BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
AkaS
 AkaS - maandag 02 april 2018 - 12:25   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 10:36 schreef Eide het volgende:
Ten Hag liet Utrecht ook prima spelen. Toch lijkt het bij ons nergens op.

Er zijn zat buitenlandse coaches die echt wel bij Ajax aan de bak willen. Dat willen ze om precies dezelfde redenen als spelers dat willen. Zich bewijzen. Een opstap richting de top. Europees voetbal. Spelen om prijzen. Kennis maken met de druk van een club met een grote naam.

Het gaat echt niet om een gek vinden. Het gaat om de juiste scouten en vooral durf om te accepteren dat je in Nederland niet verder komt.
Ik heb Utrecht niet gevolgd om daar een oordeel over te kunnen geven. Wel kan ik het volgende hierover zeggen:

Ik heb nimmer gehoord dat het Utrecht van Ten Hag mooi aanvallend voetbal speelde, zoals bijvoorbeeld AZ dit doet en hiervoor geroemd wordt.

Sinds Ten Hag weg is bij Utrecht spelen deze volgens mij niet minder.

Ik vind het echt ongelofelijk dat deze man durft te suggereren dat hij door zijn wisselbeleid de wedstrijd heeft gekanteld met de overwinning als resultaat!

Deze man lult alleen maar onzin en doet dit ook nog zonder te knipperen en met droge ogen...

Vergeet even dat er een glaszuiver doelpunt van Groningen werd afgekeurd en dat we helemaal niets in te brengen hadden op wat individuele bevliegingen na.

Het spel is sinds zijn komt niet meer om over naar huis te schrijven, ik hoor echter nauwelijks een onvertogen woord over zijn functioneren...

Is dit stilte voor de storm, of laffe berusting..?
Loetje
 Loetje - maandag 02 april 2018 - 12:39   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 09:03 schreef nummer10 het volgende:

[..]

de laatste paar potjes was goed.. verder ook genoeg slechts gezien.. en nee vind dit ook niks
Tegen Sparta werden we 35 minuten weggespeeld. Tegen Heerenveen crieerde we in de eerste helft helemaal niets en tegen Vitesse verliezen we. Verklaar je nader dat het goed was?
nummer10
 nummer10 - maandag 02 april 2018 - 17:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 12:39 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tegen Sparta werden we 35 minuten weggespeeld. Tegen Heerenveen crieerde we in de eerste helft helemaal niets en tegen Vitesse verliezen we. Verklaar je nader dat het goed was?
bedoelde de laatste potjes van keizer... zoals ik al zei nog weinig goeds gezien van tenhag.. persoonlijk denk ik dat hij al bouwt aan volgend seizoen, ook conditioneel.. dat hoop ik teminste..
Loetje
 Loetje - maandag 02 april 2018 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 17:33 schreef nummer10 het volgende:

[..]

bedoelde de laatste potjes van keizer... zoals ik al zei nog weinig goeds gezien van tenhag.. persoonlijk denk ik dat hij al bouwt aan volgend seizoen, ook conditioneel.. dat hoop ik teminste..
Keizer waren al veel meer potjes goed en het werd met het moment beter.
nummer10
 nummer10 - maandag 02 april 2018 - 22:41   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 20:06 schreef Loetje het volgende:

[..]

Keizer waren al veel meer potjes goed en het werd met het moment beter.
dat is jou mening.. mag, vond het niet wat.. maar ook dit is indd tot nu toe ruk..
Loetje
 Loetje - maandag 02 april 2018 - 22:51   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 22:41 schreef nummer10 het volgende:

[..]

dat is jou mening.. mag, vond het niet wat.. maar ook dit is indd tot nu toe ruk..
Alleen was jij blind voor de stijgende lijn die er was na alles wat er gebeurd is rondom deze mooie en tevens doodzieke club. Ajax was echt goed aan het voetballen en dat had niemand voor elkaar gekregen in de eerste seizoenshelft

En ja, ik ben een enorme fan van Keizer geworden en hoop dat die Ten Hag ontiegelijk hard uitlacht nu
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 03 april 2018 - 07:46   quote  deeplink  
In 3 maanden heeft Ten Hag zowel op het veld, alsmede in de media en omgang met spelers aangetoond volledig niet geschikt te zijn als hoofdtrainer van een topclub als Ajax. Deze trainer is geschikt voor een subtopper die nog een beetje boven zichzelf kan uitstijgen. Behoud Ajax hem dan vermoed ik komend seizoen en nog grotere teleurstelling voor ons. Dus ingrijpen nu is de enige juiste oplossing.
p111
 p111 - dinsdag 03 april 2018 - 08:17   quote  deeplink  
klopt,totaal ongeschikt en hopelijk flikkeren ze hem er uit.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 03 april 2018 - 23:16   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 02 april 2018 - 22:51 schreef Loetje het volgende:

[..]

Alleen was jij blind voor de stijgende lijn die er was na alles wat er gebeurd is rondom deze mooie en tevens doodzieke club. Ajax was echt goed aan het voetballen en dat had niemand voor elkaar gekregen in de eerste seizoenshelft

En ja, ik ben een enorme fan van Keizer geworden en hoop dat die Ten Hag ontiegelijk hard uitlacht nu
je weet wat me stoorde... en dat was niet perse keizer.. ja geen uitstraling, tenhag ook niet dus heb ik ooo absoluut niks mee.. maar had het meer over die kadaver ernaast, die is tevens weg... godzijdank
Loetje
 Loetje - dinsdag 03 april 2018 - 23:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 03 april 2018 - 23:16 schreef nummer10 het volgende:

[..]

je weet wat me stoorde... en dat was niet perse keizer.. ja geen uitstraling, tenhag ook niet dus heb ik ooo absoluut niks mee.. maar had het meer over die kadaver ernaast, die is tevens weg... godzijdank
Ik vond Keizer wel degelijk uitstraling hebben. Een nuchtere Amsterdammer die goed analyseerde cond ik en zeker wel bluf had. Zich ook goed aan de situatie aan had gepast. Maar laten we daar over stoppen want daar gaan we nooit uitkomen.

Over Bergkamp en Spijkerman heb ik al vaker gezegd, er is er werkelijk niet 1, niet 1 persoon die concreet heeft aangewezen/bewezen wat die 2 verkeerd gedaan hebben en tot die tijd ga ik ze niet afvallen. Zeker met hoe ik zelf vermoed hoe het zit. Trouwens evenmin niet hard te maken.
nummer10
 nummer10 - woensdag 04 april 2018 - 08:12   quote  deeplink  
indd eindeloos en heeft geen zin.. gaat om het nu, en daar stoor ik me ook heel erg aan.. want ook dit is niet het spel wat ik wil zien... laat staan zijn interviews...
Hasjkoph
 Hasjkoph - donderdag 05 april 2018 - 18:20   quote  deeplink  
c0fcdf7c12.png
remco k
 remco k - donderdag 05 april 2018 - 19:47   quote  deeplink  
Er is veel terechte kritiek op ten Hag. Maar in dit punt heeft hij in mijn beleving gewoon volkomen gelijk.

Een typisch Nederlands dingetje en iets waar men door hardheid en discipline alleen vanaf kan komen.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 06 april 2018 - 07:53   quote  deeplink  
Zo praat Co Adriaanse ook altijd, ik hou hier wel van.

Ten Hag heeft gewoon gelijk, tis puur de instelling.

Ten Hag///Held!!!
Jaccio
 Jaccio - vrijdag 06 april 2018 - 09:17   quote  deeplink  
Hij heeft gelijk vind ik, maar pakt het naar mijn mening gewoon weer niet goed aan.
Waarom moet dit via de pers? Neem die jongens dan apart en geef aan wat je verwacht van ze op dat gebied.
Nu wordt er onnodig onrust veroorzaakt in een al zeer onrustige, maar cruciale periode.
ALTIJD PRIJS IN DE K
 ALTIJD PRIJS IN DE K - vrijdag 06 april 2018 - 12:24   quote  deeplink  
Waarom? Ik wil dit graag ook weten!
AkaS
 AkaS - zaterdag 07 april 2018 - 07:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 06 april 2018 - 09:17 schreef Jaccio het volgende:
Hij heeft gelijk vind ik, maar pakt het naar mijn mening gewoon weer niet goed aan.
Waarom moet dit via de pers? Neem die jongens dan apart en geef aan wat je verwacht van ze op dat gebied.
Nu wordt er onnodig onrust veroorzaakt in een al zeer onrustige, maar cruciale periode.
Wat gek dat jij vindt dat hij gelijk heeft... Het spel van Ajax was niet veel anders dan de andere wedstrijden sinds hij trainer is!

Bovendien vond ik Kluivert en de Ligt niet opvallender slecht spelen dan andere keren onder zijn bewind waarbij Kluivert ook nog eens zijn reet heeft gered door te scoren en een assist op Huntelaar te geven.

Daarnaast zijn deze spelers nadrukkelijk in de belangstelling en is het niet handig om hen onnodig zondebok te maken.

En tot slot het antwoord op jouw vraag, waarom doet hij dat..?

Heel simpel: afleiding creëren, afleiding voor zijn eigen falen!

Gisteravond weer beelden van hem gezien... en maar hakkelen en maar hakkelen op hele simpele vragen.

Ajax voetbalt precies zoals hij lult!

Als ze hem niet ontslaan vreet ik zogezegd mijn schoenen op. Deze man is zoooo niet geschikt!!!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zaterdag 07 april 2018 door AkaS --
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 07 april 2018 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 07:19 schreef AkaS het volgende:

[..]

Wat gek dat jij vindt dat hij gelijk heeft... Het spel van Ajax was niet veel anders dan de andere wedstrijden sinds hij trainer is!

Bovendien vond ik Kluivert en de Ligt niet opvallender slecht spelen dan andere keren onder zijn bewind waarbij Kluivert ook nog eens zijn reet heeft gered door te scoren en een assist op Huntelaar te geven.

Daarnaast zijn deze spelers nadrukkelijk in de belangstelling en is het niet handig om hen onnodig zondebok te maken.

En tot slot het antwoord op jouw vraag, waarom doet hij dat..?

Heel simpel: afleiding creëren, afleiding voor zijn eigen falen!

Gisteravond weer beelden van hem gezien... en maar hakkelen en maar hakkelen op hele simpele vragen.

Ajax voetbalt precies zoals hij lult!

Als ze hem niet ontslaan vreet ik zogezegd mijn schoenen op. Deze man is zoooo niet geschikt!!!
Ik vind dat hij gelijk heeft omdat die jongens, en dan heb ik het niet alleen Kluivert, de Ligt en vd Beek(want die was ook mee) best wat gedisciplineerder en harder mogen worden.
Er moet iets gebeuren aan de mentaliteit, want daar schort het aan denk ik. En dan vind ik dit een prima maatregel van Ten Hag.

Over de rest van je post ben ik het grotendeels wel met je eens, maar ben ik wat gematigder in mijn kritiek
remco k
 remco k - zaterdag 07 april 2018 - 08:37   quote  deeplink  
Ik zie echt het probleem niet om naar Barcelona te reizen als men een paar dagen vrijdag heeft.

Men gaat er ook zomaar vanuit dat hij het hier over heeft.
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 07 april 2018 - 09:21   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 08:37 schreef remco k het volgende:
Ik zie echt het probleem niet om naar Barcelona te reizen als men een paar dagen vrijdag heeft.

Men gaat er ook zomaar vanuit dat hij het hier over heeft.
Het is een beetje een ding in de media geworden en ten Hag heeft dit juist weer gevoed door zoiets publiekelijk te zeggen.

Maar, het is verder natuurlijk gewoon een storm in een glas water, want waar maken we ons nou eigenlijk druk om?
Er zijn belangrijkere dingen die eraan zitten te komen nu.

Zwak gemanaged van Ten Hag als je het mij vraagt, maar verder niet zo veel aan de hand.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2018 - 12:12   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 08:32 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik vind dat hij gelijk heeft omdat die jongens, en dan heb ik het niet alleen Kluivert, de Ligt en vd Beek(want die was ook mee) best wat gedisciplineerder en harder mogen worden.
Er moet iets gebeuren aan de mentaliteit, want daar schort het aan denk ik. En dan vind ik dit een prima maatregel van Ten Hag.

Over de rest van je post ben ik het grotendeels wel met je eens, maar ben ik wat gematigder in mijn kritiek
Omdat ze ergens heen gaan zijn ze niet gedisciplineerd? Heb jij enig idee hoe belangrijk ontspanning is buiten het voetbal?
Jaccio
 Jaccio - zaterdag 07 april 2018 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 12:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Omdat ze ergens heen gaan zijn ze niet gedisciplineerd? Heb jij enig idee hoe belangrijk ontspanning is buiten het voetbal?
Ik zeg niet dat ze niet gedisciplineerd zijn omdat ze weggaan. Ik zeg dat mentaliteit een probleem lijkt bij een heleboel spelers van Ajax.
De maatregel van Ten Hag vind ik om die reden een goede, maar dat heeft wat mij betreft helemaal niks te maken met dat reisje.

Wat die reis betreft heb ik er totaal geen problemen mee. Al kun je je afvragen of het handig is om dat op dit moment te doen.. Ook met de geruchten die aan de gang zijn. Het loopt niet lekker en dan kun je al snel verhalen krijgen natuurlijk. En verwijten dat ze niet bezig zijn met Ajax, maar met een transfer. Daar moet je wel voor waken vind ik, maar dat is een leerproces. In die zin vind ik het apart dat ten Hag ervoor kiest om dit publiekelijk te doen.
Loetje
 Loetje - zaterdag 07 april 2018 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 12:47 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Ik zeg niet dat ze niet gedisciplineerd zijn omdat ze weggaan. Ik zeg dat mentaliteit een probleem lijkt bij een heleboel spelers van Ajax.
De maatregel van Ten Hag vind ik om die reden een goede, maar dat heeft wat mij betreft helemaal niks te maken met dat reisje.

Wat die reis betreft heb ik er totaal geen problemen mee. Al kun je je afvragen of het handig is om dat op dit moment te doen.. Ook met de geruchten die aan de gang zijn. Het loopt niet lekker en dan kun je al snel verhalen krijgen natuurlijk. En verwijten dat ze niet bezig zijn met Ajax, maar met een transfer. Daar moet je wel voor waken vind ik, maar dat is een leerproces. In die zin vind ik het apart dat ten Hag ervoor kiest om dit publiekelijk te doen.
Ik denk dat die mentaliteit aan elkaar over wordt gegeven op het veld en het totaal niet daarbuiten ligt...

Dat laatste ben ik met je eens.
AkaS
 AkaS - zaterdag 07 april 2018 - 17:57   quote  deeplink  
En dan is er nog de mogelijkheid dat het niets te maken heeft met de instelling van de spelers, maar door de opdrachten en de tactieken van de trainer die hen doet vastlopen...

Wat mij betreft is Ten Hag de enige die faalt. Op het veld en voor de camera.

Bovendien is het niet sjiek om dit via de pers te spelen tenzij...

het voor hem een bewuste poging is om af te leiden.
remco k
 remco k - zaterdag 07 april 2018 - 19:56   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 07 april 2018 - 09:21 schreef Jaccio het volgende:

[..]

Het is een beetje een ding in de media geworden en ten Hag heeft dit juist weer gevoed door zoiets publiekelijk te zeggen.

Maar, het is verder natuurlijk gewoon een storm in een glas water, want waar maken we ons nou eigenlijk druk om?
Er zijn belangrijkere dingen die eraan zitten te komen nu.

Zwak gemanaged van Ten Hag als je het mij vraagt, maar verder niet zo veel aan de hand.
Ik vraag me af of dit uberhaubt wel over die jongens gaat wat ten Hag zegt.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zaterdag 07 april 2018 - 20:44   quote  deeplink  
Enkel smoezen om zijn eigen falen te verbloemen. Dit komt straks als een boemerang terug!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 17:29   quote  deeplink  
TEN HAG ROT OP TEN HAG ROT OP TEN HAG TEN HAG TEN HAG ROT OP!!
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 18:24   quote  deeplink  
Ten Hag, de man die spelers publiekelijk afvalt en vervolgens weer opstelt. De man die de achterstand alleen maar vergrootte sinds zijn komst. De man die het spel wat Ajax speelde meer en meer verneukt. De man die Ajax in de media alleen maar voor lul zette met allerlei rare teksten! Die man VERDIENT GEEN EXTRA KANS!! OPROTTEN ERMEE!!
NatjosFC
 NatjosFC - zondag 15 april 2018 - 18:27   quote  deeplink  
Ten Hag staat nog gewoon aan het roer.
Maar zie hem graag vertrekken.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 19:32   quote  deeplink  
MARCEL KEIZER////HELD!!!!
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 19:55   quote  deeplink  
Interview ten Hag nu
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 19:56   quote  deeplink  
Vertel zo even wat die zegt. Heb het af gezet. Genoeg ellende gezien.
remco k
 remco k - zondag 15 april 2018 - 20:01   quote  deeplink  
Hij zegt dat ze 1% minder waren dan Psv deze pot. Wedstrijd beslist op momenten. Niet thuis geven op momenten. En dat heeft ie ze net ook even verteld vlak na de wedstrijd dus dat is nu wel voorbij en gebeurt niet meer.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 20:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:01 schreef remco k het volgende:
Hij zegt dat ze 1% minder waren dan Psv deze pot. Wedstrijd beslist op momenten. Niet thuis geven op momenten. En dat heeft ie ze net ook even verteld vlak na de wedstrijd dus dat is nu wel voorbij en gebeurt niet meer.
Hahahaha Het gebeurt al weken. Sukkels!
Brandje
 Brandje - zondag 15 april 2018 - 20:03   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:02 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Hahahaha Het gebeurt al weken. Sukkels!
Er gebeuren vandaag ook weer dingen waar geen trainer iets aan kan doen.
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 20:04   quote  deeplink  
Het was een gelijkwaardige wedstrijd maar PSV was net een procentje scherper en dat mag niet. Maar het team is jong en daar zou het aan liggen. 2e kaart voor Nico was niet terecht.
Ajax was ongedisciplineerd in de taak afwerking.
En hij is aangesteld voor de lange termijn, dus het project is nog niet ten einde.

Kort samengevat
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 20:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:03 schreef Brandje het volgende:

[..]

Er gebeuren vandaag ook weer dingen waar geen trainer iets aan kan doen.
Maar deze trainer gaat niet voor de ommekeer zorgen!
Brandje
 Brandje - zondag 15 april 2018 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:05 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Maar deze trainer gaat niet voor de ommekeer zorgen!
Ik geef hem aankomend seizoen de kans en daarna zal ik oordelen.
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:04 schreef Jaccio het volgende:
Het was een gelijkwaardige wedstrijd maar PSV was net een procentje scherper en dat mag niet. Maar het team is jong en daar zou het aan liggen. 2e kaart voor Nico was niet terecht.
Ajax was ongedisciplineerd in de taak afwerking.
En hij is aangesteld voor de lange termijn, dus het project is nog niet ten einde.

Kort samengevat
Heel groot uitgedrukt, het ligt aan de jonkies.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 20:06   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:04 schreef Jaccio het volgende:
Het was een gelijkwaardige wedstrijd maar PSV was net een procentje scherper en dat mag niet. Maar het team is jong en daar zou het aan liggen. 2e kaart voor Nico was niet terecht.
Ajax was ongedisciplineerd in de taak afwerking.
En hij is aangesteld voor de lange termijn, dus het project is nog niet ten einde.

Kort samengevat
Dat is dan jammer! Betekend dat de beleidsbepalers ook niet vertrekken!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2018 door Ajax Warrior --
Brandje
 Brandje - zondag 15 april 2018 - 20:11   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:06 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Dat is dan jammer! Betekend dat de beleidsbepalers ook niet vertrekken!
De RvC is toch de enige die ze weg kan sturen of niet? Maar ja het is allemaal ons kent ons dus ze zullen echt zelf moeten opstappen denk ik
Loetje
 Loetje - zondag 15 april 2018 - 20:12   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:04 schreef Jaccio het volgende:
Het was een gelijkwaardige wedstrijd maar PSV was net een procentje scherper en dat mag niet. Maar het team is jong en daar zou het aan liggen. 2e kaart voor Nico was niet terecht.
Ajax was ongedisciplineerd in de taak afwerking.
En hij is aangesteld voor de lange termijn, dus het project is nog niet ten einde.

Kort samengevat
Zei Ten Hag dat zelf en is hem toegezegd dat hij mag blijven?
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 20:13   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:11 schreef Brandje het volgende:

[..]

De RvC is toch de enige die ze weg kan sturen of niet? Maar ja het is allemaal ons kent ons dus ze zullen echt zelf moeten opstappen denk ik
Naast de RvC inderdaad alleen zelf opstappen. Dus idd wachten op 1 van de 2 besluiten!
Brandje
 Brandje - zondag 15 april 2018 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:13 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Naast de RvC inderdaad alleen zelf opstappen. Dus idd wachten op 1 van de 2 besluiten!
Maat de RvC wordt toch voor gedragen door de directie dus Sar ?
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 20:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:12 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zei Ten Hag dat zelf en is hem toegezegd dat hij mag blijven?
'Ik ben aangesteld voor de lange termijn' zei hij letterlijk.
Verder geen idee of hij dat ervan maakt of dat daadwerkelijk zo is afgesproken
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 20:17   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:15 schreef Brandje het volgende:

[..]

Maat de RvC wordt toch voor gedragen door de directie dus Sar ?
Ik ga het eens opzoeken, want misschien zit ik wel mis. Ik kom er nog op terug. Sorry voor de verwarring.
Brandje
 Brandje - zondag 15 april 2018 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:17 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik ga het eens opzoeken, want misschien zit ik wel mis. Ik kom er nog op terug. Sorry voor de verwarring.
Nee is geen verwarring maar ben benieuwd wie de leden van rvc voor draagt
Jaccio
 Jaccio - zondag 15 april 2018 - 20:20   quote  deeplink  
Van der Sar heeft in januari gezegd 'We hebben nu 3 trainers gehad in een jaar dan moet je ook naar jezelf kijken. Als de progressie de komende periode uitblijft, wordt het ook tijd om naar mezelf te kijken. Dan heb ik het niet over de titel, maar over de vooruitgang die we willen zien'

Ik ben benieuwd wat hij verstaat onder 'de komende periode' en of hij enige vooruitgang heeft waargenomen
bahbah
 bahbah - zondag 15 april 2018 - 20:21   quote  deeplink  
Deze trainer gaat wel degelijk een machine van Ajax maken.
Als hij maar werkt met de spelers waar hij voor kiest.
Dit ajax heeft teveel individueen die stuk voir stuk leuk kunnen ballen maar geen team mentaliteit op kunnen brengen.
Geen enkele vechter....geen een....
Laat twn Hag staan,geef hem een stem in spelerskeuzes en Ajax word zeker kampioen volgend seizoen.
En laten we even een stop zetten met de talenten voor een jaar.Toch voor ervaring kiezen iets meer.
Die jeugd heeft de mentaliteit niet.
Nu hebben we een ongebalanceerd mentaal zwak Ajax gezien het hele seizoen.
Maar dat snappen ze bij de leiding ook wel.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 15 april 2018 door bahbah --
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - zondag 15 april 2018 - 20:22   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 15 april 2018 - 20:19 schreef Brandje het volgende:

[..]

Nee is geen verwarring maar ben benieuwd wie de leden van rvc voor draagt
Hahaha maar ik twijfel aan mezelf nu. Dus sorry voor de verwarring.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5988
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Het officiële ten Hag moet oprotten topic!!!









0.0093328