BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - vrijdag 09 maart 2018 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2018 - 11:48 schreef remco k het volgende:

[..]

Toen was Raiola al zijn zaakwaarnemer en toen waren ze al in gesprek.

Het is niet alleen aan Overmars om dat contract rond te krijgen he, daar heb je altijd een tweede partij voor nodig die dat ook maar moet willen he..
Oja was ik ff vergeten ... Jij bent ingewijde en altijd bij de meetings en onderhandelingen aanwezig... Sorry Remco.

Anyway... Het contract van Kluivert had al veel eerder op de onderhandelingstafel moeten liggen.

En als de onderhandelingen al een jaar duren zoals Remco denkt te weten, dan is het helemaal duidelijk dat het niet tot verlengen komt.
remco k
 remco k - vrijdag 09 maart 2018 - 21:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2018 - 18:21 schreef AkaS het volgende:

[..]

Oja was ik ff vergeten ... Jij bent ingewijde en altijd bij de meetings en onderhandelingen aanwezig... Sorry Remco.

Anyway... Het contract van Kluivert had al veel eerder op de onderhandelingstafel moeten liggen.

En als de onderhandelingen al een jaar duren zoals Remco denkt te weten, dan is het helemaal duidelijk dat het niet tot verlengen komt.
Reageer eens normaal. Dit stond namelijk gewoon al meerdere malen in de goed geïnformeerde pers kerel.

En ik vermoed inderdaad dat men niet gaat verlengen. Zo ging het ook met oa Tete destijds.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 april 2018 - 21:20   quote  deeplink  
Mannetje met sterallures, die denkt dat hij er al is! Lekker wegtrekken als hij niet wil bijtekenen. Is het Ajaxshirt niet waard op deze manier!
Eide
 Eide - donderdag 26 april 2018 - 21:49   quote  deeplink  
Ik ben er ook bang voor. Ajax is al sinds de zomer bezig met Kluivert. Als er nu nog geen verlenging ligt denk ik dat Raiola alleen voor de sier praat en ondertussen bezig is Kluivert zo goedkoop mogelijk naar Italië te brengen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 26 april 2018 - 23:27   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 26 april 2018 - 21:49 schreef Eide het volgende:
Ik ben er ook bang voor. Ajax is al sinds de zomer bezig met Kluivert. Als er nu nog geen verlenging ligt denk ik dat Raiola alleen voor de sier praat en ondertussen bezig is Kluivert zo goedkoop mogelijk naar Italië te brengen.
Denk dat we er dan snel niets meer van horen. Teert alleen maar op de naam van zijn vader!
Jaccio
 Jaccio - donderdag 26 april 2018 - 23:48   quote  deeplink  
Zou een zeer domme move zijn.
Maargoed, denk toch dat hij niet gaat
wvb
 wvb - vrijdag 27 april 2018 - 06:11   quote  deeplink  
Laat toch gaan, als je net komt kijken, 18 jaar bent, kiest voor zo'n zaakwaarnemer, praatjes, kapsones en sterallures hebt, dat zegt al genoeg.
Doet zo nu en dan leuke dingen, echter in een grote competitie, zal hij al snel op een zijspoor, op de bank belanden.
Een beetje bescheidenheid siert een mens.
Eide
 Eide - vrijdag 27 april 2018 - 09:30   quote  deeplink  
Praatjes betekent niets. Het is een 18 jarig gassie uit Amsterdam. 80% van z'n leeftijdsgenoten hebben een evenzogoed praatjes. Bescheidenheid siert je als je zo in elkaar steekt, wat gewoon niet iedereen gegeven is. Ik vind dat soort uitspraken van die inhoudsloze oneliners. Iemand moet zijn wie die is, dat is voldoende.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 april 2018 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 09:30 schreef Eide het volgende:
Praatjes betekent niets. Het is een 18 jarig gassie uit Amsterdam. 80% van z'n leeftijdsgenoten hebben een evenzogoed praatjes. Bescheidenheid siert je als je zo in elkaar steekt, wat gewoon niet iedereen gegeven is. Ik vind dat soort uitspraken van die inhoudsloze oneliners. Iemand moet zijn wie die is, dat is voldoende.
Sorry hoor Eide, maar hij heeft wel een beetje veel sterallures. Gewoon eerst eens een echt goed seizoen spelen ipv na 4 wedstrijden denken dat je de beste voetballer van de wereld wordt.
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 april 2018 - 12:24   quote  deeplink  
Krijgt in mijn beleving ook veel te veel status. Gasten kunnen daar niet mee omgaan. Best een talentje hoor, maar de vergelijkingen slaan nog helemaal nergens op.

Als vader bovendien adviseert bij Ajax te blijven en naar en jaar ben je er nog niet uit, lekker weggaan en je carrière 100% zeker verneuken. Het aantal goede wedstrijden van hem zijn er dit seizoen 5 of 6. Die waren wel goed, de rest matig en nog veel te wisselvallig, wat logisch is.

Kortom, geen enkele reden om naast de schoentjes te gaan lopen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 april 2018 - 12:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 12:24 schreef Loetje het volgende:
Krijgt in mijn beleving ook veel te veel status. Gasten kunnen daar niet mee omgaan. Best een talentje hoor, maar de vergelijkingen slaan nog helemaal nergens op.

Als vader bovendien adviseert bij Ajax te blijven en naar en jaar ben je er nog niet uit, lekker weggaan en je carrière 100% zeker verneuken. Het aantal goede wedstrijden van hem zijn er dit seizoen 5 of 6. Die waren wel goed, de rest matig en nog veel te wisselvallig, wat logisch is.

Kortom, geen enkele reden om naast de schoentjes te gaan lopen.
Maar hij doet en hoort het allemaal maar wat te graag!
Loetje
 Loetje - vrijdag 27 april 2018 - 12:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 12:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar hij doet en hoort het allemaal maar wat te graag!
Als je maar vaak genoeg hoort dat je goed bent en Messi achtige kwaliteiten hebt, ga je het vanzelf geloven.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - vrijdag 27 april 2018 - 12:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 12:28 schreef Loetje het volgende:

[..]

Als je maar vaak genoeg hoort dat je goed bent en Messi achtige kwaliteiten hebt, ga je het vanzelf geloven.
Hahaha waar! Zijn vader was wat realistischer over zijn kunnen.
AkaS
 AkaS - vrijdag 27 april 2018 - 12:34   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 09 maart 2018 - 21:46 schreef remco k het volgende:

[..]

Reageer eens normaal. Dit stond namelijk gewoon al meerdere malen in de goed geïnformeerde pers kerel.

En ik vermoed inderdaad dat men niet gaat verlengen. Zo ging het ook met oa Tete destijds.
Het stoort mij enorm dat jij altijd het idee hebt dat je Overmars moet verdedigen. Alsof je net als Ten Hag ook zijn billenmaatje bent.

Natuurlijk zijn er 2 partijen nodig om te verlengen, maar volgens mij heeft Overmars de laatste ontwikkelingen van Kluivert niet zien aankomen.

Net zoals hij Veltman heeft overschat, heeft hij de potentie van Kluivert onderschat en een verlenging van zijn contract niet de juiste prioriteit gegeven!

Kluivert zelf vind ik erg dom om Raiola als zaakwaarnemer te nemen, tenminste als je de doelstellingen hebt die Kluivert zegt te hebben.
NatjosFC
 NatjosFC - zaterdag 28 april 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 12:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het stoort mij enorm dat jij altijd het idee hebt dat je Overmars moet verdedigen. Alsof je net als Ten Hag ook zijn billenmaatje bent.

Natuurlijk zijn er 2 partijen nodig om te verlengen, maar volgens mij heeft Overmars de laatste ontwikkelingen van Kluivert niet zien aankomen.

Net zoals hij Veltman heeft overschat, heeft hij de potentie van Kluivert onderschat en een verlenging van zijn contract niet de juiste prioriteit gegeven!

Kluivert zelf vind ik erg dom om Raiola als zaakwaarnemer te nemen, tenminste als je de doelstellingen hebt die Kluivert zegt te hebben.
Ajax wou echt wel zsm verlengen. Maar een Kluivert wacht terecht gewoon een basisplaats af.
Toen hij die eenmaal had heeft Raiola hem van alles wijsgemaakt. Ik zie hier geen fout in van Overmars.
Veltman heeft hij ook niet overschat. Al jaren een nuttige kracht die altijd basis staat. Logisch dat die verlenging krijgt.
remco k
 remco k - zaterdag 28 april 2018 - 17:50   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 27 april 2018 - 12:34 schreef AkaS het volgende:

[..]

Het stoort mij enorm dat jij altijd het idee hebt dat je Overmars moet verdedigen. Alsof je net als Ten Hag ook zijn billenmaatje bent.

Natuurlijk zijn er 2 partijen nodig om te verlengen, maar volgens mij heeft Overmars de laatste ontwikkelingen van Kluivert niet zien aankomen.

Net zoals hij Veltman heeft overschat, heeft hij de potentie van Kluivert onderschat en een verlenging van zijn contract niet de juiste prioriteit gegeven!

Kluivert zelf vind ik erg dom om Raiola als zaakwaarnemer te nemen, tenminste als je de doelstellingen hebt die Kluivert zegt te hebben.
Geen speler de laatste jaren die met Raiola als zaakwaarnemer heeft verlengd bij Ajax 1. Maar goed. Jammer dat je dat bij overmars naar binnen probeert te schuiven. En nee ik heb niet het gevoel Overmars te moeten verdedigen, dat gevoel heb ik enkel bij mijn fammilie en vrienden.
remco k
 remco k - dinsdag 01 mei 2018 - 08:08   quote  deeplink  
Nou van Kluivert kunnen we wel vast afscheid nemen als we Valentijn Driessen moeten geloven.

Niet pappa maar mamma heeft het daar voor het zeggen en Kluivert wil de best betaalde Ajacied van allemaal worden.

Dat lijkt me totaal niet terecht en ik vraag me ook af op basis waarvan.
p111
 p111 - dinsdag 01 mei 2018 - 08:16   quote  deeplink  
Zodra die Maffioso in het spel is hebben we problemen,gelijk oprotten en verkopen.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 mei 2018 - 08:33   quote  deeplink  
Hahahaha, die Kluivert.. Lef heeft hij wel, dat moet ik hem nageven. Hij probeert het.
Maar, als ze bij Ajax met zijn allen zijn bijgekomen van het lachen, lekker wegdoen.

Niet alleen een onrealistische eis die nergens op gebaseerd is, maar ook nog respectloos naar jongens als de Ligt etc.
Dag Jussie
hjf
 hjf - dinsdag 01 mei 2018 - 08:47   quote  deeplink  
Verkopen die snotneus. Hij heeft totaal geen besef wat er in deze wereld zich afspeelt. Kijk eens om je heen jochie. Ga lekker je carrière verkloten door die vette pizzabakker. Je moet het eerst maar eens 2 jaar lang onafgebroken waarmaken en daarna pas eisen gaan stellen. Dat is mijn mening.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 mei 2018 - 08:48   quote  deeplink  
Ook weer niet verrassend eigenlijk. Roep al sinds het begin dat deze jongen op de naam van zijn vader wordt beoordeeld. En ja, als mensen dan gaan roepen dat hij in potentie een topper is gaat hij het zelf nog geloven ook. Ik hoop dat hij voor wat knaken verkocht wordt en uiteindelijk weer met beide voetjes keihard op de grond terecht komt. Die gozer verneukt op deze manier zijn hele carrière!
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 mei 2018 - 09:18   quote  deeplink  
Koeman moet hem eens even opbellen straks en uitleggen dat hij zijn kansen bij het NL elftal op deze manier aanzienlijk kleiner maakt..

Of hij moet ons allemaal natuurlijk flink verrassen en de sterren van de hemel spelen bij zijn volgende club. Al reken ik daar niet op.
AkaS
 AkaS - dinsdag 01 mei 2018 - 09:21   quote  deeplink  
Als Kluivert 1.5mln wil verdienen ga ik ervan uit dat dit een bruto bedrag betreft.

Eerlijk gezegd vind ik dat voor een topclub niet eens een gek bedrag, afgemeten aan de voetballerij standaard van dit moment.

Het is heel goed geweest van Ajax om destijds een plafond te hanteren, echter de tijden zijn veranderd en de bankrekening van Ajax ook.

Met het transfergeld van Kristensen had je ook de huidige topspelers een salarisverhoging kunnen bieden. Bijvoorbeeld.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 01 mei 2018 - 09:27   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 09:21 schreef AkaS het volgende:
Als Kluivert 1.5mln wil verdienen ga ik ervan uit dat dit een bruto bedrag betreft.

Eerlijk gezegd vind ik dat voor een topclub niet eens een gek bedrag, afgemeten aan de voetballerij standaard van dit moment.

Het is heel goed geweest van Ajax om destijds een plafond te hanteren, echter de tijden zijn veranderd en de bankrekening van Ajax ook.

Met het transfergeld van Kristensen had je ook de huidige topspelers een salarisverhoging kunnen bieden. Bijvoorbeeld.
Maar is Kluivert al de topspeler die hij denkt te zijn waarvoor je het salarisplafond moet aanpassen?
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 mei 2018 - 09:31   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 09:21 schreef AkaS het volgende:
Als Kluivert 1.5mln wil verdienen ga ik ervan uit dat dit een bruto bedrag betreft.

Eerlijk gezegd vind ik dat voor een topclub niet eens een gek bedrag, afgemeten aan de voetballerij standaard van dit moment.

Het is heel goed geweest van Ajax om destijds een plafond te hanteren, echter de tijden zijn veranderd en de bankrekening van Ajax ook.

Met het transfergeld van Kristensen had je ook de huidige topspelers een salarisverhoging kunnen bieden. Bijvoorbeeld.
Een gek bedrag is het zeker niet voor een topclub. Maar ik ben wel van mening dat je eerst wel wat meer mag presteren, wil je de best verdienende speler worden van het elftal..
Jongens als Tagliafico, vd Beek, Neres maar zeker Onana en de Ligt zijn allen een stuk onmisbaarder voor dit Ajax en presteren beter, dus een beetje bescheidenheid zou wel op zijn plek zijn vind ik persoonlijk.

Maargoed, eerst maar even afwachten of het hele verhaal wel klopt. Want het is ook nog maar slechts een gerucht natuurlijk.
Eide
 Eide - dinsdag 01 mei 2018 - 10:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 09:21 schreef AkaS het volgende:
Als Kluivert 1.5mln wil verdienen ga ik ervan uit dat dit een bruto bedrag betreft.
Hij (lees zijn moeder en Raiola) schijnt te eisen dat hij boven het salarisplafond gaat verdienen. Dit zat er natuurlijk al lang aan te komen. Raiola komt met een eis die Ajax eigenlijk niet kan inwilligen. Dan kan Raiola de schuld bij Ajax leggen terwijl hij al lang bezig is Kluivert in Italië te stallen.

Lastig dat Patrick Kluivert hierin niets kan betekenen. Patrick wil graag dat Kluivert nog een paar jaar blijft maar hij heeft geen enkele zeggenschap op Justin. Zijn moeder had voogdij, hij is volwassen en je hebt die beroepsrat Raiola nog...
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 mei 2018 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 09:27 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar is Kluivert al de topspeler die hij denkt te zijn waarvoor je het salarisplafond moet aanpassen?
De enige die dat voor mij verdiend is De Ligt.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 mei 2018 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 10:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij (lees zijn moeder en Raiola) schijnt te eisen dat hij boven het salarisplafond gaat verdienen. Dit zat er natuurlijk al lang aan te komen. Raiola komt met een eis die Ajax eigenlijk niet kan inwilligen. Dan kan Raiola de schuld bij Ajax leggen terwijl hij al lang bezig is Kluivert in Italië te stallen.

Lastig dat Patrick Kluivert hierin niets kan betekenen. Patrick wil graag dat Kluivert nog een paar jaar blijft maar hij heeft geen enkele zeggenschap op Justin. Zijn moeder had voogdij, hij is volwassen en je hebt die beroepsrat Raiola nog...
Luister je naar je vader, die alles al heeft meegemaakt in de voetballerij en weet hoe het niet moet?
Of luister je naar je moeder en Raiola? waarvan de 1 van het wereldje minder verstand heeft en de ander de zaakwaarnemer is waarover de verhalen ongetwijfeld bekend zijn?

Maargoed, we zien het wel
Eide
 Eide - dinsdag 01 mei 2018 - 10:59   quote  deeplink  
Iedereen kent de verhalen over Raiola maar toch is en blijft de man een van de meest invloedrijke makelaars. Wij kijken naar de dramaverhalen, maar het is ook de makelaar achter Zlatan, Lukaku, Rijkaard, Pogba en zo nog wel wat wereldvoetballers.

Ik denk dat Justin Kluivert ook echt wel met z'n vader heeft gesproken. Wie er dan de meeste invloed heeft en hoeveel invloed Kluivert zelf heeft in die besprekingen weet ik niet.

Ik zie in Justin Kluivert een absolute eredivisietopper met een jaar of 2. Nu alleen nog niet. Ik denk dat als hij toch z'n 21e gewoon een basisplaats heeft bij Ajax, wat Europees speelt en bij Oranje aan de weg timmert hij over 3 jaar verder is dan als hij het risico neemt op hele jonge leeftijd over te stappen. Of Kluivert en co dat zelf ook zo zien....

Ik hou wel van branie en bravoure. De praatjes van Kluivert Jr. kan ik persoonlijk wel waarderen. Die smaakt echter naar onvervalste hoogmoed.
Jaccio
 Jaccio - dinsdag 01 mei 2018 - 11:12   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 10:59 schreef Eide het volgende:
Iedereen kent de verhalen over Raiola maar toch is en blijft de man een van de meest invloedrijke makelaars. Wij kijken naar de dramaverhalen, maar het is ook de makelaar achter Zlatan, Lukaku, Rijkaard, Pogba en zo nog wel wat wereldvoetballers.

Ik denk dat Justin Kluivert ook echt wel met z'n vader heeft gesproken. Wie er dan de meeste invloed heeft en hoeveel invloed Kluivert zelf heeft in die besprekingen weet ik niet.

Ik zie in Justin Kluivert een absolute eredivisietopper met een jaar of 2. Nu alleen nog niet. Ik denk dat als hij toch z'n 21e gewoon een basisplaats heeft bij Ajax, wat Europees speelt en bij Oranje aan de weg timmert hij over 3 jaar verder is dan als hij het risico neemt op hele jonge leeftijd over te stappen. Of Kluivert en co dat zelf ook zo zien....

Ik hou wel van branie en bravoure. De praatjes van Kluivert Jr. kan ik persoonlijk wel waarderen. Die smaakt echter naar onvervalste hoogmoed.
Hij is er inderdaad nog niet klaar voor vind ik ook. Ga nou eerst week in, week uit belangrijk worden voor Ajax en uitgroeien tot de beste speler van de ED.
Als ik in zijn schoenen had gestaan en het sportieve aspect voorrang had gegeven, had ik zonder twijfel naar mijn vader geluisterd.

En absoluut, ik hou er ook wel van die branie en bravoure en dan komt zo een uitspraak ook niet eens als een heel grote verrassing uiteindelijk. Je moet het alleen dan ook wel op het veld laten zien en dat mis ik nog wel.

Aan de andere kant, hij heeft de droom uitgesproken de man van 160 miljoen te willen worden. Als er iemand is die dat kan fixen voor je is het Raiola wel.
Peterhs
 Peterhs - dinsdag 01 mei 2018 - 13:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 10:59 schreef Eide het volgende:
Iedereen kent de verhalen over Raiola maar toch is en blijft de man een van de meest invloedrijke makelaars. Wij kijken naar de dramaverhalen, maar het is ook de makelaar achter Zlatan, Lukaku, Rijkaard, Pogba en zo nog wel wat wereldvoetballers.
Ik haal enkel dit stukje aan, omdat het betreft mijn reactie enkel dit betreft.
Natuurlijk. Je hebt helemaal gelijk omtrent die grote namen en succesverhalen.
Hier moet je echter wel even beter bij stil staan, dan enkel denken dat het allemaal hetzelfde is, terwijl het zeker niet zo is.
Grote namen gaan naar grotere clubs en uiteindelijk naar de beste clubs. Dan praat je over een kaliber spelers van wereldklasse. De clubs staan in de rij voor zulke goede spelers. Er zijn echter maar een handjevol die deze spelers kunnen betalen vanwege grote transfer en salaris plaatje.
Je weet dus al dat zo'n speler veel gaat opleveren en dat er simpelweg gewoon grof betaald gaat worden.
Een zaakwaarnemer als Raiola weet dit ook en juist bij zulke type spelers kan je gewoon eisen waarbij je normaal gesproken denkt, je bent koekwous. het wordt betaald of in de buurt ervan. Punt.
De fout (of geen fout, maar bewust moedwillig) van Raiola, is dat hij dit doortrekt naar andere spelers van diverse niveaus, terwijl iedereen drommelsgoed weet dat die eisen nooit stand houden. Hij vergelijkt niet, nee hij behandeld zelfs de lagere niveaus hetzelfde als de wereldklasse speler.
De regels en plafonds etc. zijn bij hem echt wel bekend hoor. In dit geval en zo vele andere voorvallen is dit dus gewoon weer een typisch geval van een wig maken tussen speler en club. Dit heeft niets meer te maken met proberen het onderste uit de kan te halen. Dit is moedwillig je eigen portemonnee proberen te spekken over de rug van anderen, de speler en de club door het slijk halen en er nog mee weg komen ook.
Het wordt weer tijd dat de regel terugkomt binnen Amsterdam. Raiola als waarnemer? De deur is recht vooruit en tot ziens.

edit:
Daar komt natuurlijk bij, dat de spelers hem ook kennen en hoe hij is. Ik geloof dus ook zeker dat er veel spelers bij zijn die hem als waarnemer nemen, omdat ze hiermee een wig kunnen creëren.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 mei 2018 door Peterhs --
AkaS
 AkaS - dinsdag 01 mei 2018 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 10:59 schreef Eide het volgende:
Iedereen kent de verhalen over Raiola maar toch is en blijft de man een van de meest invloedrijke makelaars. Wij kijken naar de dramaverhalen, maar het is ook de makelaar achter Zlatan, Lukaku, Rijkaard, Pogba en zo nog wel wat wereldvoetballers.

Ik denk dat Justin Kluivert ook echt wel met z'n vader heeft gesproken. Wie er dan de meeste invloed heeft en hoeveel invloed Kluivert zelf heeft in die besprekingen weet ik niet.

Ik zie in Justin Kluivert een absolute eredivisietopper met een jaar of 2. Nu alleen nog niet. Ik denk dat als hij toch z'n 21e gewoon een basisplaats heeft bij Ajax, wat Europees speelt en bij Oranje aan de weg timmert hij over 3 jaar verder is dan als hij het risico neemt op hele jonge leeftijd over te stappen. Of Kluivert en co dat zelf ook zo zien....

Ik hou wel van branie en bravoure. De praatjes van Kluivert Jr. kan ik persoonlijk wel waarderen. Die smaakt echter naar onvervalste hoogmoed.
Helemaal mee eens.

Dit zouden zij toch ook zelf moeten beseffen, of is het grote geld zoveel interessanter voor hem...

21 jaar, wekelijks uitblinken, Europese bagage en een aantal interlands achter zijn naam maakt volgens mij ook de deur naar de echte top veel realistischer...

Maarja... Raiola zal wel euro's voorhouden en manipuleren door worst case blessure scenario's voorhouden...
Eide
 Eide - dinsdag 01 mei 2018 - 15:39   quote  deeplink  
Voor Raiola is dit win-win. Als Ajax een enorm salaris aan Kluivert gaat betalen is dat financieel goed voor Raiola. Als Kluivert een transfer maakt idem. Raiola zorgt voor Raiola. Alleen Kluivert kan voor zichzelf zorgen.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 mei 2018 - 08:03   quote  deeplink  
Wat mij betreft kluivertje de laatste wedstrijd lekker op de tribune pleuren! Hou niet van een praatjesmaker die denkt dat hij na 4 wedstrijden de grote ster van Ajax is.
Eide
 Eide - donderdag 03 mei 2018 - 08:12   quote  deeplink  
Manchester United zou volgens het AD een bod van "tientallen miljoenen" hebben gedaan op Justin Kluivert via Raiola. Diezelfde Raiola lijkt ook hard op weg om de zakelijke belangen van Matthijs de Ligt over te nemen van Barry Hulshof.

Bron
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 mei 2018 - 08:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 08:12 schreef Eide het volgende:
Manchester United zou volgens het AD een bod van "tientallen miljoenen" hebben gedaan op Justin Kluivert via Raiola. Diezelfde Raiola lijkt ook hard op weg om de zakelijke belangen van Matthijs de Ligt over te nemen van Barry Hulshof.

Bron
Pakken die miljoenen van Kluivert. En daarna lekker laten wegrotten!! Als dat namelijk je pressiemiddel is moet Ajax daar keihard mee afrekenen!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2018 door Ajax Warrior --
Eide
 Eide - donderdag 03 mei 2018 - 08:25   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 08:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Pakken die miljoenen van Kluivert. En daarna lekker laten wegrotten!! Als dat namelijk je pressiemiddel is moet Ajax daar keihard mee afrekenen!
Een bod is een bod. Dan moet je als club en als speler zien wat je er mee doet. Ik weet niet wat de eerste indrukken over Bande zijn, anders dan dat hij volgens Ten Hag een frivool mannetje is.

Raiola heeft alle troeven in handen. Een hoog bod op Kluivert is voor hem pure winst. Een (voor Ajaxbegrippen) astraal bedrag is net zo goed pure winst. Hij weet dat Ajax makkelijk veel geld kan neerleggen en hij weet dat de druk om volgens seizoen te presteren enorm hoog is. Ajax heeft geen enkele mogelijkheid hierin te mitigeren.

Bovendien weet Raiola dondersgoed dat Ziyech, Onana en De Ligt allen ook nadrukkelijk in de internationale schijnwerpers staan. Hoe veel pijn kan Ajax leiden? Ajax dreigt alweer compleet op nul te beginnen en Raiola weet dat ook.
Jaccio
 Jaccio - donderdag 03 mei 2018 - 08:54   quote  deeplink  
Weet je, ik ben wel uitgesproken geweest over het standpunt van Kluivert en ik heb er zo mijn mening over.

Maar eigenlijk is dit natuurlijk gewoon hun goed recht. Iedereen probeert altijd, bij elke onderhandeling het onderste uit de kan te halen. Ik zelf ook.
Ik had gewild dat ik een belangenbehartiger als Raiola had voor mijn werkgerelateerde onderhandelingen, dan had ik er een stuk ruimer bij gezeten nu.

Op sportief gebied is het voor ons natuurlijk niet leuk, en van Kluivert niet bijster slim vind ik.
Maar op zakelijk gebied is dit gewoon puur een onderhandelingsspelletje, waarin beide partijen iets willen winnen. Zowel kamp Ajax, als kamp Kluivert.
Dat recht heeft hij (Kluivert) en zouden wij moeten respecteren.
p111
 p111 - donderdag 03 mei 2018 - 09:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 10:40 schreef Eide het volgende:

[..]

Hij (lees zijn moeder en Raiola) schijnt te eisen dat hij boven het salarisplafond gaat verdienen. Dit zat er natuurlijk al lang aan te komen. Raiola komt met een eis die Ajax eigenlijk niet kan inwilligen. Dan kan Raiola de schuld bij Ajax leggen terwijl hij al lang bezig is Kluivert in Italië te stallen.

Lastig dat Patrick Kluivert hierin niets kan betekenen. Patrick wil graag dat Kluivert nog een paar jaar blijft maar hij heeft geen enkele zeggenschap op Justin. Zijn moeder had voogdij, hij is volwassen en je hebt die beroepsrat Raiola nog...
Hij moet wel zijn moeder uit de bak houden en daar heeft hij poen voor nodig,vandaar die maffioso die past beter bij zijn moeder.Geen pardon wat het ook kost t/o die Pizzalul gewoon een bod wat bij Kluivert hoort en anders stallen bij jong Ajax.Wel aub laten merken aan die mafkezen dat Ajax zich niet laat chanteren !!!!!
p111
 p111 - donderdag 03 mei 2018 - 09:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 mei 2018 - 13:41 schreef Peterhs het volgende:

[..]

Ik haal enkel dit stukje aan, omdat het betreft mijn reactie enkel dit betreft.
Natuurlijk. Je hebt helemaal gelijk omtrent die grote namen en succesverhalen.
Hier moet je echter wel even beter bij stil staan, dan enkel denken dat het allemaal hetzelfde is, terwijl het zeker niet zo is.
Grote namen gaan naar grotere clubs en uiteindelijk naar de beste clubs. Dan praat je over een kaliber spelers van wereldklasse. De clubs staan in de rij voor zulke goede spelers. Er zijn echter maar een handjevol die deze spelers kunnen betalen vanwege grote transfer en salaris plaatje.
Je weet dus al dat zo'n speler veel gaat opleveren en dat er simpelweg gewoon grof betaald gaat worden.
Een zaakwaarnemer als Raiola weet dit ook en juist bij zulke type spelers kan je gewoon eisen waarbij je normaal gesproken denkt, je bent koekwous. het wordt betaald of in de buurt ervan. Punt.
De fout (of geen fout, maar bewust moedwillig) van Raiola, is dat hij dit doortrekt naar andere spelers van diverse niveaus, terwijl iedereen drommelsgoed weet dat die eisen nooit stand houden. Hij vergelijkt niet, nee hij behandeld zelfs de lagere niveaus hetzelfde als de wereldklasse speler.
De regels en plafonds etc. zijn bij hem echt wel bekend hoor. In dit geval en zo vele andere voorvallen is dit dus gewoon weer een typisch geval van een wig maken tussen speler en club. Dit heeft niets meer te maken met proberen het onderste uit de kan te halen. Dit is moedwillig je eigen portemonnee proberen te spekken over de rug van anderen, de speler en de club door het slijk halen en er nog mee weg komen ook.
Het wordt weer tijd dat de regel terugkomt binnen Amsterdam. Raiola als waarnemer? De deur is recht vooruit en tot ziens.

edit:
Daar komt natuurlijk bij, dat de spelers hem ook kennen en hoe hij is. Ik geloof dus ook zeker dat er veel spelers bij zijn die hem als waarnemer nemen, omdat ze hiermee een wig kunnen creëren.
Perfect verwoord !!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 mei 2018 - 09:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 08:25 schreef Eide het volgende:

[..]

Een bod is een bod. Dan moet je als club en als speler zien wat je er mee doet. Ik weet niet wat de eerste indrukken over Bande zijn, anders dan dat hij volgens Ten Hag een frivool mannetje is.

Raiola heeft alle troeven in handen. Een hoog bod op Kluivert is voor hem pure winst. Een (voor Ajaxbegrippen) astraal bedrag is net zo goed pure winst. Hij weet dat Ajax makkelijk veel geld kan neerleggen en hij weet dat de druk om volgens seizoen te presteren enorm hoog is. Ajax heeft geen enkele mogelijkheid hierin te mitigeren.

Bovendien weet Raiola dondersgoed dat Ziyech, Onana en De Ligt allen ook nadrukkelijk in de internationale schijnwerpers staan. Hoe veel pijn kan Ajax leiden? Ajax dreigt alweer compleet op nul te beginnen en Raiola weet dat ook.
Sorry hoor, maar Kluivert is op dit moment maar middelmaat. Dus heel simpel, miljoenen pakken en weg laten rotten!! Jij daarentegen doet net alsof hij onze topspeler is. En blijkbaar is Kluivert enkel op geld belust!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2018 door Ajax Warrior --
p111
 p111 - donderdag 03 mei 2018 - 09:24   quote  deeplink  
Beter op 0 beginnen dan je te laten chanteren door die crimmi.
Eide
 Eide - donderdag 03 mei 2018 - 09:24   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 09:20 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]
Jij daarentegen doet net alsof hij onze topspeler is.
Doe eens even een pilletje innemen ouwe. Ik schets de situatie waarin Ajax zich bevind. Niets meer, niets minder.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 mei 2018 - 09:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 09:24 schreef p111 het volgende:
Beter op 0 beginnen dan je te laten chanteren door die crimmi.
+33!!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 mei 2018 - 09:53   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 09:24 schreef Eide het volgende:

[..]

Doe eens even een pilletje innemen ouwe. Ik schets de situatie waarin Ajax zich bevind. Niets meer, niets minder.
Mocht ik maar pillen ouwe!!

De situatie is simpel. Ajax moet zich niet laten chanteren, dus Kluivert voor de laatste wedstrijd lekker op de tribune laten plaatsnemen. Daarna verkopen en lekker laten wegrotten.
wvb
 wvb - donderdag 03 mei 2018 - 10:03   quote  deeplink  
Ik ben 61, was even min of meer bevriend met wijlen zijn opa en heb met zijn oma en opa samen gewerkt, ook voor hun was gêne en bescheidenheid welke soms de mens siert, een volslagen onbekend fenomeen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 03 mei 2018 door wvb --
AkaS
 AkaS - donderdag 03 mei 2018 - 11:14   quote  deeplink  
Kluivert en de Ligt nu ook hebben Raiola niet voor niets in de hand genomen...

Hoewel de Ligt niet zo overkomt kan het niet anders dan dat ook hij euro tekens in zijn ogen heeft gekregen...

Onderhandelen met Raiola = transfer afdwingen.

Zo goed als alle jonge talenten die via Raiola een transfer hebben afgedwongen hebben centen verdiend, maar de loopbaan liep dan toch even anders dan gedacht...

Ongelofelijk dat deze zogenaamde bijdehandjes dat niet doorhebben, alhoewel de Ligt ook zonder een zaskwaarnemer een toptransfer kan maken.
Loetje
 Loetje - donderdag 03 mei 2018 - 11:46   quote  deeplink  
Maar los van het feit dat je in principe mag vragen wat je wilt he (zegt niet dat hij het ook krijgt), op basis van wat verdiend hij het de best verdiende speler van Ajax te worden?? In godsnaam op basis van wat...
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - donderdag 03 mei 2018 - 11:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 11:46 schreef Loetje het volgende:
Maar los van het feit dat je in principe mag vragen wat je wilt he (zegt niet dat hij het ook krijgt), op basis van wat verdiend hij het de best verdiende speler van Ajax te worden?? In godsnaam op basis van wat...
Niks, noppes, nada. Maar ik zal dat wel weer baseren op zijn kleur!
Loetje
 Loetje - donderdag 03 mei 2018 - 11:58   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 03 mei 2018 - 11:49 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Niks, noppes, nada. Maar ik zal dat wel weer baseren op zijn kleur!
Zwart geld? ;-)

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5136
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiele Justin Kluivert topic









0.0080149