BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: Ajax Nieuws
Ajax Warrior
 Ajax Warrior - maandag 16 augustus 2021 - 21:56   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 - 19:23 schreef Eide het volgende:
De geruchten gaan dat Onana na dit seizoen transfervrij vertrekt naar Inter. Dat zou betekenen dat Ajax hem deze zomer niet meer verkocht krijgt. Ik ben benieuwd wat Ajax dan met hem gaat doen.
Gewoon laten spelen!
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 16 augustus 2021 - 23:28   quote  deeplink  
Speelt hij in de jeugd, ken hem niet..
nummer10
 nummer10 - dinsdag 17 augustus 2021 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 16 augustus 2021 - 19:23 schreef Eide het volgende:
De geruchten gaan dat Onana na dit seizoen transfervrij vertrekt naar Inter. Dat zou betekenen dat Ajax hem deze zomer niet meer verkocht krijgt. Ik ben benieuwd wat Ajax dan met hem gaat doen.
Loon stopzetten en klaar.. hij staat in zijn goed recht mbt het uitdienen van zijn contract.. maar Ajax ook als ze zijn loon stopzetten na doping gebruik... Zo zonde overigens van hem zelf, die gaat overal nooit meer serieus genomen worden... Toevallig de pizzabakker als zaakwaarnemer?
p111
 p111 - dinsdag 17 augustus 2021 - 08:13   quote  deeplink  
Lekker thuiss laten en hem niet meer in de selectie opnemen.Hij gaat gewoon transfervrij volgend jaar naar Inter en strijkt uiteraard een lekker centje op,en Ajax kan de kolere krijgen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 augustus 2021 - 09:29   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 - 08:13 schreef p111 het volgende:
Lekker thuiss laten en hem niet meer in de selectie opnemen.Hij gaat gewoon transfervrij volgend jaar naar Inter en strijkt uiteraard een lekker centje op,en Ajax kan de kolere krijgen.
Dikke middelvinger naar de club die je gebracht heeft waar je nu staat. En gesteund heeft ondanks je dopingschandaal.
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2021 - 11:27   quote  deeplink  
De beste moeten spelen. Niet de liefste.

Onana is in goede doen een puntenpakker en je wordt er een stuk beter van.

Laten spelen dus mits hij zijn niveau haalt.
p111
 p111 - dinsdag 17 augustus 2021 - 12:07   quote  deeplink  
Dus belonen voor zijn gedrag.Kan maar ik beloon niemand die het niet verdiend,ga dan 100 % voor de mensen die normaal op de bank zitten.
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2021 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 - 12:07 schreef p111 het volgende:
Dus belonen voor zijn gedrag.Kan maar ik beloon niemand die het niet verdiend,ga dan 100 % voor de mensen die normaal op de bank zitten.
Als hij goed traint en beter is beloon je de club door hem op te stellen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 17 augustus 2021 - 14:32   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 - 09:29 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Dikke middelvinger naar de club die je gebracht heeft waar je nu staat. En gesteund heeft ondanks je dopingschandaal.
Zo is het wel gegaan, dit moet je niet belonen door hem op te stellen.
Dan maar je verlies pakken.

Hem als voorbeeld stellen voor de rest, straks lopen ze allemaal gratis de deur uit om meer salaris bij de nieuwe club te kunnen bewerkstelligen...
p111
 p111 - dinsdag 17 augustus 2021 - 16:11   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 - 14:23 schreef remco k het volgende:

[..]

Als hij goed traint en beter is beloon je de club door hem op te stellen.
Je verlies nemen door een daad te stellen.
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 17 augustus 2021 - 16:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 - 14:32 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Zo is het wel gegaan, dit moet je niet belonen door hem op te stellen.
Dan maar je verlies pakken.

Hem als voorbeeld stellen voor de rest, straks lopen ze allemaal gratis de deur uit om meer salaris bij de nieuwe club te kunnen bewerkstelligen...
Inderdaad je hebt al Brobbey die je lang aan het lijntje gehouden hebt.
Nu Onana die je een streek levert. Gravenberch zal samen met Raiola wel de volgende zijn.

Die paar punten die Onana nog voor je pakt zou ik voor lief nemen. Anderen die wel voor je willen gaan de kans geven. Liever Gorter een kans geven.
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2021 - 16:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 - 16:11 schreef p111 het volgende:

[..]

Je verlies nemen door een daad te stellen.
Ik snap die emotie heel goed hoor en ik vond ook dat hij zou moeten bijtekenen uit coulance naar de club.

Maar uiteindelijk doet hij niets tegen de wet in wat zijn contract betreft en is hij contract speler en in goede doen echt een flink stuk beter dan de andere jongens.

Daarnaast zal hij dan van de supporters ook wel even te horen krijgen wat ze ervan vinden.

Hij is een van de contract spelers en mits fit zou ik hem laten spelen.

Dat is overigens met zoiets als de stelling die men eerder innam met spelers die niet bij wouden tekenen. Ik ben altijd een tegenstander geweest van het niet meer laten spelen van die jongens in hun laatste jaar?
Eide
 Eide - dinsdag 17 augustus 2021 - 17:45   quote  deeplink  
Hij doet niet "verkeerd", maar Ajax staat evenzo goed in het recht de speler niet meer te gebruiken. De relatie tussen club en speler is natuurlijk wel verstoord.
remco k
 remco k - dinsdag 17 augustus 2021 - 19:38   quote  deeplink  
Dat klopt helemaal natuurlijk.

En iedereen heeft zijn eigen mening over het wel of niet meer gebruiken van Onana.
Hummel10
 Hummel10 - woensdag 18 augustus 2021 - 09:44   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 - 16:47 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik snap die emotie heel goed hoor en ik vond ook dat hij zou moeten bijtekenen uit coulance naar de club.

Maar uiteindelijk doet hij niets tegen de wet in wat zijn contract betreft en is hij contract speler en in goede doen echt een flink stuk beter dan de andere jongens.

Daarnaast zal hij dan van de supporters ook wel even te horen krijgen wat ze ervan vinden.

Hij is een van de contract spelers en mits fit zou ik hem laten spelen.

Dat is overigens met zoiets als de stelling die men eerder innam met spelers die niet bij wouden tekenen. Ik ben altijd een tegenstander geweest van het niet meer laten spelen van die jongens in hun laatste jaar?
Is ook jou goed recht en ergens snap ik jouw standpunt ook wel. Maar Brobbey en nu Onana lopen zo weg. Wat voor signaal geeft dit naar Gravenberch bv.

Laat ze dan maar een (half)jaar stilstaan. Of uiteraard eerder tekenen/verkopen uiteraard.
p111
 p111 - woensdag 18 augustus 2021 - 10:20   quote  deeplink  
Als je geen actie onderneemt,kan dit wel eens een trend worden.Lekker gratis aan het eind van je contract weglopen met een bak tekengeld.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 18 augustus 2021 door p111 --
p111
 p111 - woensdag 18 augustus 2021 - 10:23   quote  deeplink  
Dit vind ik zo zonde voor Donny.
===================================
Van de Beek maakt deel uit van de voorselectie van bondscoach Louis van Gaal, maar hij maakt een grote kans om de veldspeler te zijn die moet afvallen richting de komende interlands van het Nederlands elftal. Zeker als hij ook in de uitduels met Southampton en Wolverhampton Wanderers geen speeltijd krijgt. “Hij is aan het wegkwijnen bij United”, benadrukte Marciano Vink in het programma Voetbalpraat op ESPN. “Hij heeft natuurlijk een van de beste, op dit moment, nummer tiens van Europa als concurrent. Bruno Fernandes is fantastisch. Als je ziet wat hij afgelopen weekend tegen Leeds United deed… Ik denk dat je op de bank dan heel klein wordt, naar huis wil en alle deuren daar wil intrappen.”
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 augustus 2021 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 17 augustus 2021 - 17:45 schreef Eide het volgende:
Hij doet niet "verkeerd", maar Ajax staat evenzo goed in het recht de speler niet meer te gebruiken. De relatie tussen club en speler is natuurlijk wel verstoord.
Mbt zijn contract doet hij niks verkeerd door die uit te zitten. Echter zou er niks in zijn contract staan over dopinggebruik en loon etc? Zo niet is dit een hele domme fout van Ajax natuurlijk.. en dat is eigenlijk het enige wat ik kan bedenken waarom die nog betaald krijgt..
nummer10
 nummer10 - woensdag 18 augustus 2021 - 11:04   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2021 - 10:23 schreef p111 het volgende:
Dit vind ik zo zonde voor Donny.
===================================
Van de Beek maakt deel uit van de voorselectie van bondscoach Louis van Gaal, maar hij maakt een grote kans om de veldspeler te zijn die moet afvallen richting de komende interlands van het Nederlands elftal. Zeker als hij ook in de uitduels met Southampton en Wolverhampton Wanderers geen speeltijd krijgt. “Hij is aan het wegkwijnen bij United”, benadrukte Marciano Vink in het programma Voetbalpraat op ESPN. “Hij heeft natuurlijk een van de beste, op dit moment, nummer tiens van Europa als concurrent. Bruno Fernandes is fantastisch. Als je ziet wat hij afgelopen weekend tegen Leeds United deed… Ik denk dat je op de bank dan heel klein wordt, naar huis wil en alle deuren daar wil intrappen.”
Dat is het zeker.. Wel gewoon de verkeerde keuze gemaakt natuurlijk..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - woensdag 18 augustus 2021 - 17:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2021 - 11:04 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Dat is het zeker.. Wel gewoon de verkeerde keuze gemaakt natuurlijk..
Vele mensen zagen dit als een logische en goede stap. zijn transfersom loog er ook niet om, achteraf is dit makkelijk gezegd dus...
nummer10
 nummer10 - donderdag 19 augustus 2021 - 01:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 18 augustus 2021 - 17:35 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Vele mensen zagen dit als een logische en goede stap. zijn transfersom loog er ook niet om, achteraf is dit makkelijk gezegd dus...
Zijn meerdere mensen, ook hier die het een domme keuze vonden gezien de spelers voor hem..
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - donderdag 19 augustus 2021 - 12:54   quote  deeplink  
Het is nog steeds vrij stil op de transfermarkt wat Ajax betreft
Vrij gunstig, ben benieuwd wat er nog gaat gebeuren
Eide
 Eide - zondag 22 augustus 2021 - 14:37   quote  deeplink  
Ajax zou bezig zijn met de 19-jarige Deense rechtsbuiten Mohammed Daramy. Daramy kan op alle posities uit de voeten maar speelt primair als rechtsbuiten, een positie waar Ajax al heel veel spelers voor heeft.
p111
 p111 - zondag 22 augustus 2021 - 15:21   quote  deeplink  
Tja dat is een inkoop met een aardige winst marge als uitgangspunt.
Eide
 Eide - zondag 22 augustus 2021 - 17:21   quote  deeplink  
De man was vorig seizoen de speler met de meeste succesvolle dribbels na Sulemana. Hij staat sowieso op diezelfde lijstjes. Hij schijnt alleen zijn acties nog niet te koppelen aan rendement en niet heel goed te zijn in het meeverdedigen.
Eide
 Eide - zondag 22 augustus 2021 - 18:51   quote  deeplink  
Fabrizio Romano en FC Kopenhagen maken beide melding van een bod van Ajax op Daramy. Bovendien zou FC Kopenhagen de onderhandelingen met Club Brugge hebben stopgezet nu er een concreet bod ligt van Ajax. Het zou om een fors bedrag gaan van 12 a 14 miljoen.
Eide
 Eide - zondag 22 augustus 2021 - 20:44   quote  deeplink  
Ajax meldt via de officiële kanalen dat het een akkoord heeft met Kopenhagen over de overgang van Mohammed Daramy voor 12 miljoen vast, met nog 1 miljoen aan mogelijke bonussen.
Bron
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2021 - 21:49   quote  deeplink  
Zo dat is ineens snel gegaan.
remco k
 remco k - zondag 22 augustus 2021 - 22:17   quote  deeplink  
Zit net wat filmpjes van hem te kijken.

Hij is beresterk, snel en goed balvast. En lijkt voornamelijk vanaf links te spelen of in het centrum.
Pietje
 Pietje - zondag 22 augustus 2021 - 22:42   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 22:17 schreef remco k het volgende:
Zit net wat filmpjes van hem te kijken.

Hij is beresterk, snel en goed balvast. En lijkt voornamelijk vanaf links te spelen of in het centrum.
Dat laatste (centrum) had ik ook begrepen. Dat betekent concurrentie voor Haller.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 augustus 2021 - 22:54   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 22:17 schreef remco k het volgende:
Zit net wat filmpjes van hem te kijken.

Hij is beresterk, snel en goed balvast. En lijkt voornamelijk vanaf links te spelen of in het centrum.
Vond ik ook, een echt renpaard haha
alleen weet ik niet of hij nou echt geschikt is in de kleine ruimte, die beelden heb ik gemist.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - zondag 22 augustus 2021 - 23:02   quote  deeplink  
quote:
Op zondag 22 augustus 2021 - 22:42 schreef Pietje het volgende:

[..]

Dat laatste (centrum) had ik ook begrepen. Dat betekent concurrentie voor Haller.
Wie weet, een 2e Brobbey zou goed kunnen maar dit is niet helemaal duidelijk.
Heeft over het algemeen niet noemenswaardig vaak gescoord voor Kopenhagen.

Als stand Inn voor Tadic zou ook kunnen met zijn 19 jaar.
Eide
 Eide - zondag 22 augustus 2021 - 23:06   quote  deeplink  
Ajax is ondertussen ook rond met de speler. Onderdeel van de deal is dat hij donderdag nog met FC Kopenhagen Europees mag spelen. De daadwerkelijke presentatie volgt dus pas vrijdag of over het weekend.
Sjaakgroen
 Sjaakgroen - maandag 23 augustus 2021 - 10:07   quote  deeplink  
Deze jongen speelt bij Copenhagen op de flanken. Kan er zowel rechts als links, maar speelt veelal links. Wellicht als wissel voor Tadic. Er wordt nog steeds verwacht dat neres vertrekt.
AkaS
 AkaS - maandag 23 augustus 2021 - 13:40   quote  deeplink  
Wat betreft Onana zou het een nette oplossing kunnen zijn wanneer Onana zijn contract verlengd tegen de huidige voorwaarden voor de periode dat hij als gevolg van een pilletje niet inzetbaar was voor Ajax. Plus de periode van enkele maanden dat hij nodig heeft om weer op niveau te komen. Dat zou netjes zijn en kan hij evengoed over een jaar een mooie transfer maken. Mits hij weer op niveau terug zou keren.

Of..... Ajax heeft hem het pilletje gegeven en Onana houdt zijn mond, beschermd Ajax en krijgt in ruil zijn salaris doorbetaald en mag straks transfervrij de deur uitlopen...
AkaS
 AkaS - maandag 23 augustus 2021 - 13:49   quote  deeplink  
Blind is geweldig in de passing, maar dan moet de rest van het team echt goed staan en in de flow zitten. Hij gaat geen team op sleeptouw nemen...

------------------------- Steek ------------------------

----------- --- Timber ------------- Martinez ----------

Mazzraoui ----------------------------------------- Nico

---------------- Alvarez ------- Tadic -----------------

---------------------- Gravenberch --------------------

Anthony ------------------------------------------ Neres

------------------------ Daramy ------------------------

Gaat niet gebeuren maar zou ik weleens willen zien. In plaats van Alvarez zou ik daar ook weleens Schuurs willen zien. En in de toekomst, volgend jaar ofzo een centraal duo van Timber en Rensch....Schuurs op de plek van Alvarez....
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2021 - 14:38   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 13:40 schreef AkaS het volgende:
Wat betreft Onana zou het een nette oplossing kunnen zijn wanneer Onana zijn contract verlengd tegen de huidige voorwaarden voor de periode dat hij als gevolg van een pilletje niet inzetbaar was voor Ajax. Plus de periode van enkele maanden dat hij nodig heeft om weer op niveau te komen. Dat zou netjes zijn en kan hij evengoed over een jaar een mooie transfer maken. Mits hij weer op niveau terug zou keren.

Of..... Ajax heeft hem het pilletje gegeven en Onana houdt zijn mond, beschermd Ajax en krijgt in ruil zijn salaris doorbetaald en mag straks transfervrij de deur uitlopen...
Ik denk zelf dat ten Hag hem dat pilletje heeft gegeven.
nummer10
 nummer10 - maandag 23 augustus 2021 - 15:20   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat ten Hag hem dat pilletje heeft gegeven.
Die man heeft andere pilletjes als je het mij vraagt
nummer10
 nummer10 - maandag 23 augustus 2021 - 15:21   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 13:49 schreef AkaS het volgende:
Blind is geweldig in de passing, maar dan moet de rest van het team echt goed staan en in de flow zitten. Hij gaat geen team op sleeptouw nemen...

------------------------- Steek ------------------------

----------- --- Timber ------------- Martinez ----------

Mazzraoui ----------------------------------------- Nico

---------------- Alvarez ------- Tadic -----------------

---------------------- Gravenberch --------------------

Anthony ------------------------------------------ Neres

------------------------ Daramy ------------------------

Gaat niet gebeuren maar zou ik weleens willen zien. In plaats van Alvarez zou ik daar ook weleens Schuurs willen zien. En in de toekomst, volgend jaar ofzo een centraal duo van Timber en Rensch....Schuurs op de plek van Alvarez....
Tadic op 10 :)
AkaS
 AkaS - maandag 23 augustus 2021 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 14:38 schreef remco k het volgende:

[..]

Ik denk zelf dat ten Hag hem dat pilletje heeft gegeven.
Hahaha lekker cynisch en ik begrijp dat ook. Maar tot aan het beruchte pilletje had Onana het volgens mij geweldig naar zijn zin. En onderhield en naar ik las, onderhoudt hij nog altijd een goede relatie met van der Sar.... Ik kan het daarom niet rijmen waarom hij zich plotseling zo opstelt en Ajax voor vele miljoenen benadeeld. It does not make sense. En wat ook apart is, is dat van der Sar op persoonlijk vlak nog steeds een goede relatie schijnt te onderhouden met Onana... Hoe kan dit wanneer hij Ajax zo ontzettend benadeeld.... Als jij er een verklaring voor heb, hoor ik deze graag....
AkaS
 AkaS - maandag 23 augustus 2021 - 16:53   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 15:21 schreef nummer10 het volgende:

[..]

Tadic op 10 :)
Tadic op 10 zou volgens mij ook goed uitpakken.... :-)
remco k
 remco k - maandag 23 augustus 2021 - 18:44   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 16:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Hahaha lekker cynisch en ik begrijp dat ook. Maar tot aan het beruchte pilletje had Onana het volgens mij geweldig naar zijn zin. En onderhield en naar ik las, onderhoudt hij nog altijd een goede relatie met van der Sar.... Ik kan het daarom niet rijmen waarom hij zich plotseling zo opstelt en Ajax voor vele miljoenen benadeeld. It does not make sense. En wat ook apart is, is dat van der Sar op persoonlijk vlak nog steeds een goede relatie schijnt te onderhouden met Onana... Hoe kan dit wanneer hij Ajax zo ontzettend benadeeld.... Als jij er een verklaring voor heb, hoor ik deze graag....
Die dingen kunnen prima los van elkaar staan toch. Ik heb ook meerdere werknemers moeten wegsturen de laatste jaren waar er echt een aantal zijn met wie ik nog prima door 1 deur kan en best nog weleens spreek.

Toch heb ik ook echt wel het idee dat daar meer heeft gespeeld dan alleen het pilletje.

Het verhaal gaat ook wel in de rondte dat hij als trotse Afrikaan zich schaamt en de club om die reden het liefst wil verlaten.

Tsja. Wie het weet mag het zeggen.
Eide
 Eide - maandag 23 augustus 2021 - 23:04   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 10:07 schreef Sjaakgroen het volgende:
Deze jongen speelt bij Copenhagen op de flanken. Kan er zowel rechts als links, maar speelt veelal links. Wellicht als wissel voor Tadic. Er wordt nog steeds verwacht dat neres vertrekt.
Ik zie op beeld, waar je altijd voorzichtig mee moet zijn, inderdaad hem zowel op links- als rechtsbuiten spelen waarbij hij ook veel naar binnen lijkt te komen.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - maandag 23 augustus 2021 - 23:18   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 16:53 schreef AkaS het volgende:

[..]

Tadic op 10 zou volgens mij ook goed uitpakken.... :-)
Riep ik al veel langer, is al jaren zijn positie bij Servië!
Misschien gaat dit gebeuren met Daramy als linksbuiten.

Gaat weer een eeuwigheid duren maar wie weet.
Dan zou Tadic het zelf aan moeten geven

Achter een spits een technicus die een bal goed kan vast houden heeft zo zijn voordelen
Maar dan blijft Haller weliswaar in de spits

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 23 augustus 2021 door Jack Huntelaar --
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 augustus 2021 - 08:09   quote  deeplink  
quote:
Op maandag 23 augustus 2021 - 23:18 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Riep ik al veel langer, is al jaren zijn positie bij Servië!
Misschien gaat dit gebeuren met Daramy als linksbuiten.

Gaat weer een eeuwigheid duren maar wie weet.
Dan zou Tadic het zelf aan moeten geven

Achter een spits een technicus die een bal goed kan vast houden heeft zo zijn voordelen
Maar dan blijft Haller weliswaar in de spits
Vraag me ook echt af wat er met Haller aan de hand is.
Zelfs koppen lukt al niet meer op doel. Geen pass komt aan en struikelt over zijn eigen poten. Zou het echt vertrouwen zijn? Op Fifa scheelde in vorm en uit vorm ook altijd veel.
Hij is duidelijk in zijn slechtste vorm.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 augustus 2021 - 09:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 08:09 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

Vraag me ook echt af wat er met Haller aan de hand is.
Zelfs koppen lukt al niet meer op doel. Geen pass komt aan en struikelt over zijn eigen poten. Zou het echt vertrouwen zijn? Op Fifa scheelde in vorm en uit vorm ook altijd veel.
Hij is duidelijk in zijn slechtste vorm.
Dat zeker ongelooflijk uit vorm, want Ajax betaalt niet zo maar 20 miljoen voor een speler.
Die hebben ze al jaren in het vizier

Wat betreft Haller vanaf zijn wedstrijden bij Utrecht
Hummel10
 Hummel10 - dinsdag 24 augustus 2021 - 12:07   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 09:03 schreef Jack Huntelaar het volgende:

[..]

Dat zeker ongelooflijk uit vorm, want Ajax betaalt niet zo maar 20 miljoen voor een speler.
Die hebben ze al jaren in het vizier

Wat betreft Haller vanaf zijn wedstrijden bij Utrecht
De Haller van Utrecht zag er echt heel anders uit dan wat er nu bij ons loopt.
Wel jammer want had best goede verwachting van hem.
Cijfers wel goed maar het oogt voor geen meter.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 augustus 2021 - 13:01   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 12:07 schreef Hummel10 het volgende:

[..]

De Haller van Utrecht zag er echt heel anders uit dan wat er nu bij ons loopt.
Wel jammer want had best goede verwachting van hem.
Cijfers wel goed maar het oogt voor geen meter.
De druk bij West Ham en Ajax ligt een stuk hoger....dus werk aan de winkel inside Ajax zou ik zeggen
In het netje
 In het netje - dinsdag 24 augustus 2021 - 13:01   quote  deeplink  
Haller in Duitsland is ook compleet andere dan nu. Lijkt een gebrek aan zelfvertrouwen te zijn, ook als je kijkt naar zijn houding en hoe hij uit zijn ogen kijkt. Als hij het vertrouwen in zichzelf terug krijgt kunnen we nog veel plezier aan hem beleven, maar moet niet te lang gaan duren.
Jack Huntelaar
 Jack Huntelaar - dinsdag 24 augustus 2021 - 16:05   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 24 augustus 2021 - 13:01 schreef In het netje het volgende:
Haller in Duitsland is ook compleet andere dan nu. Lijkt een gebrek aan zelfvertrouwen te zijn, ook als je kijkt naar zijn houding en hoe hij uit zijn ogen kijkt. Als hij het vertrouwen in zichzelf terug krijgt kunnen we nog veel plezier aan hem beleven, maar moet niet te lang gaan duren.
Zo denk ik er ook over, het wordt tijd dat hij beter in zijn vel komt.
Heeft hulp nodig.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: Ajax Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Sport / Voetbal / Ajax / topic: Selectie en transfers: Seizoen 2022/23









0.0585119