BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 juli 2017 - 12:33   quote  deeplink  
Ja forumgenoten, deze vraag stel ik jullie...

Zojuist vernomen dat hij Veltman aanvoerder heeft gemaakt...

Veltman staat als rb hevig ter discussie, hij is verdedigend
minder maar zou opbouwend sterk zijn... Hoe dan ook niet de
man met status als leider..

Waarom dan het aanvoerderschap???

Voor mij een eerste bevestiging dat voor Keizer gekozen is omdat
hij te beïnvloeden is en niet vanwege zijn kwaliteiten.

Wat vinden jullie ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 10 november 2017 door AkaS --
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 07 juli 2017 - 13:14   quote  deeplink  
Ik denk dat het logisch is dat Veltman de aanvoerdersband krijgt. Hij staat al zo lang in de basis bij Ajax en heeft de meeste ervaring. HIermee geeft hij ook een signaal af aan Schone die natuurlijk ook voor die band in aanmerking komt. Ook over Schone is iedereen duidelijk.

Je weet niet hoe Veltman is buiten het veld en in de kleedkamer, dus al met al als Keizer vind dat Veltman de band om moet hebben, dan kan ik dat wel begrijpen.
Eide
 Eide - vrijdag 07 juli 2017 - 13:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 12:33 schreef AkaS het volgende:
Veltman staat als rb hevig ter discussie, hij is verdedigend minder maar zou opbouwend sterk zijn...
Juist niet, Veltman is verdedigend juist ook sterk maar het oogt veel minder spectaculair. Hij moet het van positioneel sterk staan, druk zetten en slimme passing hebben. Atletisch is Veltman echter stukken minder als Kenny Tete die daardoor ook veel dynamischer oogt. Het niveauverschil tussen beide is helemaal niet zo groot aangezien Tete aanvallend ook weinig brengt. Het verschil is dat er in Tete meer toekomst zit omdat die een stuk jonger is.

Qua aanvoerderschap lijkt Veltman de voor de hand liggende keuze als hij de vaste RB wordt. Eventuele andere kandidaten zijn, wat mij betreft, Ziyech in eerste instantie en Viergever en Schone daarachter..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 juli 2017 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 07 juli 2017 - 13:55   quote  deeplink  
Ik begrijp overigens niet waarom in de titel de suggestie wordt gedaan dat Keizer mogelijk een marionet is. Volgens mij is hij gewoon op basis van prestaties boven komen drijven en wordt er alleen raar gedaan omdat het geen bekende naam is.
remco k
 remco k - vrijdag 07 juli 2017 - 14:09   quote  deeplink  
Wat een droevige titel dit.

Keizer zal zich moeten bewijzen als trainer..

Maar even een andere vraag..

Wie van de trainers die bij Ajax een grote prijs hebben gewonnen, waren voor hun tijd als trainer bij Ajax ook al een gerenomeerde kwalitatief goede trainer??

Begint er hier al weer verdomd veel op te lijken dat die man helemaal geen kans krijgt..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 07 juli 2017 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 14:09 schreef remco k het volgende:
Wat een droevige titel dit.

Keizer zal zich moeten bewijzen als trainer..

Maar even een andere vraag..

Wie van de trainers die bij Ajax een grote prijs hebben gewonnen, waren voor hun tijd als trainer bij Ajax ook al een gerenomeerde kwalitatief goede trainer??

Begint er hier al weer verdomd veel op te lijken dat die man helemaal geen kans krijgt..
kreeg bosz die dan ? ook al haalde hij prima prestaties kon bij sommigen ook niks goeds doen. zal bij keizer niet anders zijn.. cassiera ipv neres.. begrijp jij dat ?
Brandje
 Brandje - vrijdag 07 juli 2017 - 17:02   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 14:09 schreef remco k het volgende:
Wat een droevige titel dit.

Keizer zal zich moeten bewijzen als trainer..

Maar even een andere vraag..

Wie van de trainers die bij Ajax een grote prijs hebben gewonnen, waren voor hun tijd als trainer bij Ajax ook al een gerenomeerde kwalitatief goede trainer??

Begint er hier al weer verdomd veel op te lijken dat die man helemaal geen kans krijgt..
Ik geef de man zeker een kans want hij is de beste optie. Een trainer van Ajax, trouwens Bosz deed dat ook, die hoort ook bij de A1 en JO te kijken. Een buitenlandse trainer zal dat niet snel doen en wil alleen maar kopen, kopen en kopen dus dat is iets wat keizer zeker gaat doen verwacht ik en dat moet ook bij onze club. De jeugd is onze levensader
Maar zoals sommige nu Keizer al kraken dat gebeurde vorig seizoen ook bij Bosz

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 juli 2017 door Brandje --
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 juli 2017 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 13:45 schreef Eide het volgende:

[..]

Juist niet, Veltman is verdedigend juist ook sterk maar het oogt veel minder spectaculair. Hij moet het van positioneel sterk staan, druk zetten en slimme passing hebben. Atletisch is Veltman echter stukken minder als Kenny Tete die daardoor ook veel dynamischer oogt. Het niveauverschil tussen beide is helemaal niet zo groot aangezien Tete aanvallend ook weinig brengt. Het verschil is dat er in Tete meer toekomst zit omdat die een stuk jonger is.

Qua aanvoerderschap lijkt Veltman de voor de hand liggende keuze als hij de vaste RB wordt. Eventuele andere kandidaten zijn, wat mij betreft, Ziyech in eerste instantie en Viergever en Schone daarachter..
Daar verschillen we dan van mening Eide. Ik durf te stellen dat Ajax met Veltman als rb en Schöne op het middenveld helemaal niets gaat bereiken dit seizoen.

Ben jij überhaupt weleens kritisch op het functioneren van Overmars en zijn keuzes?

Keizer heeft nog niets bewezen en de stelling dat hij het zo goed heeft gedaan vorig jaar vind ik gezien het materiaal dat hij ter beschikking had veel te makkelijk.

Ik kan het niet bewijzen maar voor mij is de keuze voor Keizer de goedkoopste keus geweest!
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 juli 2017 - 19:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 14:09 schreef remco k het volgende:
Wat een droevige titel dit.

Keizer zal zich moeten bewijzen als trainer..

Maar even een andere vraag..

Wie van de trainers die bij Ajax een grote prijs hebben gewonnen, waren voor hun tijd als trainer bij Ajax ook al een gerenomeerde kwalitatief goede trainer??

Begint er hier al weer verdomd veel op te lijken dat die man helemaal geen kans krijgt..
Zeker droevig. Heel droevig zelfs!

Extreem droevig hoe mensen te manipuleren zijn. Zo zeer dat wat ze met eigen ogen zien, niet zien als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik wil Ajax zien doorpakken. Versterken op die posities die instabiel zijn of te weinig kwaliteit. Daar moet prioriteit zijn en we moeten stoppen met goedkope gokjes.

Veltman is gewoon 3e keus als centrale verdediger achter Sanchez en de Ligt.
Rb moet aankoop worden met Zeefuik als opkomend talent.
Lb ook rijp voor versterking met bekende backups.

Keizer is ook een goedkoop gokje en vriend van het technisch hart...
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 07 juli 2017 - 19:33   quote  deeplink  
Agh de titel maakt mij niet zoveel uit. Topic: Peter Bosz is top of flop. Of deze.

Dat is bijna het zelfde.

Beetje hypocriet als je bij de 1ste geen aanmerking op heb en bij de 2de wel.

Marionet is niet negatief want het kan namelijk gewoon positief uitpakken.
Eide
 Eide - vrijdag 07 juli 2017 - 19:59   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 19:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ben jij überhaupt weleens kritisch op het functioneren van Overmars en zijn keuzes?
Wat is dit nou weer voor rare reactie? Moet ik mijn keuzes of mening gaan verdedigen omdat jij iets anders vindt? Gaat toch hene man, en al helemaal als je op deze manier kinderachtig gaat lopen doen. En dan nog commentaar hebben op een ander hoe er wordt gereageerd.

Ik zou zeggen, kijk rustig even in die spiegel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 juli 2017 door Eide --
Eide
 Eide - vrijdag 07 juli 2017 - 20:00   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 19:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:

Beetje hypocriet als je bij de 1ste geen aanmerking op heb en bij de 2de wel.
Op het eerste was anders ook veel kritiek.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 07 juli 2017 - 20:25   quote  deeplink  
Ik had Ziyech verwacht, waarom?...weet ik veel! Dat zou goed zijn voor de ploeg op het veld.
Eide
 Eide - vrijdag 07 juli 2017 - 20:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 20:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik had Ziyech verwacht, waarom?...weet ik veel! Dat zou goed zijn voor de ploeg op het veld.
Had ik ook geen rare keuze gevonden hoor.
AkaS
 AkaS - vrijdag 07 juli 2017 - 22:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 19:59 schreef Eide het volgende:

[..]

Wat is dit nou weer voor rare reactie? Moet ik mijn keuzes of mening gaan verdedigen omdat jij iets anders vindt? Gaat toch hene man, en al helemaal als je op deze manier kinderachtig gaat lopen doen. En dan nog commentaar hebben op een ander hoe er wordt gereageerd.

Ik zou zeggen, kijk rustig even in die spiegel.
Je mag zeker een andere mening hebben. En ik heb die ook.
Ik vind dat jij hele mooie stukjes schrijft, wedstrijdtopics.
Maar ik heb ook weleens het idee dat jij gesponsord wordt om negativiteit ten aanzien van de heren Overmars, Van der Sar de kop in te drukken op dit forum om zo doende de publieke opini te beïnvloeden.

Wellicht raar gedacht, maar ik begrijp van jou dat iedereen vrij is om een andere mening en dus gedachte te hebben bij en over zaken...
Eide
 Eide - vrijdag 07 juli 2017 - 23:19   quote  deeplink  
Weer zo'n rare suggestie. Zal ik er dan maar vanuit gaan dat jij een kakkerlak bent die Ajax met negativiteit onpopulair wil maken? En als je die suggestie belachelijk vindt mag je rustig bedenken wat ik van dat stukje tekst van jou vindt.

Misschien wat minder kinderachtig doen, of ben jij er ook weer zo een die zich vooral ten koste van anderen probeert een houding aan te meten?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 07 juli 2017 door Eide --
AkaS
 AkaS - zaterdag 08 juli 2017 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 23:19 schreef Eide het volgende:
Weer zo'n rare suggestie. Zal ik er dan maar vanuit gaan dat jij een kakkerlak bent die Ajax met negativiteit onpopulair wil maken? En als je die suggestie belachelijk vindt mag je rustig bedenken wat ik van dat stukje tekst van jou vindt.

Misschien wat minder kinderachtig doen, of ben jij er ook weer zo een die zich vooral ten koste van anderen probeert een houding aan te meten?
Zozo meneer Eide... jij kan om je heen slaan. Ik hou het bij mezelf en ik veroordeel jou niet. Ik heb alleen het gevoel soms dat jij onderdeel bent van het publiciteitsteam van de genoemde heren en het jouw taak is om negativiteit aan hen adres de kop in te drukken...

Verder profileer jij jouw mening op dergelijke wijze dat het erop lijkt alsof je rechtstreeks door het TH geïnformeerd bent. Andere meningen van andere mensen worden niet altijd met respect ontvangen en of zelfs belachelijk gemaakt terwijl dergelijke meningen helemaal niet zo raar zijn...

Kakkerlak ben ik allerminst beste Eide, blijkbaar heb ik een gevoelige snaar bij je geraakt ;-)

Fijn weekend en de groeten aan Marc!
Eide
 Eide - zaterdag 08 juli 2017 - 08:03   quote  deeplink  
Een gevoelige snaar niet. Ik hou alleen niet van mensen die hun eigen mening proberen kracht bij te zetten door de mening van een ander belachelijk te maken. Daar reageer ik dan inderdaad op.

Ik hou van scherpe discussie. Het maakt mij daarbij echt niet uit of iemand het met mij eens is of niet. Maar kom niet aan met kinderachtig of hypocriet gedoe zoals je nu doet want dan heb je een slechte aan mij. Gewoon normaal doen tegen elkaar zonder flauwekul.

Edit; Doe mij de sponsoring trouwens maar. Op basis van mijn hoeveelheid berichten moet dat ondertussen toch behoorlijk aantikken! :)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 08 juli 2017 door Eide --
Loetje
 Loetje - zaterdag 08 juli 2017 - 11:30   quote  deeplink  
Pff, anderhalve maand op adem moeten komen van sommige hier en ze zullen echt nooit veranderen vrees ik....

Waardeloos topic en nog walgelijker is de reactie naar Eide....
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 08 juli 2017 - 11:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 19:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker droevig. Heel droevig zelfs!

Extreem droevig hoe mensen te manipuleren zijn. Zo zeer dat wat ze met eigen ogen zien, niet zien als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik wil Ajax zien doorpakken. Versterken op die posities die instabiel zijn of te weinig kwaliteit. Daar moet prioriteit zijn en we moeten stoppen met goedkope gokjes.

Veltman is gewoon 3e keus als centrale verdediger achter Sanchez en de Ligt.
Rb moet aankoop worden met Zeefuik als opkomend talent.
Lb ook rijp voor versterking met bekende backups.

Keizer is ook een goedkoop gokje en vriend van het technisch hart...
Veltman werd vaker in het NL elftal op de RB positie neergezet, dat is ook een positie die hij veel beter beheerst. MIsschien was het juist een RB, maar stond hij altijd verkeerd in het centrum.

Elke trainer kan een top trainer zijn, het gaat om de chemie tussen speler en coach en natuurlijk het tactische gedeelte. Dat eerste zit denk ik wel goed, het tweede is idd een gok, maarja welke coach is wel top? Zidane zijn eerste baantje is ook gewoon coach real. Het is echt zo gek nog niet om een onervaren trainer neer te zetten.
Eide
 Eide - zaterdag 08 juli 2017 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2017 - 11:30 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

maarja welke coach is wel top? Zidane zijn eerste baantje is ook gewoon coach real. Het is echt zo gek nog niet om een onervaren trainer neer te zetten.
Zidane heeft natuurlijk de mazzel dat hij een van de beste selecties ter wereld heeft. Zet Zidane bij wijze van spreken bij Willem II voor de groep en je krijgt pas een echte test. Overigens ben ik eigenlijk best onder de indruk van Zidane bij Real Madrid. Echt wel een toptrainer in de dop denk ik.
Ajax we love you
 Ajax we love you - zaterdag 08 juli 2017 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 08 juli 2017 - 11:38 schreef Eide het volgende:

[..]

Zidane heeft natuurlijk de mazzel dat hij een van de beste selecties ter wereld heeft. Zet Zidane bij wijze van spreken bij Willem II voor de groep en je krijgt pas een echte test. Overigens ben ik eigenlijk best onder de indruk van Zidane bij Real Madrid. Echt wel een toptrainer in de dop denk ik.
Maar dat is het juist, bij Real zijn het gearriveerde spelers met een eigen mening en dat moet je zien te managen. Zidane doet dat prima. Bij Ajax gaat het om allemaal jonge aankomende talenten die nog veel moeten leren en dan heb je dus een andere type coach nodig. Ik vind het niet gek dat Ajax voor Keizer gaat. Die kon blijkbaar jongens enorm motiveren en beter maken, zelfs El Ghazi kreeg hij weer aan het voetballen.
Eide
 Eide - zaterdag 08 juli 2017 - 11:49   quote  deeplink  
Eens.
p111
 p111 - zaterdag 08 juli 2017 - 12:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 20:25 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:
Ik had Ziyech verwacht, waarom?...weet ik veel! Dat zou goed zijn voor de ploeg op het veld.
Had ik ook een prima keuze gevonden,maar ik vrees dat als hij lastige vragen krijgt hij geen aardige antwoorden gaat geven.En Ajax is daar misschien een beetje bang voor.
remco k
 remco k - zondag 09 juli 2017 - 15:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 15:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kreeg bosz die dan ? ook al haalde hij prima prestaties kon bij sommigen ook niks goeds doen. zal bij keizer niet anders zijn.. cassiera ipv neres.. begrijp jij dat ?
Oefencampagnes zeggen me niks. Pas als het echte werk begint ga ik beoordelen.

Ik heb Bosz iig wel een kans gegeven.
remco k
 remco k - zondag 09 juli 2017 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 19:33 schreef Positieve Arrogantie het volgende:
Agh de titel maakt mij niet zoveel uit. Topic: Peter Bosz is top of flop. Of deze.

Dat is bijna het zelfde.

Beetje hypocriet als je bij de 1ste geen aanmerking op heb en bij de 2de wel.

Marionet is niet negatief want het kan namelijk gewoon positief uitpakken.
Ook bij Bosz was daar wel degelijk kritiek op
remco k
 remco k - zondag 09 juli 2017 - 15:56   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 19:10 schreef AkaS het volgende:

[..]

Zeker droevig. Heel droevig zelfs!

Extreem droevig hoe mensen te manipuleren zijn. Zo zeer dat wat ze met eigen ogen zien, niet zien als je begrijpt wat ik bedoel.

Ik wil Ajax zien doorpakken. Versterken op die posities die instabiel zijn of te weinig kwaliteit. Daar moet prioriteit zijn en we moeten stoppen met goedkope gokjes.

Veltman is gewoon 3e keus als centrale verdediger achter Sanchez en de Ligt.
Rb moet aankoop worden met Zeefuik als opkomend talent.
Lb ook rijp voor versterking met bekende backups.

Keizer is ook een goedkoop gokje en vriend van het technisch hart...
Al 4 verschillende trainers verkiezen Veltman boven Tete als back. Nog geen enkele trainer deed dat andersom. 5 trainers trouwens.
nummer10
 nummer10 - maandag 10 juli 2017 - 23:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 09 juli 2017 - 15:53 schreef remco k het volgende:

[..]

Oefencampagnes zeggen me niks. Pas als het echte werk begint ga ik beoordelen.

Ik heb Bosz iig wel een kans gegeven.
we gaan het zien.. op dit moment intresseert mezelf de titel niet eens..voorbereiding is weg.. kan 2 kanten op gaan.. of ze hebben schijt, of de band is nog sterker
riveco
 riveco - dinsdag 11 juli 2017 - 08:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 07 juli 2017 - 19:03 schreef AkaS het volgende:

[..]

Daar verschillen we dan van mening Eide. Ik durf te stellen dat Ajax met Veltman als rb en Schöne op het middenveld helemaal niets gaat bereiken dit seizoen.

Ben jij überhaupt weleens kritisch op het functioneren van Overmars en zijn keuzes?

Keizer heeft nog niets bewezen en de stelling dat hij het zo goed heeft gedaan vorig jaar vind ik gezien het materiaal dat hij ter beschikking had veel te makkelijk.

Ik kan het niet bewijzen maar voor mij is de keuze voor Keizer de goedkoopste keus geweest!
Ik lach me hier telkens toch weer even rot, de mensen die zich Ajacfan noemen en dan altijd van het negatieve uit gaan. Zo zou Keizer bij voorbaat al niks hebben bewezen door het goede materiaal, ik geef het je te doen om spelers steeds weer in te moeten laten passen van het eerste en de jeugd. Een elftal waar opleiding vooraan staat en dan pas presteren, en dan ook nog je spelers kunnen motiveren. Ook de zin dat Keizer een goedkope oplossing is slaat nergens op, namelijk dat een trainer van buiten af eerst alle spelers moet leren kennen en we hebben vorig jaar kunnen zien dat de trainer punten heeft verspeeld met het vinden van de spelers kwaliteiten. Of Eide überhaupt wel eens kritisch is op het functioneren van Overmars,kan ik alleen maar zeggen dat ik mijn petje afneem voor Eide. Hij gaat in beginsel namelijk wel uit van de positieve kant en oordeelt pas als hij dingen heeft geconstrateerd ( zouden meer mensen moeten doen ) De keuze om Veldman aanvoerder te maken is in mijn ogen niet zo gek, omdat het een jongen is uit eigen jeugd en al jaren basis speler is, daar kunnen de jeugd spelers van nu dus een goed voorbeeld in zien om langer bij ons Ajax te blijven.
Bobby1972
 Bobby1972 - dinsdag 11 juli 2017 - 16:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 08:14 schreef riveco het volgende:

[..]

Ik lach me hier telkens toch weer even rot, de mensen die zich Ajacfan noemen en dan altijd van het negatieve uit gaan. Zo zou Keizer bij voorbaat al niks hebben bewezen door het goede materiaal, ik geef het je te doen om spelers steeds weer in te moeten laten passen van het eerste en de jeugd. Een elftal waar opleiding vooraan staat en dan pas presteren, en dan ook nog je spelers kunnen motiveren. Ook de zin dat Keizer een goedkope oplossing is slaat nergens op, namelijk dat een trainer van buiten af eerst alle spelers moet leren kennen en we hebben vorig jaar kunnen zien dat de trainer punten heeft verspeeld met het vinden van de spelers kwaliteiten. Of Eide überhaupt wel eens kritisch is op het functioneren van Overmars,kan ik alleen maar zeggen dat ik mijn petje afneem voor Eide. Hij gaat in beginsel namelijk wel uit van de positieve kant en oordeelt pas als hij dingen heeft geconstrateerd ( zouden meer mensen moeten doen ) De keuze om Veldman aanvoerder te maken is in mijn ogen niet zo gek, omdat het een jongen is uit eigen jeugd en al jaren basis speler is, daar kunnen de jeugd spelers van nu dus een goed voorbeeld in zien om langer bij ons Ajax te blijven.
Iedereen verdiend toch altijd een kans voordat je kunt oordelen. Dat was vorig jaar bij Bosz iedem. En nu geldt dat opnieuw.

Het enige waar ik me meer zorgen om maak is de breedte van de selectie, maar dat kun je Keizer nooit kwalijk nemen. Omdat het heel bepalend is wat er na 31 Augustus voor selectie staat.

En daar zie ik Ajax als geheel voor verantwoordelijk. Ik zou als Ajax duidelijk meer kwaliteit dan een jaar geleden als selectie willen bezitten. Omdat je verder moet en ook een keer groei wil laten zien. Dus zul je er alles aan moeten doen om ook die selectie in de breedte te zien toenemen.

En daar mis ik bij Ajax al jaren de overtuiging. Bij Ajax is het vaak net niet (genoeg om kampioen te worden) waardoor je net weer naast de pot piest. Dan denk je toch dat wanneer je op basis van de resultaten in de afgelopen 3 jaar alles wat meer moet gaan aanscherpen.

Die wil en drive ik mis dat veel te veel bij Ajax. En dat gaat er bij mij gewoon niet in, ik blijf dat onacceptabel vinden.
remco k
 remco k - dinsdag 11 juli 2017 - 20:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 16:22 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Iedereen verdiend toch altijd een kans voordat je kunt oordelen. Dat was vorig jaar bij Bosz iedem. En nu geldt dat opnieuw.

Het enige waar ik me meer zorgen om maak is de breedte van de selectie, maar dat kun je Keizer nooit kwalijk nemen. Omdat het heel bepalend is wat er na 31 Augustus voor selectie staat.

En daar zie ik Ajax als geheel voor verantwoordelijk. Ik zou als Ajax duidelijk meer kwaliteit dan een jaar geleden als selectie willen bezitten. Omdat je verder moet en ook een keer groei wil laten zien. Dus zul je er alles aan moeten doen om ook die selectie in de breedte te zien toenemen.

En daar mis ik bij Ajax al jaren de overtuiging. Bij Ajax is het vaak net niet (genoeg om kampioen te worden) waardoor je net weer naast de pot piest. Dan denk je toch dat wanneer je op basis van de resultaten in de afgelopen 3 jaar alles wat meer moet gaan aanscherpen.

Die wil en drive ik mis dat veel te veel bij Ajax. En dat gaat er bij mij gewoon niet in, ik blijf dat onacceptabel vinden.
Tering. Nog breder.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 12 juli 2017 - 00:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 11 juli 2017 - 20:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Tering. Nog breder.
Klaassen weg, Tete weg, Riedewald waarschijnlijk weg. En we zijn nog geen 31 augustus. In de breedte verlies je nu duidelijk kwaliteit. Jij vond dat we vaak de beste selectie hadden. Mag ik je er even aan herinneren dat we al 3 jaar niks gewonnen hebben.

En met veel jonge spelers heb je gewoon te weinig ervaring. Mocht Ajax voor een 4e jaar niks gaan winnen, dan zie ik niet in waarom je door zou gaan met dezelfde leiding die momenteel Ajax leidt.

We zijn nog geen 31 Augustus, maar het overtuigt mij niet wat ik tot nu toe heb gezien. Wanneer jij weer zo'n bord voor je hoofd zult hebben dat we de sterkste selectie hebben, hoop ik echt voor je dat je een keer wakker zult worden.

En zult beseffen dat de manier waarom Ajax geleidt wordt, net dat stukje ontbreekt wat nodig is om prijzen binnen te halen.
remco k
 remco k - woensdag 12 juli 2017 - 08:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 00:15 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Klaassen weg, Tete weg, Riedewald waarschijnlijk weg. En we zijn nog geen 31 augustus. In de breedte verlies je nu duidelijk kwaliteit. Jij vond dat we vaak de beste selectie hadden. Mag ik je er even aan herinneren dat we al 3 jaar niks gewonnen hebben.

En met veel jonge spelers heb je gewoon te weinig ervaring. Mocht Ajax voor een 4e jaar niks gaan winnen, dan zie ik niet in waarom je door zou gaan met dezelfde leiding die momenteel Ajax leidt.

We zijn nog geen 31 Augustus, maar het overtuigt mij niet wat ik tot nu toe heb gezien. Wanneer jij weer zo'n bord voor je hoofd zult hebben dat we de sterkste selectie hebben, hoop ik echt voor je dat je een keer wakker zult worden.

En zult beseffen dat de manier waarom Ajax geleidt wordt, net dat stukje ontbreekt wat nodig is om prijzen binnen te halen.
Jij hebt het over mijn bord, maar sorry kerel, jij bent echt de persoon die nooit gelijk krijgt uiteindelijk, en iedere keer als een zielig schoothondje afdruipt en weer ergens anders gaat lopen zeiken, je benatwoord structureel nooit de vragen van andere mensen, en je bent de koning van de luchtkastelen...

Er zijn geen prijzen gewonnen door hele foute keuzes van de trainers, er is namelijk meer nodig dan een goede selectie, afgelopen jaar zouden de punten meer dan voldoende moeten zijn geweest om wel kampioen te worden, en zie je dus dat je wel degelijk rekening moet houden met wat andere teams doen, ook een discussie die je uiteindelijk op basis van feiten dus gewoon verloor..

Ik oordeel pas over de selectie op het moment dat ie er moet staan. Tete Traore en Klaassen zijn nu weg. Daarvoor heb je vd Beek als basis speler teruggekregen, en De Jong en Nouri zijn doorgeschoven, daar wordt je in mijn optiek niet veel slechter, op ten duur zelfs beter.
Huntelaar is gekomen voor Traore, ook daar denk ik dat je beter wordt aangezien Traore voor de 9 positie is gehaald, en daar amper iets gepresteerd heeft.

Mijn twijfel in de voorhoede, zit hem in Youness en de jeugdigheid van Dolberg, Neres, Kluivert en Cerny.

Ons middenveld is breed genoeg, al zou je kunnen stellen dat je daar misschien iets body mist nu.. vd Beek kon namelijk ook samen met Klaassen, en dat kan nu niet meer, fysiek mis je daar dus iets zou je kunnen stellen. Zeker als Keijzer voor Schone gaat kiezen waar het wel op lijkt ( een voor mij onbegrijpelijke keuze).

Afhankelijk van het herstel van Nouri zou ik daar kijken voor een versterking, komt die uit de eigen jeugd, of halen we daar een andere speler voor..

Defensief denk ik dat we in de basis heel erg goed zijn, maar dat je in de breedte wel iets moet doen als ook Riedewald vertrekt..

Keepers zijn we meer dan goed in voorzien.

Enige gevaar is en blijft bij Ajax, wat doen alle jonge gasten dit seizoen, zetten ze de lijn door, krijgen ze een dikke dip, of stijgen ze boven hunzelf uit.. Daar staan dus vraagtekens bij, maar dat is juist de charme van een club als Ajax..

Dus nogmaals, oordeel nou eens een keer pas als het er moet staan in plaats van altijd maar dat in de lucht schreeuwen van je zonder bewijzen..
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 12 juli 2017 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 00:15 schreef Bobby1972 het volgende:

[..]

Klaassen weg, Tete weg, Riedewald waarschijnlijk weg. En we zijn nog geen 31 augustus. In de breedte verlies je nu duidelijk kwaliteit. Jij vond dat we vaak de beste selectie hadden. Mag ik je er even aan herinneren dat we al 3 jaar niks gewonnen hebben.

En met veel jonge spelers heb je gewoon te weinig ervaring. Mocht Ajax voor een 4e jaar niks gaan winnen, dan zie ik niet in waarom je door zou gaan met dezelfde leiding die momenteel Ajax leidt.

We zijn nog geen 31 Augustus, maar het overtuigt mij niet wat ik tot nu toe heb gezien. Wanneer jij weer zo'n bord voor je hoofd zult hebben dat we de sterkste selectie hebben, hoop ik echt voor je dat je een keer wakker zult worden.

En zult beseffen dat de manier waarom Ajax geleidt wordt, net dat stukje ontbreekt wat nodig is om prijzen binnen te halen.
We dachten ook halverwege vorig seizoen dat we in breede ahcteruit gingen, na verkoop Bazoer, Gudelj en El Ghazi, maar niets was minder waar. Ineens stond daar Kluivert, Nouri, van de beek etc... Bij Ajax krijgt de jeugd een kans en bij Ajax spelen geen koekebakkers. Ze kopen nu al in voor de toekomst. Ik maak me totaal geen zorgen.
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 12 juli 2017 - 19:15   quote  deeplink  
"Ik oordeel pas over de selectie op het moment dat ie er moet staan. Tete Traore en Klaassen zijn nu weg. Daarvoor heb je vd Beek als basis speler teruggekregen, en De Jong en Nouri zijn doorgeschoven, daar wordt je in mijn optiek niet veel slechter, op ten duur zelfs beter."

Ben ik niet met je eens. Omdat Riedewald nu ook nog bij het lijstje gaat komen. Ik heb erg gecharmeerd van van de Beek, maar hij is nog wel jong. Ik vind juiste dat je veel zwakker bent geworden. Omdat de stand-in voor hem duidelijk minder ervaring en kwaliteit heeft.

Het gaat nu juist om de selectie waarin ik vind dat de kwaliteit op dit moment in de breedte duidelijk minder is. En zo begin je net als een jaar geleden met een minder sterke selectie in de breedte.

Ik denk dat je Appie nu de komende maanden zeker kunt uitsluiten. Ook daarmee verlies je opnieuw in de breedte.

Het gaat erom dat in het begin de CL poulefase behaald en niet opnieuw teveel punten gaat verliezen in het begin. Wanneer er nu niks meer bij Ajax veranderd, zie ik niet dat je per direct er beter voorstaat.

In de breedte is het juist niet afdoende. De prijzen worden dit seizoen weer verdeeld. Aan spelers voor de toekomst koop je nu nog niks. Dus zie ik opnieuw dezelfde fout als vorig jaar en de seizoenen ervoor.

Ik hou mijn hart vast....

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2017 door Bobby1972 --
Bobby1972
 Bobby1972 - woensdag 12 juli 2017 - 19:28   quote  deeplink  
"Enige gevaar is en blijft bij Ajax, wat doen alle jonge gasten dit seizoen, zetten ze de lijn door, krijgen ze een dikke dip, of stijgen ze boven hunzelf uit.. Daar staan dus vraagtekens bij, maar dat is juist de charme van een club als Ajax.."

je kunt niet vanuit opportunisme gaan hopen dat bepaalde spelers voldoende progressie gaan maken en dat de breedte afdoende zal zijn.

Juist dat denken bij Ajax blijft risico met zich mee brengen.

"Mijn twijfel in de voorhoede, zit hem in Youness en de jeugdigheid van Dolberg, Neres, Kluivert en Cerny."

Hier geef je het zelf ook al weer. Ik zie er niet 1 2 3 spelers bijkomen die bepaalde plaatsen beter invullen of als beter stand-in.

"Defensief denk ik dat we in de basis heel erg goed zijn, maar dat je in de breedte wel iets moet doen als ook Riedewald vertrekt"

Juist in details heeft Ajax geen prijzen gewonnen. Ik ben van mening dat je Riedewald ook al is hij stand-in, je wel een vervanger moet hebben met dezelfde ervaring en kwaliteiten. En dat zal minder zijn, dat is een risico die ik zelf nooit zou nemen.

"Dus nogmaals, oordeel nou eens een keer pas als het er moet staan in plaats van altijd maar dat in de lucht schreeuwen van je zonder bewijzen.."

Ik heb het vorig seizoen ook gezegd en ook toen hebben we het feitelijk in het begin laten liggen. Er is geen hogere wiskunde voor nodig om te kunnen inschatten dat je eigenlijk in de breedte je nog wat zou moeten versterken. Omdat een seizoen lang is en je uiteindelijk veel meer dan 11 spelers nodig hebt.

Ik zal je er aan herinneren in het begin van het seizoen mochten we opnieuw minder sterk uit de startblokken komen.
remco k
 remco k - woensdag 12 juli 2017 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 19:15 schreef Bobby1972 het volgende:
"Ik oordeel pas over de selectie op het moment dat ie er moet staan. Tete Traore en Klaassen zijn nu weg. Daarvoor heb je vd Beek als basis speler teruggekregen, en De Jong en Nouri zijn doorgeschoven, daar wordt je in mijn optiek niet veel slechter, op ten duur zelfs beter."

Ben ik niet met je eens. Omdat Riedewald nu ook nog bij het lijstje gaat komen. Ik heb erg gecharmeerd van van de Beek, maar hij is nog wel jong. Ik vind juiste dat je veel zwakker bent geworden. Omdat de stand-in voor hem duidelijk minder ervaring en kwaliteit heeft.

Het gaat nu juist om de selectie waarin ik vind dat de kwaliteit op dit moment in de breedte duidelijk minder is. En zo begin je net als een jaar geleden met een minder sterke selectie in de breedte.

Ik denk dat je Appie nu de komende maanden zeker kunt uitsluiten. Ook daarmee verlies je opnieuw in de breedte.

Het gaat erom dat in het begin de CL poulefase behaald en niet opnieuw teveel punten gaat verliezen in het begin. Wanneer er nu niks meer bij Ajax veranderd, zie ik niet dat je per direct er beter voorstaat.

In de breedte is het juist niet afdoende. De prijzen worden dit seizoen weer verdeeld. Aan spelers voor de toekomst koop je nu nog niks. Dus zie ik opnieuw dezelfde fout als vorig jaar en de seizoenen ervoor.

Ik hou mijn hart vast....
Lees toch eens een hele post kerel. Had je dit complete warverhaal gescheeld.
remco k
 remco k - woensdag 12 juli 2017 - 20:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 19:28 schreef Bobby1972 het volgende:
"Enige gevaar is en blijft bij Ajax, wat doen alle jonge gasten dit seizoen, zetten ze de lijn door, krijgen ze een dikke dip, of stijgen ze boven hunzelf uit.. Daar staan dus vraagtekens bij, maar dat is juist de charme van een club als Ajax.."

je kunt niet vanuit opportunisme gaan hopen dat bepaalde spelers voldoende progressie gaan maken en dat de breedte afdoende zal zijn.

Juist dat denken bij Ajax blijft risico met zich mee brengen.

"Mijn twijfel in de voorhoede, zit hem in Youness en de jeugdigheid van Dolberg, Neres, Kluivert en Cerny."

Hier geef je het zelf ook al weer. Ik zie er niet 1 2 3 spelers bijkomen die bepaalde plaatsen beter invullen of als beter stand-in.

"Defensief denk ik dat we in de basis heel erg goed zijn, maar dat je in de breedte wel iets moet doen als ook Riedewald vertrekt"

Juist in details heeft Ajax geen prijzen gewonnen. Ik ben van mening dat je Riedewald ook al is hij stand-in, je wel een vervanger moet hebben met dezelfde ervaring en kwaliteiten. En dat zal minder zijn, dat is een risico die ik zelf nooit zou nemen.

"Dus nogmaals, oordeel nou eens een keer pas als het er moet staan in plaats van altijd maar dat in de lucht schreeuwen van je zonder bewijzen.."

Ik heb het vorig seizoen ook gezegd en ook toen hebben we het feitelijk in het begin laten liggen. Er is geen hogere wiskunde voor nodig om te kunnen inschatten dat je eigenlijk in de breedte je nog wat zou moeten versterken. Omdat een seizoen lang is en je uiteindelijk veel meer dan 11 spelers nodig hebt.

Ik zal je er aan herinneren in het begin van het seizoen mochten we opnieuw minder sterk uit de startblokken komen.
Ajax start ieder jaar minder sterk als ze eindigen het kaar ervoor. Dat is inherent aan een club in deze competitie. Simpelweg omdat je financieel ket opgewassen bent tegen het buitenland. Hoe vaak moet jou dat nog uitgelegd worden. Tering man. Doe jenigen eens open en accepteer de realiteit.
Eide
 Eide - woensdag 12 juli 2017 - 20:24   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 19:28 schreef Bobby1972 het volgende:

Ik ben van mening dat je Riedewald ook al is hij stand-in, je wel een vervanger moet hebben met dezelfde ervaring en kwaliteiten. En dat zal minder zijn, dat is een risico die ik zelf nooit zou nemen.
Ik heb dit nu een paar keer gelezen en weet eigenlijk nog steeds niet wat hier nu eigenlijk staan. Ik neem aan dat je bedoelt dat je minimaal gelijkwaardige vervangers wil als er spelers verkocht worden? Het staat er een beetje raar dus misschien zit ik er naast.

Als dat zo is kan ik je rustig uit die droom helpen hoor. Spelers van Ajax vertrekken om 2 redenen. Reden 1: ze worden uit de basis gespeeld door betere spelers. Ajax gebruikt dan meestal jong talent om dat aan te vullen. Reden 2: Spelers worden weggekocht door grote clubs. Ajax haalt dan een vervanger of er schuift iemand door uit de jeugd.

In beide gevallen wordt je per definitie zwakker. Als er namelijk een betere was geweest had die al bij het elftal gezeten en Ajax kan geen gearriveerde spelers kopen. natuurlijk koop je af en toe een absolute topper, maar meestal koopt Ajax met het oog op de toekomst. Liever nu één stapje terug om straks twee stappen vooruit te maken.

Dat is inherent aan vrijwel alle clubs die niet tot de meest kapitaalkrachtigen in de wereld horen. Die "visie" van jou past bij Barca, Real of een van de Engelse clubs maar is in Nederland al sinds de jaren 80 een illusie.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 12 juli 2017 door Eide --
AkaS
 AkaS - donderdag 13 juli 2017 - 07:15   quote  deeplink  
Veltman of Tete en de rol van de directie/TH...

Via het doorklikken op headliner lees ik een artikel waarbij ik moet denken aan de discussie Veltman vs Tete als rb.

Niet geheel toevallig komt na alle kritiek plots een artikel naar boven met statistieken die de keuze voor Veltman rechtvaardigd en bovendien gehakt maakt van hetgeen we met eigen ogen hebben waargenomen. Maar omdat het in theorie middels het artikel onderbouwd is zijn er meteen volgers en dus steun voor de directie die Veltman heel graag wil behouden voor Ajax...

Ondertussen lopen we weer aardig leeg en de beoogde paradepaardjes voor de toekomst zijn verkocht.

Bazoer, Tete en nu bijna weer Riedewald en wat denk je.... komt er een journalist vertellen hoe knap het is van Overmars dat hij deze spelers verkocht heeft gekregen!!! Hahaha

De wereld op zijn kop en publuciteits offensief voor het falende bestuur die zo met haar eigen opgeleide talenten omgaat.

Het is niet knap van Overmars. Nee, hij zou zich eens achter de oren moeten krabben en geen bevriende journalisten moeten inschakelen met onzin stellingen!

De voorronde CL komt dichterbij... En Ajax zou zich toch allang versterkt moeten hebben zodat de versterkingen klaar zijn, gewend zijn aan Ajax en de spelopvatting etc...

Ik ben een groot fan, maar blinde loyaliteit is aan mij niet besteed. Een bekend scenario zie ik weer opdoemen!!!
aaadjuh
 aaadjuh - donderdag 13 juli 2017 - 10:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2017 - 07:15 schreef AkaS het volgende:
Veltman of Tete en de rol van de directie/TH...

Via het doorklikken op headliner lees ik een artikel waarbij ik moet denken aan de discussie Veltman vs Tete als rb.

Niet geheel toevallig komt na alle kritiek plots een artikel naar boven met statistieken die de keuze voor Veltman rechtvaardigd en bovendien gehakt maakt van hetgeen we met eigen ogen hebben waargenomen. Maar omdat het in theorie middels het artikel onderbouwd is zijn er meteen volgers en dus steun voor de directie die Veltman heel graag wil behouden voor Ajax...

Ondertussen lopen we weer aardig leeg en de beoogde paradepaardjes voor de toekomst zijn verkocht.

Bazoer, Tete en nu bijna weer Riedewald en wat denk je.... komt er een journalist vertellen hoe knap het is van Overmars dat hij deze spelers verkocht heeft gekregen!!! Hahaha

De wereld op zijn kop en publuciteits offensief voor het falende bestuur die zo met haar eigen opgeleide talenten omgaat.

Het is niet knap van Overmars. Nee, hij zou zich eens achter de oren moeten krabben en geen bevriende journalisten moeten inschakelen met onzin stellingen!

De voorronde CL komt dichterbij... En Ajax zou zich toch allang versterkt moeten hebben zodat de versterkingen klaar zijn, gewend zijn aan Ajax en de spelopvatting etc...

Ik ben een groot fan, maar blinde loyaliteit is aan mij niet besteed. Een bekend scenario zie ik weer opdoemen!!!
Welke versterkingen wil je hebben? Ik denk dat degene die jij bedoelt niet haalbaar zijn voor Ajax.
Ajax moet het hebben van talenten zoals Sanchez / Younes etc. Dit is een risico, de gevestigde namen willen niet naar Ajax voor 1 miljoen p/j

En misschien zijn Riedewald en Tete niet goed genoeg voor Ajax anders zouden ze wel gespeeld hebben.

Ik zeg niet dat Overmars foutloos is , maar ik denk dat hij wel veel keuzes moet maken uit de minst slechte oplossingen.
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - donderdag 13 juli 2017 - 21:00   quote  deeplink  
Het is afwachten hoe de selectie en dus ook de trainer reageert op dit verschrikkelijke nieuws.
remco k
 remco k - donderdag 13 juli 2017 - 21:31   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd kan me dat niet boeien. Mocht het de club en ploeg lukken om zich op te richten en voor Nouri dit seizoen mooie dingen te presteren is dat fantastisch. Maar kan me niet voorstellen dat dit het geval is. Allemaal close vrienden van elkaar. Dat een plekje geven kost gigantisch veel tijd. En dat is volkomen begrijpelijk.
NatjosFC
 NatjosFC - donderdag 13 juli 2017 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2017 - 21:31 schreef remco k het volgende:
Eerlijk gezegd kan me dat niet boeien. Mocht het de club en ploeg lukken om zich op te richten en voor Nouri dit seizoen mooie dingen te presteren is dat fantastisch. Maar kan me niet voorstellen dat dit het geval is. Allemaal close vrienden van elkaar. Dat een plekje geven kost gigantisch veel tijd. En dat is volkomen begrijpelijk.
Zie het nu al voor me dat de media bij elk puntverlies gaat vragen of het te maken heeft met de situatie van Nouri en die spelers die daar dan telkens maar weer antwoord op moeten geven...
nummer10
 nummer10 - donderdag 13 juli 2017 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 13 juli 2017 - 21:31 schreef remco k het volgende:
Eerlijk gezegd kan me dat niet boeien. Mocht het de club en ploeg lukken om zich op te richten en voor Nouri dit seizoen mooie dingen te presteren is dat fantastisch. Maar kan me niet voorstellen dat dit het geval is. Allemaal close vrienden van elkaar. Dat een plekje geven kost gigantisch veel tijd. En dat is volkomen begrijpelijk.
eens
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 14 juli 2017 - 03:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 juli 2017 - 20:14 schreef remco k het volgende:

[..]

Ajax start ieder jaar minder sterk als ze eindigen het kaar ervoor. Dat is inherent aan een club in deze competitie. Simpelweg omdat je financieel ket opgewassen bent tegen het buitenland. Hoe vaak moet jou dat nog uitgelegd worden. Tering man. Doe jenigen eens open en accepteer de realiteit.
Het gaat niet eens om een vergelijk met het buitenland. Het gaat er juist om dat Ajax de financiële middelen heeft in combinatie met de eigen jeugd om een selectie te creëren die in de breedte aanzienlijk beter kan zijn dan bij Feyenoord en PSV.

Niet heeft niks te maken realisme, maar met keuzes die wel of niet durft te maken. Bij Bayern München zie je daar een mooi voorbeeld van. Ajax kan als het wil contrast creëren t.a.v. PSV en Feyenoord. Alleen is daar een andere mindset voor nodig dan die de mensen hanteren die Ajax nu leiden.
Bobby1972
 Bobby1972 - vrijdag 14 juli 2017 - 03:19   quote  deeplink  
Alleen is de situatie nu zo anders en daarmee onzeker. Het zal erg afhangen van hoe spelers hiermee om zullen en kunnen gaan. Het kan een team ook hechter maken en het kan mensen ook juiste boven zich uit doen laten stijgen.

Niemand kan dat nu voorspellen.
remco k
 remco k - vrijdag 14 juli 2017 - 08:54   quote  deeplink  
Je doet net alsof dat uberhaubt nog interessant is..
nummer10
 nummer10 - vrijdag 14 juli 2017 - 10:43   quote  deeplink  
van mijn part eindigen ze onder psv fey utrecht az what ever.. dit seizoen is voor mij ongeacht de uitslag een verloren seizoen..
Positieve Arrogantie
 Positieve Arrogantie - vrijdag 14 juli 2017 - 11:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 14 juli 2017 - 08:54 schreef remco k het volgende:
Je doet net alsof dat uberhaubt nog interessant is..
En dat mag hij niet vinden?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Keizer marionet van incompetente directie of toptrainer in de dop?









0.0389590