BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 21:11   quote  deeplink  
Plaats hier al je meningen over Hakim Ziyech
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 15 februari 2018 - 21:57   quote  deeplink  
http://forum.headliner.nl/topic-30151/ ;)
p111
 p111 - donderdag 15 februari 2018 - 23:06   quote  deeplink  
Hakim de man met een gebruiksaanwijzing.Maar ook een heerlijke voetballer een echte Ajax voetballer,techn/brutaal arrogant gehaat en geliefd.Ik hoop echt dat we altijd zo,n speler in ons Ajax mogen zien.
Loetje
 Loetje - donderdag 15 februari 2018 - 23:23   quote  deeplink  
Helaas. Had het er gisteren al ingegooid. Niet gezien. Aan Boudewijn er een te verwijderen
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 16 februari 2018 - 08:21   quote  deeplink  
Moeten we koesteren zo een speler als Hakim.
Wanneer zijn foutjes tot puntverlies gaan leiden mag er geklaagd worden, maar tot nu toe zorgt hij vaak juist voor de 3 punten.
Graag nog een seizoen behouden!
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 16 februari 2018 - 10:05   quote  deeplink  
Ik zie hem graag voetballen in het ajax shirt, hij brengt echt iets extra's en de statistieken spreken boekdelen. Jammer dat er altijd een paar losers in het stadion zijn die hem uitfluiten en ook jammer dat hij zich door dat kleine groepje zo laat verleiden tot bepaald gedrag. Alsof alle Ajax supporters tegen hem zijn.

De fluiters zijn volgens mij gewoon Feijenoorders, dat is "Ajax" publiek dat toevallig op de tribune zit, maar dat zijn zeker geen Ajax supporters. Ik denk dat het ook niet zo gek is om mensen aan te spreken als ze gaan fluiten. Geef ze een por en vraag ook meteen waarom ze wel fluiten, maar niet zingen en/of aanmoedigen. Dat soort publiek moet je eigenlijk weren en dan kunnen de echte supporters daarvoor in de plaats komen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 februari 2018 door Ajax we love you --
AkaS
 AkaS - vrijdag 16 februari 2018 - 19:11   quote  deeplink  
Ziyech is een prachtige voetballer. En wanneer hij minder geforceert belangrijk en of beslissend wil zijn, geloof ik dat hij naar een echte topclub kan.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 00:31   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 februari 2018 - 10:05 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik zie hem graag voetballen in het ajax shirt, hij brengt echt iets extra's en de statistieken spreken boekdelen. Jammer dat er altijd een paar losers in het stadion zijn die hem uitfluiten en ook jammer dat hij zich door dat kleine groepje zo laat verleiden tot bepaald gedrag. Alsof alle Ajax supporters tegen hem zijn.

De fluiters zijn volgens mij gewoon Feijenoorders, dat is "Ajax" publiek dat toevallig op de tribune zit, maar dat zijn zeker geen Ajax supporters. Ik denk dat het ook niet zo gek is om mensen aan te spreken als ze gaan fluiten. Geef ze een por en vraag ook meteen waarom ze wel fluiten, maar niet zingen en/of aanmoedigen. Dat soort publiek moet je eigenlijk weren en dan kunnen de echte supporters daarvoor in de plaats komen
Welke statistieken? Vertel?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 februari 2018 door Ajax Warrior --
JOOD
 JOOD - zaterdag 17 februari 2018 - 07:41   quote  deeplink  
Ziyech, wat moet ik er van zeggen.. hele goede voetballer met veel creativiteit, maar als het aankomt op schoten en vrije trappen is hij echt slecht.

Als hij daar nou eens mee ophoudt en de bal gewoon aflegt of diep steekt, en de directe vrije trappen overlaat aan een ander is hij echt goed.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 13:25   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 07:41 schreef JOOD het volgende:
Ziyech, wat moet ik er van zeggen.. hele goede voetballer met veel creativiteit, maar als het aankomt op schoten en vrije trappen is hij echt slecht.

Als hij daar nou eens mee ophoudt en de bal gewoon aflegt of diep steekt, en de directe vrije trappen overlaat aan een ander is hij echt goed.
Ligt het nou aan mij of ben jij heel lang weggeweest?

Ben het overigens eens. Als je Schone hebt die er zoveel meer gevaarlijk uit is, snap ik oprecht niet dat niemand daar wat van zegt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 13:50   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 13:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ligt het nou aan mij of ben jij heel lang weggeweest?

Ben het overigens eens. Als je Schone hebt die er zoveel meer gevaarlijk uit is, snap ik oprecht niet dat niemand daar wat van zegt.
Omdat iedereen hem als een koning behandeld.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 13:50 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Omdat iedereen hem als een koning behandeld.
Koning Allah? Voor de wedstrijd gaan ze zeker allemaal op de knieën...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 14:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 14:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Koning Allah? Voor de wedstrijd gaan ze zeker allemaal op de knieën...
Je zou het bijna denken. Maar heeft allemaal met trots te maken. En niemand durft hem recht te zetten.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 15:02   quote  deeplink  
Dat denk ik persoonlijk ook.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 15:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 15:02 schreef Loetje het volgende:
Dat denk ik persoonlijk ook.
Ik weet het zeker. Afgelopen week een gesprek met een Marokkaanse collega die dat ook bevestigde. Het is hun trots en kritiek is eigenlijk passé.
JOOD
 JOOD - zaterdag 17 februari 2018 - 16:39   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 13:25 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ligt het nou aan mij of ben jij heel lang weggeweest?

Ben het overigens eens. Als je Schone hebt die er zoveel meer gevaarlijk uit is, snap ik oprecht niet dat niemand daar wat van zegt.
Weinig gepost ;)

Egotripper. Hij heeft niet voor niks overal ruzie. Heerenveen, Twente, Ajax en zelfs bij het Marrokaans elftal. Goede voetballer, begrijp me niet verkeerd. Maar hij denkt veel en veel meer van zichzelf dan de rest van de wereld. Jammer, maar het draait in dezen om voetbal dus ben ik blij met hem.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 17 februari 2018 - 19:17   quote  deeplink  
Bazoer terughalen en die op 6 zetten achter Ziyech (y)
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 19:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 16:39 schreef JOOD het volgende:

[..]

Weinig gepost ;)

Egotripper. Hij heeft niet voor niks overal ruzie. Heerenveen, Twente, Ajax en zelfs bij het Marrokaans elftal. Goede voetballer, begrijp me niet verkeerd. Maar hij denkt veel en veel meer van zichzelf dan de rest van de wereld. Jammer, maar het draait in dezen om voetbal dus ben ik blij met hem.
Oneens kan ik het helaas niet met je zijn
remco k
 remco k - zaterdag 17 februari 2018 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 00:31 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Welke statistieken? Vertel?
Je kan dat verhaal er wel bij blijven halen kerel. Maar nog steeds ten opzichte van andere spelers blijft hij op het vlak van kansen creëren belangrijker. En het werk dat hij verzet is ook gewoon een harde realiteit. Evenals het duels dat hij wint en ballen die hij veroverd.

En nee dat bewijst niet dat hij de beste is want dat vindt ik hem niet. Maar het bewijst wel degelijk het ongelijk van de mensen die roepen dat ie op de bank moet.

En ja die vrije trappen rechtstreeks moet hij wat minder gaan nemen. Al maakt hij er nu wel twee de laatste paar potjes. Als ie dat doorzet is dat prima.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 februari 2018 door remco k --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 20:34   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:17 schreef remco k het volgende:

[..]

Je kan dat verhaal er wel bij blijven halen kerel. Maar nog steeds ten opzichte van andere spelers blijft hij op het vlak van kansen creëren belangrijker. En het werk dat hij verzet is ook gewoon een harde realiteit. Evenals het duels dat hij wint en ballen die hij veroverd.

En nee dat bewijst niet dat hij de beste is want dat vindt ik hem niet. Maar het bewijst wel degelijk het ongelijk van de mensen die roepen dat ie op de bank moet.

En ja die vrije trappen rechtstreeks moet hij wat minder gaan nemen. Al maakt hij er nu wel twee de laatste paar potjes. Als ie dat doorzet is dat prima.
hij verliest meer duels dan hij wint. Hij heeft een passnauwkeurigheid van 60% op de helft van de tegenstander en met de gecreëerde kansen valt het ook allemaal mee als je ze gaat omzetten. Maar blijf je vooral blindstaren.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 20:36   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

hij verliest meer duels dan hij wint. Hij heeft een passnauwkeurigheid van 60% op de helft van de tegenstander en met de gecreëerde kansen valt het ook allemaal mee als je ze gaat omzetten. Maar blijf je vooral blindstaren.
Zal die blijven doen. Maar de feiten zijn nog veel mooier geworden.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 20:38   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zal die blijven doen. Maar de feiten zijn nog veel mooier geworden.
Ik ben benieuwd waarneer die omgezet worden in een bericht en men zijn mening daarna eens gaat bijstellen om deze zogenaamde knuffelmarokkaan belangrijk te noemen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 20:40   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd waarneer die omgezet worden in een bericht en men zijn mening daarna eens gaat bijstellen om deze zogenaamde knuffelmarokkaan belangrijk te noemen.
Knuffelmarrokaan....? Is dat familie van Holleeder? Dat was een knuffelcrimineel... Zal wel samen kunnen
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 20:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:40 schreef Loetje het volgende:

[..]

Knuffelmarrokaan....? Is dat familie van Holleeder? Dat was een knuffelcrimineel... Zal wel samen kunnen
Iedereen wil graag zijn positieve punten horen, dus zijn gecreëerde kansen En blijven doof voor alle negatieve punten. Frenkie heeft 1 assist minder maar had daar veel minder gecreëerde kansen voor nodig. 1 op 11 tegen 1 op 3!
Loetje
 Loetje - zaterdag 17 februari 2018 - 21:20   quote  deeplink  
Inmiddels de laatste statistieken binnen. Ziyech heeft dit seizoen 20 100% kansen in de 16 gecreëerd waar een speler een vrije kans had te scoren en 9 kansen gecreëerd voor een speler die tussen de 16 en 20 meter stond. Netjes, maar een heel stukkie minder.

Daarbij heeft Ziyech voor de echte 100% kansen 181 ballen nodig gehad om tot die 29 kansen te komen.

Ter vergelijking, Donny van de Beek crieert 17 100% kansen in de 16 en 7 tussen de 16 en 20 meter. Echter heeft hij hier maar 42 passes voor nodig

Dit is gebasseerd op passes waar echt de kans was een speler in kansrijke positie te zetten. Ziyech dus uit 181 in dit geval 29x, Van de Beek uit 42 passes, 23 kansen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 17 februari 2018 door Loetje --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 17 februari 2018 - 21:26   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 21:20 schreef Loetje het volgende:
Inmiddels de laatste statistieken binnen. Ziyech heeft dit seizoen 20 100% kansen in de 16 gecreëerd waar een speler een vrije kans had te scoren en 9 kansen gecreëerd voor een speler die tussen de 16 en 20 meter stond. Netjes, maar een heel stukkie minder.

Daarbij heeft Ziyech voor de echte 100% kansen 181 ballen nodig gehad om tot die 29 kansen te komen.

Ter vergelijking, Donny van de Beek crieert 17 100% kansen in de 16 en 7 tussen de 16 en 20 meter. Echter heeft hij hier maar 42 passes voor nodig

Dit is gebasseerd op passes waar echt de kans was een speler in kansrijke positie te zetten. Ziyech dus uit 181 in dit geval 29x, Van de Beek uit 42 passes, 23 kansen.
En zo zie je maar dat statistieken een enorm vertekend beeld kunnen geven. Ziyech is dus helemaal niet zo belangrijk als mensen willen roepen.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 20:34 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

hij verliest meer duels dan hij wint. Hij heeft een passnauwkeurigheid van 60% op de helft van de tegenstander en met de gecreëerde kansen valt het ook allemaal mee als je ze gaat omzetten. Maar blijf je vooral blindstaren.
Totaal niet blind staren. Ik zeg constant dat ik hem niet de beste Ajacied vind maar wel een van de betere spelers. Enige dat ik bekritiseer is de opmerking dat hij moet opbollen en meer van dat soort krachttermen.

We mogen als supporters blij zijn met dit soort kwaliteiten in de ploeg. En ja ik hou wel van het gegeven dat het niet de ideale schoonzoon is.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 09:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 17 februari 2018 - 21:26 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

En zo zie je maar dat statistieken een enorm vertekend beeld kunnen geven. Ziyech is dus helemaal niet zo belangrijk als mensen willen roepen.
In aantal de meeste gecreëerd kansen. In welke wereld ben je dan njet belangrijk?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 09:04 schreef remco k het volgende:

[..]

In aantal de meeste gecreëerd kansen. In welke wereld ben je dan njet belangrijk?
Heb je het stukje van Loetje gelezen? Dat bedoel ik ermee als statistieken een vertekend beeld gaan geven als je ze vergelijkt met OPTA. Er zijn spelers in ons elftal die veel meer krediet moeten krijgen ten gunste van mijnheertje Ziyech. Het feit dat hij overal wordt uitgekotst komt doordat hij overal denkt dat hij de belangrijkste speler is. Er is echter geen trainer die hem op zijn plaats durft te zetten, behalve de trainer toendertijd van Marokko.

Overigens wordt er tijdens wedstrijden alleen maar met goede statistieken geschermd, maar het is toch echt een stukkie minder als je de negatieve statistieken erbij gaat halen. Ziyech is gewoon niet zo belangrijk als sommigen willen doen geloven en ik denk zeker dat hij vervangbaar is. En ik denk eigenlijk zeker dat Frenkie de juiste persoon daar voor is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 februari 2018 door Ajax Warrior --
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 10:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Heb je het stukje van Loetje gelezen? Dat bedoel ik ermee als statistieken een vertekend beeld gaan geven als je ze vergelijkt met OPTA. Er zijn spelers in ons elftal die veel meer krediet moeten krijgen ten gunste van mijnheertje Ziyech. Het feit dat hij overal wordt uitgekotst komt doordat hij overal denkt dat hij de belangrijkste speler is. Er is echter geen trainer die hem op zijn plaats durft te zetten, behalve de trainer toendertijd van Marokko.

Overigens wordt er tijdens wedstrijden alleen maar met goede statistieken geschermd, maar het is toch echt een stukkie minder als je de negatieve statistieken erbij gaat halen. Ziyech is gewoon niet zo belangrijk als sommigen willen doen geloven en ik denk zeker dat hij vervangbaar is. En ik denk eigenlijk zeker dat Frenkie de juiste persoon daar voor is.
Natuurlijk gebukt dat gelezen. Ik vind dat Ziyech veel belangrijker is dan dat jullie doen vermoeden. Ook dat geven die statistieken namelijk aan. En ik weer prima wat er bij hem aan schort en wat hij moet verbeteren. Dat benoemen ik ook iedere keer maar jullie doen beiden alsof ik dat niet benoem.

Ik zou het liefst fre kie naast Ziyech zien en Vd beek op de positie van schone. Ook dat roep ik al een tijdje.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 17:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Natuurlijk gebukt dat gelezen. Ik vind dat Ziyech veel belangrijker is dan dat jullie doen vermoeden. Ook dat geven die statistieken namelijk aan. En ik weer prima wat er bij hem aan schort en wat hij moet verbeteren. Dat benoemen ik ook iedere keer maar jullie doen beiden alsof ik dat niet benoem.

Ik zou het liefst fre kie naast Ziyech zien en Vd beek op de positie van schone. Ook dat roep ik al een tijdje.
En wij hebben die statistieken een stuk nadrukkelijker uitgezocht en blijkt het meer tegen te vallen dat ik al dacht.

Over het middenveld zal het discussie blijven tot Ajax zelf een keer een 6 haalt en dat weet jij ook.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:38 schreef Loetje het volgende:

[..]

En wij hebben die statistieken een stuk nadrukkelijker uitgezocht en blijkt het meer tegen te vallen dat ik al dacht.

Over het middenveld zal het discussie blijven tot Ajax zelf een keer een 6 haalt en dat weet jij ook.
Dus doe dan ook niet als je de enige bent die er verstand van hebt op deze planeet. Nog steeds is ie namelijk heel belangrijk. Ook volgens jullie eigen statistieken. En dat is dus gewoon een feit meneer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 17:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus doe dan ook niet als je de enige bent die er verstand van hebt op deze planeet. Nog steeds is ie namelijk heel belangrijk. Ook volgens jullie eigen statistieken. En dat is dus gewoon een feit meneer.
Volgens onze statistieken gaat er eigenlijk meer fout dan goed bij hem en kan hij ook gewoon vervangen worden.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Dus doe dan ook niet als je de enige bent die er verstand van hebt op deze planeet. Nog steeds is ie namelijk heel belangrijk. Ook volgens jullie eigen statistieken. En dat is dus gewoon een feit meneer.
Aangezien er meer fout dan goed gaat? Nou nou.... Statistieken die speciaal uitgezocht zijn, nadrukkelijk uitgezocht zijn. Jij komt met stats van internet en neukt net zo hard de media waar je een ander van beticht. Wederom lachwekkend
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 18:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:43 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Volgens onze statistieken gaat er eigenlijk meer fout dan goed bij hem en kan hij ook gewoon vervangen worden.
Zoals je al aangeeft. Jullie statistieken. Naar je eigen maatstaven gefilterd. En daar bedoe ik niets mee maar dat wat je eruit haalt en niet doe je op basis van je eigen mening.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 18:04   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 17:45 schreef Loetje het volgende:

[..]

Aangezien er meer fout dan goed gaat? Nou nou.... Statistieken die speciaal uitgezocht zijn, nadrukkelijk uitgezocht zijn. Jij komt met stats van internet en neukt net zo hard de media waar je een ander van beticht. Wederom lachwekkend
Als het echt te moeilijk voor je is om een klein beetje normaal te praten heeft het echt geen zin kerel.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 18:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals je al aangeeft. Jullie statistieken. Naar je eigen maatstaven gefilterd. En daar bedoe ik niets mee maar dat wat je eruit haalt en niet doe je op basis van je eigen mening.
Nee hoor Remco, deze statistieken komen ook gewoon van OPTA, zijn gewoon te vinden maar worden niet benoemd, of bijna niet benoemd. Het enige wat gefilterd is, zijn de statistieken rondom gecreëerde kansen. Aangezien OPTA heeft aangegeven hoe deze worden berekend, is iemand het gaan filteren naar wat enkel een 100% kans oplevert. En dan blijken de cijfers toch ineens veel, heel veel minder.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 18 februari 2018 door Ajax Warrior --
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 18:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:03 schreef remco k het volgende:

[..]

Zoals je al aangeeft. Jullie statistieken. Naar je eigen maatstaven gefilterd. En daar bedoe ik niets mee maar dat wat je eruit haalt en niet doe je op basis van je eigen mening.
Allesbehalve. Uitgezocht door mensen die er middenin zitten en voor voetbalfirmas werken.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:04 schreef remco k het volgende:

[..]

Als het echt te moeilijk voor je is om een klein beetje normaal te praten heeft het echt geen zin kerel.
Zeg jij dat serieus? Laat me nou niet teveel genieten.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 18:30   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Nee hoor Remco, deze statistieken komen ook gewoon van OPTA, zijn gewoon te vinden maar worden niet benoemd, of bijna niet benoemd. Het enige wat gefilterd is, zijn de statistieken rondom gecreëerde kansen. Aangezien OPTA heeft aangegeven hoe deze worden berekend, is iemand het gaan filteren naar wat enkel een 100% kans oplevert. En dan blijken de cijfers toch ineens veel, heel veel minder.
Dat bedoel ik dus. Dan zijn ze toch gefilterd.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:30 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat bedoel ik dus. Dan zijn ze toch gefilterd.
Dat is de enige die gefilterd is. En niet door mij maar door iemand die altijd met statistieken bezig is en er dagelijks mee bezig is.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:13 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zeg jij dat serieus? Laat me nou niet teveel genieten.
Zeg het maar. Wanneer praat ik tegen jou over “ de media neuken” of weer ik veel wat je zegt en meer van dat soort praat.

En ik weet van mezelf dat ik niet roomser ben dan de paus. Maar doe jij nou aub niet alsof je dat wel bent man.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 18:35   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:33 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is de enige die gefilterd is. En niet door mij maar door iemand die altijd met statistieken bezig is en er dagelijks mee bezig is.
Ik reageerde ook serieus hè. Maar ook dan is ie nog extreem belangrijk. Creeert nog steeds de meeste kansen.

Ook vandaag tegen Zwolle weer erg belangrijk met het creeeren van diverse kansen en zijn voetbal op het middenveld. Dat is overigens wat anders dan dat ik hem erg goed vind spelen vandaag hè.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 18:38   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:35 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik reageerde ook serieus hè. Maar ook dan is ie nog extreem belangrijk. Creeert nog steeds de meeste kansen.

Ook vandaag tegen Zwolle weer erg belangrijk met het creeeren van diverse kansen en zijn voetbal op het middenveld. Dat is overigens wat anders dan dat ik hem erg goed vind spelen vandaag hè.
Maar ook weer zoveel fout gedaan. En ook dat valt op. Uiteindelijk is deze wedstrijd vandaag alleen door het missen van kansen slecht geweest.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 18:40   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:38 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar ook weer zoveel fout gedaan. En ook dat valt op. Uiteindelijk is deze wedstrijd vandaag alleen door het missen van kansen slecht geweest.
Daarom zeg ik ook dat ik hem vandaag zeker niet goed vond.

Maar even serieus. Zijn er geen andere spelers in je ogen die veel eerder benoemt zouden moeten worden als mogelijke optie voor de bank?
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 18:43   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Zeg het maar. Wanneer praat ik tegen jou over “ de media neuken” of weer ik veel wat je zegt en meer van dat soort praat.

En ik weet van mezelf dat ik niet roomser ben dan de paus. Maar doe jij nou aub niet alsof je dat wel bent man.
Leuke is dat ik me foutjes altijd benoem. Jij nooit gedaan.

Media neuken, statistieken achterna lopen van medialand in plaats van ze te laten uitzoeken.
Loetje
 Loetje - zondag 18 februari 2018 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat ik hem vandaag zeker niet goed vond.

Maar even serieus. Zijn er geen andere spelers in je ogen die veel eerder benoemt zouden moeten worden als mogelijke optie voor de bank?
Huntelaar, Kluivert vandaag. En Neres was ook een groot drama alleen die hoeft niet te vallen vandaag. Vandaag ook gezien dat Eiting vaker mag spelen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 18 februari 2018 - 19:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:40 schreef remco k het volgende:

[..]

Daarom zeg ik ook dat ik hem vandaag zeker niet goed vond.

Maar even serieus. Zijn er geen andere spelers in je ogen die veel eerder benoemt zouden moeten worden als mogelijke optie voor de bank?
Heel simpel Remco. Deze spelers tonen hun nederigheid en doen wat met kritiek. Ik ben mij gaat ergeren aan Ziyech vanwege zijn houding na kritiek en vooral de laatste weken vond ik dat er wel heel vaak werd gewezen naar zijn positieve statistieken. Ik ben toen eens, samen met Loetje, gaan uitzoeken of al deze statistieken wel echt zo positief zijn en wat ik vermoedde werd ook bevestigd.

Het gaat mij in deze eigenlijk helemaal niet of hij moet banken. Het gaat mij er in deze omdat de mensen die hem allemaal maar kronen tot koning en hem zo belangrijk maken eens inzien dat de cijfers helemaal niet zo florissant zijn als sommigen willen doen geloven. Ik heb vervolgens echte Ziyech lovers de cijfers getoond en die schrokken daar toch wel van.

Laat ik dus voorop stellen dat ik geen Ziyech-hater ben, maar dat ik vooral af wil van die maniertjes van hem. En als iedereen hem maar ziet als koning, gaat hij ook denken dat hij het is. En kan hij kritiek dus echt niet accepteren. Kritiek die in veel gevallen gewoon terecht is. Daarom vind ik het tijd worden dat Ajax zijn sterallures de kop indrukt en hem gewoon weer eens met beide benen op de grond zet. Dit ten gunste van hemzelf.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 19:32   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:43 schreef Loetje het volgende:

[..]

Leuke is dat ik me foutjes altijd benoem. Jij nooit gedaan.

Media neuken, statistieken achterna lopen van medialand in plaats van ze te laten uitzoeken.
P
Ik bekijk zelf de voor mij goede website om wat te bekijken. Ik heb van Peter ooit een site doorgekregen squawka.com whoscored en nog een aantal andere sites.
remco k
 remco k - zondag 18 februari 2018 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 18 februari 2018 - 18:44 schreef Loetje het volgende:

[..]

Huntelaar, Kluivert vandaag. En Neres was ook een groot drama alleen die hoeft niet te vallen vandaag. Vandaag ook gezien dat Eiting vaker mag spelen.
Ik vond Kluivert wel gevaarlijk vandaag en betrokken bij hoede kansen. Huntelaar is al weken niet goed en Neres is ook niet zo goed onder ten Hag als ervoor. Eiting helemaal eens. Maar dat roepen we beiden al langer.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3143
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Hakim Ziyech topic









0.0069510