BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - dinsdag 14 september 2021 - 13:23   quote  deeplink  
Speelt Jong eindelijk weer eens een hele goede wedstrijd, ben ik helemaal vergeten uberhaubt te kijken..

Wel de samenvatting net gezien, en daar zaten een paar pareltjes van goals bij zeg.

Maar inmiddels 39 wedstrijden niet meer de nul gehouden..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 september 2021 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 13:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Hm, lezen lukt ook al niet echt, maar ja, dat is niet nieuw.
Ja wacht op je cijfers... Ben benieuwd hoeveel gewonnen grond duels 1 v 1 en tackles etc I'm verhouding met andere spelers
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 september 2021 - 14:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 13:00 schreef remco k het volgende:

[..]

Joh, dat hoef je mij niet uit te leggen he, ik ben zelf altijd al een voorstander van zon type geweest
Maar wel in zijn algemeenheid. Louter toeval dat ik de discussie daarover nu met jou voer.

Nog altijd is een overgroot deel niet bewust van het belang van dit soort spelers in het hedendaagse voerbal
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 september 2021 - 14:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ja wacht op je cijfers... Ben benieuwd hoeveel gewonnen grond duels 1 v 1 en tackles etc I'm verhouding met andere spelers
Je beseft ook dat Ajax altijd het spel maakt, tegenstanders dus minder aanvallen tegen Ajax en verdedigende spelers dus minder vaak in duel hoeven te komen?

Het gaat er gewoon om dat hij vrijwel alle belangrijke counters eruit haalt. En sinds Edson Alvarez speelt, krijgt Ajax zo belachelijk veel minder kansen tegen. Die onderschept alles wanneer het moet. Of dat nu 1 of 6 momenten per wedstrijd moet, hij staat er.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 14 september 2021 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 14:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je beseft ook dat Ajax altijd het spel maakt, tegenstanders dus minder aanvallen tegen Ajax en verdedigende spelers dus minder vaak in duel hoeven te komen?

Het gaat er gewoon om dat hij vrijwel alle belangrijke counters eruit haalt. En sinds Edson Alvarez speelt, krijgt Ajax zo belachelijk veel minder kansen tegen. Die onderschept alles wanneer het moet. Of dat nu 1 of 6 momenten per wedstrijd moet, hij staat er.
Tjah ik heb meer het gevoel dat het beter ging toen Martinez centraal ging spelen...
remco k
 remco k - dinsdag 14 september 2021 - 15:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 14:22 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Ja wacht op je cijfers... Ben benieuwd hoeveel gewonnen grond duels 1 v 1 en tackles etc I'm verhouding met andere spelers
Kijk gewoon eens rond op who scored. Dan zie je hoe verschrikkelijk belangrijk Alvarez is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 14 september 2021 - 15:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 14 september 2021 - 15:17 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tjah ik heb meer het gevoel dat het beter ging toen Martinez centraal ging spelen...
Wat dacht je van dat beiden cruciaal waren afgelopen seizoen? Die 2 hebben we ongelooflijk hard nodig. Zeker nu een aantal vedetten op dit moment compleet uit de toon vallen
remco k
 remco k - vrijdag 17 september 2021 - 20:05   quote  deeplink  
Kudus in de basis bij jong Ajax.
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 september 2021 - 20:23   quote  deeplink  
En gescoord ook.

Dat is ook hem echt gegund. 1-1 nu bij Almere City
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 september 2021 - 21:22   quote  deeplink  
1-2, penalty Max de Waal.
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 september 2021 - 21:36   quote  deeplink  
1-3, opnieuw De Waal. Ook die is prima bezig.
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 september 2021 - 21:42   quote  deeplink  
1-4! Opnieuw een benutte penalty van Max de Waal.

Voor degene die ook van andere dingen kunnen genieten, check even de verdedigende actie waarmee Youri Regeer de 2-0 voorkomt. Dat is krankzinnig gewoon, zo knap.

De Waal inmiddels 7 uit 7. Echt knap!
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 september 2021 - 21:47   quote  deeplink  
2-4, Calvin Raatsie staat veel te ver voor zijn goal daar.
Loetje
 Loetje - vrijdag 17 september 2021 - 21:53   quote  deeplink  
Jong wint met 2-4 in Almere. Afgelopen maandag 6-3 tegen NAC. Dus prima.

Jong begon goed, Warmerdam moet meteen 0-1 maken maar uit het niets de 1-0 voor Almere. Meteen erna moet het 2-0 worden, maar een gruwelijke verdedigende actie van Regeer voorkomt dat. Vanaf dat moment heerst Ajax. Kudus met 1-1. Na rust 3x Max de Waal, waaronder 2 penalty's en staat nu op 7 goals.

Erna doet Almere nog wat terug. Raatsie schat een indraaiende vrije trap helemaal verkeerd in.
Eide
 Eide - vrijdag 17 september 2021 - 23:31   quote  deeplink  
Gewoon Gorter minuten laten maken of Setford doorschuiven. Ik zie Raatsie niet doorbreken.
p111
 p111 - zaterdag 18 september 2021 - 00:20   quote  deeplink  
Raatsie vind ik zelfs een matige keeper

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 18 september 2021 door p111 --
p111
 p111 - zaterdag 18 september 2021 - 09:21   quote  deeplink  
Gorter mag van mij al debuteren in het eerste
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 15:29   quote  deeplink  
Toch altijd bij de leeftijdsgenoten in Oranje gekeept. Vind hem met name de laatste anderhalf jaar matig geworden.
Eide
 Eide - zaterdag 18 september 2021 - 16:41   quote  deeplink  
In een leeftijdsgroep top zijn is knap, maar het maakt je geen nationale top waar misschien wel 10 leeftijdsgroepen gelijktijdig spelen. Bovendien ontwikkeld iedereen zich op z'n eigen tempo. Niet iedereen is met 18 jaar klaar voor de top.
Loetje
 Loetje - zaterdag 18 september 2021 - 19:33   quote  deeplink  
Dat is wat anders. Ik heb in Raatsie tot zijn 15e/16e wel potentie gezien. Nu niet meer eerlijk gezegd.
nummer10
 nummer10 - zondag 19 september 2021 - 12:05   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 18 september 2021 - 09:21 schreef p111 het volgende:
Gorter mag van mij al debuteren in het eerste
Wat ik zo zie van hem gewoon ervoor gooien, maar tenhag vind hem nog niet klaar... Ik vraag me af wat hij daarmee bedoelt eigenlijk.. met voetballer snap ik die opmerking, maar met keepen?
Loetje
 Loetje - zondag 19 september 2021 - 14:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2021 - 12:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Wat ik zo zie van hem gewoon ervoor gooien, maar tenhag vind hem nog niet klaar... Ik vraag me af wat hij daarmee bedoelt eigenlijk.. met voetballer snap ik die opmerking, maar met keepen?
Schijnt dat hij enorm druistig is. Wellicht daarom, jongen ietsje rustiger laten worden. Kan namelijk een essentieel iets zijn. Zit nog in het karakter van wat ik begrijp
nummer10
 nummer10 - maandag 20 september 2021 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 19 september 2021 - 14:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Schijnt dat hij enorm druistig is. Wellicht daarom, jongen ietsje rustiger laten worden. Kan namelijk een essentieel iets zijn. Zit nog in het karakter van wat ik begrijp
Absoluut eens, maar als ik de debuteren Onana vergelijk met Gorter nu zou ik het wel aan durven... Maar goed kan ik willen, gaat toch nog niet gebeuren haha
remco k
 remco k - maandag 27 september 2021 - 20:45   quote  deeplink  
Jong Ajax KVV aan het kijken.

Best een leuke pot van jong Ajax.

Rensch en Danilo doen ook mee, maar laatstgenoemde bakt er gewoon niet veel van. En Rensch doet mee alsof hij Messi zelf is en denkt alles op halve kracht te kunnen. Heel irritant om te zien.
remco k
 remco k - maandag 27 september 2021 - 21:20   quote  deeplink  
Toch scoort Danilo wel makkelijk.
remco k
 remco k - maandag 27 september 2021 - 21:52   quote  deeplink  
Een hele volwassen pot vandaag van jong Ajax.

Knappe overwinning op mvv
nummer10
 nummer10 - maandag 27 september 2021 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2021 - 20:45 schreef remco k het volgende:
Jong Ajax KVV aan het kijken.

Best een leuke pot van jong Ajax.

Rensch en Danilo doen ook mee, maar laatstgenoemde bakt er gewoon niet veel van. En Rensch doet mee alsof hij Messi zelf is en denkt alles op halve kracht te kunnen. Heel irritant om te zien.
zelfde dus een beetje als haller... eigenlijk er niks van bakken maar toch scoren ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 28 september 2021 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2021 - 21:52 schreef remco k het volgende:
Een hele volwassen pot vandaag van jong Ajax.

Knappe overwinning op mvv
En toch overheerst weer een beetje een gevoel van irritatie als ik zie hoe gemakkelijk het tegendoelpunt in de laatste minuut wordt weggegeven. Is helemaal nergens voor nodig!
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2021 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 10:46 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En toch overheerst weer een beetje een gevoel van irritatie als ik zie hoe gemakkelijk het tegendoelpunt in de laatste minuut wordt weggegeven. Is helemaal nergens voor nodig!
Nee dat was echt belachelijk.
remco k
 remco k - dinsdag 28 september 2021 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 27 september 2021 - 23:02 schreef nummer10 het volgende:

[..]

zelfde dus een beetje als haller... eigenlijk er niks van bakken maar toch scoren ;)
Ik vind Haller echt prima voetballen.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 28 september 2021 - 13:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 28 september 2021 - 12:26 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik vind Haller echt prima voetballen.
Nee sorry Remco, ben echt blij met zijn doelpunten tegen Sporting, maar buiten dat valt het echt nog wel tegen hoor en heeft best wat kansen om zeep geholpen en aanvallen waarbij die te makkelijk de bal verliest.. is wel beter geworden dan voorheen dat wel.. ik zeg overigens niet dat danillo beter is, maar zou hem wel graag een keer willen zien in Ajax 1.. top redelijk wat doelpunten ook bij Twente terwijl die daar echt wel minder kansen krijgt dan bij Ajax..
Eide
 Eide - vrijdag 15 oktober 2021 - 21:07   quote  deeplink  
Mooie goal van Unuvar bij Jong Ajax. Voetballend moet het echt nog wel beter met Unuvar, maar hij lijkt wel uit dat dal te kruipen waar hij toch wel in zat.
Eide
 Eide - vrijdag 15 oktober 2021 - 22:07   quote  deeplink  
Jong Ajax wint van Jong Utrecht met twee goals van Unuvar en eentje van Douglas.
Eide
 Eide - dinsdag 26 oktober 2021 - 11:06   quote  deeplink  
Ajax gaat een nieuw mini stadion bouwen op de huidige parkeerplaats P2. In het nieuwe stadion zullen Jong Ajax, de Ajax vrouwen en de hoge jeugdelftallen hun duels gaan afwerken.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 26 oktober 2021 - 14:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2021 - 11:06 schreef Eide het volgende:
Ajax gaat een nieuw mini stadion bouwen op de huidige parkeerplaats P2. In het nieuwe stadion zullen Jong Ajax, de Ajax vrouwen en de hoge jeugdelftallen hun duels gaan afwerken.
Dat werd tijd. Wist dat de plannen er al een tijd waren. Ik denk dat het ook de plek gaat worden waar Ajax eventuele bekerwedstrijden tegen amateurs gaat afwerken.
Loetje
 Loetje - dinsdag 26 oktober 2021 - 15:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2021 - 14:57 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat werd tijd. Wist dat de plannen er al een tijd waren. Ik denk dat het ook de plek gaat worden waar Ajax eventuele bekerwedstrijden tegen amateurs gaat afwerken.
Dat laatste betwijfel ik dan toch een beetje.

Vind de gedachte opzich niet gek, maar als er door middel van acties zoals laatst ook 50.000 man tegen Spakenburg zitten, loopt Ajax aardig wat inkomsten mis.
p111
 p111 - dinsdag 26 oktober 2021 - 15:58   quote  deeplink  
Wat is het toch mooi om op dit moment Ajax fan te zijn.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 28 oktober 2021 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 26 oktober 2021 - 15:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat laatste betwijfel ik dan toch een beetje.

Vind de gedachte opzich niet gek, maar als er door middel van acties zoals laatst ook 50.000 man tegen Spakenburg zitten, loopt Ajax aardig wat inkomsten mis.
Ajax heeft al aangegeven bepaalde wedstrijden van het eerste in dat stadion te spelen.
Loetje
 Loetje - donderdag 28 oktober 2021 - 01:05   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 28 oktober 2021 - 00:30 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ajax heeft al aangegeven bepaalde wedstrijden van het eerste in dat stadion te spelen.
Ik laat me verassen. Zou het bijzonder vinden wanneer men de ArenA vol kan krijgen
Loetje
 Loetje - maandag 01 november 2021 - 21:26   quote  deeplink  
Jong Ajax met 2-0 voor tegen Telstar. 1-0 van Danilo, 2e is opnieuw een goal van Unuvar. Die lijkt langzaamaan beter en beter te worden.
Loetje
 Loetje - maandag 01 november 2021 - 21:28   quote  deeplink  
En nog een van Unuvar, 3-0!
Eide
 Eide - maandag 01 november 2021 - 22:11   quote  deeplink  
Qua rendement loopt Unuvar ondertussen weer als een malle. Voetballend gaat het ook steeds beter hoewel dat zeker nog niet op het niveau van zijn rendement is. Wel prettig dat Naci de weg omhoog weer heeft gevonden.
remco k
 remco k - dinsdag 02 november 2021 - 08:29   quote  deeplink  
Sowieso voetbal Jong AJax eindelijk weer een stuk beter en worden er tenminste weer resultaten geboekt.
Eide
 Eide - dinsdag 02 november 2021 - 09:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 02 november 2021 - 08:29 schreef remco k het volgende:
Sowieso voetbal Jong AJax eindelijk weer een stuk beter en worden er tenminste weer resultaten geboekt.
Zeker. Mooi ook dat Hansen ook terug is na een moeilijke periode.
remco k
 remco k - vrijdag 19 november 2021 - 20:22   quote  deeplink  
De jongens die roepen dat Gorter gewoon al zou moeten spelen moeten Jong Ajax even gaan kijken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 19 november 2021 door remco k --
remco k
 remco k - vrijdag 19 november 2021 - 20:22   quote  deeplink  
Die bewijst zichzelf zo echt geen plezier.
remco k
 remco k - vrijdag 19 november 2021 - 20:33   quote  deeplink  
Half uurtje gespeeld en het staat 4-2.

Had eigenlijk nu zo’n 5-0 moeten zijn.
Eide
 Eide - vrijdag 19 november 2021 - 21:34   quote  deeplink  
Leuke pot maar wat ligt het beide kanten open zeg.
Eide
 Eide - vrijdag 19 november 2021 - 21:50   quote  deeplink  
En Jong Ajax toch weer in de problemen in de slotfase.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 20 november 2021 - 01:35   quote  deeplink  
Ongelooflijk!! Zo schijt chagrijnig wordt ik ervan! 4-2 voor in de 88ste minuut en dan toch 4-4 spelen! Dit is geen toeval meer als het je zo vaak overkomt.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5982
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0218369