelokt!

Bobby, als je dit leest, hoop ik dat je snel weer terugkomt :-)
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 november 2017 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 10 november 2017 - 22:36 schreef AkaS het volgende:

[..]

Verder is mij iets anders duidelijk geworden, namelijk dat dit forum gegijzeld wordt door een klein groepje die om onduidelijke redenen een onlogisch pro TH en pro Keizer signaal op dit forum door de strot duwen en op manipulerende wijze mede forumleden met een andere mening proberen weg te jagen en zelfs zover gaan dat ze een fakeprofiel aanmaken.

En als je het omdraait heb je een klein groepje die zonder daadwerkelijke onderbouwde argumenten een anti TH en een anti Keizer signaal op dit forum door de strot wil duwen en op manipulerende wijze medeforumleden met een andere mening volledige ad hominems gebruiken om dit te bewerkstelligen. Of nou ja, dat laatste ben jij specifiek.

Kom eens met iets nieuws, Stanley. Die enorme lappen met tekst is alleen maar tijdverspilling en herhaling.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 november 2017 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 10:28 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En als je het omdraait heb je een klein groepje die zonder daadwerkelijke onderbouwde argumenten een anti TH en een anti Keizer signaal op dit forum door de strot wil duwen en op manipulerende wijze medeforumleden met een andere mening volledige ad hominems gebruiken om dit te bewerkstelligen. Of nou ja, dat laatste ben jij specifiek.

Kom eens met iets nieuws, Stanley. Die enorme lappen met tekst is alleen maar tijdverspilling en herhaling.
Die lappen tekst lees ik niet eens meer. Gaan 9 van de 10x over hoe eng wij zijn en dergelijke. Maar ja Stanley, wat dat is hij gewoon ook al ontkent hij het zelf om geloofwaardig te blijven, neem ik al even niet meer serieus. Reageert wanneer er kritiek geleverd moet worden maar zal nooit zijn roeptoeter terugdraaien als iets anders blijkt te zijn. Beetje borstkloppergehalte wat er nu bij hem speelt. Want volgens hem zit hij er nu helemaal bij. Alleen riepen ze vorig jaar ook al dat de selectie eerder op sterkte moet zijn. En goh, het jaar ervoor ook. En dat is enkel om de supporters zoet te houden, want als alle seizoenkaarten voor komend seizoen weer zijn verkocht is het weer tijd om onze beste speler te verkopen. Want ja, zo gaat het al heel lang. Dus ik verbaas me er niet meer over.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 november 2017 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 09:40 schreef AkaS het volgende:
Oja...

Waar blijft ons gewaardeerd forumlid Bobby?
Hij heeft er ook verstand van in tegenstelling tot dat hele enge groepje hier die zijn ban hebben uitgelokt!

Bobby, als je dit leest, hoop ik dat je snel weer terugkomt :-)
Wij zijn ban uitgelokt? Whahaha geweldig! Die ban heeft hij volledig aan zichzelf te wijten.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zaterdag 11 november 2017 - 10:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 10:52 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Wij zijn ban uitgelokt? Whahaha geweldig! Die ban heeft hij volledig aan zichzelf te wijten.
Wat verder ook absoluut geen gemis is hier.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 11 november 2017 - 10:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 10:55 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Wat verder ook absoluut geen gemis is hier.
Nope zo lang je mensen voor downie gaat uitmaken ben je wat mij betreft nooit welkom.
remco k
 remco k - zaterdag 11 november 2017 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 00:44 schreef nummer10 het volgende:
http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=316795

bosz had het indd ook eerder kunnen aangeven.. maar is de directie niet verantwoordelijk om het aan tegeven bij de rvc en niet de trainer ? en voordat aw begint er staat een ? en is dus een VRAAG hoe dit werkt aangezien jullie zoveel kennis hebben hoe het gaat daar
Het was bekend bij de opgestapte van duivenbode.
remco k
 remco k - zaterdag 11 november 2017 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 10:28 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En als je het omdraait heb je een klein groepje die zonder daadwerkelijke onderbouwde argumenten een anti TH en een anti Keizer signaal op dit forum door de strot wil duwen en op manipulerende wijze medeforumleden met een andere mening volledige ad hominems gebruiken om dit te bewerkstelligen. Of nou ja, dat laatste ben jij specifiek.

Kom eens met iets nieuws, Stanley. Die enorme lappen met tekst is alleen maar tijdverspilling en herhaling.
Hahhaha. Heerlijke post dit en O zo waar
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - zaterdag 11 november 2017 - 13:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 09:22 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als je beide verhalen bij elkaar optelt was er gewoon een spel gaande. De uitspraken van Bosz die destijds vreemd leken, zoal bijvoorbeeld: als Ajax met mij verder wil blijf ik, of zoiets dergelijks...dat was gewoon een hint die toen nergens op leek te slaan...Maar nu heel duidelijk is.

Hij wilde geen bemoeienis van Spijkerman en Bergkamp en wilde zijn eigen assistent en heeft daar zijn voortzetting als trainer aan verbonden...

Heel logisch.

Dat hij weg is gegaan en de reden geloof ik wel van zijn kant!

Jammer dat hij niet is opgevolgd door een goede trainer...

En nummer10 die gasten die pretenderen insiders te zijn en alles weten zogenaamd weten geen moer..

Leuk als je de discussies terugleest met die bijdehandjes... Mijn verwijt was dat ze niet proactief reageerden en daardoor de selectie niet tijdig rond hadden...

...Maar volgens de wijze heren van dit forum was dit niet mogelijk....

Maar wat kondigt ons TH aan behalve het kunstgras...dat ze beter en sneller hadden moeten inspelen op vertrekkende spelers en voortaan de selectie eerder rond willen hebben. Hahahaha

Precies wat ik het TH verweet en volgens die slimmerds hier niet mogelijk was omdat Ajax en de eredivisie betreft. Maar blijkbaar denkt het TH hier toch echt anders over anders zouden ze dit niet als verbeterpunten communiceren!

Geeft mij een dubbel lekker gevoel...

1. Die nepgasten hier weten dus aantoonbaar geen moer.
2. Voor Ajax is er hoop omdat er ingezien en toegegeven wordt waar de fouten zijn gemaakt.

Nu nog inzien dat de huidige trainer zsm assistent moet worden en Spijkerman moet opzouten bij het 1e en ik ben een tevreden trotse supporter :-)
Mag ik vragen waar jij woont? Regio is ook prima
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 november 2017 - 13:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 12:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Het was bekend bij de opgestapte van duivenbode.
heeft die dat aangegeven ? dat hij zovroeg het al wel wist en de rest van de rvc niet ?
remco k
 remco k - zaterdag 11 november 2017 - 14:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 13:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heeft die dat aangegeven ? dat hij zovroeg het al wel wist en de rest van de rvc niet ?
Hij gaf aan dat ie wist van de strubbelingen tussen Bosz en Vd sar
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 november 2017 - 14:52   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 09:40 schreef AkaS het volgende:
Oja...

Waar blijft ons gewaardeerd forumlid Bobby?
Hij heeft er ook verstand van in tegenstelling tot dat hele enge groepje hier die zijn ban hebben uitgelokt!

Bobby, als je dit leest, hoop ik dat je snel weer terugkomt :-)
Quote as: HELP, I'M LOOKING FOR BUDDIES!! A.K.A.: FOLLOWERS.

Wat een guppie ben jij man hahaha.

Uuuh papa, als je dit meeleest, ik uhh hou van je hoor.

Domme padlarf!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 november 2017 - 14:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 10:28 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En als je het omdraait heb je een klein groepje die zonder daadwerkelijke onderbouwde argumenten een anti TH en een anti Keizer signaal op dit forum door de strot wil duwen en op manipulerende wijze medeforumleden met een andere mening volledige ad hominems gebruiken om dit te bewerkstelligen. Of nou ja, dat laatste ben jij specifiek.

Kom eens met iets nieuws, Stanley. Die enorme lappen met tekst is alleen maar tijdverspilling en herhaling.
BAM! +1
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 11 november 2017 - 14:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 13:18 schreef ???15-05-2011 het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar jij woont? Regio is ook prima
Hahaha, ik heb vervoer en materialen pik ;)
AkaS
 AkaS - zondag 12 november 2017 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 13:18 schreef ???15-05-2011 het volgende:

[..]

Mag ik vragen waar jij woont? Regio is ook prima
Ja je mag vragen waar ik woon en ik wil ook wel face to face met je afspreken als je dat wenst!
AkaS
 AkaS - zondag 12 november 2017 - 00:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 14:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahaha, ik heb vervoer en materialen pik ;)
Als je ook uit 020 komt hoef je niet zoveel te regelen.
Stuur maar wat gedachten via pb
AkaS
 AkaS - zondag 12 november 2017 - 00:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 14:54 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Hahaha, ik heb vervoer en materialen pik ;)
Doe me 1 lol....neem je hasjkop dan ook mee ;-)
nummer10
 nummer10 - zondag 12 november 2017 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 14:39 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij gaf aan dat ie wist van de strubbelingen tussen Bosz en Vd sar
ja ? waarom nie ingegrepen dan ,,?
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 12 november 2017 - 01:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2017 - 00:12 schreef AkaS het volgende:

[..]

Als je ook uit 020 komt hoef je niet zoveel te regelen.
Stuur maar wat gedachten via pb
Als je ONS al 020 noemt...

Laat wel je klasse zien pikkie.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 12 november 2017 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2017 - 00:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ja je mag vragen waar ik woon en ik wil ook wel face to face met je afspreken als je dat wenst!
Pb me maar dan, vanaf nu alles via daar.
Hasjkoph
 Hasjkoph - zondag 12 november 2017 - 10:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2017 - 00:38 schreef AkaS het volgende:

[..]

Doe me 1 lol....neem je hasjkop dan ook mee ;-)
Denk niet dat dat mogelijk is vanuit Zweden.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zondag 12 november 2017 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2017 - 10:44 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Denk niet dat dat mogelijk is vanuit Zweden.
Denk niet dat het nodig zal zijn ook btw...
remco k
 remco k - zondag 12 november 2017 - 14:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2017 - 00:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

ja ? waarom nie ingegrepen dan ,,?
Heb je het uberhaubt wel gelezen?
nummer10
 nummer10 - zondag 12 november 2017 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2017 - 14:43 schreef remco k het volgende:

[..]

Heb je het uberhaubt wel gelezen?
jij wel ? de rvc op dua vanduivenbode na wisten pas later dat er iets aan de hand was... maar als vdduivenbode dit dus wel eerder wist waarom de rest dan niet ?
remco k
 remco k - zondag 12 november 2017 - 17:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2017 - 17:15 schreef nummer10 het volgende:

[..]

jij wel ? de rvc op dua vanduivenbode na wisten pas later dat er iets aan de hand was... maar als vdduivenbode dit dus wel eerder wist waarom de rest dan niet ?
Wil je het niet begrijpen? Of wil je gewoon alles negatief maken?
nummer10
 nummer10 - zondag 12 november 2017 - 18:34   quote  deeplink  
wat is daar negatief aan ? omdat ikvind dat het th dus eerder de rvc hadden moeten inlichten ? en ala je konlezen heb ik ook gezegt datbosz dit had kunnen doen maar het eigenlijkeen taak is van de directie.. dus niks negatiefs.. maar weet dat je graag tof wil overkomen
remco k
 remco k - zondag 12 november 2017 - 18:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2017 - 18:34 schreef nummer10 het volgende:
wat is daar negatief aan ? omdat ikvind dat het th dus eerder de rvc hadden moeten inlichten ? en ala je konlezen heb ik ook gezegt datbosz dit had kunnen doen maar het eigenlijkeen taak is van de directie.. dus niks negatiefs.. maar weet dat je graag tof wil overkomen
Het is een taak van de organisatie als het uberhaubt al nodig zou moeten zijn om ze daarover in te lichten. En aangezien Bosz onderdeel was van die organisatie had ie zoals je het graag wil belichten het moeten melden aangezien het zijn functioneren betrof en niet dat van een ander.

Maar het is uberhaubt een non-discussie. Ik ken geen enkele grotere organisatie waarbij een rvc zich met discussies omtrent het functioneren van afdelingshoofden zou bemoeien.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 november 2017 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2017 - 18:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is een taak van de organisatie als het uberhaubt al nodig zou moeten zijn om ze daarover in te lichten. En aangezien Bosz onderdeel was van die organisatie had ie zoals je het graag wil belichten het moeten melden aangezien het zijn functioneren betrof en niet dat van een ander.

Maar het is uberhaubt een non-discussie. Ik ken geen enkele grotere organisatie waarbij een rvc zich met discussies omtrent het functioneren van afdelingshoofden zou bemoeien.
aaah ok in jou ogen moest bosz als trainer naar de rvc stappen ?? en niet de directeur ?? ok beetje vreemd.. dus de directie heeft problemen met een werknemer en andersom, en dan moet de werknemer naar de hogere mensen en de directie hoeft dit dus niet ?? :/
remco k
 remco k - maandag 13 november 2017 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 november 2017 - 19:37 schreef nummer10 het volgende:

[..]

aaah ok in jou ogen moest bosz als trainer naar de rvc stappen ?? en niet de directeur ?? ok beetje vreemd.. dus de directie heeft problemen met een werknemer en andersom, en dan moet de werknemer naar de hogere mensen en de directie hoeft dit dus niet ?? :/
Lezen. In mijn ogen hadden ze beiden helemaal niet naar de rvc moeten stappen om de doodeenvoudige reden dat dit orgaan daar helemaal geen zeggenschap over heeft en niets anders had kunnen doen dan de procedures volgen die zijn opgesteld door rvc en bestuur.

En dat is dus precies wat het bestuur heeft gedaan.

Heb jij uberhaubt wel iets van ervaring in bedrijfskunde? Of roeptoeter je echt maar wat.

Daarnaast gaat het in deze discussie over een werknemer met een tijdelijk contract waarvan men weet dat het nooit een vast contract zal worden. Dus een passant.

Als ik alle isssues die er zijn omtrent personeel met onze directie zou moeten bespreken, dan kan ik en de directie er wel een assistent bij aannemen, laat staan als dit ook nog langs onze rvc zou moeten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 november 2017 door remco k --
p111
 p111 - maandag 13 november 2017 - 13:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 november 2017 - 10:28 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

En als je het omdraait heb je een klein groepje die zonder daadwerkelijke onderbouwde argumenten een anti TH en een anti Keizer signaal op dit forum door de strot wil duwen en op manipulerende wijze medeforumleden met een andere mening volledige ad hominems gebruiken om dit te bewerkstelligen. Of nou ja, dat laatste ben jij specifiek.

Kom eens met iets nieuws, Stanley. Die enorme lappen met tekst is alleen maar tijdverspilling en herhaling.
He Has als het zo slecht gaat en je ziet de fouten van een trainer,lijkt het mij vrij logisch dat je dit soort meningen krijgt waarom heb jij daar zo,n probleem mee ?
Hasjkoph
 Hasjkoph - maandag 13 november 2017 - 16:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2017 - 13:17 schreef p111 het volgende:

[..]

He Has als het zo slecht gaat en je ziet de fouten van een trainer,lijkt het mij vrij logisch dat je dit soort meningen krijgt waarom heb jij daar zo,n probleem mee ?
We zien allemaal dat het spel belabberd is en dat Keizer af en toe rare keuzes maakt vwb opstellingen en wissels. Dat mag bekritiseerd worden en dat is dan ook terecht.

Echter vind ik het een verschil dat wanneer 5 wedstrijden achter elkaar met minstens 3 doelpunten verschil (waaronder Feijenoord) gewonnen wordt, we helemaal niks over het positieve van "dat groepje" horen, laat staan uberhaupt hier verschijnen. Maar wanneer er iets negatiefs in het nieuws komt dat wel helemaal uitlichten.

Naast deze initiële negativitiet worden verder alle uitspraken onder de loep gelegd van oa Keizer opdat er iets kan uit worden gehaald wat verkeerd zou zijn aan hem en wat hij zegt. En ook worden daadwerkelijke positieve berichten gelijk afgedaan als loze beloften etc en gelinkt aan andere negatieve dingen. Als laatste worden ook constant oude koeien uit de sloot gehaald vwb eerdere uitspraken die helemaal niet of niet meer relevant zijn voor de desbetreffende situatie of de huidige algemene situatie.

Bottom line is dat ja, Keizer en TH mogen bekritiseerd worden op fouten die zij maken, dat is volledig terecht. Echter vind ik het bullshit dat zij worden bekritiseerd worden alleen op basis van gevoelens. Deze gevoelens zouden de argumenten moeten onderbouwen dat bijvoorbeeld het TH weg zou moeten en daar word ik nogal moe van. Naast dat vind ik dat een stevige discussie moet kunnen, maar er word te snel op de man word gespeeld wanneer één de ander niet kan overtuigen (of zelfs de ander ervan te verdenken betaald te worden door het TH).
???15-05-2011
 ???15-05-2011 - maandag 13 november 2017 - 17:14   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2017 - 16:40 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

We zien allemaal dat het spel belabberd is en dat Keizer af en toe rare keuzes maakt vwb opstellingen en wissels. Dat mag bekritiseerd worden en dat is dan ook terecht.

Echter vind ik het een verschil dat wanneer 5 wedstrijden achter elkaar met minstens 3 doelpunten verschil (waaronder Feijenoord) gewonnen wordt, we helemaal niks over het positieve van "dat groepje" horen, laat staan uberhaupt hier verschijnen. Maar wanneer er iets negatiefs in het nieuws komt dat wel helemaal uitlichten.

Naast deze initiële negativitiet worden verder alle uitspraken onder de loep gelegd van oa Keizer opdat er iets kan uit worden gehaald wat verkeerd zou zijn aan hem en wat hij zegt. En ook worden daadwerkelijke positieve berichten gelijk afgedaan als loze beloften etc en gelinkt aan andere negatieve dingen. Als laatste worden ook constant oude koeien uit de sloot gehaald vwb eerdere uitspraken die helemaal niet of niet meer relevant zijn voor de desbetreffende situatie of de huidige algemene situatie.

Bottom line is dat ja, Keizer en TH mogen bekritiseerd worden op fouten die zij maken, dat is volledig terecht. Echter vind ik het bullshit dat zij worden bekritiseerd worden alleen op basis van gevoelens. Deze gevoelens zouden de argumenten moeten onderbouwen dat bijvoorbeeld het TH weg zou moeten en daar word ik nogal moe van. Naast dat vind ik dat een stevige discussie moet kunnen, maar er word te snel op de man word gespeeld wanneer één de ander niet kan overtuigen (of zelfs de ander ervan te verdenken betaald te worden door het TH).
Beter kun je het niet verwoorden!
nummer10
 nummer10 - maandag 13 november 2017 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2017 - 16:40 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

We zien allemaal dat het spel belabberd is en dat Keizer af en toe rare keuzes maakt vwb opstellingen en wissels. Dat mag bekritiseerd worden en dat is dan ook terecht.

Echter vind ik het een verschil dat wanneer 5 wedstrijden achter elkaar met minstens 3 doelpunten verschil (waaronder Feijenoord) gewonnen wordt, we helemaal niks over het positieve van "dat groepje" horen, laat staan uberhaupt hier verschijnen. Maar wanneer er iets negatiefs in het nieuws komt dat wel helemaal uitlichten.

Naast deze initiële negativitiet worden verder alle uitspraken onder de loep gelegd van oa Keizer opdat er iets kan uit worden gehaald wat verkeerd zou zijn aan hem en wat hij zegt. En ook worden daadwerkelijke positieve berichten gelijk afgedaan als loze beloften etc en gelinkt aan andere negatieve dingen. Als laatste worden ook constant oude koeien uit de sloot gehaald vwb eerdere uitspraken die helemaal niet of niet meer relevant zijn voor de desbetreffende situatie of de huidige algemene situatie.

Bottom line is dat ja, Keizer en TH mogen bekritiseerd worden op fouten die zij maken, dat is volledig terecht. Echter vind ik het bullshit dat zij worden bekritiseerd worden alleen op basis van gevoelens. Deze gevoelens zouden de argumenten moeten onderbouwen dat bijvoorbeeld het TH weg zou moeten en daar word ik nogal moe van. Naast dat vind ik dat een stevige discussie moet kunnen, maar er word te snel op de man word gespeeld wanneer één de ander niet kan overtuigen (of zelfs de ander ervan te verdenken betaald te worden door het TH).
heel mooi dat we winnen hasj.. maar da verbloemt alleen hoe slecht het gaat en hoe slecht we hebben gespeelt.. ben ik minder blij met de winst ? nee.. maar ik wil groei zien maar zie alleen afbraak..
remco k
 remco k - maandag 13 november 2017 - 18:05   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2017 - 13:17 schreef p111 het volgende:

[..]

He Has als het zo slecht gaat en je ziet de fouten van een trainer,lijkt het mij vrij logisch dat je dit soort meningen krijgt waarom heb jij daar zo,n probleem mee ?
Problemen met benoemen van de problemen heeft niemand. Het gaat vaak ook om de toon en hoe mensen spreken over Ajacieden
remco k
 remco k - maandag 13 november 2017 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2017 - 17:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heel mooi dat we winnen hasj.. maar da verbloemt alleen hoe slecht het gaat en hoe slecht we hebben gespeelt.. ben ik minder blij met de winst ? nee.. maar ik wil groei zien maar zie alleen afbraak..
Zo winnen doen je niet als je slecht speelt.
nummer10
 nummer10 - maandag 13 november 2017 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2017 - 18:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo winnen doen je niet als je slecht speelt.
dat is onzin wat je nu zegt.. ook met slecht voetbal kan je winnen..
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - maandag 13 november 2017 - 22:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2017 - 16:40 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

We zien allemaal dat het spel belabberd is en dat Keizer af en toe rare keuzes maakt vwb opstellingen en wissels. Dat mag bekritiseerd worden en dat is dan ook terecht.

Echter vind ik het een verschil dat wanneer 5 wedstrijden achter elkaar met minstens 3 doelpunten verschil (waaronder Feijenoord) gewonnen wordt, we helemaal niks over het positieve van "dat groepje" horen, laat staan uberhaupt hier verschijnen. Maar wanneer er iets negatiefs in het nieuws komt dat wel helemaal uitlichten.

Naast deze initiële negativitiet worden verder alle uitspraken onder de loep gelegd van oa Keizer opdat er iets kan uit worden gehaald wat verkeerd zou zijn aan hem en wat hij zegt. En ook worden daadwerkelijke positieve berichten gelijk afgedaan als loze beloften etc en gelinkt aan andere negatieve dingen. Als laatste worden ook constant oude koeien uit de sloot gehaald vwb eerdere uitspraken die helemaal niet of niet meer relevant zijn voor de desbetreffende situatie of de huidige algemene situatie.

Bottom line is dat ja, Keizer en TH mogen bekritiseerd worden op fouten die zij maken, dat is volledig terecht. Echter vind ik het bullshit dat zij worden bekritiseerd worden alleen op basis van gevoelens. Deze gevoelens zouden de argumenten moeten onderbouwen dat bijvoorbeeld het TH weg zou moeten en daar word ik nogal moe van. Naast dat vind ik dat een stevige discussie moet kunnen, maar er word te snel op de man word gespeeld wanneer één de ander niet kan overtuigen (of zelfs de ander ervan te verdenken betaald te worden door het TH).
Durf het bijna niet te typen...maareh....BAAAAAAAAAM!!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 13 november 2017 - 22:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2017 - 17:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

heel mooi dat we winnen hasj.. maar da verbloemt alleen hoe slecht het gaat en hoe slecht we hebben gespeelt.. ben ik minder blij met de winst ? nee.. maar ik wil groei zien maar zie alleen afbraak..
1 stukje van de tekst dat jij belicht. De rest teveel waarheid???
nummer10
 nummer10 - maandag 13 november 2017 - 23:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 november 2017 - 22:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

1 stukje van de tekst dat jij belicht. De rest teveel waarheid???
speel ik op de man dan ? en volgens mij staat er dat ik niet minder blij ben met een overwinning als jullie.. daarbij als er WEL iets moois tezien valt ik dit ook zeg.. dat het niet vaak is.. tjah.. ook geen reden voor aangezien er niet mooi gespeelt word.. het begin was nog beter dan nu.. zou andersom moeten zijn he
.. en ja vind zijn uitspraken raar en onzeker, even als zijn voorkomen.. en het TH.. mwah nooit zoveel overgezegt... alleen over bergkamp.. maar die vertrouw ik gewoon niet want er lopen nie zoveel mensen weg en bijna altijd is er een link naar hem.. maar dan nog.. ook al zoudrn er dingen gezegt zijn wat niet goed gingen bevestigen ze zelf dat er niet snel genoeg gehandeld is, maar hebben ze dit al niet el jaar gehad ? hadden ze toch allang van moeten leren ? en weet je AW.. ik vraag nie veel. het TH RVC de Trainer.. het boeit me geen fuck wie of wat er zit, zelfs het kampioenschap niet... en ook al is het de paus wat er zit ! als er maar gevoetbalt word zoals ajax behoord te voetballen.. all i ask

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 13 november 2017 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 november 2017 - 00:20   quote  deeplink  
maaruh AW.. ook jij hebt je negatief uitgelaten over bergkamp jonk en alles wat ajax zou moeten runnen.. dat ze de club kapot maken...

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5983
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









1.2260689