BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
nummer10
 nummer10 - maandag 08 augustus 2022 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 08 augustus 2022 - 17:40 schreef Eide het volgende:
Nou ja, er zitten natuurlijk wel verschillen in wat je toelaat en in hoeverre je afhankelijkheden hebt. Je kan best bevriend zijn met een veroordeelde crimineel zonder dat je je inlaat met criminele praktijken, of spullen ter beschikking stelt. Tegelijkertijd kant je helemaal zuiver zijn in de persoonlijke omgang maar wel een gokverslaving hebben en daardoor beïnvloedbaar zijn.

De situatie bepaald alles en daarin vooral in hoeverre je onafhankelijk, betrouwbaar en eerlijk bent. Ik snap overigens ondertussen wel waarom PSV er op enig moment wel een beetje klaar mee was. Het mislukken van Ihattaren kan duidelijk niet bij PSV en/of Schmidt in de schoenen geschoven worden.

Ihattaren is het probleem. De vraag is of Ajax hem hier uit kan halen of dat we deze jongen over een paar jaar alleen nog maar in de krant zien vanwege rechtszaken en dubieuze praktijken.
Ik weet niet of Mo het probleem is.. zijn pa was overleden, daarvoor is er niks aan de hand.. een jong ventje die door PSV of nahja Schmidt aan de kant werd geschoven en Mo gaat plots met verkeerde personen om die hem zouden willen helpen fit te worden.. En daar is het denk ik mis gegaan.. wij helpen jou, dus mag je wat terug doen.. en ja dit is een aanname maar het lijkt erop dat Mo het licht had gezien en dus afscheid wou nemen van die mensen, en ik vermoed vandaar ook de bedreigingen in 1 x..
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 19:58   quote  deeplink  
FZpi9SfX0AAipZT?format=jpg&name=large
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 20:00   quote  deeplink  
Lucca dus nog niet, zelfs niet op de bank. Kremers ken ik niet eens. Verder vind ik het wel opvallend dat Unuvar ook niet op het wedstrijdformulier staat. Is hij dan toch nog geblesseerd.
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 20:05   quote  deeplink  
Ajax binnen 3 minuten op achterstand na uitermate zwak verdedigen van Baas en het niets doen van keeper Kremers. Zagen er beide zwak uit.
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 20:33   quote  deeplink  
Jong Ajax kloot bij tijd en wijlen maar een beetje aan. Het lijkt vooralsnog helemaal nergens op behalve een enkele individuele actie hier en daar.
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 20:44   quote  deeplink  
1-1 door een goal van Conceição. Aardige actie van Fitz-Jim die leidt tot een scrimmage waarna Conceição van dichtbij binnen tikt.
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 21:09   quote  deeplink  
Conceição wat mij betreft wel de meest opvallende tijdens de eerste helft met een paar aardige acties. Hij is watervlug, maakt makkelijk ruimte voor zichzelf maar heeft ook de neiging de bal te lang bij zich te houden of een actie te ver door te voeren en vanuit stilstand te willen voetballen. Kortom, hij vertraagd het spel enorm terwijl hij het spel juist zou moeten versnellen. Z'n effectiviteit moet echt serieus omhoog.
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2022 - 21:15   quote  deeplink  
Ik vind concencao en Fitz Jim wel lekker spelen.

Ik blijf me echter verbazen over Sontje Hansen dat het er niet uit komt.
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 21:23   quote  deeplink  
Fitz-Jim mag trouwens in diezelfde categorie. Hij ziet heel veel maar z'n pass is evenzo vaak net te kort of achter de man.
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 21:23   quote  deeplink  
Eens over Sontje Hansen. Die is geen schim meer van de veelbelovende alleskunner in de aanval die hij in de jeugd was.
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 22:01   quote  deeplink  
Jong Ajax speelt met 1-1 gelijk in een matig openingsduel. Pieirie valt ook in de KKD eigenlijk vooral op doordat hij matig is. Alleen Fitz-Jim en Conceição vielen bij Ajax op maar beide zijn absoluut nog niet zo ver dat ze echt het verschil kunnen maken. Jong Ajax komt eigenlijk gewoon kwaliteit tekort als je ze zo ziet spelen.
remco k
 remco k - maandag 08 augustus 2022 - 23:20   quote  deeplink  
Toch de k ik dat concencao in een team waarbij combineren makkelijker is door de a aanwezige kwaliteit nu echt al wel minuten moet kunnen maken. Eigenlijk geld dat ook voor Fitz Jim in mijn beleving.
Eide
 Eide - maandag 08 augustus 2022 - 23:49   quote  deeplink  
Ik vind van beide niet. Dat zou namelijk suggereren dat hun acties heel goed zijn maar de rest nog niet mee kan. Zo ver zijn ze allebei nog niet. Er zit bij beide wel veel muziek in.
bertus bikkel
 bertus bikkel - dinsdag 09 augustus 2022 - 09:20   quote  deeplink  
Deze 2 steken er ver bovenuit bij dit team vind ik. Laten we niet vergeten dat Heitinga moet bouwen aan vrijwel een heel nieuw team. Een echte spits zou hier wel lekker zijn zeg. Die Rasmussen gaat 'm niet worden...pfff alle ballen is hij kwijt. Als daar onze lange Italiaanse vriend zou staan, kunnen zowel Sontje als onze Portugees de ballen voor slingeren.
p111
 p111 - dinsdag 09 augustus 2022 - 09:32   quote  deeplink  
Die Rasmussen is geoon een geweldige voetballer alleen moet hij een schot hagel in zijn kont hebben dat hij wat fanatieker word en zich fysiek wat meer laat gelden.Fritz/Jim en Concencao zijn de voetballers die het meest opvallen net als Unuvar hele leuke voetballers maar hebben hun fysiek niet mee.Daar zullen ze aan moeten werken,tegenwoordig zul je ook je mannetje moeten staan in de duels.
AkaS
 AkaS - dinsdag 09 augustus 2022 - 11:56   quote  deeplink  
Voorlopig einde verhaal van Gorter...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 augustus 2022 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 09:32 schreef p111 het volgende:
Die Rasmussen is geoon een geweldige voetballer alleen moet hij een schot hagel in zijn kont hebben dat hij wat fanatieker word en zich fysiek wat meer laat gelden.Fritz/Jim en Concencao zijn de voetballers die het meest opvallen net als Unuvar hele leuke voetballers maar hebben hun fysiek niet mee.Daar zullen ze aan moeten werken,tegenwoordig zul je ook je mannetje moeten staan in de duels.
Dat zijn prima voetballer die uit de duels kunnen blijven vermoed ik.. zat dunne sprietjes gehad in het verleden ;)
p111
 p111 - dinsdag 09 augustus 2022 - 12:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 12:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat zijn prima voetballer die uit de duels kunnen blijven vermoed ik.. zat dunne sprietjes gehad in het verleden ;)
Het idee dat spelers altijd uit de duels knnen blijven is een lachertje.
Eide
 Eide - dinsdag 09 augustus 2022 - 13:28   quote  deeplink  
Rasmussen... ook een jongen die het gewoon niet gaat redden. Op termijn een aardige spits voor het rechter rijtje of de KKD maar volledig en volslagen kansloos voor Ajax 1.

Ünüvar, Conceição en Fitz-Jim zijn de jongens die dit jaar moeten komen bonven drijven. Vos en Van Axel Dongen moeten stabiele krachten worden. Setford is een talentvolle keeper maar verder moet je er niet te veel van verwachten vrees ik.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 09 augustus 2022 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 13:28 schreef Eide het volgende:
Rasmussen... ook een jongen die het gewoon niet gaat redden. Op termijn een aardige spits voor het rechter rijtje of de KKD maar volledig en volslagen kansloos voor Ajax 1.

Ünüvar, Conceição en Fitz-Jim zijn de jongens die dit jaar moeten komen bonven drijven. Vos en Van Axel Dongen moeten stabiele krachten worden. Setford is een talentvolle keeper maar verder moet je er niet te veel van verwachten vrees ik.
Heb deze wedstrijd niet gezien maar vrees dat Unuvar en Jim nog te licht zijn voor 1 en vrees ook dat ze dit niveau ook niet gaan halen.
Eide
 Eide - dinsdag 09 augustus 2022 - 18:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 17:00 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb deze wedstrijd niet gezien maar vrees dat Unuvar en Jim nog te licht zijn voor 1 en vrees ook dat ze dit niveau ook niet gaan halen.
Taylor leek erg vorig jaar ook niet aan toe maar ontwikkelde zich goed. Unuvar en Firz-Jim hebben nu de leeftijd van Taylor vorig jaar. Ik gun ze die tijd nog wel.

Ze zijn beide in ieder geval stukken beter dan de spelers om hen heen.
p111
 p111 - dinsdag 09 augustus 2022 - 20:27   quote  deeplink  
Ik heb de wedstrijd gezien,de uitblinkers waren Fritz/Concelcao en ik zie veel in van Axel/dongen en heb mijn twijfels over Unavar.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 augustus 2022 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 12:16 schreef p111 het volgende:

[..]

Het idee dat spelers altijd uit de duels knnen blijven is een lachertje.
Niet altijd, absoluut niet... Maar Sneijder was fysiek ook niks en loste het voetballend op.. pienaar was ook een pier etc.. niet alles draait om fysiek... Unuvar bijv, bekijk de cijfers vorig seizoen terwijl de kkd fysieker (hardheid) harder is dat de eredivisie.. geef zulke jongens gewoon de kans wanneer het kan en ik weet zeker dat het goed komt.. zo niet kan je ze altijd nog het honk in sturen..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 09 augustus 2022 - 23:24   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 20:27 schreef p111 het volgende:
Ik heb de wedstrijd gezien,de uitblinkers waren Fritz/Concelcao en ik zie veel in van Axel/dongen en heb mijn twijfels over Unavar.
Grappig als je zij cijfers bekijkt van afgelopen seizoen.. zet hem maar is op 10 in de beker tegen mindere ploegjes..
Eide
 Eide - dinsdag 09 augustus 2022 - 23:25   quote  deeplink  
Unuvar heeft een mindere periode gehad, maar toen hij op 10 ging spelen ging het meteen cresendo met hem.
remco k
 remco k - woensdag 10 augustus 2022 - 10:03   quote  deeplink  
Unuvar speelde niet afgelopen maandag.
Eide
 Eide - woensdag 10 augustus 2022 - 10:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 10 augustus 2022 - 10:03 schreef remco k het volgende:
Unuvar speelde niet afgelopen maandag.
Dat zegt ook niemand Remco. We hebben het alleen over het potentieel van de selectie.
bertus bikkel
 bertus bikkel - vrijdag 12 augustus 2022 - 22:11   quote  deeplink  
Kan iemand die Kik Pierie ergens heen brengen zodat wij hem niet meer hoeven aan te zien?
Als je in de jeugd geen betere cv hebt ,moet je je schamen....
Dit kan toch echt niet meer!!!
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 augustus 2022 - 10:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 09 augustus 2022 - 18:29 schreef Eide het volgende:

[..]

Taylor leek erg vorig jaar ook niet aan toe maar ontwikkelde zich goed. Unuvar en Firz-Jim hebben nu de leeftijd van Taylor vorig jaar. Ik gun ze die tijd nog wel.

Ze zijn beide in ieder geval stukken beter dan de spelers om hen heen.
Klopt hoor sommige spelers maken ook grote stappen op deze leeftijd. Andere redden het helaas soms net niet.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 13 augustus 2022 - 10:20   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 12 augustus 2022 - 22:11 schreef bertus bikkel het volgende:
Kan iemand die Kik Pierie ergens heen brengen zodat wij hem niet meer hoeven aan te zien?
Als je in de jeugd geen betere cv hebt ,moet je je schamen....
Dit kan toch echt niet meer!!!
Was een belofte toen hij gehaald werd ook hier waren er blij mee.
Kende hem eigenlijk niet echt in zijn Heerenveen tijd.
Heeft het niveau van Ajax blijkbaar toch niet echt.
p111
 p111 - zaterdag 13 augustus 2022 - 10:34   quote  deeplink  
Met alle respect ik heb NOOIT begrepen dat hij gekocht is,ik vond het bij Heereveen al niks en nog steeds niks.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 13 augustus 2022 door p111 --
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 augustus 2022 - 11:24   quote  deeplink  
Hahaha wat een aktie van pierie
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 13 augustus 2022 - 19:53   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 10:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Was een belofte toen hij gehaald werd ook hier waren er blij mee.
Kende hem eigenlijk niet echt in zijn Heerenveen tijd.
Heeft het niveau van Ajax blijkbaar toch niet echt.
Scherpen, Pierie, Schuurs, allemaal werden ze gehaald en heel veel hier waren er voorstander van omdat het zulke grote talenten waren bij hun clubs. Heb wel 500x gezegd dat spelers halen bij dit soort clubs totaal niet gedaan moet worden. Kap met die zogenaamde talenten ophalen bij dat soort clubs. Ze hebben 0,0 toegevoegde waarde.
nummer10
 nummer10 - zaterdag 13 augustus 2022 - 21:19   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 19:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Scherpen, Pierie, Schuurs, allemaal werden ze gehaald en heel veel hier waren er voorstander van omdat het zulke grote talenten waren bij hun clubs. Heb wel 500x gezegd dat spelers halen bij dit soort clubs totaal niet gedaan moet worden. Kap met die zogenaamde talenten ophalen bij dat soort clubs. Ze hebben 0,0 toegevoegde waarde.
Frenkie was wel een succes ;)
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 14 augustus 2022 - 14:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 21:19 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Frenkie was wel een succes ;)
Kostte ook maar 100k
Scout2
 Scout2 - dinsdag 16 augustus 2022 - 08:39   quote  deeplink  
Kik Pierre grijpt zijn kans bij jong Ajax met beide handen aan. ;)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 16 augustus 2022 door Scout2 --
p111
 p111 - dinsdag 16 augustus 2022 - 08:50   quote  deeplink  
Veerman kwam ook van Heerenveen en Ziyech ook er zijn echt wel uitzonderingen.En over Scherpen in Jong Oranje laten zien dat hij in die leeftijdsgroep echt een geweldige keeper is ,ik vind hem beter als Gorter.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 16 augustus 2022 - 09:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 16 augustus 2022 - 08:50 schreef p111 het volgende:
Veerman kwam ook van Heerenveen en Ziyech ook er zijn echt wel uitzonderingen.En over Scherpen in Jong Oranje laten zien dat hij in die leeftijdsgroep echt een geweldige keeper is ,ik vind hem beter als Gorter.
Gorter volgens mij een record in de kkd van 25? Kleensheets
Eide
 Eide - dinsdag 16 augustus 2022 - 09:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 19:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Scherpen, Pierie, Schuurs, allemaal werden ze gehaald en heel veel hier waren er voorstander van omdat het zulke grote talenten waren bij hun clubs. Heb wel 500x gezegd dat spelers halen bij dit soort clubs totaal niet gedaan moet worden. Kap met die zogenaamde talenten ophalen bij dat soort clubs. Ze hebben 0,0 toegevoegde waarde.
Wel mee eens, maar daar staat één Frenkie de Jong tegenover die dat meer dan goed maakt. Neemt niet weg dat relatief oude talenten van andere clubs meestal weinig toegevoegde waarde hebben. Je moet ze of veel jonger halen of als je ervaring hebben. Lasse Schone bijvoorbeeld.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 17 augustus 2022 - 10:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 13 augustus 2022 - 19:53 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Scherpen, Pierie, Schuurs, allemaal werden ze gehaald en heel veel hier waren er voorstander van omdat het zulke grote talenten waren bij hun clubs. Heb wel 500x gezegd dat spelers halen bij dit soort clubs totaal niet gedaan moet worden. Kap met die zogenaamde talenten ophalen bij dat soort clubs. Ze hebben 0,0 toegevoegde waarde.
Ben ik het niet mee eens. Laten we heel eerlijk zijn, dit is precies wat PL clubs ook doen, talenten weghalen voordat ze duur worden. Soms breekt er iemand door en vaker gebeurt dat niet. Vergeet niet dat dit gewoon een business model is. Engelse clubs verdienen echt veel geld met dit model en Ajax doet gewoon mee met dit spelletje.
Schuurs gekocht voor 2m en wordt nu gewoon verkocht voor ruim 10M. Hij heeft een paar keer in de basis gestaan, prima toch. Ajax moet gewoon doorgaan met grote talenten kopen en mocht het niets worden, gewoon weer verkopen voor iets meer.
Eide
 Eide - maandag 22 augustus 2022 - 22:08   quote  deeplink  
Jong Ajax wint thuis met 5-1 van De Graafschap met onder andere de eerste treffer van Lucca.
Eide
 Eide - maandag 05 september 2022 - 21:18   quote  deeplink  
Lucca tot dusver twee goals tegen Heracles. Jong Ajax met 2-0 voor.
remco k
 remco k - maandag 05 september 2022 - 21:30   quote  deeplink  
Lucca speelde sowieso vrij goed. Sterk aan de bal en goed kaatsend.

Fitz Jim speelt echt heel goed bij jong.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 05 september 2022 - 21:38   quote  deeplink  
Mooie berichten omtrent Lucca!
Eide
 Eide - maandag 05 september 2022 - 21:44   quote  deeplink  
4-0 ondertussen door 2x Warmerdam. Lucca en Conceição vermoedelijk eerder naar de kant vanwege Rangers.
Eide
 Eide - maandag 05 september 2022 - 21:54   quote  deeplink  
Van Axel Dongen echt met een vreselijke knappe actie bij de 3-0 trouwens. Echt wel het bekijken waard.
p111
 p111 - dinsdag 06 september 2022 - 07:45   quote  deeplink  
Een geweldige wedstrijd,met een prima Luca en ook een geweldige Conceicao en van Axel, en een topper Frits/Jim.Als die gasten geconcentreerd zijn is het toch een erg goed elftal.
bertus bikkel
 bertus bikkel - woensdag 07 september 2022 - 16:35   quote  deeplink  
Leuk team om te bekijken. Vaak spektakel met veel goals.
Maandag maar weer eens naar de Toekomst tegen NAC!!
Eide
 Eide - maandag 12 september 2022 - 23:00   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 07 september 2022 - 16:35 schreef bertus bikkel het volgende:
Leuk team om te bekijken. Vaak spektakel met veel goals.
Maandag maar weer eens naar de Toekomst tegen NAC!!
Winst voor Jong Ajax. 3-1 na een 0-1 achterstand. Vooral Misehuey als grote publiekstrekker.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 13 september 2022 - 01:02   quote  deeplink  
Knap van jong Ajax... En wat een assist van unuvar, wat had ik hem graag zien invallen zo nu en dan bij ajax 1..

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5908
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0317649