BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 29 september 2020 - 10:11   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 28 september 2020 - 22:48 schreef Eide het volgende:
Klaiber als reserve op rechtsback nu Dest vertrekt snap ik. Klaassen een stuk minder, zeker gezien het talent wat eraan zit te komen met Taylor, Regeer en Hansen.
Klaassen kan ook in de spits spelen, want dat was hij van origine in de jeugd. Denk dat je hem er wel bij kan hebben voor de aankomende 2 jaar, maar idd je wilt ook niet dat hij uiteindelijk talenten in de weg zit. Dat zou wel betekenen dat Ten Hag Promes niet op 10 wil zien.

Ik denk dat hij Neres weer eens op 10 moet zetten, of Ekkelenkamp even tijd moet gunnen op die positie
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 11:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 09:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zie liever een vervanger voor Alvarez komen, al kan Klaassen daar misschien ook spelen
Gravenberg deed het heel goed. Martinez deed het daar heel goed.

Kijken me voldoende opties.

Kudus, Gravenberg, Alvarez, Ekkelenkamp, Alvarez.
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 11:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 10:11 schreef Ajax we love you het volgende:

[..]

Klaassen kan ook in de spits spelen, want dat was hij van origine in de jeugd. Denk dat je hem er wel bij kan hebben voor de aankomende 2 jaar, maar idd je wilt ook niet dat hij uiteindelijk talenten in de weg zit. Dat zou wel betekenen dat Ten Hag Promes niet op 10 wil zien.

Ik denk dat hij Neres weer eens op 10 moet zetten, of Ekkelenkamp even tijd moet gunnen op die positie
Klaassen was altijd een 10 in de jeugd. Grim liet hem er in de A1 geloof ik weleens spelen. En de Boer heeft het ook weleens gedaan.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 12:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 09:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Ik zie liever een vervanger voor Alvarez komen, al kan Klaassen daar misschien ook spelen
Dat zal vermoedelijk ook de vervanger zijn denk ik. Al zie ik Klaasen dan liever in een Van de Beek rol.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 september 2020 - 12:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 11:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Gravenberg deed het heel goed. Martinez deed het daar heel goed.

Kijken me voldoende opties.

Kudus, Gravenberg, Alvarez, Ekkelenkamp, Alvarez.
1 x Alvarez is al meer dan genoeg! :p
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 september 2020 - 13:00   quote  deeplink  
Stel dat Klaassen 15 miljoen gaat kosten, vind ik dit weg gegooid geld.
Hij zal niets meer op gaan brengen vermoed ik..
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 13:51   quote  deeplink  
Waarom moet iedere speler financieel nog iets opbrengen.

Ik vind het wel mooi als jongens als blind Tadic Klaassen hun carrière afsluiten of tot een jaar of twee voor het stoppen bij ons spelen.

Schone is daar een prachtig voorbeeld van.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 15:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 13:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Stel dat Klaassen 15 miljoen gaat kosten, vind ik dit weg gegooid geld.
Hij zal niets meer op gaan brengen vermoed ik..
Tussen de 7 en maximaal 9 miljoen denk ik.

Werder staat er immers niet goed voor.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 15:04   quote  deeplink  
En dan exclusief bonussen.

Ik vind dat voor een speler met veel Bundesliga ervaring, een international, een oud aanvoerder en een allround middenvelder best oke
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 29 september 2020 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 11:02 schreef remco k het volgende:

[..]

Klaassen was altijd een 10 in de jeugd. Grim liet hem er in de A1 geloof ik weleens spelen. En de Boer heeft het ook weleens gedaan.
Ja dat bedoelde ik ook, omdat hij wel een neus voro de goal had, maar het blijkt nu dus dat Ajax echt de miljoenen van Dest gaat investeren in een RB en in Davy
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 29 september 2020 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 13:00 schreef Jack Huntelaar het volgende:
Stel dat Klaassen 15 miljoen gaat kosten, vind ik dit weg gegooid geld.
Hij zal niets meer op gaan brengen vermoed ik..
Ik vind dat geen weggegooid geld, het is beter geld goed investeren, dan zonder prestaties aan de belastingdienst geven.
Ajax had ruim 17m betaald aan de belastingdienst vanwege de hoge winst over 2018. Dat is toch zonde, daar had je ook een mooie speler van kunnen halen.

Denk dat met de huidige verkopen en het feit dat de CL gehaald is, Ajax wel kan investeren. Ik geef liever 12 miljoen uit aan Davy, dan 15 miljoen winstbelasting aan de belastingdienst.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 15:23   quote  deeplink  
dit hebben we toch helemaal niet nodig man..
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 september 2020 - 15:24   quote  deeplink  
Klaiber en Klaassen lijken het te gaan worden. Extra back en extra middenvelder. Lijken me wel jongens die er gelijk kunnen staan.
Klaassen bekend met Ajax en Klaiber als back up voor Mazraoui.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 september 2020 - 15:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 15:23 schreef nummer10 het volgende:
dit hebben we toch helemaal niet nodig man..
Breedte mag ook best wat bij hoor.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 15:24 schreef Hummel10 het volgende:
Klaiber en Klaassen lijken het te gaan worden. Extra back en extra middenvelder. Lijken me wel jongens die er gelijk kunnen staan.
Klaassen bekend met Ajax en Klaiber als back up voor Mazraoui.
bekend met het oude ajax indd... zou toch zonde zijn van een ekkelenkamp die meer potentie heeft en het prima deed vd week
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 15:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 15:25 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Breedte mag ook best wat bij hoor.
tuurlijk ! maar haal dan versterkingen als je toch zo graag omhoog wilt.. maar goed, ook hier voor en tegenstanders voor deze aankopen

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2020 door nummer10 --
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 15:48   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 15:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk ! maar haal dan versterkingen als je toch zo graag omhoog wilt.. maar goed, ook hier voor en tegenstanders voor deze aankopen
Ik ben geen voorstander van Klaiber, ook mede door eerdere uitspraken. Ik hou daar gewoon niet van. Maar om hem al te beoordelen en af te schrijven gaat sowieso nergens op als dat nu door iemand gedaan wordt.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 september 2020 - 16:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 15:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

tuurlijk ! maar haal dan versterkingen als je toch zo graag omhoog wilt.. maar goed, ook hier voor en tegenstanders voor deze aankopen
Eens!
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2020 - 16:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 15:48 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ben geen voorstander van Klaiber, ook mede door eerdere uitspraken. Ik hou daar gewoon niet van. Maar om hem al te beoordelen en af te schrijven gaat sowieso nergens op als dat nu door iemand gedaan wordt.
Ik zou het wel toejuichen hoor, die Klaiber. Een fanatiekeling met drang naar voren die iets zou kunnen toevoegen aan Ajax. Een behoorlijke techniek en inzicht.
Van Davy Klaassen ben ik altijd al een fan geweest. Iemand die zich al bij Ajax bewezen heeft.
Uitspraken van Klaiber, die hij in het verleden gedaan heeft, zeggen mij niet veel. We doen allemaal wel eens een uitspraak waarvan we later zelf zeggen "Oei... dat had ik beter niet kunnen zeggen". :-)
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 16:08 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik zou het wel toejuichen hoor, die Klaiber. Een fanatiekeling met drang naar voren die iets zou kunnen toevoegen aan Ajax. Een behoorlijke techniek en inzicht.
Van Davy Klaassen ben ik altijd al een fan geweest. Iemand die zich al bij Ajax bewezen heeft.
Uitspraken van Klaiber, die hij in het verleden gedaan heeft, zeggen mij niet veel. We doen allemaal wel eens een uitspraak waarvan we later zelf zeggen "Oei... dat had ik beter niet kunnen zeggen". :-)
Weetje, je komt graag naar een club of je komt niet Pietje. Ik ben daar heel makkelijk in.
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2020 - 16:11   quote  deeplink  
Ik las net ergens dat Manchester City zich bij Ajax gaat melden voor Tagliafico. Ik had eerder begrepen, dat Overmars dwars gaat liggen om spelers in de laatste week van de transferwindow te laten gaan. Ik ben zeer benieuwd of Overmars deze miljoenen laat lopen. Als het waar is natuurlijk.
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2020 - 16:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 16:10 schreef Loetje het volgende:

[..]

Weetje, je komt graag naar een club of je komt niet Pietje. Ik ben daar heel makkelijk in.
En ik ben waarschijnlijk wat vergevingsgezinder ;-) Ach Loetje, we gaan het zien. Voorlopig zijn het alleen maar geruchten.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 16:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 16:11 schreef Pietje het volgende:
Ik las net ergens dat Manchester City zich bij Ajax gaat melden voor Tagliafico. Ik had eerder begrepen, dat Overmars dwars gaat liggen om spelers in de laatste week van de transferwindow te laten gaan. Ik ben zeer benieuwd of Overmars deze miljoenen laat lopen. Als het waar is natuurlijk.
Het is onze haatkrant inderdaad weer.

Wat Overmars in deze zelf gezegd heeft, is dat spelers tot een bepaalde datum mogen gaan. Ik denk zelf dat zie datum onderhand wel geweest is, gezien volgende week de boel sluit.

Dus ik neem het met een korrel zout.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 16:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 16:14 schreef Pietje het volgende:

[..]

En ik ben waarschijnlijk wat vergevingsgezinder ;-) Ach Loetje, we gaan het zien. Voorlopig zijn het alleen maar geruchten.
Zolang ze een middenvelder halen vind ik het best. En ondanks ik een voorkeur voor Pröpper heb, sluit ik Davy direct in mijn armen als die echt komt.
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 15:23 schreef nummer10 het volgende:
dit hebben we toch helemaal niet nodig man..
Nee want een speler die jij haat toch.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 29 september 2020 door remco k --
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 september 2020 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 16:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zolang ze een middenvelder halen vind ik het best. En ondanks ik een voorkeur voor Pröpper heb, sluit ik Davy direct in mijn armen als die echt komt.
Exact the same...
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 17:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 16:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Nee want een speler die jij haat toch.
neehoor niks tegen klaassen, denk alleen niet het niveau waar ajax nu naar toe gaat/wil... maar volgens mij hebben meerderen dat hier al aangegeven omdat een achteruitgang zou zijn op vdbeek.. zelfs mensen die nu roepen hem wel graag erbij te willen hebben
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 september 2020 - 17:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neehoor niks tegen klaassen, denk alleen niet het niveau waar ajax nu naar toe gaat/wil... maar volgens mij hebben meerderen dat hier al aangegeven omdat een achteruitgang zou zijn op vdbeek.. zelfs mensen die nu roepen hem wel graag erbij te willen hebben
Klopt heb een voorkeur voor Pröpper maar die zal wel te duur zíjn...
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 september 2020 - 17:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt heb een voorkeur voor Pröpper maar die zal wel te duur zíjn...
Daarom dan is Klaassen toch een prima aanvulling. Klaiber is ook wel een prima speler voor erbij.
De rest staat verder prima.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 29 september 2020 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:28 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Daarom dan is Klaassen toch een prima aanvulling. Klaiber is ook wel een prima speler voor erbij.
De rest staat verder prima.
Ik heb mijn twijfels als hij voor een andere positie is gehaald dan voor Alvarez. Want de rest van het elftal staat redelijk...
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 17:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:05 schreef nummer10 het volgende:

[..]

neehoor niks tegen klaassen, denk alleen niet het niveau waar ajax nu naar toe gaat/wil... maar volgens mij hebben meerderen dat hier al aangegeven omdat een achteruitgang zou zijn op vdbeek.. zelfs mensen die nu roepen hem wel graag erbij te willen hebben
Hij is zo slecht voor dit niveau, dat hij de dragende speler was onder Peter Bosz wat tot de EL finale leide, en hij nogal wat belangrijke goals maakte. Dus ben het helemaal met je eens, die komt wel zo erg te kort...
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 17:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Ik heb mijn twijfels als hij voor een andere positie is gehaald dan voor Alvarez. Want de rest van het elftal staat redelijk...
Of je laat Tadic weer optimaal functioneren als 9 met een diepgaande middenvelder erachter. Klaasen en Van de Beek waren bij Ajax behoorlijk identieke spelers namelijk.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 17:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:36 schreef Loetje het volgende:

[..]

Hij is zo slecht voor dit niveau, dat hij de dragende speler was onder Peter Bosz wat tot de EL finale leide, en hij nogal wat belangrijke goals maakte. Dus ben het helemaal met je eens, die komt wel zo erg te kort...
het niveau van toen was ook lager dan nu.. ik zeg nergens dat het een rukspeler is, maar in mijn ogen wel een achteruit gang tenopzichte van vdbeek, en dat moet je niet willen lijkt me..
p111
 p111 - dinsdag 29 september 2020 - 17:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 11:01 schreef remco k het volgende:

[..]

Gravenberg deed het heel goed. Martinez deed het daar heel goed.

Kijken me voldoende opties.

Kudus, Gravenberg, Alvarez, Ekkelenkamp, Alvarez.
En niet vergeten Taylor
p111
 p111 - dinsdag 29 september 2020 - 17:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 15:24 schreef Hummel10 het volgende:
Klaiber en Klaassen lijken het te gaan worden. Extra back en extra middenvelder. Lijken me wel jongens die er gelijk kunnen staan.
Klaassen bekend met Ajax en Klaiber als back up voor Mazraoui.
Klaiber is een scheid Utrechter die duidelijk een bloedhekel heeft aan Ajax opfucken die gozer
p111
 p111 - dinsdag 29 september 2020 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 16:17 schreef Loetje het volgende:

[..]

Zolang ze een middenvelder halen vind ik het best. En ondanks ik een voorkeur voor Pröpper heb, sluit ik Davy direct in mijn armen als die echt komt.
Klopt ik ook maar helaas veel te duur heb ik begrepen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 29 september 2020 - 17:56   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het niveau van toen was ook lager dan nu.. ik zeg nergens dat het een rukspeler is, maar in mijn ogen wel een achteruit gang tenopzichte van vdbeek, en dat moet je niet willen lijkt me..
Vd Beek kun je toch ook niet 1 op1 vervangen.
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:15 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Klopt heb een voorkeur voor Pröpper maar die zal wel te duur zíjn...
Ander type speler toch. Andere positie normaal gesproken.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het niveau van toen was ook lager dan nu.. ik zeg nergens dat het een rukspeler is, maar in mijn ogen wel een achteruit gang tenopzichte van vdbeek, en dat moet je niet willen lijkt me..
Het niveau onder Peter Bosz in de thuiswedstrijden in de EL waren erg hoog. En dat zeg ik zelfs terwijl ik Bosz echt een vreselijke trainer vindt.

Daarbij, allemaal dat gepiep hier over 'ons niveau'... Dat niveau was 2 jaar geleden hoog en sindsdien al een heel stuk minder en gewoon te vergelijken met dat EL seizoen.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 18:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:47 schreef p111 het volgende:

[..]

Klopt ik ook maar helaas veel te duur heb ik begrepen.
Ik denk dat Ajax Pröpper gewoon kan betalen hoor, maar Ajax gewoon een max budget erop gezet heeft.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 18:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vd Beek kun je toch ook niet 1 op1 vervangen.
Maar wel praktisch 1 op 1. En Klaasen komt daar verreweg het dichtste bij. Van de Beek volgde immers Klaasen daar op. Zoals Klaasen Siem de Jong in zijn goede tijd opvolgde. Een gelijkwaardig vervanger van Van de Beek, Frenkie de Jong, Ziyech, De Ligt etc zijn simpelweg niet te halen.
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2020 - 18:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 17:40 schreef nummer10 het volgende:

[..]

het niveau van toen was ook lager dan nu.. ik zeg nergens dat het een rukspeler is, maar in mijn ogen wel een achteruit gang tenopzichte van vdbeek, en dat moet je niet willen lijkt me..
Ik vind dat je Davy Klaassen erg tekort doet. Hij sleept en sleurt, heeft overzicht en scoort. En hij kent Ajax heel goed. Welke ploeg zo zo'n speler er niet bij willen hebben?!
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 18:14   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 18:13 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik vind dat je Davy Klaassen erg tekort doet. Hij sleept en sleurt, heeft overzicht en scoort. En hij kent Ajax heel goed. Welke ploeg zo zo'n speler er niet bij willen hebben?!
Ik ga in deze echt volledig met je mee. Ik snap best als een type speler je niet aanstaat trouwens, dat heb ik heel erg lang met Hakim Ziyech gehad bijvoorbeeld. Maar hier doe je Klaasen volledig tekort mee. Die kan wel wat, best veel eigenlijk.
Pietje
 Pietje - dinsdag 29 september 2020 - 18:15   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 18:14 schreef Loetje het volgende:

[..]

Ik ga in deze echt volledig met je mee. Ik snap best als een type speler je niet aanstaat trouwens, dat heb ik heel erg lang met Hakim Ziyech gehad bijvoorbeeld. Maar hier doe je Klaasen volledig tekort mee. Die kan wel wat, best veel eigenlijk.
We zijn het eens, gappie! :-)
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 18:18   quote  deeplink  
Klaassen ook gewoon betere stats dan van de Beek.
remco k
 remco k - dinsdag 29 september 2020 - 18:19   quote  deeplink  
En nee, daarmee zeg ik niet dat Klaassen beter is.
Loetje
 Loetje - dinsdag 29 september 2020 - 18:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 18:18 schreef remco k het volgende:
Klaassen ook gewoon betere stats dan van de Beek.
Ik denk dat Klaasen net iets doelgerichter is en Van de Beek net ietsje beter in de rest.

Maar ik denk dat dit voor Tadic ook echt goed kan uitpakken.
Eide
 Eide - dinsdag 29 september 2020 - 18:40   quote  deeplink  
Klaiber als back-up op rechts kan ik best mee leven, zolang Salah-Eddine en Rensch een duidelijk perspectief hebben. Maar als bankzitter is Klaiber prima want die jonge gasten moeten minuten maken bij Jong Ajax.

Klaassen snap ik niet als je Taylor, Ekkelenkamp, Hansen en Regeer hebt lopen. Opties zat, zelfs meer dan je op kan stellen. Let wel; ik ben fan van Klaassen. Doelgericht, fysiek goed, leider in het veld, veel ervaring en nog ras-Ajacied ook... Ik denk alleen dat Ajax hem niet nodig heeft binnen de huidige selectie.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 18:40   quote  deeplink  
klaassen als breedte aankoop of zien jullie hem ook ik de basis.. vd week werd hier nog geroepen over ajax jeugd en dat we ons gezicht aan het verliezen waren namelijk (koopclub)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 29 september 2020 - 18:41   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 29 september 2020 - 18:40 schreef Eide het volgende:
Klaiber als back-up op rechts kan ik best mee leven, zolang Salah-Eddine en Rensch een duidelijk perspectief hebben. Maar als bankzitter is Klaiber prima want die jonge gasten moeten minuten maken bij Jong Ajax.

Klaassen snap ik niet als je Taylor, Ekkelenkamp, Hansen en Regeer hebt lopen. Opties zat, zelfs meer dan je op kan stellen. Let wel; ik ben fan van Klaassen. Doelgericht, fysiek goed, leider in het veld, veel ervaring en nog ras-Ajacied ook... Ik denk alleen dat Ajax hem niet nodig heeft binnen de huidige selectie.
eens

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3165
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0169661