BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - donderdag 25 februari 2021 - 13:57   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2021 - 11:53 schreef Loetje het volgende:
Je moet met een goal verschil in de laatste minuten/seconden wel degelijk een wedstrijd dood maken.
Ja, als er nog 1 minuut te spelen is zeker, kijkmaar naar Ajax tegen Tottenham. Godver ben er echt nog zooo ziek van!! Maar een wedstrijd echt dood maken lukt ze nooit. Waarom vallen er in nederland zoveel doelpunten in de laatste minuut van de wedstrijd?
Loetje
 Loetje - donderdag 25 februari 2021 - 15:12   quote  deeplink  
Nouja, Ajax is wel echt voorloper daarin hoor.
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 26 februari 2021 - 17:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 25 februari 2021 - 15:12 schreef Loetje het volgende:
Nouja, Ajax is wel echt voorloper daarin hoor.
Was even bang dat zo'n zelfde scenario zich voor ging doen tegen Lille... jij niet?
Loetje
 Loetje - vrijdag 26 februari 2021 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 26 februari 2021 - 17:04 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Was even bang dat zo'n zelfde scenario zich voor ging doen tegen Lille... jij niet?
Nouja, als we gister met 2-4 hadden verloren, was het terecht geweest he
Eide
 Eide - maandag 01 maart 2021 - 19:18   quote  deeplink  
Jong Ajax kijken moet zoiets zijn als feyenoord kijken als Rotterdammer. Man, man, wat vereist dat veel incasseringsvermogen.
remco k
 remco k - maandag 01 maart 2021 - 20:38   quote  deeplink  
Tijd om de trainer maar eens te vervangen daar. Ondanks een hoop jonge gasten mag je er gewoon niet zo vaak zo af gaan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 01 maart 2021 - 20:42   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 20:38 schreef remco k het volgende:
Tijd om de trainer maar eens te vervangen daar. Ondanks een hoop jonge gasten mag je er gewoon niet zo vaak zo af gaan.
Dat riep ik inderdaad vorige week al. Hij maakt de spelers ook niet echt beter. Kijkend naar de jongens die er nu spelen blijft hun potentie stil staan.
p111
 p111 - maandag 01 maart 2021 - 23:27   quote  deeplink  
Er zit niet zo heel veel talent in op dit moment.En de slechtste keeper van afgelopen jaren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 01 maart 2021 door p111 --
Eide
 Eide - dinsdag 02 maart 2021 - 05:40   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 01 maart 2021 - 23:27 schreef p111 het volgende:
Er zit niet zo heel veel talent in op dit moment.En de slechtste keeper van afgelopen jaren.
Er is hartstikke veel talent... ze spelen echter allemaal al in Ajax 1. Zie Brobbey, Rensch en Gravenberch. Daarnaast zijn er al een aantal gasten geblokkeerd voor Jong Ajax, denk aan Ekkelenkamp.

Daardoor blijf je zitten met jongens die het niveau net niet hebben, of gasten die het niveau nog niet hebben. Er worden mede daardoor ook jongens doorgeschoven die nog niet aan die stap toe zijn. En ten slotte heb je helemaal gelijk als je stelt dat bepaalde gasten gewoon volkomen door het ijs zakken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 maart 2021 - 20:21   quote  deeplink  
En wederom kan Jong Ajax een voorsprong niet vast houden. Ok, dit keer was het wel pas 1-0, maar ze lijken wederom tegen een verliespartij aan te lopen. En wederom tegen een tegenstander die onderaan de competitie staat. Er zit totaal geen lijn in dit Jong Ajax, de trainer krijgt het boeltje niet meer aan het spelen en er worden echt beginnersfouten gemaakt!
Eide
 Eide - maandag 08 maart 2021 - 20:31   quote  deeplink  
Water is nat, Jong Ajax verspeeld een voorsprong.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 08 maart 2021 - 20:43   quote  deeplink  
Ik ben echt een beetje klaar met dit Jong Ajax! Sorry, maar er komt gewoon niets meer uit! En dan verliezen van een Den Bosch wat amper een uitwedstrijd wint en ook gewoon laatste staat in de competitie.
Loetje
 Loetje - maandag 08 maart 2021 - 20:51   quote  deeplink  
BOSSCHENARUHHH!!!!
Loetje
 Loetje - maandag 08 maart 2021 - 20:51   quote  deeplink  
;-)
Loetje
 Loetje - maandag 08 maart 2021 - 20:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 maart 2021 - 20:43 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik ben echt een beetje klaar met dit Jong Ajax! Sorry, maar er komt gewoon niets meer uit! En dan verliezen van een Den Bosch wat amper een uitwedstrijd wint en ook gewoon laatste staat in de competitie.
Den Bosch is sinds het vertrek van Kakhi Jordania helemaal in elkaar gevallen.

Jong Ajax verliest gewoon van de nummer 19 en 20 op eigen veld.

Geen talent dat echt in ontwikkeling zit, terwijl er een paar grote lopen.

Ofwel, wat mij betreft moet het beginnen met het einde van Mitchell van der Gaag
remco k
 remco k - zondag 14 maart 2021 - 19:01   quote  deeplink  
Weet iemand eigenlijk hoe het is met salah eddine.

Die is er al lang uit met een blessure. Maar was toch echt het aller grootste talent van de huidige lichting die doorbreekt.

Weet iemand of hij al weer traint of is aangesloten bij jong Ajax?
nummer10
 nummer10 - zondag 14 maart 2021 - 19:34   quote  deeplink  
De afgelopen maanden stonden voor Salah-Eddine vooral in het teken van het herstellen van een ernstige enkelblessure. Inmiddels verscheen hij weer op het trainingsveld en zijn de eerste gesprekken gevoerd over het verlengen van zijn contract bij in Amsterdam.

enige wat ik er over kan vinden
..
Eide
 Eide - vrijdag 19 maart 2021 - 21:47   quote  deeplink  
Jong Ajax op koers om eindelijk weer eens een wedstrijd te winnen.
Eide
 Eide - vrijdag 19 maart 2021 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2021 - 21:47 schreef Eide het volgende:
Jong Ajax op koers om eindelijk weer eens een wedstrijd te winnen.
Terwijl ik het tik valt de 4-3 en wordt het weer spannend.
remco k
 remco k - vrijdag 19 maart 2021 - 21:59   quote  deeplink  
Toch eindelijk weer gewonnen. Unuvar ook weer met een goal.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 19 maart 2021 - 22:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2021 - 21:59 schreef remco k het volgende:
Toch eindelijk weer gewonnen. Unuvar ook weer met een goal.
Da's een hele tijd geleden....
Hasjkoph
 Hasjkoph - vrijdag 19 maart 2021 - 23:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2021 - 22:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Da's een hele tijd geleden....
4 dagen geleden nog gescoord in de verloren wedstrijd tegen Jong AZ.
Daarvoor eind februari pas tegen Volendam.

Het heeft wel bijna twee maanden geduurd dat Jong weer een keertje wint.
Had veel meer van Jong verwacht dit jaar.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 maart 2021 door Hasjkoph --
p111
 p111 - zaterdag 20 maart 2021 - 09:46   quote  deeplink  
Nou de wisselvalligheid hoort bij jong ook de andere jonge teams zijn wisselvallig.En van de jonge teams doen wij het nog het beste.Je had in de vorige jonge teams gewoon een hele goede lichting,en op nr 1 staat gewooon proberen ze indivueel top te maken,maar ja je kan niet van elke speler een topper maken.Van de Gaag vind ik een prima trainer dan ga ik uit van zijn verhaal annalyse en zijn persoonlijkheid.Een paar talenten waar ik nog wel hoop op heb zijn Tylor/Unovar/Vergeer/Hansen en een chinese jongen met een staartje.Maar goed bij Jng zie je soms in een keer iemand er bovenuit springen.Blijft afwachten.
remco k
 remco k - zaterdag 20 maart 2021 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 19 maart 2021 - 22:14 schreef Ronald 1960 het volgende:

[..]

Da's een hele tijd geleden....
Er stond weer. Afgelopen week scoorde hij ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 maart 2021 - 21:44   quote  deeplink  
Denk dat Ronald bedoeld dat Jong weer eens won, niet dat Unuvar scoorde!
Eide
 Eide - zaterdag 20 maart 2021 - 21:54   quote  deeplink  
Unuvar is eindelijk qua rendement los. Voetballend valt er nog wel heel veel winst te halen voor hem, hoewel dat ook wel met de spelers om hem heen heeft te maken.
Eide
 Eide - zondag 21 maart 2021 - 10:29   quote  deeplink  
Ik zat even bij op het feyenoordforum te kijken waar de stemming bepaald niet goed is. Ik zat daar iets te lezen over hun jeugdopleiding waar een aantal van die gasten stellen dat feyenoord in de jeugd wel goed mee kan, maar de stap naar de grote jongens maar niet kunnen maken.

Een aantal zaken valt mij op als ik dan naar Ajax kijk.

Ten eerste het Jong Ajax gewoon heel belangrijk. Je maakt de stap van de jeugd naar de Eredivisie zo veel kleiner en je geeft jongens de kans om het grote-jongensvoetbal te leren kennen.

Ten tweede selecteert Ajax vreselijk hard door. Jong Ajax heeft 4 twintigers (Scherpen, Kotarski, Mendez en Traore) en verder zijn al die jongens nog speelgerechtigd voor de O19. De O19 bestaat grotendeels uit gasten die nog O17 mogen spelen enzovoorts.

Daar zit echt het verschil tussen Ajax en de anderen. Anderen kunnen leuk mee omdat ze tegen Ajaxploegen spelen die gemiddeld twee jaar jonger zijn. Ajax is zo veel actiever bezig om weerstand te zoeken en gasten uit te dagen.
p111
 p111 - zondag 21 maart 2021 - 11:24   quote  deeplink  
Daarom moeten we niet te veel zeuren over een verloren wedstrijd van Jong,het is voor Ajax veel belangrijker hoe de talenten zich ontwikkelen,en dat is de hoofdtaak van vd Gaag.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 21 maart 2021 door p111 --
Eide
 Eide - zondag 21 maart 2021 - 13:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2021 - 11:24 schreef p111 het volgende:
Daarom moeten we niet te veel zeuren over een verloren wedstrijd van Jong,het is voor Ajax veel belangrijker hoe de talenten zich ontwikkelen,en dat is de hoofdtaak van vd Gaag.
Precies, zeker in de wetenschap dat sommige jongens juist iets meer tijd nodig hebben om zich te ontwikkelen.
Loetje
 Loetje - zondag 21 maart 2021 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 21 maart 2021 - 10:29 schreef Eide het volgende:
Ik zat even bij op het feyenoordforum te kijken waar de stemming bepaald niet goed is. Ik zat daar iets te lezen over hun jeugdopleiding waar een aantal van die gasten stellen dat feyenoord in de jeugd wel goed mee kan, maar de stap naar de grote jongens maar niet kunnen maken.

Een aantal zaken valt mij op als ik dan naar Ajax kijk.

Ten eerste het Jong Ajax gewoon heel belangrijk. Je maakt de stap van de jeugd naar de Eredivisie zo veel kleiner en je geeft jongens de kans om het grote-jongensvoetbal te leren kennen.

Ten tweede selecteert Ajax vreselijk hard door. Jong Ajax heeft 4 twintigers (Scherpen, Kotarski, Mendez en Traore) en verder zijn al die jongens nog speelgerechtigd voor de O19. De O19 bestaat grotendeels uit gasten die nog O17 mogen spelen enzovoorts.

Daar zit echt het verschil tussen Ajax en de anderen. Anderen kunnen leuk mee omdat ze tegen Ajaxploegen spelen die gemiddeld twee jaar jonger zijn. Ajax is zo veel actiever bezig om weerstand te zoeken en gasten uit te dagen.
Jong is zeker essentieel.

Niet zozeer qua techniek, dat hebben ze allemaal.

Maar wel fysiek, de KKD is fysieker als de Eredivisie en daar kunnen sommige jongens heel veel profijt uit halen.

Jeugdspelers van Ajax zijn dan ook veel volwassener en schoppen het stelselmatig verder
remco k
 remco k - vrijdag 02 april 2021 - 20:30   quote  deeplink  
Unuvar bij jong Ajax heel intensief in de wedstrijd. Is op veel plekken en lijkt erg energiek. Doet ook aan de bal een hoop goede dingen en verstopt zich niet.

Dit niveau moet hij meer laten zien.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 05 april 2021 - 16:03   quote  deeplink  
Jong Ajax op bezoek bij Helmond met 1-0 achter, maar via Unuvar is het weer gelijk geworden!
remco k
 remco k - zaterdag 17 april 2021 - 22:25   quote  deeplink  
Unuvar met een ogenschijnlijk zware knieblessure afgevoerd.
Eide
 Eide - vrijdag 30 april 2021 - 20:14   quote  deeplink  
Jong tegen Almere. Brobbey in de basis dus die zal er zondag wel niet bij zijn. Verder valt in de beginfase op dat het elftal in twee delen uiteen valt. Je hebt de verdedigers plus Taylor als controleur en de aanvallers inclusief de aanvallende middenvelders. Daar tussenin zit een gapend gat.
nummer10
 nummer10 - vrijdag 30 april 2021 - 20:40   quote  deeplink  
Brobbey...... Bal ligt hier in Almelo...

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 30 april 2021 door nummer10 --
Eide
 Eide - vrijdag 30 april 2021 - 20:40   quote  deeplink  
Jong Ajax krijgt een penalty en Brobbey tracht die bal in het doel op de Toekomst te schieten. Jong speelt alleen uit...
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 april 2021 - 20:44   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2021 - 20:40 schreef Eide het volgende:
Jong Ajax krijgt een penalty en Brobbey tracht die bal in het doel op de Toekomst te schieten. Jong speelt alleen uit...
Nee joh, daar achter ergens ligt een rugby veld, daar was hij met zijn gedachten...... en de bal ;-)
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 april 2021 - 20:47   quote  deeplink  
een smerige overtreding, mag blij zijn dat hij weg komt met geel....
Eide
 Eide - vrijdag 30 april 2021 - 20:55   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2021 - 20:47 schreef Ronald 1960 het volgende:
een smerige overtreding, mag blij zijn dat hij weg komt met geel....
Mwah, geel is goed. Het is meer onhandig dan echt hard en gemeen.
Ronald 1960
 Ronald 1960 - vrijdag 30 april 2021 - 21:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 30 april 2021 - 20:55 schreef Eide het volgende:

[..]

Mwah, geel is goed. Het is meer onhandig dan echt hard en gemeen.
Mazzel dat z'n been niet vast stond......
Eide
 Eide - woensdag 12 mei 2021 - 23:26   quote  deeplink  
De 16 jarige Amourricho van Axel Dongen heeft vanavond bij Jong Ajax gedebuteerd. Hij luisterde z'n debuut op met een assist en een goal waardoor Jong Ajax met 1-2 won.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 18 mei 2021 - 11:13   quote  deeplink  
Lekker debuut....
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2021 - 13:26   quote  deeplink  
Hoe doet Fitz jim het vandaag?
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 08 augustus 2021 - 13:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 12 mei 2021 - 23:26 schreef Eide het volgende:
De 16 jarige Amourricho van Axel Dongen heeft vanavond bij Jong Ajax gedebuteerd. Hij luisterde z'n debuut op met een assist en een goal waardoor Jong Ajax met 1-2 won.
Toppie!
Hummel10
 Hummel10 - zondag 08 augustus 2021 - 13:50   quote  deeplink  
Alleen Gorter kan me tot nu toe bekoren. Prima keeper voor de toekomst.
Loetje
 Loetje - zondag 08 augustus 2021 - 15:19   quote  deeplink  
Rasmussen en Fitz-Jim ook een uitstekende voorbereiding gehad
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 augustus 2021 - 15:27   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 13:50 schreef Hummel10 het volgende:
Alleen Gorter kan me tot nu toe bekoren. Prima keeper voor de toekomst.
Die redde inderdaad een paar keer geweldig. Verder had Unuvar een paar leuke dribbels, maar was het elke keer net niet. Die open kans van Jensen had gewoon moeten zitten. Zeker als de goal helemaal leeg is. Maar Ado was beter.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 augustus 2021 - 15:28   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 15:19 schreef Loetje het volgende:
Rasmussen en Fitz-Jim ook een uitstekende voorbereiding gehad
We hadden het over de wedstrijd van vandaag Loetje. Voorbereiding is voorbij, nu moeten die jongens gaan laten zijn dat ze stappen hebben gemaakt.
Loetje
 Loetje - zondag 08 augustus 2021 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 15:28 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

We hadden het over de wedstrijd van vandaag Loetje. Voorbereiding is voorbij, nu moeten die jongens gaan laten zijn dat ze stappen hebben gemaakt.
Ik las het erna eigenlijk pas.

Die gemiste kans van Jensen heeft me trouwens de slappe lach bezorgd
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 08 augustus 2021 - 17:20   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 08 augustus 2021 - 16:50 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik las het erna eigenlijk pas.

Die gemiste kans van Jensen heeft me trouwens de slappe lach bezorgd
Echt hé! Als je die al niet maakt .........

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5883
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0290229