BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 juli 2021 - 15:43   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 07:33 schreef remco k het volgende:

[..]

Ja jammer. Liever het sportieve voorop stellen.
Nadeel is dat Ajax ook gewoon geld nodig heeft om op deze voet verder te gaan.
Sportief gezien houd je jongens als Antony en Gravenberch er het liefst gewoon bij.
Maar ze uit contract laten lopen is het domste wat je kunt doen. Het is niet anders alleen echt hele grote clubs kunnen het een keertje gokken.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 27 juli 2021 - 15:51   quote  deeplink  
Blijft toch een lastig verhaal als een speler niet wilt bijtekenen.
Zelfde met Brobbey tekent niet bij maar wel speeltijd geven in de hoop dat hij blijft.
remco k
 remco k - dinsdag 27 juli 2021 - 17:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 11:11 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Tja klopt en die laat je dan misschien transfervrij de deur uit gaan...

Ik hou het nog op misschien want misschien tekent hij nog bij want natuurlijk wil ik niet dat hij de deur uit gaat maar zo niet daag Gravenbergh..

Ajax moet een statement maken tav de overige spelers, met Brobbey en Onana hebben we 2 slechte voorbeelden hoe het niet moet

Straks lopen ze allemaal gratis de deur uit.
Er is werk aan de winkel voor Overmars.

Wie weet wat er nog uit een goed gesprek voort vloeit
Iedere club heeft wel een paar mislukte zaken. Waarom zou Ajax daar anders in zijn.

Overmars heeft een fantastische selectie staan voorlopig en zal er alles aan doen om Gravenberg bij te laten tekenen.

Hij heeft overigens een contract tot de zomer van 2023.
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - dinsdag 27 juli 2021 - 18:09   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 17:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedere club heeft wel een paar mislukte zaken. Waarom zou Ajax daar anders in zijn.

Overmars heeft een fantastische selectie staan voorlopig en zal er alles aan doen om Gravenberg bij te laten tekenen.

Hij heeft overigens een contract tot de zomer van 2023.
Ik vraag me echt af waaruit jij concludeert dat onze selectie fantastisch is.
remco k
 remco k - dinsdag 27 juli 2021 - 19:17   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 18:09 schreef Ajax Warrior het volgende:

[..]

Ik vraag me echt af waaruit jij concludeert dat onze selectie fantastisch is.
Omdat er niemand vertrokken is van belang. Wij ons aanvallend versterkt hebben met Berghuis en er een aantal jonge jongens verder zijn dan vorig jaar.

En de Argentijnen en onze Mexicaanse vriend op deze toernooien weer een bak ervaring hebben opgedaan.

Ik vond ons vorig seizoen al een fantastische selectie hebben en die alleen maar beter geworden zijn.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 juli 2021 - 20:10   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 17:09 schreef remco k het volgende:

[..]

Iedere club heeft wel een paar mislukte zaken. Waarom zou Ajax daar anders in zijn.

Overmars heeft een fantastische selectie staan voorlopig en zal er alles aan doen om Gravenberg bij te laten tekenen.

Hij heeft overigens een contract tot de zomer van 2023.
Heb ik gezegd dat er een paar mislukte zaken zijn, of dat Overmars geen fantastische selectie heeft staan?
Maar omdat er nogal wat belangstelling is voor Gravenbergh zou het mooi zijn dat zijn contract met een paar jaar verlengd werd.

Ik vind dat Overmars het zeer goed doet, steeds beter houdt hij de selectie in stand.
Worden spelers voor gigantische bedragen verkocht en aangekocht.

Hij heeft de laatste jaren goed gezien dat Ajax beter wordt met goede gerichte aankopen, de mengeling met jeugd zorgt voor een evenwichtige selectie dat met wat geluk een eind kan komen in Europa.
Dat spelers gratis de deur uit lopen kan hij ergens niets aan doen.
Hij zal heus wel op tijd met de spelers rond de tafel gaan zitten.

Het is wachten op een positief resultaat
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 juli 2021 - 21:50   quote  deeplink  
Dinsdag, 27 juli 2021 om 21:29 • Mart van Mourik • Laatste update: 21:37

Marc Overmars heeft laten weten niet bereid te zijn Edson Álvarez en Antony te laten vertrekken bij Ajax. De directeur voetbalzaken reageert in gesprek met het Algemeen Dagblad op de mogelijke interesse van respectievelijk Stade Rennes en Bayern München in de Mexicaan en Braziliaan. "We laten ze niet gaan", zegt Overmars stellig.

Half juli meldde De Telegraaf dat Stade Rennes een bod zou hebben neergelegd bij Ajax voor Álvarez, maar daar is volgens Overmars geen sprake van. Volgens de berichtgeving bracht de hyperambitieuze Franse club een bod, dat overigens 'direct van tafel werd geveegd' van achttien miljoen euro uit op de 23-jarige verdedigende middenvelder. Tegelijkertijd meldde onder meer Sky Deutschland dat Bayern geïnteresseerd zou zijn in de diensten van Antony, al zou de vraagprijs van 32 miljoen euro een struikelblok vormen voor der Rekordmeister.
Het artikel gaat verder onder de video

Meer: BILD: Antony momenteel geen prioriteit voor Bayern München

Dinsdag lijkt Overmars aan alle geruchten omtrent Álvarez een einde te maken. "Een concreet bod hebben wij niet ontvangen, maar ik geloof wel dat Stade Rennes serieuze interesse heeft. Daar kunnen wij heel duidelijk over zijn: op dit moment is een vertrek van hem een no go. Hij is inmiddels een belangrijke speler geworden. Hij mag van ons dus niet weg", verklaart de directeur. Álvarez komt momenteel namens Mexico in actie op de Gold Cup en is zodoende niet aanwezig bij het trainingskamp van Ajax in Oostenrijk.

Net als zijn ploeggenoot is ook Antony een belangrijke afwezige tijdens de voorbereiding van Ajax. De vleugelaanvaller speelt met Brazilië op de Olympische Spelen in Tokyo. Ook over de nabije toekomst van de 21-jarige aanvaller laat Overmars geen twijfel bestaan. "Hij speelt pas één seizoen bij ons en kan nog flink groeien. Als jongens hier drie of vier jaar gespeeld hebben, brengen wij ze verder. Nee, we laten Antony niet gaan", aldus Overmars
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 27 juli 2021 - 21:51   quote  deeplink  
Goede zaak zoals Overmars het schetst
Loetje
 Loetje - dinsdag 27 juli 2021 - 23:35   quote  deeplink  
Wat mij betreft is de selectie dan ook nagenoeg rond.

Toch zou ik, ondanks de kwaliteit van Klaassen nog graag een creatieve speeler willen daar. Zou toch Ihattaren in de gaten houden. En mocht Davinson Sanchez te halen zijn, direct doen en Blind vaker naar het midden.

Achter de spits kun je genoeg over discussiëren. Hoop wel dat Neres blijft.
Eide
 Eide - woensdag 28 juli 2021 - 08:32   quote  deeplink  
Eens Loetje. Alderweireld gaat trouwens munten harken in een zandbak in het Midden-Oosten.
p111
 p111 - woensdag 28 juli 2021 - 09:11   quote  deeplink  
Tja,ze hebben nooit genoeg geld ze gaan zelfs naar die zandbak voor wat meer miljoenen.Dan is het dus allang geen hobby meer maar alleen maar werk.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 juli 2021 - 10:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 23:35 schreef Loetje het volgende:
Wat mij betreft is de selectie dan ook nagenoeg rond.

Toch zou ik, ondanks de kwaliteit van Klaassen nog graag een creatieve speeler willen daar. Zou toch Ihattaren in de gaten houden. En mocht Davinson Sanchez te halen zijn, direct doen en Blind vaker naar het midden.

Achter de spits kun je genoeg over discussiëren. Hoop wel dat Neres blijft.
Mee eens Brabo, op de positie van Klaassen een creatieve speler zou niet verkeerd zijn.
Kudus zou kunnen maar is het tot op heden net niet..

Ihattaren is zo'n speler.

En Sanchez is geweldig, zou ik ook graag terug zien.
Mocht Neres nog vertrekken dan een tweede linksbuiten, voor Tadic nog een mannetje
Eide
 Eide - woensdag 28 juli 2021 - 11:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 09:11 schreef p111 het volgende:
Tja,ze hebben nooit genoeg geld ze gaan zelfs naar die zandbak voor wat meer miljoenen.Dan is het dus allang geen hobby meer maar alleen maar werk.
Ik ben altijd benieuwd hoe zo'n gezin erin staat. Ontwortelen in Europa is al een pittige stap voor een gezin. De boel oppakken en naar het Midden-Oosten vertrekken gaat echt nog een stuk verder. Je hoort dat ook van veel voetballers die terugkomen uit China.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 juli 2021 - 12:13   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 27 juli 2021 - 23:35 schreef Loetje het volgende:
Wat mij betreft is de selectie dan ook nagenoeg rond.

Toch zou ik, ondanks de kwaliteit van Klaassen nog graag een creatieve speeler willen daar. Zou toch Ihattaren in de gaten houden. En mocht Davinson Sanchez te halen zijn, direct doen en Blind vaker naar het midden.

Achter de spits kun je genoeg over discussiëren. Hoop wel dat Neres blijft.
Helemaal eens
Pietje
 Pietje - woensdag 28 juli 2021 - 12:50   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 11:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben altijd benieuwd hoe zo'n gezin erin staat. Ontwortelen in Europa is al een pittige stap voor een gezin. De boel oppakken en naar het Midden-Oosten vertrekken gaat echt nog een stuk verder. Je hoort dat ook van veel voetballers die terugkomen uit China.
Wat ik ooit begrepen/gelezen heb is dat vrouw/vriendin en kinderen vaak niet meegaan naar landen in het Midden-Oosten of China. Ik zou dat echt niet kunnen!
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 juli 2021 - 12:52   quote  deeplink  
Ik vraag me af of Sulemana de volgende Richarlison wordt.
Toch zonde van die gasten die op het laatste moment afzeggen.
p111
 p111 - woensdag 28 juli 2021 - 12:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 11:52 schreef Eide het volgende:

[..]

Ik ben altijd benieuwd hoe zo'n gezin erin staat. Ontwortelen in Europa is al een pittige stap voor een gezin. De boel oppakken en naar het Midden-Oosten vertrekken gaat echt nog een stuk verder. Je hoort dat ook van veel voetballers die terugkomen uit China.
Klopt,het lijkt mij verschrikkelijk voor zo,n gezin.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 28 juli 2021 door p111 --
Loetje
 Loetje - woensdag 28 juli 2021 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 08:32 schreef Eide het volgende:
Eens Loetje. Alderweireld gaat trouwens munten harken in een zandbak in het Midden-Oosten.
Heel eerlijk, had het niet verwacht van Toby
Loetje
 Loetje - woensdag 28 juli 2021 - 14:10   quote  deeplink  
Ik lees net dat ik speler met dubbel 'e' schreef. Vrij klunzig, haha
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 28 juli 2021 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 14:10 schreef Loetje het volgende:
Ik lees net dat ik speler met dubbel 'e' schreef. Vrij klunzig, haha
Niemand is foutlooos ;-)
AkaS
 AkaS - woensdag 28 juli 2021 - 15:54   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 12:52 schreef Hummel10 het volgende:
Ik vraag me af of Sulemana de volgende Richarlison wordt.
Toch zonde van die gasten die op het laatste moment afzeggen.
Dat zou kunnen. Wel jammer omdat gevoelsmatig deze spelers weldegelijk haalbaar waren
Maar dat andere clubs dan toch net iets doortastender zijn...Denk ook aan Brobbey of verder in de tijd terug met Davids,Kluivert en Reiziger...

Als je van spelers het maximale eist, moet je als club ook het maximale geven. Als je het spel gaat spelen om met zo min mogelijk, zoveel mogelijk eruit slepen, wordt het gokken. En als je gokt kan je verliezen!
remco k
 remco k - woensdag 28 juli 2021 - 16:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 15:54 schreef AkaS het volgende:

[..]

Dat zou kunnen. Wel jammer omdat gevoelsmatig deze spelers weldegelijk haalbaar waren
Maar dat andere clubs dan toch net iets doortastender zijn...Denk ook aan Brobbey of verder in de tijd terug met Davids,Kluivert en Reiziger...

Als je van spelers het maximale eist, moet je als club ook het maximale geven. Als je het spel gaat spelen om met zo min mogelijk, zoveel mogelijk eruit slepen, wordt het gokken. En als je gokt kan je verliezen!
Richardson zat in het vliegtuig om hier te tekenen. Dat de PL kwam doet dan toch helemaal niets af aan de doortastendheid van Ajax. Enige wat zo’n club uit Engeland voor heeft is de competitie zelf, daar kan Ajax nu eenmaal niets tegenover zetten.

Sulemana wou een basis plaats afdwingen in zijn contract en toen heeft Ajax er een streep doorheen gezet. Ik vind dat juist heel doortastend en goed.
Eide
 Eide - woensdag 28 juli 2021 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 15:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niemand is vaudtlos ;-)
FTFY
Loetje
 Loetje - woensdag 28 juli 2021 - 16:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 15:21 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Niemand is foutlooos ;-)
Voutje moet kunnen inderdaad ;-)

Hoewel, dat verdomde klote woordenboek komt me steeds vaker de spuigaten uit. Je verwacht dat alles altijd goed gecorrigeerd wordt.
Eide
 Eide - woensdag 28 juli 2021 - 16:52   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 16:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voutje moet kunnen inderdaad ;-)

Hoewel, dat verdomde klote woordenboek komt me steeds vaker de spuigaten uit. Je verwacht dat alles altijd goed gecorrigeerd wordt.
Eens. En dan tik je eens iets in het Engels en dan gaat het kutsysteem plots er weer Nederlands van maken.
remco k
 remco k - woensdag 28 juli 2021 - 16:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 16:32 schreef Loetje het volgende:

[..]

Voutje moet kunnen inderdaad ;-)

Hoewel, dat verdomde klote woordenboek komt me steeds vaker de spuigaten uit. Je verwacht dat alles altijd goed gecorrigeerd wordt.
Het is inderdaad waardeloos bij vlagen.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 28 juli 2021 - 19:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Richardson zat in het vliegtuig om hier te tekenen. Dat de PL kwam doet dan toch helemaal niets af aan de doortastendheid van Ajax. Enige wat zo’n club uit Engeland voor heeft is de competitie zelf, daar kan Ajax nu eenmaal niets tegenover zetten.

Sulemana wou een basis plaats afdwingen in zijn contract en toen heeft Ajax er een streep doorheen gezet. Ik vind dat juist heel doortastend en goed.
PL plus salaris kun je niet tegenop helaas wel jammer als je ziet dat hij er bijna was.
Sulemana wilde speeltijd en er waren wat onduidelijke belangenbehartigers. Benieuwd hoe goed hij echt is.
Loetje
 Loetje - woensdag 28 juli 2021 - 20:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 16:57 schreef remco k het volgende:

[..]

Het is inderdaad waardeloos bij vlagen.
Je merkt met dat betreft wel verschil tussen vroeger met de pc of laptop, en dit nu
AkaS
 AkaS - woensdag 28 juli 2021 - 23:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 16:06 schreef remco k het volgende:

[..]

Richardson zat in het vliegtuig om hier te tekenen. Dat de PL kwam doet dan toch helemaal niets af aan de doortastendheid van Ajax. Enige wat zo’n club uit Engeland voor heeft is de competitie zelf, daar kan Ajax nu eenmaal niets tegenover zetten.

Sulemana wou een basis plaats afdwingen in zijn contract en toen heeft Ajax er een streep doorheen gezet. Ik vind dat juist heel doortastend en goed.
Ik weet niet of die info correct is. Kan ook het falen draaglijker laten zijn.

Feit blijft wel dat alle 3 de genoemde spelers erg gewild waren door Overmars en hij ze toch niet kon binnenbrengen. Brobbey was NB vanuit de jeugdopleiding.

Als je weet dat je minpuntem hebt moet je dit compenseren met centjes en een snelle handtekening afdwingem...

Een basisplaats afdwingen gaat niet en dat wéten spelers ook.
Eide
 Eide - donderdag 29 juli 2021 - 05:49   quote  deeplink  
Nee, het verhaal Richarlison is door hem zelf bevestigd. Hij was eruit met Ajax en was onderweg om te tekenen toen Watford meer salaris bood. Rond Sulemana is iets meer onduidelijkheid. Hij of zijn management hebben niets geroepen maar verschillende goed ingevoerde journalisten melden dat hij steeds om bedenktijd vroeg waarna hij bij andere clubs opdook, veel tekengeld vroeg en speeltijd eiste. Dat lijkt wel duidelijk. Wat onduidelijk is is wie nu uiteindelijk het contact heeft afgebroken.
remco k
 remco k - donderdag 29 juli 2021 - 07:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 28 juli 2021 - 23:45 schreef AkaS het volgende:

[..]

Ik weet niet of die info correct is. Kan ook het falen draaglijker laten zijn.

Feit blijft wel dat alle 3 de genoemde spelers erg gewild waren door Overmars en hij ze toch niet kon binnenbrengen. Brobbey was NB vanuit de jeugdopleiding.

Als je weet dat je minpuntem hebt moet je dit compenseren met centjes en een snelle handtekening afdwingem...

Een basisplaats afdwingen gaat niet en dat wéten spelers ook.
Dat van Richarlison is door beide kampen meerdere keren bevestigd.
En de andere 40 spelers die hij graag wou hebben of behouden en die wel kwamen noem je maar even weer niet?
Ajax we love you
 Ajax we love you - vrijdag 30 juli 2021 - 09:08   quote  deeplink  
Dat gezeik rond Berghuis met die Feijenoorders, dat is toch best zielig. Als ik zo hoor hoe hij bezig is, dan hoop ik toch dat het Ajax publiek hem juist gaat steunen, leuke liedjes gaat verzinnen dat het hier zoveel beter is dan bij Feijenoord.
Heerlijk om die Rotterdammers lekker extra dwars te zitten, door hem toe te zingen
Eide
 Eide - vrijdag 30 juli 2021 - 14:06   quote  deeplink  
Ik maak vanavond of morgen het eerste wedstrijdtopic van het seizoen. Begint al weer vroeg.
Loetje
 Loetje - vrijdag 30 juli 2021 - 16:39   quote  deeplink  
Wil je dan ook de titel aanpassen naar Ajax - Vieze tyfusclub?
AkaS
 AkaS - zaterdag 31 juli 2021 - 10:36   quote  deeplink  
Ongelooflijk, gaat Overmars weer dezelfde fout maken?

Ik lees in een van de Headliner topics dat Gravenberch zegt op dit moment niet met Ajax in gesprek is over een verlenging van zijn contract!!!

Dus volgend jaar krijgen we een nieuw Brobbey scenario met raiola in de bekende hoofdrol...
nummer10
 nummer10 - zaterdag 31 juli 2021 - 10:56   quote  deeplink  
"Na dit seizoen zou het een mooi moment kunnen zijn om verder te kijken. Maar daar ben ik echt totaal niet mee bezig, omdat Ajax mijn volle focus verdient."

Aldus gravenberch..
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 juli 2021 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 10:56 schreef nummer10 het volgende:
"Na dit seizoen zou het een mooi moment kunnen zijn om verder te kijken. Maar daar ben ik echt totaal niet mee bezig, omdat Ajax mijn volle focus verdient."

Aldus gravenberch..
En een hoge transfersom is indirect ook goed voor mij aldus Gravenberch.
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 juli 2021 - 12:45   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 10:36 schreef AkaS het volgende:
Ongelooflijk, gaat Overmars weer dezelfde fout maken?

Ik lees in een van de Headliner topics dat Gravenberch zegt op dit moment niet met Ajax in gesprek is over een verlenging van zijn contract!!!

Dus volgend jaar krijgen we een nieuw Brobbey scenario met raiola in de bekende hoofdrol...
Ik heb echt geen idee wat Overmars fout heeft gedaan hoor. Als een speler, op advies van zijn zaakwaarnemer, weigert te verlengen wat kan Marc daaraan doen? Dwingen? Hoe dan? Je kunt een moreel appèl doen op zo'n speler, maar dan houdt het volgens mij wel op.
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 juli 2021 - 15:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 12:45 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik heb echt geen idee wat Overmars fout heeft gedaan hoor. Als een speler, op advies van zijn zaakwaarnemer, weigert te verlengen wat kan Marc daaraan doen? Dwingen? Hoe dan? Je kunt een moreel appèl doen op zo'n speler, maar dan houdt het volgens mij wel op.
Heb wel het idee dat Brobbey en Mino hem(Overmars) te lang aan het lijntje gehouden hebben.
Ik ben van mening dat ze iets harder moeten worden. Niet verlengen is verkopen of bankzitten ongeacht wie.
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 juli 2021 - 15:41   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 15:23 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Heb wel het idee dat Brobbey en Mino hem(Overmars) te lang aan het lijntje gehouden hebben.
Ik ben van mening dat ze iets harder moeten worden. Niet verlengen is verkopen of bankzitten ongeacht wie.
Dat is inderdaad in het verleden wel gebeurd. Daarmee geef je dan wel een signaal af aan de betreffende speler, maar zo'n topspeler op de bank hebben zitten, is dat in het belang van de club?
Hummel10
 Hummel10 - zaterdag 31 juli 2021 - 19:07   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 15:41 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is inderdaad in het verleden wel gebeurd. Daarmee geef je dan wel een signaal af aan de betreffende speler, maar zo'n topspeler op de bank hebben zitten, is dat in het belang van de club?
Blijft een lastig verhaal. Voor de doorstroming in je team wel beter als ze banken.
Brobbey stond wel vaker in het team met hoop dat hij nog bij ging tekenen. Loopt nu ook zo weg heel veel plezier heb je er het laatste jaar niet aan beleefd. Paar doelpuntjes meegepikt.
Pietje
 Pietje - zaterdag 31 juli 2021 - 19:23   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 19:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Blijft een lastig verhaal. Voor de doorstroming in je team wel beter als ze banken.
Brobbey stond wel vaker in het team met hoop dat hij nog bij ging tekenen. Loopt nu ook zo weg heel veel plezier heb je er het laatste jaar niet aan beleefd. Paar doelpuntjes meegepikt.
Ik ben het wel met je eens hoor, dat het een dubbel gevoel geeft.
Maar wat Gravenberch betreft, laten we maar even afwachten. Misschien dat hij gewoon bijtekent.
Eide
 Eide - zaterdag 31 juli 2021 - 23:45   quote  deeplink  
Er zijn geruchten dat Ajax en Olympique Lyon een transferakkoord hebben voor Onana. Lyon zou omstreeks de 6 miljoen betalen.
Pietje
 Pietje - zondag 01 augustus 2021 - 00:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 23:45 schreef Eide het volgende:
Er zijn geruchten dat Ajax en Olympique Lyon een transferakkoord hebben voor Onana. Lyon zou omstreeks de 6 miljoen betalen.
Dat is dan bijna voor niets...
Onana's transferwaarde stond ooit vast op zo'n € 30 miljoen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op zondag 01 augustus 2021 door Pietje --
Eide
 Eide - zondag 01 augustus 2021 - 09:07   quote  deeplink  
Als je hem niet verkoopt loopt hij volgend jaar gratis de deur uit. Laten we wel wezen; Ajax zal waarschijnlijk graag van Onana af zijn.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 augustus 2021 - 10:04   quote  deeplink  
quote:
Op zaterdag 31 juli 2021 - 19:23 schreef Pietje het volgende:

[..]

Ik ben het wel met je eens hoor, dat het een dubbel gevoel geeft.
Maar wat Gravenberch betreft, laten we maar even afwachten. Misschien dat hij gewoon bijtekent.
Hoop dat hij zijn hoofd niet op hol laat brengen en dat Ajax er een leuk bedrag voor krijgt en hij een mooie carrière tegemoet gaat.
Hummel10
 Hummel10 - zondag 01 augustus 2021 - 10:05   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 09:07 schreef Eide het volgende:
Als je hem niet verkoopt loopt hij volgend jaar gratis de deur uit. Laten we wel wezen; Ajax zal waarschijnlijk graag van Onana af zijn.
Sowieso 6 beter dan gratis. Denk wel dat ze zwaar teleurgesteld zijn in Onana gaat via de achterdeur vooral door zijn eigen keuzes.
Pietje
 Pietje - zondag 01 augustus 2021 - 11:15   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 09:07 schreef Eide het volgende:
Als je hem niet verkoopt loopt hij volgend jaar gratis de deur uit. Laten we wel wezen; Ajax zal waarschijnlijk graag van Onana af zijn.
Dat is beslist waar, maar bijster sympathiek is de actie van Onana niet. Zijn opstelling verdient Ajax niet.
Eide
 Eide - zondag 01 augustus 2021 - 12:00   quote  deeplink  
Ihatarren bij PSV uit de selectie gezet. Ik vraag mij af wat daar allemaal speelt. Ergens zit er bij die jongen iets niet goed, maar onder Schmidt krijgt hij ook geen enkele fatsoenlijke kans om zich te laten zien.
remco k
 remco k - zondag 01 augustus 2021 - 12:09   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 01 augustus 2021 - 11:15 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat is beslist waar, maar bijster sympathiek is de actie van Onana niet. Zijn opstelling verdient Ajax niet.
We zijn er zelf niet bij geweest toch. Het enige dat hij doet is niet bijtekenen. Dat is toch ook gewoon zijn goed recht?
En misschien tekent hij wel niet bij omdat hij een lagere vergoeding krijgt dan nu het geval is.

Jij weet net zo goed als ik dat er bij contract besprekingen meerdere belangen spelen. Zowel voor Ajax als kamp Onana.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5968
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0508110