BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 20 november 2017 - 15:43   quote  deeplink  
Keizer vind ik toch een beetje zwalken en niet sterk overkomen... De wedstrijd tegen PSV gaat cruciaal worden voor zijn toekomst. Die 8-0 heeft geen waarde als hij hier weer onderuitgaat. Wel toevallig dat als Younes niet speelt Ajax veel gevaarlijker is en ook gewoon makkelijk wint.

Een Top trainer, dat zal Keizer nooit worden in mijn ogen. Ook een talentvolle trainer kan je hem niet noemen met zijn leeftijd en wat hij tot nu toe heeft bereikt. Hij mist ook de nodige ervaring als speler van een topclub in Europa.

Hij is een prima jeugdtrainer voor clubs als Ajax, maar ik zie hem nog steeds niet als verlosser. Als hij niet van PSV wint, dan weet ik niet of hij alsnog de kerst gaat halen. Spelers beginnen nu ook beetje bij beetje te mokken.
AkaS
 AkaS - zaterdag 02 december 2017 - 08:49   quote  deeplink  
Lees zojuist dat Keizer tegen Twente gaat spelen met 3 4 3.
Hierbij bestaat de achterhoede uit:

VELTMAN- DE LIGT- WÖBER

Ik krijg met de week een grotere aversie tegen deze hofnar.

Volgens mij staat volgende week een wedstrijdje tegen PSV
Op het programma en dan is deze achterhoede zelfmoord.

Tegen Twente zou het misschien nog wel lukken maar gezien het
Zwalken tot op heden zou de beoogde opstelling tegen PSV
Een mooie test tegen Twente kunnen zijn... Ik kan mij niet
Voorstellen dat je tegen PSV met VELTMAN de LIGT en WÖBER gaat
Spelen???

Ik hoor overigens al jaren dat het systeem 3 4 3 in het huidige
Voetbal niet meer kan... Althans niet tegen serieuze tegenstanders.

Wie stopt het duo Spijkerman/Keizer ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 december 2017 door AkaS --
remco k
 remco k - zaterdag 02 december 2017 - 10:18   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 december 2017 - 08:49 schreef AkaS het volgende:
Lees zojuist dat Keizer tegen Twente gaat spelen met 3 4 3.
Hierbij bestaat de achterhoede uit:

VELTMAN- DE LIGT- WÖBER

Ik krijg met de week een grotere aversie tegen deze hofnar.

Volgens mij staat volgende week een wedstrijdje tegen PSV
Op het programma en dan is deze achterhoede zelfmoord.

Tegen Twente zou het misschien nog wel lukken maar gezien het
Zwalken tot op heden zou de beoogde opstelling tegen PSV
Een mooie test tegen Twente kunnen zijn... Ik kan mij niet
Voorstellen dat je tegen PSV met VELTMAN de LIGT en WÖBER gaat
Spelen???

Ik hoor overigens al jaren dat het systeem 3 4 3 in het huidige
Voetbal niet meer kan... Althans niet tegen serieuze tegenstanders.

Wie stopt het duo Spijkerman/Keizer ?
Hè systeem kan prima tegen iedere tegenstander. Alles valt of staat met de invulling.

Ik zou overigens zelf nu niet voor die opstelling kiezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 02 december 2017 door remco k --
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 02 december 2017 - 13:04   quote  deeplink  
Dit wordt vroeg volgieten en lam de wedstrijd kijken zo. Nieuwmarkt wordt het btw, del Mondo
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 02 december 2017 - 17:43   quote  deeplink  
Dat hij nu weer de formatie veranderd is natuurlijk van de zotte. Hij weet gewoon echt niet wat ie moet nu er weer om Frenkie geroepen wordt. Hij durft niet de keuze te maken tussen Schöne of Frenkie. Jammer.

Knopen doorhakken. Zet 1 van die twee op de bank. Welke maakt dan even niet uit, maar maak een keuze en zet dan Zeefuik gewoon weer RB.

Maar ach tegen Twente moet het nog wel kunnen.
Eide
 Eide - zaterdag 02 december 2017 - 18:16   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 december 2017 - 17:43 schreef NatjosFC het volgende:
Dat hij nu weer de formatie veranderd is natuurlijk van de zotte. Hij weet gewoon echt niet wat ie moet nu er weer om Frenkie geroepen wordt. Hij durft niet de keuze te maken tussen Schöne of Frenkie. Jammer.

Knopen doorhakken. Zet 1 van die twee op de bank. Welke maakt dan even niet uit, maar maak een keuze en zet dan Zeefuik gewoon weer RB.

Maar ach tegen Twente moet het nog wel kunnen.
Ik denk dat hij denkt dat hij niet anders kan na de eerste helft van vorige week. Niet zozeer omwege Frenkie maar door het voetbal van die eerste helft. En ik kan hem niet eens ongelijk geven. Of het dan tegen Twente ook gaat werken is een heel andere vraag, want Ajax zal in de omschakeling kwetsbaar zijn.
hippy
 hippy - zaterdag 02 december 2017 - 21:02   quote  deeplink  
De hand van Edwin is bijna te zien in Marcel zijn keel.... Een marionet dus. Deze man is gewoon niet geschikt. Steeds weer dezelfde speeches. “We zijn niet scherp genoeg”. Dat is dus de schuld van de trainer en hij geeft het dus zelf toe. Control, alt, delete en nieuw bestand openen graag...
AkaS
 AkaS - zaterdag 02 december 2017 - 21:06   quote  deeplink  
Zoveel meningen en zoveel ideeën....
Maar feit is wel dat er geen touw aan Keizer vast te knopen is.

Mijn idee is voor nu in ieder geval te kiezen voor de toekomst.

................ Onana ...................

...........de Ligt...Wöber..............

Zeefuik.......................... Suggestie ?

................ Donny .................

......F.de Jong........ Ziyech..........

Neres...........................Kluivert

.................Dolberg................

Johnny van 't Schip Hoofdtrainer.
Keizer assistent van Johnny.
Spijkerman lekker opzouten!!!
hippy
 hippy - zaterdag 02 december 2017 - 21:12   quote  deeplink  
We hebben directe versterking nodig. Type klaassen. We missen gewoon gif in de ploeg en we hebben geen leider.
hippy
 hippy - zaterdag 02 december 2017 - 21:14   quote  deeplink  
Gewoon davy terughalen. Hij speelt toch niet.
p111
 p111 - zaterdag 02 december 2017 - 21:24   quote  deeplink  
Het is ook in zijn commentaar na de wedstrijd een droppie eerste klas,wat een drama trainer.
hippy
 hippy - zaterdag 02 december 2017 - 21:35   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 december 2017 - 21:24 schreef p111 het volgende:
Het is ook in zijn commentaar na de wedstrijd een droppie eerste klas,wat een drama trainer.
Ik had bij Bosz altijd het idee dat hij stond voor zijn tactiek en dat heb ik bij Keizer helemaal niet. Denk dat dat nu juist de kop van Bosz heeft gekost. Keizer luistert wel braaf en is gewoon een slapjanus. Ziyech moet je er gewoon buiten zetten. Younes heeft hij ook veels te lang laten staan.
remco k
 remco k - zondag 03 december 2017 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 december 2017 - 21:06 schreef AkaS het volgende:
Zoveel meningen en zoveel ideeën....
Maar feit is wel dat er geen touw aan Keizer vast te knopen is.

Mijn idee is voor nu in ieder geval te kiezen voor de toekomst.

................ Onana ...................

...........de Ligt...Wöber..............

Zeefuik.......................... Suggestie ?

................ Donny .................

......F.de Jong........ Ziyech..........

Neres...........................Kluivert

.................Dolberg................

Johnny van 't Schip Hoofdtrainer.
Keizer assistent van Johnny.
Spijkerman lekker opzouten!!!
Op basis waarvan van t schip?
AkaS
 AkaS - zondag 03 december 2017 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 december 2017 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Op basis waarvan van t schip?
Goeie vraag Remco. Ik kan dit niet heel goed onderbouwen.
Alles beter dan het huidige stafje trainers dat we hebben.

Johnny doet het heel goed bij PEC. Komt heel goed over in
de media..Sterk en overtuigend vind ik en hij heeft als ex Ajacied
ook de nodige ervaring opgedaan:

Na zijn actieve voetbalcarrière was hij jeugd- en assistenttrainer bij Ajax en hoofdtrainer bij FC Twente. Van 't Schip werd op 2 augustus 2004 aangesteld als assistent-bondscoach van het Nederlands elftal, zijn contract liep tot en met het Europees kampioenschap voetbal in 2008 in Oostenrijk en Zwitserland.

Na het EK 2008 keert Van 't Schip terug bij Ajax als assistent-trainer, onder hoofdcoach Marco van Basten. Vanaf 6 mei 2009 nam hij het roer over van de opgestapte Marco van Basten als Interim trainer. Vanaf het seizoen 2009/10 werd hij weer assistent, maar nu onder leiding van Martin Jol.

Van 't Schip was in het seizoen 2010/11 hoofdtrainer van het Australische Melbourne Heart dat in de A-League uitkwam.

Vanaf de zomer 2012 tot aan 3 januari 2013 was hij coach van Chivas Guadalajara in Mexico. Hij werd aangesteld op advies van Johan Cruyff, die daar toen werkte.

Van 't Schip werd in de zomer van 2013 technisch adviseur bij Melbourne City FC. Nadat John Aloisi ontslag kreeg wegens tegenvallende resultaten, werd Van 't Schip opnieuw hoofdtrainer.[1]. Na het behalen van goede resultaten en de overname van de club uit Melbourne door de Manchester City-groep, tekende hij op 19 maart 2014 een driejarig contract, tot het einde van het seizoen 2016/17.[2] Hij stapte in januari 2017 op bij Melbourne City omdat hij vanwege privéomstandigheden terug naar Nederland wilde.[3]

Bron: Wikipedia
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 03 december 2017 - 11:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 02 december 2017 - 21:06 schreef AkaS het volgende:
Zoveel meningen en zoveel ideeën....
Maar feit is wel dat er geen touw aan Keizer vast te knopen is.

Mijn idee is voor nu in ieder geval te kiezen voor de toekomst.

................ Onana ...................

...........de Ligt...Wöber..............

Zeefuik.......................... Suggestie ?

................ Donny .................

......F.de Jong........ Ziyech..........

Neres...........................Kluivert

.................Dolberg................

Johnny van 't Schip Hoofdtrainer.
Keizer assistent van Johnny.
Spijkerman lekker opzouten!!!
Vind Zeefuik nou niet bepaald de toekomst. Linksback komt er nog wel een vervanger voor Viergever. Maar is eerst wel goedzo.

Van T schip doet het nu leuk bij PEC. Maar heeft ook gewoon een goed elftal. Weegt zeker mee in de prestaties tov vorig seizoen van PEC waardoor het zo verassend lijkt. Ik zou eerder voor vd Brom gaan eigenlijk. Veel ervaring doet het eigenlijk overal wel goed. Bij Anderlecht ervaring met een topclub opgedaan. Kampioen geworden en CL gehaald. Werkt ook graag met jeugd en laat zn elftallen vaak redelijk goed voetbal spelen voor zover mogelijk.
AkaS
 AkaS - zondag 03 december 2017 - 14:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 december 2017 - 11:17 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Vind Zeefuik nou niet bepaald de toekomst. Linksback komt er nog wel een vervanger voor Viergever. Maar is eerst wel goedzo.

Van T schip doet het nu leuk bij PEC. Maar heeft ook gewoon een goed elftal. Weegt zeker mee in de prestaties tov vorig seizoen van PEC waardoor het zo verassend lijkt. Ik zou eerder voor vd Brom gaan eigenlijk. Veel ervaring doet het eigenlijk overal wel goed. Bij Anderlecht ervaring met een topclub opgedaan. Kampioen geworden en CL gehaald. Werkt ook graag met jeugd en laat zn elftallen vaak redelijk goed voetbal spelen voor zover mogelijk.
Zou van de Brom ook niet onlogisch vinden.
Het argument van jou tov Johnny van 't Schip is raar,
want bij Ajax krijgt hij betere spelers dan bij PEC
lijkt mij....

Of vind jij de selectie van PEC beter dan
die van ons?
Pietje
 Pietje - zondag 03 december 2017 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 december 2017 - 14:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zou van de Brom ook niet onlogisch vinden.
Het argument van jou tov Johnny van 't Schip is raar,
want bij Ajax krijgt hij betere spelers dan bij PEC
lijkt mij....

Of vind jij de selectie van PEC beter dan
die van ons?
Van den Brom of John van 't Schip zijn beide trainers die "vooruit" denken en ook zo willen spelen. Ik denk dat beide trainers niet zouden misstaan bij de "Ajax-filosofie".
En bij dat "vooruit" denken, mag je de defensieve taken uiteraard niet verwaarlozen, iets wat met name Peter Bosz wel overkwam.
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 03 december 2017 - 14:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 december 2017 - 14:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zou van de Brom ook niet onlogisch vinden.
Het argument van jou tov Johnny van 't Schip is raar,
want bij Ajax krijgt hij betere spelers dan bij PEC
lijkt mij....

Of vind jij de selectie van PEC beter dan
die van ons?
Nee? Zoals ik zeg.

Hij heeft een veel betere selectie dan PEC vorig seizoen had. Daardoor lijkt het alsof ze heel verassend presteren. Maar dat had Ron Jans ook gekund met PEC zoals hij meerdere keren heeft laten zien. Bijvoorbeeld: het verschil is enorm tussen van der Hart en Boer. Boer pakt wekelijks punten voor PEC (op PSV thuis na). Van der Hart heeft PEC vorige seizoen enorm veel punten gekost, die man is echt een van de slechtste keepers van de Eredivisie. Dat weegt enorm mee, in de winterstop gaan bij PEC waarschijnlijk 2 tot 5 sterkhouders weg. Dan blijft er niet veel meer over, dan kan je ook van t Schip het huidige niveau niet meer aantikken. Dan zou niemand om van t Schip roepen, tis voor hem nu gelukkig dat gewoon alles op zn plek valt qua selectie. En ja, hij doet het er goed mee.

Vd Brom doet het echter al jaren goed, bij veel verschillende clubs. Nu ook alweer bijna 4 jaar bij Az, dus kan me voorstellen dat die stap wil maken en hij is daar ook wel klaar voor in mijn opinie. Bovendien heeft hij een verleden bij Ajax, niet dat dat per se een pre is.
Pietje
 Pietje - zondag 03 december 2017 - 15:02   quote  deeplink  
AZ is in de stand Ajax inmiddels voorbij. Ze staan keurig 2e. Echt bizar knap, want AZ heeft ook een piepjonge selectie. En een uitstekende trainer...
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 03 december 2017 - 16:02   quote  deeplink  
Zag een mooie comment op Voetbalzone, die het huidige Ajax heel goed beschrijft in mijn opinie.

'Er zit niks in wat ook maar een beetje het gevoel geeft van 'het komt wel goed'. De selectie mist wederom ervaring en op sommige posities simpelweg kwaliteit. Er staat een incapabele stagair voor de groep met de uitstraling van een pantoffel en er zit 0,0 vastigheid in. Pijnlijk dat het seizoen in de eerste week van December al praktisch voorbij kan zijn en dat na al 3 prijsloze jaren. En het meest frustrerende vooruitzicht is dat er waarschijnlijk weer niks aan gedaan zal worden, degene die dit seizoen er bovenuit steken zullen verkocht worden (na dat alle seizoenskaarten de deur uit zijn) en het beloofde transfervuurwerk zal weer uitblijven. 4 kampioenschappen in de laatste 13 jaar is gewoon schandalig, Ajax zou met zijn financiele middelen het Bayern van Nederland moeten zijn. Deze club is goed ziek...' - Lid van voetbalzone
Brandje
 Brandje - zondag 03 december 2017 - 18:07   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 december 2017 - 14:19 schreef Pietje het volgende:

[..]

Van den Brom of John van 't Schip zijn beide trainers die "vooruit" denken en ook zo willen spelen. Ik denk dat beide trainers niet zouden misstaan bij de "Ajax-filosofie".
En bij dat "vooruit" denken, mag je de defensieve taken uiteraard niet verwaarlozen, iets wat met name Peter Bosz wel overkwam.
Dat wil Keizer ook. Echter heeft hij geen klote vertellen want hennie, dennis, Carlo en Aron bepalen het bij Ajax
Pietje
 Pietje - zondag 03 december 2017 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 december 2017 - 16:02 schreef NatjosFC het volgende:
Zag een mooie comment op Voetbalzone, die het huidige Ajax heel goed beschrijft in mijn opinie.

'Er zit niks in wat ook maar een beetje het gevoel geeft van 'het komt wel goed'. De selectie mist wederom ervaring en op sommige posities simpelweg kwaliteit. Er staat een incapabele stagair voor de groep met de uitstraling van een pantoffel en er zit 0,0 vastigheid in. Pijnlijk dat het seizoen in de eerste week van December al praktisch voorbij kan zijn en dat na al 3 prijsloze jaren. En het meest frustrerende vooruitzicht is dat er waarschijnlijk weer niks aan gedaan zal worden, degene die dit seizoen er bovenuit steken zullen verkocht worden (na dat alle seizoenskaarten de deur uit zijn) en het beloofde transfervuurwerk zal weer uitblijven. 4 kampioenschappen in de laatste 13 jaar is gewoon schandalig, Ajax zou met zijn financiele middelen het Bayern van Nederland moeten zijn. Deze club is goed ziek...' - Lid van voetbalzone
Ik ben het daar ook volledig mee eens. Ik vrees met vrezen voor ook het komende seizoen. Je zou er bijna cynisch van worden... Bah! Zo wordt er dus over onze club gedacht en gesproken.
nummer10
 nummer10 - zondag 03 december 2017 - 23:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 03 december 2017 - 16:02 schreef NatjosFC het volgende:
Zag een mooie comment op Voetbalzone, die het huidige Ajax heel goed beschrijft in mijn opinie.

'Er zit niks in wat ook maar een beetje het gevoel geeft van 'het komt wel goed'. De selectie mist wederom ervaring en op sommige posities simpelweg kwaliteit. Er staat een incapabele stagair voor de groep met de uitstraling van een pantoffel en er zit 0,0 vastigheid in. Pijnlijk dat het seizoen in de eerste week van December al praktisch voorbij kan zijn en dat na al 3 prijsloze jaren. En het meest frustrerende vooruitzicht is dat er waarschijnlijk weer niks aan gedaan zal worden, degene die dit seizoen er bovenuit steken zullen verkocht worden (na dat alle seizoenskaarten de deur uit zijn) en het beloofde transfervuurwerk zal weer uitblijven. 4 kampioenschappen in de laatste 13 jaar is gewoon schandalig, Ajax zou met zijn financiele middelen het Bayern van Nederland moeten zijn. Deze club is goed ziek...' - Lid van voetbalzone
vreemd.. en toen ik hierover begon qua uitstraling... nahja nevermind... hoop dat mensen het nu zien en hoe het gaat daar in de staf.. buikspreek pop en kontenkruipers.. anders red je het niet daar...
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 04 december 2017 - 09:35   quote  deeplink  
Ik zou keizer lekker het jaar laten afmaken en dan van het Schip neerzetten. Nu heeft het toch geen zin meer om hem aan de kant te zetten.

Spijkerman er ook meteen uitgooien samen met l'ami. Ajax is veel te kwetsbaar met dode spelmomenten en aanvallend niet goed genoeg, l'ami is daarovoor verantwoordelijk. Spijkerman is al jaren een doorn in mijn oog, ik snap daar echt niets van en Bergkamp moet zich gewoon lekker bezighouden met het beter maken van spelers en zich niet bemoeien met de manier van spelen of bepalen welke trainer wel of niet goed is in zijn ogen.
remco k
 remco k - maandag 04 december 2017 - 10:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 09:35 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik zou keizer lekker het jaar laten afmaken en dan van het Schip neerzetten. Nu heeft het toch geen zin meer om hem aan de kant te zetten.

Spijkerman er ook meteen uitgooien samen met l'ami. Ajax is veel te kwetsbaar met dode spelmomenten en aanvallend niet goed genoeg, l'ami is daarovoor verantwoordelijk. Spijkerman is al jaren een doorn in mijn oog, ik snap daar echt niets van en Bergkamp moet zich gewoon lekker bezighouden met het beter maken van spelers en zich niet bemoeien met de manier van spelen of bepalen welke trainer wel of niet goed is in zijn ogen.
Ik denk dat als je komend seizoen een andere trainer wil, dat je dat dan juist nu moet veranderen, des te verder ben je richting volgend jaar wat opbouwen betreft.
remco k
 remco k - maandag 04 december 2017 - 10:46   quote  deeplink  
Mocht men trouwens een andere trainer willen, dat gaat echt alleen gebeuren als we er nu 2 op rij verliezen.
AkaS
 AkaS - maandag 04 december 2017 - 12:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 14 augustus 2017 - 08:28 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Kom je dat speciaal vertellen hier nu voor de competitie?
Zodra de competitie weer begint zien we je hier niet meer.
Blijf dan nu graag al weg, want er komt toch enkel onzin uit.
Neem gelijk je maatje AkaS mee, want die snapt ook geen pepernoot van voetbal.
Over pepernoten gesproken...Heej Peter ouwe voetbalkenner,
Pepernootje..?
AkaS
 AkaS - maandag 04 december 2017 - 12:06   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 17 augustus 2017 - 10:29 schreef AkaS het volgende:
Quote Remco:

Kerel wat zoek je toch overal wat achter. Ieder jaar komt er van alles aan geruchten naar buiten en dat is nu niet anders.

Antw. quote:

Kerel wat maak jij je tocb druk over wat ik van Overmars vind...

............

Ik vind Overmars een ramp en de aanstelling van Keizer ook, alleen zou ik graag ongelijk hebben maar dat zie ik somber in.

Als Spijkerman echt zoveel invloed heeft wat gesuggereerd is, dan is dat een fatale inschattingsfout van iedereen!

Keizer gooit nu Kluivert eruit omdat Neres beter zou zijn in de kleine ruimte...? Ik vraag het mij af... Kluivert speelt zijn hele leven al in kleine ruimtes volgens mij en is technisch vaardig en snel.

En weer Younes, Schöne en Veltman.....Pfff

Mijn opstelling van armoede zou zijn:

................Onana................

.........Veltman....de Ligt..........

Zeefuik.....................Viergever

................Donny................

.....Frenky............Ziyech........

Neres........................Kluivert

...............Dolberg...............

Bij rust nog steeds de nul, dan Klaas Jan erbij zetten.
Ik kwam deze post nog tegen in de oude doos.
Grappig zo'n vooruitziende blik:-)
remco k
 remco k - maandag 04 december 2017 - 12:29   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 12:06 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik kwam deze post nog tegen in de oude doos.
Grappig zo'n vooruitziende blik:-)
Je bedoelt, je was aan het zoeken naar je gelijk??

En uberhaubt nog niet in deze samenstelling gespeeld..
nummer10
 nummer10 - maandag 04 december 2017 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat als je komend seizoen een andere trainer wil, dat je dat dan juist nu moet veranderen, des te verder ben je richting volgend jaar wat opbouwen betreft.
eens
Brandje
 Brandje - maandag 04 december 2017 - 18:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 10:46 schreef remco k het volgende:
Mocht men trouwens een andere trainer willen, dat gaat echt alleen gebeuren als we er nu 2 op rij verliezen.
Dat komt helemaal goed
AkaS
 AkaS - maandag 04 december 2017 - 19:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 12:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Je bedoelt, je was aan het zoeken naar je gelijk??

En uberhaubt nog niet in deze samenstelling gespeeld..
Hoezo zoeken naar mijn gelijk???

Mijn gelijk heb ik helaas allang. Maar al voorspel ik de juiste
Lotto getallen dan nog zal ik van jou en enkele anderen hier op
het forum nooit gelijk krijgen!

Hahahahaha

Eerlijk gezegd was ik op zoek naar een post van jou waarin jij
letterlijk stelde dat we dit jaar geen kampioen zouden worden
i.v.m. hetgeen Nouri is overkomen.

Maar dat kon ik niet vinden, wel deze post van mij...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 04 december 2017 door AkaS --
remco k
 remco k - maandag 04 december 2017 - 21:57   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 19:37 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hoezo zoeken naar mijn gelijk???

Mijn gelijk heb ik helaas allang. Maar al voorspel ik de juiste
Lotto getallen dan nog zal ik van jou en enkele anderen hier op
het forum nooit gelijk krijgen!

Hahahahaha

Eerlijk gezegd was ik op zoek naar een post van jou waarin jij
letterlijk stelde dat we dit jaar geen kampioen zouden worden
i.v.m. hetgeen Nouri is overkomen.

Maar dat kon ik niet vinden, wel deze post van mij...
Je hebt helemaal geen tegenover andere mensen. De verwachtte prestaties waar je aan refereert had vrijwel iedereen hier verwacht en iedereen hier twijfelde over Keijzer. Beetje sneu niet?
nummer10
 nummer10 - maandag 04 december 2017 - 23:30   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 21:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Je hebt helemaal geen tegenover andere mensen. De verwachtte prestaties waar je aan refereert had vrijwel iedereen hier verwacht en iedereen hier twijfelde over Keijzer. Beetje sneu niet?
iedereen twijffelde over keizer ? volgens mij was het een prima keus want hij deed het o zo geweldig bij jong ajax en was het een logische keuze merendeels
remco k
 remco k - dinsdag 05 december 2017 - 08:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 23:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

iedereen twijffelde over keizer ? volgens mij was het een prima keus want hij deed het o zo geweldig bij jong ajax en was het een logische keuze merendeels
Volgens mij was juist de tendens dat men niet zo goed wist wat men moest verwachten, en dat men hem een eerlijke kans zou geven..

Ach, dat was in ieder geval mijn mening, en ik vind nog steeds dat ik niet kan bepalen of het een goede trainer is of kan worden, dat wat er bij Ajax de afgelopen maanden allemaal is voorgevallen gebeurt zelfs bij Madrid niet, en ik heb geen idee of je van hem mag verwachten dat ie dit anders of beter had moeten begeleiden..

Wel is het zo dat ik zijn keuzes niet alijd logisch vind en soms zelfs wat dom.. Toch zit er ook echt wel een vorm van pech in alles wat er gebeurt, neem nou de blessures, alle drie de potentiele linksbacks en lCVs in de lappenmand waardoor je Veltman op links moet gaan zetten..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 december 2017 - 08:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 08:44 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij was juist de tendens dat men niet zo goed wist wat men moest verwachten, en dat men hem een eerlijke kans zou geven..

Ach, dat was in ieder geval mijn mening, en ik vind nog steeds dat ik niet kan bepalen of het een goede trainer is of kan worden, dat wat er bij Ajax de afgelopen maanden allemaal is voorgevallen gebeurt zelfs bij Madrid niet, en ik heb geen idee of je van hem mag verwachten dat ie dit anders of beter had moeten begeleiden..

Wel is het zo dat ik zijn keuzes niet alijd logisch vind en soms zelfs wat dom.. Toch zit er ook echt wel een vorm van pech in alles wat er gebeurt, neem nou de blessures, alle drie de potentiele linksbacks en lCVs in de lappenmand waardoor je Veltman op links moet gaan zetten..
tuurlijk qua defensie heeft die pech.. maar dan nog zou je enige vorm in het spel moeten zien..
AkaS
 AkaS - dinsdag 05 december 2017 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 23:30 schreef nummer10 het volgende:

[..]

iedereen twijffelde over keizer ? volgens mij was het een prima keus want hij deed het o zo geweldig bij jong ajax en was het een logische keuze merendeels
Heel scherp Nummer10 en zo was het ook !!!

Jij en ik worden versleten als negatief en als dan uitkomt wat wij al die tijd al zagen aankomen, dan zag ineens iedereen het al. Hahahaha echt komisch.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 05 december 2017 - 11:14   quote  deeplink  
Jullie hebben wel gelijk. Over het algemeen vond men het een logische keuze.
Al waren er ook een hoop die zeiden het rustig aan te kijken en hem een eerlijke kans te geven.

Zelf zei ik er het volgende over destijds

Jaccio - donderdag 08 juni 2017 - 21:10
Weet het niet hoor met Keizer.
Goed met jong, maar jong is heel wat anders dan het eerste. De druk om te presteren is immens, waar die bij jong eigenlijk vrijwel niet aanwezig is. Ajax moet komend seizoen kampioen worden en moet goed presteren in Europa. Kan hij die druk aan?

Als je toch voor hem kiest, zet er dan een coach bij die daar ervaring mee heeft. Seedorf, Rijkaard weet ik veel.


Denk dat het nog steeds een goede oplossing zou zijn om er een ervaren iemand bij te zetten.
Zou het heel laf vinden van Ajax om hem te ontslaan, aangezien ze zelf verantwoordelijk zijn voor het enorme risico dat ze hebben genomen met Keizer.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 05 december 2017 door Jaccio --
Eide
 Eide - dinsdag 05 december 2017 - 12:31   quote  deeplink  
Ik kan me daar wel in vinden Jaccio. Ik denk wel dat "de hand van Keizer" duidelijker zichtbaar moet gaan worden. Je kan van Bosz vinden wat je wil, maar zijn opvattingen en invloed was duidelijk zichtbaar in de groep en het spel. Keizer heeft dat nog absoluut niet. Ik denk wel dat hij dus meer moet gaan laten zien dan hij nu doet.
remco k
 remco k - dinsdag 05 december 2017 - 16:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 08:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk qua defensie heeft die pech.. maar dan nog zou je enige vorm in het spel moeten zien..
Sorry, maar ik zie dat wel hoor, aanvallend met druk vooruit, veel passlijnen door het centrum waardoor de buitenkanten vrij komen te liggen, hierdoor zie je dat Neres en Kluivert het eigenlijk prima doen, beter dan de buitenspelers van de afgelopen jaren..

Aanvallend is het juist vaak gewoon prima en maken we veel goals, we zijn alleen in de omschakeling te wisselvallig en lopen daardoor te makkelijk tegen belangrijke tegengoals aan op bepalende momenten..

Immers, we scoren meer dan PSv en krijgen er uit mijn hoofd net zo veel tegen.

Veel heeft ook gewoon met een dosis geluk te maken wat wij totaal niet hebben..
remco k
 remco k - dinsdag 05 december 2017 - 16:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 09:26 schreef AkaS het volgende:

[..]

Heel scherp Nummer10 en zo was het ook !!!

Jij en ik worden versleten als negatief en als dan uitkomt wat wij al die tijd al zagen aankomen, dan zag ineens iedereen het al. Hahahaha echt komisch.
Er komt niet uit wat jij zegt. Jij hebt namelijk amper inhoudelijk over het spel gesproken, je hebt alleen maar lopen azijnzeiken over Overmars en consorten, zoveel zelfs dat je een beetje blind bent geweest voor de kritiek die andere forumgebruikers ook wel degelijk hadden..

Echt geen mens hier heeft beweert dat Ajax het afgelopen transferperiode goed deed, helemaal niemand heb ik dat zien schrijven of horen zeggen..

Enige felle discussie die er iedere keer weer is geweest, is de discussie over de leiding van Ajax.
remco k
 remco k - dinsdag 05 december 2017 - 16:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 12:31 schreef Eide het volgende:
Ik kan me daar wel in vinden Jaccio. Ik denk wel dat "de hand van Keizer" duidelijker zichtbaar moet gaan worden. Je kan van Bosz vinden wat je wil, maar zijn opvattingen en invloed was duidelijk zichtbaar in de groep en het spel. Keizer heeft dat nog absoluut niet. Ik denk wel dat hij dus meer moet gaan laten zien dan hij nu doet.
Ook onder Bosz ging je dat echt pas duidelijk zien na de winterstop en eigenlijk pas vanaf eind Februari. Daarvoor was ook onder Bosz Ajax heel vaak los zand..

Je laatste zin helemaal eens, Keijzer zal nu echt wel stappen moeten gaan maken..
AkaS
 AkaS - dinsdag 05 december 2017 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 16:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Er komt niet uit wat jij zegt. Jij hebt namelijk amper inhoudelijk over het spel gesproken, je hebt alleen maar lopen azijnzeiken over Overmars en consorten, zoveel zelfs dat je een beetje blind bent geweest voor de kritiek die andere forumgebruikers ook wel degelijk hadden..

Echt geen mens hier heeft beweert dat Ajax het afgelopen transferperiode goed deed, helemaal niemand heb ik dat zien schrijven of horen zeggen..

Enige felle discussie die er iedere keer weer is geweest, is de discussie over de leiding van Ajax.
Dag Remco,

Ik heb heel veel zo niet alles onderbouwd alleen reageerde jij daar niet op of was jij het niet eens met mijn onderbouwing of wilde je het niet eens zijn. Hahaha

Dat kan en mag natuurlijk, maar je laat nu wel heel erg duidelijk zien wie je bent, nu alles uitkomt zoals ik dit aankondigde.

Overal waar ik kritiek op had is door de directie aangegeven dat ze dit nu ook zien en dat ze dat voortaan anders en eerder gaan doen.

Mijn kritiek op Veltman,Younes en Schöne lijkt me ook duidelijk ondanks dat Schöne een vrije trap weet te nemen!

Keizer... achja!!!
nummer10
 nummer10 - dinsdag 05 december 2017 - 23:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 16:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar ik zie dat wel hoor, aanvallend met druk vooruit, veel passlijnen door het centrum waardoor de buitenkanten vrij komen te liggen, hierdoor zie je dat Neres en Kluivert het eigenlijk prima doen, beter dan de buitenspelers van de afgelopen jaren..

Aanvallend is het juist vaak gewoon prima en maken we veel goals, we zijn alleen in de omschakeling te wisselvallig en lopen daardoor te makkelijk tegen belangrijke tegengoals aan op bepalende momenten..

Immers, we scoren meer dan PSv en krijgen er uit mijn hoofd net zo veel tegen.

Veel heeft ook gewoon met een dosis geluk te maken wat wij totaal niet hebben..
zie je meer als mij.. voorin zit het goed ?.. vooral tegen de onderste tegenstanders die nog proberen te voetballen ook.. waar je eerst op achterstand komt.. en het spel eigenlijk ruk is, en dan maak je toch een doelpunt of 2 waardoor nog meer ruimte ontstaat waardoor de aanvalllers meer ruimte krijgen en een vertekend beeld geven van de hele wedstrijd... nee sorry.. loszand..
AkaS
 AkaS - woensdag 06 december 2017 - 09:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 05 december 2017 - 16:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Sorry, maar ik zie dat wel hoor, aanvallend met druk vooruit, veel passlijnen door het centrum waardoor de buitenkanten vrij komen te liggen, hierdoor zie je dat Neres en Kluivert het eigenlijk prima doen, beter dan de buitenspelers van de afgelopen jaren..

Aanvallend is het juist vaak gewoon prima en maken we veel goals, we zijn alleen in de omschakeling te wisselvallig en lopen daardoor te makkelijk tegen belangrijke tegengoals aan op bepalende momenten..

Immers, we scoren meer dan PSv en krijgen er uit mijn hoofd net zo veel tegen.

Veel heeft ook gewoon met een dosis geluk te maken wat wij totaal niet hebben..
Remco, jij moet jezelf op je dijen hebben geslagen van het lachen toen je deze onzin de wereld inschoot. Ik zie de tranen gewoon over je hamsterwangetjes biggelen. Hahahahaha

Thanks man!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 december 2017 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - woensdag 06 december 2017 - 10:35   quote  deeplink  
Eigenlijk zouden we gewoon 6e of 7e moeten worden ofzo, uitgeschakeld voor de knvb beker en volgend seizoen geen Europees. Helemaal niks.
K*t, heel erg k*t voor ons, maar misschien dat er dan eindelijk wat gaat veranderen.
AkaS
 AkaS - woensdag 06 december 2017 - 11:28   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 10:35 schreef Jaccio het volgende:
Eigenlijk zouden we gewoon 6e of 7e moeten worden ofzo, uitgeschakeld voor de knvb beker en volgend seizoen geen Europees. Helemaal niks.
K*t, heel erg k*t voor ons, maar misschien dat er dan eindelijk wat gaat veranderen.
Je zou het bijna gaan hopen inderdaad. Maar het is voorlopig wel erg hoe het zo zichtbaar is dat mensen binnen een club als Ajax de vrije hand hebben om keuzes te maken die uitsluitend een eigen belang dienen.

Professioneel kan je de keuze voor Keizer toch nooit serieus nemen. Behalve het warrige spel en hak op de tak beleid van hem, heeft hij ook echt nul comma nul uitstraling.

Ik erger mij inmiddels kapot aan die oliedomme kop van hem wanneer hij voor de camera weer een hoop onzin staat te verkondigen !

Zijn aanwezigheid en resultaten zijn pas negatief met Spijkerman erbij!
Jaccio
 Jaccio - woensdag 06 december 2017 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 11:28 schreef AkaS het volgende:

[..]

Je zou het bijna gaan hopen inderdaad. Maar het is voorlopig wel erg hoe het zo zichtbaar is dat mensen binnen een club als Ajax de vrije hand hebben om keuzes te maken die uitsluitend een eigen belang dienen.

Professioneel kan je de keuze voor Keizer toch nooit serieus nemen. Behalve het warrige spel en hak op de tak beleid van hem, heeft hij ook echt nul comma nul uitstraling.

Ik erger mij inmiddels kapot aan die oliedomme kop van hem wanneer hij voor de camera weer een hoop onzin staat te verkondigen !

Zijn aanwezigheid en resultaten zijn pas negatief met Spijkerman erbij!
Klopt, volledig mee eens.

Kan alleen Keizer zelf niet echt wat kwalijk nemen. Ze hebben hem in het diepe gegooid, zonder reddingsvest en hem succes gewenst. Klaassen weg, dan Sanchez ook nog eens weg. Nee, zijn carriere heeft een flinke deuk opgelopen, en dat is de schuld van de mensen die het bij Ajax voor het zeggen hebben.

Daar mogen ze actie tegen voeren op de tribunes wat mij betreft, ipv de jongens op het veld uitfluiten.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 06 december 2017 door Jaccio --
Pietje
 Pietje - woensdag 06 december 2017 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 06 december 2017 - 11:40 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Klopt, volledig mee eens.

Kan alleen Keizer zelf niet echt wat kwalijk nemen. Ze hebben hem in het diepe gegooid, zonder reddingsvest en hem succes gewenst. Klaassen weg, dan Sanchez ook nog eens weg. Nee, zijn carriere heeft een flinke deuk opgelopen, en dat is de schuld van de mensen die het bij Ajax voor het zeggen hebben.

Daar mogen ze actie tegen voeren op de tribunes wat mij betreft, ipv de jongens op het veld uitfluiten.
Ik ben het volledig met je eens.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 06 december 2017 - 17:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 december 2017 - 10:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk dat als je komend seizoen een andere trainer wil, dat je dat dan juist nu moet veranderen, des te verder ben je richting volgend jaar wat opbouwen betreft.
Ik denk juist van niet er is geen rust en veel druk op iedereen, dus nieuwe trainer krijgt geen mogelijkheid om rustig zijn groep voor te bereiden. Daarbij een nieuwe trainer gaat meteen dingen veranderen gooit mensen op de bank en dat geeft ook weer onrust waardoor spelers die nu wel spelen meteen al gaan zoeken naar een andere club. EEn speler die nu op de bank zit heeft minder kan sop een andere goede club en zal gaan voor zijn kans.

Lekker 2 of 4 wedstrijden van tevoren de nieuwe trainer presenteren, dan kan hij de laatste 2 weken afmaken en weet de spelersgroep waar ze aan toe zijn. Iedereen een nieuwe kans in het nieuwe jaar met in je achterhoofd dat Younes weg is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5880
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0215928