BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2021 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 15:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Die redde inderdaad een paar keer geweldig. Verder had Unuvar een paar leuke dribbels, maar was het elke keer net niet. Die open kans van Jensen had gewoon moeten zitten. Zeker als de goal helemaal leeg is. Maar Ado was beter.
Ja bijzonder moment dat die keeper op hem gooide, en mis ook nog haha.
Ado was sterker helaas. Ajax speelde ook niet echt heel goed.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 augustus 2021 - 15:52   quote  deeplink  
'AJAX NEEMT DINSDAG TIJDENS BESLOTEN BIJEENKOMST AFSCHEID VAN NOAH GESSER'

Ajax neemt dinsdag tijdens een besloten bijeenkomst op Sportpark de Toekomst afscheid van de overleden jeugdspeler Noah Gesser. De zestienjarige kwam op vrijdag 30 juli samen met zijn twee jaar oudere broer Isay om het leven bij een auto-ongeluk. De broers worden dinsdag gecremeerd. Deze dag staat op meerdere plekken in het land in het teken van het herdenken van de gebroeders Gesser. ’s Ochtends werd er door de honderden aanwezigen bij de amateurclubs VVIJ en IJFC in IJsselstein, de woonplaats van de broers, een grote erehaag voor de rouwstoet gevormd. VVIJ en IJFC zijn de amateurclubs waarvoor Noah en Isay speelden, dus onder de aanwezigen zijn ook veel oud-ploeggenoten van de broers. Na het eerbetoon aan de broers Gesser bij de voetbalclubs in IJsselstein vervolgt de rouwstoet hun tocht naar Sportpark de Toekomst. Hier wordt er door Ajax in een besloten bijeenkomst met jeugdspelers, trainers en medewerkers van de club afscheid genomen van Noah en Isay. Noah zou komen seizoen bij Ajax actief zijn in het O17-elftal van de club. RTV Utrecht meldt dat de rouwstoet na de besloten bijeenkomst bij Ajax zijn route verder vervolgt. ‘Bij de Maarsseveense Plassen is later op de dag een grote bijeenkomst voor genodigden. Aansluitend neemt de familie in besloten kring afscheid van Noah en Isay, waarna ze worden gecremeerd.’
'Het verdriet is onbeschrijfelijk groot'
Judy op het Veld, woordvoerder van de familie Gesser, bevestigt dat er de hele dag door op verschillende plekken afscheid wordt genomen van de overleden broers. ‘Het is een volle dag met een aantal stopmomenten waarbij op verschillende manieren afscheid wordt genomen.’ Op het Veld meldt daarnaast dat de familie Gesser een zeer verdrietige en moeilijke tijd doormaakt. ‘Het is heel heftig, maar naar omstandigheden zijn ze ontzettend sterk. Het is ook fijn dat ze veel hulp krijgen van buitenaf, maar het mag duidelijk zijn dat verdriet onbeschrijfelijk groot is.’
p111
 p111 - dinsdag 10 augustus 2021 - 17:24   quote  deeplink  
Wat een drama voor die ouders !!!! Sterkte voor de hele familie en vrienden.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 10 augustus 2021 - 18:42   quote  deeplink  
Ongelooflijk nog zo jong, in één woord vreselijk!
Heel veel sterkte voor familie en vrienden
Eide
 Eide - maandag 16 augustus 2021 - 20:17   quote  deeplink  
Gorter is wel een hele atletische keeper. Snelle reflexen en heel flexibel. Ik vind hem in de lucht niet geweldig, maar een uitstekende lijnkeeper.
Eide
 Eide - maandag 16 augustus 2021 - 20:27   quote  deeplink  
Jong Ajax velt niet mee zeg. Slordig, ideeëloos, stuurloos. Ik ben benieuwd of we dit het hele seizoen gaan zien want dit valt echt heel erg tegen.
Eide
 Eide - maandag 16 augustus 2021 - 21:21   quote  deeplink  
Rasmussen nu al 3 keer alleen voor het doel gemist.
Eide
 Eide - maandag 16 augustus 2021 - 21:49   quote  deeplink  
En Jong gaat vanzelfsprekend in de slotfase ten onder.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 augustus 2021 - 21:52   quote  deeplink  
Ongelooflijk!! Je had al lang en breed dik voor moeten staan en laat je vervolgens in de laatste 10 minuten zo in de luren leggen!
remco k
 remco k - maandag 16 augustus 2021 - 22:59   quote  deeplink  
Jong Ajax gaat vrolijk verder waar het vorig jaar gebleven was.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 augustus 2021 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 - 22:59 schreef remco k het volgende:
Jong Ajax gaat vrolijk verder waar het vorig jaar gebleven was.
Verkeerd gelezen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2021 door nummer10 --
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 augustus 2021 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 - 20:27 schreef Eide het volgende:
Jong Ajax velt niet mee zeg. Slordig, ideeëloos, stuurloos. Ik ben benieuwd of we dit het hele seizoen gaan zien want dit valt echt heel erg tegen.
.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 17 augustus 2021 door nummer10 --
p111
 p111 - dinsdag 17 augustus 2021 - 08:10   quote  deeplink  
De naam zegt het al (Jong Ajax),dat hoort helaas bij deze leeftijdsgroep.Heitinga had er al voor gewaarschuwd het wordt moeilijk want ze zijn wel heel erg jong nog.Ik verwacht na een aantal wedtrijden wel de overwinningen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 augustus 2021 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 - 22:59 schreef remco k het volgende:
Jong Ajax gaat vrolijk verder waar het vorig jaar gebleven was.
Inderdaad weggeven in de laatste minuten. Erg matig team dit seizoen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 augustus 2021 - 09:31   quote  deeplink  
Gorter en Rasmussen de weinige lichtpuntjes. Laatste doelpunt was een streep maar zag hij er wel minder uit. Verder wel goed gekeept.
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2021 - 11:28   quote  deeplink  
Waar is Unuvar?
Eide
 Eide - dinsdag 17 augustus 2021 - 11:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 - 11:28 schreef remco k het volgende:
Waar is Unuvar?
Die zat op de tribune. Hansen gepasseerd en was bankzitter.
p111
 p111 - dinsdag 17 augustus 2021 - 12:04   quote  deeplink  
Hansen na zijn contract ondertekening niet meer in beeld geweest en als hij in beeld is dan is het slecht/matig.Unuvar op de tribune ook nog weinig van gezien cat/straatvoetballertjes.Maar goed ze hebben wel de basis nu is het een kwestie hoe zij zich ontwikkelen.
Eide
 Eide - dinsdag 17 augustus 2021 - 12:55   quote  deeplink  
Unuvar begon vorig seizoen heel erg slecht maar verbeterde zich wel iets. Misschien moet hij gewoon bij de O19 beginnen dit seizoen. Als hij het bij Jong Ajax aflegt tegen Hlynsson en zelfs Van Axel Dongen voor zich heeft moet hij ergens anders gewoon minuten maken.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 augustus 2021 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 - 12:55 schreef Eide het volgende:
Unuvar begon vorig seizoen heel erg slecht maar verbeterde zich wel iets. Misschien moet hij gewoon bij de O19 beginnen dit seizoen. Als hij het bij Jong Ajax aflegt tegen Hlynsson en zelfs Van Axel Dongen voor zich heeft moet hij ergens anders gewoon minuten maken.
Inderdaad maar bizar dat het er bij een aantal totaal niet uitkomt.
Jong Ajax vorig seizoen al matig na het overstappen van een aantal jongens.
Nu echt een matig team overgebleven.
remco k
 remco k - vrijdag 20 augustus 2021 - 21:34   quote  deeplink  
3-1 voor. Unuvar maakt de derde.
Eide
 Eide - vrijdag 20 augustus 2021 - 22:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2021 - 21:34 schreef remco k het volgende:
3-1 voor. Unuvar maakt de derde.
Speelt bij z'n invalbeurt op 10 in plaats van linksbuiten.
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2021 - 10:01   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 augustus 2021 - 22:01 schreef Eide het volgende:

[..]

Speelt bij z'n invalbeurt op 10 in plaats van linksbuiten.
Aha. Ik heb het niet gezien. Keek ff snel de tussen stand.

Blijf toch benieuwd naar zijn ontwikkeling.

Je ziet veel overeenkomsten met Nouri. Die had ook veel moeite met de Kk divisie ondanks dat hij wel veel meer speeltijd kreeg daar. Beide dezelfde type voetballers en beiden misschien wel de grootste twee talenten van de afgelopen 10 jaar op de toekomst.

En beiden geen definitieve doorbraak.

Ik hoop echt dat het talent van Sontje Hansen en Naci Unuvar gepaard gaat met met al het andere wat er nodig is om de top te halen.
p111
 p111 - zaterdag 21 augustus 2021 - 15:49   quote  deeplink  
Zij zijn beiden niet van het nivo van het echte talent Gravenberch.
Eide
 Eide - zaterdag 21 augustus 2021 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 21 augustus 2021 - 15:49 schreef p111 het volgende:
Zij zijn beiden niet van het nivo van het echte talent Gravenberch.
Of Gravenberch is een unieke vroegbloeier. Niet iedereen is met 17 jaar klaar voor Ajax 1. Talent heeft hij echt wel. Daarnaast zie je, misschien Anita uitgezonderd, dat jongens die vroeg mee kunnen vaak fysiek al heel volwassen zijn. De Ligt, Gravenberch maar ook destijds Seedorf zijn fysieke freaks of nature. Frenkie de Jong moest ook eerst een jaartje Jong Ajax spelen bijvoorbeeld.

Ik denk dat we wel eens te snel zijn net dit soort jongens. Zo denk ik dat Danilo Doekhi nu ook bij Ajax 1 mee zou kunnen. Omgekeerd houdt Ajax in mijn ogen altijd heel lang vast aan jongens als Ekkelenkamp, Jensen en eigenlijk ook wel Taylor. Als je het nu over gasten hebt die structureel die laatste stap niet weten te maken moet je eerder naar die gasten kijken dan naar Ünüvar op dit moment.

Allemaal overigens hele goede voetballers die echt een mooie toekomst hebben, maar misschien niet bij Ajax.
Eide
 Eide - zaterdag 21 augustus 2021 - 17:56   quote  deeplink  
Ünüvar zat trouwens vorige week niet bij de selectie vanwege het overlijden van zijn opa. Hij was in Turkije voor de uitvaart en heeft dus ook de trainingen gemist. Niet gepasseerd dus maar persoonlijke omstandigheden.
remco k
 remco k - zaterdag 21 augustus 2021 - 21:12   quote  deeplink  
Ah oké duidelijk.
remco k
 remco k - vrijdag 27 augustus 2021 - 21:08   quote  deeplink  
Jong achter tegen Excelsior.
Eide
 Eide - vrijdag 27 augustus 2021 - 21:12   quote  deeplink  
Gorter wel een pingel gepakt, mogelijk de meest belachelijke pingel die Jong Ajax dit seizoen tegen gaat krijgen. Het leek niet eens op een overtreding. Puur acteerwerk van Excelsior en een scheidsrechter die... tja... wat doet die eigenlijk. Heel bizar.
remco k
 remco k - vrijdag 10 september 2021 - 21:31   quote  deeplink  
Jong Ajax weer eens op achterstand na een voorsprong.
remco k
 remco k - vrijdag 10 september 2021 - 22:47   quote  deeplink  
En 3-1 verloren van jong psv.

Jong is echt lang niet het elftal van een paar jaar terug.
p111
 p111 - zaterdag 11 september 2021 - 09:15   quote  deeplink  
Dit elftal is niet de beste lichting.Maar misschien hebben deze jongens meer tijd nodig om te wennen.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 11 september 2021 - 11:56   quote  deeplink  
Zal dit niet ook met de trainer te maken hebben? Lopen toch echt wel leuke spelers tussen waar je volgens mij meer uit kan halen..
remco k
 remco k - zaterdag 11 september 2021 - 15:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 11:56 schreef nummer10 het volgende:
Zal dit niet ook met de trainer te maken hebben? Lopen toch echt wel leuke spelers tussen waar je volgens mij meer uit kan halen..
Alleen maar technische jongens en dat is gewoon niet meer voldoende in het hedendaagse voetbal.

Je wil altijd op iedere positie een “mooie” voetballer maar zelfs daar zie je dat het gewoon niet werkt en dat je de mix nodig hebt.

Zo zie je dat Alvarez bij ons als type hard nodig is.

Jong heeft dat gewoon niet lopen.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 september 2021 - 00:54   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 11 september 2021 - 15:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Alleen maar technische jongens en dat is gewoon niet meer voldoende in het hedendaagse voetbal.

Je wil altijd op iedere positie een “mooie” voetballer maar zelfs daar zie je dat het gewoon niet werkt en dat je de mix nodig hebt.

Zo zie je dat Alvarez bij ons als type hard nodig is.

Jong heeft dat gewoon niet lopen.
Een opruimer.. kan prima, maar dan moet die ook nog kunnen voetballen en het spel niet vertragen... Ik kan me niet anders bedenken dat de jong.. voor de rest niks meer
Loetje
 Loetje - zondag 12 september 2021 - 00:58   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 00:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Een opruimer.. kan prima, maar dan moet die ook nog kunnen voetballen en het spel niet vertragen... Ik kan me niet anders bedenken dat de jong.. voor de rest niks meer
Alvarez mag vertragen, die haalt zo belachelijk veel weg en voorkomt zoveel kansen. Een Frenkie De Jong is nou voor Ajax eenmaal niet te behouden. Gravenberch is degene die tempo moet maken, dat is nou net degene die niet mag vertragen
remco k
 remco k - zondag 12 september 2021 - 13:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 00:54 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Een opruimer.. kan prima, maar dan moet die ook nog kunnen voetballen en het spel niet vertragen... Ik kan me niet anders bedenken dat de jong.. voor de rest niks meer
Je moet meegaan met je tijd. Met een uitzonderlijke speler als Frenkie kan het in het topvoetbal. Maar verder houd dat gewoon heel snel op en past het niet meer in het hedendaagse voetbal.
remco k
 remco k - zondag 12 september 2021 - 13:31   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 00:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alvarez mag vertragen, die haalt zo belachelijk veel weg en voorkomt zoveel kansen. Een Frenkie De Jong is nou voor Ajax eenmaal niet te behouden. Gravenberch is degene die tempo moet maken, dat is nou net degene die niet mag vertragen
Uiteindelijk moeten spelers aanvoelen wanneer te versnellen of vertragen, dat geld ook voor Gravenberg, die gisteren overigens niet goed was.

Het type Alvarez is gewoon nodig in deze tijd, en heb je door de succes jaren heen ook altijd wel gehad.
nummer10
 nummer10 - zondag 12 september 2021 - 18:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 00:58 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alvarez mag vertragen, die haalt zo belachelijk veel weg en voorkomt zoveel kansen. Een Frenkie De Jong is nou voor Ajax eenmaal niet te behouden. Gravenberch is degene die tempo moet maken, dat is nou net degene die niet mag vertragen
Volgens mij vallen de onderscheppingen nog wel mee..
remco k
 remco k - zondag 12 september 2021 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 18:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Volgens mij vallen de onderscheppingen nog wel mee..
Dit seizoen na Haller de meeste kop duels gewonnen en na Martinez de meeste onderscheppingen van Ajax.
Loetje
 Loetje - maandag 13 september 2021 - 21:47   quote  deeplink  
Jong Ajax beeing Jong Ajax he.

Vanavond eindelijk de 'voetballertjes' bij grote vlagen bijzonder goed zien ballen. Prima goals en tempo zat.

Echter, toch weer 3 tegengoals en het is nog niet voorbij.

Tennisuitslag vooralsnog, 6-3
Loetje
 Loetje - maandag 13 september 2021 - 21:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 13:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteindelijk moeten spelers aanvoelen wanneer te versnellen of vertragen, dat geld ook voor Gravenberg, die gisteren overigens niet goed was.

Het type Alvarez is gewoon nodig in deze tijd, en heb je door de succes jaren heen ook altijd wel gehad.
Kijk de grote succesvolle clubs maar. Hebben vrijwel allemaal een sloper.

N'kante bijvoorbeeld. Zonder hem had Chelsea die hele CL niet gewonnen. Dat zweer ik je
Loetje
 Loetje - maandag 13 september 2021 - 21:49   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 18:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Volgens mij vallen de onderscheppingen nog wel mee..
Dan ben je voor de verandering weer eens niet goed op de hoogte.
Loetje
 Loetje - maandag 13 september 2021 - 21:54   quote  deeplink  
6-3 de eindstand. Man of the match is er amper, het collectief mag allemaal wel geprezen worden.
nummer10
 nummer10 - maandag 13 september 2021 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 12 september 2021 - 18:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Dit seizoen na Haller de meeste kop duels gewonnen en na Martinez de meeste onderscheppingen van Ajax.
kop duels... heb het over onderschepping dus duels wat men wint over de grond.. lange ballen wegkoppen lijkt me logisch dat je die het meeste maakt op die posities en hun lengte
nummer10
 nummer10 - maandag 13 september 2021 - 22:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2021 - 21:49 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dan ben je voor de verandering weer eens niet goed op de hoogte.
in verhouding voor een verdedigende middenvelder...

martinez rensch timber mazz en zelfs haller tadic alle 6 hoger en dat terwijl alvarez meer dat werk zou moeten doen en dan heb ik het over verdedigende duels... staat overigens op de site van ajax zelf
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 september 2021 - 00:22   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2021 - 22:53 schreef nummer10 het volgende:

[..]

in verhouding voor een verdedigende middenvelder...

martinez rensch timber mazz en zelfs haller tadic alle 6 hoger en dat terwijl alvarez meer dat werk zou moeten doen en dan heb ik het over verdedigende duels... staat overigens op de site van ajax zelf
Blablabla, wederom allemaal bullshit. Volgens stats, stats waar jij altijd alles van denkt te weten, zijn zijn statistieken aanzienlijk beter dan menig andere middenvelder als het op defensieve taken aankomt. Je zit er dus wederom grandioos naast.

Je bent net Ajax, je niveau wordt met het seizoen minder.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 september 2021 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 00:22 schreef Loetje het volgende:

[..]

Blablabla, wederom allemaal bullshit. Volgens stats, stats waar jij altijd alles van denkt te weten, zijn zijn statistieken aanzienlijk beter dan menig andere middenvelder als het op defensieve taken aankomt. Je zit er dus wederom grandioos naast.

Je bent net Ajax, je niveau wordt met het seizoen minder.
Ey ik pluk dit ook maar van ajax.nl hé ;)
remco k
 remco k - dinsdag 14 september 2021 - 13:00   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2021 - 21:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Kijk de grote succesvolle clubs maar. Hebben vrijwel allemaal een sloper.

N'kante bijvoorbeeld. Zonder hem had Chelsea die hele CL niet gewonnen. Dat zweer ik je
Joh, dat hoef je mij niet uit te leggen he, ik ben zelf altijd al een voorstander van zon type geweest
remco k
 remco k - dinsdag 14 september 2021 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 13 september 2021 - 22:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

kop duels... heb het over onderschepping dus duels wat men wint over de grond.. lange ballen wegkoppen lijkt me logisch dat je die het meeste maakt op die posities en hun lengte
Hm, lezen lukt ook al niet echt, maar ja, dat is niet nieuw.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5965
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0203571