BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2020 - 13:29   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2020 - 12:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dat klopt ook niet. Begroting van AZ is niet afgesteld op CL voetbal in tegenstelling tot Ajax.
Vergeet Corona even niet hè. Dat doet ook daar een hele hoop.
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2020 - 13:31   quote  deeplink  
Maar goed, vooralsnog red vrijwel geen enkele az speler het op Europees top niveau. Blijkbaar ontbreekt het daar toch aan iets fundamenteels om te kunnen slagen op een hoger niveau.
Loetje
 Loetje - zaterdag 19 september 2020 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2020 - 13:29 schreef remco k het volgende:

[..]

Vergeet Corona even niet hè. Dat doet ook daar een hele hoop.
Tuurlijk, maar daarom groot gelijk om aanvankelijk de hoofdprijs te vragen. Kans dat 1 transfer dan genoeg is, is gewoon redelijk.
remco k
 remco k - zaterdag 19 september 2020 - 16:43   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2020 - 13:46 schreef Loetje het volgende:

[..]

Tuurlijk, maar daarom groot gelijk om aanvankelijk de hoofdprijs te vragen. Kans dat 1 transfer dan genoeg is, is gewoon redelijk.
Zeker, alleen denk ik dat clubs wel even afwachten met die az jongens. Uiteindelijk hebben ze alleen nationaal een paar goede maanden gespeeld en hebben ze internationaal eigenlijk niets laten zien.
Ajax we love you
 Ajax we love you - maandag 21 september 2020 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 19 september 2020 - 13:31 schreef remco k het volgende:
Maar goed, vooralsnog red vrijwel geen enkele az speler het op Europees top niveau. Blijkbaar ontbreekt het daar toch aan iets fundamenteels om te kunnen slagen op een hoger niveau.
Ja het is anders, de druk is anders, er wordt meer van ze verwacht. Ze moeten eigenlijk die tussenstap maken naar Ajax, maar dat is tegenwoordig ondenkbaar geworden. Hierdoor gaan ze meteen die stap maken en falen ze toch bijna altijd.
Dat moet je als speler toch ook wel inzien...

Boadu vind ik geen Ajax speler, Stengs wel, maar die is nog lang niet van het niveau Ajax op dit moment.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2020 - 12:21   quote  deeplink  
hansen ook verlengd
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 september 2020 - 12:25   quote  deeplink  
Jeej, de talenten laten het ook echt helemaal zien vooralsnog. Als het zo doorgaat, breekt er niet eentje door.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2020 - 12:25   quote  deeplink  
barca lijkt nu ook in de race voor dest.. vraag me af wat marc eruit kan slepen
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2020 - 12:26   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2020 - 12:25 schreef Loetje het volgende:
Jeej, de talenten laten het ook echt helemaal zien vooralsnog. Als het zo doorgaat, breekt er niet eentje door.
10 mil per speler die niet doorbreekt in ajax 1 :P
Loetje
 Loetje - dinsdag 22 september 2020 - 13:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2020 - 12:26 schreef nummer10 het volgende:

[..]

10 mil per speler die niet doorbreekt in ajax 1 :P
Ajax gaat al 25/30 miljoen krijgen voor Dest die niks gepresteerd heeft en niet eens een vaste basisspeler is. Dan is 10 miljoen voor een talent ook niks xD
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2020 - 14:03   quote  deeplink  
absurd eigenlijk... maar toch zien een barca en bayern iets in hem..
p111
 p111 - dinsdag 22 september 2020 - 14:54   quote  deeplink  
Nou hij kan wel voetballen hij maakt no wat foutjes,lijkt me normaal als je 19 bent.Ik denk ook dat hij zeker beter word/is als Mazra
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2020 - 15:22   quote  deeplink  
volgens mij was seizoen 2018 dat maz basis werd dus net zo oud als dest en vond mazz toch echt wel beter en minder wisselvallig, vorigseizoen iets minder wat niet gek is met die leeftijd.. dit seizoen gewoon weer dest uit de basis gespeelt en ook nog maar 22 jaar... probleem bij dest is denk ik zijn kop..

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2020 door nummer10 --
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 22 september 2020 - 15:32   quote  deeplink  
Ik vind Dest eigenlijk veel beter en gevaarlijker in aanvallend opzicht. Hij heeft ook veel meer snelheid en dat mist Mazza wel een beetje. Hij is pas 19 en maakt wel soms fouten, maarja dat is normaal.

Het is jammer dat Dest zo ongededuldig is en niet net als anderen zijn contract verlengt en langer bij Ajax blijft, al zal Mazza waarschijnlijk heel blij zijn met deze ontwikkelingen.

Mazza had Dest echt niet uit de basis gespeeld, maar Ajax wist wel welke kant het opging met Dest, dat is toch wat anders. Het is wel een signaal aan Ajax als je je contract niet wil verlengen.
remco k
 remco k - dinsdag 22 september 2020 - 15:55   quote  deeplink  
Mazraoui is ook pas 22, die kan ook nog zat leren.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2020 - 21:53   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2020 - 15:32 schreef Ajax we love you het volgende:
Ik vind Dest eigenlijk veel beter en gevaarlijker in aanvallend opzicht. Hij heeft ook veel meer snelheid en dat mist Mazza wel een beetje. Hij is pas 19 en maakt wel soms fouten, maarja dat is normaal.

Het is jammer dat Dest zo ongededuldig is en niet net als anderen zijn contract verlengt en langer bij Ajax blijft, al zal Mazza waarschijnlijk heel blij zijn met deze ontwikkelingen.

Mazza had Dest echt niet uit de basis gespeeld, maar Ajax wist wel welke kant het opging met Dest, dat is toch wat anders. Het is wel een signaal aan Ajax als je je contract niet wil verlengen.
mwah denken wij anders over :)
nummer10
 nummer10 - dinsdag 22 september 2020 - 22:55   quote  deeplink  
ajax zou taqi een nieuw contract aan hebben geboden of gaan ze aanbieden om hem alsnog te kunnen behouden.. zal top zijn, maar zouden ze dan alsnog een back gaan halen wetende dat martinez eigenlijk al de vervanger was ?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 22 september 2020 door nummer10 --
Eide
 Eide - dinsdag 22 september 2020 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 22 september 2020 - 22:55 schreef nummer10 het volgende:
ajax zou taqi een nieuw contract aan hebben geboden of gaan ze aanbieden om hem alsnog te kunnen behouden.. zal top zijn, maar zouden ze dan alsnog een back gaan halen wetende dat martinez eigenlijk al de vervanger was ?
Lijkt mij niet. Een verbetert contract met een regeling ala Onana en Ziyech zou best aantrekkelijk kunnen zijn voor Nico.
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 september 2020 - 00:01   quote  deeplink  
precies lijkt me top eide! lees nu net dat ajax akkoord zou zijn met barca ipv bayern..
AkaS
 AkaS - woensdag 23 september 2020 - 08:43   quote  deeplink  
Eerlijk gezegd is Dest voor mij geen aderlating. Hij kan heel lekker voetballen, is een groot talent. Maar zo groot als hij zijn eigen talent inschat, is het ook weer niet.

Nederland en Ajax zijn in zijn ogen te klein voor hem. Beide hebben hem gevormd en hem de mogelijkheden geboden om zijn talenten te ontwikkelen maar toch wil hij zich hier niet echt committen.

Een beetje een eigengereide arrogant kwastje vind ik hem.

Mazzraoui mag iets minder zijn als voetballer, maar heeft in het successeizoen ook erg goed gespeeld. Ik vind het opvallend hoe weinig krediet hij heeft bij sommigen.

Waar Erik ten Hag op basis van dat seizoen heilig wordt verklaard waar hij een super team tot zijn beschikking had, zowel op het veld als in de staf en hij daarna telkens het voordeel van de twijfel krijgt vanwege dat seizoen, krijgt Mazzraoui dit niet..

Mazzraoui zonder Ziyech is overigens wel minder in mijn beleving. De aanwezigheid of samenwerking met hem liet Mazzraoui wel altijd beter spelen had ik het idee.
remco k
 remco k - woensdag 23 september 2020 - 09:01   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2020 - 08:43 schreef AkaS het volgende:
Eerlijk gezegd is Dest voor mij geen aderlating. Hij kan heel lekker voetballen, is een groot talent. Maar zo groot als hij zijn eigen talent inschat, is het ook weer niet.

Nederland en Ajax zijn in zijn ogen te klein voor hem. Beide hebben hem gevormd en hem de mogelijkheden geboden om zijn talenten te ontwikkelen maar toch wil hij zich hier niet echt committen.

Een beetje een eigengereide arrogant kwastje vind ik hem.

Mazzraoui mag iets minder zijn als voetballer, maar heeft in het successeizoen ook erg goed gespeeld. Ik vind het opvallend hoe weinig krediet hij heeft bij sommigen.

Waar Erik ten Hag op basis van dat seizoen heilig wordt verklaard waar hij een super team tot zijn beschikking had, zowel op het veld als in de staf en hij daarna telkens het voordeel van de twijfel krijgt vanwege dat seizoen, krijgt Mazzraoui dit niet..

Mazzraoui zonder Ziyech is overigens wel minder in mijn beleving. De aanwezigheid of samenwerking met hem liet Mazzraoui wel altijd beter spelen had ik het idee.
Helemaal eens, Mazraoui verdient als back die credits zeker, en hij speelde een hele goede eerste helft tegen RKC wat me hoopvol stemt.

Ik denk ook dat hij en Anthony of Nerres een heel mooi koppel kunnen gaan vormen.
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 september 2020 - 12:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2020 - 08:43 schreef AkaS het volgende:
Eerlijk gezegd is Dest voor mij geen aderlating. Hij kan heel lekker voetballen, is een groot talent. Maar zo groot als hij zijn eigen talent inschat, is het ook weer niet.

Nederland en Ajax zijn in zijn ogen te klein voor hem. Beide hebben hem gevormd en hem de mogelijkheden geboden om zijn talenten te ontwikkelen maar toch wil hij zich hier niet echt committen.

Een beetje een eigengereide arrogant kwastje vind ik hem.

Mazzraoui mag iets minder zijn als voetballer, maar heeft in het successeizoen ook erg goed gespeeld. Ik vind het opvallend hoe weinig krediet hij heeft bij sommigen.

Waar Erik ten Hag op basis van dat seizoen heilig wordt verklaard waar hij een super team tot zijn beschikking had, zowel op het veld als in de staf en hij daarna telkens het voordeel van de twijfel krijgt vanwege dat seizoen, krijgt Mazzraoui dit niet..

Mazzraoui zonder Ziyech is overigens wel minder in mijn beleving. De aanwezigheid of samenwerking met hem liet Mazzraoui wel altijd beter spelen had ik het idee.
Mooi omschreven en ik kan je alleen maar gelijk geven, ik zie hem precies zo. Dat is ook wel misschien die Amerikaanse arrogantie dat in hem zit. Dat soort spelers rennen zichzelf voorbij.

25 miljoen, ik zou zeggen strik eromheen en wegbrengen
Ajax we love you
 Ajax we love you - woensdag 23 september 2020 - 12:15   quote  deeplink  
PSV heeft nu wel 2 goede spelers erbij, die zahavi en die Max, daar hebben ze wel goed ingekocht. Jammer dat Ajax die 2 niet hadden gehaald, want die zouden Ajax niet misstaan. Ervan uit gaande dat Tagli weg zou gaan, Dest en we eigenlijk geen echte spits hebben (Huntelaar natuurlijk wel) Die Traore vind ik echt niet goed genoeg voor Ajax
nummer10
 nummer10 - woensdag 23 september 2020 - 18:39   quote  deeplink  
max misschien, maar beter als taqi en martinez dat denk ik niet.. maar een 33 jarige spits die zich enkel heeft bewezen in kleine competities en in zijn top jaren in italie compleet is gefaald en die volgens bosz niet in het systeem past.. nee dankjewel
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 23 september 2020 - 19:15   quote  deeplink  
Cavani hoeft maar 7 miljoen per jaar te kosten las ik net. Is transfervrij dus 2 miljoen + tekenpremie van 5miljoen.
:p durf te dromen!
remco k
 remco k - woensdag 23 september 2020 - 22:28   quote  deeplink  
Laatste 2 jaar steeds minder gaan spelen en niet meer het type speler dat leuk mee doet in het druk zetten.

Daarnaast hebben wij Huntelaar nog voor die rol die hij dan zou moeten vervullen.
Eide
 Eide - woensdag 23 september 2020 - 23:06   quote  deeplink  
Ach weet je, er doen talloze geruchten de ronde, maar ik denk dat Ajax niet veel meer doet tenzij er nog spelers weg gaan.
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 september 2020 - 07:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2020 - 22:28 schreef remco k het volgende:
Laatste 2 jaar steeds minder gaan spelen en niet meer het type speler dat leuk mee doet in het druk zetten.

Daarnaast hebben wij Huntelaar nog voor die rol die hij dan zou moeten vervullen.
Wordt ook een dagje ouder hé. Maar schiet er wel genoeg in met ons creatieve spelers om hem heen.
Druk kan hij ook nog wel zetten maakt nog wel eens een sliding.

Haalbaar nee denk ik niet maar eerder dan Suarez die het dubbele verdient.
Zijn wel spelers die te hoog gegrepen zijn voor de eredivisie. En waarschijnlijk ook nog voor Ajax?
Hummel10
 Hummel10 - donderdag 24 september 2020 - 08:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 23 september 2020 - 23:06 schreef Eide het volgende:
Ach weet je, er doen talloze geruchten de ronde, maar ik denk dat Ajax niet veel meer doet tenzij er nog spelers weg gaan.
Verdediging is de spoeling wel dunner met Blind zijn situatie. Jammer dat Vertonghen al een andere club heeft.
Spits vind ik ook nog niet duidelijk. Traore een kans geven met Huntelaar erachter. Klooien met Tadic en Labyad hmm niet mijn voorkeur.
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2020 - 08:32   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2020 - 07:52 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Wordt ook een dagje ouder hé. Maar schiet er wel genoeg in met ons creatieve spelers om hem heen.
Druk kan hij ook nog wel zetten maakt nog wel eens een sliding.

Haalbaar nee denk ik niet maar eerder dan Suarez die het dubbele verdient.
Zijn wel spelers die te hoog gegrepen zijn voor de eredivisie. En waarschijnlijk ook nog voor Ajax?
In mijn beleving een speler die echt helemaal niets toevoegt aan het huidige Ajax.
remco k
 remco k - donderdag 24 september 2020 - 08:33   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2020 - 08:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Verdediging is de spoeling wel dunner met Blind zijn situatie. Jammer dat Vertonghen al een andere club heeft.
Spits vind ik ook nog niet duidelijk. Traore een kans geven met Huntelaar erachter. Klooien met Tadic en Labyad hmm niet mijn voorkeur.
Tadic is geen klooien toch. Die heeft bewezen tegen de Europese top daar te kunnen uitblinken.
Eide
 Eide - donderdag 24 september 2020 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2020 - 08:05 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Verdediging is de spoeling wel dunner met Blind zijn situatie. Jammer dat Vertonghen al een andere club heeft.
Alle posities zijn dubbel bezet dus valt wel mee toch?
Eide
 Eide - donderdag 24 september 2020 - 17:26   quote  deeplink  
Botman alsnog verkocht. 8 miljoen plus bonussen plus doorverkooppercentage.
p111
 p111 - donderdag 24 september 2020 - 18:21   quote  deeplink  
Prima deal
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 september 2020 - 12:55   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2020 - 08:32 schreef remco k het volgende:

[..]

In mijn beleving een speler die echt helemaal niets toevoegt aan het huidige Ajax.
Jij bent dol op welles nietes discussies. Goed genoeg als back up voor Benzema maar niks voor Ajax.
Bij PSV zijn ze al blij met Zahavi. Cavani schiet de eredivisie ook nog aan flarden hoor ook al is het niet de “typische” Ajax spits.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 september 2020 - 12:56   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2020 - 08:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Tadic is geen klooien toch. Die heeft bewezen tegen de Europese top daar te kunnen uitblinken.
Klopt maar waarom staat hij daar dan niet standaard? We hebben eigenlijk geen onbetwiste eerste spits.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 september 2020 - 12:59   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 24 september 2020 - 16:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Alle posities zijn dubbel bezet dus valt wel mee toch?
Klopt met Blind erbij prima. Zonder is het wel gelijk minder. Vroeg me ook hardop af wat er gebeurt mocht Blind wegvallen.
Dest, Tagi vang je pas op bij vertrek. Martinez kan op 2 posities maar echt top vind ik hem daar niet.
remco k
 remco k - vrijdag 25 september 2020 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2020 - 12:55 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Jij bent dol op welles nietes discussies. Goed genoeg als back up voor Benzema maar niks voor Ajax.
Bij PSV zijn ze al blij met Zahavi. Cavani schiet de eredivisie ook nog aan flarden hoor ook al is het niet de “typische” Ajax spits.
Geen welles nietes. Dat gaat namelijk niet over inhoud.

Gewoon het type spits en de aanwezigheid van Huntelaar die deze rol al vervult.

Ik denk gewoon niet dat hij als type bij ons past.

Backup voor Benzema?
remco k
 remco k - vrijdag 25 september 2020 - 15:07   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2020 - 12:56 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Klopt maar waarom staat hij daar dan niet standaard? We hebben eigenlijk geen onbetwiste eerste spits.
Dat klopt en dat weet ik ook niet. Ik vermoed dat het is om de afwisseling. Ik denk dat hij minder goed wordt op die positie door er altijd te spelen, de verassing gaat er dan misschien vanaf.
Eide
 Eide - vrijdag 25 september 2020 - 16:31   quote  deeplink  
Suarez zou de hele Eredivisie nog aan flarden schieten.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 september 2020 - 17:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2020 - 15:07 schreef remco k het volgende:

[..]

Dat klopt en dat weet ik ook niet. Ik vermoed dat het is om de afwisseling. Ik denk dat hij minder goed wordt op die positie door er altijd te spelen, de verassing gaat er dan misschien vanaf.
Zou kunnen eredivisie met Labyad, Traore en Huntelaar kom je ook wel weg.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 september 2020 - 17:46   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2020 - 16:31 schreef Eide het volgende:
Suarez zou de hele Eredivisie nog aan flarden schieten.
Klopt die ook maar ging ook over goedkoper alternatief Cavani.
Las ergens 7 miljoen per jaar
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 september 2020 - 17:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 25 september 2020 - 15:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Geen welles nietes. Dat gaat namelijk niet over inhoud.

Gewoon het type spits en de aanwezigheid van Huntelaar die deze rol al vervult.

Ik denk gewoon niet dat hij als type bij ons past.

Backup voor Benzema?
Backup Benzema was een gerucht en dan Real 7 miljoen per seizoen te duur vond.
Hummel10
 Hummel10 - vrijdag 25 september 2020 - 20:40   quote  deeplink  
Er speelt nog een goede spits bij Twente! :p

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 25 september 2020 door Hummel10 --
Eide
 Eide - zaterdag 26 september 2020 - 08:53   quote  deeplink  
PSV zou Puig van Barcelona willen huren terwijl er zachtjes geruchten de kop opsteken dat Ajax misschien een poging wil doen Mo Ihattaren los te weken bij PSV. De transfer van Dest zou nu vooral en spel zijn tussen Bayern en Barca, waarbij Ajax rustig kan wachten op wat de prijs doet.
p111
 p111 - zaterdag 26 september 2020 - 10:28   quote  deeplink  
Wel genoten van Twente de eerste helft met een gehele Ajax voorhoede.
p111
 p111 - zaterdag 26 september 2020 - 10:30   quote  deeplink  
Als ik Ajax was zou ik lekker Ihattaren proberen los te krijgen die heeft de pest er in met Adolf als trainer .
AkaS
 AkaS - zaterdag 26 september 2020 - 11:25   quote  deeplink  
Zou een mooie payback zijn na al die vieze streken die in Eindhoven zijn uitgehaald richting Ajax, in een ver verleden dan.

Maar de grootste successen van psv zijn toch wel behaald met een groot aantal exspelers van Ajax.

Ik zeg halen die Mo:-)
Eide
 Eide - zondag 27 september 2020 - 10:47   quote  deeplink  
Ajax en FC Barcelona akkoord over Sergiño Dest

FC Barcelona wordt zo goed als zeker de nieuwe club van Sergiño Dest (19). Bronnen binnen Ajax melden dat de Catalanen zaterdagavond laat overeenstemming bereikten met de Amsterdamse clubleiding over de transfersom van naar verluidt twintig miljoen euro en bonussen. Tegen Ajax-Vitesse maakte Dest zodoende zijn laatste minuten voor Ajax.

Dest heeft toestemming om naar Spanje te vliegen. Dat gebeurt normaal gesproken maandag, een dag na de eerste wedstrijd van Ronald Koeman als hoofdcoach van Barça tegen Villarreal. De speler heeft zelf nog géén overeenstemming met de Spaanse topclub, maar gezien de salarissen die door Barça worden betaald zal een meerjarig contract een kwestie van tijd zijn.

Als de droomdeal van Dest wordt afgerond, troeft FC Barcelona het maandenlang dralende FC Bayern München af. Dest bracht in februari al een bezoek aan een duel van de Duitse Rekordmeister, maar Bayern kwam er niet uit met Ajax. Het openingsbod was ver onder de maat. Pas nadat FC Barcelona zich meldde, schoot het Duitse bod omhoog. Maar zelfs dat bleek onvoldoende.

Voor Dest komt er na één volwaardig seizoen in Ajax 1 dus al een einde aan zijn Amsterdamse periode. De teller blijft steken op 38 duels in de hoofdmacht.

Bron
Eide
 Eide - zondag 27 september 2020 - 10:48   quote  deeplink  
Dest voor 20 miljoen naar Barcelona.
Bron

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5924
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0178220