BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
p111
 p111 - vrijdag 24 november 2017 - 22:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2017 - 17:47 schreef NatjosFC het volgende:

[..]

Kluiverts voetballende kwaliteiten blijft weinig vanover qua statistieken waardoor het lastig is te onderbouwen.

Ik vind Kluivert elke wedstrijd dat ie speelt niks toevoegen aan de ploeg tov elke andere buitenspeler. Ik zie hem geen acties of passes geven waar bijv. Neres dat niet zou kunnen als hij wat meer ingespeeld is in het team straks.

Neres raakt nog weleens de bal kwijt. Maar naast zijn goals heeft hij ook veel dreiging en komt vaker in scoringspositie. Kluivert komt, naar mijn idee, vrijwel nooit in scoringspositie of maakt ee dreigende actie die evt een goal of assist op kan leveren.
Het wordt tijd dat je even moet gaan zoeken in oude beelden dan kan je zien wat hij kan en toevoegd.
p111
 p111 - vrijdag 24 november 2017 - 22:54   quote  deeplink  
Van de hele achterhoede van jong Ajax zie ik weinig talent en in mijn ogen zeker geen eerste elftla spelers.
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 december 2017 - 17:02   quote  deeplink  
2438c6e13b.jpg
d9ff34f462.jpg
2012d03059.jpg
Hasjkoph
 Hasjkoph - dinsdag 19 december 2017 - 17:03   quote  deeplink  
Niet echt Jong Ajax nieuws, maar wel voor de toekomst wellicht.
Eide
 Eide - dinsdag 19 december 2017 - 19:33   quote  deeplink  
Reiziger, maar zo te zien geen familie van ;)
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - woensdag 20 december 2017 - 01:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 19 december 2017 - 19:33 schreef Eide het volgende:
Reiziger, maar zo te zien geen familie van ;)
Reiziger was vorige week opgenomen in het AMC.

3 zakken bloed toegediend en maar net overleefd.

Hij had een tand door zn lip...

:^)
nummer10
 nummer10 - woensdag 20 december 2017 - 09:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 20 december 2017 - 01:08 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

Reiziger was vorige week opgenomen in het AMC.

3 zakken bloed toegediend en maar net overleefd.

Hij had een tand door zn lip...

:^)
hahaha slecht !!
Eide
 Eide - vrijdag 22 december 2017 - 22:03   quote  deeplink  
Jong Ajax thuis onder Bogarde met een evenaring van de grootste overwinning ooit voor Jong Ajax in de JL. 7-0 tegen Volendam. 3 goals van Casseirra, ook 2 van Sierhuis. Die vorige 7-0 was trouwens onder Keizer.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 22 december 2017 - 22:11   quote  deeplink  
Hebben flink uitgehaald die gasten. Mooi man
NatjosFC
 NatjosFC - vrijdag 22 december 2017 - 22:23   quote  deeplink  
Die Cassierra verdient echt een kans op basis van wat hij doet in het 2e team en wat de spitsen van het eerste elftal presteren momenteel.

Anders is het echt weggegooid geld of we moeten hem uitlenen in de winterstop.
Eide
 Eide - maandag 22 januari 2018 - 20:26   quote  deeplink  
Jong Ajax na 24 minuten 3-0 voor tegen Cambuur.
Jaccio
 Jaccio - maandag 22 januari 2018 - 22:18   quote  deeplink  
2e helft was niet zo heel best. Maar 3 punten zijn 3 punten.
Zou Cassiera en Johnsen wat vaker bij het eerste willen zien. Vooral Cassiera. Nu Dolberg geblesseerd is, zou die toch wat kansen moeten krijgen lijkt me?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 22 januari 2018 door Jaccio --
remco k
 remco k - dinsdag 23 januari 2018 - 13:03   quote  deeplink  
Johnson mag van mij gewoon nog even lekker bij Jong blijven ballen, speelt al een aantal maanden als een zoutzak.

Cassiera eens, evenals Eiting trouwens..
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 23 januari 2018 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 januari 2018 - 13:03 schreef remco k het volgende:
Johnson mag van mij gewoon nog even lekker bij Jong blijven ballen, speelt al een aantal maanden als een zoutzak.

Cassiera eens, evenals Eiting trouwens..
Toegegeven, Johnsen speelt op het moment niet zo heel best. Maar er is iets aan die jongen dat mij doet geloven dat hij zich heel snel aan zou passen in 1. Die eindigt bij een topclub, daar geloof ik heilig in.

Eiting zie ik inderdaad ook graag vaker bij 1
Loetje
 Loetje - dinsdag 23 januari 2018 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 23 januari 2018 - 14:23 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Toegegeven, Johnsen speelt op het moment niet zo heel best. Maar er is iets aan die jongen dat mij doet geloven dat hij zich heel snel aan zou passen in 1. Die eindigt bij een topclub, daar geloof ik heilig in.

Eiting zie ik inderdaad ook graag vaker bij 1
Heeft 4 leuke potjes in Jong gespeeld en is vaak een van de mindere. De enige 2 die er echt recht op hebben zijn Cassierra en Eiting. Die spelen beiden echt vrijwel wekelijks goed.
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 24 januari 2018 - 18:50   quote  deeplink  
Tja, maar dit gaat natuurlijk nergens over. Vorig week stonden 10 andere spelers in het veld omdat de rest mee was op trainingskamp. Wat Fortuna 3 heel belangrijke punten oplevert. Vraag me af hoe lang je nog kan volhouden dat dit geen competitievervalsing is.
Hasjkoph
 Hasjkoph - woensdag 24 januari 2018 - 19:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 18:50 schreef NatjosFC het volgende:
Tja, maar dit gaat natuurlijk nergens over. Vorig week stonden 10 andere spelers in het veld omdat de rest mee was op trainingskamp. Wat Fortuna 3 heel belangrijke punten oplevert. Vraag me af hoe lang je nog kan volhouden dat dit geen competitievervalsing is.
In dit geval ligt het niet aan Ajax, maar aan de Jupiler League (of de KNVB dan). Wanneer de Eredivisie en Jupiler League op hetzelfde moment weer beginnen, is er niks aan de hand.
Eide
 Eide - woensdag 24 januari 2018 - 19:38   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 18:50 schreef NatjosFC het volgende:
Tja, maar dit gaat natuurlijk nergens over. Vorig week stonden 10 andere spelers in het veld omdat de rest mee was op trainingskamp. Wat Fortuna 3 heel belangrijke punten oplevert. Vraag me af hoe lang je nog kan volhouden dat dit geen competitievervalsing is.
En dat komt omdat de Jupiler League niet dezelfde speelkalender aanhoud. Dit "probleem" wordt gecreeert door de KNVB, niet door de clubs. Verder speelt Jong Ajax al het hele seizoen met vrijwel dezelfde selectie. Van het eerste heeft eigenlijk alleen Sinkgraven minuten gemaakt bij Jong.

Als er nu één seizoen is geweest waar de "competitievervalsing" vlag niet opging is het deze wel.
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 24 januari 2018 - 20:16   quote  deeplink  
Competitie vervalsing!! Daar moeten die Jupiler league clubjes mee ophouden.
Als je sowieso niet hoger dan Jong Ajax of Jong PSV kan eindigen op de ranglijst heb je ook helemaal niets te zoeken in de eredivisie
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 24 januari 2018 - 20:23   quote  deeplink  
Dezelfde speelkalender aanhouden wordt lastig als je 4 speelronden meer hebt in verband met de 20 clubs in de competitie in plaats van 18. Tuurlijk wordt het probleem gecreeerd door de KNVB, zij zijn de organisatie die Jong teams in de Jupiler league toestaat.

Ik zeg ook niet dat ze er mee op moeten houden. Maar ik me de frustratie bij NEC maar al te goed voorstellen. Een club als Fortuna pakt 3 punten tegen de B/C garnituur van Ajax terwijl als zij zelf straks tegen Jong Ajax moeten ze met een veel beter elftal aankomen kakken.
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 24 januari 2018 - 20:30   quote  deeplink  
Als NEC niet kan winnen van Jong Ajax, heeft het in de eredivisie niets te zoeken.

Stel Ajax zit in poule fase met Real, Bayern en Celtic. Ajax en Celtic strijden om plek 3
Real en Bayern zijn al geplaatst

Real moet tegen Celtic en komt met B team en Ajax tegen Bayern op volle oorlogssterkte
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 24 januari 2018 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 20:30 schreef aaadjuh het volgende:
Als NEC niet kan winnen van Jong Ajax, heeft het in de eredivisie niets te zoeken.

Stel Ajax zit in poule fase met Real, Bayern en Celtic. Ajax en Celtic strijden om plek 3
Real en Bayern zijn al geplaatst

Real moet tegen Celtic en komt met B team en Ajax tegen Bayern op volle oorlogssterkte
Vergelijking slaat nergens op.

Bovendien slaat wat je zegt ook nergens. Als je niet kan winnen van een team dat 3e staat in de competitie, die voetbalers hebben die meer geld hebben gekost dan jouw club hele begroting, dan heb je niks te zoeken in de eredivisie. Nou bij die beredenering kun je heel europees voetbal en promotie/degratie wel afschaffen in welke competitie dan ook.
aaadjuh
 aaadjuh - woensdag 24 januari 2018 - 20:47   quote  deeplink  
Waarom slaat het nergens op, ga gewoon voetballen als Jupiler club ipv van zeiken over tegenstanders. Wie meedoet en wie niet.

Is het ook competite vervalsing als Ajax zware uitwedtrijd speelt europees en daarna PSV krijgt en dat Feyenoord lekker weekje rust heeft gekregen.
Eide
 Eide - woensdag 24 januari 2018 - 21:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 20:23 schreef NatjosFC het volgende:
Dezelfde speelkalender aanhouden wordt lastig als je 4 speelronden meer hebt in verband met de 20 clubs in de competitie in plaats van 18. Tuurlijk wordt het probleem gecreeerd door de KNVB, zij zijn de organisatie die Jong teams in de Jupiler league toestaat.

Ik zeg ook niet dat ze er mee op moeten houden. Maar ik me de frustratie bij NEC maar al te goed voorstellen. Een club als Fortuna pakt 3 punten tegen de B/C garnituur van Ajax terwijl als zij zelf straks tegen Jong Ajax moeten ze met een veel beter elftal aankomen kakken.
Ik vind dat schijnargumenten. Dan moet ze ook echt alles gelijk trekken, dus ook geen andersoortige ondergronden meer bijvoorbeeld. Gewoon iedereen of op gras, of op kunstgras. Alle velden dezelfde afmetingen enzovoorts.

Ik blijf het argument competitievervalsing onzin vinden. Er zijn zoveel redenen dat de ene club tegen een radicaal andere ploeg aan kan treden dan andere teams doen. Ajax speelt met een stabielevselectie, zonder "hulp" uit de Eredivisie. Ook met veel A-junioren haalde Jong een prima niveau. Dit is het zoeken naar spelden op laag water.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 24 januari 2018 door Eide --
NatjosFC
 NatjosFC - woensdag 24 januari 2018 - 22:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 24 januari 2018 - 21:05 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik vind dat schijnargumenten. Dan moet ze ook echt alles gelijk trekken, dus ook geen andersoortige ondergronden meer bijvoorbeeld. Gewoon iedereen of op gras, of op kunstgras. Alle velden dezelfde afmetingen enzovoorts.

Ik blijf het argument competitievervalsing onzin vinden. Er zijn zoveel redenen dat de ene club tegen een radicaal andere ploeg aan kan treden dan andere teams doen. Ajax speelt met een stabielevselectie, zonder "hulp" uit de Eredivisie. Ook met veel A-junioren haalde Jong een prima niveau. Dit is het zoeken naar spelden op laag water.
Ik vind dat geen schijnargumenten. Maar nogmaals, het maakt mij niet uit. Ik snap alleen wel waar de klachten vanuit andere clubs in de JL vandaan komen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 januari 2018 - 12:45   quote  deeplink  
Voor wie zin heeft om de 2e helft van Ajax o17 te kijken in de wedstrijd tegen de kakkies. Wedstrijd is live.

https://youtu.be/eFFwPpKeNF8

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 27 januari 2018 door Ajax Warrior --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 27 januari 2018 - 13:29   quote  deeplink  
En ook deze "klassieker" wordt een prooi voor Ajax.
Eide
 Eide - maandag 05 februari 2018 - 20:35   quote  deeplink  
Jong Ajax kan vandag koploper worden in de Jupiler League. Tegen Helmond Sport speelt Ajax zonder heel wat vaste krachten. Morgen speelt de A1 tegen PSG voor de kwartfinale Yputh League waar die jongens mee doen.

Ajax na 30 minuten 1-0 voor door een goal van Amin Younes.
Eide
 Eide - maandag 05 februari 2018 - 21:16   quote  deeplink  
Ook Jong Ajax buitengewoon zwak.
Loetje
 Loetje - maandag 05 februari 2018 - 21:42   quote  deeplink  
Klopt. Nu wel 2-0 en de nieuwe koploper
Eide
 Eide - maandag 05 februari 2018 - 21:44   quote  deeplink  
Yup.

Ajax matig, maar Bergsma en Doekhi centraal achterin uitblinkers. Geven niets weg, verdedigen slim, winnen vrijwel alle duels. Prima.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 06 februari 2018 - 18:40   quote  deeplink  
Kijken jullie naar o19 - psg?
Leuke pot
Eide
 Eide - dinsdag 06 februari 2018 - 19:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 18:40 schreef Jaccio het volgende:
Kijken jullie naar o19 - psg?
Leuke pot
O19 heeft het zwaar tegen het verdedigende PSG. Die omhaal van Sierhuis had meer verdiend.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 06 februari 2018 - 19:19   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 06 februari 2018 - 19:03 schreef Eide het volgende:

[..]

O19 heeft het zwaar tegen het verdedigende PSG. Die omhaal van Sierhuis had meer verdiend.
Het is goed kijken of hij niet over de lijn is.
Eide
 Eide - dinsdag 06 februari 2018 - 19:40   quote  deeplink  
Die pingel had er wel in gemogen. Zal je zien dat jezo bij de penalties alsnog de deksel op de neus gaat krijgen.
Eide
 Eide - dinsdag 06 februari 2018 - 19:49   quote  deeplink  
Die camerapositie schut als een malle. Heerlijk. :)
remco k
 remco k - dinsdag 06 februari 2018 - 19:55   quote  deeplink  
Laatste deel pas ingeschakeld. Ajax wel beter maar komt toch paar keer heel goed weg.
remco k
 remco k - dinsdag 06 februari 2018 - 20:03   quote  deeplink  
Zo. Dat is een hele beroerde penalty serie.
Eide
 Eide - dinsdag 06 februari 2018 - 20:37   quote  deeplink  
Dit zag je we aan komen na alle levensgrote kansen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 09 februari 2018 - 21:38   quote  deeplink  
Jong Ajax stond na 56 minuten met 2-0 achter bij Telstar. Inmiddels staat het na 75 minuten met 2-3 voor door doelpunten van Cassierra, Flemming en Orejuela.
Eide
 Eide - vrijdag 09 februari 2018 - 21:39   quote  deeplink  
Jong Ajax uit bij Telstar tot de 60e minuut ontstellend zwak. Na de 2-0 achterstand plots een heel ander Ajax. In iets meer als 10 minuten van 2-0 achter naar 2-3 voor met een superieur Ajax.
Eide
 Eide - vrijdag 09 februari 2018 - 21:48   quote  deeplink  
Toch nog een slotoffensief van Telstar. Dit is wel typisch zo'n wedstrijd die Jong Ajax nog uit handen kan geven.
Eide
 Eide - vrijdag 09 februari 2018 - 21:50   quote  deeplink  
Dat bedoel ik dus. 3-3.
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 09 februari 2018 - 21:55   quote  deeplink  
Zonde dit. Had deze wedstrijd 5 minuten langer geduurd dan had jong deze wedstrijd nog verloren ook. Wat geheel terecht geweest zou zijn overigens
Loetje
 Loetje - vrijdag 09 februari 2018 - 22:39   quote  deeplink  
Het is wel een dingetje he bij Ajax. Tegengoals kort voor tijd.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - zaterdag 10 februari 2018 - 02:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 februari 2018 - 22:39 schreef Loetje het volgende:
Het is wel een dingetje he bij Ajax. Tegengoals kort voor tijd.
En bij iedere tegenstander van psvee
Loetje
 Loetje - zaterdag 10 februari 2018 - 12:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 10 februari 2018 - 02:16 schreef ALTIJD PRIJS IN DE K het volgende:

[..]

En bij iedere tegenstander van psvee
Echt man, de tering. Reken al hun goals in blessuretijd er eens af.
remco k
 remco k - maandag 19 februari 2018 - 20:20   quote  deeplink  
Eindelijk weer eens een staaltje van Johnson waar je zijn klasse ziet. Heerlijke actie en een goede voorzet. Beetje saai potje tot nu toe.
Loetje
 Loetje - maandag 19 februari 2018 - 20:42   quote  deeplink  
In ieder geval de 1-0 van De Wit.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 19 februari 2018 - 21:31   quote  deeplink  
Goooooooooooaaaaaaaaaaal!!! De Wit!!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3097
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële Jong Ajax topic









0.0137860