BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 14 april 2018 - 00:29   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 19:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Je gaat weer wat anders aanhalen zoals altijd. Blijf nou een keer bij de discussie kerel. Jij prijst hem omdat meneer zo eerlijk is en als meneer zo eerlijk was, dan liegt die niet. Eerlijkheid hoort immers nimmer bij liegen.
Hou eens op met je beschuldigingen.

Hij is eerlijk over hetgeen we discussieerden. Hij verteld hoe hij daarover denkt en laat dat zien in het veld.

Maar alles vertellen doet geen enkele speler en dat heeft dus gewoon betrekkeing op de discussie.
remco k
 remco k - zaterdag 14 april 2018 - 00:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 19:35 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ehm ....... we hadden het over de regels toch????
En volgens mij post ik de exacte regels en geef daarbij wat aan.
remco k
 remco k - zaterdag 14 april 2018 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 13 april 2018 - 23:18 schreef Loetje het volgende:
Nja 20, 25 miljoen is in deze markt niet gek hoor.
Ik hoop dat ze er zo veel mogelijk voor krijgen. Vind het lastig inschatten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2018 - 00:44   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2018 - 00:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Hou eens op met je beschuldigingen.

Hij is eerlijk over hetgeen we discussieerden. Hij verteld hoe hij daarover denkt en laat dat zien in het veld.

Maar alles vertellen doet geen enkele speler en dat heeft dus gewoon betrekkeing op de discussie.
Daar gaat Remco weer.... Ik benoem exact wat jij zegt en dat kan je wederom niet hebben. Het is letterlijk wat je zegt.

Als jij gepakt wordt op iets wat je zelf zegt, moet je erna niet janken als iemand dat benoemd. Doe ik ook niet. Je zult echt zelf eens minder het slachtoffertje uit moeten gaan hangen en meer moeten incasseren. Zeker wanneer iets gerechtvaardigd is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2018 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2018 - 00:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2018 - 00:31 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik hoop dat ze er zo veel mogelijk voor krijgen. Vind het lastig inschatten.
Zou niet weten waarom niet in ieder geval.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 14 april 2018 - 07:47   quote  deeplink  
Wat ze kunnen vragen zal afhangen van het WK. Alle spelers van Ajax, met uitzondering van de Ligt, zijn op dit moment minimaal 30% goedkoper dan vorig seizoen. Youness zelfs 100% goedkoper.

Maar aangezien Hakim zelf ook graag weg wilt en als het gerucht van AW waar is, zal zijn waarde op dit moment tegen de 18M ofzo liggen schat ik. Veel minder dan ik verwacht had toen hij bij Ajax tekende.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 14 april 2018 - 08:17   quote  deeplink  
Onana bewondert ‘beste speler’ Ziyech: ‘Het zou mooi zijn als hij blijft’

André Onana hoopt dat Hakim Ziyech bij Ajax blijft. De doelman is goed bevriend met de aanvallende middenvelder en beschouwt hem vanzelfsprekend als een van de betere spelers van de Eredivisie. Onana zegt in gesprek met Inside Ajax dat hij ‘een hechte band’ heeft met de 25-jarige Ziyech.

“We doen vaak dingen samen na de training. Ik ben blij om hem als vriend te hebben. Hij heeft een erg groot hart. Mensen van buitenaf vinden misschien dat hij niet goed speelt, maar ik vind dat Hakim onze beste speler is”, aldus de 22-jarige Onana, die drie interlands voor Kameroen achter zijn naam heeft staan.

“Niet elke wedstrijd, maar vaak is Hakim degene die de wedstrijd beslist. Andere mensen denken er misschien anders over, maar ik vind Hakim een fantastische speler. Het zou mooi zijn als we hem kunnen behouden”, aldus Onana. Het lijkt er echter niet op dat de dertienvoudig international van Marokko in Amsterdam blijft spelen.

Ziyech zei vrijdag in een interview met FOX Sports immers dat hij ‘toe is’ aan een stap naar het buitenland: “Dat heb ik vaker gezegd, denk ik. Het is niets nieuws. Ik wil mezelf uitdagen en verder ontwikkelen. Dan is het misschien wel tijd om verder te kijken en een nieuwe uitdaging te zoeken. Ik zie vanzelf wel wat er gebeurt. Mijn gevoel zegt nog niets.”

-------------------------------

Wat hij over Ziyech zegt is voor mij niks nieuws en niet relevant in dit verhaal.

Maar de manier waarop Onana dit zegt lijkt erop te duiden dat hij zelf ininiedergeval rekening houdt met nog een seizoen Ajax. Zou mooi zijn.
remco k
 remco k - zaterdag 14 april 2018 - 08:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2018 - 00:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Daar gaat Remco weer.... Ik benoem exact wat jij zegt en dat kan je wederom niet hebben. Het is letterlijk wat je zegt.

Als jij gepakt wordt op iets wat je zelf zegt, moet je erna niet janken als iemand dat benoemd. Doe ik ook niet. Je zult echt zelf eens minder het slachtoffertje uit moeten gaan hangen en meer moeten incasseren. Zeker wanneer iets gerechtvaardigd is.
Loetje je doet alsof je een of andere Messiah bent wat voetbal betreft de laatste tijd en beschuldigd echt iedereen waar je een discussie mee voert van dezelfde dingen.

Je bent namelijk echt zelf de persoon die discussies verandert en daar andere zaken bij haakt.

In deze discussie is dat uberhaubt niet gebeurt en toch verzin je wederom zoiets.

Maar goed. Ik ben er wel weer klaar mee succes verder met je kleinzielige kinderachtig beschuldigingen
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2018 - 11:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2018 - 08:50 schreef remco k het volgende:

[..]

Loetje je doet alsof je een of andere Messiah bent wat voetbal betreft de laatste tijd en beschuldigd echt iedereen waar je een discussie mee voert van dezelfde dingen.

Je bent namelijk echt zelf de persoon die discussies verandert en daar andere zaken bij haakt.

In deze discussie is dat uberhaubt niet gebeurt en toch verzin je wederom zoiets.

Maar goed. Ik ben er wel weer klaar mee succes verder met je kleinzielige kinderachtig beschuldigingen
Ga je weer. Dit deed je gisteren exact ook naar Warrior. En dat laatste, ook daar veroordeel je andere van. Je bent niks meer dan een hele zelfingenomen rotkwal. Altijd de ander beschuldigen als ze jou letterlijk op je eigen woorden pakken en dan het slachtoffer uithangen dat mensen niet normaal tegen je doen. Maar je kan het weer krijgen hoor, nog harder dan de vorige keer.
Ik geef tenminste me eigen dingen toe, iets waar jij van zijn leven nog nooit van gehoord hebt, echt nog nooit. Jij daarintegen hebt hier nog nooit met enige kritiek om kunnen gaan, net zoals nu. Wees je slechts op je eigen woorden, moet je niet janken als je eigen woordjes niet kloppen. Maar het is exact wie en hoe je bent. En dan mag je mij beschuldigen hoor, lach er zoals je weet enkel om, zeker aangezien het van iemand komt die hetzelfde 80x zo erg doet.

Daarbij heb ik met vrijwel niemand anders discussie als met jou de laatste weken. Dus wederom hou je het niet bij waar het over gaat. Ik kan ook zeggen dat ik het halve forum over me heen krijg met mensen die je uitkotsen. Tsja, zeg het maar...

Het zijn niks meer dan je eigen worden. Je lijkt steeds meer op Callimero. Eierdopje al op?

Kinderachtig? Manneke toch... Ik lees enkel je posts de laatste 24/48 uur. Slik dat woordje dan maar lekker in.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 14 april 2018 door Loetje --
Loetje
 Loetje - zaterdag 14 april 2018 - 17:21   quote  deeplink  
Weetje, laten wij rond de hele Ziyech discussie maar gewoon helemaal niet meer reageren op elkaar en enkel op het andere. Dan zijn de discussies prima en heeft de rest er ook geen last meer van. Werkt gewoon niet.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 14 april 2018 - 18:55   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 14 april 2018 - 00:30 schreef remco k het volgende:

[..]

En volgens mij post ik de exacte regels en geef daarbij wat aan.
En die wijken af van de regels die opgesteld zijn.
Loetje
 Loetje - maandag 16 april 2018 - 13:05   quote  deeplink  
Journalist - Heb jij een zwiep gehad?
Ziyech - Ja, kijk maar!
Jjournalist - Mooi ding hoor! Waar ga je hem hangen?
Ziyech - Ik denk boven de schoorsteen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 mei 2018 - 08:15   quote  deeplink  
Moet eigenlijk wel lachen om de reactie van Ziyech. "Het negatieve blijft hangen, een kleine groep verpest het"!!! Hmmmmmm waar kennen we dat van in dit land???? Maar als je daar wat over zegt ben je een racist en nog meer van die onzin!!
p111
 p111 - zaterdag 05 mei 2018 - 10:42   quote  deeplink  
Ja het is een moeilijk mannetje met zijn woorden en zijn houding.Maar van mij hoeft hij niet weg ik ben een fan van hem als voetballer.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 05 mei 2018 - 11:31   quote  deeplink  
Hakim moet blijven!
remco k
 remco k - zaterdag 05 mei 2018 - 17:59   quote  deeplink  
Graag
Brandje
 Brandje - zaterdag 05 mei 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2018 - 10:42 schreef p111 het volgende:
Ja het is een moeilijk mannetje met zijn woorden en zijn houding.Maar van mij hoeft hij niet weg ik ben een fan van hem als voetballer.
Welnee, mensen kunnen er nu eenmaal slecht tegen als iemand niet zegt wat ze willen horen. Hakim is een goudeerlijke jongen en een geweldige voetballer. Dat laatste is het enige wat voor mij telt en wat zullen we hem missen volgend seizoen ben ik bang.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 mei 2018 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2018 - 19:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Welnee, mensen kunnen er nu eenmaal slecht tegen als iemand niet zegt wat ze willen horen. Hakim is een goudeerlijke jongen en een geweldige voetballer. Dat laatste is het enige wat voor mij telt en wat zullen we hem missen volgend seizoen ben ik bang.
Of niet ........ tijd zal het uitwijzen. Met hem erbij ook 2 jaar geen prijs gewonnen!
p111
 p111 - zaterdag 05 mei 2018 - 20:50   quote  deeplink  
hopelijk komt er niet de juiste club.
Eide
 Eide - zaterdag 05 mei 2018 - 21:00   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2018 - 19:56 schreef Brandje het volgende:

[..]

Welnee, mensen kunnen er nu eenmaal slecht tegen als iemand niet zegt wat ze willen horen. Hakim is een goudeerlijke jongen en een geweldige voetballer. Dat laatste is het enige wat voor mij telt en wat zullen we hem missen volgend seizoen ben ik bang.
Eens. Ik heb vanmiddag dat interview met hem gelezen. Ik hou wel van die eerlijkheid.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2018 - 22:09   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2018 - 08:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Moet eigenlijk wel lachen om de reactie van Ziyech. "Het negatieve blijft hangen, een kleine groep verpest het"!!! Hmmmmmm waar kennen we dat van in dit land???? Maar als je daar wat over zegt ben je een racist en nog meer van die onzin!!
Dus je laat je door die paar man wegtreiteren en de mensen die hem masaal toegezongen hebben op de moeilijke tijden doen hem niks. Ik blijf het heel raar vinden.
Eide
 Eide - zaterdag 05 mei 2018 - 22:30   quote  deeplink  
Ik vind het ook raar, maar hij vertelt hoe hij het ervaart. Dat is eerlijkheid. Ik heb dit 100 keer liever als die huichelaar Bosz die een week voordat Dortmund aanklopte nog stond te verkondigen dat hij hoe dan ook nog een seizoen bij Ajax zou blijven.
remco k
 remco k - zaterdag 05 mei 2018 - 22:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2018 - 22:30 schreef Eide het volgende:
Ik vind het ook raar, maar hij vertelt hoe hij het ervaart. Dat is eerlijkheid. Ik heb dit 100 keer liever als die huichelaar Bosz die een week voordat Dortmund aanklopte nog stond te verkondigen dat hij hoe dan ook nog een seizoen bij Ajax zou blijven.
Zo zie ik het ook.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2018 - 22:58   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2018 - 22:30 schreef Eide het volgende:
Ik vind het ook raar, maar hij vertelt hoe hij het ervaart. Dat is eerlijkheid. Ik heb dit 100 keer liever als die huichelaar Bosz die een week voordat Dortmund aanklopte nog stond te verkondigen dat hij hoe dan ook nog een seizoen bij Ajax zou blijven.
Jawel, maar hoe eerlijk die eerlijkheid blijkt te zijn, moeten we nog afwachten. Het is immers niet de eerste keer dat er na een vertrek een hoop boekjes opengaan. Daarom neem ik alles serieus en toch ook weer niet.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2018 - 23:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2018 - 08:15 schreef Ajax Warrior het volgende:
Moet eigenlijk wel lachen om de reactie van Ziyech. "Het negatieve blijft hangen, een kleine groep verpest het"!!! Hmmmmmm waar kennen we dat van in dit land???? Maar als je daar wat over zegt ben je een racist en nog meer van die onzin!!
Statistieken wijzen het ook uit. Heb je er gewoon 1 of 2 in je ploeg, gaat het gewoon wel, wanneer de overhand andersom wordt, zijn er gewoon veel problemen zonder daar 1 druppel racistisch op te zijn.

Het enorme cultuurverschil lijkt gewoon maar niet te aarden en veel te ver uit elkaar te staan.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 05 mei 2018 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 05 mei 2018 - 23:01   quote  deeplink  
Ik doelde hiermee eigenlijk op onze Marokkaanse medemens. Daar blijft het negatieve ook hangen omdat een kleine groep het verpest. Maar als je dat roept ben je een racist en stigmatiseer je.
Loetje
 Loetje - zaterdag 05 mei 2018 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2018 - 23:01 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik doelde hiermee eigenlijk op onze Marokkaanse medemens. Daar blijft het negatieve ook hangen omdat een kleine groep het verpest. Maar als je dat roept ben je een racist en stigmatiseer je.
Ik snap dat ook niet. Zeker wat er ook over ons volk geroepen wordt. Het is te krom aan het worden.
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 13:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2018 - 23:01 schreef Ajax Warrior het volgende:
Ik doelde hiermee eigenlijk op onze Marokkaanse medemens. Daar blijft het negatieve ook hangen omdat een kleine groep het verpest. Maar als je dat roept ben je een racist en stigmatiseer je.
Volgens mij denkt juist een heel groot deel van Nederland zo over dat groepje Marokkanen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 mei 2018 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 13:51 schreef remco k het volgende:

[..]

Volgens mij denkt juist een heel groot deel van Nederland zo over dat groepje Marokkanen
Jaja denken of uitspreken zijn 2 heel verschillende dingen. Maar Ziyech doet dus precies hetzelfde waar sommigen van worden beticht.
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 15:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 14:32 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Jaja denken of uitspreken zijn 2 heel verschillende dingen. Maar Ziyech doet dus precies hetzelfde waar sommigen van worden beticht.
Ik zie dat niet als hetzelfde. Sorry.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 mei 2018 - 15:39   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 15:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik zie dat niet als hetzelfde. Sorry.
Had ook niet anders verwacht van jou!
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 15:39 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Had ook niet anders verwacht van jou!
Ik ben het eens met je stelling over Marokkanen in Nederland.

Ik zou het dan ook logischerwijs volledig met je eens zijn als ik de gevallen vergelijkbaar zou vinden, maar dat vind ik dus niet.

En ik heb al vaker gezegd dat ik vind dat Ziyech het niet handig heeft gedaan met het publiek, maar dat ik de emotie wel begrijp.
Loetje
 Loetje - zondag 06 mei 2018 - 15:47   quote  deeplink  
Ik denk gewoon dat er heel veel ellende is begonnen al voor dat hij er was. Na afloop van De Graafschap - Ajax. Hoor daar ook nog steeds heel veel mensen over bij Ajax.
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 15:47 schreef Loetje het volgende:
Ik denk gewoon dat er heel veel ellende is begonnen al voor dat hij er was. Na afloop van De Graafschap - Ajax. Hoor daar ook nog steeds heel veel mensen over bij Ajax.
Het zou kunnen. Jammer dat mensen dan niet verder kijken en gewoon je speler steunt als ie voor je speelt.
Loetje
 Loetje - zondag 06 mei 2018 - 15:52   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 15:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Het zou kunnen. Jammer dat mensen dan niet verder kijken en gewoon je speler steunt als ie voor je speelt.
Als Ziyech grenzen mag hebben, mag een supporter dat niet?
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 15:59   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 15:52 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als Ziyech grenzen mag hebben, mag een supporter dat niet?
Uiteraard. Maar diezelfde mensen eren Cruijff. Dat was nig wel wat erger.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 mei 2018 - 16:00   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 15:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar diezelfde mensen eren Cruijff. Dat was nig wel wat erger.
Dus omdat ze Cruijff eren mogen ze geen mening hebben over Ziyech.
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 16:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 16:00 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dus omdat ze Cruijff eren mogen ze geen mening hebben over Ziyech.
Als je de ene verafschuwd omdat ie wat zei bij de graafschap uit over Ajax. Is het een beetje hypocriet om de persoon die de grootste vijand van Ajax kampioen maakte te eren.
Eide
 Eide - zondag 06 mei 2018 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je de ene verafschuwd omdat ie wat zei bij de graafschap uit over Ajax. Is het een beetje hypocriet om de persoon die de grootste vijand van Ajax kampioen maakte te eren.
Haha, ja. Hij vond wat van Ajax en ging gewoon even naar rotterdam om die eventjes kampioen te maken. En dan zeuren wij over een speler die z'n onvrede uit over een deel van het publiek.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 mei 2018 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 16:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Als je de ene verafschuwd omdat ie wat zei bij de graafschap uit over Ajax. Is het een beetje hypocriet om de persoon die de grootste vijand van Ajax kampioen maakte te eren.
Maar wie zegt dat ik Cruijff eer?
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 16:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar wie zegt dat ik Cruijff eer?
Wie zegt dat ik zeg dat jij persoonlijk Cruijff eert?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 06 mei 2018 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 16:08 schreef remco k het volgende:

[..]

Wie zegt dat ik zeg dat jij persoonlijk Cruijff eert?
Ik ben 1 Van de tegenstanders waar jij het over hebt. Dus Ja, dan is mijn vraag passend in deze. Of wil je dat we als aangesproken groep reageren?
Loetje
 Loetje - zondag 06 mei 2018 - 16:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 15:59 schreef remco k het volgende:

[..]

Uiteraard. Maar diezelfde mensen eren Cruijff. Dat was nig wel wat erger.
Waarom vergelijk je Ziyech nou met Cruijff? Ik zie die vergelijking echt niet. Je kan wel zeggen dat hij naar Feyenoord ging maar die heeft wel even iets meer neergezet.
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 19:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 16:35 schreef Loetje het volgende:

[..]

Waarom vergelijk je Ziyech nou met Cruijff? Ik zie die vergelijking echt niet. Je kan wel zeggen dat hij naar Feyenoord ging maar die heeft wel even iets meer neergezet.
Niet interessant in deze. Ziyech zijn prestaties op het veld zijn prima. Ook hij wordt in dit geval enkel afgeschoten op zijn gedrag buiten het veld.
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 19:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 16:10 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben 1 Van de tegenstanders waar jij het over hebt. Dus Ja, dan is mijn vraag passend in deze. Of wil je dat we als aangesproken groep reageren?
Nou top ben jij de speld in een hooiberg die Cruijff hekelt en datzelfde bij Ziyech doet.

Het merendeel van de mensen die Ziyech verafschuwd prijs Cruijff de hemel in.
Loetje
 Loetje - zondag 06 mei 2018 - 19:08   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 19:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Niet interessant in deze. Ziyech zijn prestaties op het veld zijn prima. Ook hij wordt in dit geval enkel afgeschoten op zijn gedrag buiten het veld.
Echt totaal mee ineens. Want iedereen hier heeft Ziyech zelf vorig jaar net zo goed afgezeken! Cruijff speelde zijn hele carrière goed, hij niet. Echt een vergelijking die voor mij noch kant, noch wal staat. Dus wel degelijk interessant in deze.
AkaS
 AkaS - zondag 06 mei 2018 - 19:30   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 05 mei 2018 - 22:45 schreef remco k het volgende:

[..]

Zo zie ik het ook.
Sorry mannen, maar Bosz is slachtoffer van een vies spelletje tussen de heren van het TH.

Het is knip en klaar dat Bosz absoluut niet gediend was van de bemoeienissen van Bergkamp en Spijkerman en zijn toekomst bij Ajax hier aan verbond.

Tot het allerlaatste moment is hem medewerking toegezegd door van der Sar en Overmars en onder voorbehoud van deze toezegging heeft Bosz tot het laatst gecommuniceerd dat hij zou blijven.

Toen van der Sar switchte en de belofte niet waarmaakte is Bosz ingegaan op een prachtige aanbieding van Dortmund.

Mijn favoriet was Bosz ook niet, maar als je het over leugenachtig, onbetrouwbaar en dergelijke wil hebben... Moet je toch echt bij ons eigen TH zijn!
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 19:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Echt totaal mee ineens. Want iedereen hier heeft Ziyech zelf vorig jaar net zo goed afgezeken! Cruijff speelde zijn hele carrière goed, hij niet. Echt een vergelijking die voor mij noch kant, noch wal staat. Dus wel degelijk interessant in deze.
Uberhaubt heeft goed voetballen in deze niks te maken met de discussie.

Maar goed. Jij zal wel een hekel aan Cruijff hebben. Siem en Viergever vervloek je er immers ook om toch?
remco k
 remco k - zondag 06 mei 2018 - 19:55   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 19:30 schreef AkaS het volgende:

[..]

Sorry mannen, maar Bosz is slachtoffer van een vies spelletje tussen de heren van het TH.

Het is knip en klaar dat Bosz absoluut niet gediend was van de bemoeienissen van Bergkamp en Spijkerman en zijn toekomst bij Ajax hier aan verbond.

Tot het allerlaatste moment is hem medewerking toegezegd door van der Sar en Overmars en onder voorbehoud van deze toezegging heeft Bosz tot het laatst gecommuniceerd dat hij zou blijven.

Toen van der Sar switchte en de belofte niet waarmaakte is Bosz ingegaan op een prachtige aanbieding van Dortmund.

Mijn favoriet was Bosz ook niet, maar als je het over leugenachtig, onbetrouwbaar en dergelijke wil hebben... Moet je toch echt bij ons eigen TH zijn!
Nee sorry. Wat Bosz betreft is hij echt de enige huichelaar. Zeggen dat je blijft en spelers beloven dat je blijft om samen te bouwen en een week of twee later pleite zijn.
Loetje
 Loetje - zondag 06 mei 2018 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 06 mei 2018 - 19:55 schreef remco k het volgende:

[..]

Uberhaubt heeft goed voetballen in deze niks te maken met de discussie.

Maar goed. Jij zal wel een hekel aan Cruijff hebben. Siem en Viergever vervloek je er immers ook om toch?
Je bent vooral aan het zoeken kerel, want ik snap namelijk al je vergelijkingen totaal niet!

Je weet waarom ik geen Ziyech fan ben en dat is begonnen 2 jaar geleden maar ook vorig jaar bij ons.

En Cruijff ben ik dankbaar voor dat hij ons gered heeft van Ten Have en co.

Daarbij ken ik de speler Cruijff niet en kan ik alleen van beelden zeggen dat ik hem goed vind dus daar oordeel ik ook totaal niet over.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5158
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic









0.0114378