BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 09 maart 2022 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2022 - 11:24 schreef remco k het volgende:

[..]

Op hele andere plekken. Hij doet I’m het in de opbouw fase net over de middellijn.
Ik hoop dat hij hier in gegroeid is.
Mocht hij spelen zal ik hem bewuster volgen.
Want ik schrijf iemand op een paar wedstrijden niet af
remco k
 remco k - woensdag 09 maart 2022 - 21:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 09 maart 2022 - 20:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik hoop dat hij hier in gegroeid is.
Mocht hij spelen zal ik hem bewuster volgen.
Want ik schrijf iemand op een paar wedstrijden niet af
O nee zeker niet. Dat zei ik zelf ook al hè.

Ik geef alleen aan dat dit bij hem echt nog een issue is.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 maart 2022 - 20:39   quote  deeplink  
Jong Ajax kwam in de 32ste minuut op voorsprong, maar 5 minuten later staan ze 2-1 achter!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 11 maart 2022 - 21:22   quote  deeplink  
Jong Ajax na rust op 3-1 achter!
Eide
 Eide - maandag 04 april 2022 - 20:45   quote  deeplink  
Ihatarren met z'n eerste assist voor Jong Ajax. Jong bij rust met 3-0 voor tegen Top Oss door goals van Brobbey en 2x Taylor.
remco k
 remco k - maandag 04 april 2022 - 20:50   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2022 - 20:45 schreef Eide het volgende:
Ihatarren met z'n eerste assist voor Jong Ajax. Jong bij rust met 3-0 voor tegen Top Oss door goals van Brobbey en 2x Taylor.
Kijken jullie die wedstrijd nu ergens?
Eide
 Eide - maandag 04 april 2022 - 20:57   quote  deeplink  
Zie PB.
Eide
 Eide - maandag 04 april 2022 - 21:16   quote  deeplink  
Goal Ihatarren. Prachtige trap vanaf randje 16 in de kruising.
remco k
 remco k - maandag 04 april 2022 - 21:27   quote  deeplink  
Toch 65 minuten gespeeld.
remco k
 remco k - maandag 04 april 2022 - 21:27   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 04 april 2022 - 20:57 schreef Eide het volgende:
Zie PB.
Thanks.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 april 2022 - 21:29   quote  deeplink  
Zo te zien word het tijd voor nieuwe basisspelers met creativiteit... Kijken of tenhag het durft..
remco k
 remco k - maandag 25 april 2022 - 21:36   quote  deeplink  
Waarom dan?

Deze middenvelders en verdedigers laten zulke extreme gaten vallen dat zelfs vvv er heel regelmatig gevaarlijk uit komt.

De beste man van Jong Ajax stond afgelopen wedstrijd al in de basis. En werd door een aantal hier met de grond gelijk gemaakt.

En Ihataren doet het hartstikke prima. Maar doet defensief echt helemaal niks en is zeker nog een kilo of 5 te zwaar.
remco k
 remco k - maandag 25 april 2022 - 21:42   quote  deeplink  
Ook Kudus speelde al afgelopen pot.

Dus waar een middenveld met Gravenberg Alvarez en Berghuis de basis was dit seizoen.

Stond er afgelopen weekend Gravenberg Klaassen en Taylor en viel Kudus nog in.

Volgens mij probeer je dan juist ook andere dingen.
nummer10
 nummer10 - maandag 25 april 2022 - 21:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2022 - 21:36 schreef remco k het volgende:
Waarom dan?

Deze middenvelders en verdedigers laten zulke extreme gaten vallen dat zelfs vvv er heel regelmatig gevaarlijk uit komt.

De beste man van Jong Ajax stond afgelopen wedstrijd al in de basis. En werd door een aantal hier met de grond gelijk gemaakt.

En Ihataren doet het hartstikke prima. Maar doet defensief echt helemaal niks en is zeker nog een kilo of 5 te zwaar.
Zijn er een paar bij jong die zich maar al te graag willen bewijzen... Dan is dit het moment.. en dan heb ik het niet over de onlogische wissel Alvarez voor Taylor.. hoevaak Alvarez tenhag al wel niet heeft gered vaak genoeg en dan plots ernaast zetten sloeg natuurlijk weer nergens op..
nummer10
 nummer10 - maandag 25 april 2022 - 21:45   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2022 - 21:42 schreef remco k het volgende:
Ook Kudus speelde al afgelopen pot.

Dus waar een middenveld met Gravenberg Alvarez en Berghuis de basis was dit seizoen.

Stond er afgelopen weekend Gravenberg Klaassen en Taylor en viel Kudus nog in.

Volgens mij probeer je dan juist ook andere dingen.
Minuut 85 ofzo? En je vond Taylor tenkoste van Alvarez logisch ?
Loetje
 Loetje - maandag 25 april 2022 - 21:54   quote  deeplink  
Ihattaren met een hattrick
nummer10
 nummer10 - maandag 25 april 2022 - 22:00   quote  deeplink  
https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/400968/hij-is-los-ihattaren-sloopt-vvv-en-maakt-drie-heerlijke-goals/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Heerlijke doelpunten van Mo.. goede versnelling, mooie techniek, mooie aanname.. doe 5 kilo te zwaar lijkt ook wel mee te vallen en oogt lichtvoetig..
remco k
 remco k - maandag 25 april 2022 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2022 - 21:44 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Zijn er een paar bij jong die zich maar al te graag willen bewijzen... Dan is dit het moment.. en dan heb ik het niet over de onlogische wissel Alvarez voor Taylor.. hoevaak Alvarez tenhag al wel niet heeft gered vaak genoeg en dan plots ernaast zetten sloeg natuurlijk weer nergens op..
Dat slaat juist op heel veel.

Juist kiezen voor zijn creativiteit tegen een kleine club waarbij de counter veel minder gevaarlijk is. Echt een volkomen logische poging om er meer voetbal in te krijgen.

Maar goed, deze jongens kunnen de intensiteit van de eredivisie voor een groot deel nog niet aan. Dat een 5
Tot 10 kilo te zware ihataren zo makkelijk kan scoren zegt alles over de afstand van de kkd divisie naar de eredivisie.

Een stap waar er al zoveel gefaald zijn, en jij zou er in deze fase van de competitie wel even een aantal de kans geven in de basis.

Kom op zeg maak jezelf niet zo belachelijk man.
remco k
 remco k - maandag 25 april 2022 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2022 - 21:45 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Minuut 85 ofzo? En je vond Taylor tenkoste van Alvarez logisch ?
Jazeker. 100% zelfs om meer creativiteit in je voetbal te krijgen.
remco k
 remco k - maandag 25 april 2022 - 22:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2022 - 22:00 schreef nummer10 het volgende:
https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/400968/hij-is-los-ihattaren-sloopt-vvv-en-maakt-drie-heerlijke-goals/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Heerlijke doelpunten van Mo.. goede versnelling, mooie techniek, mooie aanname.. doe 5 kilo te zwaar lijkt ook wel mee te vallen en oogt lichtvoetig..
Serieus. Heb je de wedstrijd wel gezien?

Hij voetbalt gewoon een redelijke pot tot aan die eerste goal en oogde meerdere keren ongeïnteresseerd en deed defensief niet zijn werk, waarschijnlijk hoeft dat hier nu niet om zijn ritme te krijgen.

Als je niet ziet dat hij 5 tot 10 kilo te zwaar is, moet je echt een grotere tv aanschaffen.
Eide
 Eide - dinsdag 26 april 2022 - 00:13   quote  deeplink  
Eens met Remco. Drie prachtige goals waarin je zijn kwaliteiten echt wel ziet, maar het moet echt nog wel een stuk beter en fysiek fitter denk ik.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 april 2022 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 00:13 schreef Eide het volgende:
Eens met Remco. Drie prachtige goals waarin je zijn kwaliteiten echt wel ziet, maar het moet echt nog wel een stuk beter en fysiek fitter denk ik.
Absoluut eens maar je ziet wel duidelijk zijn kwaliteiten.. Maar te dik wil ik niet zeggen, kan ook gewoon veel aan kracht training hebben gedaan natuurlijk.. te dik zou ik pas kunnen beoordelen als ik zijn lichaam zou zien zonder shirt en of er vetjes teveel zijn :) dat die nog wat stappen moet maken is natuurlijk wel duidelijk, wat ook niet anders kan na zolang stil te hebben gestaan.. maar Mo komt er wel!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 26 april 2022 door nummer10 --
Eide
 Eide - dinsdag 26 april 2022 - 13:18   quote  deeplink  
Ik vond vooral z'n tweede goal mooi. Die inspeelpass op Rasmussen was heel erg goed. Hard ingespeeld, precies op de juist voet. Gewoon heel goed.
remco k
 remco k - dinsdag 26 april 2022 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 12:09 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Absoluut eens maar je ziet wel duidelijk zijn kwaliteiten.. Maar te dik wil ik niet zeggen, kan ook gewoon veel aan kracht training hebben gedaan natuurlijk.. te dik zou ik pas kunnen beoordelen als ik zijn lichaam zou zien zonder shirt en of er vetjes teveel zijn :) dat die nog wat stappen moet maken is natuurlijk wel duidelijk, wat ook niet anders kan na zolang stil te hebben gestaan.. maar Mo komt er wel!
Jezus man. Je ziet van 100 meter afstand dat hij te dik is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 april 2022 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 25 april 2022 - 22:00 schreef nummer10 het volgende:
https://m.fcupdate.nl/voetbalnieuws/400968/hij-is-los-ihattaren-sloopt-vvv-en-maakt-drie-heerlijke-goals/?utm_source=headliner.nl&utm_medium=link&utm_term=free&utm_content=textlink&utm_campaign=Headliner.nl

Heerlijke doelpunten van Mo.. goede versnelling, mooie techniek, mooie aanname.. doe 5 kilo te zwaar lijkt ook wel mee te vallen en oogt lichtvoetig..
Hij is echt nog aanzienlijk te zwaar hoor.
Ik durf daar ook wel gewoon 10 kilo van te maken en dat is essentieel als je straks de CL in moet.

Ik vind het fijn om hem weer te zien voetballen en dat hij goals maakt die vertrouwen geven, maar daar ligt echt nog veel winst hoor. Want buiten die momenten deed hij eigenlijk niets.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 april 2022 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 13:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Jezus man. Je ziet van 100 meter afstand dat hij te dik is.
Misschien is hij zelf veel dikker, oh sorrij hahahaha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 26 april 2022 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 15:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij is echt nog aanzienlijk te zwaar hoor.
Ik durf daar ook wel gewoon 10 kilo van te maken en dat is essentieel als je straks de CL in moet.

Ik vind het fijn om hem weer te zien voetballen en dat hij goals maakt die vertrouwen geven, maar daar ligt echt nog veel winst hoor. Want buiten die momenten deed hij eigenlijk niets.
Ik heb het niet gezien maar wie weet wel 20 kg hahahaha
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 april 2022 - 16:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 16:09 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Misschien is hij zelf veel dikker, oh sorrij hahahaha
88 kilo schoon aan de haak, maar niet dik hahah
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 april 2022 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 15:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij is echt nog aanzienlijk te zwaar hoor.
Ik durf daar ook wel gewoon 10 kilo van te maken en dat is essentieel als je straks de CL in moet.

Ik vind het fijn om hem weer te zien voetballen en dat hij goals maakt die vertrouwen geven, maar daar ligt echt nog veel winst hoor. Want buiten die momenten deed hij eigenlijk niets.
Hij is wat breder dat absoluut, maar ik denk ook oprecht dat die veel in de gym heeft gezeten om fysiek wat sterker te worden.. en tuurlijk kan er nog wat af! En ja vind het prachtig dat die op de terugweg is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 april 2022 - 16:35   quote  deeplink  
Ook gewoon te zwaar. Mo heeft bijvoorbeeld al eens eerder, ik dacht met Andy van der Meijde al gezegd dat hij heel snel aankomt. Aangezien dat persoonlijk gezegd is en hoe hij eruit kan zien, heeft dit dus voor een voetballer met zwaar overgewicht te maken.

Maargoed, ik denk dat het eerst het plezier vinden is, en na de zomerstop zal die afgetraind moeten zijn. Anders is het gewoon klaar, denk ik.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 april 2022 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 16:35 schreef Loetje het volgende:
Ook gewoon te zwaar. Mo heeft bijvoorbeeld al eens eerder, ik dacht met Andy van der Meijde al gezegd dat hij heel snel aankomt. Aangezien dat persoonlijk gezegd is en hoe hij eruit kan zien, heeft dit dus voor een voetballer met zwaar overgewicht te maken.

Maargoed, ik denk dat het eerst het plezier vinden is, en na de zomerstop zal die afgetraind moeten zijn. Anders is het gewoon klaar, denk ik.
Klopt was met Andy in de auto dacht ik.. Maar ik ben ervan overtuigd dat Mo er komt.. maar moet unuvar ook niet eens de kans gaan krijgen gezien zijn cijfers...
remco k
 remco k - dinsdag 26 april 2022 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 16:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Hij is wat breder dat absoluut, maar ik denk ook oprecht dat die veel in de gym heeft gezeten om fysiek wat sterker te worden.. en tuurlijk kan er nog wat af! En ja vind het prachtig dat die op de terugweg is.
Hij moet juist afvallen. Die doen echt amper iets aan kracht training totdat hij een acceptabel vet percentage heeft.

Wat er aan kracht training gedaan wordt zal allemaal licht en veel herhalingen zijn.

Maar goed, ook dit kan je eeer gebruiken om ten Hag af te zeiken.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 26 april 2022 - 20:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 20:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Hij moet juist afvallen. Die doen echt amper iets aan kracht training totdat hij een acceptabel vet percentage heeft.

Wat er aan kracht training gedaan wordt zal allemaal licht en veel herhalingen zijn.

Maar goed, ook dit kan je eeer gebruiken om ten Hag af te zeiken.
Wat heeft tenhag hier mee te maken dan? Rechterkant loopt niet met Berghuis en Berghuis is beter op 10... Voor de rest heb je weinig smaken over dacht ik zo op rechts aangezien neres weg wou omdat die amper kansen kreeg/had..
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2022 - 11:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 20:56 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wat heeft tenhag hier mee te maken dan? Rechterkant loopt niet met Berghuis en Berghuis is beter op 10... Voor de rest heb je weinig smaken over dacht ik zo op rechts aangezien neres weg wou omdat die amper kansen kreeg/had..
Vragen wat ten Hag hiermee te maken heeft en daarna een post vol met sneren aan ten Hag.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 27 april 2022 - 11:00   quote  deeplink  
Laten we hopen dat onze Mo of Naci een kans gaan krijgen op rechts....
Als we eerlijk zijn, minder dan Berghuis op rechts kunnen ze niet zijn. Desnoods een helftje tegen PEC...dan kan Berghuis gewoon op 10 en hebben we de voormalige sterren van PSV en Feyenoord binnen de lijnen op hun beste positie.
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2022 - 11:02   quote  deeplink  
Unuvar heb ik nog nooit op rechts zien spelen.

Maar goed. Dat kan je altijd proberen. Ik ben alleen wel bang dat Henson talent naar de klote helpt als hij dan ook niet presteerd.
nummer10
 nummer10 - woensdag 27 april 2022 - 12:43   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2022 - 11:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Vragen wat ten Hag hiermee te maken heeft en daarna een post vol met sneren aan ten Hag.
Nou nou nou wat een sneren.. gewoon een feit dat die amper kansen kreeg.. wie de fout heeft gemaakt hem te laten gaan weet ik niet
remco k
 remco k - woensdag 27 april 2022 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2022 - 12:43 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Nou nou nou wat een sneren.. gewoon een feit dat die amper kansen kreeg.. wie de fout heeft gemaakt hem te laten gaan weet ik niet
Kansen voldoende. Hij pakte ze zelf niet.
nummer10
 nummer10 - donderdag 28 april 2022 - 13:34   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 27 april 2022 - 14:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Kansen voldoende. Hij pakte ze zelf niet.
Nahja hier hebben we het al vaker overgehad natuurlijk, invalbeurtjes of af en toe een potje zijn geen kansen in mijn ogen.. maar goed dat is allemaal toch niet terug te draaien..
Loetje
 Loetje - donderdag 28 april 2022 - 14:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 april 2022 - 17:47 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Klopt was met Andy in de auto dacht ik.. Maar ik ben ervan overtuigd dat Mo er komt.. maar moet unuvar ook niet eens de kans gaan krijgen gezien zijn cijfers...
Ik snap verdomd goed dat Unuvar nog geen kans krijgt.

Unuvar was een klassieke 10, maar is enorm veranderd. Scoort veel, maar blijft het fysiek heel zwaar houden en verzaakt met grote regelmaat in defensieve arbeid.

Naci moet stappen gaan maken in die 2 opzichten, anders wordt het bij Ajax niks.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 02 augustus 2022 - 12:47   quote  deeplink  
Jong Ajax gisteravond een ruime nederlaag met 0-4 tegen en bij RCS Anderlecht geleden
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 13:19   quote  deeplink  
Vanavond Jong Ajax live op televisie. Ik gok op speelminuten voor Lucca en Conceição. Ik ben heel benieuwd hoe Ünüvar gaat spelen met een echte 9 voor zich. Dat heeft hij eigenlijk bog nooit gedaan bij Ajax.
p111
 p111 - maandag 08 augustus 2022 - 14:14   quote  deeplink  
Ik ben benieuwd naar onze maffioso en onze portugese vriend.
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 08 augustus 2022 - 16:07   quote  deeplink  
Ben ook heel benieuwd! Verwacht wel een aantal selectie spelers erbij aan de aftrap.
Noord-Hollandse derby is altijd spektakel dus dat komt wel goed. Ben benieuwd hoe Johnny er weer een leuk team van weet te maken. Eindelijk weer lekker naar de toekomst zometeen!!!
bertus bikkel
 bertus bikkel - maandag 08 augustus 2022 - 16:25   quote  deeplink  
Als we de Televaag mogen geloven, gaan we onze Mo tje nergens meer in actie zien tenminste niet op een voetbalveld...
Dat zou echt klote zijn zeg, ben je zover gekomen en dan dit.
Hopelijk zijn het roddels maar gezien het feit dat ook John vd Heuvel er boven op zit, belooft niet veel goeds vrees ik.
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 17:17   quote  deeplink  
Een eerder verhaal is dat Ajax het één en ander van Ihattaren verwacht, zoals veranderingen in zijn privesituatie en begeleiding door een sportpsycholoog. Ik neem alles van Valentijn Driessen schrijft met tientallen kilo's zout. De man heeft geen reputatie om hoog te houden en kan dus roeptoeteren wat hij wil om kliks te genereren voor de televaag.
nummer10
 nummer10 - maandag 08 augustus 2022 - 17:19   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2022 - 16:25 schreef bertus bikkel het volgende:
Als we de Televaag mogen geloven, gaan we onze Mo tje nergens meer in actie zien tenminste niet op een voetbalveld...
Dat zou echt klote zijn zeg, ben je zover gekomen en dan dit.
Hopelijk zijn het roddels maar gezien het feit dat ook John vd Heuvel er boven op zit, belooft niet veel goeds vrees ik.
Met name dingen uit het verleden en zelf niet eens verdachte van iets.. Waar gaat het dan over... Maar wel spelers laten spelen terwijl ze wel echt een verdachte waren van iets.. want tjah het tegendeel moet bewezen worden..
nummer10
 nummer10 - maandag 08 augustus 2022 - 17:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2022 - 17:17 schreef Eide het volgende:
Een eerder verhaal is dat Ajax het één en ander van Ihattaren verwacht, zoals veranderingen in zijn privesituatie en begeleiding door een sportpsycholoog. Ik neem alles van Valentijn Driessen schrijft met tientallen kilo's zout. De man heeft geen reputatie om hoog te houden en kan dus roeptoeteren wat hij wil om kliks te genereren voor de televaag.
moet je afgerekend worden om wat vrienden of familie hebben gedaan of doen? Dan stuur Bergwijn ook maar weer naar huis, identieke vrienden groep als promes..
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 17:40   quote  deeplink  
Nou ja, er zitten natuurlijk wel verschillen in wat je toelaat en in hoeverre je afhankelijkheden hebt. Je kan best bevriend zijn met een veroordeelde crimineel zonder dat je je inlaat met criminele praktijken, of spullen ter beschikking stelt. Tegelijkertijd kant je helemaal zuiver zijn in de persoonlijke omgang maar wel een gokverslaving hebben en daardoor beïnvloedbaar zijn.

De situatie bepaald alles en daarin vooral in hoeverre je onafhankelijk, betrouwbaar en eerlijk bent. Ik snap overigens ondertussen wel waarom PSV er op enig moment wel een beetje klaar mee was. Het mislukken van Ihattaren kan duidelijk niet bij PSV en/of Schmidt in de schoenen geschoven worden.

Ihattaren is het probleem. De vraag is of Ajax hem hier uit kan halen of dat we deze jongen over een paar jaar alleen nog maar in de krant zien vanwege rechtszaken en dubieuze praktijken.
Loetje
 Loetje - maandag 08 augustus 2022 - 18:23   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2022 - 16:25 schreef bertus bikkel het volgende:
Als we de Televaag mogen geloven, gaan we onze Mo tje nergens meer in actie zien tenminste niet op een voetbalveld...
Dat zou echt klote zijn zeg, ben je zover gekomen en dan dit.
Hopelijk zijn het roddels maar gezien het feit dat ook John vd Heuvel er boven op zit, belooft niet veel goeds vrees ik.
Van den Heuvel is 1, een dikke PSV'er. 2, is met een enorme hetze tegen de Mocro Maffia bezig, al is dat deels zijn werk.

Domste wat je kan doen, is oordelen zonder er iemand veroordeeld is.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5935
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0320410