BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 oktober 2017 - 00:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 23:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker een aardige gozer, maar ongeschikt. Nu lees ik dat hij mogelijk vaker met Dolberg op links wil spelen...

Echt niet goed bij zijn voetbalverstand...

Nee flappie doet echt zijn best om de kerst niet te overleven ;-)
als hetzo blijft mag dat van mijn part
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 oktober 2017 - 05:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 00:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

welke vraag ?

wat betreft het spel onder bosz weet je wat de visie was.. ik zie hier totaal niks in..en nee klaassen geef je het nu op maar heb ik werkelijk nooit wat gevonden en vaker aangegeven... de "talenten" waar jij het op geeft die onder bosz afvielen bewijzen nu zijn gelijk op tete na zijn gelijk.. ze spelen amper en zelfs klaassen zit op de tribine.. te licht.. en het th wou veltman graag houden en heeft tete nooit een voorstel gedaan en volgens tete zelf lag dit aan het th.. wie zijn wij dan om bosz of welke trainer dan ook de schuld tegeven ? hij moest werken aan een aantal punten.. thats all.. en zoals je ziet ziet het th het duidelijk meer in veltman want anders deed je hem toen de tijd geen contract voorstel..
Voor Eredivisiebegrippen zijn spelers als Klaassen, Bazoer, El Ghazi en nog enkelen gewoon goed genoeg. Dat ze het in het buitenland niet redden heeft met veel meer te maken dan enkel dat ze te licht bevonden worden. Daar worden spelers namelijk veel sneller afgerekend op een slechte wedstrijd, aangezien het geld daar geen probleem is. Functioneert iemand niet, dan flikkeren ze daar in de winterstop er gewoon nog eens 30 tot 40 miljoen overheen om eenzelfde speler voor die positie te halen.

En welke visie? Het feit dat Bosz de 5-secondenregel invoerde welke uiteindelijk nooit tot uitvoer is gekomen? Bosz die vooruit wilde voetballen, maar waar ook de bal gewoon veelvuldig op het middenveld werd rondgespeeld?

Ok, en dan nu de vraag. Noem nu eens meer dan 5 wedstrijden waarin Ajax afgelopen seizoen echt overtuigend voetbalde en de visie van Bosz duidelijk zichtbaar was?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 oktober 2017 - 05:59   quote  deeplink  
-

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 oktober 2017 door Ajax Warrior --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 oktober 2017 - 07:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 05:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor Eredivisiebegrippen zijn spelers als Klaassen, Bazoer, El Ghazi en nog enkelen gewoon goed genoeg. Dat ze het in het buitenland niet redden heeft met veel meer te maken dan enkel dat ze te licht bevonden worden. Daar worden spelers namelijk veel sneller afgerekend op een slechte wedstrijd, aangezien het geld daar geen probleem is. Functioneert iemand niet, dan flikkeren ze daar in de winterstop er gewoon nog eens 30 tot 40 miljoen overheen om eenzelfde speler voor die positie te halen.

En welke visie? Het feit dat Bosz de 5-secondenregel invoerde welke uiteindelijk nooit tot uitvoer is gekomen? Bosz die vooruit wilde voetballen, maar waar ook de bal gewoon veelvuldig op het middenveld werd rondgespeeld?

Ok, en dan nu de vraag. Noem nu eens meer dan 5 wedstrijden waarin Ajax afgelopen seizoen echt overtuigend voetbalde en de visie van Bosz duidelijk zichtbaar was?
wedstrijden durf ik je zo niet te noemen want onthoud nie alle wedstrijden tegen wie etc, maar je moet het toch met me eens zijn dat het een stuk leuker en beter was dan nu ? nee niet in het begin.. daarom zeg ik mag hopen dat het snel beter word, want heb nu nog geen 1 mooie pot gezien.. ja de eerste, maar daarna werd het minder en minder.. en eigenlijk zou het andersom moeten..
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 31 oktober 2017 - 07:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 30 oktober 2017 - 23:18 schreef Ajax Warrior het volgende:
En in mei, als mogelijk het kampioenschap is behaald, staan de grootste criticasters vooraan om te laten zien hoe blij ze zijn!
Nee joh, dan is het onverdiend, met kut spel en stellen we niks voor in Europa.
p111
 p111 - dinsdag 31 oktober 2017 - 08:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 05:59 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Voor Eredivisiebegrippen zijn spelers als Klaassen, Bazoer, El Ghazi en nog enkelen gewoon goed genoeg. Dat ze het in het buitenland niet redden heeft met veel meer te maken dan enkel dat ze te licht bevonden worden. Daar worden spelers namelijk veel sneller afgerekend op een slechte wedstrijd, aangezien het geld daar geen probleem is. Functioneert iemand niet, dan flikkeren ze daar in de winterstop er gewoon nog eens 30 tot 40 miljoen overheen om eenzelfde speler voor die positie te halen.

En welke visie? Het feit dat Bosz de 5-secondenregel invoerde welke uiteindelijk nooit tot uitvoer is gekomen? Bosz die vooruit wilde voetballen, maar waar ook de bal gewoon veelvuldig op het middenveld werd rondgespeeld?

Ok, en dan nu de vraag. Noem nu eens meer dan 5 wedstrijden waarin Ajax afgelopen seizoen echt overtuigend voetbalde en de visie van Bosz duidelijk zichtbaar was?
Heerlijk was die 2 seg/regel, afgelopen zondag lieten ze bij fox via de camerabeelden zien hoe statisch Ajax nu speelt.Het vrijlopen was dramatisch er zat totaal geen beweging in.En daarom kunnen middelm/ploegjes als Willem 2 makkelijk overeind blijven,te weinig creativiteit arme Frenkie en jonge spelers als Kluivert durven amper nog een man te passeren bang voor balverlies,nee het gaat erg lekker leuk om naar te kijken.
Sorry misschien negatief maar ik erger me aan mijn club,er worden weer steeds meer eenheids worsten opgesteld het geen t/doelpunten krijgen staat volgens mij op 1.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 oktober 2017 door p111 --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 oktober 2017 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 07:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

wedstrijden durf ik je zo niet te noemen want onthoud nie alle wedstrijden tegen wie etc, maar je moet het toch met me eens zijn dat het een stuk leuker en beter was dan nu ? nee niet in het begin.. daarom zeg ik mag hopen dat het snel beter word, want heb nu nog geen 1 mooie pot gezien.. ja de eerste, maar daarna werd het minder en minder.. en eigenlijk zou het andersom moeten..
Leuker en beter?? Man, ook vorig jaar heb ik mij meermaals lopen te verbijten. Ook toen was het spel niet om aan te gluren. De enige wedstrijden die het aanzien waard waren de 1ste helft van de thuiswedstrijd tegen psv, de thuiswedstrijd tegen feijenoord en de beide heenwedstrijden in de kwart en halve finale van de EL. En o ja de thuiswedstrijd in de beker tegen Willem II Het enige waar men vorig jaar al content mee was, was dat het spel vooruit ging ipv achteruit. Dat het verder niet aan te zien was deerde men niet. Al direct verblind doordat vooruit gevoetbald werd. Overigens werd toen ook gewoon op het middenveld vaak naar elkaar de bal toegeschoven.

En zoals ik eerder al refereerde was Sanchez van onschatbare waarde. Ik ga je met zekerheid zeggen dat als hij er niet had gestaan Ajax er een stuk slechter had voorgestaan en zeker niet de finale van de EL gehaald. Het verbaast me overigens ook niet dat je ze niet kan beantwoorden, aangezien er niet meer dan 5 wedstrijden zijn geweest die het aanzien waard waren.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 31 oktober 2017 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 10:58 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Leuker en beter?? Man, ook vorig jaar heb ik mij meermaals lopen te verbijten. Ook toen was het spel niet om aan te gluren. De enige wedstrijden die het aanzien waard waren de 1ste helft van de thuiswedstrijd tegen psv, de thuiswedstrijd tegen feijenoord en de beide heenwedstrijden in de kwart en halve finale van de EL. En o ja de thuiswedstrijd in de beker tegen Willem II Het enige waar men vorig jaar al content mee was, was dat het spel vooruit ging ipv achteruit. Dat het verder niet aan te zien was deerde men niet. Al direct verblind doordat vooruit gevoetbald werd. Overigens werd toen ook gewoon op het middenveld vaak naar elkaar de bal toegeschoven.

En zoals ik eerder al refereerde was Sanchez van onschatbare waarde. Ik ga je met zekerheid zeggen dat als hij er niet had gestaan Ajax er een stuk slechter had voorgestaan en zeker niet de finale van de EL gehaald. Het verbaast me overigens ook niet dat je ze niet kan beantwoorden, aangezien er niet meer dan 5 wedstrijden zijn geweest die het aanzien waard waren.
Ik denk dat het behalen van de EL finale ook heel veel verbloemd. Waren we er tegen Kopenhagen uit gegaan met hetzelfde voetbal, dan was men veel minder goed gestemd geweest. De hoogtepunten is wat men onthoud en verblind door raakt, maar het slechte voetbal van de rest van het seizoen vergeet men even. Overigens geldt dat ook voor de daadwerkelijke EL finale, wat qua spel ook om te janken was.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - dinsdag 31 oktober 2017 - 16:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 29 oktober 2017 - 07:41 schreef AkaS het volgende:
Wat is Keizer toch een kansloze trainer!

Dolberg om zeep helpen is het enige waarin deze
lamlul succesvol in is!

Diep triest, net als die enge figuren op dit forum
die hem verdedigen!
Wtf praat je zo over diegene hier, die hem wel steunen?

Triest kutmannetje ben je, al hoef ik dat niet toe te lichten hier...

Stop je duim terug in je aars en ga spelletjes spelen op je telefoon aap!

Ongepast, stuurloos en waardeloos reageren doe je maar ergens anders.
AkaS
 AkaS - dinsdag 31 oktober 2017 - 16:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 16:42 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wtf praat je zo over diegene hier, die hem wel steunen?

Triest kutmannetje ben je, al hoef ik dat niet toe te lichten hier...

Stop je duim terug in je aars en ga spelletjes spelen op je telefoon aap!

Ongepast, stuurloos en waardeloos reageren doe je maar ergens anders.
Had je ook nog wat zinnigs te melden sukkeltje? Zo niet sodemieter anders
even een flink eind heen ontzettende stoere toetsenbord held !
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 oktober 2017 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 16:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Had je ook nog wat zinnigs te melden sukkeltje? Zo niet sodemieter anders
even een flink eind heen ontzettende stoere toetsenbord held !
Sorry Stan, maar je bent echt zelf degene die kwaad wordt op iedereen die hem wel steunt.
p111
 p111 - dinsdag 31 oktober 2017 - 18:45   quote  deeplink  
wat een heftige discussie,gewoon 2 verschillende meningen over onze trainer jammer dat er zo gescholden moet worden.
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 31 oktober 2017 - 20:58   quote  deeplink  
--------Dolberg------ Huntelaar-------
Ziyech----------------------------Neres
--------------------S de Jong---------
---------Schone-----------------------
Sinkgraven ---------------------Veltman
---------Wober---- De Ligt------------

4-4-2 kunnen ze samen spelen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 31 oktober 2017 door aaadjuh --
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 31 oktober 2017 - 21:14   quote  deeplink  
Wat een kutopstelling joh.
aaadjuh
 aaadjuh - dinsdag 31 oktober 2017 - 21:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 21:14 schreef NatjosFC het volgende:
Wat een kutopstelling joh.
Systeem vind je dus goed , maar dan met andere spelers?
NatjosFC
 NatjosFC - dinsdag 31 oktober 2017 - 22:01   quote  deeplink  
Wat moet het voorstellen?
een 424? Ik vind het niks, als je al iets anders probeert zou ik in ieder geval het team rondom Ziyech bouwen met Ziyech als echte 10.
Eide
 Eide - dinsdag 31 oktober 2017 - 22:13   quote  deeplink  
Waarom Ziyech op de flank? Dan ontneem je hem de vrije rol waarin hij juist rendeert. En dan Siem op een middenveld waar hij alleen moet verdedigen. Voorin is het al druk en met 2 middenvelders moet je steeds achteruit denken.

Dit is een gekunstelde manier om Dolberg en KJH naast elkaar in de spits te laten spelen. Dat lijkt mij de verkeerde manier om het voetbal te benaderen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 31 oktober 2017 - 23:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 12:07 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik denk dat het behalen van de EL finale ook heel veel verbloemd. Waren we er tegen Kopenhagen uit gegaan met hetzelfde voetbal, dan was men veel minder goed gestemd geweest. De hoogtepunten is wat men onthoud en verblind door raakt, maar het slechte voetbal van de rest van het seizoen vergeet men even. Overigens geldt dat ook voor de daadwerkelijke EL finale, wat qua spel ook om te janken was.
Krijg nou wat, het was dus nog iemand opgevallen??? Whahahaha ik dacht al dat ik gek was! ;-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 31 oktober 2017 - 23:40   quote  deeplink  
Onana
Orejuela (zodra die maar enigzins goed genoeg is), Veltman, Wober en Viergever.
Siem de Jong, Donny van de Beek en Ziyech.
Neres, Huntelaar en Younes.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 31 oktober 2017 - 23:49   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 23:40 schreef Loetje het volgende:
Onana
Orejuela (zodra die maar enigzins goed genoeg is), Veltman, Wober en Viergever.
Siem de Jong, Donny van de Beek en Ziyech.
Neres, Huntelaar en Younes.
kan ik enigzins meeleven.. alleen vind ik persoonlijk schone beter voetballend dan siem de jong... aan de andere kant vind ik siem weer beter in zijn loopacties.. en vdbeek heeft me persoonlijk nog niet echt kunnnen bekoren en mocht schone op die manier geslachtofferd worden ik eerder frenkie zou kiezen ipv vdbeek.. voorhoede kan ik meeleven, echter moet het rendement van younnes wel zwaar omhoog.. maybe johnsen keer een basis plekkiegeven of cassiera ? achterin gewoon mee eens
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 01 november 2017 - 00:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 23:40 schreef Loetje het volgende:
Onana
Orejuela (zodra die maar enigzins goed genoeg is), Veltman, Wober en Viergever.
Siem de Jong, Donny van de Beek en Ziyech.
Neres, Huntelaar en Younes.
Ik vind ook dat De Ligt een mindere periode heeft, maar om hem er nou volledig uit te halen?
Voor de rest ben ik het zeker met je eens, waarbij Frenkie de Jong zowat vaste invaller is.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 november 2017 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 00:03 schreef Hasjkoph het volgende:

[..]

Ik vind ook dat De Ligt een mindere periode heeft, maar om hem er nou volledig uit te halen?
Voor de rest ben ik het zeker met je eens, waarbij Frenkie de Jong zowat vaste invaller is.
De Ligt stapelt momenteel zo enorm veel fouten op elkaar dat een paar potjes banken geen kwaad kan. En dan ook echt een paar potjes want talent heeft die wel. Hij speelt momenteel omdat er gewoon niks beters is en hij die fouten kan maken. Maar momenteel zijn het er wel heel erg veel.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 november 2017 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 23:49 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kan ik enigzins meeleven.. alleen vind ik persoonlijk schone beter voetballend dan siem de jong... aan de andere kant vind ik siem weer beter in zijn loopacties.. en vdbeek heeft me persoonlijk nog niet echt kunnnen bekoren en mocht schone op die manier geslachtofferd worden ik eerder frenkie zou kiezen ipv vdbeek.. voorhoede kan ik meeleven, echter moet het rendement van younnes wel zwaar omhoog.. maybe johnsen keer een basis plekkiegeven of cassiera ? achterin gewoon mee eens
Maakt me eigenlijk geen moer uit of iemand het er mee eens is.

Voor de rest, de enige 2 bij Jong die momenteel echt recht hebben om een keer te spelen in Ajax 1 zijn Cassierra en Eiting. Johnsen speelt nog veel en veel te vaak echt ruk en presteert nog veel te weinig in de kleine ruimte.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - woensdag 01 november 2017 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 01:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maakt me eigenlijk geen moer uit of iemand het er mee eens is.

Voor de rest, de enige 2 bij Jong die momenteel echt recht hebben om een keer te spelen in Ajax 1 zijn Cassierra en Eiting. Johnsen speelt nog veel en veel te vaak echt ruk en presteert nog veel te weinig in de kleine ruimte.
Maar de media he, de media zegt het!
remco k
 remco k - woensdag 01 november 2017 - 09:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 01:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Maakt me eigenlijk geen moer uit of iemand het er mee eens is.

Voor de rest, de enige 2 bij Jong die momenteel echt recht hebben om een keer te spelen in Ajax 1 zijn Cassierra en Eiting. Johnsen speelt nog veel en veel te vaak echt ruk en presteert nog veel te weinig in de kleine ruimte.
Eens, de rest is gewoon nog niet goed genoeg, zeker Johnson begrijp ik nog niet veel van de hype om hem al op te stellen..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 november 2017 - 09:28   quote  deeplink  
Kan Cassierra ook als buitenspeler uit de voeten?
p111
 p111 - woensdag 01 november 2017 - 09:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 20:58 schreef aaadjuh het volgende:
--------Dolberg------ Huntelaar-------
Ziyech----------------------------Neres
--------------------S de Jong---------
---------Schone-----------------------
Sinkgraven ---------------------Veltman
---------Wober---- De Ligt------------

4-4-2 kunnen ze samen spelen.
En Frenkie de Jong en Donny v/d Beek en Kluivert lekker naar de uitgang laten lopen,en Schone en Siem laten afbouwen in Ajax 1. Prima man
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 01 november 2017 - 09:59   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 16:55 schreef AkaS het volgende:

[..]

Had je ook nog wat zinnigs te melden sukkeltje? Zo niet sodemieter anders
even een flink eind heen ontzettende stoere toetsenbord held !
Wie is hier de toetsenbord held? :

Bericht van: AkaSblokkeer deze gebruiker
Verzonden op: 2017-10-31 17:14
Onderwerp: Loser
Bericht: Wat ben jij een trieste loser!

Keizer en iedereem die hem geschikt vinden
hebben 0 verstand van voetbal.

Ga daar maar eens flink over tekeer Whahahaha.
Jankert!
antwoord meteen op dit bericht
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 01 november 2017 - 10:02   quote  deeplink  
Bedankt voor je prachtige privé bericht, ik voel mij enorm vereerd.

Ook namens iedereen die Keizer wel een kans geeft, hartelijk dank.

Je bent van onschatbare waarde op dit forum en ook daarvoor vele malen dank!

Ik kijk al uit naar je volgende privé bericht.

Mvg,

Een trieste loser
remco k
 remco k - woensdag 01 november 2017 - 10:24   quote  deeplink  
----------------Onana----------------

------Veltman--De Ligt--Viergever----

--------------vd Beek---------------

----S de Jong----------F de Jong

---------------Zyech----------------

Nerres---------Dolberg------Kluivert

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 november 2017 door remco k --
remco k
 remco k - woensdag 01 november 2017 - 10:25   quote  deeplink  
Hiermee wordt je kampioen..
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 november 2017 - 10:32   quote  deeplink  
Op Kluivert na, eens. Eventueel Wöber voor Viergever, maar voor de rest denk ik dat je iedereen buiten de top 3 daarmee zou kunnen verslaan. Maar kan met 433 ook, dus dan kun je beter 433 blijven spelen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 november 2017 - 10:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 09:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Eens, de rest is gewoon nog niet goed genoeg, zeker Johnson begrijp ik nog niet veel van de hype om hem al op te stellen..
kluivert wel dan ? vind hem een irritant capsones ventje worden
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 november 2017 - 10:41   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 10:34 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kluivert wel dan ? vind hem een irritant capsones ventje worden
+1
remco k
 remco k - woensdag 01 november 2017 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 10:32 schreef NatjosFC het volgende:
Op Kluivert na, eens. Eventueel Wöber voor Viergever, maar voor de rest denk ik dat je iedereen buiten de top 3 daarmee zou kunnen verslaan. Maar kan met 433 ook, dus dan kun je beter 433 blijven spelen.
Ik vind dat je gewoon je beste spelers moer gaan opstellen....
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 november 2017 - 11:55   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat je gewoon je beste spelers moer gaan opstellen....
en jij vind kluivert bij de beste 11 horen ?
p111
 p111 - woensdag 01 november 2017 - 12:44   quote  deeplink  
Onana
Veltman-De Licht-Wober-Sinkgraven
v/d Beek
F/de Jong - Hakim
Neres - Dolberg-Kluivert.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 01 november 2017 - 13:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 10:24 schreef remco k het volgende:
----------------Onana----------------

------Veltman--De Ligt--Viergever----

--------------vd Beek---------------

----S de Jong----------F de Jong

---------------Zyech----------------

Nerres---------Dolberg------Kluivert
Ben je niet verdedigend te kwetsbaar? Met de huidige opstelling komen we al te vaak in de problemen en is het dat Onana ons heel goed redt, maar het middenveld in jouw opstelling is heel aanvallend ingesteld, want ook Van de Beek is geen echte controleur (alhoewel ik hem daar ook graag zie). Wordt onze verdediging dan niet te vaak tegenover een overmacht te staan?
AkaS
 AkaS - woensdag 01 november 2017 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 31 oktober 2017 - 18:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Sorry Stan, maar je bent echt zelf degene die kwaad wordt op iedereen die hem wel steunt.
Hahaha ik moet er wel om lachen Loetje. Je mag me wel Stan noemen hoor
als je dat prettiger vindt. Stan lacht in ieder geval heel hard mee en
ik snap het wel.

Maar wat betreft onze Apenis... Als hij Keizer zo nodig moet en wil
verdedigen moet hij dat lekker doen. Toont gelijk zijn gebrek aan (voetbal) verstand aan.

En tot slot beelden zeggen meer dan 1.000 woorden en de beelden die ik zie zijn allesbehalve beelden van een team dat fatsoenlijk voetbal speelt binnen een systeem dat eigen is.

En Dolberg op links laten verpieteren zegt ook veel maar weinig goeds!
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 01 november 2017 - 14:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 10:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind dat je gewoon je beste spelers moer gaan opstellen....
Maar dan zou je Huntelaar en Younes ook een plek moeten geven. Ik vind niet dat het systeem moet wijken voor de spelers. Ik twijfel trouwens wel hoe het middenveld in een 343 zou werken. Toen FdB het probeerde werd de CVM of LM vaak gedwongen door te schuiven naar LB. Dat is nou niet bepaald iets waar een van de Beek of F.DeJong uit de voeten kunnen.
AkaS
 AkaS - woensdag 01 november 2017 - 14:20   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 10:24 schreef remco k het volgende:
----------------Onana----------------

------Veltman--De Ligt--Viergever----

--------------vd Beek---------------

----S de Jong----------F de Jong

---------------Zyech----------------

Nerres---------Dolberg------Kluivert
Vind ik niet eens zo slecht, afhankelijk hoe Keizer de lijnen uitzet...!

Zelf zou ik het ietsje anders invullen:

-----------------Onana------------------

----de Ligt-----Viergever------Wöber----

--------------vd Beek-------------------

----F.de Jong----------Ziyech-----------

-------------S. de Jong-----------------

Neres----------------------------Kluivert

--------------Dolberg--------------------

+ Nieuwe trainer ;-)
AkaS
 AkaS - woensdag 01 november 2017 - 14:32   quote  deeplink  
Even wat heel anders....

http://ajax.headliner.nl/headliner.php?c=nl&id=376931&abbr=voetbalprimeur&ref=hn_ajax

Voormalig Ajacied Yakubu op 35 jarige leeftijd overleden!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 01 november 2017 door AkaS --
Loetje
 Loetje - woensdag 01 november 2017 - 14:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 14:08 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha ik moet er wel om lachen Loetje. Je mag me wel Stan noemen hoor
als je dat prettiger vindt. Stan lacht in ieder geval heel hard mee en
ik snap het wel.

Maar wat betreft onze Apenis... Als hij Keizer zo nodig moet en wil
verdedigen moet hij dat lekker doen. Toont gelijk zijn gebrek aan (voetbal) verstand aan.

En tot slot beelden zeggen meer dan 1.000 woorden en de beelden die ik zie zijn allesbehalve beelden van een team dat fatsoenlijk voetbal speelt binnen een systeem dat eigen is.

En Dolberg op links laten verpieteren zegt ook veel maar weinig goeds!
Geloof je echt dat je een vriend van hem bent ja? Exact dezelfde manier van posten, echt exact. Exact dezelfde topictitels met open deuren. Te opvallend jongen. Je zakte na een dag al door het ijs.

En iedereen gaan benaderen via PB helpt ook niet echt. Want ook dat komt wel erg overeen.
AkaS
 AkaS - woensdag 01 november 2017 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 14:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Geloof je echt dat je een vriend van hem bent ja? Exact dezelfde manier van posten, echt exact. Exact dezelfde topictitels met open deuren. Te opvallend jongen. Je zakte na een dag al door het ijs.

En iedereen gaan benaderen via PB helpt ook niet echt. Want ook dat komt wel erg overeen.
Wat ik al zei, je mag me Stan noemen. Hahahaha.
Wel grappig hoor. Nu post ik exact hetzelfde en
een andere keer waren " mijn" posts vroeger inhoudelijk
beter... Misschien dan toch een klein verschilletje..?

Maar denk vooral wat je wil denken :-)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 01 november 2017 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 15:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat ik al zei, je mag me Stan noemen. Hahahaha.
Wel grappig hoor. Nu post ik exact hetzelfde en
een andere keer waren " mijn" posts vroeger inhoudelijk
beter... Misschien dan toch een klein verschilletje..?

Maar denk vooral wat je wil denken :-)
Ik denk dat jij maatjes zoekt hier, die met jou meelullen...

Helaas ouwe, je bent te simpel.

Misschien kan je gaan bingo spelen in een bejaardentehuis?
Die oudjes luisteren waarschijnlijk wel naar je, met hun gehoorapparaat op mute.

Groetjes van de Keizer lover, Apenis!
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 01 november 2017 - 16:33   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 09:59 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Wie is hier de toetsenbord held? :

Bericht van: AkaSblokkeer deze gebruiker
Verzonden op: 2017-10-31 17:14
Onderwerp: Loser
Bericht: Wat ben jij een trieste loser!

Keizer en iedereem die hem geschikt vinden
hebben 0 verstand van voetbal.

Ga daar maar eens flink over tekeer Whahahaha.
Jankert!
antwoord meteen op dit bericht
Stan, reageer hier eens op pikkie ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 01 november 2017 - 16:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 10:02 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Bedankt voor je prachtige privé bericht, ik voel mij enorm vereerd.

Ook namens iedereen die Keizer wel een kans geeft, hartelijk dank.

Je bent van onschatbare waarde op dit forum en ook daarvoor vele malen dank!

Ik kijk al uit naar je volgende privé bericht.

Mvg,

Een trieste loser
Ooooh stannie toch...waar blijven jouw helden reacties nou? :(
nummer10
 nummer10 - woensdag 01 november 2017 - 16:41   quote  deeplink  
vraag me toch af waarom nu huntelaar bij veel weer moet wijken voor dolberg.. terwijl dezelfde riepen om dolberg eruit tehalen omdat huntelaar zo belangrijk is.. dus vraag me af waarom nu weer dolberg ? omdat die zijn vorm terug heeft ? 2 doelpunten feyenoord.. een feyenoord met een gatenkaas die nog amper wat deed achterin.. als dat de definitie is van vorm terug is, houd het al snel op.. willem2 niks van hem gezien en kom niet aan van dat hrt wennen was.. want linksbuiten is zijn oorspronkelijke positie en heeft die gespeelt in de jeugd (waar die net weg is)
Loetje
 Loetje - woensdag 01 november 2017 - 16:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 15:35 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat ik al zei, je mag me Stan noemen. Hahahaha.
Wel grappig hoor. Nu post ik exact hetzelfde en
een andere keer waren " mijn" posts vroeger inhoudelijk
beter... Misschien dan toch een klein verschilletje..?

Maar denk vooral wat je wil denken :-)
Je verraad jezelf gewoon. Wel grappig dan je dan als vriend alles weet over wat je zelf vroeger zei. Dat zou ik dan echt niet weten.
Loetje
 Loetje - woensdag 01 november 2017 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 01 november 2017 - 16:41 schreef nummer10 het volgende:
vraag me toch af waarom nu huntelaar bij veel weer moet wijken voor dolberg.. terwijl dezelfde riepen om dolberg eruit tehalen omdat huntelaar zo belangrijk is.. dus vraag me af waarom nu weer dolberg ? omdat die zijn vorm terug heeft ? 2 doelpunten feyenoord.. een feyenoord met een gatenkaas die nog amper wat deed achterin.. als dat de definitie is van vorm terug is, houd het al snel op.. willem2 niks van hem gezien en kom niet aan van dat hrt wennen was.. want linksbuiten is zijn oorspronkelijke positie en heeft die gespeelt in de jeugd (waar die net weg is)
Ga je nu echt iedere dag dit aanhalen? Het is dat ik inmiddels enigzins weet wie je bent maar anders zou je zeggen dat hier iemand post die totaal levensmoe is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5936
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0260791