BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2020 - 11:45   quote  deeplink  
Overmars flikt het wel he. Harkt gewoon weer even 97 miljoen binnen in dezr coronatijd. 44 miljoen voor Ziyech, 45 voor Van de Beek en uiteindelijk volgend jaar 8 voor Botman.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 augustus 2020 - 13:06   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 11:45 schreef Loetje het volgende:
Overmars flikt het wel he. Harkt gewoon weer even 97 miljoen binnen in dezr coronatijd. 44 miljoen voor Ziyech, 45 voor Van de Beek en uiteindelijk volgend jaar 8 voor Botman.
Engelse ploegen hebben gewoon teveel te besteden. Vind het niet direct verdienste van Overmars alleen hoor. Spelers van Ajax staan er gewoon goed op. Ziyech had ik ook al 80x naar Ajax geschreven en vd Beek verkoopt zichzelf ook wel.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 augustus 2020 - 13:18   quote  deeplink  
Overmars is goed bezig maar helaas zitten er altijd wel wat miskopen tussen dat houd je toch.
Gelukkig verkoopt hij beter en blijft het saldo daarom zeer positief.
nummer10
 nummer10 - maandag 31 augustus 2020 - 13:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 11:45 schreef Loetje het volgende:
Overmars flikt het wel he. Harkt gewoon weer even 97 miljoen binnen in dezr coronatijd. 44 miljoen voor Ziyech, 45 voor Van de Beek en uiteindelijk volgend jaar 8 voor Botman.
benieuwd wat er nog gaat gebeuren met dest, taqi... ik vermoed dat onana er nog een seizoen aan plakt..
Onze Ajax
 Onze Ajax - maandag 31 augustus 2020 - 13:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 13:18 schreef Hummel10 het volgende:
Overmars is goed bezig maar helaas zitten er altijd wel wat miskopen tussen dat houd je toch.
Gelukkig verkoopt hij beter en blijft het saldo daarom zeer positief.
Ja, dat er soms miskopen erin zitten, daar moet Overmars nog erg goed aan werken.
Ook dat hoort bij clubs die goed kunnen scouten.

Ook bij de beste acht clubs van Europa zij het alleen iets minder.
Maar wij (Ajax) zijn wel goed bezig, daar (verder) niets op aan te merken is.
remco k
 remco k - maandag 31 augustus 2020 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 13:56 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Ja, dat er soms miskopen erin zitten, daar moet Overmars nog erg goed aan werken.
Ook dat hoort bij clubs die goed kunnen scouten.

Ook bij de beste acht clubs van Europa zij het alleen iets minder.
Maar wij (Ajax) zijn wel goed bezig, daar (verder) niets op aan te merken is.
Wat een gelul man.

Noem maar eens een club op zonder miskopen en waar iedere aankoop slaagt.
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2020 - 18:32   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 13:56 schreef Onze Ajax het volgende:

[..]

Ja, dat er soms miskopen erin zitten, daar moet Overmars nog erg goed aan werken.
Ook dat hoort bij clubs die goed kunnen scouten.

Ook bij de beste acht clubs van Europa zij het alleen iets minder.
Maar wij (Ajax) zijn wel goed bezig, daar (verder) niets op aan te merken is.
Heb jij enig idee hoe ontiegelijk veel miskopen die grote clubs hebben waar jij het nu over hebt? Sterker nog, bijna 2/3e zijn daar miskopen.

Ik ben het lang niet altijd met Overmars eens, maar sinds hij wat vrijer kan zijn in het vinden van aankopen, slaagt het grotendeel wel gewoon en de miskopen die er waren, verkocht die voor praktisch hetzelfde bedrag dan waar ze voor aangekocht waren.

Nee gozer, wat je hier zegt slaat van A tot Z helemaal nergens op
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2020 - 18:33   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 13:20 schreef nummer10 het volgende:

[..]

benieuwd wat er nog gaat gebeuren met dest, taqi... ik vermoed dat onana er nog een seizoen aan plakt..
Dest mag van mij lekker gaan. Ben niet kapot van die gast. Mazraoui vind ik ook niet alles, maar vind hem beter en completer dan Dest.
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2020 - 18:37   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 13:06 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Engelse ploegen hebben gewoon teveel te besteden. Vind het niet direct verdienste van Overmars alleen hoor. Spelers van Ajax staan er gewoon goed op. Ziyech had ik ook al 80x naar Ajax geschreven en vd Beek verkoopt zichzelf ook wel.
En of dat dat de verdienste van Overmars is.

Ten eerste, hij stelt de selectie samen. Die selectie heeft mede in de CL Ajax op de kaart gezet. Realiseer je dat Davinson Sanchez 3 jaar geleden een waanzinnig bedrag voor Nederlandse begrippen opleverde, nu zit Ajax daar constant boven zelfs.

Daarbij lijkt Overmars in die onderhandelingen gewoon spijkerhard en weet het maximale eruit te halen.

En wat jij zegt met die Engelse clubs, 1: Je moet dan nog altijd maar dat bedrag zien te krijgen en 2: United heeft al 130 miljoen coronaschade en Overmars flikt dit dan gewoon.

Nee, dit is echt 90% het werk van Overmars.
Hummel10
 Hummel10 - maandag 31 augustus 2020 - 21:15   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 18:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

En of dat dat de verdienste van Overmars is.

Ten eerste, hij stelt de selectie samen. Die selectie heeft mede in de CL Ajax op de kaart gezet. Realiseer je dat Davinson Sanchez 3 jaar geleden een waanzinnig bedrag voor Nederlandse begrippen opleverde, nu zit Ajax daar constant boven zelfs.

Daarbij lijkt Overmars in die onderhandelingen gewoon spijkerhard en weet het maximale eruit te halen.

En wat jij zegt met die Engelse clubs, 1: Je moet dan nog altijd maar dat bedrag zien te krijgen en 2: United heeft al 130 miljoen coronaschade en Overmars flikt dit dan gewoon.

Nee, dit is echt 90% het werk van Overmars.
Kijk even dit lijstje: https://www.google.nl/amp/s/www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/90037/overzicht-de-38-aankopen-sinds-overmars.amp

Overmars heeft pas laatste paar seizoenen wat meer rendement met aankopen.
De verkoop van Donny maak je ook wel erg groot. 55 miljoen was het en nu 40 + mogelijk 5.
Weet niet wat Manchester voor Maguire of Bruno Fernandez betaald heeft?

Begrijp me niet verkeerd Overmars doet goed werk maar hij is daar niet alleen in.
Ajax verkoopt ook gewoon lekker en Engeland heeft teveel geld.
Eide
 Eide - maandag 31 augustus 2020 - 21:51   quote  deeplink  
Marin definitief naar Cagliari. Zelfde deal als met Lille. Eerst een jaartje huur en dan verplichte koop. De tranafersom schijnt wat minder te zijn dan de 10 miljoen die eerder werd gemeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 31 augustus 2020 door Eide --
Loetje
 Loetje - maandag 31 augustus 2020 - 22:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 21:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kijk even dit lijstje: https://www.google.nl/amp/s/www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/90037/overzicht-de-38-aankopen-sinds-overmars.amp

Overmars heeft pas laatste paar seizoenen wat meer rendement met aankopen.
De verkoop van Donny maak je ook wel erg groot. 55 miljoen was het en nu 40 + mogelijk 5.
Weet niet wat Manchester voor Maguire of Bruno Fernandez betaald heeft?

Begrijp me niet verkeerd Overmars doet goed werk maar hij is daar niet alleen in.
Ajax verkoopt ook gewoon lekker en Engeland heeft teveel geld.
Overmars heeft ook pas de laatste seizoen de boel voor het zeggen, dus ik weet nog steeds niet wat je praat.

Wat jij nu suggereert, zijn media geruchten die door niemand bevestigd zijn binnen Ajax, die 55 miljoen. 45 miljoen is een meer dan uitstekende prijs.
nummer10
 nummer10 - maandag 31 augustus 2020 - 23:59   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 21:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kijk even dit lijstje: https://www.google.nl/amp/s/www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/90037/overzicht-de-38-aankopen-sinds-overmars.amp

Overmars heeft pas laatste paar seizoenen wat meer rendement met aankopen.
De verkoop van Donny maak je ook wel erg groot. 55 miljoen was het en nu 40 + mogelijk 5.
Weet niet wat Manchester voor Maguire of Bruno Fernandez betaald heeft?

Begrijp me niet verkeerd Overmars doet goed werk maar hij is daar niet alleen in.
Ajax verkoopt ook gewoon lekker en Engeland heeft teveel geld.
40 met een max van 45 voor een jeugd speler die je niks gekost heeft is meer dan prima.. daarbij waren er afspraken en kan je zijn salaris weer bij andere spelers toevoegen om die langer tebinden, daarbij behoud je door zulke afspraken spelera langer bij de club.. 40 excl bonussen voor donny is meer als prima als je een prima vervanger (kudus) hebt binnen gehengeld voor veel minder..
Eide
 Eide - dinsdag 01 september 2020 - 05:03   quote  deeplink  
Hop hop, naar de top.
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2020 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 21:15 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Kijk even dit lijstje: https://www.google.nl/amp/s/www.ajaxshowtime.com/article/bijzaken-en-geruchten/90037/overzicht-de-38-aankopen-sinds-overmars.amp

Overmars heeft pas laatste paar seizoenen wat meer rendement met aankopen.
De verkoop van Donny maak je ook wel erg groot. 55 miljoen was het en nu 40 + mogelijk 5.
Weet niet wat Manchester voor Maguire of Bruno Fernandez betaald heeft?

Begrijp me niet verkeerd Overmars doet goed werk maar hij is daar niet alleen in.
Ajax verkoopt ook gewoon lekker en Engeland heeft teveel geld.
Waarom lukt het psv dan niet om hun betere spelers voor vergelijkbare bedragen te kopen?

De namen die je noemt komen uit andere competities waar veel vaker duur gekocht wordt.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 september 2020 - 08:02   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 07:18 schreef remco k het volgende:

[..]

Waarom lukt het psv dan niet om hun betere spelers voor vergelijkbare bedragen te kopen?

De namen die je noemt komen uit andere competities waar veel vaker duur gekocht wordt.
Denk niet dat als Overmars nu naar PSV gaat dat het hem dan wel lukt hoor.
Ajax staat er veel beter op in het buitenland. PSV heeft ook geen spelers met veel waarde. Ittharen misschien maar de rest is gewoon minder.
Depay, Bergwijn waren alleen goed. Lozano werd ook niet op zijn top verkocht.
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2020 - 08:36   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 08:02 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk niet dat als Overmars nu naar PSV gaat dat het hem dan wel lukt hoor.
Ajax staat er veel beter op in het buitenland. PSV heeft ook geen spelers met veel waarde. Ittharen misschien maar de rest is gewoon minder.
Depay, Bergwijn waren alleen goed. Lozano werd ook niet op zijn top verkocht.
Malen niet vergeten en de verliezen beperken van de mindere spelers.

Ik denk dat Overmars wel degelijk verschil kan maken.
p111
 p111 - dinsdag 01 september 2020 - 09:00   quote  deeplink  
Malen en Dumfries en Lttharen en misschien Carpo er nog bijkomt.De rest is matig en doorsnee
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 01 september 2020 - 13:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 08:36 schreef remco k het volgende:

[..]

Malen niet vergeten en de verliezen beperken van de mindere spelers.

Ik denk dat Overmars wel degelijk verschil kan maken.
Malen gaat inderdaad nog wel wat opleveren indd.
PSV heeft hele andere spelers en constructies denk aan huur van Ginkel voorheen.

Ajax staat er Europees veel beter op vandaar dat ze hogere biedingen krijgen.
Grootste stappen die Ajax gemaakt heeft zijn denk ik toch meer loon betalen en talenten aangevuld met meer kwaliteit/ervaring.
Tadic, Blind, Nico, Promes, Huntelaar en Ziyech bv. Als je dit structureel kan blijven doen dan blijft je niveau hoog.

Vul het aan met talenten als Schuurs, Neres en nu weer Kudus en Anthony dan ben ik ook wel tevreden hoor.
Conclusie is wel dat Overmars en Co gegroeid zijn en het kapitaal richting veld gaat.
Ajax we love you
 Ajax we love you - dinsdag 01 september 2020 - 17:11   quote  deeplink  
Moet wel zeggen dat PSV met die nieuwe linksback een goede speler heeft binnengehaald. Ervaren aanvallende verdediger met hele goede cijfers. Maar ook dit is z'n speler die niet verkocht gaat worden voor 40m.
remco k
 remco k - dinsdag 01 september 2020 - 21:16   quote  deeplink  
Ook magallan dus weg.
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 september 2020 - 21:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 21:16 schreef remco k het volgende:
Ook magallan dus weg.
Ik las het. Grote schoonmaak bij Ajax. Prima om spelers die geen perspectief hebben te verkopen.
Onze Ajax
 Onze Ajax - dinsdag 01 september 2020 - 21:55   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 21:16 schreef remco k het volgende:
Ook magallan dus weg.
Blijft jammer dat hij niet doorgebroken is.
Ajax is na mijn mening (terecht) met een schoonmaak bezig, om de selectie verder te verbeteren.
AkaS
 AkaS - dinsdag 01 september 2020 - 22:02   quote  deeplink  
Van der Sar en Overmars oprotten!!!

Hahaha ik heb het vaak gedacht en geroepen. Maar ze zitten er beide nog en zijn goed op weg om weer een mooie selectie bij elkaar te verzamelen.

Jammer dat Blind zoveel geld heeft gekost anders zou je als Ajax een gelijwaardige vervanger moeten halen... Gokken op Blind kan echt niet. Niet voor Blind en niet voor Ajax.

Aanval lijkt me CL waardig... Middenveld vind ik te aanvallend en achterin is het zoals ik begrijp erg dun ijs... Dest, Nico en Onana staan allemaal op de nominatie om te vertrekken....

We zijn er nog lang niet.

Maar beide heren zie ik tegenwoordig liever blijven dan gaan!
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 september 2020 - 22:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 22:02 schreef AkaS het volgende:
Van der Sar en Overmars oprotten!!!

Hahaha ik heb het vaak gedacht en geroepen. Maar ze zitten er beide nog en zijn goed op weg om weer een mooie selectie bij elkaar te verzamelen.

Jammer dat Blind zoveel geld heeft gekost anders zou je als Ajax een gelijwaardige vervanger moeten halen... Gokken op Blind kan echt niet. Niet voor Blind en niet voor Ajax.

Aanval lijkt me CL waardig... Middenveld vind ik te aanvallend en achterin is het zoals ik begrijp erg dun ijs... Dest, Nico en Onana staan allemaal op de nominatie om te vertrekken....

We zijn er nog lang niet.

Maar beide heren zie ik tegenwoordig liever blijven dan gaan!
Haha. "Het verstand komt met de jaren" is een bekend Noord-Koreaans spreekwoord, AkaS :-)

Maar ik ben het met je eens hoor. Ook wat betreft Daley Blind. Ik denk dat hij tegen zichzelf in bescherming moet worden genomen. Als dat kastje een keer niet goed werkt, is er geen Daley Blind meer. Ik vind het bloedlink!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 01 september 2020 door Pietje --
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 september 2020 - 22:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 21:16 schreef remco k het volgende:
Ook magallan dus weg.
En zelfs die, mits Crotone de optie straks licht, gewoon met winst verkopen, hahaha!
Loetje
 Loetje - dinsdag 01 september 2020 - 22:08   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 21:39 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik las het. Grote schoonmaak bij Ajax. Prima om spelers die geen perspectief hebben te verkopen.
Er is nu wel veel weg hoor. Gezien de problemen van vorig jaar moet er voor mij echt nog wat bij. Stel, je krijgt weer veel blessures, dan zie ik het onze breedte nog niet redden.
Pietje
 Pietje - dinsdag 01 september 2020 - 22:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 22:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er is nu wel veel weg hoor. Gezien de problemen van vorig jaar moet er voor mij echt nog wat bij. Stel, je krijgt weer veel blessures, dan zie ik het onze breedte nog niet redden.
Klopt helemaal gap.
De selectie, zeker de verdediging is nu veel te smal.
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 september 2020 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 22:08 schreef Loetje het volgende:

[..]

Er is nu wel veel weg hoor. Gezien de problemen van vorig jaar moet er voor mij echt nog wat bij. Stel, je krijgt weer veel blessures, dan zie ik het onze breedte nog niet redden.
voorin smaken genoeg opzich, maar maak me wel druk om de achterhoede en een beetje het middenveld..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 01 september 2020 - 22:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 22:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

En zelfs die, mits Crotone de optie straks licht, gewoon met winst verkopen, hahaha!
die begrijp ik niet, maar keurig gedaan natuurlijk
Guus Til
 Guus Til - dinsdag 01 september 2020 - 23:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 22:23 schreef nummer10 het volgende:

[..]

voorin smaken genoeg opzich, maar maak me wel druk om de achterhoede en een beetje het middenveld..
Helemaal mee eens, op het middenveld is een ervaren controleur nodig, rond al het talent, bijvoorbeeld een Strootman, die zo op te pikken is momenteel.
AkaS
 AkaS - woensdag 02 september 2020 - 00:28   quote  deeplink  
Strootman is doodman... deze man vind ik echt verschrikkelijk. Nooit doen.

Sorry Guus. Misschien iets voor AZ....
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 september 2020 - 08:18   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 22:07 schreef Loetje het volgende:

[..]

En zelfs die, mits Crotone de optie straks licht, gewoon met winst verkopen, hahaha!
Denk niet dat er winst op Mallagan gemaakt gaat worden. Anders krijgt Overmars van ook een veer in zijn reet!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 september 2020 - 08:20   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 22:02 schreef AkaS het volgende:
Van der Sar en Overmars oprotten!!!

Hahaha ik heb het vaak gedacht en geroepen. Maar ze zitten er beide nog en zijn goed op weg om weer een mooie selectie bij elkaar te verzamelen.

Jammer dat Blind zoveel geld heeft gekost anders zou je als Ajax een gelijwaardige vervanger moeten halen... Gokken op Blind kan echt niet. Niet voor Blind en niet voor Ajax.

Aanval lijkt me CL waardig... Middenveld vind ik te aanvallend en achterin is het zoals ik begrijp erg dun ijs... Dest, Nico en Onana staan allemaal op de nominatie om te vertrekken....

We zijn er nog lang niet.

Maar beide heren zie ik tegenwoordig liever blijven dan gaan!
Blind is wel een dingetje ja. Denk dat het beter is om een vervanger te zoeken.
Schuurs, Martinez, Alvarez en wat jonkies is het dan toch nog net niet.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 september 2020 - 08:27   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2020 - 08:20 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blind is wel een dingetje ja. Denk dat het beter is om een vervanger te zoeken.
Schuurs, Martinez, Alvarez en wat jonkies is het dan toch nog net niet.
achteraf gezien was vertonghen geen slechte optie geweest, maar goed dit was niet te voorzien..
p111
 p111 - woensdag 02 september 2020 - 09:25   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 23:17 schreef Guus Til het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, op het middenveld is een ervaren controleur nodig, rond al het talent, bijvoorbeeld een Strootman, die zo op te pikken is momenteel.
Strootman de meest omhoog geschreven middenvelder/subtopper ooit.Totaal geen Ajax niveau.
p111
 p111 - woensdag 02 september 2020 - 09:28   quote  deeplink  
Gewoon proppertje ,met Gravenberch /Kudes/Prommes/Ekkelenkamp/Alvares. top middenveld
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 02 september 2020 - 09:43   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 31 augustus 2020 - 18:33 schreef Loetje het volgende:

[..]

Dest mag van mij lekker gaan. Ben niet kapot van die gast. Mazraoui vind ik ook niet alles, maar vind hem beter en completer dan Dest.
Eens pik!
Guus Til
 Guus Til - woensdag 02 september 2020 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2020 - 09:28 schreef p111 het volgende:
Gewoon proppertje ,met Gravenberch /Kudes/Prommes/Ekkelenkamp/Alvares. top middenveld
Eens dat Propper beter is dan Strootman (op dit moment), echter of dat haalbaar is de vraag. Dan zou je ook naar de Roon kunnen kijken.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 september 2020 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2020 - 08:18 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Denk niet dat er winst op Mallagan gemaakt gaat worden. Anders krijgt Overmars van ook een veer in zijn reet!
Qua transfersom wel he. Miljoen extra dus dat is wel knap. Qua salaris natuurlijk niet.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 september 2020 - 11:39   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2020 - 10:58 schreef Guus Til het volgende:

[..]

Eens dat Propper beter is dan Strootman (op dit moment), echter of dat haalbaar is de vraag. Dan zou je ook naar de Roon kunnen kijken.
2 totaal verschillende spelers waarbij de ene niet bij een spraakmakende club zit en de ander gewoon voor de titel meespeelde in Italiƫ. Nee, De Roon is niet haalbaar, Propper of Van Ginkel wellicht wel.
Loetje
 Loetje - woensdag 02 september 2020 - 11:46   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2020 - 09:43 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Eens pik!
Hoe is het Brabo?
p111
 p111 - woensdag 02 september 2020 - 12:00   quote  deeplink  
Best wel veel Brabo,s in forum volgens mij.
p111
 p111 - woensdag 02 september 2020 - 12:02   quote  deeplink  
Gelukig mag Ekkelenkamp niet weg ,ik heb altijd een goed gevoel gehad over Ekkelenkamp,sterk redelijk techn/veel assisten en een prima scoorend vermogen.
nummer10
 nummer10 - woensdag 02 september 2020 - 12:07   quote  deeplink  
Tenhag ziet in kudus misschien een linksback.. want backs zijn tegenwoordig spelverdelers aldus tenhag...
p111
 p111 - woensdag 02 september 2020 - 12:11   quote  deeplink  
Hij is gek,die Kudes wordt gewoon een top middenvelder.
remco k
 remco k - woensdag 02 september 2020 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 01 september 2020 - 23:17 schreef Guus Til het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, op het middenveld is een ervaren controleur nodig, rond al het talent, bijvoorbeeld een Strootman, die zo op te pikken is momenteel.
Als Ajax Strootman zou halen kijk ik geen wedstrijd meer van de club waarin hij speelt.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 september 2020 - 12:48   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2020 - 08:27 schreef nummer10 het volgende:

[..]

achteraf gezien was vertonghen geen slechte optie geweest, maar goed dit was niet te voorzien..
Ja dacht ik ook gelijk aan, kon helaas niemand voorzien.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 september 2020 - 12:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2020 - 11:37 schreef Loetje het volgende:

[..]

Qua transfersom wel he. Miljoen extra dus dat is wel knap. Qua salaris natuurlijk niet.
Klein verlies maar knap
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 02 september 2020 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 02 september 2020 - 12:02 schreef p111 het volgende:
Gelukig mag Ekkelenkamp niet weg ,ik heb altijd een goed gevoel gehad over Ekkelenkamp,sterk redelijk techn/veel assisten en een prima scoorend vermogen.
Einde Eiting dat wel maar dat is topsport

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 8734
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0157349